Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 4 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 4 Ocak , 2023 Bu Geniş Gövdeli Ford Mustang Dark Horse, Yeni C8 Chevrolet Corvette Z06'yı Devirebilir Ford Mustang, orijinal midilli arabasıdır ve popüler medyada Amerikan arabalarının vazgeçilmezidir. Ne zaman yeni bir tasarım çıksa, dalgalar yaratır. Amerikan arabaları söz konusu olduğunda, her zaman kalıcı bir tasarımın mihenk taşı olacaktır. En yeni 2024 Ford Mustang S650, ikonik midilli araba görünümünü ileriye taşırken şimdiden fütüristik tasarımlarını sergiliyor. Hatta bazı sanatçılar, satış sonrası parçaların yeni 'stang' stili için nasıl görüneceğini şimdiden hayal ediyorlar. Bunu göz önünde bulunduran YouTuber ve Tasarımcı Carmstyledesign, yeni Mustang için fütürist, şık, geniş gövdeli bir kit hayal ediyor. Bu geniş gövde, yeni kara at pist odaklı Mustang ile gelecek tüm gücü evcilleştirmek için gereken daha büyük lastikler için gereken saldırganlığı ve alanı ekler. Benzersiz tasarımın yeni Ford midilli arabasını nasıl tamamladığını görmek için okumaya devam edin. Bu Widebody S650 Ford Mustang Dark Horse için Tasarım Öğeleri Bu geniş gövde iş demektir. Zaten sportif olan arabayı alçaltıp genişleterek agresif bir sokak canavarına dönüştürüyor. Bazı benzersiz tekerleklerle kırmızı, siyah ve beyaz renk şemasına sahiptir. Karanlıktan aydınlığa doğru solacak şekilde boyanmıştır, bu da tüm araca hareketsiz dururken bile ileriye dönük bir ivme görünümü verir. Aynı zamanda Lamborghini Veneno'yu anımsatan rüzgarla süpürülen bir spoyler içeriyor. Ayrıca dikkate değer bir kaput kepçesi ve bu canavar Mustang'i yolda tutacağı kesin olan bazı ciddi ön ve arka aero var. Dörtlü egzozlar, otomobilin varsayılan V8 kalbinin egzozunu mümkün olan en hızlı şekilde dışarı atmasına yardımcı olmak için arka ayırıcıyı tamamlar. Bu, Ford tarafından üretilmiş olsaydı, her yerden meraklılar onu sürmek için sabırsızlanırdı. Bir Canavar Mustang İçin Bir Canavar V8 Ford kısa süre önce 2024 Dark Horse Mustang'in 500 bg'ye sahip olacağını duyurduğundan, Coyote 5.0 litrelik V8, Mustang'in fütüristik versiyonu için doğal bir seçim. Bununla birlikte, bu, hayal dünyasından tek seferlik bir yaratım olduğuna göre, neden bu yeni Mustang'e güncellenmiş görünümüyle birlikte biraz daha güç vermeyesiniz? İlk mantıklı seçim, Shelby GT500'den 760 beygir güç üreten 5.2 litrelik kompresörlü V8. Bu, bahsi yükseltir ve bunu gelecek nesil için delicesine hızlı, modern bir midilli arabası yapar. Onaylanmış yeni nesil bir Chevrolet Camaro olmadığı düşünülürse, bu Mustang sınıfının en iyisi olacaktır. Yine de rekabeti sudan çıkarmak için, devasa Godzilla 7.3 litrelik motoru bir turbo ve 1.000 hp'nin üzerinde doldurmak, gidilecek yol olacaktır. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 4 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 4 Ocak , 2023 İlk 2024 Mustang, Barrett-Jackson Arizona müzayedesine gidiyor Ocak ayında otomobil dünyasındaki iki büyük tabela, Tüketici Elektroniği Şovu ve Barrett-Jackson'ın yıllık Arizona ilişkisinde büyük para getiren yardım müzayedeleridir. Kayan yazı modellerinden bazıları, 2019'da Biltmore Arizona'da bloğu geçen ilk beşinci nesil Toyota Supra VIN 001'i, ardından 2020'de ilk üretim C8 Chevy Corvette'i ve ardından 2021'de basılan ilk GMC Hummer EV'yi, Corvette'in bir tane daha göndermesini içeriyor. geçen yıl Z06 VIN 001 ile koridorda birinci oldu. Bu dördü çeşitli iyi amaçlar için tek başına 11,7 milyon dolar kazandı, gerçek miktar çok daha yüksek; Barrett-Jackson, her yıl 10'a kadar araba ile tam bir hayır kurumunu yönetiyor. Barrett-Jackson fastback 2024 Mustang GT'nin VIN 001'ini bu ayki etkinlikte parti #3004 olarak açık artırmaya çıkardığında, şimdi bunu tekrar yapma sırası Ford'da. Yapı slotunun kazanan teklif sahibi, renk ve şeritten çelişkili olmayan her iç seçenek paketine kadar 2024 Ford Mustang spesifikasyonunu dilediği gibi seçiyor. Tahminimize göre, sıradaki ilk midilli araba, en azından aktif valf performans egzozuna uyacak ve stok GT'nin 5.0 litrelik Coyote V8 çıkışını 480 beygir gücü ve 415 pound-feet torktan 486 hp ve 418 lb-'ye çıkaracak. ft. Ancak, yeni Dark Horse 500 bg ve 418 lb-ft ile başı çekmeseydi, bunu kaçırılmış bir fırsat olarak görürdük. Bu Mustang satışı, Juvenil Diyabet Araştırma Vakfı'na fayda sağlamak için satış fiyatının %100'ünden fazlasını çevirecek. Bu yıl, büyük bir Mustang'in dört yıllık bir aradan sonra dönüşünü işaret ediyor. Ford, 2019'da ilk 2020 Shelby Mustang GT500'ü bağışladı, Barrett-Jackson başkanı ve CEO'su Craig Barrett onu 1,1 milyon dolara satın aldı. Bundan önce, bir Shelby GT350R, 2015'te Arizona kürsüsünden geçerek 1 milyon dolar kazandı. Ve 2022 Ford Shelby GT500 Heritage Edition geçen yıl 1 milyon dolar daha kazandı, ancak bu Ocak etkinliğinde değildi. Bunun için satış öncesi bir tahmin yok çünkü hayırseverlik çabaları değerlemeleri çarpıtıyor. Bununla birlikte, bu bir Shelby değil standart bir Mustang olduğundan, normalde yeniden canlandırılan 2019 Mustang Bullitt'in VIN 001'i 2018'de bloğu geçtiğinde çekilen 300.000 $'a daha yakın bir şey beklerdik. Ancak 2022 Toyota Tundra Capstone VIN 001 ile Geçen yıl 700.000 $ kazandığını söylemek zor. Atışınızı yapmak isterseniz, ev, bu parti için açık artırmanın 28 Ocak Cumartesi günü saat 19:30 civarında yapılmasını bekliyor. Dağ zamanı. Bu fırsatı kaçırırsanız, aralarından seçim yapabileceğiniz birkaç Mustang daha olacak ya da 1989 Tim Burton filminden dünyanın tek türbinle çalışan Batmobil yeniden yaratımını satın alarak perakende satış terapisine gerçekten girebilirsiniz. Kaynak: autoblog Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 5 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 5 Ocak , 2023 2025 Chevy Corvette C8 SUV: Yapım Aşamasında Bir URUS Katili mi? SUV çılgınlığı hala güçleniyor ve Chevrolet, diğer birçok otomobil üreticisi gibi, yollara çıkan artan sayıdaki performans SUV'larına karşı rekabet gücünü korumak için sonunda ürün yelpazesini yeniden düşünmek zorunda kalabilir. Spor arabalar, herhangi bir otomobil üreticisi için açık ara en heyecan verici alan olmakla birlikte, aynı zamanda en küçük pazar nişine sahiptir. Ferrari bile bu eğilimi durduramadı ve Purosangue'nin tanıtımıyla boyun eğmek zorunda kaldı. Crossover'lara ve SUV'lara yönelik bu devam eden talep nedeniyle, Chevy Corvette gibi ikonik isimler bile daha geniş bir kitleye hitap etmek için dallara ayrılmak zorunda kalacak. 'Vette'in daha pratik bir SUV versiyonu 2025'te çıkacak. Bunu akılda tutarak, size bir Chevrolet Corvette C8 SUV'un nasıl görünebileceğine dair özel bir bakış açısı sunuyoruz ve bir Urus'un yapım aşamasında olduğunu görüyoruz. SUV Coupe Amerikan Tarzında Yapıldı Corvette'in yıllar boyunca birçok yinelemesi oldu. C8'in piyasaya sürülmesine kadar her zaman önden motorlu, arkadan itişli bir spor otomobil olmasına rağmen. Corvette'in ne olması gerektiğine dair orijinal fikir olan ortadan motorlu bir model için çeşitli öneriler vardı, ancak bu fikir ancak 2020'de hayata geçti. aralarında Callaway Sledgehammer veya C12'nin de bulunduğu versiyonlar, her ikisi de oldukça sınırlı. Bu görüntülere baktığınızda, bir Corvette SUV'nin ciddi arazi sürüşü için yapılmayacağını anlamanız uzun sürmeyecek. Lamborghini Urus, Porsche Cayenne GT ve BMW X6 M gibi modellere rakip olacağı için bunu söylemeye bile gerek yok. SUV coupe silueti, Urus'ta gördüğümüze oldukça benziyor. Daha Pratik Bir C8 Corvette Genel tasarım, Lamborghini Urus ve Chevrolet Corvette C8 Z06 arasında bir hibrit olarak tanımlanabilir. Ön splitter ve ızgara tasarımı da dahil olmak üzere farların yanı sıra ön kısımda da aynı