Gönderi tarihi: 2 Aralık , 2024 Ara 2 Admin Yaratıcılığı ve Yeniliği Tetiklemenin 6 Yolu İlhamın gelmesini beklemek yerine, onu ikna etmek mümkündür. Yıl sonuna yaklaşırken, işletmeniz için sırada ne olduğunu düşünüyor olabilirsiniz. Gelecek yıl yeni gelir kaynakları mı eklemek istiyorsunuz, yoksa pazardaki değişimlerden yararlanmak için ürünlerinizi mi değiştirmek istiyorsunuz? Belki de web sitenizi güncellemenin, yeni bir pazarlama metni bulmanın veya yeni bir sosyal medya stratejisi başlatmanın zamanı gelmiştir. Bu egzersizler yaratıcılık ve yenilik gerektirir; bunlar, yapılması gereken işlerin üstesinden zar zor gelebildiklerini hisseden meşgul girişimciler için erişilmesi zor düşünce türleridir. Neyse ki, işletme sahiplerinin yaratıcılık için doğru zihin durumuna girmelerini sağlayacak bazı kolay yollar vardır: 1. Bir liste yapın Hem SoulCycle hem de Peoplehood'un kurucu ortağı olan Julie Rice, listeleri sever. Her gün bir kağıt Post-it notuna bir liste yapar ve şöyle der: "Sabah uyandığımda yaptığım ilk şey bu." Bilinç akışının en iyi şekilde aktığı zaman bu diye ekliyor. Güne dair en parlak fikirleri veya öncelikleri genellikle ilk uyandığında aklında oluyor, bu yüzden Rice komodinin yanında bir kalem ve kağıt bulunduruyor. "Her gün o listenin yapıldığından emin oluyorum," diyor. 2. Duş alın Bu listeyi duşta yapmak isteyebilirsiniz. Date Like Goblins kurucusu Lise Keeney bunu yapıyor, çünkü en büyük ilhamlarından bazıları genellikle orada geliyor. Hinge flört uygulamasını popülerleştirmeye yardımcı olan ve şimdi oyuncular için kendi sosyal uygulamasını piyasaya süren pazarlama uzmanı, aklına gelen fikirleri boşa gitmeden önce not etmek için çocuklar için yapılmış banyo boyalarını kullandığını söylüyor. "DEHB'li bir kurucu olarak, fikir üretmek için dikkat dağıtıcı şeylerden uzak bir yere ihtiyacım var. Duş, sorunları çözebildiğim ve özgürce düşünebildiğim yer," diyor Keeney. "Denemeden ve tüm Q1 pazarlama stratejinizi yeşil boyayla başarıyla beyaz tahtaya yazmadan eleştirmeyin." 3. Dinlenmek için zaman ayırın "Öğütme kültürü" LinkedIn'de yaygın bir konudur ve bir kişinin başarılı olmak için yemeklerini atlaması ve sevdikleriyle geçirdiği zamandan fedakarlık etmesi gerektiğini hissetmesine neden olabilir. Prebiyotik soda markası Olipop'un kurucu ortağı ve CEO'su Ben Goodwin buna kanmayın diyor: "Öğütme kültürü gerçekten miyop olabilir ve size dar görüşlülük verebilir. Bu aslında yaratıcı problem çözme yeteneğini zayıflatır." Goodwin uyumak, enerji toplamak ve hobiler keşfetmek için zaman ayırmanızı tavsiye ediyor. 4. Bir hobi edinin Hobilerden bahsetmişken, Goodwin hafta sonları DJ'lik yapmayı seviyor ve hatta çalışanları için şirket dışı inzivalarda performans bile sergiledi. "Bir kurucu olarak, hızlı büyüme sırasında hobi edinmek zor olabilir, ancak bunun yaratıcılık ve esenlik için gerekli olduğuna inanıyorum" diyor. "Benim için yaratıcı bir çıkışa sahip olmak önemli, ideal olarak daha fazla konuşmayı içermeyen bir şey." 5. Yapılandırılmamış aktiviteler için zaman ayırın California, Venice merkezli giyim şirketi Show Me Your Mumu'nun kurucu ortağı Cammy Miller, beyin fırtınası yapmanın doğru veya yanlış bir yolu olmadığını söylüyor. Asıl sorun ne zaman yapılacağını bulmak, bu yüzden takviminde bunun için zaman ayırıyor. Miller'ın bu bloklar için tek kuralı, zamanı nasıl kullanacağını önceden planlamaması. Bazen rahatlamak için TikTok'ta gezinmek için kullanıyor, diğer zamanlarda mağazalardan perakende ilhamı toplamak için alışveriş merkezine gidiyor. Ya da bir telefon görüşmesi yapmak için de zaman ayırıyor. Miller, "Bu zaman bloklarına saygı göstermek ve önceden planlamadan o gün yapmanız gereken her şeyi yapmak için kullanmak, programınızın geri kalanı çok planlı ve ayrıntılı göründüğünde çok yardımcı oluyor," diyor. "Beyninizin nefes alması için gerçekten bu zamana ihtiyacınız var." 6. Yürüyüş ve konuşma Uzun yürüyüşler, The League flört uygulaması kurucusu Amanda Bradford için bir pandemi sağlıklı yaşam rutini olarak başladı, ancak şimdi ekiple gündelik görüşmeler yapma şekli. Austin'deki evinin yakınındaki bir gölün etrafında yaptığı tur sırasında tek isteği kameraları kapalı tutmak. "Zoom'da olmadığınızda daha özgürce paylaşımda bulunabileceğinizi hissediyorum" diyor. Görüntülü sohbette, bilinçaltında serbestçe akan fikirlerin önüne geçen resmi bir tavır veya sunum var. "Telefonda, biraz fikir alışverişinde bulunup beyin fırtınası yapabilirsiniz. Bazen görüşmeler beyin fırtınası yapmak veya biri size ne hissettiğini anlatmak isterse çok daha verimli olabilir" diyor ve telefonla insanlardan daha fazla bilgi almanın genellikle daha kolay olduğunu ekliyor. Kaynak: Inc
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.