Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Rapora göre: Yeni Toyota MR2, 1 Litrelik Ortadan Motorlu Hibrit Bir Spor Araba Olabilir

Toyota'nın ortadan motorlu potansiyel bir MR2 halefi hakkındaki söylentiler birkaç yıldır ortalıkta dolaşıyor. Dumana eşlik edecek herhangi bir ateş varsa, Japon otomobil yayını Best Car'ın yeni bir raporuna dikkat etmeliyiz. Suzuki'nin yardımıyla yeni bir turboşarjlı üç silindirli 1.0 litrelik hafif hibrit spor otomobilin geliştirildiğini iddia ediyor. Bunlar sadece söylenti olduğu için, bu arabanın Amerika Birleşik Devletleri'ne ulaşıp ulaşmayacağı belli değil.

AA17x4Hr.img?w=768&h=432&m=6

Küçük spor arabanın 2.200 pound kadar hafif olabileceği bildirildi. Aracın ayrıca yaklaşık 100 inç veya Toyota GR86'nınkine yakın bir dingil mesafesine sahip olduğu bildiriliyor. Yine de, iki araba arasında herhangi bir aktarma parçası olduğuna dair bir gösterge yok. Bununla birlikte, araba tamamen tamamen sıfırlanmış bir çaba olmayacaktır. Japon yayını, otomobilin mevcut nesil Yaris ile bazı parçaları, yani ön süspansiyonu paylaşabileceğini bildiriyor.

AA17x4HC.img?w=768&h=432&m=6

Suzuki'nin rolüne gelince, iddiaya göre yaklaşık 120 beygir güç üretebilen 1.0 litrelik motoru geliştiriyor. Yine de Toyota, Yaris'te zaten 1.0 litrelik üç silindirli bir motor üretiyor. Uzman değilim, ancak ucuza ortadan motorlu bir spor araba geliştirecek olsaydım, o motora turbo uygular, tüm süspansiyonu korur ve ön yerine arkaya koyardım.

Bu raporun tek tuhaf yanı bu değil. Ayrıca fiyatın 20.000 $ civarında olacağını iddia ediyor. Bu, onu büyük bir farkla - en azından Amerika Birleşik Devletleri'nde - satılık en ucuz ortadan motorlu araba yapar. Mevcut en az bir araçtan parça taşısa bile, bu oldukça inanılmaz.

Toyota'dan yeni bir ortadan motorlu spor araba için söylentilerin ötesinde somut kanıtlar var, bu da haberlerin ölmeyi reddetmesinin nedenlerinden biri. Toyota, geçmişte kazdığımız böyle bir araç için bir gövde yapısını detaylandıran patent başvurusunda bulundu ve ayrıca birkaç ay önce GR markalı bir elektrikli roadster için tam teşekküllü bir konsept sergiledi. Parça paylaşımıyla ilgili söylentiler de gelmeye devam ediyor.

Bu biraz sinir bozucu çünkü casus fotoğrafları veya ideal olarak Toyota'dan resmi bir açıklama gelene kadar bunların yasal olup olmadığını bilemeyeceğiz. Söylenti değirmeninde her zamanki gibi, bekleyip görmemiz gerekecek.

Kaynak: The Drive

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu 2023 Chevrolet Corvette SUV, Ford Mustang Mach-E'nin Mükemmel Rakibi

Önünüzde gördüğünüz gibi bir Chevrolet Corvette SUV hayal etmek zor değil - on veya yirmi yıl önce olabilirdi, ancak işler değişti.

AA17wVs7.img?w=768&h=402&m=6

Şimdi, bir zamanlar saygısızlık olarak düşündüğümüz şey, Lamborghini, Ferrari, Maserati ve daha fazlası için bir gerçek, ancak bir crossover için Ford Mustang isim plakasını kullanmak gerçekten de cesur bir hareketti.

Hızlı ileri sarın ve Mach-E artık başarılı bir model ve midilli arabası kardeşinin yanında barış içinde bir arada var olabilir - yani Chevrolet'nin Corvette ile aynı şeyi yaptığını hayal etmek abartı mı?

HotCars dijital sanatçısı Timothy Adry Emmanuel bize olası bir Corvette SUV için parlak yeni planlar sunuyor ve görünüşe göre Mach-E biraz endişelenmeli.

2023 Chevrolet Corvette SUV Nihayet Bir Render Olarak Karşınızda

Halkın SUV'lara olan sevgisini ve Porsche 911 Dakar ve Lamborghini Sterrato gibi otomobillerin halihazırda mevcut süper otomobiller için yeni nişler yarattığını hesaba katarsak, bu iş için mantıklı olacaktır.

GM, C8 Chevrolet Corvette'in tasarımının en iyi parçalarını alan ve bunları inandırıcı bir tarza sahip bir crossover'a uygulayan bu render tarafından belirlenen liderliği takip etmekten çok daha kötüsünü yapabilirdi.

Farlar ve arka lambalar C8'den geri dönüyor ve kırmızı renk, arka lambaların altına ve spor otomobilin ön tamponuna yerleştirilmiş siyah ızgaralar da dahil olmak üzere 'Vette'in diğer stil özellikleriyle birlikte kompakt SUV gövdesini kaplıyor.

Işıklar ve ızgaralar yerindeyken, arma eklendiğinde, Stingray'in jantlarına benzeyen 5 kollu jantlar (arazi lastiğiyle kaplanmış olsa da) ve sivri burunlu, ilham net.

İsteseniz de İstemeseniz de Bir Corvette SUV Geliyor
GM içindeki kaynaklar, Corvette serisinin 2025 yılına kadar genişleyeceğini ve hatta potansiyel olarak kendi markası haline geleceğini söylediler, tıpkı Mustang Mach-E'nin Mustang'in devamı olmaktan çok bir marka gibi olması gibi. Hala bir süre uzakta olduğu için, Corvette SUV'un ne kadara mal olacağını bilmek için çok erken, ancak Chevrolet muhtemelen arabayı sınıfının en üstünde tutmak için standart Corvette'in altında fiyatlandırırdı.

Bu SUV crossover, Lamborghini Urus'tan Mach-E'ye kadar diğer örneklerden daha kötü görünmüyor ve zararsız olmaktan çok söyleyecek kadar ileri giderdik; güvenilir görünüyor.

C8 'Vettes tasarım dili bu renderda mevcut ve şık bir crossover silüeti, çamurluk bombelerindeki plastik kaplama, ön tamponun altında ekstra koruma ve büyük tekerleklerle birleştiğinde, bir Corvette SUV'un iştah açıcı görünmesi gerekmediğini gösteriyor.

