Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Süper Şarj Kiti ile Ayarlanmış Mazda MX-5 Miata ND 250 HP'ye Kadar Paketler

AA139vO0.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA139AAF.img?w=768&h=432&m=6

Ayarlama şirketi, iki aşamalı supercharger yükseltme kitleri sunar.
İngiliz tuner BBR, 2015 ila 2019 Mazda Miata için iki yeni süper şarj kiti aşamasına sahip. 2.0 litrelik motorun çıkışını 250 beygir gücüne (186 kilovat) yükseltebilirler, bu da standart 155 hp'den (116 kW) büyük bir yükseltmedir.

AA139ioe.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Her iki aşamanın özü, bir Rotrex süper şarj cihazının kurulumudur. Kompakt ünite, kaputun altında motorun hemen önünde ayrı bir alan kaplar.

BBR'den Neil Mckay, "Rotrex süper şarj cihazını tercih etmek, BBR'nin bugüne kadarki en basit zorunlu indüksiyon kurulumunu mümkün kılıyor, bu da çoğu DIY mekaniğinin yetenekleri dahilinde olduğu ve herhangi bir profesyonel için kolay olduğu anlamına geliyor" dedi.

AA139JCr.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Birinci aşama kiti, Miata'nın çıkışını 148 lb-ft (201 Nm) stoka karşı 225 hp (168 kW) ve 200 pound-feet'e (271 Newton-metre) itiyor. Ek güç, spor otomobilin saatte 60 mile (saatte 96 kilometre) 5.3 saniyede ulaşmasını sağlar, bu da bu hıza hızlanmada 2.0 saniyelik bir gelişmedir.

Kit, süper şarj cihazını ve gerekli tüm montaj donanımını içerir. Ayrıca bir yağ soğutucusu ve intercooler ile birlikte gelir. Güncellenmiş ECU yazılımı, yükseltmenin etkisini en üst düzeye çıkarır.

AA139JCt.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

BBR, yalnızca parçalar için 3.895 £ (cari döviz kurlarında 4.366 $) veya ECU yükseltmesiyle 4.490 £ (5.029 $) ücret alır.

Aşama 2 kiti daha da fazla ekipman ekler. Spor katalitik konvertörlü 2,5 inç çaplı merkez bölüme giden dördü bir arada paslanmaz çelik egzoz manifoldu var. Boru daha sonra bir arka susturucuya gider ve gazlar bir çift cilalı uçtan dışarı çıkar. BBR'nin dyno'su, 245 hp (183 kW) ve 216 lb-ft (293 Nm) üreten yükseltilmiş motoru gösteriyor.

AA139vOH.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bir seçenek olarak, yolda zaman geçirmek isteyen alıcılar, giriş sıcaklıklarını daha iyi korumak için daha büyük bir çekirdeğe sahip bir Forge Motorsport ara soğutucusuna yükseltebilirler. Motor gücünün 250 hp'ye çıktığı iddia ediliyor ve Miata 5.1 saniyede 60 mil hıza ulaşabiliyor.

AA139ABG.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2. aşama kiti, donanım için 5395 £ (6.045 $) tutarındadır. ECU yazılımının eklenmesi fiyatı 5,990 £ (6,709 $) tutar.

BBR, şu anda bu nesil Miata için 2.0 litrelik motorun daha güçlü, 181 hp (135 kW) ayarına sahip bir süper şarj paketi üzerinde çalıştığını söylüyor.

Kaynak: Motor1.com

  • Admin
Gönderi tarihi:

S650 FORD MUSTANG BAŞ MÜHENDİSİ YENİ ECOBOOST MOTORU ANLATIYOR

2024 Ford Mustang'in (S650) motorları, öncekiyle aynı deplasmanlara sahip olmasına rağmen, ya tamamen yenidir ya da kapsamlı bir şekilde güncellenmiştir. Örneğin 5.0L Coyote'u alın. 302 kübik inçlik V8 artık ikiz gaz kelebeği gövdesine ve tamamen elden geçirilmiş bir giriş sistemine sahipken, yüksek performanslı Mustang Dark Horse'daki varyant 760 beygir gücündeki Shelby GT500'ün iç özelliklerini içeriyor. Ama aşkı gören sadece üst düzey S650 Mustang değildi. Temel 2.3L EcoBoost motor da yeni nesildir ve yeni kas arabasının baş mühendisine bu konuda her şeyi sorabildik. Özellikle, dizel motorlarda yaygın olan bir teknoloji olan egzoz gazı geri kazanım (EGR) sistemi kullanma kararı.

AA13eXj1.img?w=768&h=513&m=6

S650 Ford Mustang EGR Sistemi: Ayrıntılar

"Yani, neden (EGR sistemi) açısından orada. Bu, ICE motorlarını piyasada tutma ve uyumluluğu sağlama stratejisinin ayrılmaz bir parçasıdır." S650 Mustang baş mühendisi Ed Krenz, MC&T ile paylaştı. “Bu entegre bir EGR sistemidir. Bu nedenle, otomobil üreticilerinin EGR'lerle ilgili tarihsel sorunlarından bazıları, bu harici cihazların çoğu, sızıntılar ve valf sorunlarıyla ilgilidir. Bunların çoğu motora entegre edilmiştir. Bizimki daha dayanıklı bir tasarım olacak. 2.0L EcoBoost motorlarda da sunulan sistemle aynı. Bu nedenle, bunu Mustang ürününde hayal gücümüzün zorlamasıyla test etmiyoruz."

AA13eKJu.img?w=662&h=441&m=6

Bir EGR'nin ne yaptığının farkında değilseniz açıklayacağız. Azot, yanma odasının aşırı yüksek sıcaklıklarına maruz kaldığında, normalde inert gaz reaktif hale gelir ve daha sonra egzozdan atmosfere geçen zararlı nitrojen oksitleri oluşturur. Bununla birlikte, bunu en aza indirmeye yardımcı olmak için EGR, motora giren havanın kimyasal yapısını etkin bir şekilde değiştirerek, belirli bir miktarda egzoz gazının girişe yeniden girmesine izin verir. Daha az oksijenle, karışım daha yavaş yanar, motor sıcaklıklarını düşürür ve zararlı nitrojen oksitlerinin üretimini azaltır, daha temiz ve daha verimli bir egzoz yapar.