zemin etkilerini görüyoruz. Her şey gerilmiş ve ön cama doğru geri çekilmiş gibi göründüğü için orantılar açıkça farklıdır. Yan tarafta, spor otomobil genleri, diğer performans SUV'lerine kıyasla güçlü bir şekilde vurgulanmış. Özellikle ön kısımdaki abartılı tekerlek bombeleri, çok az çıkıntı içeren veya hiç tepe içermeyen temiz yüzeyle iyi uyum sağlar. Tekerlek davlumbazlarının etrafındaki siyah kaplama, bir SUV için neredeyse bir zorunluluktur. Bu durumda kemerler, en az 21 inç gibi görünen, düşük yan duvarlı, performans kauçuğuna sarılmış hafif tekerleklerle doldurulur. Arkalarında, eşit derecede sağlam, kırmızı fren kaliperleri olan devasa, delici fren rotorları var. Fastback tavan çizgisi, arka bagaj kapağında bulunan önemli bir arka spoyler ile geliştirilmiştir. Ardından, arka hava aspiratörleri ve dörtlü egzoz uçlarına sahip hafifçe yeniden tasarlanmış arka difüzör dahil olmak üzere C8 Z06'nın tüm tasarım öğelerini içeren kamm kuyruğu var. Arkada, kemer çizgisi karbon fiber, ördek kuyruğu arka spoyler ile tamamlanıyor. Bir Corvette SUV Çalışacak mı? Corvette SUV hala birkaç yıl uzakta, bu yüzden şu anda söylemek zor. Ancak diğer otomobil üreticilerinin mutfaklarında neler olup bittiğine bakabiliriz. Lamborghini Urus kısa sürede gözde bir meta haline geldi ve Ferrari, ilk SUV'si olan Purosangue'ye olan büyük talebi karşılamakta zorlanıyor. Ardından, mahallenize bağlı olarak, yolda neredeyse ortak bir görüş olarak adlandırılabilecek Porsche Cayenne GT ve BMW X6 M gibi teklifler var. GM, hızlı SUV'lar yapma konusunda çok fazla deneyime sahiptir, ancak hiçbiri yukarıda bahsedilen kadar sportif değildir. Amerikan tarifi, normal bir SUV'un yüksek güçlü, daha sert bir versiyonu olan bir Muscle SUV'den daha fazlasıdır. Birkaç isim vermek gerekirse Ferrari, Lamborghini ve Porsche söz konusu olduğunda, taban zaten sportif olduğu kadar lüks bir şey. Ardından, Corvette SUV'u kesinlikle çok fazla eleştirecek ve ikonik isim levhasına saygısızlık olarak görecek olan sıkı Corvette fanatikleri var. Bir şey olursa, Corvette SUV, şu anda gezegendeki en büyük otomotiv pazarı olan Çin gibi yerleri içeren ABD dışında daha iyi satabilir. İyi haber şu ki, C8 Corvette şu anki haliyle yakın zamanda hiçbir yere gitmiyor. Aslında, bir EV Corvette de yolda, bu yüzden 2025 yılına kadar hemen hemen her zevke uygun bir Corvette olacağını söylemek güvenli. Corvette istekleriniz piyasada olan ve olacak tekliflerden herhangi biri ile tatmin edilemiyorsa, başka alternatifler de var. Corvette, piyasadaki en çok kopyalanan ve yeniden modifiye edilen arabalardan biridir ve orada restore edilmiş, modernize edilmiş veya yeniden tasarlanmış 'Vettes' sıkıntısı yoktur. Bu noktada, C8 nesline kadar her şey bir Lego seti gibi ele alınabilir. Bunu iddialı bir C8 tabanlı, ortadan motorlu C3 ile gördük, yani sınır yok. Bir Corvette SUV aldığımız için, görünüşe göre bu GM için de geçerli. Kaynak: TopSpeed Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 7 Ocak , 2023 77 yaşındaki adamın Camry'sini otomatik bir araba yıkama makinesinin içinde ters çevirmesini izleyin Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Ocak , 2023 Porsche 918 Spyder Gerçekten Ne Kadar Hızlı? Yaklaşık 10 yaşında olmasına rağmen, Porsche 918 Spyder, Porsche'nin modern otomobillerinin baş tacı olarak duruyor. Porsche Carrera GT süper otomobiliyle ilgili harika olan her şeyi alır ve elektrikli bir dokunuş ekler. 4.6 litrelik V8'i zaten vahşi olan 608 beygir gücü üretiyor; hibrit aktarma organlarının bir parçası olan iki elektrik motorunu ekleyin ve 918, kesinlikle dünya dışı bir 887 beygir gücü üretir (Porsche aracılığıyla). Bu, güneşin altındaki herhangi bir araba için şaşırtıcı, ancak isteğe bağlı Weissach paketiyle yalnızca 3712 pound'un biraz üzerinde olan bir hibridde üstün. Tüm bu güç ve hala galon başına 22 kombine mil elde etmeyi başarıyor (Edmunds aracılığıyla). Diğer arabalar, sadece 918 Spyder'ın varlığıyla yorgun ve modası geçmiş hale geliyor. Yeni, arabanın MSRP'si 845.000 dolardı. Sadece iki yılda üretilen 918 araba ile üretimi 2015 yılında sona erdi ve bu da onu son derece nadir bir araba haline getirdi. Müzayede örnekleri genellikle 1,5-2 milyon dolar civarındadır. Dokunulan tüm bu güç ve önyükleme için hibrit aktarma organlarının yardımıyla, 918 Spyder'ın aşırı hızlı olması beklenebilir. Ama Porsche'nin gururu ve neşesi ne kadar hızlı? Lucid Air ve Tesla Model S Plaid, baş döndürücü hızlanma konusunda manşetlere hakim olmadan önce, Porsche 918 vardı. Porsche, 918'in resmi lansman belgelerinde 918'in hızlanmasını "mancınık benzeri" olarak tanımladı. Saatte 0-60 mil hızlanma süresi sadece 2,6 saniyedir. Şimdiki yedi rakamlı fiyat etiketi göz önüne alındığında, 918'in daha küçük arabaları utandırması doğru görünüyor. 2023'teki en iyi EV'ler bile bu süreyi yalnızca saniyenin kesirleri kadar geçmiştir. Benzinli arabalar için, sadece Dodge Challenger SRT Demon ve Bugatti Chiron olan kutsal olmayan iğrençlik tarafından yenilir. Chiron, bütün bir mahalleden daha pahalıya mal oluyor ve Dodge Demon, ses duvarını aşmaya çalışan bir tuğla gibi görünüyor. 918, saatte 214 mil hızla, kendi sınırlarına saatte 200 milin biraz üzerinde ulaşan elektrik düşmanlarını yenerek zirveye çıkıyor. 918, kelimenin herhangi bir aklı başında yorumunda uzaktan bile "ucuz" olmasa da, teknik özellikler söz konusu olduğunda sınıfının üzerinde yumruk atıyor. Sadece elektrik motorlarıyla çalışan 918, özellikle bir hibrit için hala saygın olan saatte 93 mile (Porsche aracılığıyla) ulaşabilir. Araba yeniyken, Porsche'ye göre, Almanya'daki Nürburgring Nordschleif pistinde altı dakika 57 saniyelik bir tur süresiyle o zamanlar efsanevi olan yedi dakikalık tur rekorunu kırmayı başardı. Kaynak: SlashGear Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 22 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 22 Ocak , 2023 2024 Toyota Tacoma Sonunda Test Ediliyor Çok uzun bir süredir yeni Toyota Tacoma'yı bekliyorduk ve sonunda tünelin sonunda bir ışık göründü. Yeni Tacoma nihayet üretime geçmeye hazır olabilir! Casus fotoğrafları 2024 Toyota Tacoma'yı hareket halindeyken yakaladı. 2024 Toyota Tacoma hakkında şimdiye kadar bildiklerimiz 2024 Toyota Tacoma makyajlanıyor. Yepyeni bir yüze, lastiklere ve arka uca sahip olacak. Ama ne yazık ki, neye benzeyeceği konusunda net bir fikrimiz yok. Sadece tonlarca kamuflajla kaplıyken yakalandı. Bazı eleştirmenler, 2024 Tacoma'nın yakın zamanda yeniden tasarlanan Toyota Tundra'nın daha küçük bir versiyonu gibi görünebileceğini düşünüyor. Bu, tamponu çerçeveleyen ve kamyonun yan tarafını saran farlara sahip daha büyük bir ızgarayı içerecektir. Ayrıca Tacoma eskisinden biraz daha büyük olabilir. AutoBlog gibi eleştirmenler genellikle alçak oturma pozisyonundan ve arka koltuk boşluğunun olmamasından şikayet ederler. Nissan Frontier, son zamanlarda arkada daha fazla yolcu alanı ile bir avantaj elde etti. 2024 Tacoma daha iyi bir sürüş kalitesine sahip olacak mı? 2024 Toyota Tacoma'nın biraz daha yumuşak bir sürüşe sahip olacağını tahmin edebiliriz. Toyota NGA-F platformuna binmesi bekleniyor. Toyota Tundra ve Toyota Sequoia gibi daha büyük gövde üstü araçlar için geliştirildi. Ön, arka ve dört tekerlekten çekiş konfigürasyonlarını destekler. Ayrıca Tacoma, eski yaprak yay kurulumunun yerini alan Toyota Tundra'nın arka helezon yaylı süspansiyonunun yeni bir versiyonunu alabilir. Kaldırımda daha yumuşak bir sürüş ve daha iyi yol tutuşu güzel olsa da, Tacoma'nın sağlam arazi yeteneklerini koruduğunu umuyoruz. Şasi üzerinde gövde ampulleri, dayanıklılığı ve süspansiyon hareketini sınırlayabilir. Bununla birlikte, casus çekimleri çekme kancalarını ve alçaltılmış bir hava barajı gibi görünen şeyleri gösteriyor. Bu, Tacoma'nın hala birincil bir arazi odağına sahip olduğunu gösterebilir. Daha fazla güç beklemek de güvenlidir. Mevcut motorlar, 275 hp ve 317 lb-ft torka sahip turboşarjlı 2.4 litrelik dört silindirli motorla değiştirilebilir. Bu motor şu anda Lexus NX3500'de bulunmaktadır. Söylentiler, Toyota Tacoma Hybrid'in de çıkış yapacağını gösteriyor. Yeni Tundra'da isteğe bağlı bir hibrit aktarma organı bulunurken, Sequoia'da yalnızca hibrit bir kurulum var. Lexus'un 2,4 litrelik motoru, hibrit bir varyant için bir elektrik motoruyla da eşleştirildi. Tacoma şu anda 6.800 lbs'ye kadar çekebilir ve 1.685 lbs'ye kadar yük taşıyabilir. Bu rakamlar, Tacoma'nın daha güçlü rakiplerle eşleşmesine yardımcı olmak için artabilir. 