Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 17 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 17 Mart , 2023 Bu Chevrolet Silverado 632 Stepside SS Rendering Setine Bakın Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 18 Mart , 2023 VW Golf GTI Roadster Konseptine Nadir Bir Bakış Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 19 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 19 Mart , 2023 4 Hyundai SUV, Car and Driver 2023 Editörlerin Seçimi Ödüllerini Kazandı SUV'lar popülarite kazandıkça, otomobil üreticileri yeni ve geliştirilmiş modeller çıkarmaya devam ediyor. Hyundai gibi bazıları, çeşitli kategorilerde birden fazla SUV modeli sunar. Örneğin, orta boy SUV segmenti, Hyundai Palisade ve Santa Fe'nin Car and Driver's 2023 Editörlerin Seçimi Ödülü'nü kazananlar olarak onurlandırıldığını görüyor. Ancak diğer Hyundai modelleri de kendi segmentlerinde ödül listesinde yer aldı. Car and Driver's 2023 Editörün Seçimi Car and Driver her yıl yüzlerce yeni otomobili inceler ve test eder, birden ona kadar bir ölçekte puanlar ve her kategoride en iyi modelleri bulmak için sıralar. Hyundai, 2023 Editörlerin Seçimi Ödülleri listesinde toplam sekiz modele sahipti. Öncelikle listede Hyundai'nin subcompact SUV, kompakt SUV ve orta boy SUV modellerine bakalım ardından Hyundai'nin diğer ödüllü modellerine değineceğiz. 2023 Editörün Seçimi Hyundai SUV'ler 2023 Hyundai Kona, "korkak dış tasarımı" ve değerli özellikler listesiyle bir yarı kompakt SUV olarak Editörlerin Seçimi listesinde yer aldı. Temel 147 beygir gücündeki motor, otoyol rampalarında geçerken veya bunlarla birleşirken yavaş çalışırken, üst kaplamalarda yedi vitesli çift kavramalı otomatik şanzımanla desteklenen turboşarjlı 195 hp dört silindir bulunur. Car and Driver, Kona'nın yol tutuşunu "çevik" olarak tanımlıyor ve akıcı sürüşü için süspansiyonunu övüyor. Kompakt bir SUV olan 2023 Hyundai Tucson, 187 beygir gücüne sahip bir temel motora sahip, ancak yine de gücü yetersiz. Car and Driver'a göre mevcut 226 hp hibrit ve 261 hp plug-in hibrit modeller, standart dört tekerlekten çekiş (AWD) ve altı vitesli otomatik şanzımana sahip ve "yükseltmeye değer". Ancak gözden geçirenler, diğer hibrit SUV'lerin daha iyi yakıt ekonomisi sağladığını belirtiyor. Listedeki iki orta boy Hyundai SUV arasında 2023 Santa Fe en ucuzu. Santa Fe, iki sıra halinde beş kişiliktir ve standart olarak "sönük 191 beygirlik 2,5 litrelik sıralı dörtlü" ile gelir. Car and Driver, 226 beygir gücünde turboşarjlı 1.6 litrelik hibrit aktarma organına sahip SEL Premium hibrit modelini öneriyor, ancak 277 beygir gücünde 2.5 litrelik turbo seçeneği de var. Orta boy 2023 Hyundai Palisade, "tüm aile için birinci sınıf bir kabin, sorunsuz bir sürüş ve alan" sağlıyor. Tüm Palisade kaplamaları, "yeterli hızlanma sağlayan" 291 beygirlik 3,8 litrelik bir V6'ya ve sekiz ileri otomatik şanzımana sahiptir. Ek olarak, Car and Driver'ın Premium paketle birlikte önerdiği SEL donanımı, "SUV'un en iyi teknoloji ve lüks özelliklerinin birçoğunu" sağlar ve AWD ekleme seçeneğine izin verir. Listeyi