Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Temmuz , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Temmuz , 2022 Trex, İki Uygun Fiyatlı Banliyö Odaklı Elektrikli Bisikleti Tanıttı Yeni Trek Dual Sport+ ve FX+ 2.500$'ın altında bir fiyata satılıyor. Trek, bütçe dostu teklifleriyle tanınan bir bisiklet üreticisi değil. Marka, ister spor ister eğlence için olsun, tüm kategorilerde bisiklet dünyasının simgelerinden biri olarak adını pekiştirdi. E-bke dünyasında Trek, bazılarının maliyeti 7.000 USD'nin üzerinde olan bazı tamamen üst düzey eMTB ve yol bisikletleriyle de kendine bir isim yaptı. Gerçekten de böyle bir fiyat etiketi, e-bisiklet dünyasında yeni başlayanları korkutmak için yeterli. Neyse ki, Trek dikkatini giriş seviyesi pazarına, daha spesifik olarak banliyö odaklı pazara kaydırıyor. Bunu yaparken, Dual Sport+ ve FX+ şeklinde iki yeni model piyasaya sürdü. Fiyatları düşük tutmak için Trek, fantezi motorları ve bileşenleri ortadan kaldırdı, bunun yerine her iki model de 250W göbek motoruna, süspansiyonsuz ve temel Shimano bileşenlerine sahip. Daha yakından bakalım, olur mu? Trex Çift Spor + Dual Sport+, Trek'in mevcut Dual Sport serisinin basit bir elektrik varyasyonudur; bisiklet step-over (Dual Sport+ 2) ve step-through (Dual Sport +2 Stagger) formatlarında sunulmaktadır. Her ikisi de 2,399 dolara mal oldu. Bu, Trek'in diğer e-bisikletlerinin bazılarının fiyatının yarısından daha az. 250W göbek motoru, Dual Sport+'ın bu kadar mütevazı bir fiyat etiketine sahip olmasını sağlar. Motor, ticari e-bisikletlerin çoğuyla aynı sürekli dereceye sahiptir, ancak 40 Nm torku tartışmasız olarak aralığın alt ucundadır. Bununla birlikte, hız hiçbir zaman bunun için oyunun adı olmadı. Bisiklet, tam olarak çalıştırıldığında ABD'de Sınıf 1 e-bisiklet olarak nitelendirilir ve saatte 20 mile kadar yardım sağlar. İşleri basitleştirmek için Trek Dual Sport+, üç pedal yardım ayarı sunar. Alt brakette, kullanımı doğal hissettiren yardım sağladığı söylenen bir tork sensörü var. Gidonun sol tarafında bulunan kumanda ile güç ayarları arasında seçim yapmak ve pil şarj seviyenizi kontrol etmek çok kolay, bu da hoş ve akıcı, fazla yer kaplamadan. Dual Sport+, çerçeveye gizlenmiş 250 Wh pile sahiptir. Trek, tek bir şarjla 35 mil seyahat edebileceğini iddia ediyor, ancak su şişesi tutucusuna uyan ek bir pil, menzil genişletici olarak mevcut ve bu mesafeyi 70 mile iki katına çıkarıyor. Mütevazı motor ve pil sistemi sayesinde bisiklet 17,5 kilogram ağırlığında. Bisiklet ayrıca mükemmel bir Shimano hidrolik disk fren sistemine, alt uç 9 vitesli Shimano Altus aktarma organlarına ve ön ve arka LED ışıklarına sahiptir. Trex FX+ Trek FX+, Dual Sport+'ın uyarlanabilir platformunu alır ve biraz aşağı çevirir. Sonuç olarak, düzenli olarak işe gidip gelmek ve şehir içi sürüş için muhtemelen tercih edilen seçimdir. Çamurlukların ve bir arka rafın zaten takılı olmasına ek olarak, hem kademeli hem de kademeli varyantlar için sadece 2.499 $'a mal olan oldukça uygun fiyatlı. Trek FX+ elektrikli bisikletler, Trek Dual Sport+ sürümleriyle aynı elektronik parçaların çoğuna sahiptir. Alt brakette bir tork sensörü bulunur ve çerçeveye entegre 250W göbek motoru ve 250Wh pil bulunur. Bununla birlikte, geometrisi ve biraz daha dar lastikleri nedeniyle, motosiklette biraz daha sokak odaklı bir his var. Bununla birlikte, birçok motosikletin mekanik temelleri Dual Sport+'ınkilere benzer. Özellik listesi, Shimano'dan bir hidrolik fren sistemi, dokuz vitesli bir Shimano şanzıman ve dahili ön ve arka aydınlatma içerir. FX+'nın standart donanım olarak bagaj raflarını içermesi, fiyatı biraz yukarı çeken şey olabilir. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 14 Ağustos , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 14 Ağustos , 2022 İlk Sürüş: Ducati'nin Yeni Sınırlı Üretim Elektrikli Dağ Bisikleti Bir Backcountry Canavarıdır Hafif Elektrikli Araç Derneği tarafından geniş çapta rapor edilen araştırma, 2021'de Amerikalıların elektrikli arabalardan daha fazla elektrikli bisiklet satın aldığını ortaya koydu. Bu yıl, e-bisiklet satışları milyonu geride bırakacak gibi göründüğünden, artan sayıda ABD'ye rağmen bu istatistik bir kez daha doğru olabilir. ana akım otomotiv pazarına giren uygun fiyatlı EV modelleri. Erken EV üreticileri, daha yüksek fiyat noktalarında premium alıcıları hedef alırken, daha az katı düzenleme, bir e-bisiklet üreticisi selinin son birkaç yılda nispeten uygun fiyatlı seçenekler satmaya başlamasına izin verdi. Trend, yerleşik isimleri e-bisiklet satın alma gücünün üst noktalarını keşfetmeye açıkça cezbetti ve bunun sonucunda İtalyan motosiklet üreticisi Ducati, markanın yakın zamanda duyurulan ilk elektrikli yarış motosikletinin yanı sıra şimdi üç farklı e-bisiklet satıyor. Ve bu yılın ilerleyen saatlerinde, Futa adlı bir destekli yol bisikleti, Ducati'nin MIG-S, TK-01RR ve TK-01RR Limited Edition'ı içeren mevcut elektrikli dağ bisikletleri serisine katılacak. Alessandro Belluscio, Ducati'nin izniyle. Ducati'nin DesertX macera motosikletinin agresif stiline ayak uyduran TK-01RR e-bisiklet, tam süspansiyonlu, büyük lastiklerle tamamlanmış enduro tarzı bir arazi aracı oluşturmak için en iyi dağ bisikleti bileşenlerinin tümü ile bir elektrikli güç aktarma sistemini birleştirir. ve en büyük tepeleri kolaylıkla aşmak için bol miktarda meyve suyu. Ducati'nin TK-01RR Limited Edition'ı, Shimano kaynaklı EP8 elektrik motoru ve 630 watt-saat pil, standart TK-01RR'dekilerle aynı kalsa da, Thok ile ortaklaşa inşa edilen alüminyum çerçeveli bisiklete bir miktar karbon fiber ekliyor. Eco modu seçildiğinde, tam şarj, talep edilen 110 mil menzile neden olur. Trail ve Boost modları, bisikletin destek gücünü önemli ölçüde artırırken, menzili sırasıyla 55 mil ve 36 mil'e düşürür. Shimano ayrıca, elektrikli güç aktarma sistemi konfigürasyonunun yalnızca yardımcı olabileceği 11 pedal çevirme hızına sahip, yumuşak geçişli bir Di2 XT elektronik grup setine katkıda bulunur; “Yalnızca yarış” ayarlarına izin veren birçok 2. Sınıf e-bisikletin aksine (böylece çoğu e-bisiklet yasasını süpürür). Ancak, 62,7 ft librelik torkun tamamı Boost modunda devreye girdiğinde, dik tırmanışlar ve 20 mph'lik destekli azami hızın neredeyse zahmetsizce hissedildiğinden emin olabilirsiniz. Eco modunda, Shimano motoru, modeli normal bir dağ bisikleti kadar hafif hissettirmek için yeterli miktarda sıvı pompalar ve örneğin 1.500 fitlik bir tırmanışın zirvesine ulaşmak için yalnızca minimum emek gerektirir. Tepeye çıkmak için daha kolay bir zaman, bu e-enduro'nun gerçekten parladığı inişte daha fazla eğlence için enerji tasarrufu sağlar. Yükseltilmiş Öhlins DH38 çatal ve TTX arka yaylı amortisör, dik çakıllı yokuşları aşağı çekerken, önde 180 mm ve arkada 170 mm hareket mesafesi sayesinde tümsekleri, kayaları ve küçük sıçramaları kolayca silip süpürür. Pürüzsüz sürüş, hızlı bir şekilde, topuz Pirelli Scorpion lastikleri ve bir e-bisiklete takılan en büyük disk frenlerinden bazıları - motosiklet uygulamalarından türetilen devasa Magura MT7'ler için olmasa bile çok riskli hissedebilecek bir iniş hızına ilham veriyor. Yine de Limited Edition'ın yükseltilmiş karbon fiber Crankbrothers Synthesis tekerlekleri, Fizik eyer ve Renthal karbon fiber gidonlarıyla bile, bu çürük hala ölçeği yaklaşık 60 pound civarında gösteriyor. Ve pil desteği, dörtlülerin ve buzağıların tırmanışlarda kendilerini taze hissetmelerine ne kadar yardımcı olursa olsun, daha derin tekerlek izlerinden atlarken veya dar tek rayları aşarken bu ağırlık artar, bu nedenle geniş açık ateş yollarına ve patikalara yapışmak hızla bunun adı olur. Ducati'nin yokuş aşağı oyunu. Sadece 170 mm'lik damlalıklı sele direğini indirin ve uçun. Ducati, TK-01RR'yi eyerde geçen uzun bir günün ardından bile gece boyunca pili kolayca dolduran 110 voltluk bir şarj cihazıyla birlikte gönderir. Ve adil olmak gerekirse, Eco modunda 630 watt-saatlik şarjın tamamını tamamen tüketme sabrına sahip sürücüler muhtemelen ilk etapta böyle bir e-bisiklet için alışveriş yapmayacaklar. Sınırlı Üretim, geliştirilmiş