Otomobil üreticilerinin bir EGR ile karşılaştığı sorun, EGR ve emme sistemi geçişleri boyunca egzoz gazlarından karbon parçacıklarının birikmesinden kaynaklanmaktadır. Sonunda gaz kanallarını tıkayan ve valfin piston mekanizmasının ya açık ya da kapalı kalmasına neden olarak motorun ömrünü kısaltan ve bu kadar çok geç model dizel kamyon sahibinin onları yasadışı bir şekilde silmek için neden yasadışı yönteme başvurduğunun muhtemel bir suçlusu. .

Ford, S650 Ford Mustang için EcoBoost motoruna entegre bir EGR sistemi sunarken, amaç bilinen sorunları ortadan kaldırmak gibi görünüyor.

AA13eULu.img?w=662&h=497&m=6

Kaynak: Muscle Cars and Trucks

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Mazda MX-5 Miata İkinci İnceleme İncelemesi: Yenilmesi Zor

Sektörün çoğu elektrikli araçlara ve SUV'lara odaklanırken, 2022 Mazda MX-5 Miata gibi saflık tutkunları için hala birkaç otomobilin olması güzel. MX-5, başlangıcından bu yana sahip olduğu formüle sadık kaldı, hafif, eğlenceli ve uygun fiyatlı bir dönüştürülebilir.

AA13dvl8.img?w=768&h=457&m=6

Mevcut MX-5 Miata bir süredir piyasada değil, ancak Mazda sevgili roadster'ında küçük değişiklikler yapmaya devam ediyor. 2022 model yılı için MX-5, performansını artırmak için tasarlanmış Kinematik Duruş Kontrolü adlı bir sistem alır. Yüksek g viraj alma sırasında sistem, köşeyi aşağı çekmek, gövdenin yuvarlanmasını sınırlamak ve direksiyon tepkisini iyileştirmek için iç arka tekerleğe hafif bir fren uygular. Sistem ayrıca virajdan çıkarken daha güçlü frenleme uygulayabilir. 2022 MX-5 ayrıca yeni bir Platin Kuvars Metalik boya seçeneğine ve Terracotta Nappa deri koltuklara sahip.

Kaputun altında, 181 beygir gücü ve 151 pound-feet tork üreten aynı doğal emişli 2.0 litrelik dört silindir var. Bu çok fazla güç gibi görünmeyebilir, ancak MX-5 kambur değildir. MX-5'in güç aktarma sistemi duyarlıdır ve otomobilin doğrudan size bağlı olduğunu hissettirir. Günümüzün teknoloji dolu arabaları ile MX-5 Miata'nın ne kadar saf olduğunu görmek güzel. Bir otoyola geçmek veya bir otoyolda birleşmek biraz çaba gerektirir, ancak motorun yüksek devri için alçak ve müziği harikadır.

Altı ileri manuel, günümüzün arabalarından herhangi birinde alabileceğiniz en iyilerden biridir. Vites kolu atışları kısadır ve debriyaj mükemmel miktarda ağırlığa sahiptir. Vites değiştirmek bir zevktir, MX-5'in direksiyonundayken yüzünüzde gülümseme olmaması çok zordur. Vites değiştirmek sizin işiniz değilse, altı vitesli bir otomatik mevcuttur. Direksiyon direkt ve biraz gövde yuvarlanmasına rağmen, MX-5 hala ona attığınız herhangi bir virajın üstesinden gelmeye hevesli.

AA13dxTn.img?w=768&h=576&m=6

MX-5 Miata küçük bir roadster, bu nedenle küçük depolama alanlarıyla içeride çok fazla yer olmayacağı beklenmelidir. Tek gerçek saklama yeri, koltuklar arasındaki küçük küçük bir kutu ve kol dayanağının altındaki küçük bir boşluktur. Sökülebilir bardak tutucular çok uzun değildir, bu nedenle büyük şişeler pek işe yaramaz. Yolculuğumuzda çoğunlukla bardak tutucuları ayırdık ve onları küçük depolama alanında sakladık. Arkada, bir bavulu veya birkaç çantayı taşıyabilen 4,6 fit küp bagaj alanı var.

Teknoloji cephesinde, MX-5 yaşını biraz gösteriyor. Mazda Connect bilgi-eğlence sistemini çalıştıran 7 inçlik bir ekran var ve dokunmatik ekran özelliği yalnızca hareket halinde değilken çalıştığından maalesef çoğunlukla döner düğme ile çalıştırılması gerekiyor. Sistem eskimiş gibi görünüyor ve yanıt vermesi biraz yavaş, ancak MX-5'te kablosuz Apple CarPlay var. Cihazlarınızı bağlamak için iki adet USB-A bağlantı noktası vardır. Sürücünün önünde, benzininiz bitene kadar kaç mil gidebileceğiniz gibi bilgi sağlayan küçük bir dijital ekran var.

AA13dfp8.img?w=768&h=395&m=6

Güvenlik açısından MX-5, kör nokta izleme, şeritten ayrılma uyarısı ve otomatik acil frenleme gibi geleneksel sürücü yardım özelliklerini alır. Ne yazık ki uyarlanabilir hız sabitleyici mevcut değil, ancak MX-5'i sürmek o kadar eğlenceli ki ayağınızı asla pedaldan çekmek istememelisiniz.

2022 Mazda MX-5 Miata üç donanım seviyesinde mevcuttur: Spor, Kulüp ve Grand Touring. Ayrıca geri çekilebilir hardtoplu MX-5 Miata RF var. Fiyatlandırma 28.715 dolardan başlarken, tam opsiyonlu manuel Grand Touring 33.715 dolardan fiyatlandırılıyor. RF yalnızca Club ve Grand Touring donanımlarında mevcuttur ve 36.415 dolardan başlar.

