Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Güncellenmiş BMW Z4, Üstü Açık Spor Otomobillerin Geleceğine Gösteriyor

AA14hIj4.img?w=768&h=402&m=6

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

777 Hypercar olarak adlandırılır ve 730 beygir gücünde ve 370 km/s hıza sahip bir füzedir.

AA14sTLy.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Hypercar asla sokakta görülmeyecek

777 Hypercar, karayolu için yasal bir model değildir. Kaderi, tasarlandığı Monza pistinde kalmaktır.

AA14sTLB.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

777 Hypercar'da elektrikli motor yok

Kurucusu Andrea Levy'nin kesin iradesiyle 777 Hypercar hibrit bir otomobil değil. Kalbinin atan kalbi aslında 9.000 dev/dak'da 730 beygir gücü açığa çıkarabilen 4,5 litrelik doğal emişli bir V8 motordur.

AA14sTLG.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

777 Hypercar, F1 performansına sahip

777 Hypercar, Monza pistinde bir F1'den sadece on saniye daha yavaş binebilir. Tahmini kronometre 1 dakika 33 saniyedir.

AA14sR3O.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

777 Hypercar sahipleri için Monza'ya özel yarışlar

777 Motors şirketi, 777 Hypercar'ın sahiplerinin istedikleri zaman piste çıkabileceklerini ve kendileri için özel olarak düzenlenen etkinliklere katılabileceklerini açıklıyor.

Kaynak: Engine Starts

  • Admin
Gönderi tarihi:

İşte 2023 Chevrolet Corvette Nasıl Dayanılmaz Hale Geldi?

Chevrolet bize 2020'de ilk ortadan motorlu C8 Corvette'i verdiğinde, bu, yerli süper otomobillerin yeniden canlanmasıydı. Ancak General Motors'un 2023 C8 Corvette ile bir kez daha kendini aşacağını bilmiyorduk. Ve bunun nedeni, şimdiye kadar yapılmış en güçlü yolda giden Corvette olan 2023 Chevy C8 Corvette Z06'nın yeni eklenmesi.

AA153pOQ.img?w=768&h=402&m=6

2023-corvette-stingray-design-04.jpg?imw

  • Admin
Gönderi tarihi:

Ford, 800 beygir gücüne sahip 1,7 milyon dolarlık, sadece pistte kullanılabilen bir süper arabayı tanıttı - ve bunlardan sadece 67 tane yapacak

AA155OW6.img?w=768&h=432&m=6

Ford, GT süper otomobilinin en yeni nesline veda ediyor.

Son uğurlaması, bugüne kadarki en güçlü GT olan 1,7 milyon dolarlık Ford GT Mk IV'tür.

İki koltuklu GT, Ford'un 1960'ların övülen yarış arabası GT40'a saygı duruşunda bulunuyor.

Ford'un en pahalı modeli gümbür gümbür çıkıyor.

Detroit otomobil üreticisi Cuma günü, GT süper arabasının son derece sınırlı, 1,7 milyon dolarlık bir versiyonu olan 2023 GT Mk IV'ü tanıttı. Ford'un üçüncü nesil GT'nin son ve son yinelemesi olan Mk IV, 2023 baharından itibaren müşteri yollarına çıkacak.

AA155AjX.img?w=768&h=432&m=6

Ancak, normal bir eski araba gibi bayilik lotlarında görünmeyecek. Ford, "müşteri başvuru sürecinin" 2023'ün başlarında biteceğini söylüyor.

GT Mk IV, benzersiz bir çift turboşarjlı motordan 800'den fazla beygir gücü çıkarmayı vaat eden bugüne kadarki en güçlü GT'dir. Yalnızca pistte kullanılabilen (sokakta yasak olan) otomobil, bir yarış şanzımanına, normal GT'den daha uzun bir toplam ayak izine ve hafif karbon fiberden yapılmış bir gövdeye sahiptir.

AA155RDd.img?w=768&h=432&m=6

Yüksek hızlarda sabit kalması için Mk IV, üzerine bir uçak indirebileceğiniz bir arka spoyler de dahil olmak üzere kapsamlı aerodinamik yükseltmelere sahiptir.

AA155MsW.img?w=768&h=432&m=6

Ford, 1966-1969 yılları arasında 24 Saat Le Mans'ı kazanan GT40 yarış arabasına bir saygı duruşu olarak 2004 yılında iki koltuklu, ortadan motorlu GT'yi piyasaya sürdü. 2019'un "Ford v Ferrari" hayranları, Ford'un prestijli dayanıklılık yarışında İtalyan markasını nihayet geçmesine izin veren araba olduğunu hatırlayacaklar.

AA155HRC.img?w=768&h=432&m=6

On yıllık bir aradan sonra Ford, 2016 yılında 1.350 adet üretmeyi planladığı mevcut modeli piyasaya sürdü. Yaklaşık 500.000 $ 'a satılıyor.

Yeni 2023 varyantı, adını 1967'de 24 Saat Le Mans yarışını kazanan GT40 Mk IV'ten alıyor. Ford'un üretim ortağı Multimatic saygılarını sunmak için yalnızca 67 örnek üretecek.

Kaynak: Business Insider

  • Admin
Gönderi tarihi:

Mercedes Unimog 6x6 1:10 Ölçekli RC Kamyon Durdurulamaz Görünüyor

AA159laL.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ne yazık ki, Axial kiti zaten durdurdu, ancak yine de kendi kitinizi parça parça oluşturabilirsiniz.

Dünyada efsanevi statüye ulaşmış sadece birkaç araç var. Unimog, 1947'de ilk modelin piyasaya sürülmesiyle başlayan bunlardan biridir. Sert arazi araçları aleminde, Unimog, mahsulün kremleri arasındadır.

Bu radyo kontrollü modeli harika yapan da budur. Axial tarafından üretilen bu 1:10 ölçekli Unimog UMG10 6x6, yalnızca gerçeği gibi görünmekle kalmaz, aynı zamanda gerçek bir performansa da sahiptir. RC Jono tarafından yüklenen bir videoda gösterilen bu üç dingilli kamyon, tıpkı tam boyutlu bir Mercedes Unimog gibi her şeyin içinden geçebilir.

Axial'ın kanıtlanmış SCX10 II şasisi üzerine inşa edilen RC, pille çalışır. Kutudan çıkar çıkmaz çalışması için yalnızca üç şeye ihtiyacınız var – IC3 veya EC3 Konnektörlü 7,4 V 30+C 5000+mAh 2S Sert Kılıf LiPo Pil, uyumlu bir şarj cihazı ve verici için dört adet AA pil.

AA159bNk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Tamamlandığında, ölçekli RC modeli Unimog, ileriye doğru hücum etmek ve yolundaki her şeyi fethetmek için 35T fırçalanmış, suya dayanıklı motorunu kullanır. Ayarlanabilir sarmal amortisörlere, yüksek pinyon tasarımına sahip Tandem AR44 arka akslara, üniversal mafsallı akslara ve mil özellikli jantlara ve lastiklere sahiptir - temel olarak, zorlu arazi sürüşü için gereken her şey.

Unimog Kampçıları Her İki Dünyanın da En İyisini Sunar:

Daha da iyisi, bu modeldeki elektronik parçaların tamamı su geçirmezdir, bu da kar ve çamur üzerinde hareket etmenin mümkün olduğu anlamına gelir. Sadece derin sularda ilerlerken dikkatli olun, yine de yapabilirse şaşırmayacağız. Bu RC'yi tanımlayacak tek bir kelime varsa, o durdurulamaz – tıpkı gerçek hayattaki 12 nesil Unimog gibi.

AA159bN6.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Axial Unimog off-road RC ile oynamak tonlarca eğlence sunarken, şirket ne yazık ki modeli durdurdu. Bu, mevcut her ölü stok örneğini tahsil edilebilir hale getirir - tabii bir tane bulabilirseniz.

Sonra tekrar, eBay'de hızlı bir arama, parçalarını parça parça satan bir dizi mağaza gösterir, bu da pratik olarak kendiniz bir tane oluşturabileceğiniz anlamına gelir.

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

McLaren, Lockheed Martin Skunk ile Otomobil teknolojisinde Ortaklık Yapmaya Başlayacak

McLaren Pazartesi günü Lockheed Martin'in SR-71 Blackbird ve U2 gibi gizli havacılık projelerinden sorumlu ünlü nispeten otonom birim olan Skunk Works ekibiyle bir ortaklık kurduğunu duyurdu. McLaren, eşleştirmeyi "teknoloji işbirliği" olarak adlandırıyor, ancak ayrıntılar, eşleştirmenin büyük ölçüde mevcut Skunk Works yazılımının potansiyel uygulamalarını keşfetmekle ilgili olacağını gösteriyor.

