Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Sydney Sweeney yenilenmiş 1969 Ford Bronco'yu kendi tamir ettiğini gösteriyor

AAWfRqs.img?w=768&h=1044&m=6&x=462&y=278

AAWglRB.img?w=768&h=525&m=6

AAWgfec.img?w=768&h=1088&m=6&x=303&y=119

Kaynak: Today

  • Admin
Gönderi tarihi:

İLK FORD BRONCO RAPTOR 350 BİN DOLARA SATILDI

AAWjdjy.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Herhangi bir arabanın VIN 001'ini satın almak için piyasadaysanız, bu tamamen imkansız değildir. Bu araçlar genellikle canlı teklifin yapıldığı ve en yüksek teklifin arzu edilen ilk üretim aracını eve götürdüğü açık artırmaya çıkar. Palm Beach'teki Barrett-Jackson müzayedesinde, ilk üretim 2022 Ford Bronco Raptor, tamamı hayır işlerine giden etkileyici bir 350.000$'a satmayı başardı.

Ford Bronco Raptor VIN 001 Satışından Elde Edilen Gelir Hayır Fonlarına Aktarıldı

Ford'un, hayır işleri için para toplamak için ilk piyasaya sürülen araçları açık artırmaya çıkarma geçmişi var ve Bronco Raptor örneğinde, iki hayır kurumu toplam gelirleri paylaşacak. Ulusal Orman Vakfı ve Outward Bound. Ulusal Orman Vakfı, ormanların korunmasına öncülük eder ve sorumlu rekreasyonu teşvik eder. Sorumlu rekreasyon, yeni Ford Bronco sahipleri için hayati önem taşıyan, insanların keşfetmesi için arazi yollarının açık kalmasına yardımcı olur. Ne yazık ki, off-road topluluğu her zaman en iyi imaja sahip olmamıştır ve doğayı keşfederken pervasızca terk edilmesi, yerel patikaların hızla kapanmasına neden olabilir.

AAWjpIQ.img?w=662&h=440&m=6

Çekiç fiyatından destek alan bir diğer hayır kurumu ise gençlere yönelik açık hava eğitim programlarının önde gelen sağlayıcısı Outward Bound USA. Grup, kişisel potansiyeli keşfetmeye ve dış mekan kullanımı yoluyla öğrenme ve daha büyük başarıları keşfetme tutkusu geliştirmeye çalışır. Ford Bronco off-road pazarına yönelik olduğundan ve Raptor son eki bunu patikaların apeks yırtıcısı yaptığından, bu hayır kurumlarının ikisi de satış için mükemmel bir uyum sergiliyor.

Herhangi bir Amerikan off-road performans SUV'sinin en üst sıradaki özelliklerine sahip olan Bronco Raptor, 400 beygir gücünü iten 3.0L EcoBoost V6 motor, uzun seyahat Fox şokları, tam kutulu bir çerçeve ve 37 F-150 Raptor'dan inçlik lastikler.

AAWjpIS.img?w=662&h=336&m=6

Kaynak: Muscle Cars and Trucks

  • Admin
Gönderi tarihi:

Wild 1,012 HP Hennessey Mammoth 1000 TRX 6x6 Üretime Başladı

AAWnua0.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Hennessey sadece 12 örnek inşa edecek.

Hennessey'nin zaten çılgın Ram TRX'e ekstra bir dingil eklemeye yönelik çılgın fikrini ilk kez 2020'de duyduk. İşte o zaman tuner Mammoth 1000 TRX 6x6'yı tanıttı – altı tekerlekli, 1.000 beygir gücündeki canavar kamyon canavarı. Bu, şirketin ilk altı tekerlekli makinesi değil, dolayısıyla duyuru sürpriz değildi. Bugün Hennessey, TRX 6x6'nın nihayet üretim hattından çıktığını duyurdu.

AAWnuac.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu göz kamaştırıcı bir fiyat, ancak şu anda yolda bununla karşılaştırılabilir hiçbir şey yok. Kamyon devasa, 88 inç (223,52 santimetre) genişliğinde ve yaklaşık 2,1 metre yüksekliğinde. Bununla birlikte, bu sayılar 283 inç (719 cm) olan uzunluğa kıyasla soluktur.

"Mammoth 6×6'daki her şey daha büyük, daha kötü ve daha heybetli - ayrıca, arazide tam bir güç merkezi olmasına rağmen hala süper hızlı. Bu yolun tartışmasız kralı, ”dedi tunerin sahibi John Hennessey.

Devasa canavarı tahrik etmek, süper şarjlı 6.2 litrelik bir V8 olan Ram TRX'in aynı motorudur. Bununla birlikte, Hennessey, çıkışı 1.012 beygir gücüne (754 kilovat) ve 969 pound-feet (1.313 Newton-metre) torka yükseltmek için 2.65 litrelik bir süper şarj cihazı da dahil olmak üzere çok sayıda yükseltme ekledi. TRX'in stok motoru, doğrudan fabrikadan 702 hp (881 kW) ve 650 lb-ft (516 Nm) tork pompalayan kambur değildir, ancak bu nadiren Hennessey'i tatmin etmek için yeterlidir.

AAWnyhP.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İşte Hennessey'den Daha Fazlası:

Hennessey Venom F5 Hypercar Son Testte 271.6 MPH'yi Vurdu
Hennessey VelociRaptor 400 Bronco'nun Çölde Eşyalarını Diktiğini Görün
Tuner, yeni süper şarj kasnakları, yükseltilmiş bujiler, yüksek akışlı yakıt enjektörleri, karter havalandırma sistemi, yazılım kalibrasyon yükseltmeleri ve daha fazlasını ekledi. Hennessey ayrıca, dingil mesafesini ve yatağı genişletmeyi gerektiren kilitlenebilir bir diferansiyele sahip üçüncü dingili de ekledi. Kamyon ayrıca yeni ön ve arka tamponlara, ekstra LED aydınlatmaya ve etraflarında 37 inç arazi lastikleri bulunan 20 inç 10 kollu Hennessey jantlara sahip.

Ön seviye ayarlama kiti, yükseltilmiş elektronik katlanır basamaklar, işlemeli koltuk başlıkları, Hennessey ve Mammoth rozeti ve iki yıllık garanti var. Kamyon, Hennessey'nin şimdiye kadar ürettiği en büyük kamyon ve sadece 12'si üretim için planlanıyor, nadir bir araç olacak. Ve her birinin maliyeti 449.550 doları aşan pahalı olacak.

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

2020 Toyota Supra 2JZ Swap ile Yeni Hoonigan Serisinde Dyno'yu Vurdu

AAWqx6h.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

1000 beygir gücü sınırını kırmaya çalışıyor.

Yeni Toyota Supra A90 satışa çıktığından beri, sahipleri BMW'nin motorunu ikonik 2JZ ile değiştirmeye can atıyor. Böyle bir örnek, Hoonigan'ın "Dyno Everything" adlı yeni şovunda kendine yer buldu ve serinin geri kalanı için yüksek bir ölçüt oluşturdu.

BB11q9jd.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ayarlanmış Toyota, maks. Motorda bir Precision Turbo 7675 turboşarj (sahibi dyno çalıştırmadan önceki gece taktı), yeni dahili parçalar ve tüm gücü idare etmekte zorlanan yükseltilmiş bir aktarma organı bulunuyor. Sahibi bile ne kadar beygir gücü ürettiğini bilmiyor, ancak yaklaşık 900 beygir gücü (671 kilovat) sağladığına inanıyor.

BB11q4u3.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Motor1.Com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Sanal Dünyadan İlham Alan Citroen GT, Şimdiye Kadarki En Çılgın Fransız Süper Arabası

Son birkaç yılda tüm otomotiv endüstrisi, elektrikli otomobillere geçiş için çabalarını artırdı. Ancak 2022'de, hava kalitesi ve küresel ısınmayla ilgili artan endişeler nedeniyle bu adımlar daha da aceleye geldi. Neredeyse bir gecede, halihazırda yenilenen otomobil markalarının yeni EV'leri piyasaya sürdüğü hızda, yeşil odaklı yeni girişimlerin piyasada ortaya çıktığını gördük.

AAWv1fm.img?w=768&h=402&m=6

Çevre ve müşteri talebini karşılamaya çalışan EV üretimindeki bu artışın ardından konsept otomobil tasarımları da yükselişte. Stellantis'in sahibi olduğu en ünlü Fransız otomobil üreticilerinden biri olan Citroën, şu anda konsept otomobil serisinde gelecekten ilham alan birkaç elektrikli araca sahip. Hepsi, üreticinin sürüşün geleceğini keşfetme ve üstesinden gelme konusundaki tutkusunu gösteriyor.

Citroën 19_19, Ami One ve Cxperience, tamamen elektrikli, emisyonsuz yarına odaklandı. Hepsi olabildiğince modern ve gelecekteki olasılıklara bir bakış sunuyor. Ancak bu konsept otomobil serisinde uzun süredir geliştirilmiş (ve belki de biraz gözden kaçmış) ancak asla üretime geçmemiş bir otomobil de var.