Günün sonunda, bu fiyat aralığında 2022 Mazda MX-5 Miata kadar eğlenceli bir şey bulmada bol şans. Dolap rakipleri Subaru BRZ ve Toyota GR86, ancak bu coupe'leri sürmek neredeyse hiç eğlenceli değil.

Kaynak: The Torque Report

  • Admin
Gönderi tarihi:

Hemen Şimdi Kendi 2023 Corvette Z06'nızı Yapın

AA13e5sc.img?w=768&h=384&m=6

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Amerika da Wisconsin eyaletinde sarhoş bir sürücünün yaptıklarını görün

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Honda Ridgeline Pikap Kaybetmeye Devam Ediyor

Kamyonetler Amerika Birleşik Devletleri'nde son derece popüler hale gelse de, bir marka orta boy kamyonunu satarken sürekli sorun yaşıyor. Standart bir V6 ve dört tekerlekten çekiş ile gelmesine rağmen, Honda Ridgeline hiç bu kadar iyi satmamıştı. Ancak Honda'nın hala teklif ettiği kadar iyi satıyor.

2023 Honda Ridgeline iyi bir pikap mı?

Kağıt üzerinde Honda kamyoneti iyi bir kamyon. Her model, 280 beygir gücü üreten 3.5 litrelik V6 motorla standart olarak geliyor. Ayrıca, Ridgeline ile fazladan ödeme yapmak zorunda kalmadan bir AWD sisteminin avantajlarından yararlanırsınız.

AA13l2fY.img?w=768&h=432&m=6

Birçoğu Ridgeline'ı gerçek bir kamyon olarak görebilir. Ve bir dereceye kadar, bu doğru. Şimdi ikinci neslinde, bu pikap aslında bir kamyon kasasına sahip bir Honda Pilot. Bu nedenle, Honda'nın kamyonu, Nissan Frontier ve Toyota Tacoma gibi bazı rakiplerinden daha konforlu bir sürüşe sahip.

Honda kaç tane Ridgeline satıyor?

Car Figures'e göre Honda, 2022'de 32.312 Ridgeline kamyon sattı. Bu, Ford ve Ram gibi markalar kadar çok birim olmasa da, bazı insanların ilginç bir orta boy kamyonla ilgilendiğini kanıtlıyor. Ridgeline, yatak içi ses sistemi gibi şeyler sunar. Ve kesinlikle rakiplerinden daha rafine hissedebilir. O kadar yetenekli olmasa bile.

Belki Ford Maverick ve Hyundai Santa Cruz gibi modellerin popülaritesi arttıkça, insanlar tek gövdeli bir kamyonet sahibi olmanın mantıklı olabileceğini görecekler. Özellikle birçok kamyon sahibinin pikaplarını nadiren çektiği veya çektiği gerçeği göz önüne alındığında.

Honda, Ridgeline'ı yeniden tasarlayacak mı?

Ridgeline yeniden tasarlandığından beri bir dakika geçti, bu yüzden Honda'nın yakın gelecekte bir tane vereceğini hayal etmek kolay. Honda Ridgeline'ın 2024'te bir noktada hafif hibrit bir güç aktarma sistemi alması bekleniyor. Ve muhtemelen bundan sonra tam bir yeniden tasarım gelecek. Belki o zamana kadar tüketiciler Ridgeline'ı atlayarak iyi bir kamyonu kaçırdıklarını anlayacaklardır.

AA12Ol9L.img?w=768&h=529&m=6

Fiyat açısından, 2023 Ridgeline'ın başlangıç maliyeti 38.800 dolardır. Bu fiyat, piyasadaki diğer orta boy kamyonlardan daha yüksektir, ancak bazı benzersiz özellikler elde edersiniz. Çift hareketli bagaj kapağı olarak yatak içi bagaj dahildir. Bu, bu orta boy kamyonun yasal bir faydası olduğu anlamına gelir.

Belki de 2023 Honda Ridgeline hakkında yanılıyoruz

Honda Ridgeline, en yetenekli orta boy kamyon olmasa da, yine de dikkate değer bir kamyonet. Modern güvenlik teknolojisi, konforlu bir sürüş ve kendi boyutundaki bir araç için yeterli güç sunar.

Yıllar boyunca, Ridgeline otomotiv gazetecileri ve eleştirmenlerinden övgü aldı. Orta boy bir kamyonet olarak, düzenli olarak çoğu "en iyi kamyon" listesinin başında yer alır. Belki de tüketicilerin Honda'nın kamyonetini tekrar ziyaret etme zamanı gelmiştir. Yol konforu açısından daha az taviz vereceksiniz. Ayrıca standart bir V6 motoru ve AWD'ye sahip olacaksınız.

Kaynak: MotorBiscuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni Honda S2000 Otomobil Oyunu Baştan Yazacak

Otomotiv dünyasında ikonik isim levhalarının yeniden canlanması, son zamanlarda yaygın ve memnuniyetle karşılanan bir olay gibi görünüyor. Birçoğu, Nissan GT-R, Nissan Z, Toyota GR86, Toyota GR Supra, Acura NSX ve diğerleri gibi araçlara sahip Japon otomobil üreticilerinden geliyor. Yakın zamanda 2025'te geleceği söylenen yeni nesil Toyota MR2'den bahsederken, Honda aynı zamanda en ikonik modellerinden biri olan Honda S2000'in geri dönüşüne de hazırlanıyor. Söylentiler birkaç yıldır ortalıkta dolaşıyor ve Japon roadster'ın dirilişi hakkında bildiğimiz her şey burada.

