Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Aston Martin'in İlk Superbike'ı Sonunda Geldi

AAVkR1c.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

AAVkM1w.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kaynak: Robb Report

  • Cevaplar 108
  • Görüntü 1,9b
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

Gönderilen Görseller

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Alman Motosiklet Markası Zundapp'ı hatırlıyor musunuz? Artık Bir E-Bisiklet Üreticisi

AAVom6R.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Motosikletlerden elektrikli dağ bisikletlerine.
Geçmişteki birçok büyük motosiklet üreticisi, belirsizliğe ve hafıza uçurumuna düştü. Vincent, Matchless ve daha yakın zamanda Victory Motorcycles gibi markaların hepsi ya tamamen iflas etti ya da o kadar küçüldü ki, motosiklet endüstrisinde zorlukla birer özellik haline geldiler. Norton ve Benelli gibi diğer markalar Çinlilerin yardımıyla yeniden dirildi ve ikincisi bunu yaparken tonlarca başarı buldu.

1917'de kurulan bir Alman motosiklet üreticisi olan Zundapp'a aşina olabilirsiniz veya olmayabilirsiniz. Marka, özellikle KS 750 sepet ile savaş sırasında birliklerin etrafta dolaşmasında önemli bir rol oynadı ve hatta yıllar içinde birkaç önemli sokak modeline sahipti. Takip eden. Alman markası nihayetinde 1984'te mağazasını kapattı ve o zamandan beri, şirketin mirasını projeleri ve koleksiyonlarıyla canlı tutan meraklılar ve koleksiyoncular arasında olsa da, feshedildi.

Ancak ilginç bir şekilde marka, elektrikli bisiklet dünyasına geri dönüş yapmış görünüyor. Evet, amiral gemisi modeli Zundapp Z801, sürmesi kesinlikle eğlenceli görünen elektrikli bir dağ bisikletidir. İtalyan motosiklet yayını Moto.IT, 2,099 Euro veya yaklaşık 2,372 ABD Doları perakende fiyatıyla birden fazla e-ticaret platformunda satışa sunulan bisikleti buldu. Bununla birlikte, Alman perakende grubu Lidl, Z801'i sadece 899 Euro veya yaklaşık 1.015 $ gibi daha düşük bir fiyata satıyor - önerilen liste fiyatının yarısından daha az ve kesinlikle bir çalma.

Şimdi, sizi duydum, elektrikli bisikletler kesinlikle motosikletlerin muhteşem dünyasından çok uzak değil mi? Pekala, gelecek bir şeye işaret ediyorsa, o da elektriktir. Aslında, Yamaha, Ducati ve BMW gibi büyük motosiklet markaları ilerlemeye devam etti ve kendi elektrikli bisikletlerini tanıttı. Burada cüretkar olabilirim, ama kim bilir, belki Zundapp sonunda bir elektrikli scooter, hatta belki de tam teşekküllü bir elektrikli motosiklet çıkarabilir?

AAVoj7P.img?w=768&h=432&m=6

Her şeye şimdi olduğu gibi bakıldığında, Zundapp Z801 kesinlikle eğlenceli bir sürüş sağlayacaktır. Pedal destekli 250 W elektrik motoru ve 480 Wh lityum iyon pil ile çalışır. 125 kilometreye kadar bir menzil sunar ve yaklaşık beş saatte tamamen enerji verir. Alüminyum çerçeve bisikleti nispeten hafif tutarken, Shimano, Prowheel ve Neco gibi tanınmış bisiklet markalarının kit ve aktarma organları bileşenlerinin bir kombinasyonu standart olarak gelir. Hatta pedal destek seviyesini değiştirmenizi, kat ettiğiniz mesafeyi ve ayrıca bisikletin pil durumunu görmenizi sağlayan şık bir gidon monteli gösterge paneli ile birlikte gelir.

Kaynak: RideApart

  • 2 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Bu kral boy e-bisiklet, uzun boylu sürücüler için bisiklet sürmeyi çocuk oyuncağı haline getiriyor

AAVEAWI.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Daha uzun bisikletçiler için bisiklet sürmek konusunda uzmanlaşmış bir bisiklet üreticisi olan DirtySixer, ilk e-bisikletini piyasaya sürdü ve dikey yetenekli sürücülerin minimum çabayla 20mph'de esinti hissinin keyfini çıkarmasını sağladı.

En iyi elektrikli bisikletler bile genellikle oldukça sınırlı çerçeve boyutlarında gelir, ancak bilim ve teknoloji sitesi New Atlas'ın bildirdiği gibi, eDirtySixer, ortalamadan önemli ölçüde daha uzun sürücüler için boşluğu dolduruyor.

6'6" boyunda, şirketin kurucusu David Folch, tipik bir bisikletçiden çok daha uzun olduğunuzda bir bisiklet bulmanın zorluklarını çok iyi biliyor ve eDirtySixer onun ilk e-bisikleti olmasına rağmen, onu gözden kaçırmadı. Bisiklet, Nextie karbon fiber jantlı 36 inç jantlara ve ağırlığı azaltmak için alüminyum alaşımlı bir çerçeveye sahiptir.

Gates karbon kayış tahriki, bakımın azaltılmasına yardımcı olur, kablolar, hasarı ve korozyonu önlemek için dahili olarak yönlendirilir ve ters süspansiyonlu çatal veya sert çatal seçeneği olacaktır, böylece tercih ettiğiniz sürüş rotalarına uygun bir kurulum seçebilirsiniz.

Boyut önemlidir

Bisiklet, 250 watt'lık bir Shimano STEPS e8000 orta göbek motoru ve alt boruya entegre edilmiş bir pil takımı ile çalışır. Pedal yardımı ile (ABD'nin çoğunda yasaldır, ancak başka yerlerdeki binicilerin yerel yasalarını kontrol etmesi gerekecektir) ve çok saygın bir maksimum 60 mil aralığı (çok yönlü Ribble Hybrid ile aynı) ile 20mph'lik bir alıntılanan maksimum hıza sahiptir. AL e).

eDirtySixer şu anda bir prototip, ancak Folch, önümüzdeki birkaç hafta içinde DirtySixer'ın web sitesinde ön siparişlerin açılması ve önümüzdeki yıl teslimatın yapılması bekleniyor. Henüz kesin fiyatlarımız yok, ancak süspansiyonlu modelin fiyatının 8.000 doların biraz üzerinde (yaklaşık 6.000 £ / 10.000 AU$) olması beklenirken, olmayan versiyonun biraz daha az olması bekleniyor.

Bu kesinlikle bir e-bisiklet için fiyat skalasının en üstünde, ancak ilgili özel mühendislik, bileşenlerin kalitesi ve olası küçük üretim koşusu göz önüne alındığında anlaşılabilir.

Görüş: zamanı geldi

Birçok bisiklet üreticisi şimdi en az birkaç çerçeve boyutu sunuyor ve daha fazla şirketin kademeli veya kademeli çerçeve seçenekleri sunduğunu görmeye başlıyoruz, ancak e-bisiklet dünyası hala özellikle kapsayıcı değil yüksekliğe gelince.

Cowboy 4 gibi birçok mükemmel e-bisiklet, 5'5" ile 6'3" arasındaki sürücüler için optimize edilmiştir. Bu benim boyumda biri için sorun değil, ancak 6'6" uzunluğundaki erkek kardeşim veya kadın arkadaşlarımın çoğu (Cleveland Clinic'e göre, bir kadın için ortalama boy) için kesinlikle uygun olmaz. ABD 5'4").

E-bisikletler erişilebilirlik, bisiklet yolları ve yolları açma ve insanları arabalardan kurtarma açısından harikadır. Ancak, gerçekten çok daha geniş bir çerçeve boyutu seçeneğine ihtiyacımız var. Bir e-bisiklet dönüştürme kiti ile normal bir itme bisikletini takmak mümkündür, ancak DirtySixer gibi şirketlerin standart yükseklik aralığının dışındakiler için amaca yönelik elektrikli bisikletler ürettiğini görmek harika. Umarım hem daha kısa hem de daha uzun sürücüler yakında kendilerini çok daha fazla seçeneğe sahip bulacaklardır.