yol sürüş dinamikleri için süspansiyonu güçlendirmek için yerleşik bir güç ölçer veya akıllı atalet valfi gibi özelliklerden yoksundur. Ama açıkçası Ducati, TK-01RR Limited Edition'ın enduro MTB pazarının daha sert ucuna hitap etmesini asla amaçlamadı. TK-01RR Limited Edition için Ducati, Thok ile ortaklaşa inşa edilen alüminyum çerçeveli bisiklete bir miktar karbon fiber ekliyor. - Kredi: Alessandro Belluscio, Ducati'nin izniyle. Bunun yerine, bu e-bisiklet hem kalabalığın arasından sıyrılmak hem de her şeyden uzaklaşmak isteyen sürücüler için geliştirildi. Ve bol karbon fiber, ikonik kırmızı boya ve kusursuz rozet, kir içindeyken bile yardımcı olur. 10.995 $ fiyatla satışa sunulan ve sadece 169 örnekten oluşan Ducati TK-01RR Limited Edition, diğer sürücülerin onu bir e-bisiklet olarak tanımayabilecekleri kadar ince bir paket sunuyor - tabii ki aniden kendilerini toz yerken, yere düşerken bulana kadar. her dik tırmanışın ilk vurucusu. Kaynak: Robb Report Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Eylül , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 7 Eylül , 2022 Yamaha, PWseries S2 Elektrikli Bisiklet Motorunu Tanıttı Yeni Display B metre, kurulumu kolay olmayı vaat ediyor ve ihtiyacınız olan tüm önemli bilgileri sağlıyor. Yamaha'nın popüler PWseries tahrik ünitesi, yeni S2'de 2023 için bir yükseltme alıyor ve çeşitli farklı segmentlerde e-bisikletler için bir dizi iyileştirme ve iyileştirme sağlıyor. Motorun kendisi önceki üniteden daha hafif ve daha kompakt (yüzde 16 daha küçük) ve yüzde 7'ye kadar daha fazla güç sunuyor. Hacim de yüzde 20 azaldı ve e-bisiklet üreticilerinin özellikle sağlamlık, yol tutuşu ve arka tekerlek çekişi söz konusu olduğunda daha etkili çerçeveler tasarlamaları için daha fazla potansiyel yaratıyor. Daha kısa bir orta göbek, pedal çevirme verimliliğini ve hissini artırmaya yardımcı olurken, geliştirilmiş orta göbek aks arayüzü sertliği artırır. Bu ünite her tür bisiklet stili için uygun olsa da, dağ bisikletlerinde, endurolarda ve diğer spor odaklı bisikletlerde baskın olduğunu göreceksiniz. Ek olarak Yamaha, kapatıldığında bilgi depolayabilen 3 inçlik geniş bir ekrana sahip olacak ve Display B adını verdiği yeni bir LCD metreyi tanıttı. Tek dokunuşla çıkarılabilir ve sürücülerin yanına bir akıllı telefonu kolayca monte etmesine izin verecek kadar kompakt. Akıllı telefonların şarjlı kalmasına yardımcı olmak için bir USB mikro-B 1 A bağlantı noktasına sahiptir. Yamaha, bunu "harekete hazır" bir sistem olarak tanımlıyor ve öncelikle kurulumu çok fazla telaş gerektirmeyen basit bir ünite arayan sıradan sürücülere yönelik olacak. Dağ bisikleti ve diğer spor sürücüleri, PWseries S2'nin geliştirilmiş tasarımını ve performansını takdir edeceklerdir. Sportif biniciler için uygulamaları olmasına rağmen, sıradan biniciler de S2'den faydalanacak. Yamaha'nın daha kompakt ve daha güçlü tahrik ünitesi olan PWseries S2. Kaynak: Motorcyclist Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 13 Eylül , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 13 Eylül , 2022 CFMOTO Çarpıcı Karbon Fiber NK-C22 Konsept Bisikletini Tanıttı Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Eylül , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 28 Eylül , 2022 Bianchi, Yeni E-Vertic Serisiyle E-Bisiklet Segmentini Ele Aldı e-Vertic serisi, her biri kendine özgü sürüş özelliklerine sahip beş modelden oluşur. Bianchi, birçok kişi tarafından modern bisikletin öncülerinden biri olarak kabul ediliyor ve bir yüzyıldan fazla süren zengin mirasına rağmen marka, günümüzün oldukça rekabetçi endüstrisinde bir yenilikçi olmaya devam ediyor. Bununla birlikte, e-bisikletler bugünlerde iki tekerlekli en sıcak şey ve Bianchi hiçbir şekilde yol kenarında oturmuyor. Kısa süre önce e-Vertic e-bisiklet serisini piyasaya sürdü ve bu bisikletlerin iş anlamına geldiği açık. e-Vertic'in amacı, bisiklet sürmenin tüm temellerini kapsamaktır, ancak elektrikli bir anlamda. Bianchi'nin kendi sözleriyle, onu "performans dağ bisikletinden