AA13wvXj.img?w=768&h=512&m=6

Orijinal S2000 Oranları

2018'de Peter Lyon tarafından yazılan bir Forbes makalesinde, "Honda'ya yakın" bir kaynaktan gelen ayrıntılarla desteklenen gelecekteki Honda S2000 hakkında konuştuğu için bunu ilk söyleyen biz değiliz. Bilgi güçtür ve biz ondan en iyi şekilde yararlanmayı severiz, bu yüzden bu, Honda'nın güya "yemek pişirme" olduğu otomobil hakkında bildiğimiz tüm gerçeklerin bir özetidir. Bununla birlikte, yeni nesil Honda S2000, orijinal otomobilin orantılarını koruyacak. Bu harika bir haber çünkü orijinal S2000'in pek çok iyi yanı kompakt ve hafif olmasıydı. Hemen hemen tüm modern araçlarda gözlemlenen, her yeni neslin daha büyük, daha ağır ve genellikle daha karmaşık olduğu bariz bir eğilim vardır. Bunu akılda tutarak, Honda'nın yeni nesil S2000'i orijinaline mümkün olduğunca yakın hale getirmeyi planlaması güzel bir değişiklik olurdu. Ayrıca, 2020 Tokyo Otomobil Fuarı'nda Honda, esasen karbon fiberden yapılmış ve farklı bir ön fasyaya sahip orijinal otomobil olan 20. yıl dönümü baskısı Honda S2000'i çıkardı.

Turboşarjlı, Civic Type-R Güç

Sıkı emisyon düzenlemeleri nedeniyle, orijinal S2000 gibi yüksek devirli, doğal emişli motorlar ölmekte olan bir türdür. Bu yüzden orijinal arabadaki gibi mutlu, dört vuruşlu bir motor beklemeyin. En mantıklı seçim, Honda Civic Type-R'nin 2023 için 326 beygir gücü ve 309 pound-feet (420 Nm) üreten 2.0 litrelik turbo-dört motoru olurdu. Geçmişte 350 beygir gücünden bahsedilmişti ve yeni S2000'in hala birkaç yıl uzakta olduğu göz önüne alındığında, Civic Type-R motorunun bu ekstra beygir gücü için biraz daha "masaj" alması çok muhtemel.

İlgili: Honda S2000 - Performans, Fiyat ve Fotoğraflar

Yeni Honda S2000 Hala Mazda MX-5 ile Rekabet Edemeyecek
Honda'nın S2000 adını mülayim bir SUV'a tokatlayacağını düşünmeye başlamadan önce, korkmayın. En azından yine de önden motorlu, arkadan çekişli bir roadster olacak. Her iki araç da yerleşim olarak oldukça benzer olsa da, Honda S2000 ve Mazda MX-5 hiçbir zaman aynı ligde olmadılar, en azından ham performans açısından. Onları birbirinden ayıran 100'den fazla beygir gücü ile Honda S2000 her zaman ikisinden çok daha hızlıydı ve gelecek modele girme olasılığı daha yüksek olan motor göz önüne alındığında, durum yine de böyle olurdu.

Yeni S2000 Yüzde 100 Honda Olmayabilir

Bazıları için şok edici olabilir, ancak Honda şu anda önden motorlu, arkadan çekişli bir platforma sahip değil. Spor otomobil segmentinin diğerlerinin çoğuna kıyasla küçük olduğu göz önüne alındığında, Honda, gelecekteki Honda S2000 için bir FR platformu geliştirmek için başka bir otomobil üreticisiyle güçlerini birleştirebilir. Toyota bunu bir kereden fazla yaptı ve işe yaramış gibi görünüyor, peki ya Honda? Bu bir sürpriz olabilir, ancak şu anda General Motors, Honda için en mantıklı ortak. İki şirket zaten otonom teknoloji üzerinde işbirliği yapıyor ve Honda'nın biri Honda Prologue olan ilk iki küresel EV modeli, bazı Chevrolet ve Cadillac modellerinin yanı sıra GM'nin Meksika merkezli fabrikasında üretilecek. Bunun nedeni, Honda'nın EV sahnesinde geride kalması ve tamamen elektrikli modellere ayrılmış kendi küresel platformuna sahip olmaması.

GM ve Honda, teknoloji ve platformları paylaşmalarına izin veren bir anlaşmaya girdiler ve GM'nin kadrosuna bakıldığında, en mantıklı seçim Cadillac ATS'den Chevy Camaro'ya kadar her şeyin temelini oluşturan GM Alpha platformu olurdu. Platform, Camaro'nun Avrupa ve Japonya'nın en iyilerinden bazılarına ayak uydurabilen uygun bir spor otomobil haline geldiği noktaya kadar oldukça yetenekli olduğunu kanıtladı. Bununla birlikte, yeni nesil Honda S2000'i destekleyen bu platformun bir versiyonunu kesinlikle görebiliriz.

Yeni Honda S2000 2024'te Gelmeli

"Honda'ya yakın" olan yukarıda bahsedilen kaynağa göre, yaklaşmakta olan S2000, Honda S2000'in 25. yıldönümünü kutlamak için zamanında gelecek. Roadster'ın orijinal versiyonu 1999'da çıktı ve 2009'a kadar üretildi ve AP1 ve AP2 (yüz germe) olmak üzere iki versiyonu kapsıyordu. Modelin 20. yıl dönümü için daha fütüristik bir yaklaşım gördük ve Honda yöneticileri daha önce S2000 için bir plan olmadığını belirtse de, ölümden dönen tüm ikonik isim plakaları göz önüne alındığında, görünüşe göre planlarda bir değişiklik var. .

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

BBS, Tekerleklerde Devrim Yaratan Yeni Tekerlek Sistemini Tanıttı

BBS için zor birkaç yıl oldu. Geçen yıl efsanevi tekerlek üreticisi, tarihinde üçüncü kez iflas başvurusunda bulundu. KW Automotive ve kurucusu Klaus Wohlfarth şirketi kurtarmak için harekete geçene kadar işler korkunç görünüyordu. Şimdi, bir yıl sonra, şirket ilk yeni ürünlerini piyasaya sürüyor ve son derece yenilikçi görünüyorlar. BBS, bildiğimiz şekliyle tekerlek donanımını yeniden tasarladı.