Timothy, bu proje için mevcut Corvette'in dörtlü egzoz kurulumunu benimsemeyi seçtiği için, Stingray'in 6.2 litrelik V8'inin tekrar değiştirileceğini varsayabiliriz, ancak belki de yakın zamanda piyasaya sürülen Corvette E-Ray'den elektronik parçalar ödünç alınarak hibritleştirilmiş bir biçimde olabilir. .

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Chevrolet Corvette Z71 SUV, Raptorları ve Broncoları Yok Etmeye Hazır Görünüyor

Lamborghini Urus'un İtalyan süper otomobil üreticisinin satışları için neler yaptığına veya Porsche Cayenne'in şirketi çöküşün eşiğinden nasıl kurtardığına bir bakın. GM'nin 2025 Chevrolet Corvette SUV ile SUV çılgınlığından para kazanmak istemesine şaşmamalı. Bazıları için küfür olabilir. Ancak, 'Vette off-roader gerçekten de bu konsept kadar zihinsel hale gelirse her şeyin affedileceğini düşünüyoruz.

AA17ESQq.img?w=768&h=402&m=6

3D sanatçısı Timothy Adry Emmanuel'in HotCars Car Renders için özel olarak yarattığı eseri, bu bir Corvette SUV'un nasıl görünebileceğine dair sıradan bir konsept bile değil. Amerika'nın sevilen spor arabasının SUV'ye dönüşen beklenen nihai versiyonu olan Corvette Z71 ile bu, doğrudan öldürmeye gidiyor.

Bu, temel Corvette SUV'un kesinlikle hizmet edeceği daha yola odaklı, sportif performans amacına karşı neden off-road niyetlerini kollarına taktığını açıklıyor. Temel model ile tipik Corvette müşterisi, SUV gövde stiliyle daha fazla pratikliğe sahip olma seçeneğine sahip olacak.

Ancak daha talepkar müşteri, çölde daha fazla ağır hizmet eğlencesi için favori spor otomobil markasını da seçebilecek, bu da Corvette'i sadece bir Ferrari katili değil, aynı zamanda potansiyel bir Urus katili yapacak.

Bir Hardcore Corvette SUV Nasıl Görünebilir?

Öncelikle, evet, Corvette SUV, burada daha önce görmüş olabileceğiniz önden motorlu C8 Corvette gibi önden motorlu olacak. Bu, herkesin bildiği ve sevdiği klasik görünüme daha fazla eğilen yaklaşan 'Vette'in oranları için zaten iyi şeyler anlamına geliyor. En azından, tavanın yontulmuş bagaj kapısına doğru devam ettiği noktaya kadar. Corvette SUV daha önce birkaç kez hayal edilmişti ama asla 3 kapılı olarak hayal edilmemişti.

İşte bu konseptin doğru notalara ulaştığı yer burasıdır. Sadece arzulu bir düşünce olsa bile. Corvette Z71, daha sert bir versiyon olarak, aslında bu rotayı izlemeyi göze alabilirdi. Pratiklik bir yana, bunun için tamamen benzersiz bir özelliği var. Bu Corvette SUV'nin teknik özelliklerinde de hiçbir yumruk çekilmediğini fark edeceksiniz. Bazı arazi çekiçlemelerinden gerçekten kurtulmak için boncuk kilitli tekerleklerde 33 inçlik çamurlu arazi lastiklerini düşünün.

Süspansiyon hareketi sınırlayıcı faktör gibi görünse de, talep üzerine kaldırma sağlayan havalı süspansiyon için durum pek de öyle değil. Unutmayın, Corvette SUV, kayaların üzerinde sürünerek değil, daha arazi odaklı varyantında bile hız için üretilecek. Dünyadaki tüm eklemlere ihtiyacı yok. Yalnızca agresif C8 Corvette stili, ancak her türlü yol kabiliyetine sahip.

Düz Uçak Kranklı Off-Road Korvet V8

Muhtemelen Chevrolet'in Corvette SUV ile elinden gelenin en iyisini yapacağı ve ona sahip oldukları her şeyi vereceği kesin. Bu nedenle, zirve Corvette Z71 için, gücün sahip oldukları en iyi motordan gelmesini bekleyin. Belki de henüz görmediğimiz en iyi motor bile. Yaklaşan 2025 Chevrolet Corvette Zora'nın, Corvette ZR1'in çift turbolu düz krank V8'i ve yüksek performans ve dört tekerlekten çekiş için hibrit bir kurulum alması bekleniyor.

Ve Corvette SUV'un da aynı zamanlarda piyasaya çıkmasıyla, bu iş için doğal bir destek olacaktır. Dört tekerleğe de güç gönderen 1.000 hp'lik araziye hazır bir Corvette hayal edin ve fikri anlayacaksınız. Rakiplerin hiç şansı olmayacak.

Bu Korvet Bir Urus Katili

Önerilen Z71 varyantında, Corvette SUV, GT500 ile paylaştığı süperşarjlı 5.2 litrelik V8'den 700 hp ile Ford F-150 Raptor için ateş edecek. Daha düşük varyantlarında, çift turbo V6'dan 418 hp ile Ford Bronco Raptor'a rakip olabilir. Bahsetmiyorum bile, Jeep Wrangler Rubicon 392, 470 beygirlik bir Hemi ile. Temel Corvette Stingray herhangi bir gösterge ise, Corvette Z71'in yaklaşık 495 hp'de daha fazla güç sunacağı düşünüldüğünde, bu arazi SUV'lerine göre daha yüksek bir fiyatla fiyatlandırılması mantıklıdır.

Ancak öte yandan bir Corvette SUV, Lamborghini ve Ferrari'nin lüks süper SUV'larını da alt edebilir. Corvette geleneğine uygun olarak, Lamborghini Urus ve Ferrari Purosangue'nin fiyatını düşürecek. Aynı performans seviyelerini sunarken, daha fazlasını değilse.

Böyle saygın bir şirkette, bir Corvette SUV yine de kesim yapabilir mi? Corvette Stingray ve Corvette Z06'nın başarısı herhangi bir göstergeyse, öyle düşünüyoruz.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

BMW XM, Sportif SUV İçin Dört Özel Boya Rengini Sergiliyor

AA17Ibql.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Urban Green, Anglesey Green Metallic, Petrol Mica Metallic ve Sepia Metallic Nisan ayından itibaren satışa sunulacak.
BMW Individual bölümü, şirketin araçlarını standart seçenekler listesinde bulunanların ötesinde kişiselleştirmekten sorumludur. Şimdi, Nisan 2023'ten itibaren mevcut olan bazı özel dış renklerle XM'yi sergiliyor. Bunlar, modelin çevrimiçi yapılandırıcısında henüz mevcut değil.

