Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Porsche'nin 15 Bin Dolarlık E-Bisiklet'i - İki Tekerlekli Taycan

Kaskınızı takın ve kemerinizi bağlayın çünkü Porsche iki tekerlek üzerinde heyecan faktörünü artırıyor. Şık, yüksek performanslı otomobiller üretmedeki soyağacıyla tanınan Alman marka, eBike sahnesine iki heyecan verici yeni modelle girdi: Porsche eBike Cross Performance ve eBike Cross Performance EXC.

eBike uzmanları Rotwild ile işbirliği içinde tasarlanan bu hız iblisleri, kaslı bir Shimano EP-801 motorunu karbon bir çerçeve içinde barındırıyor, o kadar baştan çıkarıcı bir şekilde modernize edilmiş ki, Yunan aşk ve seks tanrısı Eros tarafından şekillendirildiğine yemin edeceksiniz. Karbon çerçeve, hem Porsche 911 hem de Porsche Taycan'ın "uçuş çizgisi" olarak da bilinen atletik eğimli tavan çizgisinden ilham alıyor ve uyumlu bir Fox Factory renk paletinde performans yazılarıyla süsleniyor.

Fox Factory süspansiyonuna ve 12 vitesli Shimano arka vites değiştiriciye sahip olan Porsche eBike Cross Performance ve üst düzey kardeşi eBike Cross Performance EXC, hem yokuş yukarı eziyetin hem de yokuş aşağı heyecanın aynı derecede amansız bir zevkle üstesinden gelmek için tasarlandı. EP‑801 motorun ikili profiliyle üç destek modu arasında geçiş yapabilirsiniz: Eco, Trail ve Boost veya daha özel bir sürüş için 15'e kadar destek parametresinde ince ayar yapabilirsiniz.

AA1cCto1.img?w=768&h=576&m=6

Diğer yerlerde, Otomatik Vites işlevi vites değişikliklerini bağımsız olarak yönetirken, Serbest Vites işlevi krank hareketi olmadan vites değiştirmeye izin verir. Magura'dan güçlü dört pistonlu alüminyum kaliperli bir MT7 fren sistemi ekleyin ve her senaryoda optimum yavaşlama elde edin. Ardından, 120 mm hareket mesafesine sahip Fox 34 Float Factory süspansiyon çatalını ve 100 mm sunan arkaya monteli Fox Float DPS Factory hava şokunu hesaba katın ve bir tek malt kadehi kadar pürüzsüz bir sürüş elde edersiniz.

Moda bilincine sahip heyecan arayanlar için Porsche eBike Cross Performance EXC, canlı Ruby Star Neo ve Shark Blue'nun soğuk, derin okyanus tonları da dahil olmak üzere altı orijinal Porsche renginde özel olarak sipariş edilebilir.

Yeni sürümlerle birlikte Porsche, mevcut eBike Sport ve eBike Cross modellerini cesur yükseltmeler ve yepyeni renklerle güçlendirdi. İster şehir ormanı ister arazi yolu olsun, bu gelişmiş eBike'lar fethetmeye hazır.

eBike Cross Performance için 14.250 USD (21.098,48 AUD) ve eBike Cross Performance EXC için 15.350 USD (22.727,13 AUD) RRP ile bunlar, sıradan şehir içi yolcularınız değil. Ama yine de, Porsche ne zaman sıradan oldu?

Yeni Porsche eBike modelleri artık üç kasa boyutunda mevcuttur: S (yaklaşık 1,56–1,70 m gövde yüksekliği için), M (yaklaşık 1,68–1,82 m gövde yüksekliği için) ve L (yaklaşık 1,80–1,94 m gövde için) Yükseklik) çevrimiçi olarak, belirli Porsche Merkezlerinde ve Porsche Tasarım Mağazalarında. Çığır açan başlasın.

AA1cCqqa.img?w=768&h=576&m=6

AA1cCyyv.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: Many of Many UK

  • Cevaplar 106
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin

    107

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

Gönderilen Görseller

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Level.2 Commuter Ebike - Yılın Elektrikli Bisikleti Seçildi

Level2-Traditional-Clay-01.jpg?auto=comp

  • 3 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Gerçekten de dağda sürebileceğiniz bir dağ bisikleti

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Portrait

Büyürken biraz hafif dağ bisikleti (aslında hafif arazi sürüşü) yaptığım için sakin davranmaya çalıştım. Waterloo, Wisconsin'deki Trek Genel Merkezindeydim ve dağ bisikleti üzerindeki konfor seviyemi soruyorlardı. Bana tam donanımlı eğitim tekerlekleri vermelerini istemedim, bu yüzden "birkaç atlayışla teknik olmayan arazi sürüşleri" deneyim geçmişim "evet... daha önce biraz dağ bisikleti yaptım" oldu.

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Primary

Bir veya iki saat boyunca gerçek bir dağ bisikleti sürmeye ve oldukça yetenekli bir sürüşe hazırdık. Düz zeminde bisiklet kullanmakta bile o kadar iyi değilim. Bir ağaca yüzüstü düşeceğimi, omuzum ayrık falan olacakmış gibi bir his vardı içimde.

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Alt1

Ancak bana markanın amiral gemisi elektrikli dağ bisikletlerinden biri olan birinci sınıf Fuel EXe verildi. En üst düzey bileşenlere sahip hafif bir karbon şasiye sahiptir, bu nedenle standart bir Fuel EX motosikletiyle neredeyse aynı hissi verir. Ayrıca, kullanımı kolay üç katmanlı bir yardım sistemi, şık küçük bir LED ekranı ve fısıltı sessizliğinde bir motoru var.

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Alt2

Bu elektrikli eklentiler büyük fark yaratıyor. İki saat boyunca bisiklet sürdüm ve zar zor ter attım. Sadece 120 dakika içinde bir e-bisikletçiye dönüştüm. Tüm bu e-bisiklet devrimi için sahip olduğum en iyi reklam bu.