AA13KmOR.img?w=768&h=432&m=6

BBS, şimdiye kadarki en ikonik jantların uzun bir geçmişine ve derin bir kataloğuna sahiptir. BBS RS, şimdiye kadar yapılmış hemen hemen her örgü jant için ilham kaynağıdır, BBS LM, kesin üç parçalı çok kollu motor sporlarından ilham alan janttır ve BBS E88, hemen hemen her Euro otomobil sahibinin hayalindeki janttır. Uzun süredir, hızla gelişen ikinci el ticareti nedeniyle bu jantları yeni veya kullanılmış bulmak zordu.

Durum ve aşınmanın yanı sıra, kullanılmış jant satın almanın tek gerçek sorunu, arabanıza uygun bir jant seti bulmaktır. Tekerleğin çapından daha fazlası, karanlık tekerlek sanatı tamamen genişlik, ofset ve pabuç desenine bağlıdır. Bu parametreler, modifikasyonların neredeyse imkansız olduğu her tekerlek setine sabitlenmiştir, ancak BBS'nin yeni teknolojisi, pabuç düzenini ve ofseti bir tekerlek seti için tamamen yapılandırılabilir hale getirir. BBS buna BBS Unlimited adını verir.

BBS CI-R Unlimited'ın ayrıntıları. BBS

Onlarca yıldır var olan kavramlara dayandığı için oldukça ustaca. BBS, taban tekerleğini belirli bir çap, genişlik ve tarzda, ancak BBS'ye özgü 5x117.5 pabuç modeliyle üretir. Daha sonra tekerlek, otomobilin pabuç düzenine uyan ve tekerleğin ofsetini tanımlayan bir adaptör ile araca takılır. Temel olarak, BBS, tekerleğin göbek merkezli bir tekerlek ara parçasını kabul etmesini sağlayarak evrensel bir tekerlek yaptı.

Tarihsel olarak, tekerlek ara parçaları kötü bir şeydir. Çok sayıda satış sonrası ara parçası, herhangi bir tekerlek montajının en önemli parçası olan, kötü tasarlanmış veya göbek merkezli değildir. Poyra merkez deliği, tekerlek ve lastiğin yükünü pabuçlara değil göbeğe taşır. Ancak ara parçalar, tekerlek şirketi tarafından özel olarak tasarlanmışsa ve TÜV onaylıysa, güvenli olmaları gerekir. TUV, Almanya'da otomobillerde yapılan tüm değişiklikleri kontrol eden Almanya'nın araç güvenliği muayene kuruluşudur ve standartları dünyanın en katı standartlarından bazılarıdır.

BBS, KW yönetimindeki yeni nesil BBS tekerlekleriyle birlikte sistemi daha fazla tekerlekle tanıştırmak için çalışıyor. Teknoloji emekleme aşamasında, ancak kullanılmış tekerlek manzarasını değiştirebilecek güzel bir fikir. Ayrıca, insanların her arabaya yanlarında tekerlek götürmesine izin verir.

Bağlantılarımızdan biri aracılığıyla bir ürün satın alırsanız Drive ve ortakları komisyon kazanabilir. Devamını oku.

Garajdan Daha Fazlası İşte bazı Amazon Ryobi fırsatları.Peter Nelson'ın BMW 128i modları ve pistte nasıl çalıştığı hakkında bilgi edinin Arabanıza yarış koşumları takmadan önce bunu okuyun 1984 Nissan 300ZX'im beş günde bir şampiyon gibi 2.000 mil yol kat etti

Kaynak: TheDrive

  • Admin
Gönderi tarihi:

Böyle bir şey olabilir mi ya! Adamın çocuğu için yaptığı mercedes'e bir göz atın

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Buick Century Minivan Fotoğraflarını Görüntüleyin

AA1419uL.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Minivanlar, Çin'deki lüks müşteriler arasında popülerdir ve bu yeni Buick Century, piyasaya çıkan en son lüks minibüstür. Etraftaki varlıklı insanlara şoförlük yapmak içindir ve hem dört hem de altı koltuklu konfigürasyonlarda mevcuttur.

AA140Aq5.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA140CD4.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA14108T.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA140Qeg.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Car and Driver

  • Admin
Gönderi tarihi:

İlk Sürüş: 2023 Honda HR-V Sürprizlerle Dolu

Küçük ama güçlü Honda HR-V ile zaman geçiriyoruz. Yeni bir görünüm ve yenilenen iç mekan ile tamamen yeni. Hala öğrenecek çok şeyimiz var, ancak 2023 Honda HR-V şu ana kadar sürprizlerle dolu görünüyor.

2023 Honda HR-V nasıl sürüyor?

AA140hc9.img?w=768&h=575&m=6

2023 Honda HR-V biraz daha atletik olabilirdi. Şaşırtıcı derecede yumuşak bir sürüşle her yönüyle oldukça yeterli. Sadece bir motor seçeneğine sahip olmasına şaşırdık. 158 hp ve 138 lb-ft torka sahip 2.0 litrelik dört silindirli bir motora sahiptir.

Edmunds'a göre, sınıf için yavaş olan yaklaşık 10,8 saniyede 0'dan 60 mil / saat hıza çıkabiliyor. Ancak hızlı tepki veren yol tutuşu ve atletik hisler için sağlam bir kavrayışa sahiptir.

Frenler biraz yumuşak, bu yüzden alışmaları biraz zaman alacak. Ayrıca, henüz keskin virajlarda herhangi bir gövdenin yuvarlandığını fark etmedik. Bununla birlikte, HR-V şaşırtıcı derecede gürültülü bir iç mekana sahiptir. Rüzgar ve yol gürültüsü kabini dolduruyor ve motorda yüksek, vızıldayan bir hırıltı var.