BMW Individual Kent Yeşili, askeri araçlarda görülen zeytin yeşili rengi çağrıştırır. Koyu bir gölge ve SUV'un siyah kaplaması rengi vurguluyor.

BMW Individual Anglesey Green Metallic, Urban Green'den daha koyu bir tondur. Işığın vücuda nasıl vurduğuna bağlı olarak İngiliz yarış yeşiline benzer.

BMW Individual Benzinli Mika Metalik, renge deniz mavisi bir ton veren bazı yeşil dokunuşlarla koyu mavi bir tona sahiptir.

BMW Individual Sepia Metallic de biraz mavi bir tona sahiptir ancak gri öğeler içerir. Sonuç, belli belirsiz mor olan bir gölgedir.

Araçlar, bireysel özel boya kaplamalarını uygulamak için ayrı bir üretim sürecinden geçer. İşçilerin bu SUV'ları boyamak için daha fazla el işi yapması gerekiyor.

XM, M1'den bu yana ilk özel M modelidir. Şimdilik, yalnızca çift turbo 4,4 litrelik V8 ve toplam 644 beygir gücü (480 kilovat) ve 590 pound-feet (800 Newton-metre) tork çıkışı için bir elektrik motoru ile birlikte geliyor. 4.1 saniyede saatte 60 mil (saatte 96 kilometre) hıza ulaşabilir.

SUV fiyatları, 995 $ 'lık varış ücretinden sonra 159.995 $' dan başlıyor. Mevcut tüm seçenekler ve aksesuarlarla bir tane yüklerseniz, maliyet 168.395 ABD dolarına yükselir.

XM Label Red, bu sonbaharda seriye katılıyor. Ayrıca çift turboşarjlı, hibrit destekli 4,4 litrelik V8 kullanıyor, ancak M ekibi çıkışı 738 hp (550 kW) ve 738 lb-ftt (1.000 Nm) torka çıkarıyor. Daha sıcak modelin fiyatlarının 185.000 $ civarında başladığı bildiriliyor. BMW, 2023 Pikes Peak International Hill Climb'e katılmayı düşünüyor.

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bölünmüş Pencereli C8 Corvette Pek Çok Soruyla Geliyor

AAZbUuS.img?w=768&h=432&m=6

Bununla nereden başlamalı…

Otomotiv tasarımcısı Rain Prisk, arka camı bölünmüş bir C8 Corvette'in bu ilginç görüntüsünü Facebook'ta paylaştı. GM tasarımcılarının coupe'ye bölünmüş bir arka cam eklemenin şık olacağını düşündükleri C2'nin ilk yılı olan 1963 Corvette'i anımsatıyor. Bu tasarım estetiği sadece bir model yılı sürdü çünkü insanlar azalan arka görüşten şikayet ediyorlardı ve şimdi koleksiyonerler onlara yaltaklanıyor.

Rain Prisk sadece arka camın ortasına bir bölme elemanı eklemekle kalmadı, cam küçülerek C2 Corvette'teki boyutları daha yakından taklit etti. Sonuçta, size büyük bir arka camdan çok daha üstün bir hakim görüş sağlayan arka görüş kameraları sayesinde bugünlerde arabanızı geri geri giderken görebilmek daha kolay.

Bu işleme dahil edilen tüm değişiklikler bu kadar değil. Neredeyse bir arka çeyrek pencereyi taklit eden plastik eleman silindi ve bu, C8'in görünüşünü gerçekten değiştiriyor. Dahası, tasarımcı, C2'de bulduğunuza benzer şekilde, yan camların arkasına iki set hava girişi ekledi, ancak bunlar yalnızca siyah plastikten (veya belki de karbon fiberden) yapılmış gibi görünüyor.

Ayrıca bu Stingray'de bir "çatı iğnesi" olduğunu da not edeceksiniz. Başlıyormuş gibi görünen siyah bir şerit, geriye doğru hızla akarken incelir, arka camdaki yarık boyunca devam eder ve sonunda arkadaki Corvette armasının hemen üzerinde son bulur.

Bu modifikasyon, üçüncü bir fren lambası olmadığından modern DOT güvenlik standartlarını karşılayacaktır. Modern LED aydınlatma teknolojisiyle, öğeye kolayca Corvette rozeti altında geçiş yapılabilirdi, ancak yalnızca tahmin edebileceğimiz nedenlerden dolayı değildi.

GM'nin bu tasarım fikrini bir nevi tekmeleyeceğini bile beklemiyoruz, ama belki bir satış sonrası mağaza yapacak? Ne de olsa, C2'den ilham alan kitlere sahip C7 Korvetlerimiz var, peki bu neden olmasın?

Kaynak: Motorious

  • Admin
Gönderi tarihi:

ÖZEL: Taze İşleme Yeni Nesil Chevrolet Camaro Hybrid'i Hayal Ediyor

Hiçbir araba, Chevrolet Camaro gibi onaylanabilir bir simge olduğunu iddia edemez. Her zaman var olan isim, showroom zeminlerini süslemesinin 55. yılında. Ancak sadık bir hayran kitlesine rağmen, isim plakasının geleceği kesinlikle belirsiz. Şu anda General Motors, yaklaşık sekiz yaşındaki altıncı nesil otomobil için hala ısınıyor ve son zamanlarda hayranlarına 2024'ün üretim çalışmasını tamamlayacağını bildirdi. Ne yazık ki hayranlar için, General gelecek konusunda dudaklarını kapalı tutuyor. Ford, başka bir nesil V8 Mustang ile hayranlarını şaşırtırken, General Motors'un onu takip etmesi pek olası değil. Her iki şirket de elektrikli bir gelecek için hazırlanırken, GM geçişte agresif bir tavır alıyor. GM, 2025 yılına kadar 30 farklı elektrikli ürün üretmeyi planlıyor.

AA12Keeg.img?w=768&h=402&m=6

Bu cesur hamleye rağmen, Camaro'nun geleceği muhtemelen bir hibrit olarak ortada. Mevcut üreticilerin çoğu artık hibrit teknolojisini, karbon emisyonlarını azaltırken aracın ruhunu korumanın bir yolu olarak görüyor. GM'nin performans arabaları için hibrit uygulamalar üzerinde çalıştığını biliyoruz, Corvette E-Ray gelecek yıl geliyor ve Camaro mantıklı bir sonraki adım. Araba işleme serimizden bu yeni konseptte bunun nasıl görünebileceğini hayal ediyoruz.