2024 Tacoma daha iyi bir iç mekana sahip olacak mı? Giriş Seviyesi 2023 Toyota Tacoma Şaşırtıcı Şekilde Ucuz Evet, 2024 Toyota Tacoma, yüksek kaliteli malzemeler ve modern teknoloji ile güncellenmiş bir iç mekana sahip olmalıdır. Belki de vurgulu dikişli tonlu döşeme tasarımları her şeyi renklendirecektir. Daha büyük bir bilgi-eğlence ekranı ve güncellenmiş bir dijital gösterge kümesi beklemek güvenlidir. Ayrıca daha net yeni kameralar kazanabilir. Tacoma'nın zaten bir kablosuz şarj pedi var, ancak daha hızlı şarj hızları için daha sağlam bir seçenek olabilir. Ayrıca, kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto'nun standart olarak geleceğini umuyoruz. 2024 Tacoma'yı test ederken görmek harika bir işaret. Üretime ve ilk çıkışına adım adım yaklaşıyor. Yeni Toyota Tacoma'nın ilkbaharda satışa sunulması bekleniyor. En son güncellemeler için bizi izlemeye devam edin. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 24 Ocak , 2023 İşte Mazda Rotary Motoru Neden Geri Getiriyor? Otomobil üreticilerinin genellikle bir tür USP olan belirli bir özellik veya özellik ile ilişkilendirilmeleri şaşırtıcı değildir. Örneğin, Volvo güvenlik ile eşanlamlıdır, Toyota ise uzun ömür ve güvenilirliğin simgesidir. Ancak Mazda için döner motorlar. Yaygın olarak Wankel tasarımının marka elçisi olarak kabul edilen Mazda, konsepti bir süre önce sonlandırmasına rağmen yeniden tanıtıyor. Kısa bir aradan sonra Mazda döner motoru geri getiriyor. Ne yazık ki, yine de, bu bir Avrupa ifşası. Bir ABD versiyonuyla ilgili ayrıntılar zayıf, ancak daha da hayal kırıklığı yaratacak şekilde, bu bir plug-in hibrit yarı kompakt SUV. Hayal kırıklığınızı dile getirmeden önce, bizi dinleyin. Menzil genişletici olarak döner motor fikri tamamen kötü değil. MX-30 EV, korkunç menzil rakamları nedeniyle ABD'de özel bir başarı elde edemedi. Bununla birlikte, mimariyi bir motorla eşleştirmek, menzil endişesini oldukça önemli ölçüde ortadan kaldırır. Ve Mazda, bunu gerçekleştirmek için oldukça kompakt boyutlarını kullanmaya karar verdi. Tüm bunların iyi yanı, Mazda'nın rotary'den ilham alan yeni bir hibrit logosu tanıtmış olması ve bu da bizi bu elektrikli rotary kombinasyonunun diğer gövde stillerinde - hatta muhtemelen bir spor arabada - kendine yer bulabileceğine inanmaya yöneltiyor. Mazda Rotary Motorun Geri Döndüğünü Onayladı JDM hayranları, özellikle döner meraklıları, Wankel motorlarına giriş gerektirmez. Ancak bu fikre yeniyseniz, döner motorlar sizi hızlı bir şekilde gülümseyip ağlatan motorlardır. Korkunç derecede güvenilmez ününe rağmen, bu ilginç küçük motor, satış sonrası camiasında oldukça iyi bir isim olan karakterli bir ünitedir. Bununla birlikte, rotary'nin canlanması belki de en heyecan verici olanı değil. Neden? Niye? Söz konusu motor, 75 beygir gücü ve 86 lb-ft tork üreten 0,83L (830 cc) tek rotorlu bir öğedir. 17,8 kWh lityum iyon pil takımıyla birlikte, yeni MX-30 e-Skyactiv R-EV (Mazda'nın resmi adı bu) toplam 573 mil menzile sahip oluyor. Şirket, yeni MX-30 R-EV'nin 9.1 saniyede 60 mil hıza ulaşacağını ve 3.920 pound boş ağırlığa sahip olduğunu iddia ediyor. Mazda tam olarak neden bir dönüş kullandı? Normal bir motor, herhangi bir üç silindirli ürün kullanamazlar mıydı? Ambalaj cevaptır. Mazda, döner motorun gerekli çıktıyı küçük bir güç ünitesiyle üretme yeteneğinden yararlanmak için bir döner motor kullanmayı seçti. Mazda, yeni döner motoru jeneratör görevi görecek şekilde geliştirdi ve 167 beygir gücündeki elektrik motoruyla aynı aks üzerine konumlandırdı. Mazda daha sonra bu kompakt elektrikli güç ünitesini 17,8 kWh lityum iyon pil ve 50 litrelik benzin deposuyla eşleştirerek benzersiz bir plug-in hibrit seri serisi elde etti. Anlamanız gereken şey, döner motorun hiçbir şekilde tekerleklere doğrudan güç vermediğidir. Ancak, bundan daha fazlası var. Meraklılar Yeni Döner Hibrit Kuruluma Sahip Bir Mazda RX-9 Beklemeli mi? Mazda, RX Vision Concept'in örtüsünü kaldırdığından beri, yakında çıkacak bir RX-9'a ilişkin spekülasyonlar internette dolaşıyordu. RX-8'in eninde sonunda bir halefi olacağına inanmak için sebepler var. CarsGuide Australia, Mazda'nın 2021'de yeni döner hibrit motorları ve iki kapılı bir coupe'nin yapısını kapsayan patent başvurusunda bulunduğunu bildirdi. Bununla birlikte, bizi daha çok ilgilendiren şey, Mazda'nın üç adet döner elektrikli aktarma organı için yaptığı patent başvurularıdır. Biri, şimdi yeni MX-30'da tanıtılan e-SkyActiv R-EV. İkinci ticari marka, e-SkyActiv R-HEV olarak adlandırılan tamamen kendi kendini şarj eden bir hibrit sistemdir. Bu, aracın elektrik, döner güç veya her ikisinin bir kombinasyonunu kullanarak tekerlekleri sürmesini sağlar. Bununla birlikte, e-SkyActiv R-Energy olarak adlandırılan üçüncü patent, döner-elektrik hibrit kombinasyonunu daha performans odaklı bir kurulumda kullanacak. Bu, potansiyel olarak RX-8 halefi veya Mazda'nın tanıtacağı herhangi bir spor otomobil için güç sağlayabilir. e-SkyActiv R-EV'nin halihazırda yayında olduğu göz önüne alındığında (en azından Avrupa'da), çok yakında Mazda'lara güç veren R-HEV ve R-Energy versiyonlarını görebiliriz. Drive, Toyota Gazoo Racing'in (GR) 2026'da Mazda logosu taşıyan döner motorlu bir hibrit ile ikiz olması muhtemel yeni bir elektrikli spor otomobili düşündüğünü bildirdi. LFA'nın halefi gibi, bu yeni spor otomobil de bir katı hal bataryasına sahip olabilir. Ayrıca, bu Mazda spor otomobilinin gerçekleşmeyebileceğine inanmak için de nedenler var. Kardeş yayınımız TopSpeed, Mazda'nın şu anda model yelpazesinin elektrifikasyonuna güçlü bir şekilde odaklandığını ve yalnızca durum daha iyi olduğunda şirketin yeni bir spor araba düşüneceğini bildirdi. Bu, döner hibrit bir Mazda spor arabası olmayacağı anlamına gelmiyor. Elektrikli CX-70 ve CX-90'dan sonra Mazda, rotary coupe fikrini yeniden canlandırmayı deneyebilir. Şimdilik, döner motorun 800 cc'lik bir formatta da olsa geri döndüğünü görmek olumlu bir işaret. Mazda tam olarak neden bir dönüş kullandı? Normal bir motor, herhangi bir üç silindirli ürün kullanamazlar mıydı? Ambalaj cevaptır. Mazda, döner motorun gerekli çıktıyı küçük bir güç ünitesiyle üretme yeteneğinden yararlanmak için bir döner motor kullanmayı seçti. Mazda, yeni döner motoru jeneratör görevi görecek şekilde geliştirdi ve 167 beygir gücündeki elektrik motoruyla aynı aks üzerine konumlandırdı. Mazda daha sonra bu kompakt elektrikli güç ünitesini 17,8 kWh lityum iyon pil ve 50 litrelik benzin deposuyla eşleştirerek benzersiz bir plug-in hibrit seri serisi elde etti. Anlamanız gereken şey, döner motorun hiçbir şekilde tekerleklere doğrudan güç vermediğidir. Ancak, bundan daha fazlası var. Meraklılar Yeni Döner Hibrit Kuruluma Sahip Bir Mazda RX-9 Beklemeli mi? Mazda, RX Vision Concept'in örtüsünü kaldırdığından beri, yakında çıkacak bir RX-9'a ilişkin spekülasyonlar internette dolaşıyordu. RX-8'in eninde sonunda bir halefi