Jump to content
Sign in to follow this  
KaTliVaCib

Tek suçlu onlar mı sizce?

Recommended Posts

bu ülkede tehlikeli olan işlere bir bakalım

                1 Türklerin bütün Türk vatandaşlarının yoksulluğunu yazmak tehlikelidir.

                2 ama sen a tipi vatandaşın yoksulluğunu yazarsan bu demokrasidir.

                3 bu ülkede Türk sorunu vardır demek tehlikelidir. ( şimdi zamanı değilmiş ) ama a tipi bir sorun vardır dersen o zaman halkların kardeşliğidir.

                4 adamın biri ' sen Türkü gibi dağılırken dağ yollarına' diye bir şarkı söyler bu özgün müziktir aynı gün o dağ yollarında asker ölür o da özgün şehittir. şansına küser

                5 bu ülkede Türk deyince kaos yaşanır a,b,c deyince demokrasi ödülü alınır.

                saygılarım sonsuz

 

şimdi bunları bana ithafen mi yazdınız??? :D

 

peki cevap verelim o zaman;

 

Cevap 1- Türk vatandaşlarının yoksulluğundan bahsetmek son derece tehlikelidir. maazallah komünist falan deyip hayatı zindan ederler size, tutuklanır, vatandaşlıktan çıkartılırsınız, sadece devletle değil, onun dışardaki tosuncuklarıyla da papaz olursunuz. hiç tavsiye etmem.

 

Cevap 2-3-4-5 kendimi savunacak değilim, çünkü bu soruların cevabı altı çizilerek diğer yazılarımda verildi.

 

Ben ortaya koyduğunuz yöntemi doğru bulmuyorum. bu duygusallığı besleyen pek çok gelişme oldu. türkiye-ab ilişkileri, kıbrıs, ermeni meslesi, abd ilişkileri, ekonomi falan. kabul bunların hepsi halkımızın bugün duygu ve düşünce dünyasını allak bullak etti. ne öneriyorsunuz bu duygusallık içinde. türkiye nin ve türk halkının bu topraklarda geçirdiği yaşama deneyimine mi güvenmiyorsunuz yoksa bu kişisel bir güvensizlik mi? İnsanlar bu ruh hali içinde artık birbirleri ile çatışmaya başladı. ben bundan kaçınmalı derken sizin neyi istediğinizi ve ısrarla ne söylemeye çalıştığınızı pek anlayamadım???

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu ülkede tehlikeli olan işlere bir bakalım

                1 Türklerin bütün Türk vatandaşlarının yoksulluğunu yazmak tehlikelidir.

                2 ama sen a tipi vatandaşın yoksulluğunu yazarsan bu demokrasidir.

                3 bu ülkede Türk sorunu vardır demek tehlikelidir. ( şimdi zamanı değilmiş ) ama a tipi bir sorun vardır dersen o zaman halkların kardeşliğidir.

                4 adamın biri ' sen Türkü gibi dağılırken dağ yollarına' diye bir şarkı söyler bu özgün müziktir aynı gün o dağ yollarında asker ölür o da özgün şehittir. şansına küser

                5 bu ülkede Türk deyince kaos yaşanır a,b,c deyince demokrasi ödülü alınır.

                saygılarım sonsuz

 

şimdi bunları bana ithafen mi yazdınız??? :D

 

peki cevap verelim o zaman;

 

Cevap 1- Türk vatandaşlarının yoksulluğundan bahsetmek son derece tehlikelidir. maazallah komünist falan deyip hayatı zindan ederler size, tutuklanır, vatandaşlıktan çıkartılırsınız, sadece devletle değil, onun dışardaki tosuncuklarıyla da papaz olursunuz. hiç tavsiye etmem.

 

Cevap 2-3-4-5 kendimi savunacak değilim, çünkü bu soruların cevabı altı çizilerek diğer yazılarımda verildi.

 

Ben ortaya koyduğunuz yöntemi doğru bulmuyorum. bu duygusallığı besleyen pek çok gelişme oldu. türkiye-ab ilişkileri, kıbrıs, ermeni meslesi, abd ilişkileri, ekonomi falan. kabul bunların hepsi halkımızın bugün duygu ve düşünce dünyasını allak bullak etti. ne öneriyorsunuz bu duygusallık içinde. türkiye nin ve türk halkının bu topraklarda geçirdiği yaşama deneyimine mi güvenmiyorsunuz yoksa bu kişisel bir güvensizlik mi? İnsanlar bu ruh hali içinde artık birbirleri ile çatışmaya başladı. ben bundan kaçınmalı derken sizin neyi istediğinizi ve ısrarla ne söylemeye çalıştığınızı pek anlayamadım???

15040[/snapback]

anlayamadım???

 

sorun değil anlatırız.