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Alt4

İnsanlar bana (herhangi bir toplantının ürün sorumlusu olarak) e-bisikletlerin abartılmaya değer olup olmadığını soruyorlar. Trek ve diğer birçok bisiklet markası, geniş bir şehir e-bisiklet yelpazesine ve büyüyen bir özel yol ve dağ e-bisiklet cephaneliğine sahiptir. Ben her zaman kararsızdım; genellikle yalnızca fiziksel olarak ihtiyacınız varsa bir e-bisiklet alın derim. Ama kahretsin, yanılmış mıydım?

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Alt6

Öncelikle o yolculuğuma geri döneyim. Eğlenceli, kolay ve hızlı küçük sıçramalarla bazı akış koşularına başladık. Tam benim kaptan köşkümdeydi. Daha sonra patikalara atladık. Zor bir şey değil ama kesinlikle maaş notumun üstünde. Hızlı gitmek ve sıçramalar yapmak istedim, köşelerden savrulmak, geri dönüşlere çarpmak ve köklerin ve kayaların üzerinden geçmek istemedim. Ama bu Fuel EXe kelimenin tam anlamıyla beni yollar boyunca uyuşturuyor.

Ne zaman yokuş yukarı tırmansak, ne zaman kötü sürüşüm beni vites küçültme noktasına kadar yavaşlatsa, elektrikli desteğimi artırdım ve bisiklet anında havalandı. “Turbo”da deneyim dağ bisikletinden çok arazi motosikletine benziyordu. Birkaç pedalla bu şey beni patikadan çıktıktan sonra karşılaştığım kayaların, köklerin ve enkazın üzerinden bir tepeye çıkaracaktı. Dağ bisikleti sürmenin benim gibi acemileri uzak tutacak tüm saçma kısımlarını ortadan kaldırdı. Dağ bisikleti camiası adına üzgünüm ama parkurlara biraz ilgi duyan herkes bunlardan birini almalı çünkü çok eğlenceli.

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Alt8

Fuel EXe ile ilgili tek sorun, fiyatı Trek'in standart dağ bisikletleriyle ("akustik" bisikletler dedikleri şey) karşılaştırılabilir olmasına rağmen fiyatının ne kadar yüksek olduğudur. Bunu dağ bisikletçiliğine giriş olarak kullanmak isteyen herkes için bu zor. Bunun için, en üst düzey yeni araba tipi yapıya sahip değil, harika bir yapıya sahip benzer bir e-dağ bisikleti modeli olan Powerfly'ı öneririm.

Şehir insanları için e-bisikletleri her zaman anladım. Tabii ki, New York City'de yaşayan herhangi bir Brooklynli ebeveyne, Volvo veya Subaru'larını kargo kapasiteli bir e-bisikletle değiştirmelerini tavsiye ederim. Bu bir araba değişimi. Ancak bu dağ bisikletlerinden birine bindikten sonra bunların yerine kullanabileceğiniz arazi araçları aklıma geldi. Gazla çalışan ATV veya yan yana sürüşün kesinlikle yasak olduğu bölgelerde (ulusal parkları veya vahşi yaşam alanlarını düşünün), büyük olasılıkla bir e-bisiklete atlayabilir ve park yönetiminden herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız. Louisiana'daki, ava çıkmadan önce bolca izcilik yapması gereken sporcularla dolu ailemi düşündüm. Yarım mil içindeki her şeyi korkutacak bir hindi perdesi veya gürültülü bir dört tekerlekli araç kurmak için şafak öncesi bir yürüyüş yerine, bir e-bisikletle sessizce pedal çevirebilirsiniz.

FuelEXe99XX1AXS_23_36373_A_Accessory1

Trek ekibine bu düşünce tarzını anlattığımda, aslında tam olarak bunu yapan bir A Listesi müşterisi olduğunu söylediler. Country müzik şarkıcısı Luke Bryan, Trek'in büyük bir müşterisi ve markayla bir avuç özel yapım bisiklet üzerinde çalıştı; bunlardan biri yukarıdaki gibi bir Powerfly'dı. Av sezonu boyunca, bir arazi aracının işini neredeyse sessizce yapıyor ve Trek ekibi Bryan'a, av yayı için tam montajlı bir bisiklet alma konusunda -ciddi olmayan bir şekilde- şaka yaptı.

Ama dediğim gibi, şehirdeki e-bisikletleri hiçbir zaman gerçekten sorgulamadım ve eğer şehirde bir e-bisiklet kullanmak istiyorsanız, devam edin. Pazar gezileri, işe gidiş gelişler veya çocukları okuldan almak için arabanın yerini alacak; hiçbir sürtüşme olmayacak. Elektrikli bisikletin açık havada kullanıma uygun olup olmadığı konusunda hiçbir zaman ikna olmadım. Ancak Fuel EXe'yi denedikten sonra tamamen varım.

Bu özel dış mekan e-bisiklet kategorisi için gerçekten çok fazla büyüme olacağını düşünüyorum ve şu an itibariyle Trek, hakim gördüğüm marka. Zaten açık havada yaşayan biriyseniz (bisiklet toplayıcı, avcı, balıkçı veya her neyse), elektrikli dağ bisikleti size yardımcı olacak bir araçtır. Eğer siz de (benim gibi) ilgi gören ama çok çalışmayan, endişeli bir dağ bisikletçisiyseniz, elektrikli bir dağ bisikleti dünyanızı değiştirecektir. Fuel EXe en azından benim için yaptı.

