Zıplanacak içerik
  • Üye Ol
Admin

Bin Yıllık Nesil - Milenyum Nesli - Millennials

Önerilen İletiler

Bin Yıllık Nesil - Millennials - Milenyum Nesli

Bütün Makale (https://www.leapagency.com/blog/logic-magic/2017/10/31/leap-panel-millennials-tell-us-how-they-consume-media) alınmıştır.

Are-A-Thing---Header-2

 

Bin Yıllık Nesil bir Gerçek
Yazan: Alan Gilleo


Time Dergisi, Millennials'ın "Ben, Ben, Ben Nesil" olarak adlandırdığımız, Bin Yıllık Nesil'in hepimizin düşüşü olacağını iddia eden sayısız online makaleye (bkz. Son 24 saatteki herhangi bir Twitter yayını), her varsayımda Millennials hakkında olumsuz görünüyor.

Are-A-Thing---Article2-B

2016 yıllık Deep Shift konferansı sırasında yaptığı konuşmada "Adam Ruins Everything" adlı ev sahibi Adam Conover, sonraki nesillerin en asi, en sorumsuz veya en bencil olduğunu nasıl varsaymakta olduğunu açıklıyor.

Bu teorinin her on yılda bir Time Dergisi'nin kapakları üzerinde oynandığını görüyoruz.

Bir pazarlamacı olarak, yargısal lığınızın bu döngüsel ve yanlış negatif kalıplaşmış modellerle kirletilmesine izin veremezsiniz. Gerçek pazarlama dolarınız yolda. Yanlış yönlendirilen düşünceye karşı avlanırsanız, kendiniz veya daha kötüsü, müvekkiliniz için para kaybedeceksiniz.

Bu nedenle, bu sayı Millennials'ın kim olduğunu ortaya koyuyor: Forbes Magazine göre, yıllık satın alma gücü 200 milyar dolar olan bir grup insan (ve bu rakam yükseliyor). Teknolojik açıdan meraklı ama yine de fiyat duyarlılığı ve yaratıcı reklamcılığa benzer ürünler gibi benzerliklerle onlardan önceki nesiller arasında paylaşan insanlar.

Are-A-Thing---Article-B

Günün sonunda Binyıllar, sadece daha gelişmiş teknoloji ve sayısal alan ile büyüdükleri ve son derece rahat oldukları hariç, sadece başkaları gibi insanlar.

Dürüst olmak gerekirse, pazarlama açısından, minnettar olmalıyız.

Markanız başarılı olacaksa, Millennials ile bağlantı kurmayı öğrenmesi gerekiyor - bu da bazı mantık ve sihir gerektiriyor.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Bın Yıllık Nesil (Millennials) Bize Medyayı Nasıl Kullandıklarını Anlatıyor
Yazan: Dr. Timothy Sauer

LEAP Paneli 300 Bin Yılın üzerinde araştırma yapmak üzere Odyssey ile ortaklık yapıyordu. Bu araştırma için, Bin Yıllık Nesil'in en çok ilgilendiği reklamların dürüst bir şekilde temsil edilmesini ve hem geleneksel hem de nüanslı reklamcılıkla nasıl etkileşime girdiklerini görmek istedik.Panel-LM17-full

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Bin Yıllık Nesil'e Pazarlarken Asıl Hedefinizi Unutmayın
Yazan: Ruby Kohler

How to - Header

 

Şirketinizi başlattıktan sonra 18-34 yaşını çektiniz, son 10 yıldır tarafınız kaldı. Onlar sadık tüketici tabanı. Markanızın elçileri. Bir sonraki ödül töreninde teşekkür edeceğiniz kişiler.
Ancak bugün Gen-X'ler büyüdü ve sadıkken, hedef pazarınızdan uzaklaşıyor: En büyük canlı nesil ve yıllık satın alma gücü 200 milyar dolar olan bir grup insan. Millennials. Artık görmezden gelemeyeceklerini biliyorsunuz, ancak Millennials'a pazarlama yapmak, Generation X'e pazarlamadan farklı olduğunu da biliyorsunuz.
Şimdi pazarlama stratejinizde her iki tarafı da göz önünde bulundurun.
Benzerlikleri Bulun
Bunu yapmak için, önce iki hedef pazar arasındaki benzerliklere ve farklılıklara bakın; böylece, bu izleyicilerin markalarla etkileşime girmeye neyi teşvik ettiğini ve satın almalarını motive eden şeyleri anlayabilirsiniz.
Kayıtsız bir şekilde, Millennials ve Gen-Xers internette. Pew Araştırma Merkezi'ne göre, 18-29 yaş grubundaki çocukların yüzde 99'u ve Amerika Birleşik Devletleri'ndeki 30-49 yaş arasındaki kişilerin yüzde 96'sı Inernet kullanıcıları. Ama interneti nasıl kullanıyor değişir.
Bin yıllıklar, Generation X'a kıyasla telefonlarına ve tabletlerine daha fazla bağlı hissediyorlar. Perakendecilerden alışveriş yapmak için uygulamaları kullanıyorlar ve eğlenmek için daha fazla eğilimleri var.
Öte yandan, Gen Xer'leriniz daha az dürtüseldir ve satın alma kararları vermek için zamana ihtiyaçları vardır.
İnternette her iki grubun da etkin olduğunu bilmek, pazarlama kampanyalarınızın dijital alanda yaşayabileceğini ve olması gerektiğini ifade eder. Ancak, her grup için iletileriniz benzersiz olmalıdır.
yaratmak
Binyıllar boyunca yaratılan içerik, sosyal kimliğini veya akran grubundaki kim olduklarını hissetmelerini sağlamalıdır. Markanızın kendilerini ve hedeflerini gerçekleştirmelerinde nasıl yardımcı olduklarını gösteren görüntüleri ve videoları kullanın. Şık kısaltmalar ve hashtag'lar hakkında bilgi edinin ve emoji kullanımının nüanslarını anlamak için zaman ayırın.
Kendi dillerini özgün olarak konuşabiliyorsanız, orijinal bir bağlantı oluşturabilirsiniz. Sahip olduğunuz kanalların ötesinde bu bağlantıyı daha da ilerletmek için, Millennial seyircinin hangi etkeni ile ilişkili olacağını belirleyin.
Bu arada Gen-X'leriniz için onları satın alma kararına inandıran içerik oluşturun. En iyi performansla ilgili iddialarda bulunurken verileri kullanın ve markanızın sunduğu teklifin rekabete kıyasla görüntüleri veya videoları kullanarak göstermelerini sağlayın.
Şüpheniz olduğunda, satın almayı haklı kılmaya yardımcı olması için başka bir tüketici incelemesini vurgulayın. Unutma, bunlar sadık tüketiciler zaten. Onlara özel içerik ve indirimler sunarak onları daha sadık kılacaktır. Hatta birbirlerine ilk tanıştığınız iyi günler hatırlatan nostaljik bir içerik oluşturabilirsiniz.
dağıtmak
Her iki grup için de içerik oluşturduktan sonra nereye dağıtılması gerektiğini düşünün. Millennials ve Gen-Xers'ın çevrimiçi zaman harcadıklarını düşünün. Her iki grup da sosyal medya kullanıyor ancak bunu farklı kullanıyorlar.
Millennials Instagram, Snapchat, Twitter'da ve duymuş olsanız bile, Facebook. MarketingCharts ve Bluecore'a göre, Millennials'ın yüzde 25'i Facebook'u yeni ürünler hakkında öğrenmek için kullandıklarını söylerken, Gen-Xers'in yüzde 43'ü yeni ürünleri öğrenmek için sosyal medya kullanmadığını söylüyor.