oluşturan diğer önemli Hyundai modelleri Hyundai'nin elektrikli SUV'si Ioniq 5 de listede yer aldı. Car and Driver yorumcuları, Hyundai Ioniq 5'i "sürmeyi eğlenceli" buldular ve hızlı şarj etme kabiliyetini, ayırt edici tasarımını ve sürüş kalitesini övdü. Hyundai'nin Santa Cruz'u, kompakt bir kamyonet olarak listede yer aldı. Gözden geçirenler, "araba benzeri yol tutuşu ve rahat sürüşü" ve ayrıca pelüş iç mekanı, "kilitlenebilir kargo kutusu kapağı ve yatak içi bagajı" olumlu buldu. Hyundai Elantra N, spor kompakt otomobil sınıfında bir yer kazandı. Sportif sedan, "güçlü performans", "kaba bir egzoz sesi" ve "inatçı bir yol tutuş" özelliklerine sahiptir. Son olarak Hyundai Sonata, bir aile sedanı olarak listede yer alarak Hyundai'nin 2023 Editörlerin Seçimi Ödülü kazananları listesini tamamlıyor. Sonata, düşük MSRP'si ve "etkileyici yakıt ekonomisi" sayesinde aileler için mükemmel değer sunar. Ancak 290 beygir gücündeki N Line varyantı, bir bakkal işletmesini olması gerekenden daha tatmin edici hale getiriyor. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Mart , 2023 JD Power'ın 2023 İçin En Kötü Küçük SUV Seçimi Herkesi Şaşırttı Yeni bir araba için alışveriş yaparken araştırma yapmak her zaman iyi bir fikirdir. Hangi araçların en iyi yakıt tüketimine sahip olduğu, hangilerinin araziye çıkabileceği ve hangilerinden tamamen kaçınılması gerektiği hakkında geniş bir bilgi yelpazesi vardır. JD Power kısa bir süre önce küçük SUV'ları en iyiden en kötüye sıralayan bir makale yayınladı ve son sıradaki iki araç biraz şok edici. Honda HR-V ve Kia Niro, 2023'ün en kötü küçük SUV'si oldu 16 küçük SUV'un yer aldığı listede en son Kia Niro ve Honda HR-V yer aldı. Her ikisi de sekizinci sırada yer aldı ve J.D. Power'ın anketinde 75 puan aldı. Sahipleri kaydetmek için yeterli açıklama yapmayı reddettiği için bunun nedenleri tam olarak net değil. Daha üst sıralarda yer alan diğer araçlar, ikinci sıra koltuklardan kalkma kolaylığı ve güçlü motorlar gibi artıları bildirdi. Bir aracın puanını düşüren faktörler, zayıf ekonomi ve gürültülü motorlardı. Niro ve HR-V'nin reytinglerin neden bu kadar düşük olduğuna dair bir açıklaması yok, ancak neden abartıya ulaşamadıklarını anlamak için yeterli bilgi var. HR-V ve Niro için ters giden neydi? Bu sonuçların şok edici olduğunu söylemek yetersiz kalıyor. Bunun nedeni, Honda ve Kia'nın her ikisinin de en iyi oldukları için tipik olarak bu listelerin başında yer almalarıdır. Toyota genellikle hakim olsa da, Kia ve Honda, uzun süre dayanacak şekilde üretilmiş güvenilir araçlar üretme konusunda bir geçmiş performans sergilediler. Honda HR-V söz konusu olduğunda, puan büyük ölçüde tüketici puanlarına düştü. Bu özel anket, araç sahiplerinin HR-V'lerini kullandıktan sonra nasıl değerlendirdiklerine dayanıyordu. JD Power eleştirmenleri aslında oldukça olumlu bir eleştiri yaptı. Ancak araç sahipleri, HR-V'nin puanlarını düşürmesine yardımcı olan üç sorundan bahsediyor. Bunlar arasında düşük kaliteli boya, olabilecek en kötü zamanlarda ileri doğru fırlama veya yavaşlama eğilimi gösteren bir hızlandırıcı ve