Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Arnold Schwarzenegger, elektrikli bisikletiyle Gym'e Gidiyor

BB1gIpQ0.img?h=672&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

Arnold Schwarzenegger, Perşembe günü California, Venice Beach'teki Gold's Gym'e giderken arkadaşlarıyla birlikte elektrikli bir bisiklet sürerken yakalandı.

73 yaşındaki eski Kaliforniya valisi, bir kolunda Amerikan bayrağı, diğerinde Kaliforniya eyalet bayrağı olan siyah bir ceket giyen Güney Kaliforniya'daki bahar gününde tamamen siyah bir takım giydi. Takımını siyah pantolon ve ayakkabılarla tamamladı.

Vücut geliştirme simgesi, üzerinde 'ABD' yazan Amerikan bayrağı amblemi bulunan gri bir üst kısmı olan yansıtıcı güneş gözlüğü ve siyah bir yüz maskesi takıyordu.

On yıllardır bağlı olduğu ünlü spor salonunun açık alanında, bir göğüs makinesinin başında otururken arkadaşları ve hayranlarıyla sohbet ediyor.

2003'ten 2011'e kadar Kaliforniya Valisi olarak görev yapan Schwarzenegger, geçtiğimiz Ocak ayında Dodger Stadyumu'nda aşılanırken görüldü.

Los Angeles'ta bisiklet gezilerinde sıkça görüldüğü için, daha önce Kaliforniya'da kapalı spor salonlarıyla salgın kapanma süresi boyunca fiziksel olarak aktif kalmaya devam etti.

Schwarzenegger, görevdeki Vali Gavin Newsom, Caitlyn Jenner, San Diego Belediye Başkanı Kevin Faulconer ve eski Temsilci Doug Ose gibi bir dizi Cumhuriyetçi meydan okuyucuyla karşı karşıya olduğu için, Kaliforniya'da yapılacak geri çağırma seçimleri hakkında ayın başlarında The New York Times ile sohbet ediyor.

Schwarzenegger, 2003 yılında Demokrat Gray Davis'e karşı kendi geri çağırma zaferine atıfta bulunarak, 'Neden seçildim? Trump neden seçildi? Çünkü insanlar politikacılardan memnun değildi. Politikacılardan nefret ediyorlar. Onlara güvenemezler. Bu en önemli hikaye. '

Schwarzenegger, ileriye doğru bir göreve aday olma planının olmadığını söylese de, birden fazla cephede siyasi olarak aktif kalmaya devam ediyor.

"Ofisten ayrıldığınızda, farkına varmışsınızdır - bunu böyle kesemeyeceğimi fark ettim," dedi. Sadece geçici bir iş olan bu işi bitirdiğim için, bu sadece geçici bir şekilde ilgim olduğu anlamına mı geliyor? Hayır! Takip ile spor gibi. '

Kaynak: DailyMail

  • 3 ay sonra...
  • Cevaplar 107
  • Görüntü 1,5b
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

Gönderilen Görseller

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Bird, yani scooter şirketi, kendi e-bisikletini piyasaya sürüyor

Kuş scooterlarını hatırlıyor musun? Dakikada kiralayabileceğiniz elektrikli ilk mil/son mil scooter'larını biliyor musunuz? Perşembe günü yayınlanan bir rapora göre, şirketin varlığının olduğu bir şehirde yaşamıyorsanız, COVID'den kurtulduğunu ve gerçekten de satın alabileceğiniz bir e-bisikleti piyasaya sürmeye hazırlanıyor olduğunu bilmek sizi şaşırtabilir. TechCrunch tarafından.

Bisikletin adı "Kuş bisikleti" ve Perşembe günü istediğiniz renkte (gri veya siyah olduğu sürece) 2,299 $ başlangıç fiyatıyla satışa sunulacak. Başlangıçta her yerde mevcut olmayacak, yalnızca belirli pazarlarda olacak. Hangi pazarları seçin? Bilmiyoruz, çünkü Bird henüz bunu açıklamadı, ancak bisikletin bu sonbaharda ülke çapındaki perakendecilerde satışa sunulmasını umuyor.

AANw0tY.img?w=768&h=512&m=6

PDPImages_900x.jpg?v=1629288219

original13_900x.jpg?v=1629288103

BirdBike_1_1471eb72-059a-47ba-a52a-b6e9c

210812_BIRD4033_Bird_Bike_Edited_Photo_S

MN1_3109_1_1024x1024.jpg?v=1629131979

original_8_1024x1024.jpg?v=1629125378

original23_900x.jpg?v=1629293964

original18_900x.jpg?v=1629291644

Kaynak: Bird Bike

  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

BMW'nin e-bisiklet konseptleri, şehir dışındaki motosiklet, şehir içindeki bisiklettir.

BMW kısa süre önce bir değil iki e-bisiklet konsepti sergiledi. Duyurular, bir şey yollarda değil, yalnızca kağıt üzerinde yaşadığında yapılması kolay olan tonlarca gee-whiz iddiasıyla serpilir. Ancak bir fikir gerçek bir çözüm olarak gözüme çarptı: kalabalık şehirlerdeki hızlı e-bisiklet hızlarını sınırlamak için coğrafi çit kullanımı. Özellikle de BMW'nin halihazırda Avrupa'da dağıtılan, çalışan bir coğrafi sınırlama çözümüne sahip olması nedeniyle.