Kaynak: TechRadar

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Dünyanın en iyi katlanabilir e-bisikleti büyük bir yenilikle geliyor

AAVKszs.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

En yüksek puan alan katlanır e-bisikletimiz, mükemmel Gocycle G4, bazı akıllı tasarım değişiklikleri ve (belki de en heyecan verici şekilde) cazip bir fiyat indirimi ile daha da iyi hale geliyor.

Katlanır bir elektrikli bisiklet, kolayca yürünemeyecek kadar uzun, ancak ana otoyolları içermeyen yolculuklar için bir arabaya mükemmel bir alternatiftir. Motor, yokuşlardaki yükü azaltır ve yol kavşaklarında hızlı ve güvenli bir şekilde hareket etmenizi sağlar ve hedefinize ulaştığınızda saniyeler içinde katlanır. Artan yakıt maliyeti sizi rahatsız ettiyse, düşünmeye değer.

2022 Gocycle G4'ü test ettiğimizde, özellikle bakımı minimumda tutan kaygan tasarımından, en çok ihtiyaç duyduğunuz anda sorunsuz güç desteği sağlayan güncellenmiş motorundan ve çerçeveyi güçlü tutarken çerçeveyi güçlü tutmak için akıllıca kullanımından çok etkilendik. ağırlık.

Şimdi, Gocycle işleri bir adım daha ileri götürdü. Electrek'in bildirdiği gibi, (alüminyum ön çerçeveyi magnezyum Cleandrive aktarma organlarına bağlayan) el yapımı karbon fiber orta çerçeve, enjeksiyon kalıplı kompozit tasarımla değiştiriliyor.

Yeni orta çerçeve, üretimi enerji yoğun olduğu bilinen karbon fiberden çevreye daha az zarar veren polimerler ve fiberlerin bir karışımı kullanılarak yapılmıştır. Aynı zamanda daha ucuz, bu da bir başka büyük avantaj.

Daha az karbon, daha az nakit
Orijinal Gocycle G4 mükemmel değildi (katlanmış çerçeveyi kapalı tutan kayışın MiRider One gibi bisikletlerdeki kelepçelerden daha az güvenli hissettirdiğini gördük), ancak en büyük dezavantajı fiyatıydı. 4.999 $ / 3.999 £ (yaklaşık 7.000 AU $) seviyesinde, Şubat ayında tekrar test ettiğimizde, pazarın kesinlikle üst ucundaydı.

Premium G4i ve G4i+ modelleri, orijinal karbon orta çerçevelerini ve fiyat etiketlerini koruyorlar, ancak standart G4'teki değişiklik, Gocycle'ın üretim maliyetinden 200 $ / 200 £ indirim yapmasına ve bu tasarrufu geçmesine izin verdi. Hala ucuz olmasa da, 4.799 $ / 3.799 £ (yaklaşık 6.400 AU$) fiyatıyla artık biraz daha erişilebilir ve daha fazla kişiye ikinci arabalarını biraz daha yeşil bir şeyle takas etme fırsatı veriyor.

Kaynak: TechRadar

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

VanMoof, e-bisiklet serisini 2,998 Dolarlık S5 ve A5 ile yeniliyor

VanMoof, çekirdek e-bisiklet serisini iki yıldır ilk kez güncelliyor. Farklı kullanım durumları için tasarlanmış iki yeni model var.

Şirket, S5'i daha uzun sürüşleri göz önünde bulundurarak yarattı. Sürüş pozisyonunun yüksekliğini artırmak için düz çerçeveyi elden geçirdi. 165 ila 210 cm boyunda (yaklaşık 5'5" ila 6'11") arasındaki sürücüler içindir. Daha büyük, 27,5 inç jantlar var ve temel e-bisiklet 23 kg (51 lbs) ağırlığında.

A5'e gelince, bu daha kısa yolculuklar ve şehir gezileri için tasarlandı. Alt basamaklı açılı bir çerçevesi vardır ve 155 ila 200 cm yüksekliğindeki (kabaca 5'1" ila 6'7") biniciler içindir. 24 inç tekerleklere sahiptir ve 22 kg (48.5 lbs) ağırlığındadır. Hem arka hem de ön taşıyıcılar için destek var

Ön kısım 10 kg'a (22 lbs) kadar taşımak üzere tasarlanmıştır ve eşyaları sabitlemek için elastik bir kabloya sahiptir. Her iki bisiklet de arka taşıyıcılarla donatılabilir. Normal raf, 15 kg'a (33 lbs) kadar yükler için tasarlanmıştır, ağır hizmet seçeneği ise 27 kg'a (59,5 lbs) kadar rahatça desteklemelidir.

AAVT4dY.img?w=768&h=372&m=6

VanMoof, motoru her iki bisiklette de yükseltti. 250W, 5V Gen 5 motor ile şirket, bu modellerin en yumuşak sürüşleri sağlayacağını söylüyor. Motorda bir e-shifter, tork sensörü ve entegre pil bulunur. Geliştirilmiş Turbo Boost, 2020'nin S3'ünde 59 Nm'ye kıyasla 68 Nm tork sağlayacak.

Her iki model de 26 hücreli, 47V kalıcı pile sahiptir, ancak küçük farklılıklar vardır. S5, 487Wh kapasiteye sahipken, A5'ler 463Wh kapasiteye sahip. Tam güçte ve ekonomi modunda, S5 150 km'ye (93 mil) kadar bir menzil sunacak, A5 ise 140 km'ye (87 mil) kadar menzile sahip olacak. Takılabilir pil ile bunları 140 km'ye kadar uzatabilirsiniz.

Gen 5 şarj cihazını kullanarak pili iki buçuk saatte ve altı saat 30 dakikada tam kapasiteyle yüzde 50 oranında şarj edebileceksiniz. Hızlı şarj cihazı bu süreleri önemli ölçüde kısaltır. E-bisikletinizin pilini bir saatte yarı kapasiteye, dört buçuk saatte ise yüzde 100'e kadar şarj edebileceksiniz.

AAVT63q.img?w=668&h=562&m=6

S5 ve A5'te yeni olan, gidonda entegre LED ekranlı bir halo halka arayüzüdür. USB-C şarj bağlantı noktasına sahip bir telefon yuvası da var.

Hırsızlığa karşı koruma teknolojisi, ayağınıza bir dokunuşla kurabileceğiniz bir Gen 5 tekme kilidi içerir. Döndüğünüzde kilidi otomatik olarak açılacaktır. VanMoof, Apple Find My desteği için sertifikalandırma üzerinde çalışıyor ve Bisiklet Avcılarını kullanmaya devam edecek. Bu ekip, kaybolmasından veya çalınmasından sonraki iki hafta içinde bisikletinizi bulamaz ve kurtaramazsa, size yenisini gönderir.

S5 ve A5, 2.448 dolara mal olan S3 ve X3'ten daha pahalı. Her birinin fiyatı 2.998$/2.298£/2.498€ olacak. Şirket, yeni modelleri ne zaman göndereceğinden bahsetmedi.

Kaynak: Engadgets

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Yeniden tasarlanan Cannondale Topstone, güncellenmiş süspansiyona ve iyileştirilmiş geometriye sahip

AAVWpnm.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Cannondale, Topstone karbon çakıl bisikletini güncellenmiş geometri, 100g ağırlık kaybeden Kingpin süspansiyon, geliştirilmiş lastik açıklığı ve tek bir kaynaktan güç alan entegre ışıklar, radar ve ekran için SmartSense teknolojisi ile yeniledi.

SuperSix Evo SE, en hafif yarışçı olarak çakıl yığınının tepesinde kalırken - birinci sınıf 'çapraz bisikletten neredeyse ayırt edilemez - Topstone, İsviçre Ordusu bıçağı teklifi olarak ayarlandı. Topstone, SuperSix Evo SE'ye göre biraz daha rahat bir kafa borusu açısına sahiptir, bu aynı zamanda tepkisellikten ödün vermeden daha fazla denge vaat eden bir sürüş sağlar. Bisikletin arka ucunda, marjinal olarak (5 mm) daha uzun zincir destekleri de daha uzun bir dingil mesafesine katkıda bulunur ve bu da güvenli bir sürüşe katkıda bulunmalıdır.

2019'da piyasaya sürülen Topstone, her şeyi yapan en iyi çakıl bisikleti teklifi olarak Slate'in üzerine yerleştirildi. En yeni Cannondale Topstone, yakın zamanda duyurulan Synapse ile birkaç ipucu paylaşıyor. SmartSense sistemi, gelişmiş görme ve görülme güvenliği için bir Garmin Varia radarının yanı sıra bir aydınlatma sistemi ile entegre olur.