gevşeyen pencere contaları yer alır. Kia Niro'ya gelince, bu modeller son zamanlarda bir TikTok trendi haline geldi ve iyi bir model değil. USB kabloları kullanılarak birkaç Niro çalındı. Kia, bunu durdurmak için kaynakları kullanıma sunma sürecindedir, ancak Niro'larını çaldıran araç sahipleri için artık çok az, çok geç. Bunlar gerçekten 2023'ün en kötü küçük SUV'ları mı? J. D. Power eleştirmenlerinin düşük puanlarına rağmen, aslında Honda HR-V ve Kia Niro hakkında sevilecek çok şey var. 2023 HR-V, 23.650-28.950 $ gibi çok uygun fiyatlı bir MSRP'ye sahiptir. Sıralı 4 silindirli motor 158 hp ve 138 lb-ft üretir. HR-V, 26 şehir içi, 32 saatte ve 28 genel yakıt sarfiyatı elde eder. Bununla birlikte, gemide bir ton teknoloji yok. Şeritten ayrılma uyarısı, şeritte kalma yardımı ve çarpışma sonrası güvenlik sistemi gibi güvenlik özelliklerine sahip olacaksınız ve hepsi bu kadar. Yine de, fiyat için bu bir hırsızlıktır. Kia Niro, 26.490 $ - 34.790 $ MSRP aralığı ile daha pahalı. 1.6L sıralı 4 silindirli motorla donatılmış bir hibrit. Niro'nun motoru 139 hp ve 195 lb-ft tork üretebilir. Şanzıman 6 vitesli otomatikleştirilmiş bir manueldir. Bir hibrit olduğu için ciddi bir yakıt tüketimi sağlıyor. Bir EPA 53/54 şehir/hwy alır. Mil cinsinden menzil 588,3/599,4 mildir. Ayrıca Niro'da kör nokta ve şeritten ayrılma uyarıları, şeritte kalma yardımcısı, arka çapraz trafik uyarısı, sürücü dikkat uyarısı ve çarpışma öncesi ve sonrası güvenlik sistemleri gibi daha fazla güvenlik özelliği vardır. Fiyat için, bu araçların üstesinden gelmek zor. Dikkat edilmesi gereken birkaç pürüzlü nokta var, ancak genel olarak Kia Niro ve Honda HR-V sağlam seçimler. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 23 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 23 Mart , 2023 Bunun Gibi Yeni Bir Mercedes-Benz CLK-GTR, Bugatti Chiron SS 300+'a Rakip Olabilir Mercedes-Benz CLK-GTR, 90'ların süper arabalarının bir simgesiydi. Bu arabanın pek çok yönü onu bu kadar ünlü yaptı, ancak nadir olması, bu kadar kötü şöhret kazanmasının ana nedenlerinden biriydi. Bu arabalardan sadece 26 adet üretildi ve fiyatları her geçen yıl artmaya devam ediyor. Bunu akılda tutarak, HotCars dijital sanatçısı Rostislav Prokop, CLK-GTR'ye modern bir makyaj yaptı, bu yüzden bu eşsiz canavarı daha derinlemesine inceleyelim ve bu render setini analiz edelim. CLK-GTR Eski Bir Süper Araba Bu süper araba, 90'larda yüksek teknoloji ürünü bir otomobildi. Ayrıca, 604 hp ve 572 lb-ft tork üreten AMG ayarlı 6.9 litrelik V12 motoru sayesinde modern standartlara göre bile birinci sınıf bir güce sahipti. Bugünün standartlarına göre, bu araba en iyi köpek olmazdı. Ancak Prokop bize, üretime geçtiği takdirde muhtemelen dünyanın en çok aranan süper otomobili olacak yeni bir CLK-GTR verdi. Yeni Mercedes-Benz CLK-GTR Supercar Orijinal CLK-GTR'nin pek çok meraklının sevmediği bir yönü, neredeyse standart bir E-Serisi gibi görünen ön kısımdı. Yine de kimse yeni versiyonun ön kısmının standart bir Mercedes'e benzemesinden şikayet etmeyecek. Bu yeni otomobilin önünde geniş, alçak ve çok agresif şık, tek