millennials-online

X Nesil, ürünleri araştırmak için Facebook kullanmıyor olabilir, ancak Facebook'ta. Ayrıca Instagram ve Pinterest'te bulunuyorlar; bu nedenle sosyal medya, markaların kendilerine ulaşmak için kullanabilecekleri bir ağ markası. Bununla birlikte, Generation X için arama ve e-postayı ve telefonlarına bu kadar çok bağlı hisseden Binyıllar için SMS'i düşünmelisiniz.
Dürüst olalım
Bazen, iki kişilik gruplara pazarlama, iş yükünüzü iki katına çıkarmış gibi hissediyor olabilir. Tamamen yeni bir gruba odaklanmak zor görünebilir. Ancak, hem Millennials hem de Gen-Xers için çekici bir içerik oluşturup bunları her bir grubun vakit geçirdiği kanallara dağıtıyorsanız, hiçbir zaman pazarlamayacaksınız.
Yeni kanallar edinmekten ve içerik fikirlerini test etmekten korkmayın. Seni korkutmak için değil, birkaç yılda, Millennials'ı ve yaşlanan Generation X'u görmezden gelmeden Generation Z'ye nasıl pazarlayacağımız hakkında konuşacağız. Şimdi strateji ve araştırma yapmaya başlıyorsanız, önümüzdeki yıllarda oyunun başında.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Bin Yıllık Nesil'in En Çok Müptelası Olduğu En İyi 10 Marka (En çok satın aldığı)
yazan: Jeff Chambers

Çoğu zaman, En çok bin yıllık Nesil'in ilgisini çekmeyi istiyoruz. Şu anda, bunlar pazarlamanın "Kutsal Kellesi". Günümüzde 83 milyon var, bugün en çok satın alma gücü diğer insanların yaşamaktadır. Ve şimdiye kadarki en eğitimli nesil.
Tekerleği yeniden yaratmak yerine, zaten Bin Yıllık Nesil'in pazarında başarılı olan ve tüm markasını parçalayan ilk 10 şirkete döndük.
Condé Nast ve Goldman Sachs'ın yaptığı 2017 araştırmasına göre, Bin Yıllık Nesil tarafından alınan ilk 10 marka şu şekildeydi. Ölçek için, "benimle kafa mı buluyorsunuz?" 1 olarak kullandık ve 10 puanı bunun mükemmel bir karar olduğu anlamına geliyor.

Top10_Chart

Logolar

DSW, Michael Kors, Nordstrom, Sephora, Victoria Secret, Ulta'nın kelime logosu var. Geriye kalan dörtün bir işareti veya kürekle tanınan bir sembolü var.
Bu neredeyse 50/50 bölünmüşlüktür, dolayısıyla burada gerçek bir sonuç çıkartılamaz.
Bununla birlikte, benim fikrime göre, bir markanın kendi markası ve bir sembol tarafından tanınabilir olması daha yararlı olacaktır. Bir tüketici bu sembolü bir markadan ayrı ayrı görürse, vahşi halde o şirket düşünecektir. Buna ek olarak, gerçek tüketici iyi ambalajlamayla da yardımcı olur.

Renk

Üç renk olan Lululemon'ın tek istisnasıyla, bu markaların her biri tipik olarak iki renkle oynamaktadır. Daha da fazlası, çoğunluk siyah beyaz kalmaktadır. Ancak, beyazın tümü, marka paletinde zorunlu bir rol oynamaktadır.
Minimalist, basit ve simgesel bir logo gibi, markanın dışında renk görüyorsa şirketin bir tüketicisini hatırlatabilir.

Tip

Serif ve logoları sans serif kullanarak logolar arasında eşit 50/50 bölünme var. İki güzellik markası Sephora ve Ulta, sans serif kullanıyor. Giysi markaları ise karışıktır. Üst düzey markalar (Michael Kors, Kate Spade ve Antrenör) her biri serif yazı tipi kullanıyor ancak üst seviye atletik bir marka olan Lululemon, sans serif kullanıyor.
Yazı biçimleri diğer zamanlar için tartışılır. Tabii ki Sans serif yazı tipleri, her logoda üç renge kadar paralel olan daha minimalist ve basittir.
Tersine, serif yazı tipleri, geleneksel reklam biçimlerinde pazarlama araçları olarak sıklıkla kullanılan advertoriallarda daha okunaklı ve okunması daha kolay olduğu iddia edilmektedir.