Çakıl bisikletinin ilk yinelemesinin Ai alt braketini değiştirmek, dişli bir English/BSA alt braketidir - sade ve basit kötü bir şey değildir - bu, önceki tasarımdan biraz daha aşağıdadır ve ofset bombeli arka tekerlek özelliği bu çakıl bisikletinin en son güncellemesiyle de gitti. (Bu, önceki sürümde yapamadığınız diğer tekerlekleri değiştirebileceğiniz anlamına gelir.) Yeniden tasarlanan orta göbek ve zincir hattı ile birlikte, uzatılmış ve düşürülen sürücü tarafındaki zincir desteğine bir güncelleme gelir.

Önde iki yüzüğün gerekliliğine hala yemin edenler, 1x aktarma organları kalabalığı gibi memnun kalacaklar. Tek aynakol dişlisi çalıştırılırken ön vites değiştirici tırnağı kullanımda değilse, mekanik yuva çıkarılabilir.

AAVWpnq.img?w=730&h=411&m=6

Matej Mohoric gibi yokuş aşağı yol yarışçıları not alın: Cannondale Topstone bir damlalık direğini kabul edebilir. Asfalt dışında daha konforlu bir sürüş arayanlar, düşürülen koltuğun sele borusuna bağlı kaldığı SAVE arka pivotu da ek uyumluluk sunar. Güncellenmiş SAVE süspansiyon teknolojisi, yerini aldığı sızdırmaz kartuş yatak sisteminden daha hafif, daha basit ve tartışmasız daha güvenilir olan IGUS burçlarına dayanmaktadır.

Askıya alınmış Cannondale Topstone ayrıca 30 mm hareket veya kilitleme özelliği sunan Lefty Oliver çatal seçeneğiyle de mevcuttur. Lefty çatal seçenekleri, hidrasyon, paketler, depolama veya diğer aksesuarlar için montaj noktalarını barındırmaz.

AAVWcuE.img?w=730&h=410&m=6

Cannondale, çatal olmadan yeni Topstone'un ağırlığının yaklaşık 1.200g olduğunu iddia ediyor.

Cannondale, dokuz farklı stok Topstone versiyonu sunar; yedi tanesi 700c tekerlekler için, ikisi ise 650b tekerlekler için yapılandırılmıştır. Güncellenen Cannondale Topstone serisinin ayakta durma yüksekliği de önceki modellere göre biraz daha düşük, bu da stabilite ve yol tutuşuna katkıda bulunmayı vaat ediyor.

Cannondale Üst Taş Geometrisi

AAVWhU2.img?w=730&h=470&m=6

AAVWfag.img?w=630&h=664&m=6

AAVWb3X.img?w=730&h=468&m=6

AAVVX1h.img?w=630&h=667&m=6

Cannondale Topstone Fiyatlandırması
Topstone Carbon 1 Lefty: 7.800 $ (SRAM Force AXS XPLR, Hollowgram 22 tekerlek)

Topstone Karbon 1 RLE*: $7,800

Topstone Carbon 2 Lefty: 4.200 $ (Shimano GRX 800, damlalıklı direk seçeneği)

Topstone Carbon 2L**: 4.200$ (Shimano GRX 800)

Topstone Karbon 3L: 3.300 Dolar

Topstone Karbon 3L: 3.300 $ (650 milyar)

Topstone Karbon 3: 3.300 Dolar

Topstone Karbon 3: 3.300 $ (650 milyar)

Topstone Carbon 4: 2.800$ (Shimano GRX 400)

*RLE, hem radar hem de ışıklarla donatılmış SmartSense sistemini belirtir

**L, modelin SADECE SmartSense ışıklarına sahip olduğunu, ancak daha sonra eklenebilecek radar olmadığını belirtir.

Tüm teknik özellikler, ayrıntılar, renk seçenekleri ve daha fazlası Cannondale web sitesinde mevcuttur.

Kaynak: Outside

  • 1 ay sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

XTurismo Sınırlı Üretim Hoverbike, Haziran 2022'de Monako'da Uçacak

AAXF0ZW.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Sadece 200 adet üretilecek ve teslimatların 2022'de başlaması bekleniyor.

XTurismo Limited Edition'a aşina mısınız? İster uçan bisiklet, ister uçan araba, isterse yukarıdakilerin bir kombinasyonu olsun, bu kelimelerin basit kullanımı muhtemelen aklınızda fotoğraflarda ve videolarda gördüğünüz bitmiş nesneye oldukça benzeyen bir görüntü gönderir. Japon şirketi A.L.I.'nin ürünüdür. 2022'de yola çıkmakla (veya belki de yolun sonunda) meşgul olan teknolojiler.

Mayıs 2022'nin başında, A.L.I. XTurismo'yu, Hataraku Norimono Daishugo adlı büyük bir çalışan araç sergisinin parçası olarak Suzuka Circuit'e getirdi. XTurismo, 8-12 Haziran 2022 tarihleri arasında süper arabaları, hiper arabaları, özel motosikletleri ve diğer ulaşım biçimlerini sergileyen Top Marques Monaco 2022 için Monako'ya gidiyor. Top Marques Monaco'nun en son baskısı 2019'da gerçekleşti ve etkinlik, 2022'ye kadar dünyadaki birçok büyük etkinlikle aynı arayı aldı.

A.L.I. XTurismo'nun stili göz önüne alındığında, teknolojilerin drone alanında da çalışması muhtemelen biraz şaşırtıcı değil. Şirket bir süredir fotoğrafları ve videoları çevrimiçi olarak yayınlarken, doğal olarak, XTurismo'nun gerçek dünyadaki yeteneklerine şüpheyle yaklaşanlar da oldu. Muhtemelen, şirketin gösteriler için halka açık etkinliklere çıkarmaya bu kadar hevesli olmasının nedeni budur.
Neden şüpheci olacağınızı anlamak zor değil ve bunu yeni ve/veya yeterince keşfedilmemiş bir teknoloji olduğu için söylemiyoruz. Şirketin web sitesinde listelenen özellikler son derece belirsiz, neredeyse hayal kırıklığı yaratıyor. Örneğin, tahrik "İçten yanmalı motor + elektrik" olarak listelenir ve ne güç santrali ne de birlikte nasıl çalıştıkları hakkında kesinlikle daha fazla bilgi verilmez. Kontrol, “Elektronik kontrol ile otonom kontrol” olarak listelenir. Üreticilerin ürünleri hakkında beğendiklerini söyleyebileceklerini ve iddialarının daha sonra doğrulanıp kanıtlanamayacağını biliyoruz - ancak bazı bilgilerin mevcut olması gerekmez mi?

Sayfanın biraz aşağısında, XTurismo'nun iddia edilen boş ağırlığı 300 kilogram veya 661 poundun üzerinde bir saç. 3,7 metre uzunluğunda, 2,4 metre genişliğinde ve 1,5 metre yüksekliğinde (yaklaşık 12,1 fit x 7,87 fit x 4,9 fit), yaklaşık 30 ila 40 dakika menzile, saatte 80 kilometre azami hıza (50 mil/saatin hemen altında) sahiptir ve 100 kilogram (veya 220 pound) nominal yük kapasitesine sahiptir. Şirket şu anda üretmeyi planladığı 200 XTurismo Limited Edition birimi için 77.700.000 ¥ veya yaklaşık 610.710 $ maliyetle ön siparişleri kabul ediyor.

Kaynak: RideApart

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

İsviçre E-Bike Startup OPIUM Yakında İki Uzun Menzilli E-Bike'ı Piyasaya Sürecek

AAXFxTG.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

OPIUM 6.0 ve 4.0'ın tek bir şarjla 211 mile kadar bir menzil sunduğu iddia ediliyor.

Batarya ve motor teknolojisindeki ilerlemeler, her zamankinden daha güçlü ve verimli olan elektrikli araçların ortaya çıkmasına neden oldu. Bu, özellikle elektrikli otomobil dünyası için iyidir, çünkü bunlar inkar edilemez bir şekilde ana ulaşımın geleceğidir. Bununla birlikte, alternatif ulaşım, daha spesifik olarak elektrikli scooter ve bisikletler için kesinlikle aynı şey söylenebilir.