AA15c7n0.img?w=768&h=384&m=6

McLaren, ortaklığın "havacılık dünyası için geliştirilen yeni bir Skunk Works tasarım sistemini yüksek performanslı, son teknoloji otomotiv süper otomobil tasarımı alemlerine uygulamaya odaklanmalarına" izin vereceğini söyledi. Görünüşe göre bu, şirketin "yüksek hızlı sistemler için parametreleri geleneksel tasarım yöntemlerinden daha doğru ve hızlı bir şekilde [ayarlamasına]" olanak sağlayacak.

Eşleştirmenin doğası göz önüne alındığında, ortaya çıkan ortaklığın, McLaren müşterilerinin araçlarında göreceği herhangi bir şeyden çok, araba geliştirme ve bakım sürecini optimize etmeyle ilgili olması muhtemeldir. Bununla birlikte, bir fotoğraf için harika bir fırsat sundu: McLaren, Top Gun: Maverick'ten kurgusal Darkstar hipersonik jetinin yanında poz verdiği şirketin genel merkezine bir Artura getirdi. Bu uçak, filmin çok başlarında ünlü bir hızla patladı, bu yüzden umarım McLaren ondan herhangi bir tasarım ipucu almıyordur.

Kaynak: Road and Truck

  • Admin
Gönderi tarihi:

Alternatif Bir Evrende, Bu C2 Chevrolet Corvette Stingray, C8 Z06 ile Zemini Siliyor

AA15csNc.img?w=768&h=402&m=6

  • Admin
Gönderi tarihi:

Corvette Yakında Otomobillerin Alt Markası Olacak ve Corvette SUV Böyle Görünebilir

Ferrari ve Lamborghini gibi İtalyan otomobil üreticilerinin SUV'ler sunduğu ve Porsche'nin uzun zaman önce 911 serisine ilgi gösteren aynı müşterilerin Cayenne SUV'a gidebileceğini kanıtladığı bir dünyada, Chevrolet Corvette'in onun modeli olacağını duyurdu. kendi markası. 2025'te bir gün gerçekleşecek ve dört kapılı bir coupe ile yüksek performanslı bir crossover'ı hayata geçirecek - ikisi de elektrikli araçlar olacak. Böyle bir karar kimseyi şaşırtmamalı, özellikle Ford bile bir crossover'a Mustang adını eklemenin başarının tarifi olabileceğini gösterdiğinde. Peki, Chevrolet neden aynı şeyi Corvette adıyla yapmaya çalışmasın?

AA15efQK.img?w=768&h=432&m=6

Bir Corvette SUV Hakkında Ne Hissedersiniz?

Bir Corvette SUV'nin resmi lansmanına daha yıllar var ve o zamana kadar pek çok harika model gelecek. Yakın zamanda Corvette E-Ray'e ilk kez baktık, ZR1 de yolda, Zora ve tamamen elektrikli Vette de öyle. Ancak, önümüzdeki birkaç yıl içinde, bir Corvette logosu taşıyan ilk SUV'u da göreceksiniz. Ve muhtemelen bu fikre alışmalısın.

Böyle bir modelin nasıl görünebileceğini hayal etmenize yardımcı olmak için sanal sanatçı "automotive.diffusion" olası bir Corvette crossover'ı gösteren birkaç çizim oluşturdu. SUV'un ön tarafı mevcut Corvette'ten esinlenirken, arka kısım Ferrari Purosangue'den ilham alıyor gibi görünüyor. Üretim versiyonunun gerçek bir SUV olmasını beklememelisiniz, ancak tıpkı Purosangue gibi, artırılmış yüksekliğe ve bazı ekstra iç alana sahip bir Corvette gibi. Chevy, gelecekteki SUV'nin elektrikli bir model olacağını zaten duyurduğundan, render ön ızgarayı, hava girişlerini ve egzoz sistemini atlamalıydı, ancak bu sadece bir tasarım alıştırması olduğundan, elimizdekilerle iyiyiz.

V-8 mi Elektrik Motoru mu?

Uygun, üst düzey bir crossover, kaputun altında güçlü bir motora ihtiyaç duyar. Bu nedenle, Chevrolet'in Corvette Z06'da bulunan aynı V-8 motorunu seçmesi mantıklı olurdu: 670 beygir gücü üreten yüksek devirli 5.5 litrelik doğal emişli, düz düzlem V-8. Bunun yerine şirket, hem sedan hem de crossover'ın elektrikli araçlar olacağını açıkladı. Bu, tıpkı gelecekteki Corvette EV gibi, GM'nin Ultium mimarisi üzerine inşa edilecekleri ve büyük olasılıkla üç veya dört motorlu bir kurulumla sunulacakları anlamına geliyor. Spesifikasyonlarla ilgili henüz bir ayrıntı yok, ancak söylentiler 1.000 beygir gücü sağlayabileceğini gösteriyor.

Gelecekteki bu Corvette SUV hakkında şimdilik elimizdeki tek şey söylentiler olsa da, gelecek ayların bize onunla ilgili daha fazla ayrıntı getireceğinden eminiz. O zamana kadar, bu çizimlere bakın ve bunun olacağı fikrine ısınmalısınız.

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

McMurtry Speirling'in 0'dan 60 MPH'ye 1,4 Saniyede Yaptığını Görün

AAYUhm2.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA15koVa.img?w=768&h=432&m=6

Elektrikli hiper araba, çeyrek mili yaklaşık sekiz saniyede kat ediyor.
McMurtry Speirling, bu yılki Goodwood Hız Festivali'nin yıldızı oldu. Oraya birçok kişinin daha önce hiç duymadığı bir araç olarak geldi ve 39.08 saniyelik bir süre ile parkurun tepe tırmanışındaki en hızlı araba olarak ayrıldı. O zamandan beri, Formula 1 pilotu Max Chilton'ın da aralarında bulunduğu ekip, bir üretim versiyonunun geliştirilmesine devam ediyor. CarWow, prototipi sürme şansı buldu.

Yukarıya yerleştirilmiş video, doğrudan CarWow'un Speirling'i fiilen kullandığı zamana atlıyor. Turun tamamını istiyorsanız, klibin önceki bölümüne göz atın.

İlk sürüşler nemli bir pistte yapılıyor, ancak Speirling hala inanılmaz bir hızlanma yeteneğine sahip. Bu, hala Goodwood pistlerinden vitese sahip, bu nedenle saatte 150 mil (saatte 241 kilometre) ile maksimuma çıkıyor.

Daha sonra arabayı yeni kurumuş Silverstone pistine götürmek için bir fırsat var. İkinci çalıştırmada, CarWow 0-60 mph (96 kph) 1,4 saniyede şaşırtıcı bir hıza ulaşır ve sadece 2,63 saniyede 100 mph (161 kph) hıza ulaşır.

En etkileyici rakam, 7,97 saniyede 1.312 fit (400 metre) kat etmektir. Referans olarak, çeyrek mil 1.320 fittir.

Speirling, arka tekerlekleri çalıştıran iki elektrik motoruna sahiptir. Direksiyon simidindeki bir kadran, sürücünün çıkışı ayarlamasına izin verir, ancak maksimum güç 1.000 beygir gücüdür (746 kilovat). 60 kilovat saatlik bir pil takımı, tahmini 300 mil (261 kilometre) WTLP menzili sağlar. Tam gücün biraz altında, bir sürücü turları yaklaşık 20 dakika boyunca GT4 sınıfı bir araba ile eşit hale getirebilir. 200 kW'ın üzerinde DC hızlı şarjı destekler.

Geniş güce ek olarak, Speirling'in 2.000 kilogram bastırma kuvveti ile onu yere çeken bir çift fanı var. Bu kurulum, düşük hızlı virajlarda bile çekişin mevcut olduğu anlamına gelir. Gazlar arkadaki küçük kanatlardan çıkar.

Üretim özellikli Speirling'in en az 1 milyon sterline (mevcut döviz kurlarıyla 1,2 milyon dolar) mal olacağı bildiriliyor.

Kaynak: CarWow

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Alfa Romeo Giulia SWB Zagato, 533 HP ve Bir Sopa ile Tek Seferlik Retro Coupe

Zagato, Alfa Romeo ile ilk işbirliğinin 100. yılını özel bir şeyle kutluyor. Giulia SWB Zagato adında, modern Alfa Romeo mekanikleriyle retro esintili sportif bir tasarıma sahip, tek seferlik bir spor otomobil inşa etti. Onu seviyoruz.

01-alfa-romeo-giuliaswb-zagato-167154532

Giulia SWB Zagato, görünüşünün çoğunu S.Z. gibi eski Zagato tasarımı Alfas'tan ödünç alıyor. ve TZ3. Uzun burun, Alfa Romeo'nun imzası olan üçgen merkezi ve üç bölümlü gündüz yanan farları ile alçak bir ızgaraya düşüyor. Çatıda, Zagato'nun TZ3'ten doğrudan kaldırılmış gibi görünen yontulmuş bir arka uca doğru sivrilen çift balon şeklini bulacaksınız. Zagato, mevcut Giulia ve Stelvio'nun temelini oluşturan modüler platformu kullandığını ve doğru orantıları elde etmek için kısalttığını söylüyor. Kaportanın kendisi tamamen karbon fiberdir.