Kaynak: Esquire

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bisikletlere yönelik bu fütüristik 'güneş enerjili otoyol' şimdiden tartışmalara yol açıyor ve etki yaratıyor: 'Yaklaşık 500 EV'

Reddit kullanıcısı u/Alphalarge, yakın zamanda viral olan bir Reddit gönderisinde r/Damnthatsinteresting alt dizisinde Güney Kore'deki çok amaçlı temiz enerji teknolojisinin ustaca bir örneğini yayınladı.

Resimde, orta refüjde ilerleyen bir dizi güneş panelinin bulunduğu bir otoyol ve bunların altında da korumalı bir bisiklet yolu görülüyor. Temiz enerji toplarken aynı zamanda bisiklet yolculuğunu korumak ve teşvik etmek mi istiyorsunuz? Herkes için bir kazanç gibi görünüyor.

8538efa75b081943596706c2768fa788

Güney Kore kısa süre önce, yenilenebilir enerji kaynaklarının mevcut kullanımını, şu anda mevcut olan %15'ten 2034 yılına kadar %40'a dönüştürmeyi içeren temiz enerji geleceği planlarını duyurdu.

Kömür enerjisi şu anda ülkenin toplam enerji kullanımının %40'ını oluştursa da, Güney Kore hükümeti bu rakamı düşürmek için karbon vergisi getirmek, denizaşırı kömür santrallerinin finansmanını durdurmak ve elektrikli araçlar için şarj istasyonları inşa etmek de dahil olmak üzere çeşitli girişimlerde bulundu.

Ayrıca başkent Seul, güneş panellerinin kullanımını artırmak için büyük bir adım attı.

Reddit başlığındaki bazı yorumcular, bisikletçiler için tehlike ve çevredeki arabalardan kaynaklanan gürültü ve hava kirliliği gibi endişeleri öne sürerek otoyolun ortasındaki kapalı bisiklet yoluna şüpheyle yaklaşırken, bir Reddit kullanıcısı ilk elden bisiklet sürme deneyimini paylaşabileceğini iddia etti. o özel yolda.

Redditor, "Bisikletimi bu 'güneş otoyolunda', Hollanda'daki SolaRoad'da ve Güney Kore'deki bazı küçük yollarda sürme şansına sahip oldum" diye yazıyor. "Güney Kore bisiklet yolunda oldukça fazla egzoz kokusu duyuluyor... Hala çok temiz ve sanırım güneş panellerinin yaklaşık 500 eve enerji sağlayabileceğini tahmin ediyorlar."

Başka bir yorumcu geleceğe bakabildi ve güneş panelli bisiklet yolu hakkında da olumlu bir değerlendirme yaptı ve şöyle yazdı: "Daha fazla araç elektrikli hale geldikçe hava daha temiz olacak ve gürültü azalacak."

Kaynak: TCD

  • 2 ay sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Trek, Powerfly 4 Elektrikli Dağ Bisikletini Trail-Ready Teknolojisiyle Yeniliyor

Trek ayrıca bu hardtail e-MTB'nin fiyatını da düşürmeyi başardı.

Powerfly4_21_32844_A_Portrait

Trek, bisiklet ve endüstrinin en saygın isimlerinden biri ve kapılarını açtığı 1976'dan bu yana inovasyonun öncüsü oldu. Wisconsin merkezli bisiklet üreticisi, neredeyse yarım yüzyıldır her türlü bisikleti donatıyor. bisikletçiler için şirketin sunduğu en iyi özelliklere sahip ve günümüzde elektrikli bisikletlerin popülerliğinin artmasıyla birlikte, aralarından seçim yapabileceğiniz geniş bir e-bisiklet yelpazesi var.

Powerfly4_21_32844_A_Alt2

Trek, patika sürüşü deneyimini geliştirmek isteyen dağ bisikletçileri için en yeni modeli Powerfly Gen 4'ü tanıttı. Bu sert kuyruklu elektrikli dağ bisikleti, arka süspansiyon sisteminin olmaması nedeniyle işleri basit tutuyor. Sert kuyruklular, barebone yapıları ve arazide sürüş sırasında sağladıkları geri bildirimler sayesinde birçok bisikletçi tarafından seviliyor ve Trek'in Powerfly 4'ü bunu etkileyici bir güç aktarma organı ve aynı derecede etkileyici teknolojiyle güçlendiriyor.

Powerfly4_21_32844_A_Alt9

Performans cephesinde e-bisiklet, 85 Newton metrelik tork çıkışıyla takdir edilen Bosch Performance CX motorla donatılmıştır. Ortadan tahrikli motor ve alt boruya entegre akü paketi optimum ağırlık dengesini sağlarken, Shimano Deore 1x10 aktarma organları sürücünün elektrikli desteğin yanında sorunsuz bir şekilde pedal çevirmesine olanak tanır. Bataryaya gelince, çerçevenin alt borusuna entegre edilmiş 500 watt-saatlik bir batarya paketinden oluşuyor.

MTB_standover_4x3_PFM

Çerçeveden bahsetmişken, Powerfly 4, daha heyecanlı arazi sürüşü için güçlendirilmiş temel bir alüminyum çerçeveyle donatılmıştır. Bisikletin daha ağır ağırlığını hesaba katmak için güçlendirilmiş bir kafa borusu var. Pil, kolay erişim için yandan yükleme mekanizmasının yanı sıra daha uzun menzil için ekstra pille uyumluluktan yararlanır. Kurulum, motosikletin paranın karşılığını vurgulayan bir SR Suntour XCM 34 ön çatalla askıya alınıyor.

Powerfly4_21_32844_A_Alt5

Fiyatlandırma ve bulunabilirlik açısından 2024 Trek Powerfly 4, önceki modelden bile daha düşük fiyatlı. Yalnızca 3.650 ABD Doları karşılığında, sektördeki en saygın üreticilerden birinden yetenekli bir elektrikli MTB'ye sahip oluyorsunuz. Her ne kadar oyundaki diğer daha pahalı e-bisikletler kadar gösterişli olmasa da, elektrikli dağ bisikletinin harika dünyasına kesinlikle mükemmel bir adımdır.