şehir keşfine" kadar her şeyin üstesinden gelebilecek bir model yelpazesi olarak tanımlıyor ve model yelpazesindeki motosikletlere sadece bir kez baktıktan sonra, Bianchi'nin kendisini diğer motosikletlerden ayırdığı açıkça görülüyor. oyundaki diğer oyuncular. Yeni başlayanlar için, şirket eski moda bisiklet çerçevesinin tasarımını yeniden icat etmiş gibi görünüyor, ancak bisikletlerin benzersiz çerçeve tasarımlarının ön uç sertliği eklediğini ve ağırlık merkezini düşürdüğünü iddia ediyor. e-Vertic model yelpazesi iki kategoriye ayrılmıştır: dağ bisikleti ve şehir bisikleti. Dağ bisikleti segmentinde, amiral gemisi modeli FX-Type Pro olarak adlandırılıyor ve eMTB'ler söz konusu olduğunda gerçekten bir mühendislik harikası. 160 milimetre arka süspansiyon hareketi sunan tam süspansiyon konfigürasyonlu tam karbon fiber çerçeveye sahip. Önde, etli bir Fox 38 çatal ayrıca 160 milimetre hareket sağlar. Sırada, e-Vertic FX-Type, alüminyum çerçeve dışında Pro ile hemen hemen aynı, bu yüzden bunun çok daha düşük fiyatlı olmasını bekleyebiliriz. eMTB segmentini tamamlayan X-Type, e-Vertic serisindeki tartışmasız en basit ve en erişilebilir dağ bisikletidir. Tıpkı FX-Type gibi, alüminyum bir çerçeveye sahiptir, ancak arka süspansiyonu yoktur. Bu, tam süspansiyonlu kardeşleri kadar bunaltıcı şeylere çarpma yeteneğine sahip olmayacağı, ancak özellikle hafta içi okula götürmek veya çalışmak için bir bisiklet arayanlar için şüphesiz daha iyi bir çok yönlü olacağı anlamına geliyor. Faydadan bahsetmişken, e-Vertic serisinde ayrıca T-Tipi ve C-Tipi şeklinde iki banliyö bisikleti bulunur. Touring modeli olarak belirlenen T-Type, eMTB kardeşlerine benzer şık bir çerçeve tasarımına sahip ancak daha ince lastikler, arka bagaj rafı, çamurluklar ve genellikle daha rahat bir kişilik ile donatıldı. Bu arada C-Type, şüphesiz en soğuk olanıdır ve günlük sürüş için gerekli temel unsurlarla donatılmıştır. Adım adım çerçevesi, her boyuttaki binici için de erişilebilir olduğu anlamına gelir. Performansa gelince, FX-Type Pro, FX-Type ve X-Type, 85 Nm tork üreten Bosch Performance Line CX orta tahrikli elektrik motorundan yararlanıyor. FX-Tipi Pro ve FX-Tipi, Bianchi'nin tek bir şarjla 96 mil'e kadar bir menzil sağlayabileceğini iddia ettiği daha büyük 750Wh Powertube'dan yararlanır. Bu arada X-Type, 625Wh Bosch Performance Line pil alıyor. Yolculara gelince, aynı zamanda Performance Line CX motorlarını da paketliyorlar, ancak ek menzil için 400Wh ve 500Wh'lik çift pil seçeneklerine sahipler. Kaynak: EVs Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 18 Ekim , 2022 Engwe'nin Engine Pro'su Sağlam, Her Yere Giden Katlanır E-Bisiklettir Tam süspansiyonlu bir çerçeve ve 20 inç kalın lastiklerle donatılmıştır. Modern elektrikli bisikletlerin büyük çoğunluğu pratiklik ve çok yönlülük etrafında toplanmıştır. Standart, elektrikli olmayan bisikletlerden farklı olarak, e-bisikletler, standart bisiklet stilinden uzaklaşarak ve daha ağır, daha sağlam ve çok fazla yük taşıma kapasitesine sahip olarak elektrik motorunun gücünden yararlanarak çok daha bilinçli hale geldi. Böyle bir bisiklet Çinli üretici Engwe'den geliyor ve adı Engine Pro. Yalnızca görüntülerden yola çıkarak, bu bisikletin pratiklik ve satın alınabilirliğe odaklanan, her yere götürülebilen sağlam bir iki tekerlekli olduğunu görmek oldukça kolay. Ne de olsa, sadece 1.420 Euro'ya veya yaklaşık 1.375 ABD Doları'na eşdeğer bir fiyata satılıyor - paranızın karşılığını aldığınız düşünüldüğünde özellikle büyük bir değişiklik değil. Performans açısından bakıldığında, Engwe Engine Pro, 750 W nominal güç çıkışına ve 1.000 Watt'lık tepe güç çıkışına ve 55 Nm torka sahip bir göbek motorunu paketliyor. Pil açısından, en uygun koşullarda sürmeniz koşuluyla, şarj başına 75 mil menzil sunabilen 16 amperlik oldukça güçlü bir pil paketini paketliyor. Engine Pro'nun iyi performans rakamlarını tamamlayan, bisikleti arabanızda kolaylıkla saklamanızı sağlayan katlanır bir çerçevedir. Ayrıca çalışma masanızın altına koyabilir, otobüste