Şubat 2023'te güncellendi: Camaro, tüm zamanların en ikonik yerli güçlü arabalarından biridir. Yolda aşırı modifikasyonlara sahip çok sayıda Chevy Camaro vardı, ancak üretim hibrit bir Chevrolet Camaro'da bir açı bulmak ve onu dijital bir render formunda size getirmek istedik.

Yeniden Tasarlanan Camaro İçin Yepyeni Ön Tasarım

Önde, işler evrimsel bir rota izliyor. Yeni nesil Camaro muhtemelen gerçek bir nesil atılımı olmayacak, daha ziyade yeni nesil Mustang'e benzer şekilde mevcut otomobilin kapsamlı modifikasyonlara sahip bir versiyonu olacak. Sanatçı, Camaro'nun tartışmalı makyajlı açık ızgarasını daha düşük profilli bir panelle değiştiriyor. Tampon, fren havalandırması için iki büyük hava girişine sahiptir. Bu arada, kaputtaki şişkin bir kepçe, maddenin çoğunun bir pilden gelmesine rağmen, kaput boyunca kas görünümünü güçlendiriyor gibi görünüyor. Ağır çamurluk, yan kaportaya geçmeden önce geniş lastiklerin üzerinden kavis çiziyor.

Yan Egzozlu Agresif Camaro Stili

Camaro'nun yan tarafına baktığımızda çamurlukta oldukça Corvette benzeri bir vurgu görürken, kapıdan aşağı doğru keskin bir gövde çizgisi iniyor. Aracın serası temelde aynı kalıyor. Bu arada, kapının alt kısmındaki derin girinti arka tekerleğe işaret ediyor. Külbütör paneli boyunca en dikkat çekici olanı, bir yan egzoz çıkışıdır. Bunu orijinal Fisker Karma gibi melezlerde görüyoruz, ancak yine de nadir. Liman, 1960'ların göl borusu trendlerine bir selam bile olabilir. Arka tekerleklerin üzerindeki geniş kalçalar gerekli korumayı sağlarken, hemen arkasındaki havalandırma öndekini tamamlıyor.

Yepyeni Camaro, Eşsiz Difüzörüyle Agresif Kalacak
Arkada agresif çizgi devam ediyor. Küçük hibrit logolu geniş yansıtıcı spoyler, bu Camaro'nun diğerlerinden farklı olduğunun yalnızca birkaç göstergesinden biridir. Benzersiz difüzöre kıyasla sönük kalan agresif arka tampona geçmeden önce imza niteliğindeki arka farları koruyor. Derin difüzör, aracın elektrikli tarafına bir selam olarak birçok hibrit gibi egzoz çıkışlarına sahip değil.

Camaro'ya Güç Vermek İçin V8 Hibrit Motor Veya Çift Turbo V6

Camaro, Corvette E-Ray'in altına sığacağından, bir V-8 hibrit olması pek olası değil. Tüketiciler makul olarak bir V-6 motorunu kapsayan bir hibrit sistem bekleyebilirler. Belki de Cadillac CT4-V'deki 3.6 litrelik ikiz turbo ünitesine benzer bir şey. Böyle bir motoru elektrikli motor torku ve dört tekerlekten çekiş ile bir araya getirdikten sonra, piyasadaki en çekici coupe'lerden birinin tüm bileşenleri orada.

Bir Hibrit Chevrolet Camaro Büyük Olasılıkla Kitapta

GM elektrikli bir yöne gittiğinden, Camaro'nun neden ilerleyeceği en gerçekçi olan hibrit muhtemelen ve GM'den gelen sızıntılar bu yolu gösteriyor. Hibrit Corvette piyasaya çıkana kadar General Motors'tan herhangi bir onay gelmesi pek olası olmasa da. Genel olarak, bu meraklı bir arabayı kurtarmak için harika bir yol gibi görünüyor ve General Motors'un 2024'te Camaro adını korumasını umuyoruz.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Alfa Romeo Supercar Yeşil Işık Almamasına Rağmen Neredeyse Bütün Hepsi Satıldı

AA136xiD.img?w=768&h=432&m=6

Yeni süper otomobilin Mart ayında 8C olarak tanıtılması bekleniyor, ancak Stellantis onu üretim için onaylamadı.
Kasım ayında, Alfa Romeo yeni bir süper arabaya bir kez daha göz attı. 8C olarak adlandırılması beklenen ortadan motorlu coupe, Stellantis'ten henüz yeşil ışık yakmamıştı. Alfa-Romeo'nun CEO'su Jean-Philippe Imparato, Mart 2023'te yapılması planlanan resmi bir duyuru ile araca daha fazlasının geleceğine söz verdi.

Bu hafta, Mart ayı takviminden sadece birkaç gün önce, Stellantis'in herhangi bir kararına veya resmi bir açıklamaya rağmen Alfa Romeo'nun mevduat topladığını öğrendik. Autocar ile yaptığı bir röportajda Imparato, süper arabanın geçici durumunu kabul ederek, "2022'de Stellantis gibi bir grupta bu tür bir karar vermek için, herkes senin tamamen deli olduğunu düşünüyor."

Imparato ayrıca otomobil üreticisinin arabayı doğru yapmak için zaman ayırdığını ve şirketin "DNA'sına katkıda bulunacak" bir şey yarattığını belirtti. "Alfa Romeo tarihine yaptığımız katkılardan gurur duyarak Arese müzesinde 8C'yi bir kenara bırakabileceğim bir şey üzerinde çalışıyoruz. Bu bizim istediğimiz şeydir."

Yeni süper otomobil, muhtemelen elektrikli bir aktarma organı yerine bir içten yanmalı motor kullanacak, ancak ön tekerleklere güç sağlamak için bir elektrik motoru içerebilir. Imparato, bunun sadece bir pist arabası olmayacağını, bir Ferrari veya Lamborghini civarında bir fiyat etiketine rağmen her gün sürülebilecek bir araba olacağını öne sürdü. CEO'ya göre, aynı zamanda belirgin bir şekilde bir Alfa Romeo'ya benzeyecek ve "ikonik, süper seksi ve tanınabilir" olacak.

Imparato ayrıca Alfa'nın yeni çekirdek serisine paralel olarak üretilen önceki 8C gibi sınırlı sayıda üretilen bir otomobil olacağını da belirtti. Otomobil üreticisi artık kârlı ve kalitesini yükselttiğine göre, 2027'ye kadar her yıl içten yanmalı ve EV modellerinin bir karışımı da dahil olmak üzere yeni bir araç piyasaya sürmeyi planlıyor. Bu seri, yeni Tonale'yi ve Giulia ve Stelvio'nun beklenen yenilemelerini içerir.