AA15ugZa.img?w=768&h=512&m=6

Giulia SWB Zagato'nun kaputunun altında, Motor1'e göre Giulia GTAm'dan 533 hp ve 442 lb-ft torka ayarlanmış 2,9 litrelik çift turbo V-6 oturuyor. Gücünü arka tekerleklere altı vitesli bir manuel şanzıman aracılığıyla iletiyor. Cehennem evet.

Zagato'nun tasarımdan sorumlu başkan yardımcısı Nori Harada yaptığı açıklamada, "Alfa Romeo'nun 100 yılı aşkın şanlı tarihinde, 100 yıllık uzun ve yorulmak bilmeyen işbirliği sayesinde, başka hiçbir şirket Zagato kadar katkıda bulunmamıştır." "İki şirketin birlikte çalışma şekli zamanla değişiyor, ancak tasarım harikaları yaratma konusundaki ortak tutkuları her zaman yeni çağların yolunu açtı."

Milano'daki bir yarış pistinde yapılan fotoğraf çekiminin ardından, tek seferlik Giulia SWB Zagato, geniş bir Alfa koleksiyonuna sahip özel bir alıcı olan Almanya'daki yeni sahibine teslim edilecek. Zagato, ne kadar paranın el değiştirdiğini açıklamadı, ancak bu tekil arabaya yapılan tüm çalışmalar göz önüne alındığında, bunun çok fazla olduğunu varsaymak güvenli.

AA15ul61.img?w=768&h=512&m=6

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bertone, 1.100 HP'lik Şık Yeni Bir Supercar'ı Tanıttı ve Plastik Çöplerle Çalışıyor

AA15A9QU.img?w=768&h=432&m=6

Bertone 110. yaş gününü şık bir şekilde kutluyor.

Kısa bir süre önce Mauro ve Jean-Franck Ricci kardeşler tarafından hayata döndürülen ünlü İtalyan karoser üreticisi, GB110 adlı yepyeni bir süper otomobilin tanıtımını yaptı. Şık coupé, üst düzey performans vaat ediyor ve plastik atıklardan yapılan özel bir yakıtla çalışacak.

Lamborghini Countach'in görünümünden sorumlu karoser üreticisinin çekici bir süper araba tasarlama konusunda bir iki şey bilmesi şaşırtıcı olmamalı. GB110, Raging Bull'un en ikonik modeliyle aynı etkiye sahip olmayacak, ancak şık. Mağazanın en ünlü tasarımlarının çoğu gibi kama şekline sahip ama cesur çizgileri ve agresif aerodinamik paketi sayesinde tamamen modern görünüyor. Countach'ta bulunanlara benzer bir çift makas kapı, her şeyi tamamlıyor.

AA15zDy0.img?w=768&h=432&m=6

Bertone, G110'da ne tür bir motor olacağını açıklamadı, ancak 1.100 hp, 811 ft lbs tork (1.100 newton-metreye karşılık gelir) üretecek ve 8.400 rpm'lik bir redline sahip olacak. Aktarma organlarında ayrıca dört tekerleğe de güç gönderen yedi vitesli bir şanzıman bulunacak - otomatik mi yoksa manuel mi olduğu belli değil. Daha somut ayrıntılar için beklememiz gerekecek, ancak şirketin arabanın sıfırdan 100 km/s hıza 2,79 saniyede çıkabileceği ve 236 mil/saat azami hıza ulaşabileceği iddiası gibi, kulağa çok umut verici geliyor.

GB110'u İtalyan süper otomobil emsallerinden gerçekten ayıran şey, ona güç sağlayan yakıt olacaktır. Bertone, sahiplerine dönüştürülmüş plastik atıklardan yapılmış benzersiz bir yenilenebilir yakıt sağlayacağını söylüyor. Ne kadarının sağlanacağı veya diğer yakıtlarla çalışıp çalışmayacağı belli değil. Bertone, Robb Report'un yorum talebine hemen yanıt vermedi.

AA15zR1q.img?w=768&h=432&m=6

Emin olmak gerekirse, GB110'u elde etmek kolay olmayacak. Bertone, şık süper otomobilinden sadece 33 adet üreteceğini duyurdu ve teslimatların 2024'te başlaması bekleniyor. Yine de kaçırırsanız çok üzülmeyin. Karoser üreticisi, GB110'un yapım aşamasındaki ilk yeni otomobil olduğunu vaat ediyor.

AA15A6jQ.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Robb Report

  • Admin
Gönderi tarihi:

COPO Camaro'daki 10.4 Litrelik Chevrolet Crate Motoru Çılgınca

Parça aramak ve yüksek kapasiteli motorları arzulamak için çok zaman harcıyorsanız, General Motors'un en son COPO yapısı ilginizi çekebilir. Birincisi, Chevrolet'nin bir arabaya koyduğu en büyük V8 motorunu barındırıyor, ancak sokaklarda yasal değil. Ve ikincisi, 10.4L doğal emişli dev, Amerika Birleşik Devletleri'nin şimdiye kadar gördüğü açık ara en büyük fabrika yapımı kasa motorudur.

AA15DByX.img?w=768&h=407&m=6

Büyük iddialar. Ancak dahası da var. Chevrolet Performance, 10.4L ZZ632 motorunu tasarlarken A oyununu getirdi. Tabii ki 632, adında kübik inç cinsinden yer değiştirmeyi ifade ediyor. Ancak bu sizi heyecanlandırmadıysa, güç çıkışını duyana kadar bekleyin - 1.004 ham Amerikan atı. Bu, Mopar'ın Hellephant süperşarjlı V8'inden daha fazla beygir gücü.

Ancak onu daha da iyi yapan şey, pompa gazıyla birlikte 1.000'den fazla beygir gücü ve 876 lb-ft torkun mevcut olmasıdır. Bayanlar ve baylar, GM'nin ZZ632 sandık motoru, canavarca güç rakamları çıkarırken 93 oktanlık yakıtı yutmakta hiç tereddüt etmiyor.

Chevy'nin tarihindeki en büyük ve en güçlü motor, performansın kralı olarak markanın sandık hiyerarşisinin en üstünde oturuyor. Şimdi 2023 için sipariş edilebilecek olan bu çılgın COPO destekli mamut motora daha yakından bakalım.

Böyle zamanlarda GM'nin, bu on yılın muhtemelen en savurgan ama heyecan verici (kelime oyunu olmadan) ifşasını sergileyerek her çevreciyi başından savması çok komik. Yine de benzer bir duygu, Chevy'nin kasa serisinin önceki büyük babası olan 572 cu.in veya 9.4L doğal emişli V8'in tanıtımı sırasında görüldü.

Bununla birlikte, iki motor birkaç ortak noktayı paylaşıyor. ZZ632'nin demir bloğu, Chevrolet'nin ZZ572 kasa motoruyla aynı kalıbı paylaşıyor, ancak döküm parçalar, 632 kübik inçlik devasa deplasmana uyacak şekilde işleniyor. Ayrıca mühendisler 632 motorunu 0,04 inç sıktı ve strok uzunluğunu yaklaşık bir inçin onda dördü kadar artırdı.

572 ile karşılaştırıldığında, ZZ632'de eklenen darbeyi karşılamak ve güvenilirliği artırmak için birkaç başka mod vardır. Mühendisler, güç ve dayanıklılığı sağlamak için dört cıvatalı ana kapaklar ve dövme dönen bir düzenek ekleyerek bloğu ve bağlantı çubuklarını değiştirdiler.

Bahsedildiği gibi tepe güç ve tork dünya dışıdır. 1.004 beygir gücü ve 876 lb-ft itme gücü, ZZ572'nin 727 beygir gücü ve 680 lb-ft torkuna göre artımlı yükseltmelerdir. GM'ye göre Big Block V-8, 6.600 rpm'de en yüksek güce ulaşıyor ve önerilen maksimum 7.000 rpm'ye dönüyor.

Motor ayrıca hem emme hem de egzoz tarafında simetrik bağlantı noktalarına sahiptir. Bu simetri, tek tek silindirlerin hepsinin benzer güç üretmesini sağlar. Büyük Bloklar geleneksel olarak silindirden silindire port şeklindeki farklılıklarla tasarlanırken, ZZ632'nin sekiz giriş portunun tümü aynı uzunluk, hacim ve düzene sahiptir. Benzer şekilde, tüm egzoz portlarının boyutları aynıdır.