parça bir tasarım var. Farlar U şeklinde LED'lerdir ve gövde stilini tamamlar. Bu yeni CLK-GTR o kadar agresif görünüyor ki, onu dikiz aynanızda görseniz bile sizi ürkütebilir. CLK-GTR'nin Sanatsal Yönü Bu CLK-GTR'nin yan tarafı, önden arkaya düşük profilli ve aerodinamik eğrileriyle tek kelimeyle nefes kesici. Ona gerçekten sanatsal ve fütüristik bir his veren keskin açılar ve yumuşak kıvrımların bir karışımına sahiptir. Sera mütevazı ve arka motor kaputu ile uyum sağlıyor. Orijinalin arka ucu bir sanat eseri değildi, ancak bu örnekte, arabanın tüm arka ucu yumuşak bir kavis çiziyor ve ışıklar, bir rüzgarlık ve modern bir süper arabaya layık bir difüzör içeriyor. Mercedes CLK GTR'nin Değeri Ne Kadar? Bir CLK-GTR, sizi şimdi 8,5 milyon dolarlık basketbol sahasına geri götürürdü. Yeni bir sürüm daha ucuz olabilir, ancak yine de Bugatti Chiron SS 300+ fiyatına rakip olabilir. Aynı zamanda güç için 300+ ile rekabet etmesi gerekecek, bu yüzden belki de AMG-One'ın güç aktarım mekanizmasının 1.800 hp ile yükseltilmiş bir versiyonu bu fantezi süper otomobilin hakkını verebilir. CLK GTR Street Yasal mı? 1997'de Mercedes-Benz ve AMG, bu yarış arabasını FIA GT Championships'te yarışmak için üretti. Mercedes-Benz onu bir yarış arabası olarak üretti ama şampiyonanın kuralları gereği bir sokak arabasının da olması gerekiyordu. Ve böylece Mercedes-Benz CLK-GTR Straßenversion (Almanca Sokak Versiyonu) doğdu. Yolda yasal araba, onu güçlü ve çok aranan bir süper araba yapan orijinal yarış arabasının birçok bileşenini paylaştı. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Mart , 2023 Ford Muhteşem Bir Yeni Taurus Yapıyor... Ford'un Amerika Birleşik Devletleri'nde arabaları satmasının üzerinden beş yıl geçti, ancak diğer pazarlar daha şanslıydı. Orta Doğu'da Ford'un arabaları hala gidiyor ve iyi gidiyorlar. Örneğin, Ford Taurus'un en son revizyonunu ele alalım - sadece saygıdeğer isim levhası etrafta dolanmakla kalmıyor, aynı zamanda onu süsleyen araba düpedüz muhteşem. En azından modern araba tasarımının kısıtlamaları dahilinde muhteşem. Düz bir ön uç, yüksek kenar çizgisi ve mevcut güvenlik düzenlemelerinin tüm süsleri mevcuttur. Ancak Ford bunları iyi bir şekilde entegre etti, ejderha ölçeğinde bir ızgara ekledi ve bazı şık ön ve arka farları karıştırdı. Meşru bir şekilde güzel. Bu arka farlar da Mustang'den bir tarz ödünç alıyor gibi görünüyor. Net aydınlatma öğesinin ortasından geçen bu üç dikey çizgiye bakın - bu kesinlikle oradaki bazı klasik Mustang soyları. Taurus'un 2.0 litrelik turbo-dördü, Ford'un ABD'de kalan tek crossover olmayan aracının performansına sahip olmayabilir, ancak stil işe yarıyor. Ford'un Amerika'daki tüm sub-crossover hattını durdurması gerçekten çok kötü. Bunları yollarımızda görmek güzel olurdu, hâlâ otoyollarımızı noktalayan yaşlanan Füzyonlardan sıyrılıyor, ülkemizin geçiş kurgusuna boyun eğmeyi reddediyor. Ford burada havlu atmış olabilir, ancak yine de bazı muhteşem sedanlar üretebileceğini kanıtladı - Amerika'da değil. Neden ABD'de, şirketin pazar payını paylaştığı yüksek sürüşlü SUV'lerin altına