İsviçreli e-bisiklet girişimi OPIUM, bu teknolojik gelişmelerden yararlanıyor ve bu yaz iki yeni uzun menzilli elektrikli bisiklet piyasaya sürmeye hazırlanıyor. 6.0 ve 4.0 olarak adlandırılan her iki e-bisiklet de 340 kilometre veya yaklaşık 211 mil gibi etkileyici bir menzile sahip olacak. Herhangi bir bisikletçi için, bu aralık bir günlük sürüş için fazlasıyla yeterlidir, ancak eminim ki bu rakam pedal desteğine ne kadar güvendiğinize bağlıdır. Ayrıca bisikletler, yalnızca biraz daha fazla menzil ekleyen rejeneratif frenleme özelliğine ve daha da uzun, çok günlük geziler için ikinci bir pil takma seçeneğine sahiptir.

AAXFA3y.img?w=768&h=432&m=6

E-bisikletlerin bu yaz ön siparişe açılması bekleniyor ve teslimatların 2023'te başlaması bekleniyor. Batarya teknolojisine gelince, hem 6.0 hem de 4.0, 1.670 Wh batarya ile gelecek. Alıcı, talep edilen 211 millik menzile ulaşmak için gerekli olacak bir 470 Wh uzatıcı satın alma seçeneğine sahip olacak. Güç açısından, standart olarak sunulan 850W fırçasız elektrik motoruyla çoğu hazır e-bisikletten daha güçlüdür.

Sürücülerin yolculuklarını takip etmelerine yardımcı olmak için OPIUM'un e-bisikletleri, yolculuk verilerini, rota bilgilerini ve pil şarjı gibi diğer ilgili bilgileri gösteren bir dijital ekranla donatılacak. Ayrıca sistem, GPS takibi sunan tescilli bir mobil uygulama ve hatta hırsızlığı önlemek için bir immobilizer ile entegre edilebilir.

Bileşenlere gelince, hem OPIUM 6.0 hem de 4.0 bir S-Pedelec süspansiyon çatalıyla donatılmıştır. İkisi aktarma organları ile ayırt edilir, burada 6.0 birinci sınıf 12 vitesli Pinion C-Serisi şanzıman ve 4.0, daha giriş seviyesi 9 vitesli bir kurulum alır. Ayrıca, 6.0 standart olarak ABS ve piyasadaki en parlak bisiklet farı olduğu iddia edilen bir üst raf Lupin SL-X far alacak. OPIUM'un bisikletlerini metalde görmek isteyenler, onları Temmuz ayında Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenecek olan EUROBIKE 2022'de görebilecekler. OPIUM henüz yeni e-bisikletlerinin fiyatlandırmasını açıklamadı, bu yüzden bekleyip görmemiz gerekecek.

AAXFxTO.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Orbea, Pratik Bir Günlük Şehir Bisikleti Kemen E-Bike'ı Tanıttı

AAXL56d.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni Orbea Kemen ve Kemen SUV, sağlam çok yönlülük ve üstün özellikler sunuyor.

Dünyaca ünlü İspanyol bisiklet üreticisi Orbea, Kemen serisi bisikletlerini tanıttı. Kemen, kentsel rahatlık ve pratikliğe önem verilerek, şehir içi sürüş için üretilmiş bir elektrikli bisiklettir. Bir SUV varyantının dahil edilmesi, arazi ve arazi sürüşüne düşkün olanlara da hitap ediyor. Kemen'in iki stili vardır: Küçükten Büyüğe ölçülerde kademeli çerçeve ve Küçükten Çok Büyük'e kadar çapraz çerçeve.

Her iki çerçeve de, Orbea'nın iddia ettiği gibi, onlara birinci sınıf, karbon benzeri bir estetik kazandırdığını ve daha sağlam, daha hafif bir çerçeve ile sonuçlandığını iddia ettiği, düzleştirilmiş kaynaklara sahip üç uçlu alüminyumdan yapılmıştır. Pil, çerçeveye entegre edilerek bisiklete modern bir görünüm kazandırılmıştır. Müşterilerin gönül rahatlığı için çerçeve Orbea'dan ömür boyu garantilidir. 2,25 inç lastikler, çamurluklar, bir kickstand, 18 kg'a kadar ağırlıklar için sertifikalı bir raf ve yerleşik bir römork bağlantısı ile standart Kemen, hem şehirde hem de ara sıra sürüş için hibrit bir şehir e-bisikleti olarak pazarlanmaktadır. yerel parkınızda iz sürün.

Geleceğe Pedal Çevirmek:

Orbea Kemen, taşıtlara hitap edecek mantıklı bir tasarıma sahip, ancak Orbea, arazi macerası için daha sağlam bir makine olan Kemen SUV'yi de sunuyor. Bu versiyonda daha büyük 2.35 inç lastikler, daha topuzlu, daha fazla arazi dostu sırt deseni ve 27 kilograma kadar yükleri taşıyabilen, bir çocuk koltuğu ve oldukça fazla bagaj eklemenize izin veren daha sağlam bir raf bulunur. StVZO-uyumlu aydınlatma, hem Kemen hem de Kemen SUV'ye takılarak geceleri optimum görüş sağlanır. Arka lambada yerleşik bir ivmeölçer bile vardır ve araç yavaşlarken daha parlak yanıp söner, ikisi bir arada arka lamba ve fren lambası işlevi görür.

Kemen ve Kemen SUV, 85 Nm tork üreten Shimano Steps EP8 motorla donatılmıştır. Orbea'nın patentli 540Wh yüksek enerji yoğunluklu pili, tamamen çerçeveye dahil edilmiştir ve motosikletlere şık bir tarz katar. Orbea, size beş saatten fazla sürüş süresi sağlayacağını iddia ediyor, ancak bu, bisikleti nasıl ve nerede sürdüğünüze ve yardım için elektrik motoruna ne kadar güvendiğinize bağlı. Ayrıca Orbea, özellikle e-bisikletlerde uygulama için tasarlanmış bir grup seti olan en yeni Shimano Linkglide aktarma organını kullanır. Bu yükseltme, orta monteli motordan artan sürekli torku barındırmak için zinciri ve dişlileri güçlendirir.

AAXKDJZ.img?w=768&h=432&m=6

Orbea, akıllı şarj cihazlarının pili dört saatte tamamen şarj edebileceğini ve pilin ömrünü yüzde 30'a kadar artırabileceğini iddia ediyor. Daha fazla kapasite eklemek için, isteğe bağlı bir ekstra olarak 252 Wh menzil genişletici pil mevcuttur. çubuklar, gövde ve çerçeve setinden geçen dahili motor kontrolü ve ekran kablosu yönlendirmesine sahiptir. Arka fren hortumu ve vites değiştirme kabloları çubuklarda önce dışarı sonra da gövdeden içeri doğru ilerler, çerçeve dağınıklığını ortadan kaldırır ve devrilme veya düşme durumunda hasar tehlikesini azaltır.

Şu anda, her biri standart ve SUV varyantı olan 10 ve 30 olmak üzere toplam dört Kemen modeli mevcut. En premium olanı, 100 mm'lik bir Fox 34 Float AWL çatalı, birinci sınıf bir 11 vitesli Shimano XT Linkglide grup seti, 2,5 inç Schwalbe lastikleri ve 100 mm'lik bir seyahat damlalık direği ile birlikte gelen Kemen 10'dur. Kemen 10 ve Kemen 10 SUV'nin her biri 5.499$'a satılıyor. Bu arada, daha uygun fiyatlı versiyon olan Kemen 30, 100 mm'lik bir Marzocchi Bomber Z2 çatal ve Shimano Deore Linkglide dişlilerine sahiptir. Kemen 30, bir damlalık direğini kaçırıyor. Kemen 30'un fiyatı hem standart hem de SUV versiyonları için 4.599$ olarak belirlendi.

AAXKZsR.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Ducati MG-20 Elektrikli Katlanır Bir Bisiklettir

AAXOaN1.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Uzaklara gidebilen pratik ve şık bir bisiklet

Katlanır bisikletler her zaman pratiklik düşünülerek tasarlanmıştır. Birçok kişi tarafından iki tekerlekli kişisel hareketliliğin en pratik şekli olarak kabul edilen mütevazı eski katlanır bisiklet, Brompton'ların ve Raleigh'lerin ilk dönemlerinden büyük ölçüde evrimleşmiştir. Elektrikli bisiklet neslinin iyi ve gerçekten burada olmasıyla, katlanır bisikletler her zamankinden daha mantıklı ve sürücüyü rahat ve güvenli tutarken daha fazla seyahat edebilir.