10.4L ZZ632 ile çalışan Camaro, Çılgınca Çeyrek Mil Süreleri Sunmalı

572 motorlu COPO Camaro, çeyrek mili yaklaşık sekiz saniye veya civarında koşabilir, bu da 632 donanımlı Chevy Camaro'da yedi saniyenin ortalarında çalışma olasılığını gösterir. Bu gerçekçi olarak mümkün mü? Neden olmasın? Süper şarjlı 350 COPO, 7,7 saniyelik bir süre belirlediğinden, daha güçlü ZZ632 Camaro'nun 7,6 saniyenin altında bir süreyi zamanlaması imkansız değil. İkincisi, 2022'de bir Dodge Challenger Drag Pak tarafından belirlenen mevcut fabrika stoğu NHRA kaydıdır.

Bir süredir Dodge Drag Pak, NHRA'daki fabrika stok sınıflarında yenilecek araba oldu. ZZ632'nin çok daha güçlü olduğu ve Camaro'nun yerleşik bir geçmişe sahip mükemmel bir platform olduğu göz önüne alındığında, Chevy yeni bir rekor kırarsa şaşırmayacağız.

Fiyatlandırma açısından, ZZ632 büyük blok V8 kasa motorunun maliyeti yaklaşık 38.000 $'dır. Bu bir motor için önemli bir miktar para. Ancak belki de COPO ZZ632 biçimindeki bir alternatif ilgi çekici olabilir. Sonuçta, en yeni ve en iyiyi indirimli olarak satın alabiliyorsanız, neden tereddüt edesiniz?

ZZ632 COPO Camaro, süperşarjlı 350 ile COPO'dan daha uygun. ZZ632 donanımlı Camaro'nun fiyatları 135.900$'dan, süperşarjlı 350 ise 141.225$'dan başlıyor. Fabrika yapımı bir drag yarışçısı için, 2021 Dodge Challenger Drag Pak'ın 140.000 doların üzerinde başladığı düşünüldüğünde, bu özellikle saçma değil.

Evet, bir Camaro için 135.000 $ çok pahalı görünebilir, ancak bunun, özellikle düz hat ihlali için inşa edilmiş, sokak dışı bir yasal yarışçı olan ZZ632 COPO Camaro olduğunu unutmayın. Bu, orta büyüklükte bir dağ büyüklüğünde bir motoru barındıran, VIN numarası olmadan sahipliğini aldığınız ender arabalardan biridir. Bağlam açısından, 10.4L ZZ632'deki tek bir silindir, üst donanıma sahip bir Chevy Trailblazer'daki tüm motorla aynı boyuttadır.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Radikal SR3 XXR, Yeni 1,5 Litrelik, 232 BG Motorla Tanıtıldı

AA15uuJV.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Teslimatlar 2023 baharında başlayacak.

Bugüne kadar satılan 1.500'den fazla birim ile SR3'ün Radical Motorsport'un tarihteki en başarılı ürünlerinden biri olduğunu söylemek muhtemelen güvenlidir. Prototip tarzı yarış arabası, dünya çapında 12 farklı Radical Cup şampiyonasında gridlerin çoğunu oluşturuyor ve 2023 sezonu için şirket, seriye yeni bir sürpriz ekledi. SR3 XXR, mevcut arabanın artık sipariş edilebilecek daha rafine ve sert bir versiyonudur.

AA15uwM8.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yarış arabası için bu yeni donanımın öne çıkan özelliği, tamamen şirket içinde geliştirilen yeni 1.5 litrelik motor. 232 beygir gücü (171 kilovat) ile değirmen biyoyakıtla çalışabiliyor, bu da SR3 XXR'yi biyoyakıtla çalışabilen ilk Radikal modeli yapıyor. Yüksek çıkış birimi, hafif makineye ton başına 350 hp'nin üzerinde etkileyici bir güç-ağırlık oranı sağlar.

SR3'te daha önce mevcut olmayan veya isteğe bağlı olarak mevcut olmayan diğer yeni standart özellikler arasında, bir yarış ortamında aracın hızını pit hızı sınırında tutan yeni bir pit sınırlayıcı yer alır. Radical'in giriş ve orta viraj dengesinde aerodinamik iyileştirmeler sağladığını söylediği LMP'den ilham alan orta kuyruklu köpekbalığı yüzgeci de yeni. İsteğe bağlı ekstralar listesi, bir karbon fiber ayırıcı ve bir karbon fiber arka difüzör içerir.

AA15uiU1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Standart SR3'e göre bir diğer önemli yükseltme, yeni bir fren sistemi şeklinde geliyor. AP Racing ile işbirliği içinde geliştirilmiştir ve yaysız kütlelerde azalma ve iyileştirilmiş pedal hissi sayesinde gelişmiş performans sağlamalıdır.

Donanım iyileştirmelerini tamamlayan, yeniden tasarlanmış bir yağlama sistemi, yeni motor ve dişli kutusu kalibrasyonu, biyoyakıtların kullanımına izin veren yakıt bileşimi sensörleri ve diğerleri dahil olmak üzere bir dizi aktarma organı ince ayarıdır. Şirketin ana hedefi - geliştirilmiş performansa ek olarak - ağır yüklerde daha iyi dayanıklılıktır.

Yeni SR3 XXR, artık Radical'in dünyanın 21 ülkesindeki bayileriyle küresel perakende ağı aracılığıyla sipariş edilebilir. Yarış arabası gelecek yılın Şubat ayında üretime girecek ve ilk teslimatların aynı ay içinde yapılması bekleniyor.

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Ford'un 2.7 Milyar Dolarlık Hatası General Motors İçin Bir Uyarı mı?

Geçtiğimiz birkaç yıl içinde, hem start-up'lar hem de büyük üreticiler yeni bir sınırın kralı olmak için mücadele ederken, otonom araç teknolojisinin etrafını şüphe götürmez bir vızıltı sardı.

AA15CKsv.img?w=768&h=512&m=6

Bununla birlikte, Ford Motor Company'nin (NYSE:F) Argo AI aracılığıyla tamamen otonom sürüş teknolojisi geliştirmeye çalışmaktan uzaklaşması ve buna eşlik eden 2,7 milyar dolarlık değer düşüklüğü ile yatırımcılar, tamamen otonom araçlara doğru sürüşün bir hata olup olmadığını ve General Motors'un bir hata olup olmadığını merak ediyor olabilir. Motors (NYSE: GM) yakında Ford'un yaptığını kabul edecek.

Ford: Geri ödeme beklenenden daha uzun sürecek
Argo AI, ana destekçileri Ford ve Volkswagen Group olan bir sürücüsüz araç teknolojisi girişimiydi. Uzun lafın kısası, yeni yatırımcıları çekemedi ve sonbaharda faaliyetlerini kapatacağını duyurdu.

Bu karar, Ford'a, Argo'daki büyük yatırımının vergi öncesi değer düşüklüğü olarak 2,7 milyar dolara mal oldu ve otomobil üreticisinin üçüncü çeyrekte büyük ölçüde 827 milyon dolarlık net zararına yol açtı.

Belki de Ford yatırımcıları için daha anlamlı ve daha geniş otomotiv yatırımcıları için daha fazla endişe verici olan, şirketin Seviye 4 gelişmiş sürücü destek sistemlerini (ADAS) piyasaya kârlı bir şekilde getirmenin şu anda pek mümkün olmadığını kabul etmesiydi.

Başkan ve CEO Jim Farley bir basın açıklamasında, "L4 ADAS'ın geleceği konusunda iyimseriz, ancak kârlı, tam otonom araçlar ölçekte çok uzakta ve bu teknolojiyi kendimiz yaratmamız gerekmeyecek" dedi.

Ford vites değiştirdi ve yatırımcıları için daha iyi bir fırsatın, bir insan sürücüyü tamamen devre dışı bırakmayan Seviye 2 ve Seviye 3 sistemlerine odaklanmak olduğuna karar verdi. Yönetim, stratejinin hizmetler, seçenekler ve dolayısıyla kısa vadede karlılık sağlayarak müşterilere daha iyi hizmet edebileceğine inanıyor.

Peki ya Ford'un şehirler arası rakibi?

Ford'un Argo AI ile yaptığı hamleler, bu yıl hissesini %60'tan %80'e çıkarmak için 2.1 milyar dolar yatırdığı otonom teknoloji yan kuruluşu Cruise için büyük hayranlık toplayan rakibi General Motors ile arasında nadir görülen bir farklılığa işaret ediyor.

Yatırımcıların, General Motors'un sermayeyi bir para çukuruna atıp atmadığını ve ölçek ve kârlılıktan uzak teknolojideki kayıplarını azaltıp azaltmadığını sorması adil bir soru. Şimdiye kadar GM hata yapmamakta kararlı ve Cruise'un operasyonel ilerleme kaydettiğine inanıyor.

Cruise, San Francisco operasyonları büyümeye devam ederken Austin ve Phoenix olmak üzere iki yeni pazara açılıyor. Yönetim, Cruise'un 2025 yılına kadar 1 milyar dolar gelir elde edeceğine inanıyor, ancak bu, güvenlik ve düzenleme onaylarına bağlı.