Alfa Romeo'nun son süper arabası, 2007'den 2010'a kadar üretilen muhteşem 8C Competizione idi. Bir coupe ve bir 8C Spyder dahil sadece 500 adet üretildi. Bu araba, adını 1930'ların ikonik bir Alfa Romeo spor ve gezi arabası serisi olan orijinal 8C'den almıştır.

Kaynak: Autocar

  • Admin
Gönderi tarihi:

Dünyanın En Çok Satan SUV'u Yeniden mi Tasarlanıyor?

Yeniden tasarımlar, bir isim plakasını yeniden canlandırma gücüne sahiptir. Rakiplerle rekabet etmek için mücadele ettikten sonra, iyi bir yeniden tasarım, bir aracı tekrar haritaya koyabilir. Öyleyse, yeniden tasarımın dünyanın en çok satan SUV'u için neler yapabileceğini hayal edin. Neyse ki, daha uzun süre hayal kurmanıza gerek yok. Toyota RAV4 sandığınızdan daha kısa sürede yeniden tasarlanmalı.

Toyota RAV4 ne zaman yeniden tasarlanıyor?

AutoBlog'a göre, bir Toyota RAV4 yeniden tasarımı 2024 gibi kısa bir sürede gelebilir. Şimdiye kadar, bu tarih yalnızca bir spekülasyon, ancak dünyanın en çok satan SUV'sinin, küçük SUV araç segmentinin ne kadar hızlı olduğu nedeniyle bir güncelleme gerektirebileceği açık. değişiyor.

Toyota RAV4'ün rekabet ettiği ve yakın zamanda yeniden tasarlanan bazı küçük SUV'lar arasında Kia Sportage, Hyundai Tucson ve Honda CR-V yer alıyor. Honda CR-V, onlarca yıldır RAV4'e karşı rekabet ediyor, bu nedenle yeniden tasarımı Toyota'yı harekete geçirmeye sevk edebilir. Sportage, Tucson ve CR-V, yeniden tasarımlarının ardından fütüristik görünüyor. Toyota RAV4'ün dışı, kıyaslandığında basit.

Toyota dünyanın en çok satan SUV'unu yeniden mi tasarlamalı?

AA17Y55M.img?w=768&h=384&m=6

2024'ün yeniden tasarımı, RAV4 isim plakası için harika olabilir çünkü araç segmenti kızışıyor. Mazda kısa süre önce, CX-5'ten daha büyük ve daha sağlam olan Mazda CX-50'yi tanıttı. Fiyatı da cazip.

Toyota şu an için en çok satan küçük SUV'ye sahip olabilir, ancak hızlı hareket etmezse Japon otomobil üreticisi tahtından indirilebilir. Yeniden tasarım, RAV4'ün konumunu sağlamlaştırabilir ve daha yeni görünen küçük SUV'lardan pazar payı alması için ona daha iyi bir şans verebilir.

Toyota, yakın zamanda Toyota Tundra, Toyota Sequoia ve Toyota Prius dahil olmak üzere birçok isim plakasını yeniden tasarladı. Her model, yeniden tasarımlarından büyük ölçüde yararlandı. Dünyanın en çok satan SUV'sinin yeniden tasarlanmış bir versiyonu, tüm seriye daha fazla dikkat çekebilir. Toyota, elektrifikasyona ve sektördeki değişikliklere uyum sağlamak için dönerken açıkça bir geçiş aşamasında. Küçük SUV'unu yeniden tasarlamanın bir zamanı varsa, o zaman şimdidir.

Toyota RAV4 iyi bir SUV mu?

Toyota RAV4, araç segmentindeki en hızlı veya en iyi görünen küçük SUV değil. En uygun fiyatlı da değil. RAV4 pratik, yakıt tasarruflu ve güvenilir olduğu için özeldir.

2023 Toyota RAV4, 27.575 dolardan başlıyor. 203 beygir gücü ve 184 lb-ft tork elde etmek için 2,5 litrelik dört silindirli bir motor kullanıyor. Küçük SUV, şehirde galon başına 27 mil ve otoyolda galon başına 35 mil alıyor.

Edmunds, Toyota RAV4'ün konforlu sürüş kalitesi ve geniş kabini ile kargo alanını övüyor. Car and Driver, sürücü destek özelliklerini ve sürüş dinamiklerini tamamlıyor. RAV4, araç segmentindeki en iyi seçeneklerden biri olmaya devam ediyor. Bununla birlikte, şiddetli rekabet sunan çok sayıda rakip var. 2023 Hyundai Tucson ve 2023 Honda CR-V çok sayıda tanınma kazanıyor. Toyota'nın rekabetçi kalabilmesi için Toyota RAV4'ü yeniden tasarlaması gerekiyor mu?

Kaynak: MotorBiscuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

2024 FORD MUSTANG FİYATI SİZİ ÜZEBİLİR

Ford, 2024 S650 Mustang fiyatını sessizce müşteri sitesine ekledi ve herkesin fark etmesi uzun sürmedi. Ucuz bir heyecan arayanlar için hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Ama hepimiz bir fiyat artışının geleceğini biliyorduk, değil mi?

AA183rxd.img?w=768&h=492&m=6

Yeni Ford Mustang Fiyatı Ve Karşılaştırmaları

Yeni S650 2024 Ford Mustang EcoBoost Fastback, varış noktasından önce 30.920 ABD Doları değerinde bir MSRP taşıyor ve bu da onu şimdiye kadarki en pahalı temel Mustang yapıyor. Bu, 27.770 ABD Doları olan giden 2023 S550 Mustang EcoBoost'tan yaklaşık 3.150 ABD Doları daha fazladır. 2015 model yılı için S550 Mustang'in ilk çıktığı zamandan 24.425 $ olan fiyattan 3.345 $ daha yüksek bir fiyat. Bu, dört silindirli bir kas arabası içindir. Aslında, 5.0L Coyote V8'e sahip bir 2015 Mustang GT, yaklaşık 33.000 USD'den sadece birkaç bin daha fazlaydı.

Daha da geriye bakmak gerekirse, orijinal Ford Mustang 1964'te 2.368 USD'den başladı ve yeni S650 Mustang'i 60 yıl öncesine göre 13 kat daha pahalı hale getirdi.