1 Bu ülkenin sorununu başbakan ve onun estetikli danışmanları gibi görürseniz o zaman bu ülkede kaos yaşanabilir

2 sorunu bir Türk sorunu görürseniz bütüncül yaklaşıp bütün meseleri çözebilirsiniz tabi başka bir niyetiniz yoksa

3 aksi takdirde bağcının dayak yemekten iflahı kesilir, ben üzüm yiyelim diyorum, ayrımcılık kötü düşünce hepimiz Türk sorununa Türk vatandaşlarının sorununa çözüm aramalıyız .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne güzel

kürdü türk yaparsak, kürt sorunu da türk sorunu olur

o zaman ortada sorun da kalmaz.

hay allah ben niye düşünemedim ki?

tuhh beee. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ne güzel

kürdü türk yaparsak, kürt sorunu da türk sorunu olur

o zaman ortada sorun da kalmaz.

hay allah ben niye düşünemedim ki?

tuhh beee. B)

15063[/snapback]

hakikaten pek güzel Türkü Kürt yaparsak nur topu gibi bir sorunumuz olur. sonra beraber çözeriz onu nasılsa. aman tanrım ama ben bunu düşünmüştüm.

1 bu yüzden Türk vatandaşlarının sorunu Türk vatandaşlarının ortak sorunudur sanırım bunu da düşünmediniz

2 sanırım bu ülkede sorun üretmek çözüm için çalışmaktan daha mantıklı bunu düşünmüşsünüzdür.

3 Türklerin de sorunları olduğunu hiç düşündünüz mü

sahi en son ne zaman düşündünüz ?

saygım ve sevgim sonsuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bu admların bize hep zararı dokunuyo.Forumda bile onlar için birbirinizi gırtlaklamak üzeresiniz.Biraz sakin arkadaşlar.Niye lazlar çıkıpta daha fazkla hak istemiyo.yada çerkezler yada ...... Evet niye özellikle kürtler bana bunun cevabını düzgün bi şekilde verebilir mi kürtleri hor görmiyelim diyen arkadaşlar...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu admların bize hep zararı dokunuyo.Forumda bile onlar için birbirinizi gırtlaklamak üzeresiniz.Biraz sakin arkadaşlar.Niye lazlar çıkıpta daha fazkla hak istemiyo.yada çerkezler yada ...... Evet niye özellikle kürtler bana bunun cevabını düzgün bi şekilde verebilir mi kürtleri hor görmiyelim diyen arkadaşlar...

15103[/snapback]

bence veremezler

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya kardesim o kadar yazı yazmısım hiç bişe anlatamamışım... şimdi yazdıklarınıza bakıyorum hep daha once cevabını verdiğim şeyler... neyse genel soru neden diğer ırkların kurtler gibi fazladan hak istemediği bunun için tv ornegi guzel bir ornek bence bende bu haberi duydugumda aynı lawyer gibi dusundum. bide yanlıs anlasılan bir nokta var su ana kadar ben hiç teroristleri kucaklayalım demedim sadece onların yaptıklarından dolayı terorle alakası olmayan kurtleri aşagılamayalım dedim. cunku sizde biliyosunuz ki yeryuzundeki her kurt turk dusmanı değil ama biz onları da kurtler diye asagılarsak onlarda bizden nefret eder...

yukarda biri ırkı onemli degil yeterki 30000 kişinin katilinin posterini asıp bayrak yakmasın gibi bişeyler demiş. ben zaten aynısını diyorum hala kavga ediyoruz.

neyse yukarda cok daha acık anlattıgımı zannediyorum...

burdan ogreniyoruz ki:

1)Forumlarda kelimelere cok dikkat etmek gerekiyor cunku yanlıs anlasılabilir

2)Forumlarda laflar carpıtılmamalıdır cunku yeni gelenler onları okuyup yorum yapabilir

3)Forumlarda tartısmayı bırakmak yada tartısmak aynı seydir zaten herkes dusuncesine o kadar baglı ki

4)Bu madde de benden size hediye

tekrar yazmamın nedeni asterix'in ozel mesajı oldu. eyvallah asterix!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ya kardesim o kadar yazı yazmısım hiç bişe anlatamamışım... şimdi yazdıklarınıza bakıyorum hep daha once cevabını verdiğim şeyler... neyse genel soru neden diğer ırkların kurtler gibi fazladan hak istemediği bunun için tv ornegi guzel bir ornek bence bende bu haberi duydugumda aynı lawyer gibi dusundum. bide yanlıs anlasılan bir nokta var su ana kadar ben hiç teroristleri kucaklayalım demedim sadece onların yaptıklarından dolayı terorle alakası olmayan kurtleri aşagılamayalım dedim. cunku sizde biliyosunuz ki yeryuzundeki her kurt turk dusmanı değil ama biz onları da kurtler diye asagılarsak onlarda bizden nefret eder...

yukarda biri ırkı onemli degil yeterki 30000 kişinin katilinin posterini asıp bayrak yakmasın gibi bişeyler demiş. ben zaten aynısını diyorum hala kavga ediyoruz.

neyse yukarda cok daha acık anlattıgımı zannediyorum...

burdan ogreniyoruz ki:

1)Forumlarda kelimelere cok dikkat etmek gerekiyor cunku yanlıs anlasılabilir

2)Forumlarda laflar carpıtılmamalıdır cunku yeni gelenler onları okuyup yorum yapabilir

3)Forumlarda tartısmayı bırakmak yada tartısmak aynı seydir zaten herkes dusuncesine o kadar baglı ki

4)Bu madde de benden size hediye

tekrar yazmamın nedeni asterix'in ozel mesajı oldu. eyvallah asterix!