olacağına inanmak için sebepler var. CarsGuide Australia, Mazda'nın 2021'de yeni döner hibrit motorları ve iki kapılı bir coupe'nin yapısını kapsayan patent başvurusunda bulunduğunu bildirdi. Bununla birlikte, bizi daha çok ilgilendiren şey, Mazda'nın üç adet döner elektrikli aktarma organı için yaptığı patent başvurularıdır. Biri, şimdi yeni MX-30'da tanıtılan e-SkyActiv R-EV. İkinci ticari marka, e-SkyActiv R-HEV olarak adlandırılan tamamen kendi kendini şarj eden bir hibrit sistemdir. Bu, aracın elektrik, döner güç veya her ikisinin bir kombinasyonunu kullanarak tekerlekleri sürmesini sağlar. Bununla birlikte, e-SkyActiv R-Energy olarak adlandırılan üçüncü patent, döner-elektrik hibrit kombinasyonunu daha performans odaklı bir kurulumda kullanacak. Bu, potansiyel olarak RX-8 halefi veya Mazda'nın tanıtacağı herhangi bir spor otomobil için güç sağlayabilir. e-SkyActiv R-EV'nin halihazırda yayında olduğu göz önüne alındığında (en azından Avrupa'da), çok yakında Mazda'lara güç veren R-HEV ve R-Energy versiyonlarını görebiliriz. Drive, Toyota Gazoo Racing'in (GR) 2026'da Mazda logosu taşıyan döner motorlu bir hibrit ile ikiz olması muhtemel yeni bir elektrikli spor otomobili düşündüğünü bildirdi. LFA'nın halefi gibi, bu yeni spor otomobil de bir katı hal bataryasına sahip olabilir. Ayrıca, bu Mazda spor otomobilinin gerçekleşmeyebileceğine inanmak için de nedenler var. Kardeş yayınımız TopSpeed, Mazda'nın şu anda model yelpazesinin elektrifikasyonuna güçlü bir şekilde odaklandığını ve yalnızca durum daha iyi olduğunda şirketin yeni bir spor araba düşüneceğini bildirdi. Bu, döner hibrit bir Mazda spor arabası olmayacağı anlamına gelmiyor. Elektrikli CX-70 ve CX-90'dan sonra Mazda, rotary coupe fikrini yeniden canlandırmayı deneyebilir. Şimdilik, döner motorun 800 cc'lik bir formatta da olsa geri döndüğünü görmek olumlu bir işaret. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Ocak , 2023 Yeni 2024 Toyota 4Runner, Şimdiye Kadarki En Sağlam SUV Olacak Son derece popüler olan Toyota 4Runner, neredeyse on yıldır piyasada olan mevcut 5. nesil modeliyle yaşam döngüsünün sonuna yaklaşıyor! Muazzam kabiliyetine ve çok yönlü bir paket olmasına rağmen Toyota 4Runner, yeni rekabet karşısında yaşını göstermeye başladı, bunlardan birkaçı, en önemlisi 2023 Jeep Grand Cherokee ve 2023 Ford Explorer. Ocak 2023'te güncellendi: Bu makaleyi, beklenen Toyota 4Runner 2024 çıkış tarihi ve merakla beklenen bir hibrit dahil olmak üzere muhtemelen sunulan motorlar hakkında daha yeni bilgilerle güncelledik. Daha da önemlisi, Toyota şimdiden Kuzey Amerika'daki SUV ve kamyon portföyünü yeni nesil modellerle güncellemeye başladı. 2023 model Toyota Tundra ve Toyota Sequoia en güncel örneklerdir. Bunları yakında yeni nesil Tacoma'nın çıkışı izleyecek. Kısa bir süre sonra, tamamen yeni 4Runner'ın çok beklenen 6. nesil avatarıyla benzer güncellemelerle gelmesini bekliyoruz. Toyota'nın en son nesil SUV ve kamyonlarında gördüklerimize göre, 2024 4Runner yeniden tasarımı için beklentilerimiz ve heyecanımız oldukça yüksek. Yeni 2024 Toyota 4Runner Verimli ve Güçlü Bir Hibrit Olacak Toyota 4Runner'ın mevcut nesli, gücünü 4.0 litrelik doğal emişli bir V6 motordan alıyor. Sunulan tek motor olan bu motor, 278 lb-ft tork ile birlikte 270 beygir gücü üretiyor. Ne yazık ki, yetkin ve güvenilir olmasına rağmen, 5 ileri otomatik şanzımanla eşleştirilen bu motor biraz modası geçmiş durumda. Ayrıca, yakıt verimliliği rakamları rakiplerine göre daha düşüktür. EPA, bu SUV'u şehir içinde 16 MPG ve otoyolda 19 MPG olarak ve toplam 17 MPG olarak derecelendiriyor. 2024 Toyota 4Runner'ın yeni bir platformla desteklenmesini bekliyoruz. Bu, diğerlerinin yanı sıra 2023 Tundra ve 2023 Sequoia'da da bulunan TNGA-F mimarisi olacak. Bununla birlikte, muhtemelen yukarıda bahsedilen araçlarla paylaşacağı yeni bir motora da kavuşacak. Bu ünite muhtemelen Toyota'nın yeni i-FORCE MAX hibrit aktarma organlarının bir parçası olan çift turboşarjlı 3.5 litrelik V6 motor olacak. Ayrıca Lexus RX 500h SUV'de kullanılan Hybrid MAX aktarma organlarını da alabilir. Tundra ve Sequoia'da, iki hibrit aktarma organından daha büyük olanı, 437 beygir gücü ve 583 lb-ft tork birleşik sistem çıkışına sahiptir. Standart olarak 10 ileri otomatik şanzımana sahiptir. Yeni 4Runner, bu hibrit aktarma organının bir versiyonunu alabilir ve yine de mevcut 4.0 litrelik V6'dan daha iyi performans rakamlarına sahip olacaktır. Sadece bu değil, aynı zamanda yeni Toyota Sequoia ve Tundra'da gördüğümüz gibi, yakıt verimliliği rakamlarının da büyük ölçüde artmasını bekliyoruz - 6. nesil 4Runner da büyük olasılıkla yarı zamanlı bir 4WD sistemi sunmaya devam edecek. Güncellenmiş merdiven çerçeve şasisi ve Toyota'nın MTS ve Sürünme Kontrolü gibi ek elektronik donanımı sayesinde büyük olasılıkla gelişmiş arazi yetenekleri elde edecek; Bu SUV'nin 'TRD Pro' donanımı da temel alacağı yeni nesil modelle senkronize olarak güncellemeler alacak. 6. Nesil 4Runner'da Devasa İyileştirilmiş İç Mekanlar Toyota 4Runner'ın şu anki nesli oldukça uzun bir süredir, neredeyse on yıldır piyasada. Bu süre içerisinde çeşitli güncellemelerden geçmiştir. Bu güncellemelerin her birinde Toyota, bu SUV'a rekabette olması için gerekli özellikleri vermeye çalıştı. Yeterli donanıma sahip olmasına rağmen, 4Runner'ın kabini artık yaşını göstermeye başladı. Malzemeler ve anahtarlama donanımı geçmişte kaldı, bilgi-eğlence sistemi ise en son bağlantı seçenekleriyle donatılsa da bir yükseltme ihtiyacı hissediyor. Yaklaşan 4Runner, tıpkı şasisi ve aktarma organları gibi, Tundra ve Sequoia'nın en son nesil modellerinde görülen iç mekanlardan büyük ölçüde ilham alan bir iç mekana sahip olacak. Buna dayanarak, Toyota'nın bu orta boy SUV'sinin yeni versiyonunun ön panelinde ve kapı panellerinde daha kaliteli malzemelere sahip olmasını ve daha yüksek sınıflarda birinci sınıf döşemeye sahip olmasını bekliyoruz. Ek olarak, 4Runner'ın 6. neslinin daha büyük bir bilgi-eğlence sistemine, muhtemelen Tundra'da görülen 14 inçlik üniteye ve kablosuz Android Auto/Apple CarPlay'deki modern bağlantı seçeneklerine sahip olmasını bekliyoruz. 4Runner'ın mevcut TRD Pro sınıfı, arazi yollarında daha kolay gezinme için surround görüş kameralarıyla birlikte gelir; ancak düşük çözünürlükleri sayesinde, bilgi-eğlence ekranı yoluyla kabin içinde iletilen yayın kalitesiz - yeni model bu cephede de gelişmeli. 2024 Toyota 4Runner Oyunda Kalmak İçin Yenilik Yapacak Toyota, yeni nesil 4Runner'ın çıkış tarihini resmi olarak açıklamadı; 2023 Toyota Tacoma'nın çıkışından sonra gerçekleşmesini bekliyoruz. Toyota Land Cruiser, Tundra ve Sequoia gibi diğer kamyon ve SUV'larında daha yeni TNGA-F platformuna sürekli yükseltmeler yapıldı. Ve otomobil üreticisi, ürün yelpazesi genelinde yakıt verimliliğini, performansı ve sürdürülebilirliği daha da iyileştirdikçe, 4Runner'ın geride kalmamak için yenilik yapması gerekecek. Geçen yıl, modelin nihayet dünyaya tanıtıldığında nasıl görüneceğine dair spekülasyonlar yapan özel bir HotCars render yardımıyla yaklaşmakta olan Toyota 4Runner'ı önizledik. Burada resmettiğimiz SUV'a çok benzeyeceğine bahse girebilirsiniz. Bu, kesinlikle para biriktirmeye başlamak isteyeceğiniz zorlu bir Toyota olacağı anlamına gelir. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 31 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 31 Ocak , 2023 Bu Amerikan SUV, Tüketici Raporlarına Göre 2022'nin En Az Güvenilir Aracı Tüketici Raporları, konu güvenilirlik olduğunda her bir aracın ne kadar iyi performans gösterdiğini gösteren yıllık anket bilgilerini kısa bir süre önce yayınladı. Toyota, piyasadaki en güvenilir araçlardan bazılarına sahip olmaya devam ederken, en düşük güvenilirliğe sahip bir SUV öne çıkıyor. Hangisi, güvenilirlik açısından düşük puan alan başka hangi araçlar ve bu yıl her bir SUV kategorisi ne kadar iyi oldu? Farklı SUV'ler genel olarak güvenilirlik açısından nasıl sıralandı? Tüketici Raporları tarafından toplanan verilerin sonuçlarından, farklı spor arazi araçları sınıflarının en güvenilir otomobiller listesinin her yerinde yer aldığını görüyoruz. İlk olarak, yarı kompakt SUV'ların Subaru Crosstrek olacak 6. sıraya düştüğünü görüyoruz. Ardından Lüks Kompakt SUV sınıfının 7. sıraya indiğini görüyoruz. Bu, genel derecelendirmeler göz önüne alındığında CR ile oldukça yüksek puan alan Lincoln Corsair olacaktır. Ardından, listede 10. sıraya giren kompakt SUV kategorisi var. Bu sınıfın bir örneği, araştırılan Toyota araç paketinin alt ucunda yer alan Toyota RAV4 modeli olabilir. Orta boy iki sıralı sınıf ile kategorinin 11. sırada olduğunu görüyoruz. İşte bu sınıfa giren Jeep Grand Cherokee hiç de iyi puan alamamıştı. Son olarak, orta boy üç sıralı/büyük SUV'lar listede 15. sırada yer alıyor. Bunun bir örneği Kia Sorento olacaktır. Ancak bu model, CR ile ortalamanın altında bir puan aldı. Tüketici Raporları, 2022 için en az güvenilir SUV'u seçiyor Listeden, Mercedes-Benz'in geçen yılki ankete göre beş sıra gerileyerek bu yıl en az güvenilir marka olduğunu biliyoruz. Bununla birlikte, SUV'ler ve markanın modellerinin her bir puanı söz konusu olduğunda, belirli bir model öne çıkıyor ve bu bir Mercedes-Benz değil. En kötü ve en Az güvenilir araç 2023 Jeep Wrangler. Jeep markası, geçen yıla göre bir sıra gerileyerek listede sondan ikinci sırada yer alıyor. Wrangler, SUV'ler söz konusu olduğunda ankete katılan Jeep ürünleri arasında en düşük puanı aldı ve Tüketici Raporları bundan pek memnun kalmadı. Cherokee çok daha üst sıralarda yer alırken, Grand Cherokee ve Grand Cherokee L versiyonları, Wrangler'ın sadece birkaç puan üzerindedir. Tüketici Raporları, ona oldukça zayıf bir genel puan verdi ve bunun için güvenilirliğin çok büyük bir neden olduğunu görebiliriz. Yayının araştırdığı son 10 yıllık verilerde, model birkaç yıl boyunca gövde, frenler ve süspansiyon sorunlarıyla uğraştı. En endişe verici olan şey, CR'nin üzerinde veri topladığı 10 yılın altısında bu sürümü rahatsız eden ana motor sorunlarıdır. En az güvenilir araç için ikinciler Jeep Wrangler'ın anketten en az güvenilir SUV olduğunu bilsek de, tabiri caizse hangileri "ikinci" oldu? USA Today'e göre Wrangler modelini 2022 Mercedes-Benz GLE takip ediyor. Bu marka altında listelenen iki versiyondan, GLE ve E-Serisi, GLE en kötü puanı aldı, ancak tam olarak değil. E-Serisi sadece altı puan daha fazladır. Listede üçüncü sırada yer alan 2022 Jeep Gladiator. Gladyatör hala nispeten yeni olduğu için güvenilirlik puanları ortalama aralıkta düşüyor. Şimdiye kadar, bu Jeep kamyonunun gövdesi, süspansiyonu ve elektrik sistemiyle ilgili sorunları vardı. Ayrıca tahrik bileşenlerindeki sorunların yanı sıra bazı motor ve şanzıman sorunları da ele alınmıştır. Dördüncü sırada ise 2022 Chevy Silverado 1500/GMC Sierra 1500 bulunuyor. Tüketici Raporları listesi bu iki kamyonu Jeep'ten daha düşük puanlarla gösteriyor ancak 2023 verilerine baktığımızda Chevy'nin genel puanının daha yüksek olduğunu görüyoruz. Kavgacı. GMC Sierra 1500 aynı puana sahip. Jeep Wrangler oldukça uzun bir süredir ortalıkta dolaşan bir model, ancak son 10 yılda bu SUV'nin güvenilirliği CR'ye göre yokuş aşağı gitti. Bazı alanlar iyileşiyor gibi görünse de, hala oldukça ciddi sorunlarla mücadele ediyor. Umarım marka, kalıcı itibarını geri kazanmak için gelecekteki modeller için bazı önemli kalite kontrollerini bir araya getirir. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 2 Şubat , 2023 2024 Ram Dakota Mart'ta Ortaya Çıkabilir Aylardır Ram Dakota ile ilgili birkaç söylentiyi takip ediyoruz. Ford Maverick ile savaşmak için kompakt bir kamyon olarak geri gelebilir. Ancak, Stellantis çalışanlarından yalnızca birkaç görüntü ve sözlü ipucu ortaya çıktı. Şimdi umutlarımız yeniden yükseldi çünkü değerlendirecek yeni 2024 Ram Dakota ipuçlarımız var. 2024 Ram Dakota yolda mı? Belki de Stellantis, inanılmaz derecede popüler olan Ford Maverick ile savaşmak için 2024 Ram Dakota gibi yeni bir kompakt kamyon üzerinde çalışıyor olabilir. Pickup Truck Talk, mart ayında görücüye çıkacak yeni bir konsept kamyon hakkında ipucu aldığını paylaştı. Sorulması üzerine Ram CEO'su Mike Koval Jr., Mart ayında bir bayi toplantısında bir Ram kamyonunun daha küçük bir versiyonunu göstermeyi düşündüğünü paylaştı. Bu, suları test etmek ve bayi tepkilerini ölçmek olacaktır. Küçük kamyonu satabileceklerini hissedip hissetmemelerine bağlı olarak geleceği belirlenebilir. Ancak Ford Maverick o kadar popüler ki yeterince hızlı üretilemiyor! Güçlü rekabetin ekmek gibi satabileceğini düşünüyoruz. Ayrıca, Dakota orta ölçekli bir kamyon olarak geri dönerse, sektördeki bir boşluğu doldurabilir. Ram'ın şu anda Ford Ranger veya Toyota Tacoma ile savaşacak bir kamyonu yok. Ayrıca Jeep Gladiator'dan daha konforlu ve pratik bir seçenek sunabilir. Dakota hakkında ne biliyoruz? 2024 Ram Dakota ile ilgili resmi teknik özellikler ve bilgiler hala gizli tutuluyor. Bununla birlikte, Ram 1200'ü temel alabilir. Ortalıkta dolaşan yeni Ram 1200'ün birkaç casus fotoğrafı var, ancak yoğun bir şekilde kamuflajla kaplı. Ram Dakota'nın yeniden yapılandırılmış bir 1200 modeli olması mümkündür. Amerika'da Ram 1200'ümüz yok ama kuzeninin tadını çıkarabiliriz. Diğer ülkelerin Toyota Hilux'a sahip olmasına benzer olurdu ve bizde Toyota Tacoma var. En son casus fotoğraflarına göre, potansiyel Ram Dakota orta boy bir kamyona benziyor. Büyük platform yerine STLA orta platformunda sürdüğünü tahmin edebiliriz. Her iki seçenek de elektrifikasyonu destekler. İlginç bir şekilde, daha küçük kamyon, mevcut Ram modellerinin hiçbiriyle eşleşmiyor. Jeep Commander ve Jeep Renegade gibi yuvarlak farlara sahiptir. Peki, yeni Jeep Renegade kamyona mı bakıyoruz? 2016'da Paskalya Jeep Safari'de bir Jeep Renegade konsept kamyonu vardı. 2024 Dakota ne kadar güce sahip olacak? Potansiyel 2024 Ram Dakota için tonlarca motor seçeneği var. Ama biz Dodge Horenet'in aktarma organlarıyla ilgileniyoruz. 265 hp ve 295 lb-ft torka sahip turboşarjlı 2.0 litrelik dört silindirli bir motor kullanıyor. Dodge Hornet PHEV, 288 hp ve 383 lb-ft tork üretmek için bir elektrik motoru ve 15,5 kWh pil paketi ile eşleştirilmiş turboşarjlı 1,3 litrelik dört silindirli bir motor kullanıyor. Tek bir şarjla 30 mile kadar elektrik menziline sahiptir ve bu da onu Ford Maverick Hybrid bölgesine yerleştirir. Bununla birlikte, kaçma Hornet PHEV, AWD ile eşleştirilebilirken, Ford Maverick Hybrid bunu yapamaz. Yetenekli ve daha sportif bir avantaja sahip olacaktır. Hornet GT, 30.000 doların altından başlar ve bu da onu sınıfındaki en hızlı ve en uygun fiyatlı seçenek haline getirir. Belki de Dodge Dakota, bize uygun fiyatlı, yetenekli ve pratik bir seçenek sunmak için Renegade ve Hornet'in parçalarını kullanır. Daha fazla ipucu için göz kulak olacağız. Umarım Mike Koval, Mart ayındaki toplantının nasıl geçtiğini bize bildirir. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 2 Şubat , 2023 ABD NEW'a Göre En Kötü Tam Boy Pikap Aynı zamanda En Pahalısı Bir sonraki tam boyutlu kamyonunuzu arıyorsanız, en kötü modeli bulmaya değer olabilir. U.S. News & World Report gibi birçok yorumcu için listenin en altında yer almanın birçok nedeni vardır. Örneğin 2023 Nissan Titan, sınıfındaki en yüksek başlangıç fiyatına sahip araç. Sonuç olarak, US News'in en kötü tam boyutlu kamyonu aynı zamanda en pahalısı. Onu rakiplerinden daha kötü yapan başka ne var? US News'in en kötü tam boyutlu pikap Her yıl, U.S. News & World Report uzmanları, her sınıftaki en iyi modellerin bir listesini yapar. Sonuç olarak, listenin en altında, gözden geçirenlerin tüketicilerin satın alabileceğini düşündükleri en kötü model yer alıyor. Henüz 2023 Nissan Titan olarak güncellenmemiş olsa da, model hakkında çok az şey değişti. Sonuç olarak altta gösterilen 2022 Titan, son model yılı test edildiğinde hareket etmeyecek. Pikap, yayından 10 üzerinden sadece 7,4 aldı ve 9,0'da sınıfının lideri Ford F-150'nin çok altında. Muhtemelen Titan'ın en kötü suçu, devasa başlangıç fiyatıdır. Nissan'ın tam boyutlu kamyonunun en ucuz versiyonu için müşterilerin 43.285 $ borcu olacak. Bağlam açısından, bu, en ucuz F-150'den 9.000 $ ve en uygun fiyatlı 2023 Ram 1500'den 13.000 $ daha fazla. ? Nissan Titan'ın nesi var? Edmunds'a göre 2023 Nissan Titan, son model yılı için değişmeden kalıyor. Sonuç olarak, U.S. News'in 2022 için bulduğu sorunlar hiçbir yere varmadı. Örneğin, iç mekanın "bazı düşük kiralı iç malzemeler" ile bulunabileceğini belirtti. Rakiplerine göre daha maliyetli olan S baz model, kumaş koltuklarla geliyor. Müşterilerin, 60.465 $'dan başlayan fiyatlarla deri setler için tam dolu Platinum Reserve donanımına sahip olması gerekiyor. Ardından, yayın çekme kapasitesini başka bir zayıf nokta olarak listeliyor. Aynı 5.6 litrelik V8 motoru kullanan her modele rağmen birçok rakibinin gerisinde kalıyor. U.S. News'e göre, çekme ve taşıma için en iyi Titan, deveboynu römork bağlantısına sahip Titan XD'dir. Platinum Reserve modeli 11.060 pound çekebilir ve 1.890 pound çekebilir. En iyi kamyon listelerinin başında yer alan modeller, 14.000 pound'a yaklaşabilir. Son olarak, Titan için aktarma organı seçenekleri eksik. Nissan'ın teklifinin en kötü tam boyutlu kamyon olmasının son nedeni, aktarma organlarının olmamasıdır. Daha önce belirtildiği gibi, tek motor seçeneği güçlü bir V8. Güç arayanlar için mükemmel olsa da, yakıt ekonomisi berbat ve yine de rakiplerin en büyük motorları kadar güçlü değil. 400 beygir gücü ve 413 lb-ft tork ile Titan, EPA tarafından tahmin edilen 16 şehir ve 21 otoyol mpg'si alıyor. En iyi modeller hibrit aktarma organları, V6 ve dizel seçenekleri ve daha fazlasını sunar. Nissan Titan en kötüsü ve en pahalısı Nissan Quest Minivan Ne Zaman Üretimden Kaldırıldı? Sonuç olarak, 2023 Nissan Titan'ın rakiplerinden daha kötü yaptığı birkaç şey var, en pahalı başlangıç fiyatına sahip olmak gibi. En iyi tam boyutlu kamyonlar birçok aktarma organı seçeneği, geniş çekme kapasitesi ve yüksek kaliteli bir iç mekan sunar. Nissan'ın en büyük kamyoneti tüm bu alanlardan yoksun ve biraz pahalı. Özellikle en ucuz modelleri ile Titan, rakiplerinden çok daha pahalı. Müşteriler bu sınıfta yeni bir model aradıklarında, daha pahalı ve daha az teklif veren modeli seçmeleri pek olası değildir. US News'e göre, bu onu en kötü tam boyutlu kamyon yapıyor. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2023 İşte 2024 Ford Mustang Dark Horse Dış Görünüşü 2024 Ford Mustang hakkındaki heyecan tavan yaptığında, daha da heyecan verici bir şey var: Dark Horse. YouTube kanalı StangMode'un izniyle hazırlanan bu videoda, araca, iç kısmına ve en önemli parçası olan kaputun altındaki motora ilk bakış da dahil olmak üzere bu özel güçlü arabanın kısa bir turunu görebiliriz. Bu gösteride, yeni 2024 Mustang ve Dark Horse'da birçok geri dönüş özelliğinin yanı sıra birçok değişiklik var, şimdiye kadarki en agresif görünümlü ve iyi yapılmış Ford midilli arabalarından birine bir bakış sunuyor. YouTuber'ın videoda neler ortaya çıkardığını görelim. 2024 Ford Mustang Dark Horse Yakında Geliyor ve Harika Olacak İlk olarak, keşif salonunda oturan Mustang Dark Horse, mavi neon aydınlatma ile aydınlatılan şık ve agresif gövdesi, koyu mor rengiyle dikkat çekici görünüyor. StangMode sunucusu, ilk incelemede nelerin yeni olduğunu ve nasıl göründüğünü görmek için arabanın farklı alanlarında bize rehberlik ediyor. İlk incelenecek olan motor ve işte Dark Horse'da 500 beygir güç üretecek yeni, dördüncü nesil Coyote V8 motor. Çift hava girişlerini, dikme desteğini ve karbon efektli motor kapağını görebiliriz. Ayrıca çift gaz kelebeği gövdeleri ve hatta kaput destekleri olduğunu öğreniyoruz. Arkada, YouTuber bagajı ve yeni arka lambaları kontrol ediyor. Daha sonra nasıl göründüğünü ve nelerin yeni olduğunu görmek için kabine yönelir. 2024 Ford Mustang Dark Horse'un İç Mekanı ve Fiyatı İçeri girer girmez renkli dikişler, karbon efektli kaplama, Dark Horse eşik plakaları, düz tabanlı direksiyon simidinde renk uyumlu dikişler ve çok daha fazlası ile karşılaşıyoruz. 2023'ün öne çıkan özelliklerinden biri elbette bilgi-eğlence sistemi ve duyarlı ve yüksek çözünürlüklü dijital gösterge kümesidir. Birçok dijital ekran gibi, gösterge kümesini değiştirebilecek ve araçtaki çeşitli özellikleri özelleştirebileceksiniz. Burada 10 ileri otomatik şanzıman öne çıkıyor ancak Tremec 6 ileri manuel şanzıman da olacak. Dark Horse, pistte olduğu kadar sokakta da çalışacak ve Mach 1 paketine benzer şekilde standart arabaya göre çeşitli yükseltmeler veya farklılıklar içeren bir araba olan Mustang'in biraz daha güçlü bir versiyonudur. Ford, Shelby olmayan en güçlü Mustang olacağını söylüyor Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 3 Şubat , 2023 Dünyanın İlk Modifiye Edilmiş 2021 Countach'ı Diğer Lamborghini'lerden Farklı Bir Boya İşine Sahip Lamborghini yeni 2021 Countach'ın örtüsünü kaldırdığında, bazı insanlar pek hevesli değildi. Bazıları şirketin yeterince dramatik görünen bir araba üretmediğini düşünüyordu. Ancak bu, ANKRY Wheels sayesinde dünyanın ilk modifiye edilmiş Countach LPI 800-4 örneği ile değişebilir. Neyin daha şaşırtıcı olduğundan emin değiliz. Yeni bir Countach'i modifiye etmenin uzun sürmemiş olması ya da birisinin bir Countach'i modifiye etmenin iyi bir fikir olduğunu düşünmesi. Zevkiniz ne olursa olsun, bu araba kesinlikle dramatik. Şimdiye kadar bunun 2021 Countach'ın değiştirilmiş tek örneği olması muhtemelen şaşırtıcı değil. İkonik Lamborghini'nin bu yeni versiyonu elbette çok düşük sayıda 112 otomobille sınırlı. Pek çok kişiye göre, onu değiştirme fikri, bu ayrıcalıktan bir şeyler uzaklaştırabilir. Yeniden satış değerini etkilemesinden bahsetmiyorum bile. Ancak bu özel Countach'ın sahibi kesinlikle bunu umursamıyor. Şimdi sadece bu Lamborghini muhteşem bir şekilde alçaltıldı, ancak gövdedeki en çirkin kaplamaya sahip. Ve yine de bu bitiş, satış sonrası modifikasyonların bir parçası bile değil! Countach'teki Çirkin Fabrika Bitişiyle Çifte Çekim Gerekiyor Bu belirli Countach'ın bitişine bakarken kesinlikle iki kez çekmeye ihtiyacınız var. Bu muhteşem Countach, fabrikada uygulanmış bir Blu Hal boya işiyle geliyor. Evet, doğru okudunuz. Bu satış sonrası bir bitiş değil. Oldukça tuhaf bir ChromaFlair ile gelen TVR Tuscans'ın bazı örneklerinde görülene çok benzer bir kaplama. Belki de bu Countach'ın sahibi büyük bir TVR hayranıydı? Veya belki de bazı Nissan Skylines'ın gün içinde neler getireceğini görmüşlerdi. Her iki durumda da, bu Countach kesinlikle muhteşem görünüyor. Bize en çılgın İngiliz spor arabalarından bazılarını hatırlatırken, içine biraz JDM aşılanmış. Ve muhtemelen dünyadaki bu renk şemasına sahip tek Countach. Üzerinde yapılan değişiklikler, onu daha da çılgın bir makine haline getirmeye hizmet ediyor. Burada gördüğümüz Countach, arabanın renk seçimini açıklayabilecek olan Japonya'da yaşıyor. Üzerinde yapılan değişiklikler hafif ve geri dönüşümlü, bu da arabanın yeniden satılması durumunda bir avantaj. ANKRY Wheels, burada da bazı değişiklikler sağladı. Yeni Tekerlekler, Countach'ı