Kaynak: Inside EVs Global

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu güçlü arazi tipi e-bisikletin maksimum 240 km menzili var ve 200 kg'ye kadar yük taşıyabilir

Bu yıl pek çok arazi tipi kargo e-bisikletini gördük, ancak yeni Rattan Quercus kesinlikle en güçlülerinden biri. Bu kalın lastikli bisiklet, tek şarjla maksimum 150 mil menzil için iki pili tutabilen ve sürücü dahil 450 lb yük kapasitesine sahip uzun menzilli bir e-bisiklettir. Hafta sonu maceraları için bir sürü bisiklet paketleme malzemesi var.

180_3f7158d5-82a1-4aed-9806-33d67cf0e054

Rattan, Kaliforniya merkezli bir şirkettir ve Quercus'u "e-bisikletlerin İsviçre Çakısı" olarak tanımlamaktadır. Standart olarak bir Samsung pille birlikte gelir, ancak ikinci bir pille birlikte paketlenebilir ve maksimum menzil için her ikisi de aynı anda çerçeveye monte edilebilir.

53_680x.jpg?v=1698743295

Her zaman bir e-bisiklette olduğu gibi, gerçek dünyadaki performans Quercus'u nasıl sürdüğünüze bağlı olacaktır. Birkaç yüz kiloluk kamp malzemesiyle yüklemek, doğal olarak kilometrenin azalması anlamına gelecektir, tıpkı tepelerle mücadele etmek veya pedal çevirmek yerine gazdan yararlanmak (bisiklet gaz modunda 30mph'lik bir azami hıza sahiptir).

bdccada98431b633a6ab707517e19fa1_dc7c6c6

Bisiklet, yüksek yoğunluklu farlar ve telefonunuzu navigasyon için kullanırken şarj etmenize olanak tanıyan bir LCD gidon kontrol ünitesi ile donatılmıştır. Hidrolik disk frenler, ağır yükler taşırken ihtiyacınız olan durdurma gücünü sağlar ve Kenda 20*4 kalın lastikler, çakıl ve kum gibi gevşek yüzeylerde çekiş ve kontrol sağlar.

49_ef5b9531-62d3-4961-937a-d271b4ae5773_

Quercus'ta ayrıca pedalları çevirmeye başladığınız anı algılayan ve bazı e-bisikletlerde motor geç devreye girdiğinde meydana gelebilecek ani yalpalamayı önleyen bir tork sensörü de bulunuyor.

50_48e5bf58-62c2-47ba-bbc4-bcb288e0144d_

Belki de en şaşırtıcı olanı fiyattır. Quercus şu anda tek pil ve çerçeve paketiyle 1.749 $ (indirim 349 $) veya iki pille 2.399 $ erken kayıt fiyatıyla satışta. Bu kesinlikle ucuz değil, ancak teknik özellikler göz önüne alındığında yine de oldukça saygın.

Kaynak: Advnture

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bisikletlere yönelik bu fütüristik 'güneş enerjili otoyol' şimdiden bir etki yaratıyor: 'Yaklaşık 500 eve enerji sağlayabilir'

Resimde, orta refüjde ilerleyen bir dizi güneş panelinin bulunduğu bir otoyol ve bunların altında da korumalı bir bisiklet yolu görülüyor. Temiz enerji toplarken aynı zamanda bisiklet yolculuğunu korumak ve teşvik etmek mi istiyorsunuz? Herkes için bir kazanç gibi görünüyor.

2022'de Güney Kore, yenilenebilir enerji kaynaklarının mevcut kullanımını, şu anda mevcut olan %15'ten 2034 yılına kadar %40'a çıkarmayı içeren temiz enerji geleceği planlarını duyurdu.

Kömür enerjisi ülkenin toplam enerji kullanımının %40'ını oluştursa da (Ağustos 2022 itibarıyla), Güney Kore hükümeti bu rakamı düşürmek için karbon vergisi getirmek, denizaşırı kömür santrallerinin finansmanını durdurmak ve bina ücretlendirmesi dahil olmak üzere çeşitli girişimlerde bulundu. elektrikli araçlar için istasyonlar.
Ayrıca başkent Seul, güneş panellerinin kullanımını artırmak için büyük bir adım attı.

Reddit başlığındaki bazı yorumcular, bisikletçiler için tehlike ve çevredeki arabalardan kaynaklanan gürültü ve hava kirliliği gibi endişeleri öne sürerek otoyolun ortasındaki kapalı bisiklet yoluna şüpheyle yaklaşırken, bir Reddit kullanıcısı ilk elden bisiklet sürme deneyimini paylaşabileceğini iddia etti. o özel yolda.

Redditor, "Bisikletimi bu 'güneş otoyolunda', Hollanda'daki SolaRoad'da ve Güney Kore'deki bazı küçük yollarda sürme şansına sahip oldum" diye yazıyor. "Güney Kore bisiklet yolunda oldukça fazla egzoz kokusu duyuluyor... Hala çok temiz ve sanırım güneş panellerinin yaklaşık 500 eve enerji sağlayabileceğini tahmin ediyorlar."

Başka bir yorumcu geleceğe bakabildi ve güneş panelli bisiklet yolu hakkında da olumlu bir değerlendirme yaptı ve şöyle yazdı: "Daha fazla araç elektrikli hale geldikçe hava daha temiz olacak ve gürültü azalacak."

Kaynak: TCD

  • 4 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Segway Xyber, bir eBike ile bir off-road motosikleti arasında mükemmel bir geçiş olabilir

Segway-Ninebot, en yeni icatlarına isim verme konusunda İngilizce konusunda hızlı ve gevşek davranabilir ancak CES 2024'te yaşam tarzı ürünlerini sunarken ortalığı karıştırmadı.

sec6-model.png

Ninebot S kendi kendini dengeleyen bir araca (aynı zamanda bir oyun çevre birimine) dönüşen bir go-kartın arasına, bu sefer tipik bir eBike ile arazi motosikleti arasındaki sınırları da bulanıklaştıran bir eBike olan yeni Xyber yerleştirildi.