Ton

Victoria's Secret - Hiçbir cazibe dükkanı değil, sadece "Sexy" kelimesine odaklanın
DSW - Tasarımcı Ayakkabı Deposu. Onların anagramı hakkında çok açık ve açıktırlar. Ayrıca, birbirlerine yan yana "Designer" ve "Depo" yerleştiren bir oksimoron kullanıyorlar.
Kate Spade - Hiçbir eser yok, ancak genç, şık ve ilginç tonları, yazı tiplerinin tamamında, yalnızca küçük harfli kelimelerin sürekli kullanımı ve "hoş" veya "klasik bir bükülme" gibi sözcük seçiminde görülüyor.
Lululemon - Hayir cümlecik yok. Web sitelerinden veya sosyal kanallarından bir ton söyleyemem.
Michael Kors - Bir deyim yok, ancak bej ve altın görüntüleri derhal bana bu markayı göze alamayacağımı söylüyor.
Nordstrom - Bu mağaza içinde ürün alıp alamayacağımı sorup sorgulamamın bıraktığı bir cazibe deyimi yok (bir marka mı? Bir depo mı? TJ Maxx tür bir yer mi? Berraklık bu marka için yararlı olabilir.
Ulta - "Her şeye güzel. Hepsi tek bir yerde "İki farklı marka güzellik veya makyaj ürününü bulmak için iki dükkana gitmem gerektiğini zaten beğendim. Bana rahatlıkla satıyorlar.
Nike - "Yap şunu" motive edici, cesaret vericidir ve biraz zor aşk.
Sephora - Hayır cümlecik, ancak web sitelerine ve anahtar kelimelerine dayanarak, bu markanın yalnızca giyecek veya yiyecek yerine makyaj ve güzellik ürünleri olduğunu söyleyebilirim.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Siyaset, Sebepler ve Reklamcılık: Bir Duruş Göstermek
Yazan: Chris Hawkins

Politics - Header

Bir trajik veya trend olayı takip eden saatler ve günler boyunca, büyük markalar ve kişiliklerin ortaya çıkması ve konuyla ilgili bir açıklama yapılması artık yaygın. Hızlı bir örnek için, Oreo'nun Superbowl sırasında yaptığı tweet.

Bir saniyede bir medya yayını yapan bir çağda zamanlama, bir markanın kamuoyunun gözünde düşüncelerini dile getirmek istediği her şeydir. Doğru şeyi doğru zamanda söylüyorsunuz ve yepyeni bir tüketici cins Millennial'ı kazanabilirsiniz.

Ancak, bir hashtag'ın aşırı yükselişe atlama baskısı, genellikle deneyimli medya yöneticilerinin, doğru zamanda yanlış şeyleri söylemelerine, potansiyel olarak da ciddi bir gerilemeye, müşterilerin kaybolmasına neden olmasına neden oluyor.

Temel Müşterilerinizi anlayın

Campbell's Soup, geçtiğimiz günlerde iki erkeğin yer aldığı bir reklam yayınladı; evde çikolata yemesi, çocuğun oğlu olduğuna işaret ediyor.
Atışın arka planında, çok inceliksiz bir şekilde, gökkuşağının yedi renkte bir çocuğun halka oyuncağı. Bu, bir nedenden ötürü bir açıklama yapmamakta, ancak çağdaş bir hayatın daha gerçekçi bir dilimini gerçekten basitçe boyamaktadır.

Bununla birlikte, Campbell's Soup'un Facebook sayfası, eşcinsel evliliğe ve eşcinsel ebeveynliğe karşı yorumlarla dolup taştı. Yorumları silmekten veya görmezden gelmek yerine, Campbell Çorbası zarafet ve mizah ile işlemişti. Bunu yaparak, Campbell, geniş bir kitleyi büyük ölçüde yabancılaştırmakla kalmayıp, sosyal bir konuda geleneksel bir markanın başını salladığını gösterdi.
Genellikle zor bir ders öğrendi: Bir şirket, ürün veya hizmet için doğru olan şey, bir sonraki için doğru olmayabilir. Analitik, bağlamsal araştırmalar, röportajlar, kişiler ve anketler yoluyla çekirdek kitlenizi ve sosyal bilinçli şirket veya organizasyon olarak farkındalığı artırmak için hangi stratejinin etkili olabileceğini düşünün. Aksi takdirde tüketicilerin kaybına neden olabilir.

Hızlı Kültürel Yükümlülük

Global Strategy Group'un Yıllık İş Dünyası ve Siyaset 2016 Çalışmasına göre, Millennial Amerikalıların yüzde 62'si, LGBTT hakları, iklim değişikliği, silah kontrolü, ırk ayrımcılığı, göç politikaları gibi güncel bir olaydan sonra şirketlerin 72 saat içinde kamuya açıklama yapmasının önemli olduğunu düşünüyor. , vb.
Şefkat ve empatinin kamusal görüntüleri sadece müşteri tabanını etkilemekle kalmaz aynı zamanda yeteneklerin korunması ve cazibesini de etkiler.
Herkese açık izleyiciler, şu andaki olaylarla ilgili kurumsal ve CEO'nun katılımıyla ilgili beklentisine sahipler. Weber San

dwich'in 2017'deki CEO Aktivizmi, Bin Yıllık Nesil'in yüzde 47'sinin CEO'ların toplum için önemli olan konular hakkında konuşma sorumluluğu bulunduğuna inandığını ortaya koyuyor

causes-stickers

Kurumsal nişan ve insanlık şimdi bir iş perkeni olarak görülüyor. Bin yılda birliklerin, sıcak tartışılan güncel konular üzerine harekete geçen bir şirket görmelerinden dolayı, sosyal medyadan almak ve sözcüğü yaygınlaştırmak için cazip olma olasılığı daha yüksektir.
Ürününüz veya hizmetiniz eşsiz veya devrimci değilse, sosyal farkındalık konusunda bazı duruş sergilemek neredeyse önemlidir. Millennials, ortalama olarak, amaç ve pozitifliği yansıtan bir işte çalışmak için 7,600 dolar maaş bırakmaya razı olacaktı. Millennials, tutkulu, çeşitlilik gösteren ve dolarının gücünü ve varlığının değerini göz önünde bulunduran uyandırılmış bir nesildir.