AAOfQx0.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

En azından Avrupa'da speed-pedelec olarak bilinen hızlı e-bisikletler (veya ABD'de Sınıf 3 e-bisikletler), tıpkı BMW'nin yeni konsept bisikletleri olan BMW i Vision AMBY ve BMW gibi 45km/sa (28mph) hıza ulaşabilir. Motorrad Vision AMBY.

BMW, i Vision'ı doğal olarak 300 km'ye (186 mil) kadar bir menzil için "hızlı şarj" olan 2.000 Wh'lik devasa bir pille donatılmış pedal destekli bir e-bisiklet olarak görüyor. Bu arada Motorrad Vision, geleneksel bir motosiklet gibi bir gaz kelebeği ve ayaklıklara sahip olacaktı. Her ikisinin de farklı yol türleri için yönetilen üç hızı olacaktır. Bisiklet yollarında 25km/s (15.5mph), şehir içi yollarda 45km/s (28mph) ve şehir sınırlarının ötesindeki çok şeritli yollarda 60km/s (37mph) hıza kadar. Bisikletler ayrıca, bir aracın arkadan yaklaştığını görsel ve sesli bir uyarıyla sürücüyü uyarmak için yakınlık radarı ile donatılacaktı.

AAOfHCh.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAOfQxc.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bu araçlar şimdilik sadece konsept olarak var. Ancak ilginç olan, BMW'nin coğrafi sınırlama kullanarak hız denetimini dahil etmesidir. Geçenlerde gözden geçirdiğim etkileyici Stromer ST2 gibi S-pedelec'ler, Amsterdam gibi şehirlerdeki korumalı bisiklet yolları için güvenli değil, sürücüleri agresif taksilerin yanında yoğun caddelere çıkmaya zorluyor ve bununla yüzleşelim, kendilerinden başka kimsenin nasıl olduğunu bilmediğine inanan BMW sürücülerine sahip. düzgün sürmek için. S-pedelec sürücüleri, sıradan bisikletlerin yanında sürmek için hızlarını ayarlayabilmelerine rağmen, bazıları bunu yapmamayı seçiyor ve bu da güvenli olmayan bir eşitsizlik yaratıyor. Geofencing bunu çözebilir.

BMW bunu gerçeğe dönüştürmek için gereken her şeye sahip
BMW'nin otomobillerinde kullandığı bu tür sorunlara zaten bir çözümü var. Şirketin sözde eDrives Bölgeleri, düşük emisyon bölgeleri olarak işaretlenmiş şehirlerin belirli bölümlerine girerken otomobilleri otomatik olarak tamamen elektrikli sürüş moduna geçirmek için daha yeni plug-in hibritleriyle iletişim kuruyor. BMW'nin GPS navigasyon sisteminde bulunan coğrafi sınırlama teknolojisi ile birlikte çalışır. Bu eDrive Bölgeleri, Avrupa çapında yaklaşık 80 şehre uygulanmadan önce ilk olarak en büyük dört Hollanda şehrinde konuşlandırıldı.

Bu AMBY konseptlerinde coğrafi sınırlamanın böylesine "merkezi bir rol" oynamasına şaşmamalı: BMW, bunu e-bisikletler için gerçeğe dönüştürmek için gereken her şeye zaten sahip.

Şehir sınırları içinde S-pedelec pedallarına güç dağıtımını sınırlayan bir geofencing çözümü, bu hızlı e-bisikletleri ait oldukları korumalı bisiklet yollarına geri koyacaktır. Ayrıca, şehir içi ve şehirden uzun yolculuklar için S-pedelec'lerin arabalara harika alternatifler olarak benimsenmesine de yardımcı olacaktır. Bu da, Avrupa şehirlerinin ilk etapta bu düşük emisyonlu bölgelerin yaratılmasına yol açan çevresel hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacaktır.

İyi bir konsept bir konuşma başlatabilir. Ve başka bir şey değilse bile, BMW kesinlikle bunu başardı. Şimdi umalım ki düzenleyiciler ve şehir plancıları buna dikkat etsinler.

Kaynak: THEVERGE

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Yeni Specialized Toro e-bisiklet, tüm arazilerin üstesinden gelebilir ve formda kalmanıza yardımcı olur

Specialized, işe gidip gelmek, hafta sonu patika gezintileri ve hatta hedef kalp atış hızına dayalı kişiselleştirilmiş egzersizler için çok amaçlı yeni bir elektrikli bisiklet çıkardı.

AAOFQRE.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Specialized Tero, trafikte ve patikalarda iyi görüş sağlayan, zorlu arazide iyi kontrol için sizi tekerleklerin arasına yerleştiren hafif alüminyum ÇERÇEVE dik sürüş konumuna sahip elektrikli bir dağ bisikletidir. Ayrıca sürüşü yumuşatmak için 110 mm ön süspansiyona, gevşek yüzeylerde ekstra kavrama için 2,3 inç Zemin Kontrol lastiklerine ve bol durma gücü için SRAM disk frenlerine sahip olursunuz.

Tero, 2.900 £ (yaklaşık 4.000 $ / 5.500 AU $) ila 4.500 £ (yaklaşık 6.200 $ / 8.500 AU $) arasında değişen bir dizi konfigürasyonda mevcuttur. Bu, zorlu bir E-MTB'yi bırakın, herhangi bir e-bisiklet için çok makul bir fiyat.