Ducati, pratik, fayda odaklı ürünler denilince akla gelen bir marka olmayabilir. Gerçekten de, İtalyan motosiklet ikonu, dünyanın en hızlı ve en güçlü - gaz yakan motosikletlerinden bahsetmiyorum bile - bazılarının üreticisidir. Ancak bu, markanın daha yeşil bir yarına yönelik herhangi bir girişiminin olmadığı anlamına gelmiyor. Aslında Ducati, MIG-S gibi bisikletlerin rekabetçi dağ bisikletçiliğine yönelik olduğu bir dizi elektrikli bisiklet ve scooter'a sahiptir. Ayrıca, katlanabilir iki tekerlekli araçlardaki teknik özellikler söz konusu olduğunda çıtayı kesinlikle yükselten katlanır bir elektrikli bisiklet olan MG-20'ye sahiptir.

AAXNxgt.img?w=768&h=432&m=6

MG-20, Ducati'nin ilk katlanabilir e-bisikletidir. Şık ve aerodinamik şekli ve jantların güçlü çizgileri sayesinde benzersiz tasarım, Ducati'nin yarışan doğasını vurgular. MG-20, şehir içi sürüş için tasarlanmıştır ve yolda çevik ve hafiftir. Çerçeve, çatal ve jantlar tamamen magnezyumdan yapılmıştır ve bu da motosikletin minimum ağırlığına katkıda bulunur. Magnezyum hem hafif hem de serttir, optimum performansın yanı sıra mükemmel darbe emilimi ve direnci sağlar.

E-kompakt bisikletin tekerlekleri (2,125 inç enine kesitli lastik ile 20 inç) ve hızlı katlama mekanizması minimum yer kaplar ve esneklik sağlayarak toplu ve özel ulaşımla birlikte kullanılmasına olanak tanır. Performans açısından, 250W arka motor pedal desteği sunar ve 36V 10.5Ah 378Wh SAMSUNG pil ile birleştiğinde, saatte maksimum 25 kilometre hızla 50 kilometreye (31.25 mil) kadar bir menzil vaat eder. saat), e-bisiklet kurallarına göre.

Pil çerçeveye yerleştirilmiştir, ancak evde veya ofiste şarj etmek için kolayca çıkarılabilir. Gidonun üzerine yerleştirilmiş su geçirmez LCD panel, ışıkları açmak ve üç dereceli pedal yardımı arasında seçim yapmak gibi birincil işlemleri kontrol etmek için kullanılır. Geceleri bile, ön LED lamba ve tekerleklerdeki yansıtıcı şeritler, optimum görüş ve genel güvenlik sunar. Ducati MG-20 elektrikli katlanır bisiklet, 1.599 Euro'dan başlayan veya 1.663 ABD Doları eşdeğeri olan bir perakende satış fiyatına sahiptir.

Kaynak: Ducati

  • 2 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Gates, E-Bike Uygulamaları İçin Yeni Nesil Kayış Tahriklerini Tanıtıyor

AAY8Xff.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu yeni karbon kayışlı tahrikler, daha uzun ömür, verimlilik ve güç dağıtımı sunar.

Motosiklet, elektrikli motosiklet ve e-bisiklet uygulamalarında yaygın olarak görülen kayışlı tahrik teknolojisinde öncü olan Gates Industrial Corporation, Carbon Drive ürün yelpazesinde büyük güncellemeler yayınladı. Bisiklet aktarma organları tasarımındaki gelişmelere izin vermek ve dünya çapında artan talebi karşılamak için işletme, halihazırda endüstri lideri olan ürünlerini daha da iyi hale getiren yeni kayışlar ve diğer bileşenler sunuyor.

En yeni Karbon Tahrik ürün yelpazesi, Gates'in dördü genelinde tamamen yeni ve yükseltilmiş bileşenlerle hem elektrik destekli hem de manuel bisiklet uygulamalarının daha geniş bir yelpazesine az bakım gerektiren, temiz, sessiz ve sağlam kayış tahrikli çözümler sunma taahhüdünü desteklemektedir. birincil ürün grupları. Gates'in revize edilmiş kayışlı tahrik sistemleri yelpazesi, giriş seviyesinden ağır hizmet tipine, insan gücüyle çalışan veya yarı elektrikli ve tamamen elektrikliye kadar daha geniş bir uygulama yelpazesini kapsar; kaldırımda veya yol dışında. Yeni Gates karbon kayış tahrik sistemlerine bir göz atalım.

CDX

Gates'in birinci sınıf CDX serisi, zorlu ortamlarda uzun mesafeler dahil olmak üzere en katı gereksinimlerin ötesine geçer ve eşsiz kalite ve performans sağlar. Gates'e göre, sessiz ve neredeyse bakım gerektirmeyen CDX teknolojisi, standart zincir tahriklerinden üç kat daha uzun ömürlüdür ve bu da onu uzun bisiklet ve e-bisiklet yolculukları için ideal kılar. Gates, amiral gemisi ürün yelpazesine genişleyen dişli orta tahrikli elektrikli bisiklet sektörü gibi yüksek performanslı uygulamalara özel yeni bir CDX:BLACK zincir dişlisi serisini duyurdu. Dişli hattı, bir dizi göbeğe ve motora uyacak çeşitli arka ve ön dişlileri içerecektir.

AAY9h1k.img?w=768&h=432&m=6

HKM

Gates CDC ürün yelpazesi artık, genellikle işe gidip gelmek için kullanılan orta tahrikli e-bisikletler için özel olarak üretilmiş yepyeni bir kayış içermektedir. Kayışlı tahriklerin tüm avantajlarını ve ayrıca tipik zincir tahriklerinin iki ila üç katı hizmet ömrünü sağlayan, son derece gelişmiş, gergin karbon fiber kord, sert ve sağlam etilen elastomer malzemeler ve naylon diş dokusunun devrim niteliğinde bir karışımına sahiptir. Gates'in birinci sınıf hizmet odaklı elektrikli bisikletlerdeki uygulama yelpazesi ve potansiyel pazarı, bu yeni kayış hattının piyasaya sürülmesiyle büyük ölçüde arttı.

CDN

CDN sistemi, mevsimlik yol sürüşü ve ara sıra işe gidip gelme gibi orta sınıf uygulamalar için tasarlanmıştır; şehir ve şehir bisikletleri ve merkezden çekişli e-bisikletler için değer ve performans dengesi. CDN teknolojisi ayrıca, standart bir zincir tahrikinin ömrünü iki katına çıkaran, eğlence amaçlı biniciler için geliştirilmiş bir kayış sunar. Bu yeni nesil CDN kayışı, daha uzun ömür ve birinci nesil kayışa göre daha geniş bir çalışma sıcaklığı aralığı için karbon germe kordlarına, yeni bir etilen elastomer bileşiğine ve döküntü atma CenterTrack tasarımına sahiptir. Ayrıca CDN serisi, kapsamlı bir sistem çözümü sağlamak için tamamen yeniden tasarlanmış CenterTrack arka dişli seti içerir.

AAY8Xfn.img?w=768&h=432&m=6

ST

Son olarak, SideTrack portföyü ayrıca yeni nesil etilen elastomer ve karbon kablo teknolojilerini de içeriyor ve ana akım bisiklet endüstrisine ve ayrıca hub tahrikli motorlu e-bisikletlere yönelik bir çözüm sunuyor.

Yeni Gergi

Gates ayrıca, CDX ve CDC ürün hatlarıyla uyumlu, kayışlı tahriklerin faydalarını artıran ve üreticilerin zincirden kayışa geçişini kolaylaştıran yeni bir gergiyi piyasaya sürüyor. Gergi, çok az bakım gerektirerek veya hiç bakım gerektirmeden montajı ve ayarı basitleştiren basit ve çekici bir tasarıma sahiptir.

AAY9h1p.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

  • 3 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Chimera Electric BMX, Dışarıdaki En Güçlü E-Bisiklet Olduğunu İddia Ediyor

AAZ2dWx.img?w=768&h=432&m=6

Daha önce gördüğümüz hiçbir şeye benzemeyen benzersiz bir yüksek tahrik sisteminden yararlanıyor.