Dürüst ol

"Sanırım her neslin insan haklarının anlamını genişletme sorumluluğu var." Tim Cook, CEO, Apple
Markanızın duruş sergilemesi gerektiğini düşünüyorsanız, doğal, dürüst, iyi düşünülmüş ve en önemlisi de markanızla çınar veriyorsa yapın. Aksi takdirde, orijinal görünmez. Ve Millennials samimi olmayan iddiaları kabul eder.
Campbell's Soup'da, markaları her zaman evin ve ailenin sıcak, sevecen konforlarını temsil etti. Dünyadaki tüm duyuları, çağdaş bir izleyici için mesajlarını düzenler. Dürüst davranırlar, mesajlarını gösterirler ve ürünlerini almaya ve markalarını desteklemeye devam eden önceki nesiller hakkında farkındalıklarını sergileyerek ince ve kademeli olarak gösterirler.

İtiraf edeceğiz: Riskli

Ve dürüstçe, korkutucu, geniş tüketici manzarasında bir görüş bildirmek. Geleneksel olarak, tartışmayı önlemek bir markanın yararınadır. Ancak bunu yaparken, markanızın potansiyel müşterilerin yüzdesini yabancılaştırarak Tamam olması gerekir.
Markanızın halkı destekleyen sebeple hiçbir ilgisi yoksa, Millennials - yine sahte haberlerden kurtulabiliyor - gerçekliği gerçekte olduğu gibi görecek: Onları kazanmak için umutsuz bir çaba.
Bin yıllar bilgili, son derece şüpheci, satıldıklarının farkında ve değerlerinin farkındalar. Elite Daily tarafından yapılan bir araştırmaya göre, araştırılan binyılın yalnızca yüzde 1'i bir reklamın bir markaya güvenmelerini ve yüzde 43'ü orijinalliğini içerik üzerinde değerlendiriyor. Sosyal medya aracılığıyla inanılmaz ikna gücünü kullanıyorlar ve bir şirketin sebep bilinçliliği veya çevresel olarak sorumlu olmadığını öğrenmesinden sonra bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini yüzde 45 oranında reddetme ihtimalleri daha yüksek.
Konumunuzu savunmaya hazır olmadığınız sürece, müşterilerinizle oluşturduğunuz herhangi bir güven, kötü bir reklamla yok olma riski altındadır.

Reklamın Ötesine Geçin

LEAP'in her mesajı yönlendirdiği bir felsefe vardır: Market Less, Matter More. Markasını şimdiki nesil tüketicilerin görüşlerine itmeyi düşündüğünüzde, Bin yılın her yaşına reklam gördüğünün farkına varmanız gerekir.
Geleneksel reklamcılık peyzajı değişiyor. Ünlü sözcüler tarafından daha heyecanlı bir yaşam tarzı vaat eden ve çekici zil seslerini kapayan reklamlar hızla yok oluyor. Bin Yıllık Nesil'e satılan şey, ön sayfalık gazete ilanları değil, sürekli değişen, viral Reddit'in ön sayfalık yazıları, örneğin JetBlue'nun 2016'da Orlando'da geçirdiği trajediye, fiyatların nereden geldiğine dair ani ve anlamlı tepki vermesi gibi. Orlando'ya / Orlando'dan seyahat etmekten feragat eder, mürettebat adına $ OOOOFlando Fonu'na 100,00 dolar bağışta bulunur.

Doğru olanı yapın

Ama dürüst olalım. Herkesi mutlu edecek bir yol yok. Bir şirket ya da kuruluş dışarıda bir sebep ya da siyasi duruş ile ilgili olarak doğru beyanda bulunmuyor olsa da, her zaman bir tartışma şansı var.
Markaların çoğunlukla sahtekâr uygulamaları geliştirdikleri, CEO'ların daha az eğlenceye sahip olduğu veya sosyal konulardaki politikalarının gevşediği açıklandığından, gemi sıkışması ve doğru zaman geldiğinde bir açıklama yapılması ve bir temel değeri desteklemesi en iyisidir. Yeni binyıl pazarında en iyi savunma, toplumsal olarak daha az farkında olmak için cesurca saldırıyor.
Markanız ayakta durmalı mı? Kısa cevap: Bağlıdır. Ateşe mi, yoksa devrim başlatır mısınız? Tüketici desteğini ve serpintiyi önermek tam bir bilim değildir.
Sosyal sorumluluk konusunda kamuya açıklama yapmayı ya da bir sebeple ya da aleyhte konuşmayı düşünürken, şirketin ve liderliğin ruhundan konuştuğundan emin olun. Her ne kadar tartışmalara katılmamak en güvenli yol olmasına rağmen sonunda dürüstlük en iyi politika olur.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Yerel Alışveriş Yapmak
yazan: Hayli Goode

buying-local-header

Stars Hollow, Connecticut'taki kaldırımlardan aşağıya veya North Carolina'daki Tree Hill'deki sokaklardan yürüyün ve Karen's Café'e veya Luke's Diner'a girmeden önce, kendi yerinde veya butik mağazalarında, elle yazılmış gömlekler ve ev eşyaları bulunan başka bir konutu ziyaret edin.

Alışveriş yerel son yıllarda gurur kaynağı olmuştur. LEAP'in doğduğu şehir olan Louisville, Kentucky'de bile, zincir mağazaların aksine, daha fazla kişinin yerel olarak işlettiği ve işlettiği kahveyi ziyaret ettiğini gösteren birçok çalışma var. Benzer şekilde, daha az araştırılan araştırmalar, Heine Bros kahve fincanı tutarken gerçek gülümsemelerin aksine, kasaba sakinlerinin burnunu mağazadaki zincir mağazalara yönlendiren insanlar olduğunu gösteriyor.
Prosepad tarafından yayınlanan 2017 yılına ait bir araştırmada, arama orginasyonu, ABD'li alışveriş yapanların yüzde 90'ının nedenselliğe dayalı bir ürün için norm satın alımlarından geçeceğini ortaya koydu. Buna ek olarak, araştırmalar, 'Millennials'ların yüzde 43'ünün doğrudan doğruya kâr amacı gütmeyen kuruluşlara verilme yerine bir işletmenin programı aracılığıyla nedenlere katkıda bulunabildiğini gösteriyor.