Standarttan Daha Sıradışı Hale Getiriyor ANKRY, bu tuhaf Countach'ı daha da çılgın hale getiren tekerlekler sağladı. Arabada sahip oldukları, artık S2-X0 olarak adlandırılan X Serisi jantlardır. Parlatılmış altın kaplama hemen göze çarpar ve hayal edilebilecek her şekilde muhteşem görünmelerini sağlar. Jantları daha da havalı yapan ise arkalarında gördüğümüz kırmızı fren kaliperleri. Bu küçük ve biraz incelikli bir yükseltme, ancak bu altın jantları tamamlamada uzun bir yol kat ediyor. Ve Lamborghini'de daha fazlası da var. Görsellerden de anlayabileceğiniz gibi bu Countach artık indirilmiştir. Çıkarılması daha zor olacağından havalı süspansiyon kitiyle değil. Countach'in sadece statik bir indirme kiti vardır, bu da arabayı tekrar yukarı kaldırmanın çok zor olmayacağı anlamına gelir. Bir gün arabayı tekrar satmaya gelirse bu yardımcı olacaktır. Değişiklikler kalıcı olsaydı, Countach'ı satmak daha zor bir iş olurdu. Yine de böyle bir arabanız varsa, neden onu gerçekten satmak isteyesiniz? Elbette bir Lamborghini'niz var. Bu, Şu Anda Dünyanın En Çılgın Yeni Lamborghini Countach'ı Bu belirli Countach'ın şu anda dünyanın en vahşi olduğunu söylemek muhtemelen doğru olur. Çılgın boyanın, çılgın tekerlek tasarımının ve arabanın alçaltılmasının birleşimi onu ekstra özel kılıyor. Bu arabaya böyle bakmalıyız. Bazı titizler, burada gerçekleşen modlardan nefret edebilir. Ancak bu modların aslında bu Countach'ın genel münhasırlığını artırabileceğini düşünüyoruz. Ta ki birisi bunu görene ve birini aynen bunun gibi değiştirmeye karar verene kadar. Lamborghini Neden Bu Basit Değişiklikleri Önemsemez? Ferrari gibi bir şirket bu modifikasyonları beğenmeyebilirken, Lamborghini gibi bir şirket muhtemelen o kadar da umursamıyor. Arabayı fabrikadan çıkarken bu boya şemasına koyma cüretinde bulundular! Ferrari'nin böyle bir boya şemasını asla onayladığını göremedik. En azından toplum içinde değil. Boya şeması hakkında ne düşünüyorsunuz? Açıkça herkesin zevkine göre değil, ne de diğer değişiklikler. Ancak birinin kişisel yeteneğinin bu yeni süper arabalardan birine bindiğini görmek harika. Bu tek başına onu orijinalin göründüğünden daha da özel ve çılgın kılıyor. Kaynak: HotCars Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 8 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 8 Şubat , 2023 2024 Ford Mustang Dark Horse'a Özel Renk Değiştiren Mavi Kor Boyası Geliyor Ford, Çarşamba günü Chicago Otomobil Fuarı öncesinde yaklaşmakta olan 2024 Mustang Dark Horse hakkında bir avuç yeni ayrıntı yayınladı ve meraklılara 500 beygirlik V-8 motorlu midilli araba için özel boya ve iç mekan randevularına bir göz attı. En büyük haber boya. Blue Ember metalik, ışığa ve açıya bağlı olarak dramatik renk geçişlerine izin veren "özel efekt pigmentleri" ile dolu Mustang Dark Horse'da özel olarak mevcuttur. Ford, fotoğraflardan, birkaç faktöre bağlı olarak boyanın koyu maviden açık mora dönüşebileceği izlenimini uyandırmak için tamamlayıcı renkleri karıştırdığını söylüyor. Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 10 Şubat , 2023 Tüketici Raporlarına Göre En İyi pikap Aynı Zamanda En Yavaş pikap Kamyonetler eskiden sadece yavaştı. Gerekli hızı yapmak için kamyonlarımıza ihtiyacımız olan hiçbir şey yoktu. Ancak bu günlerde her şeyi araçlarımıza yaptırmak zorunda kalıyoruz. Bu nedenle, kamyonetinizin çekebilmesi, çekebilmesi, 4×4 kullanabilmesi ve yine de hızlı bir ¼ mil koşabilmesi gerekir. Her şeyin bir anda olması nedeniyle, kamyonetler makul olmayan bir şekilde pahalılaştı. Bu nedenle, Tüketici Raporlarındaki en iyi kamyon olan 2023 Ford maverick Hybrid'in aynı zamanda en yavaş olduğunu bildirmekten mutluluk duyuyorum. Amin diyelim? Tüketici Raporlarında en üst sıralarda yer alan kamyonet aynı zamanda en yavaş olanıdır 2023 Ford Maverick Hybrid, şu anda Tüketici Raporları tarafından test edilen tüm kamyonetler arasında en yüksek puana sahip. 5 saniyenin altında 0-100 km/s hızla koşabilen kamyon sıkıntısı yok. Ancak Maverick melezi onlardan biri değil. Bunun onu iyi yaptığını söylemiyorum, ancak Ford'un sadece güçlü bir motor için değil, kamyonun iyi olması için ihtiyaç duyduğu şey için zaman harcadığını iddia edebilirsiniz. Ford Maverick Hybrid ne kadar hızlı? 2023 Ford maverick Hybrid'in 100 km/s hıza ulaşması 8,3 saniye sürüyor. Bu etkileyici olmayan güç, Ford'un 191 bg üreten hibrit 2.5 litrelik dört silindirli motorundan geliyor. Küçük Maverick, flaş için değil, verimlilik için yapıldı. Bu nedenle, 191 beygirlik kamyon 37 mpg verir ve bu konfigürasyonda hala 2.000 lbs taşıyabilir. Bununla birlikte, daha fazla güce ihtiyacınız varsa, yaklaşık bir saniye daha hızlı 60 mil / saat hıza çıkabilen ve 4.000 lbs'ye kadar çeken 2.0 litrelik turboşarjlı bir motoru tercih edebilirsiniz. Ford Maverick neden bu kadar popüler? Tüketici Raporları, iyi bir nedenle onu bir numara olarak sıraladı. Maverick şu anda sadece piyasadaki en ucuz kamyonet değil, aynı zamanda hızla küçük kamyon türünün yeniden canlanan sevilen versiyonu haline geliyor. Maverick'i bugünün terimleriyle düşünmeyin. Bir zamanlar S10'lar, Rangers ve Tacoma'lar, bir evi yıkması gerekmeyenler için ucuz bir fiyata bol miktarda fayda sunan, saygın küçük kamyonlardı. Maverick Hybrid, bu kamyonlara doğrudan bir çağrıdır. Hyundai Santa Cruz ve Ford Ranger gibi diğerleri küçüktür, ancak o kadar küçük veya ucuz değildir. Bu kombo, pazarda açıkça zayıf bir nokta çünkü insanlar Maverick'in aptallığını satın alıyor. Maverick'in popülaritesinin sebebinin bu olduğunu biliyoruz çünkü aksi takdirde küçük Ford o kadar da dikkat çekici değil. CR, sürüşü "oldukça gürültülü" ve "sert" olarak tanımlıyor. İç mekan, eve yazılacak bir şey değil. Fiyat göz önüne alındığında, iç mekanın sade ve plastik olduğunu öğrenmek kimseyi şaşırtmamalı. Yine, incelik eksikliği, birçok insanın 50.000 $'a mal olan bir kamyonda pelüş bir taksi yerine, karşılayabilecekleri piyasadaki bir kamyonete sahip olmayı tercih edeceğini kanıtlıyor. Bir Ford Maverick Hybrid satın almalı mısınız? Ford Bayisi 2022 Ford Maverick Hybrid'i O Kadar Yüksek İşaretledi ki İnterneti Şok Etti Tek başına fiyat noktası, Ford Maverick'i cazip bir seçim haline getiriyor. Küçük, yavaş, ucuz bir kamyonetle aranız iyiyse, o zaman sahip olduğunuz tek seçenek budur ve bunun için minnettarım. Uzun zamandır modern arabalarla şımartıldık ve şimdi bunun bedelini ödüyoruz. Beni yanlış anlamayın, olanaklar ve güzel iç mekanlar çok tatlı. Sorun şu ki, bu şeyler ucuz değil. Her arabada bu tür şeyler olduğunda bir sorun oluşmaya başlar ve düzenli, çalışkan insanlar artık bir kamyonet alacak paraya sahip değildir. Ford Maverick'in verimliliği ve fiyatının onu Tüketici Raporlarında bu kadar iyi sıralamasından memnunum. Hepimiz piyasada Maverick Hybrid gibi daha fazla araba ve kamyon istemeliyiz. Kaynak: MotorBiscuit Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 10 Şubat , 2023 Şirket Para Kaybedince Ford CEO'su Çalışanları Uyardı Güç durumdaki Ford Motor Co. (NYSE:F) CEO'su Jim Farley, belediye binasında bir toplantı yaptı. The Wall Street Journal'a göre, performans ölçümlerini elden geçiriyor. Ford'un artan mali sıkıntıları nedeniyle, bu bir uyarı olarak kabul edilmelidir: Kalite konusundaki itibarımız kuşatma altındadır. Yaptığınız işte daha iyi olun, yoksa bu yeni ölçümler işinize mal olabilir. Ford kendini korkunç bir durumda bulur. Farley, şirket kazançlarını açıklarken "masada 2 milyar dolar bıraktığını" söyledi. Yılın başlarında, Ford harcama tahminlerini 1 milyar dolar kaçırdı. Farley ayrıca Ford'un rakiplerinin yaptığı işi yapmak için %25 daha fazla mühendise ihtiyacı olduğunu söyledi. Bu işten çıkarmalarla ilgili bir uyarı