Karşılaştırma için, mevcut en yüksek puanlı elektrikli bisikletimiz Cowboy 4'ün maliyeti 2.290 £ (yaklaşık 3.200 $ / 4.200 AU $) ve engebeli patikalar için değil, yalnızca şehir sokaklarının üstesinden gelmek için üretildi.

Kontrol sende

Son aylarda e-bisiklet uygulamalarında gerçek ilerlemeler görmeye başladık; Bosch gibi şirketler, sürücülere bisikletlerinin güç desteği ayarları ve performansı üzerinde tam kontrol sağlıyor. Tero, doğru menzil ve güç desteği dengesini elde edebilmeniz için motosikletin üç modunu değiştirmenize olanak tanıyan Özel Görev Kontrolü uygulamasıyla birlikte çalışır.

Uygulama ayrıca kablosuz güncellemeler sağlar, yani en son yazılım sürümlerini (genellikle e-bisiklet bakımının önemli bir parçası) almak için bisikletinizi Özel bir servis merkezine götürmeniz gerekmez.

Ayrıca, elektrikli bisiklet sürmenin geçerli bir egzersiz şekli olarak artan bir tanınırlık görüyoruz. Apple Watch 7, bir e-bisiklet sürerken yakılan kalorileri daha doğru bir şekilde hesaplamak için yeni bir moda sahiptir (muhtemelen kalp atış hızınızı ve harcadığınız mesafeyi kullanarak, harcadığınız efor miktarını tahmin etmek için) ve Toro'da Akıllı Kontrol modu vardır. bu, yolculuğunuz için bir hedef mesafe, süre veya hedef kalp hızı belirlemenize olanak tanır.

Bu yapıldıktan sonra, bisikletin yerleşik MasterMind sistemi, güç yardımı miktarını gerçek zamanlı olarak otomatik olarak ayarlayacaktır.

Sürüşünüzün sonunda, Turbo Sistem Kilidi, Görev Kontrol uygulaması aracılığıyla motosikletin motorunu devre dışı bırakmanıza ve herhangi birinin sürüşünüzü kaçırmaya çalışması durumunda bir hareket sensörü alarmını etkinleştirmenize olanak tanır. Yine de en iyi bisiklet kilitlerinden birine yatırım yapmak isteyeceksiniz ve e-bisiklet sigortası akıllıca bir yatırımdır, ancak hırsızları caydırmak ve hayatlarını zorlaştırmak için başka bir değerli araçtır.

Kaynak: TechRadar

  • 4 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Pedal gücü: Brompton Electric neden yakıt krizini aşmak için mükemmel bir banliyö bisikletidir?

Özellikle Lycra'daki orta yaşlı adamlar bile yetişmek için mücadele ederken, her ön avluda süzülerek geçen araba kuyrukları konusunda tatmin edici bir şey var.

AAPyNIr.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Döngüden işe kendini beğenmişliğimin nedeni? Parlak yeni katlama hızı makinem Brompton Electric. Her ne kadar trafik ışıklarında durduğumuzda özellikleri hakkında beni sorgulamak için durup heyecanlı bisikletçilerin sayısına bakılırsa, muhtemelen adını şimdiye kadar bileceksiniz.

Gerçekten de Brompton'ın elektrikli versiyonu bisiklet sahnesine yeni bir ekleme değil. Katlanır bisiklet markası, güçlü versiyonunu ilk olarak 2017'de, 2.595 £'lik muazzam başlangıç fiyatına rağmen (çoğunlukla) çılgın eleştiriler korosuyla piyasaya sürdü.

Ancak son zamanlarda, yükseltilmiş yeni bir cıvata mavisi modeli ve elektrikli bisiklet ilgisindeki bir artış, satışların arttığını gördü - ve bu, mevcut yakıt krizinin e-bisiklet satışlarının daha da fırlamasına neden olmasından önceydi.

AAPySOx.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Ana sebep(ler)? Vücut ve gezegen üzerindeki karşılaştırmalı nezaketleri. E-bisikletler sadece çevre için sürüşten daha iyi değil, aynı zamanda bazı uzmanlara göre pedal çevirme de. Profesör Mike Berners-Lee'nin eko el kitabına göre Muz Ne Kadar Kötü? Berners-Lee'ye göre, kimyasal enerjiyi bisiklet tahrikine dönüştürmede insan bacakları kadar verimli).

Elektrikli bisikletler, açıkça, anlarını yaşıyorlar - peki neden özellikle bir Brompton? İlk olarak, (göreceli) hafifliği. Denediğim diğer e-bisikletler tıknaz ve ağır hissettirirken, Brompton çok daha çevik hissetti, sadece 13,7 kg (artı çıkarılabilir lityum demir pil için 2,9 kg, ne kadar bagaja ihtiyacınız olduğuna bağlı olarak iki farklı taşıma çantasıyla geliyor) Taşımak).

AAPz0a4.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Elbette, bu onu orijinal Brompton'dan daha ağır yapar, ancak yine de, ister dairenize ister işyerindeki asansöre çıksın, kısa mesafeleri taşımak için yeterince taşınabilir - bisiklet hırsızlığı başkentte hızla artmaya devam ettikçe, giderek daha kritik hale geliyor. Bu hafta sonu Richmond Park'ta bisikletçilere yönelik şiddetli pala saldırılarından sonra, bisikletinizi içeride saklayabilmek her zamankinden daha önemli bir düşünce gibi geliyor.