Şık görünümlü, güçlü Chimera elektrikli BMX bisikleti Los Angeles'ta yaratıldı ve tipik şehir iki tekerlekli aracınız değil. Aslında, tamamen özgün ve benzersiz bir tasarımı masaya getirerek bundan başka bir şey olmaya çalışıyor. E-bisiklet, Chimera'nın tamamen yenilikçi olarak lanse ettiği "yüksek tahrik" mekanizmasını kullanıyor.

AAZ2639.img?w=768&h=432&m=6

Chimera Electric BMX, Dışarıdaki En Güçlü E-Bisiklet Olduğunu İddia Ediyor

Chimera'ya göre, BMX tarzı elektrikli bisikleti, dünyanın en güçlü e-bisikletidir. Firma, bu küçük şehir canavarının "tamamen yeni bir tür yüksek tahrikli motorizasyon teknolojisine" sahip olduğunu iddia ediyor. İnanılmaz derecede hafif titanyum çerçevesi, zaten etkileyici olan güç-ağırlık oranına da puan veriyor.

Bisiklet, Chimera'nın tanımladığı gibi yepyeni bir motorizasyon teknolojisine sahiptir. Bu, hem premium hem de bütçe odaklı e-bisikletlerde sıklıkla gördüğümüz gibi, göbek tahrikli veya orta tahrikli bir e-bisiklet yerine yalnızca Chimera tarafından oluşturulan ve patenti alınan yüksek tahrikli bir ünitedir. Elden kurmalı motor yalnızca 1,4 kilogram ağırlığındadır, 5.000 W'a kadar tepe güç çıkışı sağlar ve tamamen hava koşullarına dayanıklıdır. Elektrik motorunun elektrikli BMX bisikletini saatte 35 mil azami hıza çıkardığı söyleniyor. Marka, tamamen kendi bünyesinde geliştirildiği için şu anda piyasada mevcut olmadığını iddia ediyor.

AAZ2dWH.img?w=768&h=432&m=6

Chimera tarafından geliştirilen yeni teknoloji hakkında şu anda çok az şey biliniyor. Ağustos ayında Indiegogo'da piyasaya çıktığında Chimera BMX'in iç işleyişi, pil teknolojisi ve menzili hakkında daha fazla şey öğreneceğiz, ancak hala cevaplanmamış birçok soru var. Bununla birlikte, Chimera'ya göre, e-bisiklet, herhangi bir elektrik yardımı olmadan sürerken normal bir BMX gibi hissedecek, ancak gazı çevirdiğiniz anda, şirketin en hızlı, en güçlü e-bisiklet olduğunu iddia ettiği şeye dönüşüyor. dünyada.

Kaynak: Inside EVs

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Bafang'ın Yeni Otomatik 3 Vitesli Şanzımanı E-Bisikletleri Basitleştiriyor

AAZbedj.img?w=768&h=432&m=6

Bafang'ın en yeni teknolojisi, vites değiştiricileri ve kabloları tamamen ortadan kaldırmayı hedefliyor.

Çin merkezli lider elektrikli bisiklet motorları üreticisi Bafang, elektrikli bisiklet sürmeyi günlük olarak daha rahat hale getirmek için tasarlanmış yeni bir 3 vitesli otomatik dişli göbeği tanıttı. Geniş bir birlikte çalışabilirlik yelpazesine sahiptir ve Bafang'a göre elektrikli olmayan bisikletlerde de kullanılabilir. Bununla birlikte, özellikle kentsel, hibrit ve kargo elektrikli bisikletleriyle kullanım için yaratılmıştır.

Yeni göbek, şehirli bisikletçilerin ihtiyaçlarını karşılamak için üç vitese sahiptir ve en iyi vites, bir bisikletin tekerlek hızını ölçen gömülü bir sensör kullanılarak seçilir. Bafang'a göre, entegre debriyaj sistemi, bisiklet yük altındayken bile inanılmaz derecede doğru ve yumuşak değişiklikler sağlıyor ve bu da daha doğal ve akıcı bir pedal çevirme hareketiyle sonuçlanıyor. Bafang'a göre sistem, tam boyutlu, kompakt veya katlanabilir bir elektrikli bisiklet üzerine kurulabilir ve özellikle Gates'in yeni karbon kayış tahriklerinden söz edilmesiyle birlikte zincir ve kayış tahrikli sistemlerle uyumludur.

AAZb5Bm.img?w=768&h=432&m=6

İçten dişli göbeğin tasarımı, Bafang'a göre bakımı daha basit, daha seyrek ve daha uygun maliyetli hale getirecek olan kablolara ve vites değiştiricilere olan ihtiyacı da ortadan kaldırıyor. Bafang'a göre yeni dişli sistemi, en geniş kullanım durumlarına uyum sağlamak için 80 Nm'ye kadar tork sağlayan motorlar tarafından çalıştırılabilir, bu da onu şehir ve yürüyüş kullanımının yanı sıra ağır yüklü kargo e-bisikletleri için ideal hale getirir.

Ek olarak, saatte 32 kilometre (saatte 20 mil) azami hıza sahip elektrikli bisiklet motorlarıyla uyumludur. Bafang'ın en yeni teknolojisi gerçekten etkileyici, ancak bazı dezavantajları da yok değil. Yeni üç vitesli sistem, Bafang'ın daha güçlü motorlarından bazılarının veya daha atletik kullanıma yönelik elektrikli bisikletlerin çalıştırılması için yeterli olmayacak. Bununla birlikte, elektrikli tahrik pazarının çoğunluğunu oluşturan Bosch ve Brose orta tahrik motorlarına ek olarak şirketin motor yelpazesinin çoğuyla uyumlu olacak.

Daha önce bahsedildiği gibi, Bafang'ın yeni üç vitesli göbek dişli kutusunun hem geleneksel zincirli tahriklerle hem de alternatif kayış tahrikleriyle çalışması amaçlanmıştır. Gates Carbon Drive gibi şirketler tarafından yapılan kayışlar, orta ila üst düzey bir elektrikli bisiklet bileşeni olarak popülerlik kazanıyor. Ek olarak, Bafang'ın yeni otomatik şanzımanı, özellikle şehir kruvazörleri ve yenilikçi retro tarzı taşıtlar ile çok daha temiz, daha şık bir görüntü arayan insanlar için mükemmeldir, çünkü elektrikli olmayan bisikletlerle de uyumludur.

Kaynak: Inside EVs

  • 2 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Yeni Spectre 1, Ultra Şık Bir Hız Pedelecidir

AAZuDHQ.img?w=768&h=432&m=6

Bu Belçika yapımı e-bisiklet, bazı kafaları çevireceğinden emin.

Burada sahip olduğumuz bisikletin adı Spectre 1 ve bir hız pedalı olarak sınıflandırılıyor, biraz araştırma yaptıktan sonra saatte 28 mile kadar hızlara ulaşabildiğini keşfettim ve bisiklete kıyasla farklı düzenlemelere tabidir. standart elektrikli bisikletler - en azından Avrupa'da. Bununla birlikte, bu bisiklet hızlı, sürüşü eğlenceli ve en son teknolojiyle ağzına kadar doldurulacak şekilde üretildi. Hadi daha yakından bakalım.

Spectre 1'in aerodinamik tasarımı, açık ara en çarpıcı özelliğidir. Son derece hafif karbon yapıya sahip bir kadroya sahip bisiklet, sadece hafif değil, aynı zamanda inanılmaz derecede serttir. Bununla birlikte, spor için tasarlanmış elektrikli yol bisikletleriyle karşılaştırıldığında, Spectre 1 biraz daha ağırdır ve 19.8 kilogramdır. Ancak gücüyle bunu telafi ediyor.

Spectre 1, kayış tahrik sistemine ve 100 Nm torka sahip olduğu söylenen 700W'lık bir motora sahip. Ayrıca motoru, daha da fazla güç, yani 112 Nm tork üreten 730W Performance birimiyle değiştirebilirsiniz. 750 Wh değiştirilebilir pil, Spectre 1'e tek bir şarjla ortalama 37 mil menzil sağlar. Ancak üretici, seçtiğiniz motora ve sürüş moduna bağlı olarak 68 mile kadar çıkabileceğinizi belirtiyor. Ayrıca, müşteriler ek bir pil satın alarak motosikletin menzilini ikiye katlamak için daha fazla para harcayabilirler.