Yatırımcılar, bu 1 milyar dolarlık rakamın on yılın ortasına kadar ulaşıp ulaşamayacağını görmek için uzun süre beklemek zorunda kalmayacaklar ve doların nasıl birikmeye başladığını gördükçe, Cruise'un 2030 yılına kadar 50 milyar dolarlık yıllık gelir hedefinin olup olmadığı konusunda daha iyi fikir sahibi olacaklar. mantıklı.

Yol ayrımı
GM başarılı olursa ve bu on yılın sonunda Cruise geliriyle hedeflerine ulaşırsa, bu, bir otomobil üreticisinin bu yüzyıldaki en büyük zaferlerinden biri olacak. Ve yatırımcılar bu başarı için iyi bir şekilde ödüllendirilecekler.

GM'nin Ford'un hatalarını tekrarladığı ve şirketin kârlılığına yardımcı olmaktan çok uzak olan bir terime para saçtığı ortaya çıkarsa, yatırımcıların şikayet edecekleri çok şey olacak.

Bunun nasıl sonuçlanacağını bilmek imkansız ve Ford ile General Motors arasında seçim yapan yatırımcıların otonom araç geliştirme konusundaki tutumlarını belirlemeleri gerekiyor çünkü bu, ikisi arasındaki stratejide nadir görülen büyük bir farkı temsil ediyor.

Ödüllü analist ekibimiz bir hisse senedi tüyosu aldığında dinlemek için para ödeyebilir. Ne de olsa, on yılı aşkın bir süredir yayınladıkları haber bülteni Motley Stock Advisor, piyasayı üçe katladı.*

Yatırımcıların şu anda satın alabileceği en iyi on hisse senedinin ne olduğuna inandıklarını az önce açıkladılar... ve General Motors onlardan biri değildi! Bu doğru - bu 10 hisse senedinin daha iyi alımlar olduğunu düşünüyorlar.

Kaynak: The Motley Fool

  • Admin
Gönderi tarihi:

BMW'nin İki Milyonuncu 7 Serisi, Gerçekten Başarılı Tek Modern Big Beemer'ını Gösteriyor

Yıllar boyunca pek çok büyük BMW geldi ve geçti, ancak hiçbiri 7 Serisi kadar zamana karşı dayanamadı. Birçoğu, sonuçta bir SUV olduğu için X7'nin şu anki en popüler emtia olduğunu iddia edecek. 8 Serisi bir başka büyük (ve tartışmasız daha güzel) Beemer, ancak 1999'dan 2018'e kadar şirketin ürün yelpazesinde yoktu. amiral gemisi lüks sedan, üretime henüz aylar kala bir dönüm noktasına ulaştı.

AA15Ehtr.img?w=768&h=512&m=6&x=139&y=138

45 Yılda 2 Milyon Adet

BMW'nin amiral gemisi, yakın zamanda modelin Almanya, Dingolfing'deki evinde üretilen iki milyonuncu 7 Serisi ile dikkate değer bir dönüm noktasını kutluyor. Ve sürekli değişen zamanın bir işareti olarak, kilometre taşı olan 7 Serisi tamamen elektrikli i7'dir. Amerika Birleşik Devletleri'nde her yıl kaç tane Ford F Serisi pikap satıldığıyla karşılaştırıldığında iki milyon adet kulağa çok fazla gelmeyebilir, ancak 45 yıldır var olan bir lüks otomobil üreticisinin en pahalı sedanı için bu zaten bir başarı.

Dingolfing, Almanya fabrikası, E23 neslinin çıktığı 1977'den beri 7 Serisinin evidir. G70 olarak adlandırılan mevcut yedinci nesil model, 7 Serisinin her zaman ne olduğu konusundaki orijinal fikri sürdürmeye devam ediyor. İyi sürüşe sahip ve sportif bir havayla gelen tam boyutlu bir amiral gemisi lüks sedan istiyorsanız, seçiminiz Beemer'dı, Mercedes S-Serisi ise tamamen konforlu olmaya odaklanmıştı.

7 Serisi Zamanın Testinden Geçti

7 Serisi'nden iki milyon adet üretmiş olmak, aracın gelecekteki BMW'lerden neler bekleyebileceğinizin bir önizlemesi olarak hizmet edeceği anlamına gelir. 7 Serisinin otomotiv endüstrisine sunduğu en dikkate değer tanıtımlardan biri, iDrive bilgi-eğlence sistemidir. İlk olarak E65 neslinde ortaya çıkan iDrive'ın ilk döner düğmeli denetleyici uygulaması, bir BMW çalışanı değilseniz herkesin kullanması için kafa karıştırıcıydı. Bugün, iDrive artık sekizinci neslinde ve sektördeki en iyi bilgi-eğlence sistemlerinden biri olacak şekilde gelişti. 7 Serisindeki mevcut haliyle, 31 inçlik devasa bir arka ekranı bile tercih edebilirsiniz.

Mevcut G70 7 Serisi, model için bir dizi radikal değişiklik de taşıyor. Bahsedildiği gibi, 7 Serisi şimdi, toplam 536 beygir gücü ve 549 pound-feet torka sahip çift motorlu dört tekerlekten çekiş (AWD) kurulumuyla birlikte gelen tamamen elektrikli bir i7 olarak sunuluyor. Mevcut elektrikli aktarma organlarına ek olarak, mevcut 7 Serisi şimdi ilk kez yalnızca uzun dingil açıklığı biçiminde sunuluyor.

Bir V-12, her zaman 7 Serisinin en yüksek performanslı veya en lüks varyantının kaputunun altında yer almıştır, ancak bu, on iki silindirli itişi tamamen terk eden ilk nesil olacaktır. Alpina tuning markasının hayranları, 7 Serisinin çift turbo V-8 yüksek performanslı versiyonu olan Alpina B7'nin bu nesil için görünmeyeceğini duyunca da üzülecek.

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

Mansory'nin Maserati MC20'si Sokak İçin Bir GT3 Yarışçısı Gibi Görünüyor

Satış sonrası pazar, arabaları çılgın performans makinelerine veya yola çıkmak için en iyi görünen modellerden bazılarına dönüştürerek güzel bir şey olabilir. Bununla birlikte, satış sonrası pazar bazı çirkin otomotiv suçlarının da faili olmuştur. Hiç sahte havalandırma delikleriyle kaplı ve iğrenç bir osuruk kutusu egzozu çıkaran eski bir Honda Civic gördünüz mü? Evet, bu da satış sonrası pazarın bir sonucudur. Mansory her zaman bu iki ucun kavşağında olmuştur. Mansory'nin çılgınca pahalı arabaları alıp onları daha hızlı hale getirmenin yanı sıra onlara bazı ilginç gövde kitleri takma alışkanlığı var ve tedavi gören en son araba Maserati MC20. Ve bu, özelleştirme firması için "kazanan" sütununa konulabilir.

AA15GEDv.img?w=768&h=432&m=6

Mansory, Performansı Görünümü Desteklemeye Çalışıyor

Mansory, arabalarının görünümü destekleyebilmesi için her zaman bunu yaptığından emin olur ve MC20'si de farklı değildir. 3.0 litrelik Nettuno çift turbo V-6'nın maksimum güç çıkışı, standart 630 beygir gücü ve 538 pound-feet'ten (730 Nm) 720 beygir gücüne ve 626 pound-feet'e (850 Nm) önemli ölçüde yükseltildi. tork. Bu artışın çoğu, yeni motor elektroniği ve şirket içi tasarlanmış özel egzoz sisteminden geliyor.

Ayrıca havayı doğrudan motora yönlendiren yeni bir karbon fiber kaput da var. Kullanım açısından, yeni süspansiyon bileşenleri de var, ancak Mansory, bu bileşenlerin ne olduğunu veya stok arabanın süspansiyonundan nasıl farklı olduklarını belirtmedi. Yeni hafif tek parça dövme jantlar, önde 255 genişlikte ve arkada 335 genişlikte devasa lastiklerin etrafına sarılmıştır. Yeni ön ayırıcı, arka çift difüzör ve arka kanadın tümü, yol tutuşuna ve yol tutuşuna yardımcı olmak için ilgili akslarındaki bastırma kuvvetini artırmak üzere tasarlandı.

Mansory, Maserati MC20'de Üzerine Düşen Şeyi Yaptı

Bu arabada incelikli hiçbir şey yok, kısıtlama karşısında gülüyor ve otoparkta, garajda veya ana caddede aktif olarak en gösterişli şey olmaya çalışıyor. Yeni ön tampon, Lexus'u utandıran devasa bir açık ağza sahip olacak şekilde değiştirildi. Kaput, her düz yüzeyi kesintiye uğratan eğik çizgiler ve kepçelerle eski bir Hızlı ve Öfkeli filminden bir şeye benziyor. Gövde, dövme karbonda olduğu gibi, dış yüzeydeki çoğu yüzeye hoş bir görünüm veren dövme karbon kitiyle genişletildi. Yan kısım, muhtemelen arabanın en iyi görünen profilidir; devasa arka havalandırmayı oluşturan çizgi, kapının önünden arka tekerleklere güzel bir şekilde akar ve ardından yukarıya doğru camın hemen arkasında biter.