2024'ün sonunda kamu tüketimine sunulacak olan bu düz hatlı elektrikli sürüş, 175 Nm tork üretebilen bir arka göbek motoruna sahipken, motodan ilham alan açık şasi, birleşik bir elektrik menzili için iki adet 1440kWh'lik pil paketini depolayabiliyor. 95 mil - bu ciddi bir macera için fazlasıyla yeterli.

sec6-scroll1.png

Segway-Ninebot, makineyi "off-road spor performansı eBisiklet" olarak adlandırıyor ve sonuç olarak, 0'dan 32 km/saat hıza 2,5 saniyede çıkacağını iddia ederken, önde ve arkada 120 mm'lik süspansiyon hareketinin emmek için kullanıldığını iddia ediyor. çarpmalar.

Xyber oldukça standart off-road pedallarına ve zincir tahrik sistemine sahip olduğundan, görüntülerin sizi aldatmasına izin vermeyin, bu da sürücülerin ruh halleri değiştiğinde bacak gücünü birleştirebilecekleri anlamına gelir.

sec7-swiper-1.png

Bununla birlikte, bir tanıtım videosu, sürücülerin bacaklarını döndürmeden etrafta dolaştığını açıkça gösteriyor; bu, kadansa ihtiyaç duymadan güce erişmek için muhtemelen motosiklet tarzı bir döndürme gazı veya başparmak kaydırmanın olacağı anlamına geliyor.

sec7-swiper-2.png

Fiyatlandırma veya en yüksek hızlar hakkında da henüz bir bilgi yok; uzatılmış sele ise iki kişilik sürüş alanı olduğunu gösteriyor. Ancak daha yakından baktığınızda Segway-Ninebot'un isteğe bağlı ekstra olarak satılabilen arka ayak tabanlarını sağlamadığını göreceksiniz. Her iki durumda da, en iyi elektrikli bisiklet rehberimiz için sıra dışı bir rakip olabilir.

DNA'daki teknoloji

Gear Junkie ve diğer bazı kaynaklara göre Xyber, kalan şarj, mevcut hız ve daha fazlasının okunması için dijital bir kokpitin yanı sıra sürücülerin müziği Bluetooth hoparlörler aracılığıyla kontrol etme becerisine de sahip; bu işlev yine ekranda sergileniyordu. firmanın Gokart Pro2'si de CES'te sergilendi.

sec5-swiper-1.png

Segway'e göre, yaklaşmakta olan off-road eBike aynı zamanda, hava karardığında X şeklindeki ön farı açmak ve hatta araziye bağlı olarak verilen gücü ayarlamak gibi şeyler yapacak olan Aktif Sahne Algısı olarak tanımladığı şeye de sahip olacak.

sec5-swiper-3.png

Akıllı telefon uygulaması entegrasyonu, navigasyon talimatlarının gidona monteli küçük ekranda gösterilmesine ve pitoresk bir kahve molası sırasında sürüş bilgilerinin saklanmasına olanak tanıyacak.

Kaynak: TechRadar

  • 4 hafta sonra...
  • 3 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Bir e-bisikletten motosiklet heyecanı yaşayabilirsiniz ve satın alacağınız şey budur

Super73_YM22_S2-White_Hero_800x.jpg?v=16

Hemen konuya geçelim: Ride1Up Revv1, onu test ederken hızla favori e-bisikletlerimden biri haline geldi. Sağlam çerçevesi, destekleyici koltuğu, tam süspansiyonu ve moped sokak lastikleriyle Revv1 bir motosiklet hissi veriyor. Sorunsuz ve dengeli sürüş, özellikle yüksek hızlarda güven verir. Herkesin en iyi elektrikli bisikletler listesine aday.

Super73_YM23_SAdventure_Corsetti_Hero_80

E-bisikletler arasında en büyük bataryaya veya en güçlü motora sahip olmasa da yine de mevcut en hızlı e-bisikletlerden biridir. Aşağıda ele alacağımız bazı uyarılarla birlikte, arazi sürüşü için "kilidini açma" kodlarıyla onu 37 mil / saate kadar itebilirsiniz. Ancak bu e-bisikletin hikayesinde saf hızdan çok daha fazlası var.

Güvenli ve konforlu bir yolculuk

23YM_S2-Blackout_FrontHero_800x.jpg?v=16

93 poundluk Revv1 hafif değildir ancak sağlam şasi ve sağlam bileşenler, sürüş sırasındaki güvenlik hissine katkıda bulunur. 20 inç Bafang mag tekerlekler üzerindeki dört inç genişliğindeki CST Scout moped sokak lastikleri güç ve çekiş gücü katar. Kalın lastikleri maksimum basınç altında şişirirseniz, lastik duvarlarının ilave esnekliği, konforlu koltuk ve çift süspansiyon olağanüstü konfor sağlar. Yorgun veya gergin hissetmeden orta ila uzun mesafeler boyunca sürdüm.

  • 1 ay sonra...
  • 3 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni Thule ReVert (Bisiklet) Askı Askısı Temelde Kendi Kendini Kaldırıyor

Thule aceleci davranan biri değil; çoğu zaman yeni bağlantı askılarını daha uzun ve daha sıkı testlere tabi tutmak için erteliyor. Bu yüzden test ettiğimiz hiçbir şeyde temelde hiçbir sorun yaşamadık ve raflarının çoğu zaman aşırı inşa edilmiş görünmesinin nedeni de bu.