Elektrikli bisikletleri ailemin nesliyle ilişkilendirmek için yıllar harcadıktan sonra, bir mühtedi olmanın uzun sürmediğini kabul edeceğim (yeni göz kamaştırıcı mavi renk yardımcı oldu). Daha küçük motosiklete ve yeni bisiklet pozisyonuma alıştıktan sonra, F1 mühendisliğiyle çalışan pille çalışan boost bağımlılık yaptı. O ölümcül Hyde Park rüzgara meyilli mi? Sorun değil. Tepe başlar? Bir esinti! Sabahın erken saatlerinde 30 dakikalık yolculuğum daha az korkutucu geldi. Brompton, Strava zamanımdan sadece beş dakika kısaltmakla kalmadı (15.5mph'ye kadar hızlara ulaşıyor - önceki işe gidip gelme hızımı yargılama), aynı zamanda diğer uçta bir kıyafet değişikliğinden kurtardı. Zar zor ter dökerken neden yedek kıyafet alayım?

AAPyKvA.img?h=745&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Döngünün kendisine gelince, Brompton'ım bana yeni bir arkadaş lejyonu kazandırmış gibi görünüyor. Yıllar boyunca sabahları işe gidip gelen huysuz insanlara alıştım ama tek yapmam gereken e-bisikletime geçmekti ve aniden sohbet etmek istiyorlar. “Söyledikleri kadar iyi mi?” Her sabah King's Road'dan geçtiğim orta yaşlı bisikletçiye soruyor (evet, pilin devreye girmesi için geçen birkaç saniyeyi affedebilirseniz). Bisikletimin mavi cilası farlarda parıldarken, "Rengi seviyorum" diye yorum yapıyor bir başkası. Ertesi gün, yeşil Türk versiyonuna binen göz alıcı bir girişimciyi bir iş toplantısına götürüyorum. "Ben takıntılıyım," dedi esintili bir şekilde, Gloucester Yolu'nda süzülürken, ruj sürülmüş ve sabah buluşması için hazır.

O tek değil. Brompton'ın pille çalışan dürtme özelliği, 25 millik menzili ve pedalların size ne zaman yardım edeceğini bildiği anlamına gelen akıllı akıllı sensör teknolojisi ile bisiklet için sihirli bir kafein vuruşu gibi hissettiriyor. Pil, bisikletten tek bir kolay tıklamayla ayrılır, böylece her yerde şarj edebilirsiniz ve en son yükseltilmiş model, daha yumuşak ve daha hızlı tepki süreleri ve daha yüksek kaliteli bir performans için donanım iyileştirmeleri ile birlikte gelir. Mart ayından bu yana, gidonunuzdaki kullanışlı bir gösterge panosundan kilometre, hız, yolculuk süresi ve pil kapasitenizi takip edebileceğiniz parlak yeni bir uygulama ile birlikte geliyor.

Doğal olarak, bu tür bir sihrin bir bedeli vardır: Ana iki vitesli modelin maliyeti 2.875 £ iken, işe gidip gelmeniz özellikle engebeli ise 145 £ ek ücret karşılığında altı vitesli bir vites versiyonuna yükseltebilirsiniz. Süper kaliteli cıvata mavi cila, bunun üzerine 195 £ daha - insanüstü bir duygu gidip gelmek için ödenecek ağır bir bedel.

Yine de, parlak yeni tekerlekleriniz bir elektrik direğinden çalındığında her sezon yeni bisikletler almaktan daha ucuzdur. Benim gibi bir ömür boyu pedallı bisikletçi olarak geriye kalan tek dezavantajı? Pil artırmanızın suçlu zevkine bir kez alıştıktan sonra, geri dönmek için mücadele edebilirsiniz.

Kaynak: EveningStandart

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Super73 RX: En üst seviye e-bisiklet her türlü yolun üstesinden gelebilir

Super73 RX, ikonik bir e-bisiklet markasının amiral gemisi modelidir. Elektrikli bisikletlerle ilgileniyorsanız, büyük olasılıkla Super73'ü duymuşsunuzdur. Motosikletten ilham alan tasarımları gerçekten popülerdir ve RX, çoğu özelliğe sahip birinci sınıf bisikletidir. Arabam dükkândayken birkaç hafta boyunca onu kullanma şansım oldu ve bir araba değişimi olarak nasıl durduğunu ilk elden deneyimledim.

AAPD4kU.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Super73'te gözatın

Gövde

AAPD2uA.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

RX, hiçbir şekilde ucuz bir e-bisiklet olarak kabul edilmez. 3.495 $ 'dan gelen, hem şehir hem de arazi sürüşü için birçok harika özelliğe sahip birinci sınıf bir elektrikli bisiklet.

RX'in çerçevesi uçak sınıfı alüminyum alaşımdan yapılmıştır ve iki renkte gelir: Carmine Red ve Rhino Grey. Çift tüplü tasarımın yanı sıra, bir benzin deposu gibi üste monte edilmiş pil ile gerçekten motosiklet görünümünü çekiyor. Çok sağlam ve 325 pound'a kadar binicileri destekleyebilir.