Arka kısım, devasa istiflenmiş çift difüzör ve arka tekerleklerin hemen arkasındaki havalandırma delikleri nedeniyle hatların ve kanatçıkların kaotik bir birleşimidir. Bununla birlikte, merkez çıkış dörtlü egzoz uçları fevkalade havalı bir dokunuş. Arka kanat, bir Le Mans prototip arabasından alınmış gibi görünüyor. Orta sütun, arabanın kendisinden daha geniş değilse de en az onun kadar geniş görünüyor. İç mekan, neredeyse her yüzeyi parlak sarı deri ile kaplı olduğu kadar çılgın. Mansory, Maserati MC20'yi elden geçirmeyi deneyen ilk şirket değil - daha incelikli olan "Mansory First Edition"ın önizlemesini yaptılar. DMC, Novitec ve diğerleri de en yeni İtalyan süper arabasını denediler. Maserati'nin bile Nettuno motorundan daha fazla güç elde etme planları var ve yalnızca izli proje 24'ü yaratmayı planlıyor.

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 Chevrolet Colorado ZR2 Çöl Patronu Neden Harika?

AA15GaeZ.img?w=768&h=407&m=6

Chevrolet, tamamı 2.7L Turbo motorlara sahip üç farklı modelle yepyeni 2023 Colorado kamyoneti tanıttı. Aynı platform üzerine inşa edilen modeller, kabin ve bilgi-eğlence sistemlerinde son teknoloji özelliklere, sekiz vitesli otomatik şanzımana ve kargo yatağı işlevselliği için geliştirilmiş bir tasarıma sahiptir. Kamyonetin en havalı, en öfkeli ve en performans odaklı modelleri, olağanüstü arazi ve yol yeteneklerine sahip 2023 Colorado ZR2 ve ZR2 Desert Boss'tur. Colorado ZR2 Desert Boss'un neden hem yolda hem de arazide gerçekten patron olduğunu öğrenmek için okumaya devam edin!

Yeni Bir Sürüş Deneyimi İçin Yeni Chevrolet Özellikleri

Yeni Colorado, dört donanım seçeneğiyle sunulur - Standart, Trail Boss, ZR2 ve ZR2 Desert Boss. Ayrıca tüm temel gereksinimlerle birlikte sunulan basit bir İş Kamyonu donanımı da vardır.

Standart Colorado için üç iç mekan seçeneği arasından seçim yapabilirsiniz. Work Truck ve Trail Boss, klasik, sağlam bir görünüme sahipken LT, gümüş vurgulu bir iç mekana ve sarılı bir direksiyon simidine sahiptir. Daha rekabetçi bir görünüm için, deri koltuklarla sportif siyah-kırmızı bir görünüm olan Z71 var.

11,3 inçlik bilgi-eğlence ekranına gelince, Google Haritalar'ı kullanabilmeniz ve müzik çalabilmeniz için yüksek çözünürlüklü ve Google ile entegre. Off-road Performans Ekranı harika bir özelliktir: eğimi, yalpalamayı, lastik basıncını, rakımı ve GPS kılavuzluğunun yanı sıra 10 adede kadar kamerayı kendi sınıfındaki rakiplerinden daha fazla görebilirsiniz.

Tıpkı ağabeyi Silverado gibi, Colorado da römorku aksama ile hizalamak için bir dizi rehberlik sağlayan Hitch Guidance'a sahiptir, ancak 2023'te Hitch View, hizalamaya yakınlaştırılmış bir perspektif sağlamak için tanıtıldı.

Yeni Chevy, canavar gibi görünmesine rağmen gelişmiş güvenlik ve sürücü farkındalık sistemlerine sahip. Standart konfigürasyon, diğer özelliklerin yanı sıra Önden Çarpışma Uyarısı, Otomatik Acil Durum Freni, Ön Yaya Freni ve Şeritten Ayrılma Uyarılı Şeritte Kalma Yardımını içerir.

WT ve LT'de 17 inç jantlar bulunurken, Trail Boss ve Z71'de 18 inç jantlar var.

Colorado ZR2 – Çarpıcı Orta Boy Kamyonet

ZR2, 310 beygir gücü ve 430 lb.-ft. tork. 7.700 lbs'ye kadar takip edebilir. Hem yeni başlayanlar hem de uzman arazi kullanıcıları için uygundur, normal Colorado konfigürasyonundan daha iyi standart donanıma sahiptir. Normal, Tow/Haul, Off-road, Terrain ve Baja gibi çoklu sürüş modlarına sahiptir.

2023 ZR2'deki amortisörler, engebeli arazide sağlam kalırken yolda sorunsuz sürüş sağlar. ZR2 için ek donanım, ızgara için bir ışık çubuğu, arazi sürüşü için tampon lambaları içerir.

Kamyonet, ısıtmalı elektrikli koltuklar, LED ışıklar, sert ve sağlam ön ve arka tamponlar ve kamyonun bakımı için püskürtülen yatak astarı gibi olağanüstü donanıma sahiptir. Multimatic DSSV sönümleme teknolojisi, 17 inç jantlar ve 33 inç arazi lastikleri sayesinde sürüş keyifli bir deneyim olacak.

ZR2'de standart olan ancak diğer Chevrolet Colorado'larda isteğe bağlı olan bir özellik, güvenli, su geçirmez yerleşik bir bagaj kapağıdır. Bagaj kapağını indirdikten sonra, altında 45 inç genişliğinde ve 4 inç derinliğinde bir bölme bulunan kilitlenebilir bir kapak var. Bagaj kapısı, daha uzun eşyaların saklanması için açık ve kapalı arasında orta konuma yerleştirilebilir. Bisiklet tutkunları için iki adet bisiklet oluğu bulunmaktadır.

Tatlının Patronu: Chevrolet Colorado ZR2 Desert Boss Sürümü

ZR2'den memnun değil misiniz? ZR2 Desert Boss, Colorado'nun bir çöl yarışçısı olarak ünü sayesinde adını ve itibarını kazandı ve yeni 2023 Chevrolet orta boy kamyon serisini yepyeni bir seviyeye taşıyor.

ZR2'nin tüm özelliklerine sahip Desert Boss ek avantajlar sunar.

En göze çarpanlar kızgın "Çöl Patronu" çıkartmaları ve Siyah Colorado amblemleri olacak. Aynı zamanda bir safari barı olan bir off-road tampon kaplamasına sahiptir. Bir başka harika arazi özelliği olan gövde altı kamerası, aracın altındaki engelleri görmenizi sağlayacaktır.

2,7 Litrelik Turbo Yüksek Çıkışlı motoru ve sekiz ileri otomatik şanzımanı kullanır. Ama aynı zamanda grafit ve oksit altın jantlar, yapılandırılabilir bagaj kapağı ve yüksek performanslı süspansiyon içerir.

Özellikle her türlü arazi aracı için önemli olan Desert Boss'un en etkileyici özelliklerinden biri de süspansiyonu. Multimatic, sürgülü valf amortisörleri (DSSV), hem yarış arabalarında hem de arazi araçlarında benzer şekilde kullanılır. Hem yolda hem de engebeli arazide denge ve kontrol hissi sağlar.

Desert Boss'ta keyfini çıkarabileceğiniz pek çok ek özellik var. Çatıya monte edilmiş bir ışık çubuğu, yelken panelli spor çubukları, özel bir kablo demeti ve bir yardımcı güç kutusu sergiliyor. Muhtemelen en önemlisi, her türlü engebeli arazi için mükemmel olan beadlock lastikleridir.

Chevrolet Colorado ZR2 Desert Boss'ta sevilmeyecek ne var? Normal ZR-2'den bir yükseltme, gelişmiş güvenlik sistemleri, harika arazi yetenekleri, dev bir bilgi-eğlence ekranı ile şık bir iç mekan ve dışı kutu gibi, kaba, modern ve ateşli bir görünüme sahip maksimum performanslı bir çöl yarışçısı.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni 2023 GMC Canyon AT4X, Arazide Kullanabileceğiniz Lüks Bir Pikaptır

Bildiğiniz gibi, GMC kamyonları Chevrolet kamyonlarının premium versiyonlarıdır. Genellikle daha lüks görünümler, malzemeler, iç mekanlar ve daha fazla teknoloji sunarlar. Colorado ve Canyon kamyonları şimdi 2023 için güncelleniyor ve her ikisinde de pek çok değişiklik yapıldı. Bu güncellemeler, GMC Canyon AT4X'i güçlü bir lüks arazi kamyonu yapıyor. Motor, iç ve dış tasarım ve hem off-road hem de günlük işe gidip gelme için sunulan seçenekler oldukça etkileyici. Bu, güçlü ve verimli bir motor ve inanılmaz derecede yetenekli süspansiyon gibi yapılan mekanik güncellemelerle birleştiğinde, onu konforlu ve yetenekli bir kamyon haline getiriyor. Arazi kamyonlarının birinci sınıf SUV'lar ve sedanlar kadar konforlu hale geldiği bir dünyada yaşadığımızı rahatlıkla söyleyebiliriz!