Yerel alışveriş çevresinde basmakalıp görünümünü dikkate almadan gerçek şu ki, değer doğrudan kentin kültürüne geri konuyor. Herhangi bir butik sahibi - iş olarak başlatıldığını sorun çünkü toplulukta bir ihtiyaç gördü ve onu doldurma becerisine sahipti.

Reklam ajanslarının exec'leri ve girişimcileri gibi, yerel müşterilerimizden ulusal ve hatta uluslararası alanlara doğru genişleyen çok çeşitli müşterilere hizmet veriyoruz. Bu, toplumumuzu Heine Bros. kahve ailesinden daha az sevdiğimiz anlamına gelmiyor. Bu sadece göstermek için daha fazla çalışmamız gerektiği anlamına geliyor.

Ve geleneksel yollarla (alışveriş veya reklamcılık) olmayabilir. Daha küçük, yerel mağazalar ajans fiyatlarını göze alamayabilir. Buna rağmen, başka şekillerde destek göstermek mümkündür. Şirketinizin bu hafta sizin topluluğunuza çabucak katılması için üç kolay yolu açıkladık:

Sosyal Medyadan Yararlanın

buy-local-social

Yerel bir mağazanınkinden büyük bir şirket iseniz, muhtemelen küçük bir kahveden daha büyük bir toplumsal takip izninizdedir. Yerel bir restorana veya kafeye bir off-site iş toplantısı yapın ve oradan bir resim gönderin. İş arkadaşlarınızdan değil, işletmenin sunması gereken hizmet ve / veya mallar. Bu durumda, katılımınızı en üst düzeye çıkarmak, yerel olarak sahip olunan işletmeye bağlıdır.

Dışarıda Kalan Müşteriler İçin Daha Fazla Para Harcayın

buy-local-money

Louisville, Indianapolis ve Cincinnati'de, LEAP Group ofislerine olan tüm evler, yerel spor etkinliklerine sahip olacak kadar şanslı. Louisville Futbol Takımı haftada en az bir kere Ohio Nehri'nde oynar. Biraz yukarıya doğru giderseniz, bir Cincinnati Reds oyunu yakalayabilirsiniz. Veya, eğer düz kuzeyde giderseniz, Indianapolis Kızılderilileri ışıkların altında oynuyor olabilirler. Toplumu bir araya getiren olay ne olursa olsun, topluluğunuzu katıldığınızı göstermek için logonuzu gösterin.

Gönüllük

buy-local-volunteer

Sağduyu, değil mi? Herhangi bir alanda ihtiyaç duyulmuyor. En azından çeyrekte bir kez, LEAP topluluğumuza geri dönüş yollarını beyin fırtınasıyla yönlendirir. Geçmişte Elle Yapılmış Bakanlıklar'a yılbaşı hediyeleri verdik, Ronald McDonald House'da gönüllü olduk ve insancıl toplumda hayvanları evcilleştirdik.
Geri vermek için çok sayıda küçük yol var. Mevsimlik düşünün - Noel veya Şükran Yemeği yemek servisinin ekibi kurmak ve markanızı topluluğa daldırmak için harika. Ayrıca, yerel olarak düşünün. Bölgenize özgü bazı ihtiyaç alanları olabilir.
Çift Kanatlı Kılıç
Beşinci Sezonun 5. bölümünde Phoebe ve Joey, tamamen fedakâr bir eylem yapmak mümkünse tartışırlar. Kabul ediyorum, Joey iyi bir tartışma yapıyor. Tabii, niyet gönüllü zaman veya kaynaklarda saf olabilir. Ancak sonuçlanan tatlı, yerine getirilmiş his duyulmaz değildir.
Gönüllülük, işinize şükran duygusu sunmakla kalmaz, aynı zamanda adınızı yerel toplumunuzda daha belirgin hale getirir. Yanlışlıkla saklamaya yardımcı olur, işinize olumlu bir bakış açısı getirir ve aslında sebep pazarlamaya dönüşür ve bu da Bin Yıllık Nesil'in dikkatinin en az yüzde 43'ünü alacaktır.
 
 
 
 

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Etkilenen Pazarlama Büyüyor
Yazan: Ryan Smith ve Dan Dark

influencer-header

İlginç bir şey, avantaj olarak kullanabileceğiniz son bir yılda gerçekleşti - bunu gerçeklik olarak kabul etmek istiyorsanız.

Etkilenen pazarlama, yalnızca başarılı bir Millennial pazarlama stratejisine değil, 18-32 yaş grubundaki izleyiciler için büyük bir yatırım getirisi sağlayan kanıtlanmış bir taktik haline gelmiştir.

Markanızın kitlesine pazarlanması için önemli etkilenenler ve endüstri liderleri ödemek artık "test ve görme" yöntemi değildir. Etkilenen pazarlama, Millennials'a erişmek için herhangi bir sosyal stratejinin hayati bir parçası ve satın alma güçleri. Mediakix'e göre, hayati önem taşıyan bu rakam ABD'de sadece 1.3 trilyon doları aşıyor.

Bu evrimin arkasındaki itici güç, herhangi bir dijital pazarlama fırsatı yaratanla aynı şeydir: Markalar, yatırımlarından elde ettikleri en büyük kazancı ararken kitlelerinin nereye gitmelidirler.

Genç tüketiciler, en sevdikleri içerik oluşturucularıyla ilgilenerek çevrimiçi vakit geçiriyorlar. Açıkçası, bu trend, etkileyici pazarlama ile dünyadaki en hızlı büyüyen pazarlama stratejileri arasında sona eriyor. Ve yakın zamanda yavaşlayacağına inanmak için bir sebep yok.

Etkileyici pazarlaması yeni bir strateji değilken reklamcılıktan kaçan Millennials'ın muazzam bir tüketici grubuna geçmesi, tüm pazarlamacıların bir Millennial gibi düşünmeye başlamaları gerektiğini ifade eder. Ama bu tam olarak ne anlama geliyor? Mobil ilk düşünün. Ardından, kesintiye dayalı reklamcılığa karşı akran tavsiyelerinin yumuşak bir şekilde satılmasına odaklanın.

influencer-callout

Etkilenen pazarlamanın, takılabilir ve göründüğü kadar etkili olmadığını hatırlamak önemlidir. Popüler bir Instagrammer'ı seçmekten çok daha fazla bir şey düşünüyor.
Her pazarlama ekibi, markalarına en iyi uyan etkileyenlerle çalışmak için bir süreç oluşturmalıdır.