15286[/snapback]

tabi yazmalısın dostum özel mesajla geri döneceğini bilsem ben 2 tane atardım sana

ben de üzülmeye başlamıştım birisi Yobaz dedi gitti ikisinin canı sıkıldı gitti yazacak kimse kalmadı diye. neyse yobaz diyenlere de çekip gidenlere de saygımız sonsuz. sevgiyle kal katlivacip. terketme bizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben burdan ogrendim ki:

1)Bozan beni aslında cok seviyormus

2)Demek ki birbirini cok seven insanlarda kavga edebilirlermiş

3)Dusunceler farklı oldugu zaman dikkat etmek gerekirmiş cunku aslında onlar farklı bile olmayabilirmiş

3,5)Her ne şart altında olursa olsun laflar cok dikkatli dinlenip varılmaması gereken sonuçlara varılmamalıymış

4)Herseyi maddeler halinde yazmak cok eğlenceli bişeymiş

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben burdan ogrendim ki:

1)Bozan beni aslında cok seviyormus

2)Demek ki birbirini cok seven insanlarda kavga edebilirlermiş

3)Dusunceler farklı oldugu zaman dikkat etmek gerekirmiş cunku aslında onlar farklı bile olmayabilirmiş

3,5)Her ne şart altında olursa olsun laflar cok dikkatli dinlenip varılmaması gereken sonuçlara varılmamalıymış

4)Herseyi maddeler halinde yazmak cok eğlenceli bişeymiş

15291[/snapback]

bu mesaja çok sevindim

çünki

1 yobaz muamelesi yapılmadı kimseye

2 ben oynamıyorum küstüm de denilmedi

3 sanırım bu tartışma da şimdilik son bulundu

Share this post


Link to post
Share on other sites
diğer forumlarda gorusmek uzere

15300[/snapback]

yer belirt ağır ağır gelirim dostum yaşlılık işet sevgiyle kal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sırf kürtler diye onları hor görmeyelim, onlara eğer başvurdukları işte yeteneklilerse iş verelim... Nedense teröristlere iş verelim gibi bi cümle kurduğumu zannetmişsin benim lafım terore karışmamış kürt kardeşlerimiz için yine anlamadığın bi yer olursa sor

14685[/snapback]

SEN kürt KARDEŞİNE İŞ VER ARKADAŞ UMARIM FİKİRLERİN SABİT KALIR YÜZÜNÜ KARA ÇIKARTMAZ ÖZ KARDEŞLERİN

Share this post


Link to post
Share on other sites
herkes kardeş türk kürt yok

terör bosuna

14905[/snapback]

 

ben böyle noktayi koyarim diosun ;)

 

Polyanna´nin erkek versiyonu arkadasim benim :D

14906[/snapback]

 

ne demenli bu dünyada yasayan her canlının nası nefes aymaya iytiyacı varsa

kardeşinde kardeşe ihtiyacı vardır

komsu komsunun külüne muhtaç olması kadar gerçek

diyom

14910[/snapback]

ŞEHİTLER SENİN KARDEŞİN DEĞİL GALİBA.

KARDEŞİN VARSA BİR DÜŞÜN O ÖLÜNCE KİMİ KARDEŞ BİLİRSİN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evt zannediyo musun ben yollara monotol kokteyli atanları görünce haklı bunlar diyorum ama onları bu yollara zorla itmememiz lazım yani hiç kale alınmadığın bir ortamada konuşmanın işe yaramadığı zamanlarda yapacak tek şey kalır. Kısaca söyleyeceğim kimseyi hor görüp düşman kazanmayalım

14651[/snapback]

 

Önerin nedir değerli kardeşim. Yani nasıl davranmalı, ne yapmalıyız. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onerimi forumdaki butun mesajlarımda acık acık dile getirdim... Ayrıca yukardaki arkadasın bana karsı tepkisinin olumlu mu olumsuz mu oldugunu pek anlayamadım dogrusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şimdi her gördüğüne terörist mührü vurursan, terörist değilse bile terörist olur..

adam 40 kez deli dersen deli olur....

aynı hesap....

ama teröristleri de iyi ayırıp zararsız hale getirmek gerekir..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabiki..

İyi bir istihbarat lazım bu iş için.

Terörist olduğunu kanıtlamak gerekir..

Yanlış teşhis daha da yanlışlarla biter..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabiki..

İyi bir istihbarat lazım bu iş için.

Terörist olduğunu kanıtlamak gerekir..

Yanlış teşhis daha da yanlışlarla biter..

bilmem biliyor musunuz....

JİTEM......

pkk yanlılarını tespit edip toplayan bir tim.....

kapatıldı...

sebep:kontragerillla oluşu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.