Göründüğü kadar havalı olsa da, hırsızlar için de çekici. Kalın çerçeve, standart bir U kilidi kullanmayı daha da zorlaştırır. Neye sabitlerseniz ona yaslanmanız ve bu süreçte boya işini çizme riskini almanız gerekir.

Çerçevenin her yerinde montaj noktaları var, ancak Super73'ün web sitesinde bunlardan yararlanabileceğiniz pek çok aksesuar yok. Ancak Super73 topluluğu güçlüdür, dolayısıyla piyasada çok sayıda üçüncü taraf aksesuar bulunmaktadır. Bir tane alacak olsaydım, kesinlikle eşyalarımı taşımak için bir heybe veya başka bir saklama yeri isterdim.

Performans ve aralık

AAPD6Ey.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

RX'in gerçekten parladığı yer performansıdır. Hub motoru, 2.000 watt'a kadar tepe gücü üretebilir. Ne kadar hızlı olmasını istediğinize bağlı olarak dört farklı sürüş modu vardır. Varsayılan olarak, 20 mil / saate kadar çıkan sınıf-2 moduna ayarlanmıştır, ancak zamanımı Sınırsız olarak ayarlayarak geçirdim.

E-bisikletlerle ilgili yerel yasalarınızı kesinlikle öğrenmelisiniz, böylece nereye binebileceğinizi ve hız sınırlarının ne olduğunu bilirsiniz. Hız sınırlarına uymak için elimden gelenin en iyisini yaparım, ancak bazen daha hızlı giderken daha güvende hissettiğim sokaklarda araba sürerim. Burada Los Angeles'ta bisiklet şeritli çok fazla sokağımız yok, bu yüzden omuzda yeterli yer olmadığı için hareket eden bir aracın önüne çekmek zorunda kaldığım zamanlar olabilir. Bu durumlarda, RX'in trafik akışına daha iyi uyum sağlamak için kolayca 28 hatta 30 mil hıza çıkma yeteneğine sahip olmasına sevindim.

Menzil, nasıl ve nerede sürdüğünüze bağlıdır. Super73, 960 watt saatlik pilin yalnızca gaz kullanarak 20 mil hızla 40 artı mil ve Eco pedal yardım modunu kullanarak 75 artı mil gittiğini tahmin ediyor. Gazı oldukça düz yollarda 20-28 mil hızla kullanma deneyimime göre, şarj etmeden önce yaklaşık 30-35 mil gidebilirdim. Ancak, sürüş sırasında pil şarjını kaybettiğinden kesinlikle performansta bir düşüş fark ediyorsunuz. Yanınıza almanız gerekiyorsa pil çıkarılabilir ve tam olarak şarj olması yaklaşık 6-7 saat sürer.

RX tek hızlı bir bisiklettir ancak direnci kontrol etmek için dört seviye pedal desteği ve hızınızı sınırlamak için dört sürüş modu vardır ve bunların tümü sol gidondaki denetleyici kullanılarak ayarlanabilir. Hızınızı, mesafenizi ve kalan pilinizi göstermek için ince bir LCD ekrana sahiptir. Ancak, bu sizin için yeterince büyük değilse, telefonunuzu gidon üzerine monte ederseniz, RX ekran olarak kullanmak için Super73 uygulamasına da bağlanabilir.

Gücü durdurmak için RX, çok duyarlı ve sizi daha yüksek hızlarda yavaşlatmak için harika olan hidrolik disk frenlere sahiptir. Ayrıca parlak, 600 lümenlik bir farı ve bisiklet yolunda kimseyi maruz bırakmayacağım son derece yüksek sesli bir kornası var. Yine de yolda arabaların dikkatini çekmek için harika.

Süspansiyon sistemi, önde hava destekli bir ters helezon yaylı çatal ve arkada bir coilover bindirme mono şok ile etkileyicidir. Bu, kalın, 5 inç genişliğindeki kalın lastiklerle birlikte, bisikleti neredeyse yok edilemez hissettiriyor. Şehrin en zorlu sokaklarının ve en çamurlu toprak yolların üstesinden gelmek için tam donanımlıdır.

Sadece sana ne kadar çamur atabileceğine dikkat et. Küçük çamurluklar sizi orada korumak için fazla bir şey yapmıyor.

Konfor

AAPD8wH.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

RX'i sürmek ne kadar rahatsa, pedal çevirmek o kadar da rahat değil. Super73'lerin motosiklet gibi görünmesi gerektiği için, koltuk 32 inç'te alçak ve ayarlanamıyor, bu nedenle benim gibi uzun bir kişi, küçük pedallar ve kranklarda uygun bacak uzantısı elde edemiyor. Neyse ki koltuk, arkama yaslanabileceğim kadar uzun ve rahat, böylece gerçekten ihtiyacınız olan tek şey olan, hızlanmak ve dik yokuşları tırmanmaya yardımcı olmak için pedal çevirmek hala mümkün.

İtmeli gaz kelebeği motosiklet estetiğinden uzaklaşıyor. Engebeli yollarda sabit durmak biraz zor oluyor ve bir süre sonra baş parmağımı ağrıtıyor. Motosiklet görünümünü tamamlamak için döner gaz kelebeği tercih ederim.

Super73 RX kimler içindir?

Tasarımı nedeniyle bir Super73 satın alıyorsanız ve sigorta veya kayıt gerektirmeyen bir motosiklet deneyimi için RX'in size sunacağı çok şey var. İşe gidip gelmek için harika olabilir, ancak hafta sonları yolları da yırtabilir.