Buna göre, markadan veya endüstriden bağımsız olarak her bir katılımın bir parçası olması gereken kazanan bir strateji oluşturmak için bazı temel bilgiler var.

Etkilenen Kampanya Adımları

Ne yapmak istediğinizi belirleyin. [Satışlar, potansiyel müşteriler, marka bilinirliği, yarışma, izleyici oluşturma]

Etkileşim kurmak istediğiniz etkileyici sayısı ve en çok kaç yayın olduğunu düşündüğünüz gibi bir bütçe oluşturun. [Her biri bir kez gönderen on etkeni. Ya da her biri beş kez gönderen dört kişi]

Etkilenenlerin bir veritabanına ulaşın ve dar bir ortak listesi oluşturun. Marka sinerjisine bakın. Unutmayın, bu iki yönlü bir cadde. [Senin marka → Şiddet → İçerik Şiddet izleyici görmek istiyor]

Etki unsuru (lar) ı seçin ve markanıza ve hedeflerinize genel bir bakış sunarak onlarla iletişime geçin.
Etkiler alanlar herhangi bir yere içerik göndermeden önce onay için fikir / kavramlar göndermelidir.
Influencer içeriği oluşturur ve son onay için gönderir. [Videolar, hareketsiz görüntüler, blog yazıları, vb.]
Tüm düzeltmeleri ve düzenlemeleri yapın.

Yayıncılık.

İzleme ve yanıt.

#Ad'inize Bir #Win kazandırın

Etkili bir pazarlama kampanyasına başlamadan önce önce bir etki yaratıcısı ve bir ünlü arasındaki farkı kabul edin.

Aktif bir fitness ve moda Instagram hesabı olan 2015'ten bir gerçeklik şovu yarışmacısı, geleneksel anlamda bir ünlüye sahip olmayabilir. Fakat milyon + takipçileriyle, daha etkili olabileceğine inanmalısın. Etkilenenlerin, izleyicilerini yanıltmaları veya rastgele içerikler yayınlayarak bulundukları yere gitmedikleri.

Gençler arasında, YouTube yıldızları, ana yıldızlardan 17 kat fazla ilgi çekici ve 11 kat daha olağanüstü olarak algılanıyor. - Çeşitlilik

Ünlüler çoğunlukla PR ile daha fazla ilgilenirken, etkilenenler markayla uyumlu içeriği takipçilerine alakalı kalmaları için sunmalıdır. Onlar sizin gibi, sadık bir izleyerek bir marka inşa ettiler ve kendi hedeflerine sahipler.

Ünlülerle etkileşimciliğin ayrıcalığından gelen büyük paket, her markanın oyuna dahil olabileceğini fark ediyor. Açıkçası, izleyicileriniz ne kadar çok niş olursa, daha az etkileyici seçeneğiniz olabilir.

Bir bankacılık sektöründe iseniz, yalnızca bir blogunuzu üreten etkileyici bir grup var, bir yaşam tarzı tüketici markası her sosyal platformda yüzlerce potansiyel etkileyici olabilir.
Bununla birlikte, etkileyici pazarlama herhangi bir marka tarafından etkili bir şekilde yapılabilir.

Yine de, çok fazla kişi etkileyici pazarlamanın yalnızca bir farkındalık taktiği olduğunu düşünüyor. Bu, potansiyelinin dar bir görünüşüdür. Düzgün yapılandırılmışsa, bir etki denetleyicisi taktiği, farkındalık, satış, sadakat ve sadakati sürükleyebilir. Bir etkileyici kampanyadan daha derin bir yatırım getirisi, konu, etkileyici, savunuculuk, marka hikaye anlatımı, kanal seçimi, bütçe ve zamanlama arasında bir sinerji içermelidir. Denge, uzlaşma, işbirliği ve yaratıcılık

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Bin Yıllık Nesil'i Nerede Bulabilirsiniz?
Yazan: Thomas Hynes

wheres-the-millennial-header

 

Bin Yıllık Nesil bir "şey" haline geldiğinden binlerce araştırma raporu ve bu nesil hakkında yazılmış daha çok makale ve düşünce parçası var. Toplantılar, zirveler ve konuk konuşmacılar oldu - hepsi Bin Yıllık Nesil'in ne tür bir pazarlama uyarısı olduğunu anlamak için.

Fakat sağlam bir cevap yoktu.

Bin Yıllık Nesil'e ulaşmak için en iyi yol hakkında zaten zengin bir araştırma var - en çok kullandıkları (İnternet) ve sık sık üzerinde bulundukları kanallar aracılığıyla (Bin Yıllık Nesil haftada 6 saatten fazla sosyal medya harcıyor) .

Bununla birlikte, Bin Yıllık Nesil'in marka mesajlaşmasına tepki gösterdiğini anlayan küçük bir araştırma yapıldı.
Son zamanlarda, önde gelen pazarlama araştırmaları şirketlerinden bazıları, sadece mevcut kuşakla değil, Bin Yıllık Nesil'in geçmiş nesilleriyle olan davranışlarını karşılaştırarak fikir verici keşifler yapmışlardır.

Ödüllü bir medya ölçüm ve analiz şirketi olan ComScore, binyılların reklamcılık katılımını 1999 ve 1988 yılları arasındaki 16-29 yaşlarındaki reklamcılık angajmanlarıyla karşılaştırıyor.

ComScore çalışma raporları Bin yıllık TV şovları, ebeveynlerine ve dedelerine göre TV reklamlarına daha az duyarlı davranıyor. Ancak aynı çalışmaya göre, 1999 ve 1988 yılları arasındaki 18-34 yaş arasındaki çocuklar TV reklamlarına daha az tepki vermişlerdir.