Bugün, 2008'de piyasaya sürülen, ancak bugüne kadar piyasaya sürülmemiş muhteşem bir konsept otomobil olan Citroën GT hakkında daha fazla bilgi edinin. Bu spor araç, Fransız markanın resmi web sitesini zenginleştirmeye devam ediyor ve sadece yakın gelecekte bir durum güncellemesi almasını umabiliriz.

GT By Citroën, Potansiyel Olarak En Güçlü Fransız Süper Arabalarından Biri Olabilir

Citroën GT veya GTbyCitroën, Citroën ve Polyphony Digital arasındaki işbirliğinin bir sonucu olarak 2008 yılında Paris Motor Show'da görücüye çıktı. Fransız otomobil üreticisi, video oyunu Gran Turismo 5 için bir araba yapmak için Japon video oyun geliştirme stüdyosu ile çalıştı. Sonunda, yüksek maliyetler nedeniyle (iddiaya göre) üretim iptal edilmesine rağmen, model konsept otomobil tasarımına geçti.

Oyuna uygun Citroën GT birkaç versiyona ulaştı. Gran Turismo 5 oyuncuları, GT 394, 500, 599 ya da 778 beygir gücü üretebildiğinden, bu harika görünümlü Fransız arabasını pistte yüksek sınırlara zorlayabilirdi. Elbette oyuncular ekranda bu spor arabayı sürerken çok eğlendiler. Ama ya gerçek hayat?

Citroën GT konsept otomobil, 646 beygir gücü üreten Ford Modular V8 benzinli veya benzinli motora sahip olacak şekilde ayarlandı. Çıkış sırasında bu oldukça etkileyiciydi, ancak ne yazık ki Citroën GT gün ışığına çıkmadı. Gelecekte üretime geçerse GT'nin daha da güçleneceğini umabilir miyiz? Söylemesi zor. İLGİLİ: Boyut Önemli Değil: Citroen Minik My Ami EV Buggy Konseptine Dayanıklılık Getiriyor

Citroën GT Aynı Anda Kaslı ve Zarif

Citroën GT, mükemmel güç potansiyelinin yanı sıra performansı daha da artırmak için olağanüstü bir tasarım sunacaktır. Yukarıda paylaştığımız fotoğrafa bir bakın. GT by Citroën, geniş hava girişleri, mavi LED farları ve karbon dikiz aynaları ile dışarıdan son derece güçlü görünüyor. Ayrıca, incelikli ama oldukça tanınabilir Citroën ızgarasını da seviyoruz.

Tüm bu özellikler GT'nin kaslı ve çekici görünmesini sağlar, ancak aynı zamanda kaldırma ve sürüklemeyi de azaltır. Bu spor otomobil, her şeyden önce aerodinamiği göz önünde bulundurarak inşa edilmiştir, arkada mobil bir rüzgarlık ve hava difüzörü ile birlikte gelir. Alçak duruş ve pürüzsüz ve zarif çizgiler de çabaya katkıda bulunur ve GT'yi inanılmaz derecede çekici kılar.

Dolayısıyla GT by Citroën hakkında çok az bilgiye sahip olmamıza rağmen, yine de bu spor otomobilin canavar olacağını söyleyebiliriz. Sadece yoldaki tüm gözleri (ve sadece oyuncuların gözlerini değil) çekmekle kalmayacak, aynı zamanda hem pistte hem de şehirde heyecan verici bir sürüş sağlayacaktır.

Sportif Kabin Citroën GT ile Gelen Başka Bir Keyif
Son olarak, ama kesinlikle en az değil, Citroën GT Concept Car türünün tek örneği bir iç mekana sahiptir. Başlangıçta kabinin tasarımı bizi şaşırttı - sadece sportif değil, aynı zamanda inanılmaz derecede zengin ve konforlu.

Uzaktan (veya daha doğrusu ekranın diğer tarafından) bakıldığında, iç malzemeler birinci sınıf kalitede görünüyor. Spor koltuklar, dolgulu ve koyu deri döşemeli olduğundan süper rahat olmalıdır. Ayrıca, sürüş deneyimini daha fazla oyun benzeri ve eğlenceli hale getirmek için oyundan ilham alan bir direksiyon simidi var.

Kabinin geri kalanı son derece basittir ancak dinamik görünümü ve pratiklik seviyesini kaybetmez. Yüksek performanslı bir sürüş için ihtiyaç duyduğunuz düğmeler ve işlevler hala var - Citroën yalnızca GT'nin sınırlarını zorlarken dikkatinizin dağılmamasını sağladı.

Her şey düşünüldüğünde, Citroën GT Concept Car, en iyi Fransız süper arabalarından biri olmak için gereken her şeye sahip görünüyor - üretim tarihi hariç. Citroën'in fikrini değiştirmesini umuyoruz, böylece bu inanılmaz sanal esinli sürüşü gerçek hayatta görebilir ve test edebiliriz.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Ferrari 812 Competizione Motoru Neden Piyasadaki En Heyecan Verici V12'dir?

İçten yanmalı motorlara saygı duruşu olarak, tüm ikonik markaların elektrikle çalışan motorlara dönüşmesi gerekmeden önce bazı özel modelleri bekleseniz iyi olur. 812 Competizione, zaten olağanüstü 812 Superfast'ın sınırlı sayıda, yüksek düzeyde ayarlanmış bir versiyonu olan trende Ferrari'nin yanıtıdır. 819 hp'ye yükseltilmiş 6.5 litrelik V12 motora ek olarak, Ferrari aynı zamanda titanyum biyel kolları, pistonlar, bir krank mili ve bir emme manifoldu içeriyordu ve tüm bunlar motoru bir canavar yapıyor.

AAWxCjL.img?w=768&h=402&m=6

Peki, 812 Competizione Ne Kadar Yükseltildi?

Yeniden kalibre edilmiş çift debriyajlı şanzıman, bağımsız bir arka tekerlek direksiyon sistemi ile yüzde beş daha hızlı vites değiştirme ile kuruldu. Rekabet kesinlikle herkesin dikkatini çekiyor, daha fazla yere basma kuvveti yaratan ve standart 812'den 75 libre daha hafif olan yeniden şekillendirilmiş gövdesiyle meraklıları boşverin. Kaputun altındaki güç ve Competizione'nin boyutu hakkındaki bilgi sizi korkutuyor. İç mekanda temelde 812 Superfast ile aynı, çok işlevli ekranı ve büyük devir sayacı ile alcantara hemen hemen her yüzeyi kaplıyor, ancak karbon fiber olmadığı alanları vurgulayarak göz korkutucu ve tehditkar stili güçlendiriyor. İç mekanın çoğu 812 Superfast ile aynı olsa da, vites seçici yeni bir eklentidir.

Kontağı çalıştırdıktan sonra, motor kükreyerek canlanır, sese ve çevreye hakim olur. Ayağınızı yere bastığınızda, motor hemen yanıt vermeye başladığından hızlanma vahşileşir ve düşük devirlerde bile aracı büyük bir aciliyetle çalıştırmanıza olanak tanır. Bununla birlikte, V12 çok daha fazlasını, tiz bir çığlık ve sanki patlayacakmış gibi hissettiren inanılmaz derecede hızlı bir hızlanma sunar, ancak değil, 9.500 rmp devir sınırlayıcı devreye girer girmez, yapabileceksiniz. sağdaki küreğe uzanın veya vites kolunu bir seviye yukarı çekin. Bununla devam edin ve 812 Competizione 0-62 mil hıza sadece 2,9 saniyede ulaşacak!

En Hızlı Devir Veren Üretim V12 Motoru?

812 Competizione'nin sunduğu yol tutuş miktarı delice, buna hafif ama hızlı direksiyon eşlik ediyor, arabayı hiç sinirlendirmiyor, heyecanlandırıyor! Muazzam kavrama kabiliyeti ve Michelin lastikleri ile otomobil, virajlarda hızlanırken arkada sağlam bir his veriyor. Competizione'nin sürücü ile olan mükemmel iletişiminin çoğu bağımsız arka tekerlek direksiyonu ve mükemmel elektronik aksam sayesinde çok takdir edilmelidir. Araba ne kadar güçlü olursa olsun, aynı zamanda frenler tarafından da açıkça kontrol edilir.