HR-V, dört tekerlekten çekiş ile mevcuttur ve hatta bir kar modu ve yokuş aşağı iniş kontrolüne sahiptir, bu da onu hafif arazi maceralarına uygun gibi gösterir.

Ama çakıllı bir yola çıktığımızda birkaç yokuşu kaymadan çıkmakta zorlandı. Çok zorlamayacağız.

Ayrıca, insanlar Honda Fit'i gündeme getirmeye devam ediyor. Kesildiği için üzgünüz. Bir hata olmalı çünkü insanlar onu sevdi. Artık HR-V, Fit yerine Honda Civic'i temel alıyor ve artık sihirli koltuğa sahip değil.

Yeterince rahat. En üst düzey model olan 2023 Honda HR-V EX-L donanımını test ediyoruz. Deri döşemeye ve çok sayıda ayar kontrolüne sahip geniş koltuklara sahiptir. Koltuklar destekleyici ve ergonomiktir, ancak minderde daha fazla dolgu malzemesi kullanılabilir.

Klima kontrolleri sağlam ve pratiktir. Ayrıca, ısıtmalı koltuklarla birlikte gelir. Ancak, ısıtmalı bir direksiyon simidinin mevcut olup olmadığından emin değiliz. Elektrikli sunroof'u var ama şaşırtıcı derecede küçük.

Ön kısımda bolca diz mesafesi var, ancak daha uzun boylu insanlar daha fazla baş mesafesi isteyebilir. Ayrıca, arka koltuk çok büyük görünüyor. Görünüşe göre yolcu alanı, kargo odası pahasına geliyor.

Arka koltukların arkasında 24,4 fit küp kadar ve toplamda 55,4 küp kargo alanına erişebilirsiniz. Derin bir orta konsol, bölmeler ve tepsiler sayesinde aslında şaşırtıcı miktarda depolama alanı var.

2023 HR-V iyi bir teknolojiye sahip mi?

AA13a2vq.img?w=768&h=432&m=6

2023 Honda HR-V'deki teknoloji, modern dokunuşlarla biraz basit. Temel model 7 inçlik bir dokunmatik ekrana sahiptir ve 9 inçlik bir birime yükseltebilirsiniz. Kablosuz şarj pedi ve kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto yalnızca üst kaplamayla birlikte sunulur.

Head-up ekranı olmamasına şaşırdık, ancak dijital gösterge kümesinde navigasyon yönergeleri, trafik işareti tanıma bulunuyor ve yolculuk özelliklerinize kolayca erişilebiliyor. Sürüş sürenizi ve yakıt tasarrufunuzu bilgi-eğlence sisteminde görüntüleyebilirsiniz.

Şimdiye kadar, yazılım hızlı çalışıyor ve kullanımı kolay görünüyor, ancak yapacak daha çok testimiz var. Onunla bir hafta geçirdikten sonra tam Honda HR-V incelememiz için bizi izlemeye devam edin. Mağazada daha fazla sürpriz olabilir.

Kaynak: MotorBiscuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni C8 Chevrolet Corvette Z51, Nihai Porsche Hayranlarını Gerçekten Etkiliyor

Chevrolet Corvette, 1950'lerde piyasaya sürülmesinden bu yana Avrupa'nın en iyi spor arabalarıyla mücadele ediyor. Ne de olsa, Corvette daha az parayla karşılaştırılabilir ve bazen daha da iyi performans sunuyor. Yaklaşık 70 yıl ileri sarılın ve ikonik Amerikan spor arabası hala ağırlık sınıfında yumruk atıyor.

AA146Ofh.img?w=768&h=404&m=6

Corvette ile birçok kez yarışan markalardan biri de Porsche. Bunu akılda tutarak, Porsche merkezli popüler YouTube kanalı Nick Murray, 2022 Chevrolet C8 Corvette Z51'in direksiyonuna geçtiğinde tüm yaygaranın neyle ilgili olduğunu görüyor.

Nick Murray'in Porsche'ye Karşı C8 Chevrolet Corvette Hakkındaki Düşünceleri

Nick'in direksiyon başındayken bahsettiği ilk şey, C8 Corvette'in kanalda genellikle gösterilenden çok farklı bir araba olduğu. Çoğunlukla, Nick'in kanalı Porsche ağırlıklı bir ilişkidir.

Bunu akılda tutan Nick, C8 Chevrolet Corvette'i Porsche modelleriyle karşılaştırmaya başlar. Hemen, para için çok daha fazla değer elde ettiğinizi belirtir. Aslında, C8 Corvette'in fiyatı için bir Porsche Macan'a veya daha düşük seviyeli bir Cayman'a bakıyor olacaksınız.

Daha sonra C8 Corvette'in stilini tartışmaya devam ediyor ve onları yolda gördüğünde onu bir süper araba veya hiper araba zannettiğini belirtiyor. Yüksek hızda çekiş yapmak için gaza bastığında, Murray, Corvette'in 6.2 litrelik V8'ini elbette iyi bir şekilde "korkutucu" olarak adlandırıyor.

Chevy spor arabanın direksiyonuna ilk kez geçilmediği için Nick geçmişe doğru bir yolculuğa çıkar. 1990'larda Hawaii'ye seyahat ederken bir C4 Chevrolet Corvette kiraladı. Birkaç hız cezası aldıktan sonra, Nick hâlâ adalara geri dönmekten korkuyor. İki araba son derece farklı olsa da, itme çubuklu V8 motorlarının benzerliklerine dikkat çekiyor.

Murray, görüşün bir 911 kadar iyi olmadığından şikayet ediyor, ancak Chevy'nin dikiz aynasında bu sorunu gidermeye yardımcı olacak bir yedek monitörü var.

C8 Chevrolet Corvette'in Sürüş İzlenimleri
Murray'e göre C8 Corvette'in en etkileyici kısmı, gaz pedalını yere indirirken "içinizdeki tekme". Küçük bir çocuk gibi kıkırdadıktan sonra, arkasında oturan V8'in kelimenin tam anlamıyla tüm vücudunda yankılanmasına bayılıyor. Tur moduna geçerek, manyetik sürüş sönümleyiciler sayesinde arabanın ne kadar pürüzsüz ve dengeli hale geldiğini övüyor.