veya trende yanınıza alabilir ve fazla yer kaplamadan garajınızda saklayabilirsiniz. Her türlü zemine uygun kalın kauçukla kaplanmış 20 inç tekerlekler üzerinde yuvarlanarak çakıllı yollarda ve engebeli yüzeylerde kolaylıkla sürüş yapmanızı sağlar. Motosikletin ön ve arka süspansiyonu, her yere gidebilme kabiliyetine katkıda bulunur ve ön ve arka hidrolik disk frenler, güven veren frenleme sağlar. Yeni Engwe Engine Pro'nun özellikler listesini tamamlayan bir dizi etkileyici teknik özellik. Yeni başlayanlar için, bisiklet kullanışlı bir hız sabitleyici özelliği ve hız, kat edilen mesafe ve pil yüzdesi gibi hayati sürüş bilgilerini takip etmenizi sağlayan tam renkli bir LCD ekran alır. Son olarak, bisiklet, güçlü elektrik motorunu tamamlamak için her pedal vuruşunda ince ayar yapmanızı sağlayan sekiz vitesli bir aktarma organı ile donatılmıştır. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 Simplon, Rapcon Pmax TQ Elektrikli Dağ Bisikletinin Kapaklarını Çekiyor Hafif bir çerçeve ve çok yönlü çerçeve, tamamen yetenekli bir elektrikli dağ bisikleti oluşturur. Alman elektrik motoru üreticisi TQ, kısa bir süre önce çıkış yaptığından bu yana bazı önemli adımlar attı. İlk olarak Temmuz 2022'de Trek Fuel EXe'de görülen TQ-HPR50 motor, spor amaçlı elektrikli dağ bisikleti oyununda yeni bir standart belirliyor. Kargo ve kamu e-bisikletlerinde bulduğumuz motorların aksine, TQ gücü düşük tutar, bu da boyutu ve ağırlığı düşük tuttuğu anlamına gelir. Bu sonuçta analog muadilleri gibi görünen ve hissettiren ve neredeyse aynı derecede hafif olan e-bisikletlerle sonuçlanır. Görüyorsunuz, genel olarak, TQ-HPR50 motor tartıları 1,85 kilogramdan fazla değil. Aynı zamanda sadece 1,85 kilogram ağırlığındaki 360 Wh'lik bir pil takımıyla birleştiğinde, tüm sürüş sisteminiz tartıya en fazla dört kilo verir - günlük ihtiyaçlarınızla dolu bir sırt çantasından biraz daha fazlası. Bu nedenle, bir dizi e-bisiklet üreticisinin, özellikle daha performans odaklı modellerinde TQ-HPR50 motorunu hızla benimsemesi gerçekten şaşırtıcı değil. Trek dışında, BMC'nin bu motoru Fourstroke AMP LT'sinde kullandığını gördük ve şimdi Simplon yeni Rapcon Pmax ile TQ ana vagonuna atlıyor. Yeni Simplon Rapcon Pmax TQ, günümüzün hızla büyüyen hafif e-MTB segmentindeki en yeni modellerden biridir. Hafif TQ güç aktarma organları etrafında inşa edilen Rapcon Pmax, elektrikli olmayan Rapcon bisikletleriyle neredeyse aynı görünüyor. Gerçekten de, sürücü olmayan taraftan baktığınızda, o elektrik motorunun orta dirseğin hemen üstünden dışarı baktığını görüyorsunuz. Ayrıca, Rapcon Pmax TQ'nun elektrikli olmayan MTB'lerinkiyle neredeyse aynı şekilde sürdüğü söyleniyor. Bunun nedeni, TQ motorunun inanılmaz derecede sessiz olması ve pedal desteğini sorunsuz ve kusursuz bir şekilde sağlamasıdır. Sonuçta, sadece 300W ve 50 Nm çıkışa sahip, bu yüzden size kranklardan herhangi bir şok vermeyecek. Ayrıca size daha önce bahsettiğim hafif 360 Wh pil paketini de paketliyor. 1,85 kilogramdan daha ağır olmayan pil takımı, motosikletin çıkış borusuna kusursuz bir şekilde yerleştirilmiştir ve bu da onu neredeyse görünmez kılar. Bununla birlikte, ekstra mil seyahat etmek isteyenler için ayrı olarak 180 Wh harici pil satın alabilirsiniz. Çerçeveye gelince, Simplon, Rapcon'u bir flip-chip ile donattı ve tam 29er ve kefal 27.5 inç arka tekerlek kurulumu arasında geçiş yapmanıza izin verdi. Bisiklet, küçükten çok büyüğe değişen dört boyutta gelir ve seçtiğiniz bileşenler açısından özelleştirilebilir. Sram GX Eagle bileşenleriyle donatılmış temel sürüm için 8.600 Euro veya yaklaşık 8.460 USD taban fiyatından başlar. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Dünyanın En Hızlı Bisikleti 3D Yazıcıyla Yapılmış veya Basılmış mı Demeliyiz Bu ayın başlarında, zamana karşı test uzmanı Fillipo Ganna, 60 dakikada 56.792 kilometrelik devasa bir mesafe kat ederek yeni bir saat dünya rekoru kırdı. Ve Ineos Grenadier yarışçısı bunu 3D baskılı bir bisiklet üzerinde yaptı ve bu da 3D baskının bisiklet endüstrisinde devrim yaratacak en yeni teknoloji olup olmayacağı konusunda tartışmalara yol açtı. Pinarello Pazarlama Müdürü Federico Sibrissa, "3D bisiklet, aerodinamik, sertlik, sertlik ve konfor açısından en iyiyi elde etmemizi sağladı" diyor. Bisiklet, aerodinamiğe öncelik vermek için, garip bir şekilde, deniz biyolojisinden toplanan aero uzmanlığından gelen teknolojiyi kullanarak yapıldı. Marka, "Kambur balinaların okyanuslarda nasıl çok sıkı manevralar yapabildiklerini inceleyerek, araştırmacılar, tüberküllerin - paletlerinin önündeki çıkıntıların - bu yeteneğe önemli ölçüde katkıda bulunduğunu keşfettiler" diye açıklıyor. "Bisikletlere uygulanan bu şekil üzerinde çalışırken, sırtların, tümsekler arasındaki oluklarda akış şeklinde girdaplar oluşturarak, tepelerin arkasındaki akışın bağlı kalmasına neden olarak sürtünmeyi en aza indirebileceğini ve azaltabileceğini keşfettiler." Pinarello'nun çerçeve için kullanmak istediği küçük kanat benzeri özellikler karbon fiber kalıpla yapılamayacak kadar ayrıntılı olduğundan, uzay sınıfı alüminyum alaşımlı 3D baskı en iyi seçenekti. Şirketten bu yeni videoda Pinarello, tasarım sürecinden ilk çerçeveyi test etmeye ve Ganna'nın takım arkadaşı tarafından Ağustos ayında kırılan önceki rekoru kırdığı son rekor denemesine kadar bisikletin yaratılmasını paylaşıyor. Ineos Grenadier'in teknik ortaklar başkanı Carsten Jeppesen, "Burada gerçekten benzersiz bir ekipmanımız var... şu anda gezegendeki en hızlı bisiklet" diyor. Pinarello Bolide F HR 3D halka açıktır (UCI saat rekorunu kıran herhangi bir bisiklet için bir gerekliliktir) yaklaşık 59.220 $'lık pazarlık fiyatıyla. (Ama bu aynı zamanda gidonları da içerir!) Bisikletler talep üzerine basılacaktır. Yaşamak için ne güzel bir zaman! Kaynak: Bicycling Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 27 Ekim , 2022 Oxfo'nun Yeni OX1'i Etkileyici Menzilli Kompakt Katlanır E-Bisikleti Teraziyi 16.5 kilograma indiriyor ve tek bir şarjla 84 mil gidebildiğini iddia ediyor. Katlanır bisikletler giderek daha sofistike ve zengin özelliklere sahip olsa da, pratiklik ve basitlik merkezli bir çift tekerlekte bu tür nitelikler her zaman aradığınız şey olmayabilir. Bazen, tonlarca teknik özellik için endişelenmeden yola rahatça ve kolaylıkla çıkmak ve hedefinize pedal çevirmek istersiniz. Bu nedenle, Oxfo'nun yeni OX1 elektrikli katlanır bisikleti sizin için doğru bisiklet olabilir. OX1, magnezyum alaşımından yapılmış yekpare bir çerçeveye sahip ve pil dahil edildiğinde ağırlığı 16,5 kilogramın altında. Bisiklet sadece hafif olmakla kalmaz, aynı zamanda katlandığında oldukça küçüktür, bu da iş yerinde masanızın altına yerleştirmeyi ve bir otobüste veya trende taşımayı kolaylaştırır. E-bisikletin tüm özelliklerini henüz bilmiyoruz, ancak OX1 Indiegogo'da piyasaya çıktığında, ihtiyacımız olan tüm bilgilere sahip olacağız. Gelişmiş performans için bir arka göbek motoruna ve spor modu ve güç yardım modu dahil olmak üzere çoklu sürüş modlarına sahiptir. Gidonlardaki küçük LCD'den modlar arasında geçiş yapabilir ve pil durumunuzu görüntüleyebilirsiniz. Bunun dışında, OX1 oldukça basit ve GPS, akıllı telefon bağlantısı veya mobil uygulama gibi süslü teknik özelliklerden yoksun. Ayrıca, herhangi bir vites içermediğinden tek bir vites oranıyla sınırlısınız. Neyse ki, yokuşları tırmanırken size yardımcı olacak o elektrik motoruna sahip olacaksınız. Bu noktada, muhtemelen bu bisikletin ne kadara mal olduğunu merak ediyorsunuzdur. Şu anda, Oxfo henüz fiyatlandırmayı açıklamadı, bu yüzden beklemeye devam etmemiz gerekecek. Piyasada tonlarca süper uygun fiyatlı, süper pratik e-bisiklet olduğundan, bu muhtemelen en önemli husus olacaktır. Oxfo, OX1'in Indiegogo sayfasını zaten kurdu, bu nedenle herhangi bir güncellemenin yayınlanıp yayınlanmadığını görmek için arada bir kontrol ettiğinizden emin olun. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 31 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 31 Ekim , 2022 Elektrikli Bisiklet Üreticisi Kakuka, Rampage Fat-Tire E-Bike'ı Tanıttı Fütüristik Rampage iki versiyonda mevcuttur ve 750W veya 1.000W güç pompalayan bir Bafang motorunu paketler. Yeni başlayanlar için Rampage, bisiklet ve motosiklet dünyalarından unsurları birleştiren oldukça benzersiz bir tasarıma sahiptir. Yokuş aşağı bir dağ bisikletinde bulacağınıza benzer çok gevşek bir duruşa ve her iki uçta da uzun seyahat süspansiyonuna sahiptir. Ayrıca, 26x4 inç tüm arazi yağ lastikleri üzerinde yuvarlanır ve bu şeyi en engebeli arazide yukarı ve aşağı taşımanıza izin verir. Geleneksel bir e-bisikletin aksine, Rampage, yüksekliği ayarlanabilir gibi görünmeyen motosiklet tarzı bir seleye sahip. Tarzda bir artı noktası olmasına rağmen, bu, özellikle pedal vuruşlarından en iyi şekilde yararlanmak isteyenler için ergonomi için bir dezavantaj olacaktır. Her şey düşünüldüğünde, Rampage bir e-bisiklettir ve saf bacak gücünün yerini alacak bir motoru vardır. Güçten bahsetmişken, Rampage, saatte 28 mil maksimum hız sunan bir Bafang 750W motorla oldukça fazla paketliyor. Dahası, bisikletin çerçeveye entegre edilmiş bir 48V, 960 watt-saat pil paketlemesi. Bu güç ünitesi, 25 ila 50 mil destekli bir menzil sağlayabilir ve altı saatte tamamen şarj edilebilir. Kakuka ayrıca Rampage Pro adlı daha güçlü bir sürüm sunuyor. Bu, 1.000 W'lık bir Bafang motoruna ve saatte 32 mil maksimum hıza sahip. Ayrıca 31 ila 62 mil arasında daha uzun menzile sahiptir. Tüm bu homurtular, özellikle bisikletin sağlam yapısından en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız kesinlikle faydalı olacaktır. Kakuka, Rampage'in 220 kilograma kadar taşıma kapasitesi olduğunu söylüyor, ancak yerleşik bagaj rafları olmamasına rağmen, bu şeye kolaylıkla bagaj bağlayabileceğinizden oldukça eminim. Bununla birlikte, bisikletin ağır yapısı - teraziyi 37 kiloya indiriyor - muhtemelen gücünden sorumlu. Bu fütüristik, sağlam elektrikli bisiklet, sahneye yeni katılan Çin merkezli bir e-bisiklet üreticisi olan Kakuka'dan geliyor. Acemi statüsüne rağmen bu, markanın radikal tarzda tasarlanmış bir e-bisikleti piyasaya sürmesini engellemedi. Elbette, Kakuka Rampage fütürist görünüyor, ancak onu destekleyecek malları var mı? Hadi daha yakından bakalım. Fiyatlandırma ve bulunabilirlik açısından, Rampage ve Rampage Pro, Indiegogo'da ön sipariş için mevcut ve teslimatların Ocak 2023'te başlaması bekleniyor. Fiyatlar Rampage için 2.300$ ve Rampage Pro için 2.700$'dan başlıyor. Bisikletler, Scarlet Red, Baby Blue ve Lime Green'den oluşan çeşitli renklerde mevcuttur. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Ocak , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 20 Ocak , 2023 Amsterdam kötü*** (ve Harika) bir Su Altı Bisiklet Garajı İnşa etti Amsterdam uzun zamandır şehirdeki kanallara bisiklet atan insanlar sorunu yaşıyor. Ancak şimdi, yenilikçi yeni su altı bisiklet park alanı sayesinde insanlar bisikletlerini su altına park edebilecek ve aslında onları geri alabilecek. Şehir, Amsterdam Merkez İstasyonu'nun altına binlerce bisiklet park yeri ekleyerek bisiklet park etme sıkışıklığını azaltmayı umuyor (evet, orada gerçek bir sorun var!). Otopark 26 Ocak'ta açılacak ve 24 saate kadar ücretsiz bisiklet park yeri ve ucuz uzun vadeli seçenekler de mevcut olacak. Otobüs veya trenle işe gidip gelmesi gerekenler için Merkez İstasyona kolay erişim ve ayrıca şehrin hareketli kesiminde çalışmak için yürüyerek kolay erişim. ProRail sözcüsü Jeroen Wienen, The Guardian'a verdiği bir röportajda, "İnsanların bisikletlerine atlayabilmesi, istasyona gidebilmesi ve sorunsuz bir şekilde yolculuklarına devam edebilmesi harika," dedi. "Hollanda gerçek bir bisiklet ülkesi, birçok insan istasyona bisikletle geliyor ve biz ve belediye kesinlikle tüm bu bisikletlerin etrafta olmasını istemiyoruz." Amsterdam, bu kadar çok bisikletle nasıl başa çıkılacağı konusunda uzun süredir mücadele ediyor ve geçmişte bisiklet park etme konusunda dikey hale geldiler: Bu yeni su altı istasyonunun yapımı birkaç yıl sürdü ve 60 milyon Euro'dan fazla para harcandı ve şehir aslında bu büyüleyici videoda