yerleştirilecek böyle arabaları alamıyoruz? Bir kez olsun Ford, bu muhteşem tasarımı yurt dışından al ve bize gönder. Hala içinizde olduğunu biliyoruz. Kaynak: Jalopnik Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Mart , 2023 Grand Cherokee nasıl yapılıyor Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 1 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 1 Nisan , 2023 Flat-Eight, Twin-Turbo 5.0 Litre Motorlu Porsche Supercar Neredeyse Gerçekleşiyor 750 beygir gücüne sahip olması ve 918 Spyder'ın yerini alması gerekiyordu. Otomobil üreticileri, üretim gününün ışığını hiç görmemiş ultra-gizli arabalarla ilgili pek çok çerez paylaşmak şöyle dursun, iptal edilen projeler hakkında konuşmaya nadiren isteklidirler. Neyse ki Porsche, The Intercooler'dan ünlü gazeteci Steve Sutcliffe ile 918 Spyder'dan sonra gelmesi beklenen bir süper araba hakkında bazı ilgi çekici ayrıntıları paylaştı. İkincisi, 918 arabalık bir üretim çalışmasının ardından 2015 ortalarında emekliye ayrıldı. Porsche eFuels Proje Müdürü Marcos Marques, kendisine Zuffenhausen evinin neden dört silindirli bir Cayman'a yeşil ışık yaktığı sorulduğunda şaşırtıcı bir yanıt aldı. Görünüşe göre asıl fikir, tamamen farklı bir araba için düz sekizli bir motor tasarlamaktı. Bir Cayman şasisine dayalı tam teşekküllü bir deneysel araca dönüştüğü için, bir kağıda yazılmış bir fikirden daha fazlasıydı. Ortadan motorlu coupe, 750 beygir gücü ve 738 pound-feet (1.000 Newton-metre) tork ile ikiz turbo, 5.0 litrelik bir motora sahipti. Kaynak: Motor1.com Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 2 Nisan , 2023 Sadece 1 Lüks SUV, Kelley Blue Book'un 2023'ün En İyi Kompakt SUV'lerinin Başını Çekti Kelley Blue Book (KBB), tüketici puanları, uzman incelemeleri ve en son pazar trendlerine dayalı araç verileri için güvenilir bir kaynaktır. KBB'nin yıllık “En İyi Kompakt SUV'ları” bu kalabalık segmentteki en iyi modelleri sıralıyor. Ve 2023 için sadece bir lüks SUV başarıyı yakaladı. İşte KBB'nin kazananları nasıl seçtiği ve bu yılki listedeki tek lüks SUV olan 2023 Audi Q5'e bir bakış. Kelley Blue Book'un "2023'ün En İyi Kompakt SUV'ları" Her yıl Kelley Blue Book editörleri, kompakt SUV segmentindeki her girişi inceler. Her modelin dış tasarımına, iç tasarımına, performansına, güvenilirliğine, güvenlik özelliklerine ve genel değerine bakarlar. Ayrıca, diğer sektör uzmanlarından ve tüketicilerden gelen incelemeleri de dikkate alırlar. Ama en önemlisi, editörler "performans, özellikler, kargo alanı, teknoloji, yapı, yakıt ekonomisi ve daha fazlası" açısından her araçla test sürüşü yapıyor ve yaşıyor. KBB'nin yıllık en iyi kompakt SUV listesi, Ford, Honda ve Toyota gibi ana akım markalar da dahil olmak üzere çeşitli otomobil üreticilerinin modellerini içerir. Ayrıca Audi, BMW ve Mercedes-Benz gibi lüks markaların SUV'larını da içerebilir. Listedeki her araç, tüketicilerin bilinçli kararlar vermesine yardımcı olmak için temel özellikler, fiyat aralıkları ve spesifikasyonlar dahil olmak üzere kapsamlı bir genel bakış alır. Ve bu yıl listeye giren tek lüks SUV, 11 araç arasında üçüncü sırada yer alan 2023 Audi Q5 oldu. Sıralamada birinci ve ikinci sırada yer alan modeller 2023 Honda CR-V ve CR-V Hybrid. 