Devir ve beygir gücündeki 812 Competizione artışı nedeniyle, V12 motoru Maranello'nun herhangi bir yol otomobilinin en güçlü yanmalı motorudur ve aynı zamanda Ferrari'nin en yüksek devirli üretim motoru ve şimdiye kadar yapılmış en hızlı yolda giden V12'ler arasında olmasıyla da övünmektedir. ! Örnek olarak, titanyum bijonlar standart 812'ye göre %40 daha hafiftir. Artık pistonların ve eksantrik millerinin içindeki pimlere sürtünmeyi azaltan ve dayanıklılığı artıran karbon kaplamalar uygulanıyor. Yeniden dengelenmiş bir krank mili ayrıca Competizione'nin performansını iyileştirirken, yanma odasındaki patlama gücünü en üst düzeye çıkarmak için girişin uzunluğunu sürekli olarak ayarlamak için giriş sistemine değişken geometrili giriş yolları takılmıştır. Competizione nasıl bir ses çıkarır? İnanılmaz. Yeni tasarlanmış bir egzoz borusu nedeniyle Ferrari, 812'nin ticari marka gürültüsünü korurken bir gaz partikül filtresi sunarak kendine özgü motor sesini geliştirdi.

Ferrari 812 Competizione Maliyeti Ne Kadardır?

Bu sadece inanılmaz bir başarı değil, aynı zamanda Ferrari 812 Competizione 819 beygir gücü, 0-62 mil / saat 2.85 saniye ve maksimum 211 mil hız, elektrik destekli Lamborghini Sian FKP 37'deki doğrudan rakiplerinden biraz daha iyi rakamlara sahip. Karbon kullanarak Fiber, Competizione, tamponlar, ayırıcılar ve difüzörlerle yere basma kuvvetini optimize eden revize edilmiş aerodinamik paketlerle birlikte ağırlığını önemli ölçüde azalttı. Arka ekran artık cam yerine girdap oluşturuculu bir alüminyum panel iken. Ayrıca, artık karbon fiberden yapılmış ayırt edici kaput şeridi ile arka spoyler yükseltildi. Şu anda satın almak için 812 Rekabetçi yok, şaşırtıcı bir şekilde hepsi tükendi, ancak bir tane satın almakla ilgileniyorsanız cüzdanınızın oldukça uzağa gitmesi gerekecek, satın alma işleminizi güvence altına almak için 583.000 $ 'lık bir miktar gerekli olacaktır.

812 Competizione özel bir şey. Motorun kendisi bir sihirbaz ama burada süper hızlı ve kırılgan yol tutuşu ile bir araya geldiğinde bu Ferrari'yi sürmesi ve izlemesi bile bir keyif haline getiriyor. İçten yanmalı motorlara verilen övgüler devam ederken, bu şimdiye kadar listenin başında olmalı.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 VW Amarok Ayrıntıları Yayınlandı: Daha Büyük, Daha Yetenekli, Premium Döşemeler

BB1eZoF2.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&

Orta boy kamyonet, Ford Ranger ile ikizdir, ancak tamamen VW tasarımına sahiptir.

Adını Inuit mitolojisindeki bir kurt tanrısından alan Amarok, 2010'dan beri piyasada ve ikinci nesle geçişe aylar kaldı. Gövde üstü kamyon, bir VW platformundan Ford'un 2022 Ranger'ı destekleyen güncellenmiş T6'sına geçiş yapacak. Piyasaya sürülmeden önce, orta boy pikap, daha önce onaylanmış V6 TDI ve Blue Oval'in temellerinin ötesinde daha çekici teknik özellikleri paylaşmak için geri döndü.

Daha fazla uzatmadan, 2023 Amarok çift kabinde 96 milimetre (3,7 inç) ila 5,350 mm (211 inç) arasında esnetilecek ve dingil mesafesi 125 mm (5 inç) ila 3,220 mm (127 inç) arasında uzatılacak. lezzet. Aynı gövde stili 2 mm (0,07 inç) daha uzun, 1,880 mm (74 inç) olacak, ancak gövde 34 mm (1,3 inç) ila 1.910 mm (75 inç) arasında daha dar olacaktır. Daha iyi yaklaşma ve uzaklaşma açıları için daha kısa ön ve arka sarkıntılara sahip olacağı ve böylece onu zorlu yollarda daha yetkin hale getireceği söylendi.

AAUdwo0.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yük kapasitesi 1.200 kilograma (2.645 pound) yükseltildi ve 3.500 kg'lık (7.716 lbs) çekme kapasitesi artık daha geniş bir model yelpazesinde mevcut. VW, çift kabin gövde stilinin yanı sıra, yeni Amarok'u tek kabin şeklinde de satmayı planlıyor. Avrupa'da, alıcılar bir arkadan çekişli kurulum veya iki dört tekerlekten çekiş sistemi (isteğe bağlı ve kalıcı) arasından seçim yapabilecekler.

Tekerlek boyutu, donanım seviyesine bağlı olarak 17 ila 21 inç arasında değişecektir. Bunlardan bahsetmişken, seçim yapabileceğiniz beş tane olacak: Base, Life, Style, Panamericana ve Aventura. Son ikisi, birincisi arazi dışı bir karaktere sahipken, ikincisi yolda kullanıma yönelik olacak şekilde premium sürümler olarak faturalandırılır.

Amarok'un daha sofistike versiyonları, matris LED farlar ve Harman Kardon ses sisteminin yanı sıra 30'a kadar sürücü yardım fonksiyonuna sahip olacak. Bilgi-eğlence sistemi Ford'un SYNC4 sisteminde çalışacak ve 10.1 ve 12 inç boyutlarında, sekiz inçlik dijital sürücü ekranıyla birlikte sunulacak.

Ön cam, tavan, aynalar, kapı kolları ve sera taşınırken Amarok yapısal sorunları Ranger ile paylaşacak. Yine de VW, kamyonun tasarımının önemli ölçüde farklı olacağı konusunda ısrar ediyor ve aynı şey Panamericana ve Aventura modelleri için suni deri olacağı kabin için de geçerli.

Ford, 2023 Amarok'un üretimine bu yılın sonlarında Güney Afrika, Pretoria'daki fabrikasında başlayacak. Güney Amerika pazarları için montaj VW'nin Arjantin, Pacheco'daki fabrikasında devam edeceğinden, ilk nesil kamyonetin sonunu getirmeyecek.

Kaynak: Motor1.com

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 Toyota Supra: Yeni Düz Şanzımanın Tüm Detayları

AAWG9Ws.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

2023 Toyota Supra, manuel şanzımanla satışa sunulacak.
Altı ileri manuel şanzıman, 382 beygirlik turboşarjlı 3.0 litrelik sıralı altı için sunulacak ve taban 2.0 litrelik turbo-dört, yalnızca otomatik olarak kalacak.

2023 Supra bu yıl ABD'de satışa çıkacak.

Toyota Supra'nın dönüşünden bu yana beklediğimiz an geldi: 2023'te Supra nihayet manuel şanzımanla satışa sunulacak. Altı vitesli şanzıman yalnızca 382 beygirlik turboşarjlı 3.0 litrelik sıralı altı motorla sunulacak ve yeni model yılı için süspansiyon ve iç mekanda bir dizi başka değişiklikle birlikte geliyor.

BMW şu anda B58 sıralı altıyı (altı silindirli Supras'a güç sağlayan varyantı) ABD'de manuel şanzımanla sunmadığı için, Toyota'nın bu şanzımanı bunun için özel olarak tasarlamanın büyük bir zahmete girdiğini söylediğinde, Toyota'ya inanıyoruz. araba. Motor, sekiz ileri otomatik ile eşleştirildiğinde ürettiğiyle aynı çıktıyı üretecek, ancak manuel daha kısa bir son tahrik oranı alıyor - otomatik için 3.46'ya karşı 3.46. Ayrıca devre dışı bırakılabilen bir devir eşleştirme işlevi vardır.

Çubuk 3.0 ve 3.0 Premium modellerinde ve A91-MT adı verilen özel yeni bir özel sürümde sunulacak. Yalnızca manuel olan bu donanım seviyesinden yalnızca 500 adet ABD'de sunulacak ve mat beyaz veya gri renk seçenekleriyle sunulacak. Başka hiçbir Supra'da bulunmayan kahverengi deri bir iç mekana sahip ve aynı zamanda bir Alcantara vites topuzu, kırmızı fren kaliperleri, kırmızı rozet, kırmızı dikme kule destekleri ve 19 inç jantlar ile birlikte geliyor.

Manuel otomobil için yapılan diğer değişiklikler arasında, yeniden kalibre edilmiş çekiş kontrolü ve denge kontrolü programlaması ve manuel vites değiştiriciye uyum sağlamak için bilgi-eğlence kontrol düğmesini ve diğer düğmeleri hareket ettiren yeniden düzenlenmiş bir orta konsol yer alıyor. Toyota, vites topuzunun yerleşiminin, vites kolu ve orta konsol arasında yeterli boşluk sağlamak için tasarlandığını söylüyor.

AAWG5Ec.img?w=768&h=512&m=6

Tüm 2023 Supras'lar, amortisörler ve hidrolik direksiyon sistemi için revize edilmiş ayarların yanı sıra Toyota'nın Hairpin+ adını verdiği yeni bir özelliğe sahip olacak. Özellikle dik yokuş yukarı keskin dönüşler için tasarlanmıştır ve sol ve sağ arka lastikler arasında patinajda daha büyük bir farka izin verdiği söylenir.