RX ile çok eğlendim ve aslında şimdiye kadar sürdüğüm diğer tüm e-bisikletlere kıyasla sokakta sürerken kendimi daha güvende hissediyorum. Trafiğe ayak uyduracak kadar güçlüdür ve hemen hemen her türlü yol koşulunun üstesinden gelebilir.

Bütçesi ve garajı olanlar için harika bir seçenek, ancak merdivenli bir apartman dairesinde yaşayan birinin yaşam tarzına uymayabilir. Diğer e-bisikletler gibi rahatça pedal çevirme esnekliği sağlamayabilir, ancak bir araba yerine, sizi A'dan B'ye götürmek için çok eğlenceli.

Kaynak: RoadAndShow

  • 1 ay sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Bu İtalyan yapımı e-bisiklet, 200 km'ye kadar menzile sahip

AARkOmI.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İtalyan şirketi Noko, 200 km'ye (veya 124 mil) kadar koşmaya devam edebileceğini iddia ettiği üç yeni e-bisikleti tanıttı. Bu, herhangi bir e-bisikletin en geniş menzili değildir (örneğin, WAU Bisikleti, takılı ekstra güç paketi ile 215 mil kadar koşabilir), ancak Noko'nun bisikletleri de son derece hafif olacak ve onları işe gidip gelmek için çok daha pratik hale getirecektir. depolamak.

WAU, siz aküsünü takmadan önce 22 kg ağırlığa sahip bir terazi takarken, Noko yeni bisikletlerinin sadece 14,8 kg ağırlığında olacağını iddia ediyor.

Bu, onları uzun menzilli bir bisiklet bir yana, herhangi bir e-bisiklet için hafif hale getirecektir. Bağlam olarak, mevcut en yüksek puanlı bisikletimiz Cowboy 4, 43,5 mil maksimum menzile sahip ve 18,9 kg ile 19,2 kg arasında ağırlığa sahip. Listemizdeki en hafif bisiklet olan Ribble Hybrid Al e, yalnızca 13,1 kg ağırlığında ve maksimum 60 mil menzile sahip.

hafif bir dokunuş
eBikeTips'in bildirdiği gibi, Noko'nun yeni serisindeki üç model Forza, Tempo ve Vulcano.

Cowboy 4'e çok benzeyen Forza ve Tempo, zincir yerine karbon tahrik kayışlı yol bisikletleridir (bakımı azaltmanın kullanışlı bir yolu). Forza, adım adım çerçeveye sahipken, Tempo adım adımdır. Her iki bisiklet de 3.990 €'dan başlıyor (yaklaşık 4.500 $ / 3.400 £ / 6.300 AU $).

Vulcano, Ribble CGR Al E elektrikli çakıl bisikletinden tamamen farklı olmayan bir tahrik zinciri ve düşme gidonları ile biraz daha sağlam bir meseledir. Fiyatı 4.350 €'dan başlıyor (yaklaşık 4.900 $ / 3.700 £ / 6.900 AU $).

Tüm bisikletler bir renk seçeneği ve üç boyutta gelir; Pek çok e-bisiklet, erişilebilirliklerini sınırlayan tek bir çerçeve seçeneğiyle mevcut olduğundan hoş bir sürpriz. Gelecek yıl teslimat için şimdi ön sipariş vermeye hazırlar.

Analiz: mesafeye gitmek
Peki, Noko'nun yeni motosikletleri gerçekten tam 200 km yol gitmeye devam edecek mi? Muhtemelen hayır - ama koşullara ve onları nasıl sürdüğünüze bağlı.

ABD'de, biniciler bazen belirtilen maksimum menzilin pedal yardımına dayandığını ve yalnızca gaz kelebeği kullanılarak elde edilebilecekten çok daha kısa olduğunu görünce hayal kırıklığına uğrarlar. E-bisikletlerle ilgili AB yasaları nedeniyle Forza, Tempo ve Vulcano'da gaz kelebeği olmayacak ve motorları yalnızca siz pedal çevirirken devreye girecek. Kendiniz daha fazla iş koyarsanız ve beş yardım ayarından en düşük olanı kullanırsanız, daha fazla menzil elde edersiniz.

Çevresel faktörler de önemlidir ve en üst sıra sadece ulaşılabilir ideal koşullar olacaktır. Yol durumu, rüzgar, sizin ve bagajınızın toplam ağırlığı ve hatta kıyafet seçimleriniz gibi faktörlerin hepsinin gerçek dünya performansı üzerinde etkisi olabilir.

Lastikleri de optimum basınçta tutmanız gerekecek; patlak lastikler yolda daha fazla direnç anlamına gelir ve bu da motor azalan verimliliği telafi ettiğinden kolayca gözden kaçabilir.

Bununla birlikte, bir üretici, rakamlarının gerçek dünya performansına dayandığını belirtmek için kendi yolundan gitmedikçe (Juiced Bikes'ın yaptığı gibi), aynı sınırlamalar her zaman geçerli olacaktır. Noko'nun yeni bisikletlerinden birinde tam 200 km'yi yuvarlayamasanız bile, menzil aynı ağırlık kategorisindeki diğerlerinden çok daha büyük olmalıdır.