Enflasyon hocam Görünmeyen vergi

AA183xhI.img?w=662&h=332&m=6

S650 Mustang GT, Dark Horse Fiyatlandırması

EcoBoost Premium Fastback ve Convertible donanım parçalarının her biri 3.650 dolarla en büyük artışı gören 2024 Ford Mustang fiyat merdiveni boyunca benzer primler görülebilir. 2024 Mustang EcoBoost Premium Fastback'in fiyatı şimdi 36.445 Dolar, üstü açık araba ise 41.945 Dolar. Ve dönüştürülebilir fiyatın yüksek olduğunu düşünüyorsanız, haklısınız. Aslında fiyatı 41.495 USD olan 2024 Mustang GT Fastback'ten daha pahalı. Bu, 2023 model yılından itibaren S550 Mustang GT Fastback'e (38.345 ABD Doları) göre 3.150 ABD Doları'lık bir fiyat artışıdır. 2024 Mustang GT Premium Fastback, 46.015 $ veya öncekinden 2.650 $ daha fazla. Mustang GT'nin dönüştürülebilir versiyonu şu anda 50 binin üzerinde ve 51.515 USD'den etiketleniyor.

2024 Ford Mustang Dark Horse fiyatına gelince. 500 bg ile Coyote V8 ile çalışan en güçlü midilli arabası olmasının yanı sıra en yeteneklisi ve fiyatı da bunu yansıtıyor. Resmi olarak S650 Mustang Dark Horse, hiyerarşide yerini aldığı S550 2023 Mustang Mach 1'den 57.970 USD veya 1.400 $ daha yüksek bir fiyata sahip. Bu, karbon fiber jantlar gibi süslü seçenekler eklemeden önce.

2024 Mustang fiyatının ihtiyaçlarınız için biraz fazla olduğunu düşünüyorsanız, Chevrolet size 455 hp V8 Camaro'yu Ford'un size yeni bir dört silindirli Mustang sattığı fiyatla satacak.

AA183LQa.img?w=662&h=441&m=6

Kaynak: Muscle Cars and Trucks

  • Admin
Gönderi tarihi:

Parti İçin Ne Erken Ne Geç: Yeni Pagani SUV, Süper SUV Pazarına Katılmak İçin Geldi

Ferrari ünlü bir SUV yapmayacaklarını söylemişti ve şimdi Maranello'nun yanı sıra Lamborghini, Maserati, Alfa Romeo, Lotus, Bentley, Porsche, Rolls-Royce ve Jaguar'dan bir SUV satın alabilirsiniz.

AA18fp2i.img?w=768&h=402&m=6

Geleceğin Ferrari'leri de tamamen elektrikli hale gelecek ve sonunda ikonik 65 derecelik V12'yi de kaybedecek, bu muhtemelen Ford Mustang isim plakasının elektrikli bir crossover olmasını görmek kadar garip.

Yani, Pagani bir SUV yapmayı düşünebileceklerini kabul ederse, hayatımızda bir tane göreceğimizi söylemek güvenli. Pagani'yi geride bırakan Ferrari ve Lamborghini'nin izinden giden HotCars sanatçısı Rostislav Prokop'un spekülatif yorumu, Pagani Huayra'nın yurttaşlarıyla birlikte ultra premium süper SUV dünyasına nasıl dönüşebileceğini hayal ediyor.

Bir Pagani SUV: Partiye Ne Erken Ne Geç

Çoğu insan, 90'ların sonunda piyasaya sürülen ve yerini Huayra'ya bırakan, jet avcı uçaklarından ilham alan vahşi bir süper otomobil olan Pagani Zonda'ya aşinadır.

Otomobiller şimdiye kadar her zaman AMG'nin 6-7,3 litre boyutlarında ve Pagani Zonda R'de yaklaşık 400 hp'den 740 hp'ye kadar değişen çıkışlara sahip Mercedes-Benz motorlarını kullandı; Yine de süper arabalardaki motorlar, Alman otomobil üreticisinin kendi arabalarında bulunanlardan farklı.

Pagani'nin Huayra'sı, Utopia'nın gelişine kadarki son model ve bu SUV tasarımının dayandığı model - Huayra'nın kendine özgü tasarımı sayesinde, bu krikolu makinenin nereden geldiğini hemen anlayabilirsiniz.

Ön kısım, her şeyin açıkça Pagani olduğu yerdir; kriko yüksekliğine rağmen, ayırt edici ışık üniteleri, kaput ve sivri ızgara ve tampon, lüks süper otomobilin ayırt edici özellikleridir.

Pagani, Mercedes tarafından üretilmemiştir - yalnızca motorlar ve ilgili aksesuarlar temin edilmektedir - ancak bu SUV, bir Alman tipi birinci sınıf yapı kalitesine ve sağlamlığa sahip gibi görünmektedir.

Pagani Markası SUV Yapacak mı Yapmayacak mı?

Yandan, Ferrari Purosangue'yi çok anımsatıyor ve benzer bir hava sergiliyor, belki de Lamborghini Urus'tan daha şık görünüyor, Pagani jantlar takıyor ve Ferrari gibi arka çeyrek tümseği var.

Kıvrımlı arka kısım, ikonik ortalanmış dörtlü egzoz düzeni ve her iki taraftaki üçlü ışık üniteleri gibi Pagani tarzındaki donanımlarla işleniyor.

Siyah orta şeritler ve siyah yan marşpiyeler, siyah çamurluklar ve yükseltilmiş sürüş yüksekliği ile Pagani Huayra kırmızısı ile boyanmış SUV, herhangi bir performans crossover kadar arazide yetenekli görünüyor - kaputun altında 6 litrelik V12 var. Huayra, böylece minimum 730 hp bekleyebilirsiniz ve umarım Pagani, otomatikleştirilmiş 7 vitesli manuel yerine manuel veya DCT'yi dahil etmeyi uygun görür.

Pagani bir SUV'u reddetmedi ve oyunun bu noktasında markanın bu kazançlı sektörde çalışması şaşırtıcı olmayacak, bu yüzden umarız sonuç bu konsept kadar hoş olur.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bugatti La Voiture Noire Neden İnanılmaz Pahalı?

Şu anda Hırvat EV uzmanı Rimac'ın yönetiminde olan Fransız süper otomobil üreticisi Bugatti, Chiron hiper arabasının çok sayıda sınırlı sayıda varyasyonunu tanıttı. Ancak hiçbiri efsanevi La Voiture Noire kadar pahalı veya özel değil. Şimdiye kadar satılan en pahalı seri üretim arabalardan biridir ve sadece bir tane La Voiture Noire vardır.

AA18fGrP.img?w=768&h=431&m=6

Astronomik 18,7 milyon dolarlık fiyat etiketi ile yalnızca Rolls-Royce Boat Tail, pop başına 30 milyon dolarla daha pahalıdır. Ancak Bugatti, büyüleyici bir geçmişi olan farklı bir hayvandır. La Voiture Noire (veya "Siyah Araba"), Jean Bugatti'nin İkinci Dünya Savaşı sonrasında kaybolan kişisel arabası olan kayıp Bugatti Type 57 SC Atlantic'e saygı duruşunda bulunuyor. Bugatti, 1936'dan 1938'e kadar yalnızca üç Type 57 SC Atlantic üretti.