Dikey askılı bisiklet taşıyıcı kategorisine giren (neredeyse) son büyük taşıyıcı marka olmalarının nedeni de budur. Sonbahar geldiğinde bu durum yeni Thule ReVert Dikey Bisiklet Rafı ile değişecek. Ayrıca kaldırmayı ve indirmeyi son derece kolay hale getiren yeni ve akıllı bir özellik sunuyor.

4'lü bisiklet (899 $) ve 6'lı bisiklet (1.099 $) seçenekleri mevcut olup arazi şartlarına uygundur ve bisiklet başına 55 pound'a kadar taşıma kapasitesine sahiptir. 4 bisikletli model için bu toplam 220 pounddur ve rafın kendisi de 73 pound ağırlığındadır.

6'lı bisiklet rafının maksimum yükü 250 lbs'dir, bu nedenle tam yüklüyse bisiklet başına ağırlık payınız biraz daha düşük olacaktır. Raf ağırlığı 88 lbs'dir. Ancak dört bisiklet için sınır, hafif eMTB'leri kolayca taşımasına izin veriyor.

Benzersiz özelliği, üzerinde kaç tane bisiklet olursa olsun kaldırmayı ve indirmeyi son derece kolaylaştıran Çift TiltAssist Damper'dır.

Gaz şoku o kadar güçlü ki, indirmek için rafı fiziksel olarak aşağı çekmeniz gerekecek; aracınızın arkasına erişirken veya bisiklet yüklerken orada kalacaktır. Daha sonra hafifçe ittirin ve tamamen yüklü olduğunda bile kendisini yukarıya doğru kaldırsın.

Üst tarafa yakın bir yerde bulunan büyük bir kumanda koluyla çalıştırılır, böylece raf tamamen dolu olsa bile ona ulaşmak kolaydır. Serbest bırakmak için aşağı çekin ve rafı aşağı çekin, ardından tekrar çekin ve bırakın; raf sizin için kaldıracaktır.

Tekerlek tepsileri tekerleğe, çatala veya kadroya çok fazla bükülme kuvveti uygulamayacak şekilde dikkatli bir şekilde açılandırılmıştır. Test ettikleri bazı rafların, tutuldukları açının çok sert olması nedeniyle büyük tümseklerde tekerleklere zarar verdiğini söylüyorlar. Ancak gidonun birbirine yerleşmesine yardımcı olmak için biraz açıya ihtiyaçları vardı.

Tekerlekler, çapraz çubuklara cıvatalanmış kalın kauçuk kayışlarla yerinde tutulur. Çocuk bisikletlerini taşımak için daha küçük tekerleklere uyacak adaptörler de olacak. Eylül ayında satışa sunulacak olan bu ürün, ilmekli kablo kilidi için bağlantı noktalarına sahiptir (ayrı olarak satılır).

Thule Santu Hitch Rafa Monte Kargo Kutusu

Yeni Thule Santu kargo kutusu, Epos bisiklet raflarına 11 fit küp depolama alanı ekliyor. 100 pound'a kadar taşıma kapasitesine sahip. Kilitli kapak, eşyalarınızı güvende tutar.

Epos Rafındaki kirişlerin etrafına sarılarak kurulumu nispeten hızlı ve kolay hale getirir. Thule, bunun pratik olacak kadar kolay olduğunu, ancak birisinin onu hızla açıp çalabileceği kadar kolay olmadığını söylüyor. Onu kolaylık suçlarının beklenmedik bir kurbanı haline getirmek için yeterli çalışma gerekiyor.

İki bisiklet tepsisini kapsar, böylece üç bisikletlik bir rafta arabaya en yakın bisikletiniz için bir bisiklet yerini açık bırakacaktır.

Kayışlar kasaya içeriden cıvatalanmıştır; burada ayrıca içerideki yükü sabitlemek için bağlama kayışları da bulacaksınız. MSRP'nin fiyatı 799 ABD dolarıdır ve Ağustos 2024'te satışa sunulacaktır.

Kaynak: BikeRumor

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

RadExpand 5 Plus Katlanır E-bisiklet Sınıfının Standardını Belirliyor

expand-black-right-3-4.png?v=16850570236

Katlanabilir e-bisikletler söz konusu olduğunda çoğunun ortak noktası vardır: yüksek ve dar tutuşlu düz gidon. RadExpand 5 Plus, onu sürmenin ne kadar rahat ve eğlenceli olduğunu belirleyen alçak BMX tarzı gidon ile bu statükodan ayrılıyor. RadExpand 5 Plus, önceki RadExpand 5'in yükseltilmiş bir versiyonudur ve bu e-bisikleti rekabet edilmesi zor bir hale getiren birçok harika iyileştirme ve özellik sunar. Pil ve motor etkileyicidir ancak yalnızca Sınıf 2'ye çıkabilmek, RadExpand 5 Plus'ın yeteneklerinin sınırlı olduğu anlamına gelir.

Expand_Black_folded_3_4.png?v=1685057015

RadExpand 5 Plus'ı inceleme birimi olarak aldım. E-bisiklet önceden monte edilmiş olarak geldi ve benim yalnızca gidonu ve diğer bazı küçük parçaları takmam gerekiyordu ki bu da hızlı ve kolay bir şekilde yapıldı. Rad Power, tüm RadExpand 5 Plus'ın önceden monte edilmiş olarak geldiğini, dolayısıyla kurulumun kolay olması gerektiğini söylüyor. RadPower'dan e-bisikletin nasıl kurulacağına dair tam bir dökümü burada görebilirsiniz.

RadExpand 5 Plus'ın artıları ve eksileri

Artıları

Yol tutuşu: Alçak BMX tarzı gidon ve iyi düşünülmüş tasarım, yol tutuşunu en üst seviyeye çıkarır.
Erişilebilir: Kullanıcı dostu kontroller, eğlenceli kısımlara ulaşmayı kolaylaştırır.
Konforlu: 4 inçlik lastikler, yastıklı sele ve ön süspansiyon bunu konforlu bir sürüş haline getirir.
Çok yönlü: E-bisikleti kişiselleştirmenin ve hayal edebileceğiniz herhangi bir aksesuarı eklemenin birçok yolu vardır.