Videoyu bitirirken, C8 Chevrolet Corvette Z51, bir Porsche temel modeline eşdeğer bir stil, performans ve değerle Murray'i şaşırtıyor. Bu kesinlikle en büyük Porsche tutkunlarından birinden gelen büyük bir övgü.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Toyota, daha fazla güç, menzil ve stille yeni Prius hibridini tanıttı

TOKYO (AP) — Yeni Toyota gazlı-elektrikli Prius hibrit yalnızca daha fazla güç, hızlanma ve sürüş menzili ile gelmiyor. Aynı zamanda daha şık, oldukça hantal köşeli gövdeyi şık bir fütüristik görünüm için hurdaya çıkarıyor.

AA14apFz.img?w=768&h=512&m=6

Otomobili Çarşamba günü Tokyo'da tanıtan Global Toyota tasarımının kıdemli genel müdürü Simon Humphries, şirketin, Japon otomobil üreticisinin hızla elektriklenen bir endüstride hibrit otomobillere daha ne kadar bağlı kalacağını soran şüphecilere hâlâ meydan okuduğunu vurguladı.

"Çünkü Prius herkesin ulaşabileceği bir eko-araba. Karbon nötrlüğüne ulaşmak için dünyadaki herkesin katılması gerekir. Birçoğunun ulaşabileceği ekolojik çözümlere ihtiyacımız var. Ve yarın değil, bugün başlaması gerekiyor” dedi.

AA14bdhw.img?w=768&h=422&m=6

Beşinci nesil Prius hibrit modelleri bu kış önce Japonya'da, ardından ABD'de satışa çıkacak Toyota Motor Corp.'a göre bir plug-in versiyonu gelecek yıl piyasaya çıkacak. Fiyatlar açıklanmadı.

Otomobil üreticisi eski bir nikel-metal-hidrit pili daha küçük, daha hafif bir lityum-iyon pille değiştirdi. Sonuç neredeyse iki kat beygir gücü, daha hızlı hızlanma ve %50 daha uzun menzil olacaktır.

İlk olarak 1997'de satışa çıkan Prius, benzinli motor ile elektrik motoru arasında gidip gelerek normal içten yanmalı motorlu modellere göre daha temiz bir sürüş sağlıyor.

Elektrikli arabalar sıfır emisyonludur ancak yeniden şarj edilmeleri gerekir. Bazı tüketiciler, yollarda meyve suyunun bitmesinden endişe duyuyor. Bir hibrit her zaman yedek olarak gaz motoruna sahiptir.

Toyota şimdiye kadar dünya çapında Prius arabaları da dahil olmak üzere kümülatif olarak 20,3 milyondan fazla hibrit araç sattı. Latince “öncü” veya “ilk” anlamına gelen Prius, Lexus lüks modelleri kadar Toyota'yı da bir marka olarak tanımlamıştır.

Yine de Toyota çevreciler tarafından elektrifikasyon konusunda ayak sürümekle eleştirildi, ancak bazı analistler diğer otomobil üreticilerinin de ürün gamında az sayıda elektrikli otomobil bulunduğu ve diğer birçok kişinin çeşitli hibrit modeller geliştirdiği göz önüne alındığında bunun biraz haksızlık olduğunu söylüyor.

Merkezi Tokyo'da bulunan Greenpeace Doğu Asya'dan Daniel Read, "Prius da dahil olmak üzere daha fazla hibrit aracın satışı bizi iklim krizinin daha da içine çekiyor" dedi.

Read, elektrikli araçların ve yakıt hücreli modellerin iklim değişikliğine karşı hibrit araçlara göre daha iyi çözümler olduğunu söyledi.

Humphries, yeni Prius'un daha alçak bir ağırlık merkezi, daha büyük lastikler, genel tasarımı için kıvrımlı hatlar ve şık bir iç mekan ile daha dengeli olacak şekilde tasarlandığını söyledi.

Bunun bir metadan çok bir sevgi ifadesi olduğunu söyledi. Hibrit kabinler yapmak veya bunları diğer üreticilere sunmak da teknolojiyi yaymak için adımlar olabilir, diye ekledi, Toyota her ikisine de karşı çıktı.

Humphries, "Aşkı seçtik" sözleriyle dolu bir ekranın önünde dururken, "Prius için bir sonraki adımın, müşteriye çekiciliğini artırmak için 'ödün vermeyen bir araba' olmak olduğuna gerçekten inandık," dedi.

S&P Global Mobility'nin baş otomotiv analisti Stephanie Brinley, yenilenen stili ve verimliliği ile Prius'un yalnızca diğer hibrit modellerle değil, aynı zamanda mevcut tamamen elektrikli araçlar nesliyle de daha iyi rekabet edeceğini söyledi.

Yeni Prius'un Hyundai, Kia, Ford ve Jeep'ten hibritlere ve eklentilere karşı daha iyi biriktiğine inanan Brinley, Prius modellerinin EV'ler için daha fazla şarj istasyonunun olduğu bir zamana her zaman bir tür köprü görevi gördüğünü söyledi.

Yaklaşık 38 mil (61 kilometre) anlamına gelen pil aralığına %50 ekleyerek, ortalama bir ABD sürücüsünün şehirdeki işe gidip gelme ve ayak işlerini kapsayacak kadar uzağa gidebilir. Brinley, hibrit aktarma organlarının, henüz tamamlanmamış bir şarj ağı hakkında endişelenmeden karayolu yolculuklarına izin verdiğini söyledi.

"Bu gerçekten daha güvenli bir sürüş sağlayacak," dedi.

Kaynak: AP Associated Press

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni 2023 Toyota Prius Neden Bu Kadar Harika ve Araba Düşkünleri Karşı Koyamıyor?