Toyota, manuel şanzımanlı 2023 Supra'nın ne kadara mal olacağını söylemedi, ancak çubuğa bir "seçenek" olarak atıfta bulunarak bir fiyat primi taşıyabileceğini ima etti. Supra'nın vites kutusunu kendimiz değiştirene kadar nihai kararı vermemiz gerekecek, ancak bunun için fazladan ödeme yapmaya değeceğini düşünüyoruz.

Kaynak: Car and Driver

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bentley Yeni 'Uzun zamandır Beklenen' Modeli 10 Mayıs'ta Tanıtıyor

AAWJC7m.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bentley, 10 Mayıs'taki tanıtımından önce yeni bir modelin tanıtımını yapıyor ve bize devam edecek pek bir şey verilmese de, iddiamız, markanın mevcut modellerinden birinin, muhtemelen Bentayga'nın uzun dingil mesafeli bir versiyonu olması. Flying B'nin en çok satanı.

Teaser videosunda bir arka kapı görüyoruz ve ardından Bentley ekranda bu boşluklarla birlikte "Uzun - Bekleniyor" yazan bir metin yanıp sönüyor, bu nedenle tahminimiz tamamen çılgınca bir spekülasyon gibi görünmüyor. Bunun ötesinde, bu uzun Bentayga'nın o modelin döşeme yığınının en üstünde oturmasını ve muhtemelen şu anda standart dingil mesafesi modelinde sunulandan daha lüks bir dört kişilik oturma düzeni sunmasını beklerdik. .

Daha uzun bir dingil mesafesi ve bir hyperluxe dört koltuk düzeni ile gitmek, teoride, onu uzun dingil mesafeli Range Rover ve benzeri araçlarla rekabet etmek için daha iyi bir konuma getirirken, varlıklı alıcılar için daha özel bir deneyim sunar.

Bu yeni Bentley'in resmi lansmanı 10 Mayıs'ta 04:30 PT, 7:30 AM ET'de gerçekleşecek.

AAWJC7n.img?w=768&h=548&m=6

AAWKxIh.img?w=768&h=548&m=6

AAWK9iE.img?w=768&h=548&m=6

AAWJC7p.img?w=768&h=548&m=6

AAWJC7q.img?w=768&h=548&m=6

AAWK9iK.img?w=768&h=548&m=6

AAWKqsJ.img?w=768&h=548&m=6

AAWKdLl.img?w=768&h=548&m=6

AAWJC7t.img?w=768&h=548&m=6

AAWK1E5.img?w=768&h=548&m=6

AAWKjwF.img?w=768&h=548&m=6

AAWKdLt.img?w=768&h=548&m=6

AAWK9jd.img?w=768&h=548&m=6

Kaynak: Roadshow

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yakıt Hücreli Araç: 2022 Hyundai Nexo'yu Neden Seviyoruz?

Otomotiv sektörü yeniliklerle güçleniyor. Tüm dünya gezegenin iyiliği için emisyonları azaltmanın yollarını ararken, otomobil üreticileri bu amaca yardımcı olacak yeni fikirler buluyor.

AAWQNnn.img?w=768&h=402&m=6

2022 Hyundai Nexo, Beş Dakikada Hidrojen Doldurmayla Yüzlerce Mil Kat Edebilir

Dürüst olmak gerekirse, 2022 Hyundai Nexo ne ideal ne de aşırı güçlü. Bununla birlikte, diğer nitelikleri, daha çevreci bir sürüş çözümü isteyenler için onu mükemmel bir seçim haline getiriyor.

2022 Hyundai Nexo, 95 kW'lık bir yakıt hücresi yığını ve 40 kWh pil içerir. Bunlar, 291 lb-ft tork ile 161 beygir gücü üreten bir elektrik motorunu çalıştırıyor. Elbette, bu çok etkileyici değil, ama bizi bir dinleyin.

İlk olarak, 2022 Hyundai Nexo, EV'lerin size sunabileceğinden bile daha az olan sıfır emisyona sahiptir. İkinci olarak, depoyu yeniden doldurmak beş dakika sürer, ancak 354 veya 380 mil (döşemeye bağlı olarak) bir sürüş menzili elde edersiniz.

Bu derecelendirmeleri seviyoruz çünkü tamamen yeşil bir araç, şarj etmek için zaman kaybetmeden sizi yerlere götürebilir. Yolculuğunuzun ortasında yavaşlamaz veya durmazsınız, evinize elektrikli şarj cihazları koymanız gerekmez. Ama yine de, bu her birey için bir tercih ve rahatlık meselesidir.

2022 Hyundai Nexo: Yakıt Hücresinden Esinlenen Tasarım Kullanışlı ve Gözü yormaz
Ayrıca 2022 Hyundai Nexo'nun olabildiğince modern olmasını da seviyoruz. Bu şık görünümlü SUV, çok keskin olmadan pürüzsüz hatlar ve güçlü bir duruş sunar. Dış kısımdaki her ayrıntı rafine ve zarif, bu da sürtünme katsayısını düşürmeye ve sürüş menzilini artırmaya yardımcı oluyor. Yani 2022 Hyundai Nexo sadece çekici değil, aynı zamanda aerodinamik.

Şimdi, 2022 Hyundai Nexo, sonuçta o kadar da farklı olmayan iki donanım seçeneğiyle geliyor. Mavi standart bir versiyon gibidir. 380 mil sürüş mesafesi, 12,3 inç dokunmatik ekran ve diğer standart özelliklerle birlikte gelir. Bu trim daha ucuzdur, ancak daha az ağır tasarımı, Limited'den daha iyi bir sürüş aralığı sağlar.

Öte yandan, Limited daha kaliteli ve daha pahalıdır. Eller serbest elektrikli kaldırma kapısı, geniş açılır tavan, havalandırmalı koltuklar, ısıtmalı direksiyon simidi ve diğer ileri teknoloji özellikler gibi lükslerde kardeşinden farklıdır.

Sonuç olarak, her iki trim de çekici ve kullanışlı ve onları eşit derecede seviyoruz. Farklılıkları yalnızca sürüş menzili ve teknik özellikler etrafında döner.

2022 Hyundai Nexo'nun Özünde İnovasyon ve Akıllı Özellikler Var
Şimdi muhtemelen en çok 2022 Hyundai Nexo'yu yenilikçi özellikleriyle seviyoruz. Nexo'nun kabinine baktığınızda özellikle göze çarpan hiçbir şey yok. SUV, sınıfındaki diğer araçlara oldukça benzer. Şık ve düzgün ama süper lüks değil.

Bununla birlikte, 2022 Hyundai Nexo'nun tamamen yenilikle ilgili olması bizi heyecanlandırıyor. Akıllı Anahtar düğmesine basıldığında bu araç, paralel veya dikey bir alana otonom olarak park eder. Sürücü koltuğunda olmanıza bile gerek yok!

Dahası, Hyundai SmartSense sistemi, şerit takip yardımı, önden çarpışmadan kaçınma yardımı, sürücü dikkat uyarısı ve daha fazlasıyla başlayan güvenlik özellikleriyle doludur. Sürücüler her sürüş sırasında tam olarak desteklenir ve yolda kendilerini güvende hissedebilirler. Bu sadece biz konuşmuyoruz – IIHS, 2022 Hyundai Nexo'ya 2022 için en iyi güvenlik seçimi unvanını verdi.

Diğer kullanışlı özellikler açısından 12,3 inç dokunmatik ekrandan daha önce bahsetmiştik. Hyundai Blue Link uygulamasının yanı sıra Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonu da mevcuttur. Bu uygulama, uzaktan motor çalıştırma ve bir hidrojen yakıt istasyonu bulucu sunduğu için oldukça pratiktir.

Son olarak, 2022 Hyundai Nexo, bol miktarda yolcu ve kargo odası olan küçük ama konforlu bir SUV. Hem uzun hem de kısa yolculuklarda tüm eşyalarınızı toplayabilir ve kendinizi rahat hissedebilirsiniz. Listelenen tüm özelliklerin birleşimi, bu hidrojenle çalışan SUV'u sevmek için yeterince iyi bir neden değilse, ne olduğunu bilmiyoruz!

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Gothic Splendor: 2022 Rolls-Royce Black Badge Ghost'a Ayrıntılı Bir Bakış

İngiliz otomobil üreticisi Rolls-Royce, her zaman en kaliteli lüks sedanların elit üretimiyle tanındı. Markanın 1900'lerin başındaki ilk araçlarından bu yana, modellerini on yıl boyunca sürekli olarak geliştirmeyi başardı ve bu nedenle Rolls-Royce şimdi dünyanın en önemli ve arzu edilen lüks sedan üreticisi olarak kabul ediliyor.