MillennialPanel_600

Ulaşmak

ComScore, bir reklamla uğraşan Millennials'a neden olan değişkenleri inceledi ve sonuçlar, 1999 ve 1988'de aynı yaş gruplarına neden reklamlarla uğraşmaya neden olana benzerdi.

wheres-the-millennial-callout

Bin Yıllık Nesil pazarlama yaparken, onları hedef almak yalnızca bir başlangıç. Binyıllar hedeflendiğinde yaratıcılığın önemini gözardı etmek bir hatadır ve boşa harcanmış bir fırsattır. ComScore verileri yarım bir kampanyanın satış üzerindeki etkisini yaratıcı gücünden kaynaklanmaktadır.

Pazarlamacılar, Bin Yıllık Nesil'in ilgisini çekmenin tek önemli parçası olduğu gibi hedef alıyor. Fakat yaratıcılık aynı derecede önemlidir ve öyle ele alınmalıdır.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Bir CMO gibi pazarla. Bin Yıllık Nesil Gibi Dolaş
yazan: Hayli Goode

Troll - Header

Wendy, iki kelimeyle ve 60.000'in üzerinde gösterimle ya görmezlikten gelinen tipik bir PR yanıtını ya da klasik "Affedersiniz için üzgünüz! Bize ulaşın, sizi halledelim. "En iyi strateji olmayabilir.

Bunun yerine, şirket verilen Twitter ve "troller" e aynı tepki ve tonla cevap vermeye karar verdi.

Bir efsanevi trol, bir köprünün altından geçen passerbys'e hakaret ettiği gibi, internet "troll", genellikle bir kullanıcı adı ve bir @ sembolünün arkasında gizlenmiş, hakaret içeren bir şekilde bir markayı tweet eden veya bahseden bir kullanıcıdır. Kişi, gerçek yaşamda tipik olarak çatışmaya neden olamaz, ancak ekranın güvenlik ağı sayesinde drama nedeniyse rahat hissetmektedir.

Yüksek yolu kullanmak "troller" i yok saymaya ve pazarlama stratejisi planına devam etmeye benziyor olabilir. Toast yazarı AJ Beltis'e göre, bu, kötüsü bir fikir değil, yeni ile bazılarının "snarky" Twitter stratejisi olarak adlandırabileceği (ve adlandırdığı) bazıları, Ocak 2016'dan Ocak 2017'ye kadar 350.000'den fazla takipçi gördü.

Wendy'nin Reklamcılık Direktörü Brandon Rhoten, "Sosyal medya ekibinin amacı markanın sesini mümkün olduğunca iyi temsil etmek" dedi. "Millet" patates kızartması "dediğinde, bununla eğleneceğiz."

Wendy, kullanıcıları sosyal medyada "kavurma" yaparken, onlara hakaret etmiyor. Wendy'nin, Miriam-Webster ve Denny'nin, hepsi hırıltılı yorumlarıyla bilinen, mizah ile bir kişinin karakterini reddeden ince bir çizgiye saygı duyuyorlardı ya da bir takipçiyi "trol" etmekteydiler.
Fast-food zinciri sembolünü güvenlik ağı olarak kullanmazdı. Bir markaya ya da gerçek insana asla hakaret etmediler, ancak gerçeklere, aslında tonda verilen cevapların yanıt vermesine izin verdiler.

Fakat herkes için değil

Sprout Social'ın strateji ve marka katılımının başkan yardımcısı Andrew Caravella, Forbes'in 2017 yılına ait bir raporunda, kişilerin yüzde 72'sinin mizahi markaları sosyal medyada takdir ettiğini keşfetti. Ancak bu yüzdeliklerin yalnızca üçte biri snarky marka kişilik ile ilgilidir. Daha da fazlası, bu araştırmada, Twitter kullanıcılarının yüzde 88'i marka takipçilerini alkışladığında "rahatsız edici" bulduklarını keşfetti.

Bununla birlikte, Wendy'nin ilk tweet'iyle fark ettiği şey, kitleyi üçte biri idi. Tweet, tipik etkileşiminde% 30'luk bir artış gördü ve markanın alaycı bir tonda bir şey olduğuna inanmasına yol açtı.

Yeni planlarından daha ilginç olan Wendy's, satışlarını artırmak için kendi tonunu kullandı. Hiçbir zaman CTA'yı Tweet yapmadılar, mesela "@mcdonalds'ı buna sürükleme. Doğal tuz kızartmasıyla kendinize bir çift cheeseburger yapın! "Kendilerini izleyicilerine satmazlardı. Onların sesinin ve eşsizliğinin satış yapmasına izin veriyorlar.
Marka kişilik geliştirmenin sosyal medyada olduğu kadar önemlidir. Sadece "Ürünümüzü ya da ürünümüzü buraya getirin" mesajını göndermek yerine! yalnızca sosyal medyadaki gürültüye katkıda bulunur, markanız bir kişilik sahibi olduğunda ortaya çıkar. Kenar.

Platform başına tekliği düşünün. Twitter anketleri. Slayt Gösterisi Instagram fotoğrafları. Hikayeler. Facebook'un yeni video sekmesi.

Bunu Sosyal Medyadan Çıkarın

market-like-a-millennial-birds

Sosyal dünyanın yanı sıra, dijital dünyanın geri kalanı Millennials'ın dikkatini çekmeli. Bu yalnızca sosyal medyada değil, aynı zamanda Bin Yıllılar'ın fiziksel olarak var olduğu anlamına geliyor.

Son sayımızda (eksik olmanız halinde iletişime geçin!), Dijital kampanya dışı kampanyalar hakkında konuştuk.

Sokaklarda bulunan bu interaktif reklam panolarıyla, aslında gökyüzünde geleneksel bir reklam panosu gibi ya da vahşi olarak rastgele yayalar, iyi tasarlanmış bir reklama bakmazlar. Reklam panosuyla etkileşime girer ve onlara cevap verirler.

Stockholm merkezli bir eczane olan Apoteket, reklam panosunun herhangi birinde sigara içen her biri öksürdüğü bir adamın bulunduğu bir dijital reklam panosu oluşturdu. Tartışmalıydı ve biraz sinirli, ancak markanın bir anlamı var.

TV, soru işareti değil

Yeniden mecbur kalmamız Millennials'ın artık TV izlemediğini (oops, yaptım). Fakat bu tamamen doğru değil.

