Gönderi tarihi: 20 Ekim , 2024 Eki 20 Admin Bu 12 Bölmeli Elektrikli Araç Şarj İstasyonunun Sadece Birkaç Saat İçinde Nasıl Kurulduğunu İzleyin Çatısında bir sürü güneş paneli var ve ayrıca pille donatılmış bir model de sunuluyor. 3ti'nin Papilio3 hazır güneşle donatılmış şarj istasyonu standart bir konteyner römorkuna sığar. 12 bölmesi var ve sadece birkaç saat içinde kurulabiliyor. Elektrikli araçlar için önceden üretilmiş şarj istasyonları, farkında olmasak bile yavaş yavaş hayatımıza giriyor. Tesla'nın önceden üretilmiş Süper Şarj üniteleri, önceden kablolanmış ve beton bir levha üzerine önceden monte edilmiş olarak gelir ve yeni bir yeri çevrimiçi hale getirmek için gereken süreyi önemli ölçüde azaltır. EVgo'nun önceden üretilmiş yaklaşımı da öyle, yeni bir sitede ışıkları yakmak için sadece birkaç güne ihtiyaç duyuluyor. Ancak Birleşik Krallık'taki bir şirket daha iyisini yapabileceğini kanıtlamak istiyor. Aşağıda yer alan Everything Electric Show videosunda göreceğiniz gibi, 3ti'nin Papilio3 EV şarj merkezi sadece birkaç saat içinde çevrimiçi hale gelebiliyor. Bu, uzun ve bazen pahalı otopark kapatmalarına olan ihtiyacı ortadan kaldırır ve elektrikli araç sürücülerinin yeni bir şarj istasyonundan daha hızlı faydalanabileceği anlamına gelir. Bu özel ünite Surrey Üniversitesi'ndeki otoparklardan birine kuruldu. 12 bölme ve 42 güneş paneli içeriyor ve normal bir konteyner römorkuna sığıyor, bu nedenle operatörlerin onu kendi konumlarına göndermek için daha pahalı büyük kamyon römorklarına ihtiyaçları olmayacak. Çok akıllıca, ancak mükemmel değil. Başlangıç olarak, DC hızlı şarj sunmuyor; sadece 7, 11 veya 22 kilovat hızında AC şarj sunuyor. Dahası, güneş panelleri olmasına rağmen, yine de şebekeye bağlı; ancak şirket, dahili 250 kilovatsaatlik pillere sahip şebeke dışı bir model sunuyor. Bu, EV'nizi sadece güneş enerjisi kullanarak şarj etmeyeceğiniz anlamına geliyor; ancak bu fotovoltaik diziler, operatör ve umarım son kullanıcı için elektrik maliyetlerinin bir kısmını telafi etmeye yardımcı olacak. Bir diğer ilginç şey de, şarj bölmelerine kablo bile bağlanmamış olması. Bu, Avrupa'da oldukça yaygın; burada halka açık AC şarjı, bazen EV sahiplerinin kendi kablolarıyla gelmesini gerektiriyor. 3ti'nin hazır şarj istasyonunun ana kullanım durumu, arabaların genellikle en az üç veya dört saat beklediği bir otoparktır. Bu, insanların arabalarının içinde ve dışında çok zaman geçirdiği bir iş yeri, bir üniversite veya belki de bir alışveriş merkezi olabilir. Şirket filoları da bundan faydalanabilir. Bunu, enerjisinin bir kısmını güneşten alan, kurulumu çok kolay ve hızlı olan şık bir ev şarj cihazı gibi düşünebilirsiniz. Kaynak: InsideEVs Global
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.