AAWRdlf.img?w=768&h=402&m=6

2022 itibariyle, Rolls-Royce dört farklı sedan modeli ve hatta bir SUV sunuyor, en ucuz model versiyonu 327.750 dolardan başlıyor ve en pahalı birimi seçeneklerden önce 538.000 dolardan geliyor.

Bu vesileyle, Rolls-Royce'un giriş seviyesi lüks sedanı Ghost'u ele alacağız. Ancak, bu modelin fiyatı, özellikle Siyah Rozet kaplamasını seçerseniz, seçeneklerle hızla artabilir. Rolls-Royce Ghost Black Badge'e detaylı bir göz atalım.

2022 Rolls-Royce Black Badge Ghost'a Genel Bakış

Rolls-Royce Ghost'un taban fiyatı 343.000$ civarında ve Black Badge serisinin en üst seviyesi bu yüksek fiyata 43.850$ daha ekliyor. Bakalım Kara Rozet ekstra paraları haklı çıkarmak için neler sunuyor.

İlk olarak, Kara Rozet, araca daha gizli bir görünüm, belirli alanlarda cilalı ve parlak kaplama, iç kısımda koyu tonlu ahşap kaplama ve hepsinden önemlisi daha fazla güç veren koyulaştırılmış dış kaplamalar sunar.

Temel Rolls-Royce Ghost, 563 beygir gücü ve 627 pound-feet tork üretebilen çift turboşarjlı 6.75 litrelik bir V12 ile birlikte gelir; bunlar zaten otomobilin 0'dan 60'a sadece 4,6 saniyede çalışmasına izin veren etkileyici sayılardır. AWD ve 8 ileri otomatik şanzıman. Black Badge Ghost tam olarak aynı motora sahiptir, ancak daha fazla güç üretmesine izin vermek için kurcalanmıştır; özellikle, 592 beygir gücü ve 664 pound-feet tork, bu da 0'dan 60 mil / saate 4,2 saniyede çıkabilmesini sağlıyor, bu da aracın toplam ağırlığı göz önüne alındığında inanılmaz derecede etkileyici.

2022 Rolls-Royce Black Badge Ghost'un Yeni Özellikleri: En İyi Haliyle Lüks

Tahmin edebileceğiniz gibi, bu kadar itibarlı ve yüksek bir fiyat etiketi olan Rolls-Royce Ghosts, yolcularına her seferinde birinin arka koltuğuna oturma deneyimini yaşatan görünüşte sonsuz miktarda lüks özelliklerle birlikte geliyor.

Yeni 2022 Ghost, yeni bir dört tekerlekten direksiyon sistemi ile birlikte 50/50 ağırlık dağılımı sunar ve muazzam şasisinin yüksek hızlarda bile mükemmel şekilde idare edilmesini sağlar. Araç ayrıca, süspansiyonu önceden hazırlamak için yolu tarayabilen bir kamera sistemi tarafından kontrol edilen adaptif çift amortisörlü havalı süspansiyon ile donatılmıştır.

2022 Rolls-Royce Black Badge Ghost'un İnanılmaz Rahat İç Mekanı

İçeride, Rolls-Royce Ghost Black Badge, Rolls-Royce'un özel teknik dokuma karbon fiberiyle kaplanmış aynı siyah tema ve zamanla renk solmasını önleyen bir yöntem olan fiziksel buhar birikimi kullanılarak karartılmış havalandırmalar gibi diğer siyah vurgularla devam ediyor. .

Bu tür araçlarda norm olduğu gibi, en iyi koltuklar arkadakilerdir. Yerleşik masaj sistemleri ve en yüksek kaliteli deri döşeme ile hayal edebileceğiniz kadar rahatlar; Ayrıca tonlarca diz mesafesi ve eğlence sistemi var.

Daha önce kısaca bahsettiğimiz gibi, Rolls-Royce Ghost'un sürüş konforu muhteşem, o kadar ki yolcular gözlerini kapatırlarsa hareket eden bir arabada olduklarını bile neredeyse unutabilirler. Öndeki devasa V12 bile bir şekilde tamamen kapatıldığından dış gürültü yok. Son olarak, kulağa harika gelen 18 hoparlörlü Ismarlama stereo sistemi de var.

2022 Rolls-Royce Black Badge Ghost'un Kullanışlılığı ve Diğer Dikkate Değer Nitelikleri

Rolls-Royce Ghost'un ön planda bir V12 taşıdığı gerçeğini unutmayalım, bu açıkça, ondan gerçekçi olarak yüksek bir MPG derecesi bekleyemeyeceğiniz anlamına gelir. Şehirde tahmini 12 MPG ve otoyolda 19 MPG döndürür, bu da sınıf için iyi ve aslında oldukça iyi. Depolama alanı güçlüdür, özellikle bagajda, yaklaşık 15 fit küp alana sahip birkaç valiz ve çantayı kolayca sığdırabilir

Son olarak, bilgi-eğlence açısından, entegre bir Wi-Fi hotspot ile dijital bir sürücü ekranı ile birlikte büyük bir dokunmatik ekran var. Arkadaki yolcular için kendi girişlerini yapmalarını sağlayan ek ekranlar bulunmaktadır.

Sonuç olarak, temel seviye Ghost, Rolls-Royce'un şimdiden bir başyapıtı ve giriş seviyesi sedan olsa da, kesinlikle öyle hissetmiyor. Yapı kalitesinden sürüş konforuna ve hatta performansına kadar Ghost, en talepkar tüketicileri bile tatmin etmesi gereken çok yönlü bir lüks sedandır. Black Badge kaplaması, yalnızca artırılmış keskinlik ve daha özel tasarım öğeleriyle bu deneyimi geliştiriyor ve ayrıca ilave performansıyla Ghost'u sürmeyi biraz daha keyifli hale getiriyor.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 Kawasaki Teryx4'ün Her Fotoğrafı

AAWSRIi.img?w=768&h=576&m=6

2023 Kawasaki Teryx4 Metalik Elektrik Turkuaz

AAWSMtO.img?w=768&h=576&m=6

AAWSKnn.img?w=768&h=576&m=6

AAWSOYJ.img?w=768&h=576&m=6

AAWSWlb.img?w=768&h=576&m=6

AAWSMum.img?w=768&h=576&m=6

AAWSWlq.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: UTV Driver

  • Admin
Gönderi tarihi:

GM, Cadillac Sports Car Sketch'i C8 Corvette Tonlarıyla Paylaştı

AAWTHnL.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

  • Admin
Gönderi tarihi:

Acele Edin: DeLorean, DMC-12'nin Başka Bir Teaser Videosunu Yayınladı

AAWVlAt.img?w=768&h=404&m=6

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

Ferrari SP48 Unica, Arka Camsız Tek Seferlik F8 Tributo Olarak Tanıtıldı

AAWWyVm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Omologata ve BR20 gibi V12 ile güçlendirilmiş tek seferlik modellerin ardından, Ferrari'nin en yeni benzersiz tasarımında bir V8 kalbi var. SP48 Unica, F8 Tributo'ya dayanıyor, ancak gövde büyük ölçüde yeniden tasarlandığından hemen söylemeyeceksiniz. Eşi benzeri olmayan tasarım, geliştirmede yer alan uzun süredir devam eden bir müşteri tarafından görevlendirildi. Şahlanan At, alıcının sürecin her adımında söz sahibi olduğunu söyleyecek kadar ileri gider.

AAWWIJP.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yepyeni ön fasya, prosedürel-parametrik modelleme teknikleri ve 3D prototipleme kullanılarak tasarlandı. SP48 Unica'nın ızgara için benzer bir üç boyutlu etkisi olduğu için bazı Roman etkileri görüyoruz. Süper arabaya, çok tanıdık F8 Tributo'nun yanı sıra ondan önceki 488 ve 458'e kıyasla yeni bir ön tasarım kazandırıyor.

AAWWKM1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ferrari herhangi bir mekanik değişiklik hakkında tek kelime etmiyor, bu nedenle tek seferlik muhtemelen çift turbo 3.9 litrelik V8'i F8 Tributo'dan devralıyor. Bu arabada, İtalyan aygırını 2,9 saniyede 100 km/s hıza çıkarmak için 710 beygir gücü ve 770 Newton metre (568 pound-feet) tork için iyi. 0 ila 124 mph (200 km/s) 7,8 saniyede hızlanıyor ve 211 mph (340 km/s) maksimuma çıkıyor.

AAWWG8s.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Fiyat hakkında bir bilgi yok, ancak Ferrari, SP48 Unica için 280.000 $'lık F8 Tributo'dan oldukça yüksek bir prim istedi.

AAWWG8b.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWWKMw.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWWuyt.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWWIKx.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAWWyWg.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Motor1.com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Neden Arabanızın Kapısını Her Zaman Sağ Elinizle Açmalısınız?