AA15GEDt.img?w=768&h=432&m=6

GMC Kanyonu Premium Güncellemeler Aldı

Dış cepheden başlayarak, tasarımcıların GMC Canyon'un görünümünü modernleştirmede harika bir iş çıkardığını söylemek güvenlidir. Önceki nesil kesinlikle biraz eski ve modası geçmiş görünmeye başlıyordu. Yeni kamyon geniş ızgarayı koruyor ancak kamyonun ön tarafını yükselten daha modern farlarla daha agresif bir tasarıma sahip. Aynı şey, köşeli tasarımın kamyonu şimdiki çağa getirdiği yanlar ve arka kısımlar için de geçerli. ABD pazarında kamyonlar premium ürünler haline geliyor; bu nedenle, alıcıların ihtiyaçlarını karşılamak için yeni modellerin tasarımının yerinde olması gerekir.

Ancak içeride, her şey daha da iyi oluyor. Deri döşeme, geniş ve net bir dokunmatik ekran, güzel tasarlanmış ve düzenlenmiş düğmeler ve modern bir ön panel görünümü sayesinde iç mekan birinci sınıf bir yerdir. İç mekan, önceki modele göre büyük bir yükseltmedir. Ucuz hissettiren malzemelerle birleştirilmiş yuvarlak tasarım, eski kamyona GMC kamyonlarının sağlaması gereken birinci sınıf hissi vermiyordu. Bir aileniz varsa, arkada yeterli alan olduğunu bilmek sizi memnun edecektir. Ayrıca, arka yolcuları eğlendirmek ve rahat ettirmek için klima havalandırmaları ve USB bağlantı noktaları mevcuttur. Tasarım, kullanılabilirlik ve konfor söz konusu olduğunda, yeni kamyon eskisinin kilometrelerce ilerisindedir.

Etkileyici Off-Road Yetenekleriyle Birlikte Gelir

En yetenekli Kanyon AT4X'tir ve GMC bununla her şeyi yaptı. Bu araca yerleştirilmiş teknoloji, bileşenler ve tasarım öğeleri, onu çok yetenekli bir arazi aracı yapacak. Her şeyden önce yeni tasarım, kamyona segmentteki en iyi yaklaşma, ayrılma ve frenleme açılarından bazılarını sağlıyor. Bunlar sırasıyla 32.8, 24.5 ve 24.5 derecedir. Jantlara ve lastiklere geçen GMC mühendisleri, Beadlock özellikli tekerleklerin etrafına sarılmış 33 inç yüksekliğindeki tüm arazileri takarak kendilerini aştılar. 33'ler, bileşenlere çok fazla baskı uyguladıkları için bağımsız bir ön süspansiyonlu araca etkileyici bir ektir. Bu nedenle, üreticiler onlardan kaçınma eğilimindedir. Ancak daha da etkileyici olan, Beadlock tekerlekleridir. Bilmiyorsanız, Beadlock jantlar, arazide düşük lastik basınçlarıyla çalışırken lastiklerin tekerlekler üzerinde kalmasına yardımcı olur. Neden düşük lastik basınçları kullanasınız ki? Bunun nedeni, inik bir lastiğin daha fazla yol tutuş sağlayan daha geniş bir ayak izine sahip olmasıdır. Ayrıca keskin kayaların şeklini alabilir; bu nedenle delinmeleri önlemeye yardımcı olur.

Harika şeyler, ama dahası var. Edition One araçları, ön tamponda bir Come-Up vinci, ışık çubuğu ve spot ışıkları ve bir safari barı içeren bir bölümle donatılmış olarak gelir. Kurtarma noktaları ve koruma plakaları da mevcuttur. GMC mühendisleri, kamyonun tüm bu ekstra ağırlığı kaldırabilmesini ve aynı zamanda engebeli arazide sakin kalabilmesini sağlamak için Canyon'u DSSV Multimatics spool valf amortisörleri ile donattı. Bu kontrol tekerlekleri ve gövde hareketi, engebeli zeminde uzun süre yüksek hızları sürdürürken bile mükemmel bir şekilde. Kanyon'un pisti daha geniş olduğundan, kaldıracı azaltmak için şoklar direksiyona yakın bir yere taşınmıştır; bu nedenle, daha verimli çalışmalarına yardımcı olur.

Kanyon'daki motor ve aktarma organları arazi eklentilerini mükemmel bir şekilde tamamlıyor. Güçlü 2,7 litrelik motor, 310 beygir gücü ve 430 pound-feet tork üretirken, silindir devre dışı bırakma sayesinde de verimli oluyor. Güç, sekiz vitesli bir otomatik aracılığıyla akslara gönderilir. İki diferansiyel dolabı, maksimum tutuş miktarlarının elde edilmesini sağlarken, iki hızlı transfer kutusu yüksek ve düşük vites sunar. Kamyonun tüm kararları sizin yerinize vermesini istiyorsanız, dört tekerlekten çekiş sistemi için bir otomatik ayar mevcuttur. GMC Canyon'un mevcut pazardaki en yetenekli kamyonlardan biri olacağını söylemek güvenlidir. Daha yetenekli olabilecek tek kişi Jeep Gladiator'dur ve bu, yalnızca daha fazla artikülasyon ve modifikasyon seçeneği sağlayan sağlam ön aksına bağlıdır.

Yeni Kanyon Ucuza Gelmiyor

GMC Canyon AT4X First Edition'ın başlangıç fiyatı 63.500$'dır. Bu, orta boy bir kamyon için pahalıdır. Ancak, bir kara aracı yapmak istiyorsanız, paraya değer olduğuna inanıyoruz. Donanımlı olarak gelen tüm modifikasyonlar, aracı inşa etmek için ek para harcamak zorunda kalmayacağınız anlamına gelir. İhtiyaç duyacağı tek ekleme, belki de bir çadır ve basit bir depolama çözümüdür. Ayrıca birinci sınıf bir iç mekan, harika bir görünüm, güçlü ve verimli bir motor ve hatta bir vinç ve ışıklar sunar. Gerçekten de fabrikadan çıktığı andan itibaren zorlu şeyleri vurmaya hazır geliyor. Bir GMC Kanyonu satın almak isterseniz, bunu 2023'ün başlarında yapabileceksiniz. Yeni kamyonlar oyunu gerçekten hızlandırıyor ve Toyota ve Jeep gibi markaların, mevcut araçları iyi hissetmeye başlar başlamaz yetişmesi gerekecek. biraz eski ve tarihli. Gelecek kesinlikle heyecan verici!

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

Kanadalı Kadın Sabah Kahvesine giderken Mükemmel bir J-Dönüş gösterisi yapıyor

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bay JWW'nin Özel McLaren 720S'si Oldukça Çılgın Görünüyor

Özünde, araçlar basitçe bir yerden bir yere hareketliliğe izin veren hareket eden makinelerdir. Ancak araçların sadece bir ulaşım aracı olmanın ötesine geçmesinden bu yana çok zaman geçti. Bu, bugün birçok insan için geçerli olsa da, çok sayıda araç sahibi, araçlarını kendilerinin bir uzantısı ve ifadesi olarak görüyor.

AA15KEoZ.img?w=768&h=404&m=6

Bu nedenle birçok araç sahibi, sürüşlerine kim olduklarını yansıtmaya çalışır. Dış renkler, iç tonlar ve döşemeler dahil olmak üzere en uygun buldukları unsurları seçmeleri için farklı zevk ve tercihlerine izin veriyorlar. Hatta bazı sahipler bunların ötesine geçerek makinelerini görünüm, güç ve genel kişilik açısından kişiselleştirmeye çalışırlar.

Otomobil üreticileri bu gerçeği açıkça kabul ediyor ve araçları için ek seçenekler sunmaya çalışıyor. Bazıları araç özelleştirmeye adanmış bölümler oluşturarak işleri daha da ileriye götürmeye çalışıyor. McLaren, süper arabaları için böyle bir bölüme sahiptir - McLaren Özel Operasyonlar veya MSO.

İlginç bir şekilde, MSO gibi son derece güvenilir bir kişiselleştirme hizmeti, içerik yaratıcısı MrJWW'nin 720S süper arabalarında olduğu gibi, bazen bekleneni veremeyebilir. Neyse ki, ünlü içerik oluşturucu, isteklerine göre bir şeyler elde etmek için birine dokunmayı başardı ve sonuç, tek kelimeyle çılgın görünen özel bir McLaren 720S oldu.