La Voiture Noire, uzmanlar tarafından otomobil tarihinin en büyük gizemi olarak kabul edilen uzun süredir kayıp olan otomobili simgeliyor. Orijinal Type 57 Atlantic, müzayedede 100 milyon dolardan fazla getirebilir ve bu da onu, bulunursa muhtemelen en sıra dışı ahır bulgusu yapar.

Bugatti La Voiture Noire Neden Bu Kadar Pahalı?

AA18fyVt.img?w=768&h=431&m=6

Bugatti La Voiture Noire, tek seferlik bir model olmasının yanı sıra, sadece süslenen bir Chiron değil. Bunun yerine, daha uzun bir dingil mesafesine ve Bugatti'nin "Parlak Siyah Karbon" olarak adlandırdığı, sıfır yansıma oluşturan ancak "bol miktarda gerilim ve drama" sunan bir kaplama olan ısmarlama bir karbon fiber gövdeye sahip. Ayrıca kaportanın bir parçası olan ön ve arka tamponlar, aracın tek parça karbon malzemeden yapılmış gibi görünmesini sağlayan kesintisiz bir görsel silüet oluşturuyor.

Daha da önemlisi, La Voiture Noire'ın eski esintili güzel görünümünü bozacak dev bir arka kanadı yok. Ön koltukların arkasında sessizce saklanan, standart bir Chiron'dakine benzer bir 8.0 litrelik dört turboşarjlı W16 motor, 1500'den fazla beygir gücü ve 1.180 fit-pound tork pompalıyor. Bu kadar güçle, La Voiture Noire 0'dan 100 km/sa hıza 2,4 saniyede çıkabiliyordu - büyük tur DNA'sı göz önüne alındığında etkileyici rakamlar.

Bugatti

Ayrıca La Voiture Noire, normal bir Chiron'da bulunmayan zarif detaylara sahiptir. Farlar, her bir tarafta ayrı ayrı öğütülmüş 25 ışık elemanı içerirken, tek parça arka lamba ve ışık çubuğu La Voiture Noire'a özel olarak tasarlandı. Kabin, döneme uygun Havana Kahverengi damarlı deri döşemeye, cilalı alüminyum kaplamaya ve sürüş modunu ayarlamak için bir gül ağacı anahtarına sahiptir.

Bugatti, o zamandan beri ilk ve tek La Voiture Noire'ı varlıklı sahibine teslim etti ve Zürih ve Hırvatistan'daki süper otomobil hayranları arabayı birkaç kez gördü. Bazıları futbolcu Christiano Ronaldo'nun La Voiture Noire'a sahip olduğunu söylüyor, ancak 2020'de bir Bugatti Centodieci sipariş etti.

Kaynak: SlashGear

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 C8 Corvette Z06'ları Ters Çevirmek Artık O Kadar Harika Bir Fikir Olmayabilir

C8 Chevrolet Corvette, başlangıcından bu yana meraklıların süper otomobil pazarına bakış açısını biraz sarstı. Demek istediğim, bunun gibi başka hangi ortadan motorlu yerli iki koltuklu var? Ve bu yeterli değilse, Chevrolet - tipik Corvette tarzında - ona daha fazlasını vermenin gerekli olduğuna karar verdi. Z06'yı girin.

AA18kOrc.img?w=768&h=432&m=6

Sadece 105.300 $ karşılığında, 2,6 saniyede 0'dan 60 MPH'ye kadar olan 670 beygir gücündeki kendi canavarınızı satın alabilirsiniz. Ya da bu fiyata bir tane bulabilirseniz, bir tane satın alabilirsiniz. Z06'nın yoğun talep görmesi nedeniyle, yerel bayinize yürüyerek gelip bir tane sipariş etmeniz pek olası değildir. Bunun yerine, Corvette Blogger'ın geçen hafta iki C8 Corvette Z06'nın satamadığını fark ettiği bir meraklı müzayede sitesinde muhtemelen daha iyi şansa sahip olacaksınız.

Muhtemelen koleksiyonluk bir araba arayacağınız ilk yer Bring a Trailer'dır. Bir bayinin 2023 Chevy Corvette Z06 3LZ 70th Anniversary Edition Stingray'i açık artırmaya listelediğinde tam da bunu umuyordu. C8 Z06'nın pencere etiketi, tüm seçenekleri ve teslimat ücretlerinden sonra 146.340 dolardı ve müzayede hızla bu rakamı aştı. Aslında, bir potansiyel alıcı MSRP üzerinden 222.000-%35 teklif verdi. Ancak, müzayede rezervi karşılanmadığı için araba satılmadı.

AA18ksod.img?w=768&h=432&m=6

Başka bir C8 Z06, bu kez bir coupe, Cars & Bids'de listelendi. Bu özel varyant bir 70. Yıldönümü Sürümü değildi, ancak yine de büyük paralar karşılığında satması bekleniyordu. Ancak, Bring a Trailer'daki örneğe çok benzer şekilde, bu Z06 da rezerv fiyatını karşılayamadı, ancak 178.569$'lık çok daha düşük bir teklifle. Bu arabanın etiket fiyatı 131.255 dolardı, yani birisi 47.314 dolar artı alıcının primini ödemeye razıydı. Satıcı daha sonra "rezervi hiç düşürmediklerini" ve "perakende sattıklarını" belirten bir yorum ekledi.

AA18kAnR.img?w=768&h=432&m=6

Daha düşük fiyat, arabanın özel bir baskı olmaması (yani bir Z06 olmasının dışında) veya bir takla olması nedeniyle olabilirdi. Corvette Blogger'a göre, bu araba orijinal alıcısı tarafından konsinye satışa çıkarıldı, bu da GM'nin arabanın garantisini iptal edebileceği anlamına geliyor - otomobil üreticisinin, arabaların büyük karlar için kolayca çevrilmesini önlemek için koyduğu bir koruma.

Bakın, anlıyorum, bir şey, insanların onun için ödemeye hazır olduklarına değer. Ve satıcıları savunmak için, bir satıcı lotunda gerçekten bir Z06 bulmanızın nadir bir şansı üzerine, muhtemelen çok fazla işaretlenecektir (MSRP'ye göre 100.000 doların biraz üzerinde işaretlenen Idaho'daki bu gibi).