AAZuIro.img?w=768&h=432&m=6

Tüm bu teknoloji, Spectre 1'i oldukça etkileyici hızlara sahip hale getiriyor. Genel olarak, elektrikli yardımla saatte 28 mil ile sınırlı bir azami hıza sahip ve Avrupa standartlarına göre elektrikli bir moped olarak nitelendiriliyor. Tüm bu performans, yüksek çözünürlüklü bir ekrana, 4G ve WiFi bağlantısına ve hatta adım adım navigasyona sahip entegre bir kokpit sayesinde kolayca kontrol edilir.

Spectre 1: gri, yeşil, gümüş ve siyah için toplam dört renk seçeneği vardır. Bununla birlikte, seçtiğiniz özel bir rengi elde etmek için biraz daha fazla para harcayabilirsiniz. Ek olarak, pedelec'in boyutu ve aktarma organları, bireysel binicilere daha iyi uyacak şekilde yapılandırılabilir. Mevcut üç çerçeve boyutu vardır: küçük, orta ve büyük, yüksekliği 175 cm (5,7 ft) ile 187 cm (6,1 ft) arasında değişen sürücülerin bu bisikleti kolayca ve güvenle sürmesine olanak tanır.

Şu anda, Spectre 1 henüz piyasaya çıkmadı, ancak şirket şimdiden elektrikli bisiklet için ön siparişleri kabul etmeye başladı. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, yine de, tam olarak 8,620 ABD Doları tutarında oldukça düzenli bir miktar geri getirecektir. Spectre 1'in teslimatlarının Eylül 2022'ye kadar başlaması bekleniyor.

AAZv7kE.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Yerçekimi Konsept Bisikleti Çok Yönlü Bir 3D Baskılı Elektrikli Bisiklettir

AAZx7BU.img?w=768&h=432&m=6

İstediğiniz zaman elektrikli bisiklet veya normal bisiklet olarak çalışacak şekilde yapılandırılabilir.

Şu anda bisikletler ve e-bisikletler, maliyet ve sürdürülebilirlik söz konusu olduğunda en iyi ulaşım seçeneklerinden biridir. Yine de çoğu zaman geleneksel bir bisiklet ile elektrikli bir bisiklet arasında seçim yapmak zorunda kalırsınız ve bu kararı sonuna kadar vermeniz gerekir. İkisini harmanlayan melezler olsa da, her birinin kendi eksiklikleri vardır.

Yine de bir fikir, bir motoru veya eski moda pedal gücünü ne zaman ve nerede kullanacağınıza karar vermenize izin vererek bu kısıtlamayı ortadan kaldırmayı amaçlamaktadır. Tasarım yayını Yanko Design tarafından yayınlanan bir hikayede, Gravity adlı bu harika e-bisiklet konsepti, basit ama etkili bir çözüm sunuyor. Çoğu elektrikli bisiklet ve hibrit, bisikletin dişlilerini sürmek veya değişen derecelerde pedal desteği sağlamak için bir motor kullanırken, tasarımcı Phan Dung Tin'in Gravity elektrikli bisiklet tasarım konsepti, her iki dünyanın da en iyisinin keyfini çıkarmanızı sağlar ve biniciler hızlı bir şekilde geçiş yapabilir. iki mod arasında istedikleri zaman

AAZwWpC.img?w=768&h=432&m=6

Gravity'nin pilinin çıkarılabilir olması, ana satış noktalarından biridir. Yeni bir bisiklet satın almak veya pahalı bir onarım prosedürü yerine bitmiş pilleri hızlı bir şekilde değiştirebildiğinizde, bu, genel hizmet ömrü açısından zaten önemlidir. Ayrıca, bisikletin çalışması için pilin kesinlikle gerekli olmadığı anlamına gelir. Bu, ne zaman seçerseniz seçin, Yerçekimi'ni elektrikli bisikletten normal bir bisiklete hızlı bir şekilde dönüştürebileceğiniz anlamına gelir. Yani, bir gün trafikte gezinmek ve ertesi gün bacaklarınızı çalıştırmak istiyorsanız, tek yapmanız gereken pili çıkarmak ve gitmeye hazırsınız.

Şimdi, ne düşündüğünüzü biliyorum: piyasada bulunan neredeyse tüm elektrikli bisikletlerde çıkarılabilir piller bulunur ve teknik olarak pilsiz standart bir bisiklet olarak işlev görebilir. Peki Gravity'yi bu kadar özel yapan nedir? Yerçekimi konsepti sadece pillerin ötesine geçiyor. Aynı zamanda 3D baskılı bir çerçeveye sahiptir, yani tek parça alaşımdan veya kompozitten üretilebilir.

AAZwWpG.img?w=768&h=432&m=6

Bu, inanılmaz derecede düşük ağırlık ve yüksek sertlik ile sonuçlanır. Bu aynı zamanda çerçevenin, geleneksel üretim tekniklerini kullanması durumunda basitçe mümkün olmayan bir şekilde tasarlanabileceği anlamına gelir. Son olarak, bu, müşterilere motosikletlerinin üretilmesini istedikleri malzeme türü söz konusu olduğunda seçim özgürlüğü sağlar. Şu anda, Gravity e-bisiklet konsepti tam olarak budur: bir konsept. Bununla birlikte, genel olarak elektrikli bisikletlerin artan popülaritesi ve ticari üretimde 3D baskının hızla benimsenmesi göz önüne alındığında, böyle bir bisikletin şekillendiğini görmek hiç de uzak bir olasılık değil.

Kaynak: Inside EVs

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

2023 Beta Kinder Elektrikli Denge Bisikletine İlk Bakış

Motosiklet sürücülerinin demografisinin bir süredir yaşlandığı ve genç ve/veya yeni sürücülerin sayısının buna ayak uyduramadığı bir sır değil. Sonuç olarak, toplam sürücü sayısı, en azından 2020'deki küresel COVID-19 karantinasına kadar rahatsız edici bir düşüş eğilimi sergiledi.

O zamandan beri, dışarıda eğlenmenin yollarını arayan aileler, özellikle çamurda ata binmenin zevkini keşfettiler (veya yeniden keşfettiler).

Bu, 3 ila 7 yaşları arasındaki en genç potansiyel işe alımları hedefleyen elektrikle çalışan “denge” bisikletlerinin çoğalmasına yol açtı.

AAZFeEY.img?w=768&h=576&m=6

Beta, biri 5-7 yaş arası çocuklar için 16 inçlik bir model (gösterilmiştir) ve diğeri 3-5 yaş arası çocuklar için 12 inçlik bir model olan Kinders çiftiyle elektrikle çalışan denge bisikleti topluluğuna katıldı. Her biri bir alüminyum çerçeveye, 24 voltluk fırçasız motorlara ve kolayca değiştirilebilen pillere (her bisikletle birlikte bir yedek ve bir şarj cihazı verilir) ve ayrıca üç üst hız seçeneğine sahiptir. Beyaz harfli kırmızı-mavi grafikler, diğer denge bisikletlerinden ayrılıyor.

İlk başta, bunlar yalnızca yerleşik motosiklet üreticileriyle çok az ilişkisi olan veya hiç ilişkisi olmayan şirketler tarafından tasarlandı ve üretildi, ancak bu, aradaki hızla değişti. Günümüzde, motosiklet üreticilerinin kendi markalı elektrikli denge bisikletlerini sunmaları daha yaygın hale geliyor, küçük çocuklardan anne ve babaya kadar ailenin her üyesine uygun modellerin tek bir bayide bulunmasının yalnızca sonuca yardımcı olacağı düşüncesiyle.

Bunların en sonuncusu, 2023 Kinder elektrikli denge bisikletlerinin iki model serisiyle Beta'dır.

AAZFaob.img?w=768&h=482&m=6

Her iki Kinder da (12 gösterilmiştir), sürücünün ayakları için çerçevenin alt borusunun altına yakın küçük platformlara sahiptir. Nispeten ileriye doğru yerleşimleri, tomurcuklanan küçük binicinin adım adım tahrik yöntemini kullanmaya karar vermesi durumunda daha az rahatsız edici oldukları anlamına gelir. Farklı yükseklikteki binicilere uyum sağlamak için sele direğinde biraz ayarlanabilirlik var.