Bir şehirde yaşıyorsanız, her işe gidiş geliş tehlikeli bir sürüşün "en iyisi" olabilir. Özellikle araba kapıları, Newton'un hiçbir iki nesnenin aynı anda aynı alanı işgal edemeyeceği yasasını kanıtlamada mükemmel bir öğretim yardımcısı haline geldi. Genellikle park etmiş arabalar ve akan trafik arasında bir bisiklet şeridinde sıkışan bisikletçiler, hatalı araba kapılarına çarpmaya o kadar yatkındır ki, fenomenin bir adı vardır: kapı. Ne yazık ki, düşündüğünüzden daha yaygın.

AAWTp3q.img?w=768&h=576&m=6

2011 tarihli bir rapor, Chicago'da yılın her günü kabaca bir kapı kazası olduğunu ve bildirilen tüm bisiklet kazalarının yaklaşık beşte birini oluşturduğunu tespit etti. New York City, bir video reklamı ve “LOOK! 13.000 şehir taksisinin tümünde Bisikletçiler için” etiketi (Chicago birkaç yıl önce benzer bir önlemi geçmeyi reddetti). Bu, her gün yaklaşık 336.000 taksi yolcusuna hizmet veren bir şehir için güzel bir başlangıç. Yine de, bir çıkartma davranışsal bir revizyon yapmaz ve şehirde bu mesajı tamamen kaçıracak olan günde 250.000'den fazla Uber ve Lyft yolcusu vardır. O halde, bisikletçiler ve sürücüler arasında barışı sağlamak için bir sonraki adım nedir?

Mükemmel kentsel tasarım blogu 99% Invisible, bisikletçilerin güvenliğinden endişe duyan bir motorlu taşıtın sürücüsü veya yolcusu olarak yapabileceğiniz basit, neredeyse zahmetsiz bir hareketi bildiriyor: Kapınızı sağ elinizle açmanız yeterli.

Bu ipucu bize Hollanda'dan geldi, bu yüzden burada "Dutch Reach" olarak biliniyor. Park etmiş bir arabanın sürücü tarafında oturuyorsanız ve çıkmak istiyorsanız, sezgisel olarak hazır olduğunuz için kapıyı kapı tarafı (sol) elinizle açmayın - bunun yerine kapıyı sağ elinizle açın. . Bu basit hareket, uzandığınızda tüm üst bedeninizi döndürmenize, önce dikiz aynanızdan görüş hattınızı çekmenize ve ardından arkanızdaki sokağa çıkmanıza neden olur. (Yolcu tarafındaysanız, sağınız yerine sol elinizi kullanın; işin püf noktası, üst gövdeyi döndürmek için kapıdan en uzaktaki eli kullanmaktır.)

Bu kadar basit ve işe yarıyor. Dutch Reach o kadar etkili ki, bisiklet dostu Hollanda'da bir adı bile yok. Onlarca yıldır, sürücülere kapı açmaları bu şekilde öğretildi.

Herhangi bir alışkanlık gibi, Dutch Reach'in de içselleştirilmesi biraz zaman alacaktır. Erişimi ana akım haline getirmeye çalışan bir güvenlik savunuculuğu hareketi olan DutchReach.org, sözcüğü yaymak için birçok kaynağa ve hatırlamanıza yardımcı olabilecek birkaç slogana sahiptir. Bizim favorimiz: “Uzan, Dön, Bak, Aç.”

Tabii ki, hatırlaması daha kolaysa, kendinize her zaman “Go Dutch” diyebilirsiniz.

Kaynak: Reader's Digest Canada

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bir Baba Altı Çocuğunun Her Biri İçin Bugatti Satın Aldı

AAWsN76.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Ve iyi bir önlem olarak, kendisi için iki tane satın aldı…
Altı çocuklu isimsiz bir baba, yakın zamanda Bugatti'nin Fransa'daki genel merkezini ziyaret ederek sekiz araba teslim aldı. Bu doğru, adam kendisine iki (ya da belki bir tane karısı) ve her çocuğu için bir araba aldı.

Jay Leno bile bunun delilik olduğunu kabul ederdi.

Görünüşe göre adı açıklanmayan müşteri her çocuk için bir Bugatti almakla kalmadı, teslimat için Fransa'nın Molsheim kentine yaptığı yolculukta hepsi ona eşlik etti. Bu bize oldukça havalı bir gezi gibi geliyor.

Baba, kendisi için Bugatti'nin 300 mil sokak otomobil hızını kırmasını anmak için yaratılmış bir model olan Bugatti Chiron Super Sport 300+ satın aldı. Sadece 30 adet üretilen Fransız hiper otomobilinin bu daha aerodinamik versiyonları oldukça koleksiyona sahip.

Bu da yetmezmiş gibi, adı açıklanmayan baba ayrıca bir Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition satın aldı. Diğer modelin nadir olduğunu düşündüyseniz, bunlardan sadece 8'i yapıldı. 2013'te bunlardan biri dünyanın en hızlı seri üretim arabası rekorunu kırarak saatte 254.05 mil hıza ulaştı. Aynı zamanda, o zamanlar dünyanın en hızlı dönüştürülebilir üretimiydi.

Bu adamın çocukları için ne tür bir Bugatti aldığını merak ediyor olmalısınız? Hiçbiri henüz araba kullanacak yaşta olmadığından, altı kişi için de Bebek II ile gitti. Ettore Bugatti'nin en küçük oğlu Roland'a hediye ettiği klasik Bugatti Baby'ye bir övgü, Bugatti Type 35'in %75 ölçeğinde, tamamen elektrikli bir rekreasyonudur. Bu çocukların çok şanslı olduğunu düşünüyoruz. Ve bu küçük arabaların ucuz olduğunu düşünüyorsanız, bir Chiron kadar pahalı değiller, bilin ki 40.000 dolardan başlıyorlar. Adam bunlardan 6 tane almış ama bizce maddi imkanlarına göre o kadar da para değilmiş.

AAWuuXm.img?w=768&h=432&m=6

Çocuklar, Bugatti Baby Is'lerini farklı renklerde almayı seçtiler: Turuncu, Sarı, Beyaz, Yeşil, Kırmızı ve Mavi. Bu, her çocuğa hangisinin ait olduğunu söylemeyi oldukça basit hale getirir.

Kaynak: Motorious

  • Admin
Gönderi tarihi:

Polis, Suudi bir adama Maserati'yi Roma'nın dünyaca ünlü İspanyol Merdivenleri'nden aşağı sürdüğü için tutukladı...

AAXgI9n.img?w=768&h=576&m=6

Gözetleme görüntüleri, Roma'nın ikonik İspanyol Merdivenleri'nden aşağı inen bir Maserati'yi gösteriyor.

Roma'nın miras koruma kurumu, arabanın 300 yıllık dünyaca ünlü dönüm noktasına zarar verdiğini söyledi.

37 yaşındaki Suudi bir adam kültürel mirasa ve anıtlara ağır hasar vermekle suçlanıyor.

Yerel polis, bir Suudi vatandaşının kiralık bir Maserati'yi Roma'nın ikonik İspanyol Merdivenleri'nden aşağı sürmesinin ardından kültürel mirasa ve anıtlara ağır hasar vermekle suçlandığını söyledi.

Roma polis teşkilatı Facebook'ta yaptığı açıklamada, 37 yaşındaki zanlının, polisin CCTV videolarını kullanarak kimliğini takip etmesi ve kullandığı araç kiralama şirketiyle iletişime geçmesinin ardından Milano'nun Malpensa havaalanında tutuklandığını söyledi.

Güvenlik kamerası görüntüleri, Salı gecesi ile Çarşamba sabahı arasında İspanyol Merdivenleri'nin tepesindeki Trinità dei Monti yaya bölgesinden geçen bir Maserati'yi gösteriyor. Maserati'nin SUV modellerinden biri gibi görünüyor.

AAXgJXo.img?w=768&h=574&m=6

Görüntülerde araba, yere inmeden önce ilk uçuş basamaklarından inerken görülüyor. Görüntüler, 135 adımlık inişi tamamlamadan önce birinin hasarı incelemek için araçtan ayrıldığını gösteriyor.

CNN'ye göre, Roma'nın miras koruma kurumuna göre araba iki basamağı kırdı. Ceset, olayda sağdan uçuşun 16. ve 29. basamaklarının hasar gördüğünü söyledi.

Organ, bazı parçaların geçici olarak yeniden takıldığını, ancak 300 yıllık adımları eski haline getirmek için daha fazla çalışmaya ihtiyaç duyulacağını söyledi.

CNN'ye göre vücut, "Aynı olaya atfedilebilecek ikinci seviyenin her iki rampasında da yaygın talaşlar, çizikler, aşınmalar ve tortular" keşfedildi.

AAXgTsP.img?w=768&h=576&m=6

İspanyol Merdivenleri 18. yüzyılda inşa edilmiş ve Roma'nın en ünlü simge yapılarından biri haline gelmiştir.