Berbat olan şey, mantığın, meraklı müzayede sitelerinin ve açgözlü bayilerin tam olarak yardımcı olmadığı bazı tuhaf biçimlendirme cehenneminde, birçok insanın bir zamanlar ulaşılabilen rüya arabalarını fabrikadan elde edilemez hale getirmesidir. Ancak işler böyle yürür: bedelini ödeyin ya da daha sonra ikinci el bir şey bulma riskini alın. Şimdilik, sadece uzaktan gözlemleyeceğiz ve pazarın bu Amerikan süper arabaları için gerçekte neye ulaştığını göreceğiz.

Kaynak: The Drive

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Yeni Özel Chevelle Super Sport'u Neden Bekleyemiyoruz?

Birçoğu için, tüm zamanların en ikonik güçlü arabalarından biri Chevrolet Chevelle Super Sport'tur. Ancak Super Sport, 1970'lerin sonlarında Chevelle'in sonundan beri görmediğimiz bir araba. Pekala, Chevelle Super Sport'un geri döndüğünü biliyor veya bilmiyor olabilirsiniz.

AA18dpto.img?w=768&h=407&m=6

Resmi olarak Chevrolet aracılığıyla değil. Trans Am Worldwide sayesinde Chevelle Super Sport, 2022'de piyasaya sürüldükten sonra geri dönüyor. Bu, Chevrolet klasiğinin modern bir yeniden yorumu.

Klasiği güncellerken, aynı orijinal Chevelle Super Sport'a da sadık kalıyor. Stil, bir şekilde Chevelle Super Sport'un modern bir versiyonunu hayal etmeniz istendiğinde kesinlikle beklediğiniz gibi. Bu, Chevrolet'nin en büyük arabalarından biri geri döndüğünde dişli kafalarının büyük heyecan duyacağı bir araba.

Trans Am Worldwide İkonik 'Chevelle'i Geri Getiriyor
Tabii ki, not edilmesi gereken en büyük şey, yeni Chevelle'in Chevrolet'nin geçmişinden gerçekten ikonik bir ismi geri getirmesi. Chevelle adı ilk olarak 1964 model yılında, otomobilin üretimi başladıktan bir yıl sonra ortaya çıktı. Super Sport versiyonu bir süre sonra ortaya çıkacaktı ve Chevrolet için önemli bir otomobildi.

Ford Mustang ve Pontiac GTO gibi otomobillerin yanında yarışarak güçlü araba dünyasına ilk adımlarını attılar. Geleneksel ve Super Sport veya SS formundaki Chevelle, 1960'larda ve 1970'lerde Chevrolet'in ürün yelpazesinin öne çıkan parçalarından biri haline geldi. Ve Chevrolet 1977'de üretimine son verdiğinden beri çok özlendi.

Dolayısıyla, Trans Am Worldwide'ın bu yeniden canlanması, gearhead topluluğunda büyük memnuniyetle karşılanacak. Chevelle'i geri getirmek tam bir Chevrolet fabrikası çabası değil. Ancak bu, Chevelle'in modern dünyada nasıl görünebileceğinin çok sadık bir yeniden yorumu. Bu arabayı olduğu kadar özel kılmaya gerçekten yardımcı olan retro tarzıdır.

Chevelle Super Sport Retro Stile Sahiptir
Hepimizin hızla çekileceği ilk şey, stildir. Bu yeni sürüm, retro tarzı yansıtırken, aynı zamanda biraz modern bir tazeleme katıyor. Orijinal Chevelle SS'nin kaslı duruşu, çift ön farlar ve ön şeritteki bölünmüş ızgara sayesinde hala orada.

Ön çeyrek paneller, tıpkı klasik Chevrolet güçlü arabasından bekleyeceğiniz gibi, hantal ve şişkin. Orijinal anlaşmanın ve biraz daha modern düşüncenin çok güçlü bir karışımı. Trans Am Worldwide için çok ileri gitmek, çok retro ya da çok modern olmak kolay olurdu. Ama çok iyi bir denge tutturmuşlar.

Ön fasya kesinlikle orijinalinden daha belirgin ve hantal. Ayrıca arabanın her yerinde, özellikle de ön tamponda daha az krom var. Ayrıca canlanan modelde daha kareye yakın bir görünüm var. Bununla birlikte, Chevelle SS, temel olarak modern bir Chevrolet kullanıyor, bu nedenle bunun tam bir kopyası olmaması şaşırtıcı değil. Ve elbette, tasarım düzenlemeleri son orijinal Chevelle SS'den bu yana önemli ölçüde değişti.

Retro-Modern Chevelle'in Kaputunun Altındaki Büyük V8 Gücü
Trans Am Worldwide ekibinin yeni SS'lerini oluşturmak için bir temel araca ihtiyacı vardı. Ve bu onur mücadele eden Chevrolet Camaro'nun başına geldi. Oranlar tanıdık geliyorsa nedeni budur. Camaro platformu biraz eskimiş olsa da hala güçlü. Potansiyel olarak retro rekreasyon için mükemmel hale getirir. Giriş seçeneğini belirleyen 5.7 litrelik LT1 V8 motor sayesinde çok fazla güç toplar. Bu, 450 hp ile orijinal Chevelle SS ile eşleşir. Ancak sunulan daha baharatlı bir şey de var.

Daha fazla güç isteyenler, 900 bg'lik gelişmiş 6.5 litrelik V8 paketi alabilirler. Ama hepsi bu değil! Ayrıca şaşırtıcı bir 1.500 hp üreten ikiz turbo 7.4 litrelik LS6/X'e sahip. Orijinal Chevelle SS'den 1.000'den fazla hp daha fazla. Bu kesinlikle orijinal arabadan büyük bir sıçrama.

İLGİLİ: Paramızı Boşa Harcamayacağımız 10 Abartılı Klasik Muscle Car

Yeni Chevelle Super Sport Ucuz Değil
Bu kesinlikle birçok insan için son derece cazip bir araba. Ancak Chevelle SS ucuza gelmeyecek. 2022 Chevelle Super Sport'un temel versiyonuna sahip olmak istiyorsanız, bu size Trans Am'dan yaklaşık 150.000 $ kazandıracak. Ve 1.500 hp de bundan çok daha pahalıya mal olacak.

Elbette bundan çok daha ucuza harika bir orijinal alabilirsiniz. Ancak birçok insan için yeni bir olasılık olasılığının çok cazip olacağını düşünüyoruz. Yeni Chevelle Super Sport'a baktığımızda insanları da suçlamıyoruz.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Badass Bugatti Chiron Manyetikleri, İhtiyacımız Olan Mükemmel Hummer EV Rakibi

AA18sZhH.img?w=768&h=408&m=6

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda CR-V Hybrid Racer, 800 hp 2.2 V6'ya sahip bir "otomobil".

AA18uJgd.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA18uLO3.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA18uNVz.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.