Kinder, bu durumda, çocuk anlamına gelen Almanca kelimeden türetilmiştir; akraba olarak telaffuz edilir. (İtalyan bir şirketin Almanca bir kelime kullanması tuhaf görünse de, belki de şirket yetkilisi, karşılık gelen İtalyanca laf kalabalığının dilden düşmediğini hissetti. Ayrıca, kesinlikle İngilizce tercümesinde kinder, nazik bir imaj uyandırıyor.)

Beta'nın yepyeni Kinder'ları hem 5 ila 7 yaş arası çocuklar için 16 inçlik tekerlekli bir versiyonda, hem de 3 ila 5 yaş arası çocuklar için 12 inçlik bir modelde mevcuttur. ve fiyat ve ayrıca müstakbel küçük binici için onları daha uygun hale getirmek için birkaç ince fark.

AAZFmbj.img?w=768&h=576&m=6

Benzer fiziksel boyutta olmasına rağmen, her ikisindeki piller biraz farklıdır; 16 inç Kinder, 250 watt'lık motora güç sağlamak için 24 volt, 5,6 amper saatlik bir pil kullanırken, 12 inçlik model 24 volt, 2,6 daha küçük bisikletin 200 watt'lık motoru için amp-saat pil. Her ikisinin de yüke bağlı olarak 30-60 dakikalık sürüş süresi sağladığı iddia ediliyor ve pilin yeniden şarj olmasını beklemek yerine, odadaki yetişkin her bisikletle birlikte verilen yedek üniteyi kolayca alabilir ve tükenen güç hücresi sırasında gençlerin devam etmesini sağlayabilir. birlikte verilen şarj cihazı ile şarj olur.

Temel bilgiler, hem 24 voltluk fırçasız motorlar hem de 24 voltluk değiştirilebilir pillerle alüminyum çerçevelerin kullanılmasını bulur. Bununla birlikte, 16 inçlik Kinder'in motoru, daha güçlü 5,2 amper saatlik pil ile daha güçlü 250 watt'lık bir ünite iken, 12 inçlik modelin motoru 200 watt olarak derecelendirilmiştir ve pil 2,6 amper saat olarak belirlenmiştir. Her iki durumda da piller, seçilen hıza ve toplam yüke bağlı olarak 30-60 dakikada 24,9 voltluk 1 amperlik bir şarj cihazıyla şarj edilir. Derin kumun içinden geçen daha ağır bir çocuk, pili boş bir park yerinde geçici olarak konileri aşmaya çalışan küçük bir yavrudan daha hızlı tüketecektir. (Büküm kelebeğinin yanındaki piktograf tipi bir gösterge, pilin güç seviyesini gözlemlemenizi sağlar.)

Ancak, küçük kir sürücünüz pil şarj olurken beklemek zorunda değildir. Beta, her bisikletle birlikte ikinci bir pil sağlar ve yenisiyle değiştirmek kolaydır. Sadece sağlanan anahtarla kilidini açın, boşalmış pili çıkarın, şarjlı olanla değiştirin ve kilitleyin. Güzel!

AAZFeF2.img?w=768&h=576&m=6

Ebeveynler, gidonun sol tarafındaki çocuk boyutunda bir kolla etkinleştirilen mekanik arka disk frenini takdir edeceklerdir. Tahrik zinciri, güvenlik önlemi olarak yarı kapalıdır. Ek olarak, her iki Kinder'da da üç (hafif) en yüksek hız seçeneği vardır.

"Hız seçildi" ifadesini yakaladınız mı? Beta, Kinders'ı üç hıza sahip olarak adlandırıyor, ancak bir dişli kutusundaki mevcut oranların sayısından bahsetmiyor. Hayır, ebeveyn/veli/sorumlu yetişkin denetleme birimi, her Kinder'ın ulaşabileceği en yüksek üç hızdan birini seçebilir. 16 inçte, yüke bağlı olarak 3, 7 ve 12 mph'den bahsediyoruz. 12 inçte yine yüke bağlı olarak 3, 6 ve 9 mph'dir.

Bu arada maksimum sürücü yükü, 16 inç için 110 pound ve 12 inç için 75 pound. Güç, kapalı zincir aracılığıyla arka tekerleğe iletilir, bu da vücut uzantılarının dolaşma olasılığını en aza indirir. Arka tekerleğe tek bir disk fren takılır ve alaşım gidonun yan tarafındaki çocuk boyutunda bir kolla etkinleştirilir.

AAZFqBk.img?w=768&h=576&m=6

Döner gaz kelebeği muhafazasına yerleştirilmiş bu gösterge sayesinde pil kapasitesini takip etmek kolaydır.

Kinder 16 ile 25 pound talep edilirken Kinder 12 22 pound olarak listelenirken hafif bir ağırlık farkı var. Her ikisi de 12 ay garantilidir ve Ekim ayında Beta bayilerinde satışa sunulacaktır. 16 inç, 899 $' lık bir MSRP taşıyacak, 12 inç ise 799 $' a gidecek.

Kaynak: Dirt Rider

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Yeni Cobra E-Bike, Sizi Zararlardan Uzak Tutmak İçin Arkaya Monte Bir Kameraya Sahip

AAZMOJx.img?w=768&h=432&m=6

Sürücüyü arkadan yaklaşan tehlikeler konusunda uyarmak için AI ve Bluetooth'u kullanır.

İtalyan e-mobilite girişimi TO.TEM, en yeni ürünü Cobra ile e-bisikletlerin güvenliğini artırmak istiyor. Cobra, markanın TO.TEM Eye teknolojisine, arkadan yaklaşan olası engeller konusunda sürücüyü uyarmak için kameralardan yararlanan bir çarpışma önleme özelliğine sahip, banliyö odaklı bir e-bisiklettir. Aynı teknoloji TO.TEM Lynx elektrikli scooter'da da görücüye çıktı ve genel olarak olumlu eleştiriler aldı.

Güvenliğe odaklanan TO.TEM Eye iki bölümden oluşuyor: bir mobil uygulamaya yerleştirilmiş yapay zeka tabanlı bir yazılım platformu ve bisikletin koltuğunun altına yerleştirilmiş bir arka görüş kamerası. Gidona takılı sürücünün akıllı telefonu, Bluetooth aracılığıyla kameradan canlı görüntüler alır. Sürücü, akıllı telefon uygulamasını kullanarak arkalarında neler olduğunu her zaman gözlemlemek için kurulumu sanal bir dikiz aynası olarak kullanabilir. Daha fazlası var ama. Program ayrıca arka planda kameradan aldığı gelen videoyu sürekli olarak değerlendirmek için AI kullanır. Bir araba onlara çok hızlı geliyorsa, bisikletçiyi uyarmak için bir alarm devreye girer ve umarım onlara yoldan çekilmeleri için yeterli zaman verir.

AAZMCNJ.img?w=768&h=432&m=6

Cobra e-bisikletin 250 Wh'lik pili, çerçeveye yerleştirilmiştir ve ona modern bir görünüm kazandırır. Aslında, bir bakışta, Cobra'yı standart bir elektrikli olmayan bisikletle karıştırmak kolay olabilir. İki tekerlekli araç sadece 15,5 kilogram ağırlığında ve bu da e-bisiklet standartları için inanılmaz derecede hafif. Bir karbon çatalı, ön ve arka hidrolik disk frenleri, Gates Carbon Drive ve 700 x 42C tekerlekleri vardır. Pedal yardımı ile Cobra'nın 250W arka göbek motoru saatte 20 mil azami hıza izin verir. Bataryanın tek bir şarjla 43 mil menzil sağladığı ve tamamen şarj olması için 4 saate ihtiyaç duyduğu söyleniyor.

AAZLq8H.img?w=768&h=432&m=6

AAZMCNM.img?w=768&h=432&m=6

Bisikletin gelişmiş güvenlik özellikleri göz önüne alındığında, günlük kullanım için bir e-bisiklet arayanlar için kesinlikle sağlam bir seçimdir. Bununla birlikte, bisiklete binerken her zaman tetikte olmak, kazalardan uzak durmanın en iyi yoludur. Cobra e-bisikleti, kitle fonlaması e-ticaret platformu Indiegogo'da 4.080 USD fiyatla siparişe açıldı. Bisikletlerin Ekim 2022'ye kadar nakliyeye başlaması bekleniyor.

Kaynak: Inside EVs

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.