Eksileri

Sınıf: Motor güçlü ve yetenekli olmasına rağmen, bisiklet yalnızca Sınıf 2'ye kadar çıkıyor ve saatte 32 km hıza ulaşıyor.
Taşınabilirlik: BMX tarzı çubuklar, dar alanlarda o kadar kompakt olmayabileceği anlamına gelir ve 72,5 lb'lik ağırlık yardımcı olmaz.
Uzun boylu insanlar için değil: Bisiklet yalnızca 4'10"-5'10" arasındaki insanlar için çalışıyor ve uzun boylu insanları denklemin dışında bırakıyor.

Özellikler:

Sınıflandırma: Sınıf 1 veya 2 (20 moh'a kadar)
Frenler: 180 mm rotorlu Gemma Hidrolik disk frenler
Lastikler: Bazı arazi lastiklerine sahip 20" x 4" ebatlarında Beefy lastikler
Çerçeve geometrisi: Adım adım çerçeve
Işıklar: LED fren lambası, arka lamba ve LED ön farlar.
Pil: Safe Shield Teknolojisine sahip 48V 15 Ah 720 Wh
Ekran: Tam Renkli LCD Ekran
Motor: 750W, 64 Nm Torklu
Pedal Yardımı: 5 Seviye (pedallarla mıknatıs algılayan kadans yardımı)
İddia Edilen Menzil: Ortalama 60 mil, ancak 80 mil'e kadar çıkabilir
Gaz kelebeği: Kavrama bükümü
E-bisikletin ağırlığı: Pille birlikte 73,8 lb
Sürücü yükseklik aralığı: Bir çerçeve 4'10" ila 5'10" arası sığar
Maksimum sürücü ağırlığı: 315 lbs
Arka raftaki maksimum yük: 59 lbs

RadExpand 5 Plus, selefine göre büyük bir gelişme ve 300 $'lık fiyat etiketindeki artışı haklı çıkaracak nitelikte olmalı. Artık ön yükleme ayarlarına ve kilitlere sahip 50 mm hareketli ön süspansiyonlarla birlikte geliyor; böylece tercih ettiğiniz tümseklik düzeyini seçebilirsiniz; mekanik disk frenlerin üzerinde hidrolik disk frenler; LED'e göre çok daha gelişmiş bir LCD ekran; dönüş sinyalleri; akünün yangın güvenliğini artıran "Güvenli Kalkan Teknolojisi"ne sahip bir akü; ve daha doğal bir his vermesi ve kilometre performansını artırması beklenen geliştirilmiş bir tork sensörü. Rad Power web sitesinden teknik özellikler ve diğer ayrıntılar hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

RadExpand 5 Plus e-bisiklet sokakta nasıl gidiyor?

RAD-02151520_750x1000.jpg?v=0&options=w_

RadExpand 5 Plus, onu sürdüğümde iyi bir şekilde katlanabilir bir e-bisiklet gibi hissetmedim. Evet, adım adım tasarım aynı, ancak BMX tarzı bir gidona gitme seçimi cesurdu ve karşılığını aldı. Sıradan katlanır bisikletinizin genellikle uzatılmış bir gidon boğazı vardır ve bu da tutuşunuzu normalden daha yüksek ve daha dar bir yere getirir. Bu, özellikle yüksek hızlarda yol tutuşunun daha az kontrol altında olduğunu hissettirebilir. RadExpand 5 Plus'ın alt tutuşu ve daha geniş duruşlu gidon sürüşümde bana daha fazla kontrol sağladı. Daha önce kullandığım diğer katlanır bisikletlerden çok daha iyi hissettirdi. E-bisiklet, kruvazör ve dağ bisikleti karışımı gibi yol tutuşu sağlıyor ve on inç genişliğindeki kalın lastikler bazı arazi yollarına sahip, bu da onu bazı toprak yollarda sürerken kendimi rahat hissetmemi sağladı. Yokuş aşağı inerken ve saatte yaklaşık 28 mil hızla giderken bile yol tutuşu o kadar güvenliydi ki kontrol her zaman bendeydi.

Pedal desteği söz konusu olduğunda RadExpand 5 Plus, efor seviyenize uygun bir 64 Nm tork sensörüne sahiptir; bu nedenle, daha sert pedal çevirirseniz size daha fazla pedal desteği sağlar ve bunun tersi de geçerlidir. Pedal desteğinin seviyesini birden beşe kadar değiştirebilirim (ya da pedal desteği olmadığında ve yalnızca bacak gücü varsa sıfır). Gidonun sol tarafına yerleştirilen kontroller sayesinde pedal desteğini ayarlamak ve yokuş yukarı çıkarken doğru seviyeyi bulmak sorunsuz ve pratikti. Sınıf 2'de 5'lik pedal desteğiyle maksimum 20 mil/saat hıza ulaşmak çok kolay ve hızlıydı, ancak bacaklarımı çok hızlı hareket ettirmem gerekiyordu ve keşke bunu kolaylaştırmak için sekizinci bir vites olsaydı. Yalnızca torkla ve gaz kelebeği olmadan, beş seviyeyi geçerken sorunsuz bir şekilde 20 mil/saat hıza ulaşabildim. Arazim düzdü ve oraya ulaşmam 15 saniyeden az sürdü. Gidonun sol tarafında ayrıca dönüş sinyallerini açacak kontroller ve etrafınızdakileri uyaracak bir zil bulunmaktadır.

