Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 7 Haziran , 2024 Admin Gönderi tarihi: 7 Haziran , 2024 Lexus LM İlk Sürüş İncelemesi: Bu Bilim Kurgu Lüks Minivan Lexus'un uzay çağı OMG yıldız gemisi/minibüs beklediğimizden bile daha iyi. Lexus, 2023 Auto Shanghai fuarında LM'nin en son versiyonunu tanıttığında, insanoğlunun yaratıcılığıyla bugüne kadar üretilmiş en havalı minivanla karşılaşmış olabileceğimizi düşündük. Makalemizi okuyan çok sayıda insana bakılırsa hepiniz aynı fikirdesiniz. Şimdi yeni 2024 Lexus GX ve TX modellerinin prototiplerini sürmek için Japonya'ya gittik ve biz oradayken şirket yeni Lexus LM'yi de denememize izin verdi - ve eğer bu üç kez değilse bile. umduğumuz kadar havalı. Bunu muhtemelen ABD'de göremeyeceğimiz gerçeği, otomotiv hayatının en büyük trajedilerinden biridir. İlk seferinde kaçıranlar için LM (Luxury Mover arka adıdır) Japon pazarındaki Alphard adlı Toyota'yı temel alan dört koltuklu bir minivandır. Haneda havaalanından Tokyo'nun merkezine yolculuğumuz, ikinci sırada devasa kurumsal jet tarzı uzanabilen koltuklarla donatılmış bir Alphard'daydı (üçüncü sıradaki bacak mesafesine zarar verecek şekilde). O zamanlar bunun bir takside nezaketin doruk noktası olduğunu düşündük… ve sonra dört koltuklu 2024 Lexus LM'yi deneyimledik. Lexus LM: Alfa Alphard LM, Alphard konseptini tam donanımlı bir limuzine dönüştürüyor. Bir ayırıcı, ilk sırayı (belki de buna şoför alanı veya belki de hizmetçi odası diymeliyiz) LM'nin geri kalanından ayırıyor; üst kısmında mahremiyet için alçaltılabilen veya opak hale gelebilen bir cam bölme var. Bölmenin altında, her yolcunun kendi içeriğini izlemesi için bölünebilecek kadar geniş, sütundan direğe uzanan devasa bir 48 inç LCD bölünmüş ekran bulunuyor. Ekranlar bir mobil cihazdan beslenerek filmlere ve Zoom çağrılarına izin veriliyor. Ekranın altında ve tamamen yaslanan yolcuların ayak parmaklarının ulaşamayacağı bir yerde, iki küçük saklama bölmesi ve şampanya için uygun bir soğutucu bulunuyor. (Buzdolabı kapısının arka tarafındaki bir çıkartma bize bunun sığır eti veya balık için uygun olmadığını söylüyor; hadi anlayın.) Tokyo'da üzerimize yağmur yağdı, bu yüzden yan kapıların arkasına - kabinin dışına - monte edilmiş şemsiyeler bulmaktan memnun olduk. doğal olarak, bu nedenle iç mekanın kirlenmesine gerek yoktur. Derin tüylü halı o kadar kalın ki, dua edenler dizlerini çizmeden diz çökebilirler. Tahtınız Bekliyor Arka koltuklar - sadece iki tane, dikkat edin; Buradaki üçüncü sıradaki saçmalıkların hiçbiri, yükselen bacak dayanakları ve kol dayanağına katlanan tepsi masaları olan devasa elektrikli yatar koltuklar değil. Lexus kendi literatüründe bu koltukları "tahtlar" olarak adlandırıyor ve bu çok da uzakta değil. Orta kol dayama yeri, arka koltuktaki yolcuların kendi klima, stereo, pencere gölgeliği ve aydınlatma kontrollerini ayarlamak için kullanabileceği, cep telefonu boyutunda bir çift çıkarılabilir tabletle sonuçlanıyor. LM'nin şoförü/sürücüsü için hayat çok da kötü değil; kendisini balıksırtı desenli güzel ahşap ve bronz renkli metal detaylarla süslenmiş dönümlerce deriyle çevrelenmiş halde bulacak. Lexus NX'in kontrol paneli bu kadar iyi görünseydi, çok daha güçlü bir satıcı olacağına bahse gireriz. Ön Parti Lexus bize hibrit motorlu LM500h'yi kullanma şansı sundu ve anahtarlığı kaparken neredeyse insanları deviriyorduk. Koltukların büyük, yumuşak ve rahat olduğunu düşündüğümüz şoför pozisyonunda başladık. Devasa ön cam neredeyse yola kadar uzanıyor (GM'nin Dustbuster minibüslerinin tonlarında) ancak eski GM'lerin aksine LM size arka koltuktan araba kullanıyormuşsunuz hissini vermiyor. Kontroller, virajları biraz fazla hızlı dönseniz bile (aşağı, Jeeves, aşağı) minimum gövde eğimiyle, yumuşak ve sakin bir şekilde sürüşü kolaylaştıracak şekilde tasarlanmış gibi görünüyor. Hibrit aktarma organlarından gelen güç (elektrikli dört tekerlekten çekişli 2,4 litrelik turbo-dörtlü motora dayalı, toplamda 349 hp), altımızın altındaki deri kadar pürüzsüz bir his veriyordu. Arkadaki Parti Araba sürmeyi ne kadar sevsek de, gerçekten olmak istediğimiz yer arka koltuktu ve Lexus, LM'de şoförlü bir yolculuk sağladı ve biz de bu yolculuğu iki kez üstlendik. (Ah, bir hikaye anlatmak için ne kadar çok çaba harcıyoruz.) LM, amortisörlerde frekansa duyarlı piston valfleri bulunan Lexus'un Adaptif Değişken Süspansiyonunu kullanıyor ve sürüş çok sessizken LM tümseklere biraz çarptı. örneğin uzatılmış bir Şehir Arabasında yaşayabileceğinizden daha zor. (Belki de Lexus'un LM'yi Kuzey Amerika'da satmamasının nedeni budur.) Yine de, yatırılmış koltuklar ve 23 hoparlörlü Mark Levinson müzik setinde çalan yumuşak müzik sayesinde kesinlikle gidilecek yerin burası olduğuna karar verdik. Bütün bu bereketli iyilik için ne kadar? Kesin bir fiyatlandırma bulamadık - Lexus henüz yeni LM'yi piyasaya sürmedi - ancak önceki nesil LM'nin spekülasyonlarına ve fiyatlandırmasına dayanarak, dört koltuklu LM500h'nin aşağı yukarı 160.000 $ civarında bir fiyata gideceğini düşünüyoruz. Bu arada, altı veya yedi yolculu bir LM de alabilirsiniz, ama bunu neden isteyesiniz ki, sizin sorununuz ne? Kaynak: MotorTrend Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.