Audrey Hepburn ve Gregory Peck'in başrollerini paylaştığı 1953 yapımı "Roman Holiday" filminde rol alıyorlar. F. Scott Fitzgerald'ın "Tender Is the Night" adlı romanında ve Bob Dylan'ın "When I Paint My Masterpiece" adlı romanlarında da onlardan bahsedilir.

Merdivenler, 2016 yılında lüks moda evi Bulgari sponsorluğunda büyük bir restorasyon geçirdi.

Kaynak: Insider

  • Admin
Gönderi tarihi:

2022 Audi R8 RWD Spyder, Sapkınlığın Yerine Sahip Olduğunu Kanıtladı

AAXpjwn.img?w=768&h=576&m=6

Audi, yeniden doğuşunu ve itibarını Quattro dört tekerlekten çekiş sisteminin kaslı omuzları üzerine inşa etti. Daha da önemlisi, şirketin her yönden güçlü donanımı, R8'in 2007'den beri en sevdiğim süper otomobillerden biri olmasının ve ayrıca yaygın olarak neden bu kadar şaşırtıcı derecede yetkin bir günlük sürücü olarak kabul edilmesinin büyük bir parçası. Bu nedenle, 2017'de tanıtılan özel, arkadan çekişli bir model olan sınırlı sayıda üretilen R8 RWS'de birazcık burnumu kırıştırmadan edemedim. Evet, yaklaşık 110 pound daha hafifti ve evet, daha ucuzdu, ancak hala bana konunun dışında olan bir model gibi geldi, Audi'nin geri dönüşüne ve performans imajına güç veren temel taşı bir teknolojiye sırtını dönmesi garip bir şekilde sapkın bir yoldu.

Birkaç yıl boyunca R8 serisinde yer almayan Almanya, amiral gemisi 2022 Audi R8 Performance Spyder RWD'nin Quattroless versiyonunu bir kez daha sunuyor. Onunla sadece bir hafta geçirdim ve sanırım şimdi anlıyorum. Aslında bu konuda yanılmış bile olabilirim. Gibi.

Kaç tekerlek sürüldüğüne bakılmaksızın, bu R8'i sürmek hiç sıkıcı olmayacaktı - Audi'nin 5.2 litrelik V10'u buna asla izin vermezdi. Bu doğal emişli, ortaya monte edilmiş şaheser, satıştaki en büyük yüksek performanslı motorlardan biri ve tartışmasız tüm zamanların en iyilerinden biri olmaya devam ediyor. Evet, daha az dolar karşılığında daha fazla beygir gücü ve kesinlikle daha fazla tork sunan spor arabalar var, ancak gücünü daha tutarlı bir şekilde heyecan verici bir şekilde - özellikle de ses açısından - veren bir tane düşünemiyorum.

AAXoJzQ.img?w=768&h=548&m=6

AAXpIxr.img?w=768&h=548&m=6

Kaynak: RoadShow

  • Admin
Gönderi tarihi:

Ayrıntılı Patent Yeni Toyota MR2 Hybrid'i Ön izleyebilirsiniz

AAXtong.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Toyota, meraklı araba oyununu yükseltiyor. Otomobil üreticisi, yalnızca on yıl önceki sönük tekliflerden GR86, Supra ve şimdi de art arda GR Corolla ve Yaris'i piyasaya sürdü. Aslında, dizisinde eksik olan tek şey, Japon şirketin tarihinde uzun zamandır kutlanan bir modelin devamı: MR2. Gerçi bu değişiyor olabilir.

Ortadan motorlu yeni bir MR2'nin söylentileri uzun süredir ortalıkta dolaşıyordu, ancak bu fısıltıların kulaktan kulağa söylentiden fazlası olduğuna dair somut kanıtlar henüz ortaya çıkmadı. Bu değişiyor olabilir. Otomobil üreticisine verilen ve 11 Mayıs'ta yayınlanan bir patentte, Pasifik'te ilginç bir şeyler olduğu açık.

Patent basitçe "MONOKOK ARAÇ YAPISI" olarak adlandırılıyor ve Ocak 2020'nin sonlarında dosyalandı. Çoğunlukla, bir aracı hiç tanımlamıyor, sadece karbon fiber yapının kendisini ve çeşitli parçaların nasıl etkili bir şekilde takılabileceğini açıklıyor. Bu kısımlar ve monte edildikleri yer tabii ki göze çarpan kısım.

AAXtp4l.img?w=768&h=512&m=6

Toyota tarafından patentli monokok yapı.

Yukarıda Toyota'nın patentinde yer alan yapıyı görebilirsiniz. Kavramsal olarak, Lotus veya McLaren tarafından üretilen ve coupe veya roadster olarak yapılandırılabilen monokoklara benzer. Bu diyagramın gölgeli kısmı, hem "32" etiketli alanda bir aküyü hem de alt şasinin arkasında görünen deliklere monte edilmiş bir motoru barındıran bir alt şasidir. Ana çerçeve ve alt çerçeve ilginç bir şekilde farklı karbon fiber türlerinden yapılmıştır. Daha doğrusu, farklı reçine bağlayıcıları kullanıyorlar.

AAXti0M.img?w=768&h=512&m=6

Patent, bunun motordan gelen ısıyı yönetmek için yapılması gerektiğini açıklıyor. Alt şasinin reçinesi biraz daha zayıf ama ısıya daha dayanıklıdır, şasi reçinesi ise daha güçlüdür ancak üzerine sıcak bir motor monte edilmesiyle ilişkili sıcaklıklara dayanamaz. Belge, bunun bu durumda en iyi uzlaşma olduğunu savunuyor, ancak bir yan not olarak, hiçbir alt çerçeve kullanma girişiminden de söz ediyor. Bunun yerine, daha büyük bir karbon şasinin zıt uçlarına iki farklı reçine enjekte edilecektir. Açıkçası, bu mümkün ama pratik değil, çünkü yapı özellikle iki farklı reçinenin buluştuğu noktada zayıf.

Toyota sisteminin düzeni.

Yukarıda, Toyota'nın tanımladığı şeyin daha basit bir görünümünü görebilirsiniz. Arkada motor, ortada akü ve önde kokpit. Bu çizimler ölçekli değildir - otomobil üreticisinin patentleri tipik olarak değildir - ancak konuyu ele alır. Belge, hibrit kelimesinden de bahsetmiyor. Açıkçası, yine de, önemli boyutta ve kütlede değilse, bir aküyü monte etmek için bir alt şasi üzerinde özel bir yer bulmak için hiçbir neden yoktur. Bu şey sadece motoru çalıştırmıyor. Ya da sadece motoru çalıştırıyor ama çok, çok uzun bir süre gerçekten hızlı. Son kararı siz okuyucuya bırakıyorum.

Bu belgenin MR2 gibi bir şey için üretim amacına dönüştüğüne dair somut kanıtlara gelince, patentlerle ilgili her zaman belirsizdir. Bu durumda, diğer destekleyici patentler iyi olurdu, ancak bunlara ulaşmak zor. Örneğin, GM bir hibrit Corvette yaptığında, tamamen elektrikli ön akslı hibrit yapmadıkları için patentleri tespit etmek kolaydır. Böyle bir şeyi tarif ederlerse, neredeyse kesinlikle Corvette ile ilgili. Toyota'nın durumunda, bu bir hibrit olacak - şirket bunlardan bol miktarda üretiyor - ve önden çekişli bir otomobilinkine çok benzeyen bir transaks / motor kombinasyonuna sahip olacak ve benzersiz belgeleri tespit etmeyi zorlaştıracak. Ancak, bu patent belgesinin bir başvuru olmadığı, aslında Japon otomobil üreticisine verilmiş olması umut verici. Ayrıca, Toyota kısa süre önce, bunun gibi bir şasi ile çok iyi desteklenebilecek bir konsept (aşağıda resmedilmiştir) yayınladı.

AAXtonD.img?w=768&h=432&m=6

Yine de şüpheler var. Toyota'nın bu şasi için kullandığı üretim süreci, reçine transfer kalıplama, parçaları ölçekli ve makul bir maliyetle üretebilir. Bununla birlikte, karbon fiber şasili ve hibrit sistemli, uygun fiyatlı, kitlesel pazara uygun bir spor otomobil fikri pek olası görünmüyor. Bunu başarabilecek biri varsa, Toyota kesinlikle listede ama yine de zorlu bir tartışma.

Bütün bunlar söyleniyor, umarım gerçekleşir. MR2'nin dönüşü, özellikle bir hibrit ise, otomobil meraklılarının geleceği için büyük bir nimet olabilir. Şimdiye kadar, EV'ler gerçek arka yol oymacılığı, iki koltuklu hafta sonu makineleri olarak sönük olduklarını kanıtladılar. Yine de hibritler, sürdürülebilirlik ve sürülebilirliğin tamamen ayrılamaz olabileceğini kanıtlamak için doğru şeylere sahip olabilir. Toyota, eğer dinliyorsan, sadece yap.