Toyota Prius, uzun süredir piyasada olan bir otomobil. Çok uzun zaman. Prius'un ilk nesli, 1997'de XW10 olarak ortaya çıktı ve o zamandan beri yıllar içinde büyük ölçüde gelişti ve neredeyse "klasik bir hibrit" haline geldi. İnsanlar ne zaman hibrit araba kelimesini söylese, muhtemelen çoğumuzun aklına Prius gelir. Ve şimdi, 2023 model yılı öncesinde Toyota tamamen yeni bir Prius'u tanıttı.

AA14hyz8.img?w=768&h=404&m=6

Bu, daha önce gördüğümüz hiçbir Prius'a benzemiyor. Yeni 2023 Prius, büyük ölçüde yeniden tasarlanmış bir stile, dört tekerlekten çekişe ve 57 mpg'lik son derece etkileyici bir kombine MPG figürüne sahiptir. Yine de yeni stil, bu arabanın gerçekten göze çarptığı yer ve dişli kafaları ile geleneksel araba meraklılarını mutlak bir çılgınlığa gönderdi. Normalde Prius'un biraz sıkıcı ve sıkıcı olduğunu düşünen insanlar, birdenbire kendilerini yeni Toyota modeline tamamen aşık buluyorlar ve bunun kendileri için nasıl bir şey olduğunu öğrenmeye hevesliler. Görünüşe göre Toyota bir kazanan geliştirdi.

Yeni 2023 Prius'u Bu Kadar İyi Yapan Nedir?

Toyota, arabanın Avrupa ve ABD versiyonlarını ortaya çıkardı ve her ikisi de kesinlikle muhteşem görünüyor. Eski Prius şekli geride kaldı ve yeni, daha şık ve daha zarif bir tasarım geliyor, bu da Toyota hibritinin önceki yinelemesinden daha uzun. Ön uç yukarıya doğru uzun ve zarifken bagaj kapısına kadar kısa bir düşüş var, ön pano bazı bölünmüş farlar ve ince, şık bir ızgara ile büyük ölçüde yeniden tasarlandı. Bunun altındaki hava barajı da aslında oldukça küçük ve ince.

Yeni Prius'un kalbinde, Prius'un güç çıkışında %15'lik bir artış sağlayan yeni geliştirilmiş bir lityum-iyon pil takımına sahip daha büyük 2.0 litrelik bir motor yer alıyor. Gücün tamamı ön tekerleklere gidiyor ve otomobilin toplam güç çıkışı yaklaşık 194 hp. Bununla birlikte, arka tekerlekleri tahrik eden yüksek çıkışlı dahili sabit mıknatıslı motora sahip Prius için dört tekerlekten çekiş sistemi de sunulmaktadır. Bu versiyondaki 2.0 litrelik hibrit aktarma organı, standart Prius modelinin 7.2 saniyesine kıyasla 196 hp'ye ve sadece 7.0 saniyelik 0-60 hıza sahiptir.

Redüktörler Yeni Prius İçin Çıldırıyor

Toyota ABD'nin en son Instagram gönderisine bakılırsa, Prius ABD'dekiler arasında büyük bir hit olduğunu kanıtlıyor. Instagram gönderisi, çok sayıda düğme kontrolünü hoş bir şekilde gösteren iç mekanın bir çekimi de dahil olmak üzere, arabanın her açıdan birkaç harika görüntüsünü içeriyor. Birkaç Instagram kullanıcısı, tasarımın ne kadar iyi olduğu hakkında yorum yaptı ve @popnboners kullanıcısı, "16 yaşımdan beri Tacomas, 4Runners ve Tundras'tan başka hiçbir şey sürmemiş biri olarak, bunu bir banliyö arabası olarak kullanmayı umursamıyorum."

Arabanın tasarımı hakkında çok sayıda olumlu yorum vardı. En iyi yorumlardan biri, "Bir Prius neden ateşli görünüyor?" diyen @mgn_grand tarafından yapıldı. bir diğeri ise “2015'imde ticaret zamanı” dedi. Instagram gönderisinin yorumlarını incelerken, yeni Prius'un stilini onaylamayan birini bulmak inanılmaz derecede zor. Çoğu insan, Prius'un bu kadar iyi görünebilmesine şaşırmış görünüyordu! Bir süredir modele yöneltilen eleştirilerden biri, piyasadaki diğer hibritlere ve elektrikli araçlara kıyasla ne kadar ortalama göründüğü.

Prius, Hibrit Kalabalığın Arasında Başka Nerede Öne Çıkıyor?

2023 Prius'ta üç donanım seviyesi mevcuttur. Normal hibrit model LE, XLE ve Limited tanımlarını alır. Prius'un plug-in hibrit versiyonu söz konusu olduğunda, bu versiyon Toyota modelinin SE, XSE ve XSE Premium yinelemelerini alıyor. Üst kaplamaların her ikisi de Toyota 12,3 inç multimedya dokunmatik ekrana ve sekiz hoparlörlü JBL premium ses sisteminin yanı sıra ısıtmalı ve havalandırmalı ön koltuklara sahip. Kış hızla yaklaşırken, ısıtmalı koltukların bolca kullanılacağını düşünüyoruz!

Kıdemli Prius İçin İleriye Doğru Büyük Bir Adım

Prius'un ne kadar süredir Toyota serisinin bir parçası olduğunu düşünmek bile dikkate değer. Ve bazı insanların arabanın tasarımından neden bu kadar memnun olmadığını görmek kolaydı. Ancak Toyota'nın yaptığı, önceki modelden biraz farklı bir şey sunan çarpıcı yeni bir tasarım ortaya çıkarmak oldu. Prius'un yeni bir versiyonu, markanın gelecekteki ürün yelpazesinin temel bir parçası olabileceğinden, bazı sert dişli kafalarına çekici gelmesi Toyota için çok cesaret verici. Araba için fiyatlandırma ve satış tarihi bu yıl içinde gelecek.

Kaynak: HotCars

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.