Gönderi tarihi: 22 Eylül , 2024 Eyl 22 Admin Hitachi, %40 küçültülmüş boyutta, %22 daha fazla enerjiyle yeni nesil tren pili üretecek Hitachi Rail, trenler için yeni nesil akü teknolojisi geliştirmeyi planlıyor. Hitachi Rail liderliğinde, Innovate UK, Birmingham Üniversitesi ve DB ESG'nin yer aldığı bir ortaklık, selefinden %40 daha küçük ve %22 daha yüksek enerji yoğunluğuna sahip yeni bir akü paketi geliştiriyor. Bu geliştirme, Lityum Demir Fosfat (LFP) akü kimyasını kullanarak, güçten ödün vermeden banliyö ve banliyö trenlerine kuruluma olanak sağlıyor. Uluslararası iş birliğiyle akü inovasyonunu hızlandırma Sunderland merkezli Turntide Technologies, otomotiv aküsündeki ilerlemelerini projeye katkıda bulunuyor. Daha küçük akü tasarımı, daha alçak tabanlı trenlere olanak sağlıyor, yolcular için erişilebilirliği iyileştiriyor ve kapsayıcılığı teşvik ediyor, ayrıca tren ağırlığını azaltıyor ve daha fazla operasyonel verimlilik için bakımı basitleştiriyor. Hitachi Rail'de Taşıtlar Baş Teknoloji Sorumlusu olan Koji Agatsuma'ya göre, pil inovasyonunun hızlı temposu, şirketin İtalya, Japonya ve İngiltere'deki uzmanlığını kullanarak ortaklarını pil teknolojisinin en ileri noktasında tutmaya itiyor. Agatsuma, "Bu sürekli iyileştirme, demiryollarında maliyeti düşürmek için elektrifikasyon altyapısı harcamalarını ortadan kaldırarak veya dizel motorları tamamen kaldırarak her zaman daha küçük ve daha güçlü pillerin yeni nesli üzerinde çalıştığımız anlamına geliyor" diye ekledi. DB ESG, yangın korumasını, soğutmayı ve elektrik entegrasyonunu vurgulayarak pil muhafazasını tasarlayacak. Aynı zamanda, Birmingham Üniversitesi Demiryolu Araştırma ve Eğitim Merkezi (BCRRE), İngiltere rotalarında simülasyonlar yoluyla pilin tasarımını ve performansını optimize ediyor, elektriksiz bölgelerde etkinliğini doğruluyor ve demiryolu sektörünün karbondan arındırılmasına yardımcı oluyor. Birmingham Demiryolu Araştırma ve Eğitim Merkezi'nde Güç Elektroniği lideri olan Profesör Pietro Tricoli'nin belirttiği gibi, önerilen proje, şebekenin elektriksiz bölgelerinde pil tasarımını ve kullanımını optimize etmeyi amaçlayan kapsamlı bir araştırma programı içeriyor. "Dizel trenlerin yerini pillerin en etkili şekilde aldığı rotaları araştırmak için demiryolu simülasyonları konusunda uzmanlığımızı sunacağız. Bu, bölgesel sektördeki demiryolu taşımacılığının karbondan arındırılmasını hızlandıracak ve treni iş ve sosyal aktiviteler için kullanan Birleşik Krallık'taki birçok yolcuya fayda sağlayacak" diye açıkladı Tricoli. Pil kullanımını teşvik etmek ve demiryolu taşımacılığını karbondan arındırmak için demiryolu simülasyonlarından yararlanma İş ve sosyal aktiviteler için trenlere bağımlı olan birçok yolcunun, demiryolu taşımacılığının karbondan arındırılmasını hızlandırmayı amaçlayan bu girişimden faydalanması bekleniyor. Girişim ayrıca, şehirlerarası bir pil sistemi denemeleri de dahil olmak üzere Hitachi'nin mevcut pil teknolojisine de dayanıyor. Bu yeni teknoloji, Hitachi'nin pil çözümlerini dijitalleştirme, kullanımı optimize etme, emisyonları azaltma ve dünya çapındaki demiryolu müşterileri için özel "hizmet olarak pil" teklifleri sunma vizyonuyla uyumludur. Dahası, nihai hedef, pil kullanımını küresel olarak trenlere genişletmek, potansiyel olarak Birleşik Krallık'ta bir ihracat fırsatı yaratmak ve demiryolu taşımacılığında enerji verimliliğini önemli ölçüde artırmaktır. Kaynak: IE
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.