2023 Kia Sportage, standart model Sportage Hybrid ve Sportage Plug-In Hybrid ile dördüncü, beşinci ve yedinci sırayı alıyor. 2023 Toyota RAV4, standart model RAV4 Hybrid ve RAV4 Prime plug-in hybrid ile altıncı, yedinci ve dokuzuncu sırada yer alıyor. Listeyi 10. ve 11. sırada tamamlayan iki Mazda kompakt SUV var: CX-5 ve CX-50. 2023 Audi Q5, KBB'nin bu yılki "En İyi Kompakt SUV'ları" listesindeki tek lüks SUV oldu 2023 Audi Q5 kompakt lüks SUV beş koltukludur ve her biri çeşitli konfigürasyonlar sunan üç donanım seviyesinde mevcuttur. Hepsinde yedi vitesli otomatik şanzıman var. Standart motor, 201 hp 2.0 litrelik turboşarjlı dört silindirdir. Daha güçlü 261 beygirlik dört silindirli veya 362 beygirlik bir plug-in hibrit ile daha hızlı hızlanma mevcuttur. Düzgün bir şekilde donatıldığında, Q5'in maksimum çekme kapasitesi 4.400 pound'dur. Yeni Audi Q5, Bang & Olufsen premium hoparlörler, Android Auto ve kablosuz Apple CarPlay gibi bilgi-eğlence özellikleriyle dolu. Lüks bir SUV'dan bekleyeceğiniz tüm rahatlık ve konfor özelliklerine sahiptir ve eksiksiz bir gelişmiş güvenlik özellikleri listesi içerir. Kör nokta ve şeritten ayrılma uyarıları, kaza önleme sistemi, şeritte kalma yardımcısı, arka çapraz trafik uyarısı, uyarlanabilir hız sabitleyici ve daha fazlasını sunar. Audi'ye göre 2023 Audi Q5 fiyatları yaklaşık 44.200 $ ile 67.00 $ arasında değişiyor. Kelley Blue Book'un kararı KBB editörleri, 2023 Audi Q5'in Premium Plus ve Prestige donanımlarında standart bir dijital gösterge grubu olan Virtual Cockpit Plus'ı çok sevdi. Özelleştirilebilir ekran, eğlence bilgilerini, navigasyon bilgisini, yol işaretlerini ve daha fazlasını gösterebilir. Ayrıca, çarpıcı 10,1 inç ekranı ve HD Radyo ve Wi-Fi erişim noktası dahil birçok popüler özelliği olan yüksek teknoloji standart bilgi-eğlence sisteminin kullanıcı dostu olmasını da beğendiler. KBB, yeni Audi Q5'teki çeşitli motor seçeneklerini de takdir etti. Quattro dört tekerlekten çekiş sisteminin her modelde standart olması hoşlarına gitti. Daha güvenli, güçlü bir sürüş için her türlü hava koşulunda çekişi artırır. Alıcılar, standart Q5 SUV gövde stiline ek olarak, KBB'nin "SUV coupe" estetiğiyle şık bulduğu Sportback'i tercih edebilir. Standart gövdede daha fazla bagaj alanı olsa da, Sportback harika görsel çekiciliğiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Yine de KBB, her iki gövde stilinde de 2023 Audi Q5'in ek kargo alanından faydalanacağına inanıyor. Turboşarjlı V6 ile yüksek performanslı model SQ5, heyecan verici bir sürüş deneyimi sunuyor. Ayrıca uyarlanabilir sönümleme süspansiyonlu yükseltilmiş frenlere sahiptir. Pahalı, bu yüzden görünüşünü beğendiyseniz, KBB'ye göre S Line modelini de düşünebilirsiniz. Kelley Blue Book editörlerinin diğer tek eleştirisi, 2023 Audi Q5'in bazı emsallerinin daha uygun fiyatlı olmasıydı. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 4 Nisan , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 4 Nisan , 2023 Mitsubishi, Pikap Pazarında Bir Daha Şansını Deneyeceğini Duyurdu Mitsubishi, geçtiğimiz günlerde kamyon pazarına gireceğini açıklayarak otomotiv dünyasında dalgalar yarattı. Pikapların her zamankinden daha popüler hale geldiği bir zamanda, Mitsubishi'nin kamyon oyununa dönüşü hem DIY kullanıcıları hem de tüketiciler için büyük bir haber olabilir. Mitsubishi'nin Amerika Birleşik Devletleri'nde sattığı son kamyon Raider'dı. Ne yazık ki, üretim 2009'da sona erdi. Bu hamlenin tüketiciler için neden harika olabileceğini ve şimdiye kadar bu yeni kamyonet hakkında hangi ayrıntıları bildiğimizi (ve tahmin ettiğimizi) görelim. İşte geleceğin Mitsubishi kamyonu hakkında bildiklerimiz Mitsubishi'nin henüz isimlendirilmemiş kamyoneti, çok başarılı olan Triton platformuna dayanacak. Motor1.com'a göre, 2024 civarında ilk çıkışını yapacak ve pikap tabanlı bir binek araç (PPV) ile birleşecek. PPV, otomobil üreticisinden gelen bir başka ilginç konsept olan bir kamyonun temellerini kullanan merdiven çerçeveli bir SUV'dur. Kamyonun neleri içereceğini düşünüyoruz? Bu yeni kamyonun yeni 2,4 litrelik MIVEC turbo dizel motorun yanı sıra 8 vitesli otomatik şanzımana sahip olması mümkün. (Çalışmalarda hibrit bir versiyon görmeyi umuyoruz). Pikap ayrıca, Mitsubishi'nin Super Select 4WD sistemi ve araziden bağımsız olarak sürücülere arazi yetenekleri sağlaması gereken All Terrain Modu ile donatılmış olarak gelebilir. Piyasadaki diğer kamyonlara göre, ağır yüklerle sürerken daha fazla güvenlik ve denge için yokuş iniş kontrolüne ve römork sallanma yardımına sahip olacaktır. Bu onların ilk rodeosu değil Bu, Mitsubishi'nin bir kamyonet yapmak için elini ilk kez denediği zaman değil - şirket, 1982'den 2009'a kadar Kuzey Amerika'da Raider adı altında (Mighty Max'e dayanan) kamyonet sattı. Bu süre zarfında Raider, değişen tarzlara ve teknolojiye ayak uydurmak için birkaç güncelleme gördü. Hem iki tekerlekten çekiş hem de dört tekerlekten çekiş konfigürasyonlarında sunuldu ve 3,7 litre V6 ve 4,7 litre V8 dahil olmak üzere bir dizi motor seçeneğine sahipti. Aynı zamanda konforlu koltuklara ve klima, elektrikli camlar ve bir CD çalar gibi bir dizi standart özelliğe sahip geniş bir iç mekana sahipti. Raider, diğer üreticilerin sert rekabeti nedeniyle 2006'daki ilk yılının ötesinde önemli bir pazar payı elde edemedi. Bilirsin, Ford, Chevy ve Toyota gibi daha büyük kamyoncular. Gelecekte bir Mitsubishi kamyon bekleyebilir miyiz? Evet! Görünüşe göre Mitsubishi, kamyon pazarına girme konusunda bir adım daha atıyor. Ve bankayı bozmadan bir arazi aracı arayan herhangi bir sürücü için mükemmel olmasını bekliyoruz. 2028 yılına kadar marka birkaç elektrikli araç piyasaya sürmeyi planlıyor: bir kamyonet, iki sıralı bir SUV ve iki ek EV. Bu, Mitsubishi'nin kamyonetlere ilk girişi olmasa da, geçmiş hatalardan ders almış ve sektörde bir kez daha etki yaratmaya hazır görünüyorlar. Gözümüzü kesinlikle bunun üzerinde tutacağız ve herhangi bir güncelleme ile sizi haberdar etmeye devam edeceğiz. Kaynak: Motor Biscuit Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.