değilse nedir? (Geçen yıl en çok kişiyi işten çıkaran Amerikan teknoloji şirketleri için buraya tıklayın.) Ford, elektrikli araç (EV) fiyatlarını yükseltti ve ardından düşürdü. Birincisi, parça fiyatları çok yüksekti, bu da marjları korumak için fiyatların artması anlamına geliyordu. Daha sonra, muhtemelen EV pazarının Tesla tarafından başlatılan bir fiyat savaşından etkilenmesi nedeniyle Mustang Mach-E'nin fiyatını düşürdü. Muhtemelen, bu, Ford arabasındaki marjların sıkıştırılacağı anlamına gelir. Farley'nin görev süresini yeniden başlatması gerekiyor. Ford ailesi, sonuçlar kötüye gittiğinde CEO'ları terk etmesiyle tanınır. Bu, Ford'u kötü yönetilen bir şirketten vasat sonuçlara sahip bir şirkete dönüştürmeye çalışırken yaptığı her şeyin yükünü çalışanların alması gerektiği anlamına geliyor. Ford satışta Tesla'yı yakalamak istiyor. Bu, en azından önümüzdeki birkaç yıl içinde neredeyse imkansız olacak. Tesla bu yıl 2 milyon araba satabilir. Ford, elektrikli araç satışlarının yüzbinlere ulaştığı için şanslı olacak. Yakında, Ford bugün olduğundan daha az çalışana sahip olacak. Nitelikli bir finansal danışman bulmak zor olmak zorunda değil. SmartAsset'in ücretsiz aracı, sizi 5 dakika içinde bölgenizdeki en fazla 3 güvenilir mali müşavirle eşleştirir. Her danışman, SmartAsset tarafından incelendi ve çıkarlarınıza en uygun şekilde hareket etmesi için güvenilir bir standarda tabi tutuldu. Mali hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilecek yerel danışmanlarla eşleşmeye hazırsanız, şimdi başlayın. Kaynak: 24/7 Wall St. Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 15 Şubat , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 15 Şubat , 2023 Ferrari 296 GTB'nin Nefes Kesen İç Mekanı İtalyan Lüksünün Üstün Olduğunu Kanıtlıyor Otomotiv alanında işler elektriğe doğru ilerlemeye devam ettikçe, birçok marka artık tamamen elektrikli veya en azından hibrit sistemleri benimsemeye başlıyor ve bu da kaçınılmaz tamamen elektrikli geleceği kabul ettiklerini kanıtlıyor. Şimdi, Ferrari bile ana diyeti olan V8 ve V12 motorlarını bırakıyor. İlk Ferrari hibrit aracı olan SF90 Stradale hala bir V8'e sahipken, yeni 2022 Ferrari 296 GTB, normdan daha da büyük bir sapmayı temsil ediyor. Ancak bu, bir Ferrari'deki herhangi bir V6 değil. Ferrari 296 GTB, markanın özellikle halka açık yollarda kullanılmak üzere tasarlanmış ilk V6 motorunu taşıyor. Güçlü V6 motorunu tamamlayan, ikiz turboşarjlar ve bir elektrik motorudur. Bu kurulum, takılabilir hibrit süper otomobilin yalnızca 2,9 saniyede ve 205 mil hızla çıkan bir hızla durma durumundan 100 km/s hıza çıkmasını sağlayan yaklaşık 819 beygir gücü birleşik bir çıkış üretiyor. Güzel estetiği sayesinde hibrit Ferrari 296 GTB, prestijli otomobil tasarımı ödülü 2022'de Üretim otomobili kategorisini kazandı. Ferrari 296 GTB, aynı zamanda bir V6 ve bir elektrik motorunu birleştiren McLaren Artura'nın karşısına çıkıyor. Ancak, daha pahalı olan SF90 Stradale'in aksine, 296 GTB gücü yalnızca arka tekerleklere aktarıyor. 296 GTB'nin, kendine özgü güç ünitesi kurulumu sayesinde, diğer herhangi bir Ferrari modelinin doğrudan yerine geçmediğini not etmek önemlidir. Tüm bunların yanı sıra, sadece şık olmakla kalmayıp aynı zamanda spor arabayı pek çok düzeyde tamamlayan iç mekanı özellikle seviyoruz. 2022 Ferrari 296 GTB'nin iç mekanı hakkında bilmeniz gereken her şey burada. Ferrari 296 GTB'nin Kabini Zarif, Temiz ve Düzenli Bir Tasarımla Geliyor İtalyan egzotik Ferrari 296 GTB'nin içindeki her yüzey gösterişli görünüyor ve hissediliyor. Yeni bir Ferrari spor otomobilinden bekleyeceğiniz gibi, Ferrari 296 GT'nin kabini, SF90'ın iç kısmından ilham almış gibi görünen tamamen dijital bir arayüzle çok modern bir yaklaşım sergiliyor. Daha koyu tonlarla, GTB'nin kabini yeterince cesur ve ilham verici görünüyor. Ancak, bu sizin tarzınız değilse, diğer birkaç renk seçeneğini tercih edebilirsiniz. Nero, Crema, Rosso Ferrari, Blu Medio ve Charcoal gibi birçok birincil ton mevcuttur. Halıları deri ile bitirmeyi veya hatta belirli yerlere daha fazla karbon eklemeyi seçebilirsiniz. Carper gölgesi için, Nuovo Rosso, Grigio Scuro, Otranto ve Testa Di Moro'yu içeren listeden farklı bir renk şeması seçebilirsiniz. Bunun dışında, iç kısımdaki özel dikiş özellikleri sayesinde her arabanın benzersiz görünmesini sağlayan daha da fazla renk seçeneği var. Kaliteli İtalyan derisi, Alcantara ve karbon fiber döşeme birbiriyle mükemmel bir kontrast oluşturarak kabine hoş ve temiz bir görünüm kazandırıyor. Direksiyon simidi, vites değiştirme kulakçıkları ve diğer iç öğeler artık hafif karbon fiber kaplamaya sahip. Ve Assetto Fiorano Paketi sayesinde kabinde daha fazla karbon fiber bileşen bulunuyor. Ferrari 296 GTB'nin Geniş Bir Kabini ve İki Rahat Koltuğu Var Sınıfındaki diğer tüm spor arabalarda olduğu gibi, alçak sürüş yüksekliği nedeniyle araca binmek ve inmek ekstra iş gerektirecektir. Buna rağmen kabin, iki uzun boylu yetişkini rahatça barındıracak kadar büyük. Genel olarak, Ferrari 296 GTB'nin koltukları, sert yastıklamaya sahip olmasına rağmen oldukça destekleyicidir. SF90'ın koltuklarının aksine, Ferrari'nin koltukları eşya rafına erişim sağlamak için öne doğru eğilir. Koltuklar, yüksek kaliteli İtalyan deri döşemenin birçok farklı varyasyonuna sahiptir. Geleneksel çanak koltuklar rahat ve destekleyici olsa da, Style veya Daytona koltuklarla daha fazla keyif alacaksınız. 296 GTB, ön bagajda SF90 Stradale'den çok daha fazla alan sunuyor. Bunun nedeni, SF90 Stradale'den farklı olarak 296 GTB'nin SF90 Stradale'de olduğu gibi elektrik motorları için yer açmasına gerek olmamasıdır. Gövde, yaklaşık 7 fit küp toplam hacme sahiptir ve bu oldukça derindir, bu da onu tatil gezisi bagajı veya hafta sonu geçidi için mükemmel kılar. Sadece bu faktör için çok daha pratik bir otomobil. Ayrıca kabinin küçük kapı ceplerinde çeşitli eşyalarınızı saklayabilirsiniz. GTB'de ayrıca bardak tutucular, bir torpido gözü ve koltukların arkasında bir ağ bulunur. Ayrıca koltukların arasında zarifçe boyutlandırılmış bir yuva vardır. Genel olarak, Ferrari 296 GTB'nin kabini, ortadan motorlu bir süper otomobilin olabileceği kadar pratik ve bu da mükemmel. Ferrari 296 GTB, Zengin Bir Bilgi-Eğlence Sistemiyle Geliyor Sürücünün önünde 16 inçlik kavisli bir dijital sürücü ekranı bulunuyor. Diğer spor arabalarla karşılaştırıldığında, Ferrari 296 GTB'de merkezi bir dokunmatik ekran arayüzü yoktur. Birincil sürücü arayüzü, kabinin sportif çekiciliğini artırıyor, ancak direksiyon simidinin çok sayıda dokunmatik kontrole sahip olduğu düşünüldüğünde, daha az sezgisel görünüyor. Yine de yolcunun, diğer şeylerin yanı sıra navigasyon ve müzik kontrollerine erişimi olan, kullanımlarına göre uyarlanmış küçük bir ekranı var. Ferrari 296 GTB'nin bilgi-eğlence sistemi Bluetooth bağlantısı, 12 hoparlörlü ses sistemi, Apple CarPlay ve navigasyon içerir. Bir başka hoş ek de kablosuz cihaz şarjı. Ne yazık ki 296 GTB, Android Audio'yu içermiyor. Ferrari 296 GTB'deki Diğer İç Mekan Özellikleri Ferrari 296 GTB'nin standart özellikleri büyük ölçüde sürüş deneyimi yaklaşımıyla tasarlanmış. Direksiyon simidinin arkasında iki önemli kürek değiştirici vardır. Direksiyonun kendisi, sürüş modlarını sürüş koşullarına veya ruh halinize göre değiştiren bir eManettino anahtarıyla birlikte gelir. Direksiyon ayrıca standart düğmeli ateşlemenin yerini alan dokunmaya duyarlı bir kontrolör ile birlikte gelir. Bunun dışında 296 GTB elektrikli camlara ve aynalara, klima kontrolüne, hız sabitleyiciye ve sınırlı elektrikli koltuk ayarına sahiptir çünkü elbette bu sadece paletli bir araç değildir. Kaynak: HotCars Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.