tm_haberci Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2020 Gönderi tarihi: 7 Temmuz , 2020 Covid-19 pandemisi sonrasında çamaşır makinesi markaları; cüzdan, para, kart ve kişisel eşyaların yıkanabileceği cihazlarının reklamlarını paylaşmaya başladı. Firmalar kendi çamaşır makinesi modellerine, bu gibi eşyaların “yıkanabileceği” programları entegre ederek yeni bir pazarlama çalışması yürütme yoluna gidiyor. Haberi Haber Kaynağından Oku Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.