Kaynak: TechRadar

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Porsche yakında bugüne kadarki en gelişmiş (ve pahalı) e-bisikletini piyasaya sürebilir

Porsche, mevcut serisinden biraz daha uygun fiyat etiketleri ile yeni bir elektrikli bisiklet serisi planlıyor olabilir. Alman otomobil üreticisi, premium e-bisiklet üreticisi Greyp'in ('üzüm' olarak telaffuz edilir) çoğunluk hissesini satın aldı ve yeni bir premium iki tekerlekli araç serisinin yolda olabileceğini düşündürdü.

AARnRFb.img?w=640&h=360&m=6

  • 3 hafta sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

İtalyan Startup Scarponi Elektrikli Mini-Bisiklet Serisini Tanıttı

AARZsK0.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Scarponi'nin Indiegogo'daki girişimlerine destek olabilirsiniz.

Anew İtalyan şirketi, hızla büyüyen elektrikli motosiklet segmentinde kendisine bir isim yapmak istiyor. Scarponi Motorcycles, bir süredir pazara girişiyle dalga geçiyordu. Aylarca süren Ar-Ge çalışmalarının ardından şirket nihayet elektrikli motosiklet yelpazesini tanıttı: mini bisiklet sahnesine biraz eğlence katmayı amaçlayan bir mini bisiklet üçlüsü. Scarponi şu anda Indiegogo'da yeni bisikletleri sergiliyor. Hadi daha yakından bakalım.

AARZzXK.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Her üç bisiklet de Scarponi'nin V.S.S veya Sanal Anahtar Sistemi dediği şeyle donatılacak. Bisikletin elektrik motorunu jeneratör olarak kullanan bir enerji rejenerasyon sisteminden ve motosiklete aynı anda güç sağlarken akü şarj sisteminden oluşur. Ayrıca, kullanıcının pilden ne kadar enerji akabileceğini tam olarak değiştirmesini sağlar. Ayrıca V.S.S, sürücünün vites değiştirmesine izin vererek, daha verimli performans ve nihayetinde daha çekici bir sürüş sunarak geleneksel bir manuel şanzıman görevi görür. Scarponi'nin model yelpazesi üç bisikletten oluşur: SP-Rinascita, SC-Density ve CR-Gravity.

AARZnGN.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

SP-Rinascita, günümüzün çıplak bisikletlerinde gördüğümüze benzer, şık hatlara ve agresif gövdeye sahip, sportif tarzda bir elektrikli mini bisiklettir. Scarponi, SP-Rinascita'nın "geleneksel iki tekerlekli araçların tipik duygularını ve hislerini değiştirmeden, elektrikli tahrik sistemine geçişe rehberlik etmek amacıyla İtalyan motosiklet geleneğinden ilham aldığını" belirtiyor. Bu arada, SC-Yoğunluk benzer şekilde SP-Rinascita'ya benziyor, ancak bir "şehir karıştırıcısı" olduğunu iddia ediyor. Sokak lastiklerinde ayakkabılı olmasına rağmen, günümüzün scrambler'larına benzeyen ince stil ipuçlarına sahiptir.

Son olarak, CR-Gravity, Scarponi'nin retro esinli bir makineyi yorumlamasıdır. Kafe yarışçılarında bulduğumuz şeye benzer kırpılmış bir kuyruğa sahiptir ve beyaz vurgulu koyu yeşil retro bir renkle tamamlanmıştır. Suni deri selesi ve elektrik motorunun kapağı, retro esintili bir dokunuş için kahverengi renktedir. Şimdi, bir bakışta, üç motosikletin de tamamen aynı platformu paylaştığı ve yalnızca küçük stil özellikleri açısından farklı olduğu açıktır.

AARZnGR.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Her üç bisiklet de, 11 kW'lık tepe gücü dışarı pompalayan Fırçasız bir elektrik motoruyla donatılmıştır - bu yaklaşık 15 beygir gücüdür. Sürekli güç, 5kW veya 6.7 beygir gücünde sabitlenir ve bu da onu şehir içi sürüş için uysal bir arkadaş yapar. Scarponi, 72V, 50 AH lityum iyon pil paketinden saatte 60 mil maksimum hız ve 60 mil menzil talep ediyor.

Kaynak: RideApart

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Yezdi motosiklet yeni modelini tanıtmak için Matrix temasını kullandı.

 

  • 1 ay sonra...
Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Efsanevi Şasi Üreticisi Egli Kendi Üretimi Bisiklet Üzerinde Çalışıyor

AAUaNFA.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İşte şimdiye kadar bildiklerimiz.

İsviçreli motosiklet fısıltısı Fritz W. Egli, 1968'de özel olarak yapılmış Vincent'larından birini ilk İsviçre Tepe Tırmanış Şampiyonası zaferine ilk kez ikna eder etmez, hayatındaki yolu açıktı. Adam, oldukça basit bir şekilde, motosiklet şasisini daha iyi hale getirmek için bu dünyaya gönderildi. Vincents ile işe başlarken, fırsat eşitliği yaratıcısıydı ve önümüzdeki on yıllar boyunca başarılı Suzuki, Honda, Ducati, Kawasaki, Yamaha ve Triumph ile çalışan makineler üretti.