McLaren 720S Velocity Edition'ın Yeni Bir Kaplamaya İhtiyacı Var

James Walker gerçek hayatta, MrJWW bu McLaren 720S süper otomobilini 2021'de satın aldı. Bu, McLaren'in beş yıl önce piyasaya sürdüğü beş renkli sürümden biri olan Velocity Edition adlı 720S süper otomobilin harika bir versiyonu. Bu 720S, Nerello Kırmızısı ve Volkan Kırmızısı olmak üzere iki kırmızı tonu birleştiren "Velocity" boya şemasıyla fabrikadan çıktı.

McLaren lansmanda gösterildiği gibi, Nerello Kırmızısı 720S'nin ön ve üst gövdesini kaplarken, Volkan Kırmızısı 720S'nin yanlarını ve arkasını kaplıyor. Özel versiyonun dış tasarımında ayrıca MSO koleksiyonundan karbon fiber parçalar ve hafif alaşım jantlar bulunuyor. Bu arada iç mekan, Karbon Siyahı Alcantara kaplamaya ve kontrast oluşturan Harissa Kırmızısı deri unsurlara sahiptir.

MrJWW, YouTube kanalında bu süper otomobili ilk kez tanıttığında, boyası 720S Velocity Edition'a hiç benzemiyordu. Süper arabanın renginin önden arkaya doğru koyu kırmızıdan açık kırmızıya geçmesi gerekirken, Nerello Kırmızısı bazı noktalar hariç dış cephenin tamamını kaplıyor gibi görünüyor.

Her şeyi olması gerektiği gibi doğru olanlarla değiştirmek isteyen MrJWW, Logic Vehicle Center'ın hizmetlerinden yararlandı. Birleşik Krallık, Warwickshire merkezli Logic, gövde onarımları, panel değişimi, detaylandırma ve renk değişimi dahil olmak üzere çeşitli hizmetler sunmaktadır.

Sınırlı Sürümün Renk Şemasını Yeniden Oluşturma

McLaren 720S Velocity Edition gerçekten öyle görünmediğinden, MrJWW meseleyi kendi eline aldı. Süper arabasını McLaren'e geri göndermek yerine, Logic'in Nerello-Volcano Red solma efektini yeniden yaratmak için harika bir iş çıkarabileceğine karar verdi. Ancak, YouTube videosunda görüldüğü gibi, MrJWW, dilediğini bir dizi geliştirmeyle elde ettiği için çok mutlu.

720S Velocity Edition'ın orijinal temasından yola çıkan Logic, süper otomobilin ön bölümünden başlayarak her biri daha hafif ve daha hafif hale gelen Nerello Kırmızısı kaplamanın yedi tonunu formüle etti. Şirket, üstte ve altta ve orta bölümde olmak üzere iki solma uyguladı.

Orta bölümde Logic, kapıların içbükey bölümüne bağımsız bir faz uyguladı; burada Nerello Kırmızısı gölgeleri solup kapılardaki Volkan Kırmızısı'na karışıyor. Ardından Narello Red arka kemerde kaybolur. Şirket, aynı temayı kapıların üstünde ve altında uyguladı, ancak ön tarafta fiske ve solma daha erken geliyor.

Cameron of Logic'e göre kapıların her bölümü ve çeyrek paneller birden fazla renk ve kaplamaya sahip. Bu bölümler bir zemin kaplaması, bir İnci kaplama ve renkli cila (kırmızı) ile birlikte gelir. Etkisi "kesinlikle harika göründüğü" için hepsi buna değer olsa da, bu katları mükemmel bir şekilde uygulamak uzun zaman aldı.

Vorsteiner'in Aero Gövde Kiti, 720S'ye Daha Fazla Delilik Ekliyor

MrJWW'nin McLaren 720S Velocity Edition'ı sadece yeni bir boya işiyle değil, aynı zamanda Vorsteiner'den yeni bir gövde kitiyle övünüyor. Bu harika 720S gövde kiti, bir hava kaputu, aero aktif kanat kanadı, aero ön çamurluklar, aero ön spoyler, aero arka difüzör ve aero yan kanatları içerir. İlginç bir şekilde, bu öğeler Vorsteiner'in 720S için Silverstone Edition kitinden parçalar gibi görünüyor.

Bu eklentiler, 720S Velocity Edition'ın daha harika görünmesini sağlayarak, onun tek kelimeyle çılgın görünümünü daha da geliştirdi. Bu, özellikle 765 LT'den ilham alan panjurları açığa çıkaran aero ön çamurluklar için geçerlidir. Bu panjurlar, kemer çizgisinin dışına çıktıklarından normalden daha fazla abartılmıştır. İlginç bir şekilde, Logic ayrıca bu karbon fiber parçalarından bazılarını Volcano Red ile kapladı.

Ek olarak, MrJWW, 720S Velocity Edition'a Ryft'tan bir egzoz sistemi takmıştı. Sistem yeniden haritalandı ve ısmarlama bir melodi aldı, bu da güç çıkışında bir artışa neden oldu. MrJWW'ye göre, süper arabası şu anda yaklaşık 850 hp üretiyor, bu da önceki fabrika ayarından 120 hp daha güçlü. Bu, şimdilik bir sır olarak kalsa da, kesinlikle süper otomobilin performans seviyesini artıracaktır.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Tasarım Taslağı Yeni Bir Cadillac Roadster Önizlemesi Olabilir mi?

AA15T1AA.img?w=768&h=408&m=6

2011'de Cadillac, Pebble Beach'teki Concours d'Elegance'da güzel Ciel çalışmasını sundu. Ne yazık ki, dört kapılı ve hibrit tahrikli üstü açık araba seri üretime geçmedi. Ancak aksi halde bile, birkaç yıldır Cadillac'ın ürün yelpazesinde ne bir coupe ne de üstü açılır bir araba var. Değişikliğin vakti geldi. Yeni bir tasarım taslağı ile GM Design, General Motors'un lüks markasından geleceğin üstü açılır bir otomobilinin nasıl görünebileceğine dair ilk bakışı veriyor.

Cadillac'tan Bir Roadster

Tasarım taslağı, üstü açık bir arabadan çok bir roadster'ı andıran oranlara sahip üstü açık bir spor otomobili gösteriyor. Bununla birlikte, ilave yolcular için ön koltukların arkasında hala iki acil durum koltuğu bulunmaktadır. Yandan görünüm, ön çamurluk bombelerinden arkaya doğru inen kesintisiz bir çizgi ile karakterize edilir. Buna karşılık, eşik çizgisi arkaya doğru keskin bir şekilde yükselerek sportif, konik bir arka uç oluşturur. Arka aksın önündeki bel kısmındaki güçlü girintiler, roadster'a buna uygun belli bir hafiflik katıyor.

Arka uç, net bir kırılma kenarına sahiptir ve gövdenin geri kalanı parlak nane yeşili ile boyanmışken tamamen siyahla kaplanmıştır. Sürekli bir ışık şeridi Cadillac'a özgü dik arka lambaların içinden geçerek tekerlek yuvasından başlayıp tüm arka ucun etrafında uzanıyormuş gibi görünüyor. Bunun üzerinde gümüş bir Cadillac logosu var. Bağımsız ön cam çerçevesinin siyah rengi arkaya benzer bir kontrast sağlar ve iç mekan asil bir açık bej renkte sunulur.

Yeni Corvette Platformu Hazır

Tasarım taslağı General Motors Design'ın Instagram hesabında yayınlandı ve General Motors'un Yaratıcı Tasarım ekibinin bir parçası olduğuna inanılan BBKIL tarafından oluşturuldu. Eskiz, seri üretim şansı çok az olan bir parmak alıştırması olsa da hem şık hem de sportif olan tasarım şimdiden üretime çok hazır görünüyor. Celestiq lüks amiral gemisine paralel bir roadster da Cadillac'ta çok iyi durur.

Ancak General Motors şu anda hayranlarını bir Cadillac roadster ile şaşırtacak teknik platformdan yoksun. Kaykay mimarisine sahip Ultium platformu, düz bir spor arabaya monte edilemeyecek kadar mevcut pil paketleri ile muhtemelen hala çok yüksek. Bununla birlikte, yeni nesil Corvette, on yılın sonuna kadar, daha düz pil paketlerine sahip olabilecek, tamamen elektrikli yeni bir spor otomobil platformuna dayanacak gibi görünüyor. Ayrıca, Camaro'nun öngörülen yeni baskısı da muhtemelen bu platforma dayalı olacak. Öyleyse neden onu Cadillac'ın kendi spor arabasını yaratmak için kullanmıyorsunuz?

Kaynak: TopSpeed

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.