süreci belgeledi: Garajı inşa etmek için, su altı/yer altı depolama tesisine yer açmak için bir gölün kurutulması gerekiyordu, ancak insandan daha fazla bisikletin olduğu bir ülkede yaşadığınızda, hepsini saklayacak bir yer bulmak oldukça önemli. Aslında, ekstra 4.000 bisiklet için başka bir tesis - inşası sadece 25 milyon Euro ile daha ucuz - Amsterdam'daki Kuzey-Güney metro hattının yakınında yakın zamanda açıldı. (Doğru: Son yıllarda şehir sadece bisiklet parkına 85 milyon Euro yatırım yaptı!) Ve belki de daha da önemlisi, sadece bisiklet depolama alanı eklemek, bisiklet ve tren seyahati arasındaki boşluğu kapatma konseptiydi. İkisini daha sorunsuz hale getirmek, daha fazla insanın işe gitmek yerine tren istasyonuna pedal çevirmesine olanak tanır. Yolcular karbon ayak izlerini azaltmanın ve tüm günü bisikletle harcamadan işe gidip gelme maliyetlerini düşürmenin yollarını ararken, bu bağlantılar şehirler için daha önemli hale geliyor. Kaynak: Bicyciling 1 Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Mart , 2023 Yazar Admin Gönderi tarihi: 10 Mart , 2023 Audi E-Tron elektrikli dağ bisikleti size 10 Bin Dolar kazandıracak E-Tron markasını taşıyan en son Audi, elektrikli bir dağ bisikletidir ve markalaşmasında incelikli değildir. Kelimenin tam anlamıyla Audi E-Tron Elektrikli Dağ Bisikleti olarak adlandırılıyor. Otomobil üreticilerinin bisiklet şirketleriyle ortaklık kurması yeni bir şey değil. Aslında, en ünlülerinden biri, Audi ana şirketi Volkswagen'in Trek ile bir Trek Edition Jetta satın aldığınızda bir bisiklet atan ekip çalışmasıdır. Bununla birlikte, bu durumda Audi, E-Tron Elektrikli Dağ Bisikletini vermiyor çünkü göz alıcı bir 10.126 $ karşılığında satılıyor. Audi, motosikletin, arabadan çok dağ bisikleti sürerken giyeceğiniz ayakkabıya benzeyen RS Q E-Tron Dakar Rallisi arabasından ilham aldığını söylüyor. Dakar yarışçısı ile aynı turuncu-siyah renkli yapı işaretini taşıyor, bu da motosikleti oldukça kullanışlı gösteriyor. Audi, bu yılki Dakar Rallisi'nde yenilenmiş bir RS Q ile geri dönen şampiyon Toyota'yı yenmek için büyük umutlar besliyordu. Ne yazık ki, 2023 yarışında gerçek Dakar makinelerinden ikisi kaza yaptı (derinlemesine, perde arkası hikayemizi buradan okuyun), biri o kadar sertti ki, sürücü Stephane Peterhansel bayıldı, Mattias Ekstrom'un pilotluk yaptığı üçüncüsü ise genel klasmanda 14. oldu. Umarız Audi E-Tron Dağ Bisikleti, sürücülerini varış noktalarına götürme konusunda daha şanslıdır. Olmalı, çünkü aslında İtalyan e-bisiklet uzmanı Fantic tarafından XMF 1.7'yi temel alarak yapıldı. 250 watt Brose S-Mag 36 elektrik motoru 66 pound-feet tork için iyi, şişkin alt çerçeve rayı ise Fantic yapımı bir lityum-iyon, 36 volt, 720 Wh pil içeriyor. En yüksek hız veya aralık belirtilmedi. Hem Audi hem de Fantic markalı e-bisikletler, Sram'ın vites değiştiricisi, zinciri, vites değiştiricileri ve frenlerinin yanı sıra bir Selle Italia eyeriyle birlikte gelir. Audi markalı olmayan bir Fantic XMF 1.7 yaklaşık 6.700 $'a mal olurken, Fantic e-bisiklette standart olarak gelmeyen birkaç parça var. Audi, standart Fantic'in 170'ine göre 180 mm'lik hareket sağlayan Öhlins'teki süspansiyon uzmanları tarafından bir çatal, yaylar ve amortisörler ile kendi versiyonunu donattı. Muhtemelen yine de kendi Audi kopyanızı istenen fiyattan daha ucuza bir araya getirebilirsiniz, ancak eğer Bir e-bisiklete 10.000 $ düşürebilirsiniz, fark önemsiz olacaktır. Audi E-Tron e-bisiklet cüzdanınız için çok pahalıysa, her zaman otomotiv markalı başka bağlantılar vardır. Harley Davidson'un e-bisikletleri 3.399 dolardan başlıyor ancak arazi için üretilmemiş. Hummer'ınki gibi karşılaştırılabilir, kir tutmayan e-bisikletler 3.999 dolara mal olurken, Jeep'in e-bisikletleri 9000 dolardan geliyor. Audi E-Tron elektrikli dağ bisikleti size 10.000 $ kazandıracak ilk olarak 10 Mart 2023 Cum 07:01:00 EST tarihinde Autoblog'da yayınlandı. Lütfen beslemelerin kullanımına ilişkin şartlarımıza bakın. Kaynak: Autoblog Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.