Belki de en çok bu özelliğiyle biliniyor ama 2024'te bu değişmek üzere. Fritz Egli hala ortalıktayken, 2015 yılında Egli Motorradtechnik AG atölyesinin dizginlerini resmi olarak Alexander Frei'ye devretti. Frei, İsviçre'nin Bettwil kentinde Egli'nin standartlarına ve geleneklerine uygun olarak işi yürütmeye devam ediyor. 2019'da ekip yepyeni bir motosiklet üzerinde çalışmaya başladı ve ilk kez Egli tarafından kendi bünyesinde üretilen bir V-twin motora sahip olacak.

Şirket anlaşılır bir şekilde kartlarını göğsüne son derece yakın tutuyor - sonuçta, her şey plana göre giderse, son derece sınırlı sayıdaki motosikletini 2024'e kadar piyasaya sürmeyecek. İsviçre yayını Moto.ch'a göre, bu 1400cc'lik bir değirmen, ama Egli'nin şimdiye kadar söylediği tek şey bu. Oh, ve şirket, belki de frenler ve ABS sistemi dışında, evdeki hemen hemen her şeyi geliştiriyor.

Geçmiş, Gelecekle Tanışın:

Şirket küçük olsa da, ekipmanının son teknoloji ürünü olduğu bildiriliyor. CNC, CAD, 3D baskı kapasitesi ve özel bir karbon fiber departmanı mevcut ve hesaba katılıyor. Şirket şu anda AB için çalışıyor. Bu bisikletin piyasaya sürülmesi beklentisiyle bir tasarımcı olarak homologasyon.

Tahmin edebileceğiniz gibi, yılda yaklaşık 12 bisiklet üretmek amacıyla üretim küçük tutulacak. Bu özel bir şey de ucuza gelmeyecek - MSRP'nin 100.000 İsviçre Frangı'nın biraz üzerinde veya yaklaşık 108.566 $ olduğu bildirildi.

İster satın almayı planlıyor olun, ister birçoğumuz gibi vitrin müşterisi olun, yine de bu yüzde 100 Egli yapımı makinenin son haliyle nasıl göründüğünü görmek ilginç olacak.

Kaynak: RideApart

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Fiido D11 Katlanır E-Bike Hem Uygun Fiyatlı Hem Şık

AAUl4gN.img?h=768&w=1366&m=6&q=60&o=f&l=

E-bisikletlerle ilgili en büyük evcil hayvanım, boyut, ağırlık ve maliyettir. Fiido D11 bunların hepsine hitap ediyor.

Fiido D11, 1.099 $ (820 £, 1.536 AU $) fiyatla 38 kiloluk katlanır bir e-bisiklettir. Bu hafif veya ucuz görünmese de, selefi Fiido X'in (şu anda en iyi listemizde) 43,7 pound ağırlığında ve 1,799 dolara mal olduğunu düşünün.

Her iki Fiido bisikleti de disk frenlerle donatılmıştır ve pedal yardımı ile veya pedalsız sürüşü kolaydır. X, D11'in daha güçlü bir motora (350 watt) ve daha yüksek maksimum hıza (20 mph) sahip daha parlak ve rafine bir versiyonudur. Bununla birlikte, D11 daha hafiftir, daha ucuzdur ve onu 15 mil / saat'e çıkarmak için bir pedal yardım işlevine sahiptir (bir gaz kelebeği de vardır). Ayrıca X'in ziline kıyasla elektrikli bir kornaya sahiptir.

AAUl4gQ.img?w=768&h=432&m=6

Birkaç ay sürdükten sonra, dürüstçe harika olduğunu söyleyebilirim. Bir köşede veya bir arabanın bagajında saklanacak kadar küçük katlanır ve bir kat merdivenle kolayca yukarı taşınabilir. Eşsiz sele borusu pil yerleşimi, aşağı boru hacmini en aza indirir ve bisikleti dengeler. Bu tasarım aynı zamanda kaldırmayı ve katlamayı daha kolay hale getirir.

Elbette, X'in bir şifre kilitleme sistemi ve ışıkların ve kabloların çerçeveye entegrasyonu dahil olmak üzere bazı tasarım avantajları vardır. Ancak, şık görünümlü bir banliyö veya pratik, profesyonel ve daha uygun fiyatlı kompakt bir bisiklet arıyorsanız, D11 bütçenize uyar.

AAUl8NH.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: RoadShow

Gönderi tarihi:
  • Yazar
  • Admin

Bu vahşi araç, kısmen kızak, kısmen bisiklet

AAUu3Hz.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

E-Trace, Arsono tarafından tasarlanan ve sürücülerin karlı yokuşlarda rahatça manevra yapmalarını sağlamak için oluşturulmuş üç noktalı bir elektrikli kızak sistemidir. Kısmi bisiklet, kısmen kar motosikleti, öncelikle pedallarından güç alır ve 48V çıkarılabilir pil ile desteklenir. E-Trace üzerindeki pil, saatte 15,5 mil hıza kadar motorlu yardım sağlayabilir ve tam şarj olduğunda 28 mil menzile sahiptir. Tıpkı bir bisiklet gibi, iki gidon, E-Trace'in sağa ve sola dönmesine izin verir, ancak bir bisikletten farklı olarak, lastik bir palet, E-Trace'in daha iyi hareket kabiliyeti için karı kavramasına yardımcı olur. Arsono E-Trace 99 pound ağırlığında ve şu anda 7.800 doların biraz üzerinde perakende satış yapıyor.

Kaynak: autoblog

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.