Kaynak: The Drive

  • Admin
Gönderi tarihi:

AMG One'daki Mercedes CEO'su: "Evet Dediğimizde Sarhoş Olduğumuza Eminim"

BB1euF85.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&

F1 destekli hiper otomobilin yaratılması için uzun, uzun bir yol oldu.

Mercedes-Benz, Project One hiper otomobil konsepti şeklinde umut vadeden bir teklif sunduğunda 2017 yılıydı. Formula 1'den türetilmiş bir motora sahip 1.000 beygir gücünde yasal bir sokak arabası yapmak amacıyla, otomobil üreticisi temelde yol için bir F1 arabası istiyor.

Orijinal plan, hiper otomobili 2019'da piyasaya sürmekti. Ancak hepimizin bildiği gibi, Mercedes-AMG henüz sınırlı 275 One'dan birini üretmedi. Otomobil üreticisi, iddialı projenin geliştirme aşamasında çeşitli barikatlara atıfta bulundu - bunların başında daha katı emisyon yasaları geliyor.

Mercedes-Benz CEO'su Ola Källenius, merakla beklenen hiper otomobilin nihayet üretim formunda ne zaman yola çıkacağı sorulduğunda, ilk etapta projenin onaylanması hakkında şaka yaptı.

"AMG'deki ekip ve High Performance Powertrain Formula 1 kolu yaklaşık dört yıl önce bize geldi ve 'harika bir fikrimiz var, hadi bir karayolu arabasına bir Formula 1 motoru koyalım' dediler. Toplantı tutanaklarını kontrol etmek için geri dönmem gerekecek, ama eminim evet dediğimizde sarhoştuk," dedi Källenius, Autocar tarafından bildirildiğine göre.

AMG One, Test Sırasında:

AARH3Jz.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Açıkçası AMG One zor bir proje ama görünüşe göre Mercedes işi bitirmeye kararlı. Görünüşe göre Alman otomobil üreticisi AMG One ile ilgili haberleri "birkaç hafta içinde" açıklamaya hazır. İster üretim versiyonu ister teknik özellik sayfası olsun, yakında öğreneceğiz. Bu noktada AMG One'ın bu yıl üretimine başlayacağını biliyoruz.

Bu arada Mercedes-Benz Pazarlama Müdürü Bettina Fetzer, şirketin AMG One'ın gelişimi hakkında "çok dürüst bir belgesel" yayınlayacağını söyledi. Bu, otomobil üreticisine iyi bir ışık tutabilir – ancak aynı şeyi, multi-milyonluk hiper otomobillerini sabırla bekleyen zengin geleceğin sahipleri için söyleyemeyiz.

AARHaAd.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Motor1.com

  • Admin
Gönderi tarihi:

Otomobil Üreticileri havasız lastikleri kullanmaya başladılar

AAXzA5q.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Asla patlamayan veya şişirilmesi gerekmeyen havasız lastikler: Üreticilerin yakında gerçeğe dönüşmeyi umdukları, ancak önce kamyon sürücüleri için on yıllardır süren bir hayal.

Teknolojinin karşılaştığı zorluklar, bir grup gazetecinin havasız lastiklerle donatılmış bir Tesla'yı test ettiği Lüksemburg'daki bir Goodyear test pistinde sergilendi.

Lastikler, hava ile doldurulmak yerine, tekerlekleri sağlam tutan ve onlara şeffaf bir görünüm veren bir tel örgü ağına sahiptir.

Asfaltı kavrayan ince kauçuk tabakasının üstesinden gelmesi gereken devasa bir fiziksel zorluk var: otomobilin ağırlığını desteklemek ve binlerce ve binlerce kilometre boyunca standart havalı lastiklerin yanı sıra şokları emmek.

AAXzI83.img?w=768&h=512&m=6

Bu zorluğun üstesinden geliniyor: Lastiğin kauçuk ve plastik yapısı, araç pistin dar dönüşlerinde yatarken büyük strese direndi.

Sürüş yumuşaktır ancak yol tutuşu geleneksel lastiklerdeki kadar iyi değildir ve daha gürültülüdür.

Goodyear'ın havasız lastikler geliştirme çabalarına öncülük eden Michael Rachita, lastiklerin hem kavurucu sıcaklıklarda hem de karda 160 km/s'ye varan hızlarda 120.000 kilometre (75.000 mil) boyunca test edildiğini söyledi.

Rachita, "En belirgin avantaj, delinmeye karşı dayanıklı olmasıdır" dedi.

"Asla düz gitmeyecek, herhangi bir çiviyi aşabilir ve performans kaybetmemeyi bekleyebilirsiniz" diye ekledi.

Rachita, hava basıncını kontrol etmeye ve ayarlamaya hiçbir zaman ihtiyaç duymayacakları için havasız lastiklerin de sürücüler için bakım gerektirmeyeceğini söyledi.

Daha hafif, daha sessiz ve daha iyi yuvarlanma sağlayan ikinci nesil havasız lastiklerin yapım aşamasında olduğunu söyledi.

- Kademeli geçiş görüldü -

Michelin Tweel'i piyasaya sürdü, ancak bu, sürüş performansı açısından taleplerin çok daha fazla olduğu otomobillerden ziyade inşaat araçları için.

Fransız firma, ABD'li otomobil üreticisi General Motors ile geliştirdiği ve gelecek yıl otomobil fuarlarından showroomlara sıçramasını umduğu Uptis'i de tanıttı.

Araştırmacılar, kauçuğu yeni lastiğin petek yapısı üzerinde tutmak için bir fiberglas ve reçine kokteyli üzerinde çalışıyor.

Ancak Michelin'in CEO'su Florent Menegaux, havasız lastiklerin yakın zamanda normal lastikleri sıkmasını beklemiyor.

"On yıllar boyunca havalı lastiklere sahip olmaya devam edeceğiz" dedi.

Havasız lastik teknolojisine ilişkin ilk patentini 1982 yılında veren Goodyear, kısa süre önce araştırma ve geliştirme konusunda gıdasını hızlandırıcıya indirdi.

ABD'li firma, on yılın sonuna kadar otomobiller için bakım gerektirmeyen ve uzun ömürlü havasız bir lastiğe sahip olmayı hedefliyor.

Üniversite kampüslerinde servis otobüsleri ve otomatik dağıtım araçları için zaten erken bir versiyonu var.

Bridgestone ayrıca, ticari araçlarda erken versiyonları test etmiş ve on yıl içinde havasız bir lastiğin hazır olmasını umuyor.

Diğer üreticiler, havasız lastiklerin geleneksel lastiklerle karşılaştırılabilir şok emilimi sunacağı ve gürültünün yeterince azaltılabileceği konusunda daha şüpheci.

Continental araştırmacısı Gerrit Bolz, 2017'deki bir lastik kongresinde, "Bunlar uygulanabilir bir çözüm değil ve bir çözüm olacaklarını da beklemiyorum" dedi.

- Çevresel faydalar, ekonomik kaygılar -

Ancak kamyonlar için havasız bir lastik üzerinde çalışan İsveç Ulusal Karayolu ve Taşımacılık Araştırma Enstitüsü'nden bağımsız araştırmacı Ulf Sandberg, bunların sonunda uygulanabilir bir alternatif olacağına inanıyor.

AFP'ye verdiği demeçte, "Er ya da geç havasız lastiklerin devralabileceğine inanıyorum" dedi.

"Yuvarlanma direnci yüzde 50 azaltılırsa, araçların menzili yüzde 25 artar ve özellikle menzilin önemli bir sorun olduğu elektrikli araçlar için otomobil üreticileri için son derece değerli olabilir".

Havasız lastikler, çoğu aracın tüm kullanım ömrü boyunca dayanabilecekleri ve daha sonra ikinci bir ömür için geri dönüştürülebilecekleri veya kaplanabilecekleri için çevre açısından faydalı olduğunu kanıtlayabilir.

Ancak Sandberg, üreticilerin havasız lastikleri pazara sunmak için kauçuk yakmayabileceklerini, çünkü bunların iş modellerine de tehdit oluşturduğunu söyledi.

Havasız lastiklere geçiş, pnömatik lastikler için kullanılan üretim ekipmanını mahvedecek ve bu da şirketler için ağır bir maliyet olacaktır.

Havasız lastiklerin uzun ömürlülüğü göz önüne alındığında, şirketler daha az üreteceklerdi.

Goodyear'ın Avrupa'da ürün geliştirmeden sorumlu başkan yardımcısı Xavier Fraipont, havasız lastiklerin "iş modelimizi yeniden düşünmeyi, üretimimizi yeniden düşünmeyi" gerektirdiğini kabul etti.

Yine de, rakipler üzerinde bir liderlik kazanma veya tüketici pazarı için uygun fiyatlı ve yüksek performanslı bir havasız lastik tarafından geride kalma olasılığı, araştırmalarını ilerlemeye devam ediyor.

Kaynak: AFP

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.