Adweek tarafından yayınlanan bir makalede, Jason Lynch Millennials'ın gerçekten kablolu TV izlediğini keşfetti. ESPN, 18-49 yaşları arasında ortalama 772.000 görüntüleme ile liderliği ele geçirdi. Ancak sporun çok gerisinde HGTV yoktu. Chip ve Joanna aynı yaş grubunda 478.000 izleyici topladı.

Tabii ki, bu kanallara reklamınızı göndermek tamamen farklı bir makale.

Sayıların Nereye Git

Bin Yıllık Nesil'in TV'de nerede olduğunu bulmuş olsak da, daha fazlası sosyal medyada. Tabii ki.

Ocak 2017 itibarıyla, Pew Araştırma Merkezi bulundu:

market-like-a-millennial-stats

Bu platformların her birinin kendi kişisi var. Kendi tonu. Kendi kişiliği. Her ne kadar çok iş gibi görünse de, markanızın marka kişiliğini ortamla eşleşecek şekilde adapte etmesi gerekecek.
Ve bu trolling olabilir.

Ama CMO'yu seviyorsun

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Yanlış Bilinen Bir Şeyi Doğrusuyla Göstermek
Yazan: Brandon Faris
Millennials'ın izleyeceği bir Video Yap

Debunk Myth - Header

Binyıllar video izliyor. YouTube bir şey gösteriyorsa, 2016 yılında Mashable, YouTube'un yayın veya kablo olan herhangi bir TV ağından 18-34 yaşına ulaştığını bildirdi. Ve Mashable bunun, YouTube'un Akıllı TV'lerle bağlantı kurmasıyla bir ilgisi olduğunu söyledi.

Bir başka açık ifade: Millennialılar eğlendirilmekten hoşlanmazlar. Bir şey dikkatini çekmez veya ilgisini çekmezse bir sonraki ekrana geçerler. USA Today, 2015'te dikkat süreleri 2000'de 12 saniyeden 8 saniyeye düştüğünü bildirdi. Ve bu sayı düşmeye devam ediyor.

Hemen çıkma oranları hakkında size bilgi vermek zorunda değiliz.

Videolar söz konusu olduğunda, geçen yıllardaki birkaç şey profesyonel kameramanlara şaşırdı.

Örneğin, herhangi bir güzellik logosu birçok kaba kesik içermektedir (bazıları cümlenin ortasında, cennet uğruna). Ve diğer aydınlatma, sesli ve genel sorular "ne tür bir kamera kullandınız?"

YouTube'da en çok izlenen videolara bakarsak, kısa dikkat süreleri yakalamak için süslü filmografinin gerekli olmadığını düşünmek mümkündür. Bu yanlış.

Efsane 1: Pek planlama bir Videoya Dönüşüyor

Sadece doğru değil. Elbette, bir gencin bir iPhone 4 kullanarak bir video oluşturup YouTube'a yükleyebileceğini söyleyebilirim. Ancak, güzellik rödizleri ve YouTube etkilenenleri, başarılı olmak için uygun aydınlatma ve iyi düzenlenmenin yanı sıra detaylı planlamanın gerekli olduğunu bilir.

"Bir kamera alabiliyorsanız, bir fotoğrafçı konumunuz" günlerini yaşadık. Üçüncü kurallar bazılarına doğal olarak gelebilirken, video kaydetmek, yine de kuralların üçte birini takip ederken tamamen farklı.

Dikkat çekmek ve sürdürmek için yeterince iyi yapıldığı takdirde canlı video bile, "Canlı" düğmeye basmaktan daha fazlasını gerektirir.

Efsane # 2: Bir Videonun Işıklar, Kamera ve Aksiyonun Başarılı Olması İhtiyaç Duyuyor

Evet, bir videonun bir kameraya ihtiyacı var. Ve evet, aydınlatma, neden bahsettiğinizi biliyormuş gibi görünmek isterseniz önemlidir.

Ancak, hikayenizi anlatmanız gerçekten gerekli olmadığı sürece, kıvılcımlar, üstten düzenleme veya herhangi bir kostüm değişikliği eklenmelidir, gerekli değildir. Bin yıldırlar zamanlarını boşa harcamayın. Videonuzun noktasına ulaşın ve hızlı bir şekilde başlayın, yoksa sizi geçtiler.

Mit # 3: Esprili olmalı

Konuşmanızın, video ya da metninizin esprili olması asla kötü bir şey değildir. Aslında, Comedy Central tarafından yapılan 2016 araştırmasına göre, Bin Yıllık Nesil'in yüzde 88'i gülerek onların kendi kendini ifade etmenin 1 numaralı formu olduğunu belirtti.

Ancak bu, her şeyin esprili olması gerektiği anlamına gelmiyor. Binyıllar, daha iyi bir kelime eksikliği nedeniyle, eğitimli, bilgili, #woke. Sadece pop kültürünü biliyorlar değil, aynı zamanda siyaset ve son dakika haberi hakkında yazıyorlar. Ve bugünün kültürü hakkında fikirleri var

Öyleyse hayır, içeriğin komik olması gerekmiyor. Ama incinmiyor. Ancak onlara bir şeyler sağlamalıdır. 2012'de yayınlanan bir makalede, Adweek tartışmanın, ne tür bir Orta Doğulu'nun en angaje ettiği "sosyal ilişkilerinden somut bir şeyler almak istiyor" etrafında değil olduğunu tespit etti.

Efsane 4: VR / AR / Friggin Cool Olmalı

Son sayılarımız ortaya çıkan medya hakkında çok şey konuştu ve bunu bilmiyorsanız nasıl bilmeniz gerekir.
Biz buna katılmıyoruz. Ancak, dikkat çekmek için her şeyin süper mükemmel olması gerekmediğini de anlıyoruz. Daha önce belirtildiği gibi, bu tür teknolojik parçalar sadece markanızın başlamaya çalıştığı konuşmadan uzaklaşabilir.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

İletiniz moderatör kontrolünden geçtikten sonra sitede gösterilmeye başlanacaktır. Eğer buna maruz kalmak istemiyorsanız lütfen hemen bir ÜYE OLUNUZ.

Misafir
İletinizi misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer üye iseniz lütfen GİRİP YAPARAK gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.