SafetyCertified-Rover6_10.jpg?v=0&option

LCD ekranından memnundum. Bilmeniz gereken tüm bilgileri gösterir ve gezinmesi kolaydır. Keşke pil çubuğunda bir yüzde gösterilse. Gidonun sağ tarafındaki yarım dönüşlü gaz kelebeği, katlanabilir bir e-bisiklet için güçlüdür. Yalnızca gaza basıldığında, bölgemdeki yaklaşık dokuz derecelik en zorlu tepeyi kolaylıkla tırmanmayı başardı. Beşinci seviyedeki pedal desteğindeki aynı tepe, sanki düz bir zeminde gidiyormuşum gibi hissettim. Beşinci seviyedeki gaz ve pedal desteğini kullanırsanız, bisikletin çoğu yokuşu sorunsuzca çıkabileceğinden eminim. Böyle duyarlı bir pedal desteği ve güçlü motorla, Rad Power'ın sürücüye 3. sınıfa çıkma seçeneğini vermemiş olması çok yazık. Bu, RadExpand 5 Plus'ın masada sahip olabileceği pek çok kullanılmamış potansiyel bırakıyor.

Height-Module-Mark-Expand.png?v=16601738

Rad Power, tek bir şarjla ortalama 20 ila 60 mil yol alacağınızı söylüyor ancak elbette bu, pedal desteği, gaz kelebeği, ağırlık, arazi ve diğer faktörlerden yararlanmanıza bağlı olacaktır. Sürüş zamanıma ve kat ettiğim mesafeye bakılırsa, eğer muhafazakar olursanız 60 millik menzili kolaylıkla aşabileceğinizi düşünüyorum. Tahminimce tek şarjla 80 milden fazla yol kat edebilirsiniz.

RadExpand 5 Plus nasıl katlanır?

Katlanabilir bir e-bisikletin asıl amacı taşınabilir ve kompakt olmaktır. İşte RadExpand 5 Plus'ın biraz yetersiz kaldığı yer burası. E-bisiklet 73,8 pound ağırlığındaydı ve tek başıma katlanması veya manevra yapması kolay değildi. Ayrıca, katlandıktan sonra e-bisikletin nerede bir arada tutulması gerektiğinden tam olarak emin olmadığım ayrı bir Velcro sargısı da var. Sonunda mantıklı bir yer buldum, ancak Ride1Up'ın Portola'sı gibi daha kolay takılabilen bir cihaza sahip kalıcı bir yerin daha kolay ve daha akıllı bir tasarım seçimi olacağını düşünüyorum.

E-bisiklete BMX tarzı bir gidon verme kararı, onun düz ve dar bir gidonu kadar kompakt olmadığı anlamına geliyor. Onu 2011 Toyota Corolla'mın bagajına sığdırmak için yaptığım her zamanki testimde, onu sığdırmak için çok uğraştım, bir noktada neredeyse pes ediyordum. (Benim yaptığım akıllıca manevralar sayesinde sonunda onu uygun hale getirmeyi başardım.) RadExpand 5 Plus'ı arabanıza almayı planlamıyorsanız, bu muhtemelen büyük bir sorun değildir. E-bisiklet aksi takdirde iyi bir şekilde kompaktlaşır.

RadExpand 5 Plus çok yönlüdür ve özelleştirilebilir

E-bisiklet deneyiminin en sevdiğim kısımlarından biri onu sevdiklerimle paylaşmak. RadExpand 5 Plus, Rad Power mağazasındaki birçok aksesuara erişime sahiptir. Gambino'yu gezintiye çıkarmak için Rad Fragmanını Pet Insert ile birlikte kullandım. Pedal desteği ve gaz kelebeği, römorku taşımayı bile çocuk oyuncağı haline getiriyor. Bazı yokuşları tırmanırken bile, bunu kolayca başarmak için doğru kombinasyonu kolayca bulabildim. Römorkta maksimum 100 pound, Pet Insert'te ise 84 pound taşıyabilirsiniz. Aksesuarlarının çoğunu kullanabilmek için arka ve/veya ön raf alabilirsiniz. Bazılarının kurulumu diğerlerinden daha kolaydır, ancak Rad Trailer ve Pet Insert'in montajı ve bisiklete binip inmesi kolay ve hızlıydı (e-bisiklete takmak için sadece tek bir cıvataya ihtiyaçları var). Ne yazık ki, arka kısım yalnızca maksimum 59 pound taşıyabiliyor, bu nedenle arkada yolcu olarak başka bir yetişkini taşıyamazsınız.

Düşünceleri kapatmak

RadExpand 5 Plus'ı kullanmak keyifliydi. Aynı zamanda ikiye katlanabilen rahat bir BMX/dağ hibrit e-bisikleti gibi geldi. Arka lamba dönüş sinyalleri, zil, hoş bir LED ekran gibi küçük ayrıntıların dahil edilmesi ve birçok aksesuarla uyumluluk, RadExpand 5 Plus'ı yerden tasarruf etmek isteyen çoğu insan için uygun olabilecek çok yönlü bir e-bisiklet haline getiriyor evde veya e-bisikletlerini bagajlarına taşıyın. Tork sensörlü beş seviyeli pedal desteği çok duyarlıdır ve kullanımı kolaydır. BMX tarzı gidonun ve güçlü lastiklerin üst düzey yol tutuşu sayesinde gaz kolu güçlü ancak yumuşaktır ve kontrol edilmesi kolaydır. Rad Power, RadExpand 5 Plus'ı 5'10"'den uzun insanlara sığabilecek ve sınıf 3'e çıkabilecek hale getirmiş olsaydı, bunun konfor ve çok yönlülük açısından en iyi katlanabilir e-bisikletlerden biri olduğunu görebilirdim.

Kaynak: LifeHacker

  • Admin
Gönderi tarihi:

850 Dolarlık Motosiklet Tarzı eBike! Jansno X50 eBike İncelemesi

 

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.