Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Sportif 2025 Mazda CX-70 plug-in hibrit, zengin bir iç mekana, Avrupa lüksüne sahip


Önerilen İletiler

  • Admin

Sportif 2025 Mazda CX-70 plug-in hibrit, zengin bir iç mekana, Avrupa lüksüne sahip

mazda-cx-70-plug-in-hybrid-ev-2-row-suv_

Artıları

Zengin, sınıfının üzerinde iç mekan
Çoğundan daha atletik
Güç aktarma organları yelpazesi

Eksileri

3 sıralı CX-90'dan daha şıkı yok

Ne var ne yok?

CX-70 2025 için yeni

2025 Mazda CX-70, lükse yakın iç donanıma sahip, sportif ve şık, 5 kişilik orta boy bir SUV'dur. Fiyatlandırma 41.900 dolardan başlıyor.

mazda-cx-70-phev-with-standard-i-activ-a

2025'te yeni çıkan Mazda CX-70, üçüncü koltuk sırası olmayan fiilen bir CX-90'dır. Aynı boyuttadır, aynı metal levhaya sahiptir ve ana akım uygun fiyatla Avrupa lüksünün aynı benzersiz karışımını sunar. Her ne kadar CX-70, Volkswagen Atlas Cross Sport gibi ana akım orta boy SUV tekliflerine daha gerçek bir rakip olsa da, güç aktarma organları ve iç mekan mobilyaları lüks markaların orta boy tekliflerine yöneliyor.

2025'teki yenilikler

İsim yeni ama aracın geri kalanı oldukça tanıdık. Örneğin Honda iki farklı orta boy SUV (3 sıralı Pilot ve 2 sıralı Pasaport) sunarken, CX-70 çoğunlukla üçüncü koltuk sırası olmayan bir CX-90'dır. Bir yandan CX-90 halihazırda piyasadaki en şık orta boy SUV'lardan biri. Öte yandan, bazı alıcıların benzersiz isim plakasına eşlik edecek bazı benzersiz sacları tercih edeceğini biliyoruz.

2025 Mazda CX-70 PHEV fiyatlandırması

mazda-cx-70-phev-premium-plus.jpg

2025 Mazda CX-70 41.900 dolardan başlıyor. Bu, fabrikadan bayiye teslimat ücreti dahil olmak üzere CX-70 3.3 Turbo Preferred içindir. CX-70 serisinin zirvesinde 58.825 $ fiyatla CX-70 PHEV Premium Plus yer alıyor. CX-70'in daha küçük tarafında, 31.720 dolarlık CX-50 yer alıyor. Başka bir koltuğa ihtiyacınız varsa 39.300 dolardan CX-90 her zaman mevcuttur.

CX-70 3.3 Turbo Tercih Edildi 41.900 Dolar
CX-70 3.3 Turbo Premium 47.355 Dolar
CX-70 3.3 Turbo Premium Plus 50.355 Dolar
CX-70 3.3 Turbo S Premium 53.905 Dolar
CX-70 PHEV Premium 55.855 Dolar
CX-70 Turbo S Premium Plus 57.405 Dolar
CX-70 PHEV Premium Plus 58.905 Dolar

Bunlar, 1.375 dolarlık fabrikadan bayiye teslimat ücreti (varış yeri ücreti) dahil olmak üzere üreticinin önerdiği perakende fiyatlarıdır.

2 sıralı orta boy SUV fiyat yelpazesinin üst ucunda yer alan standart AWD'li CX-70, çoğu modelin seçenek olarak AWD sunduğu bir segmentte hala sağlam bir değer sunuyor.

Güç, sürüş ve kullanım

CX-70, rakiplerinin çoğuyla aynı seviyede güç sağlayan 280 beygir gücündeki turboşarjlı 6 silindirli motora ek olarak aynı motorun 340 beygir gücündeki versiyonuyla da sunuluyor. CX-90 görünümünde bu motorun sıra dışı güçlü ve son derece sesli olduğunu gördük. Bu uygulamada ayrıca gaz kelebeği tepkisinin hızlı ve rafine olduğunu, fren pedalının sert olduğunu ve yakıt tasarrufu sağlayan otomatik stop/start sisteminin etkileyici derecede kusursuz olduğunu gördük.

Genel sürüşün denklemin sağlam tarafına sapmasına veya viraj alma yeteneklerinin son derece öngörülebilir olmasına şaşırmadık. Mazda'nın Kinematik Duruş Kontrolü, viraj alma sırasında iç arka tekerleğe fren uygulayarak gövdenin yuvarlanmasını azaltırken stabiliteyi ve öngörülebilirliği artırır.

CX-70 ayrıca yalnızca elektrikle 42 kilometreye kadar yol kat edebilen 323 beygir gücünde takılabilir hibrit güç aktarım mekanizmasıyla da sunuluyor. Ne yazık ki, CX-90'da, Mazda'nın meşhur olduğu sürüş etkileşiminde dik bir ödünleşime sahip olduğunu gördük.

Yakıt ekonomisi

İster standart turbo 6 silindirli ister daha güçlü Turbo S olsun, CX-70'in şehir içi/otoyol karma sürüşünde hükümetin tahmini kilometresi 25 mpg'dir. CX-70 PHEV, 42 kilometrelik maksimum yalnızca elektrikli menziline ek olarak, gaz-elektrik hibrit modunda çalışırken 25 mpg hız sunar.

Üst düzey iç mekan

mazda-cx-70-phev-spacious-interior

Bizim gözümüze göre 2025 Mazda CX-70, ana akım rozetli orta boy SUV'lardan daha zengin, daha çekici bir iç mekana sahip. Uzaktan katlanabilen ikinci sıra koltuklar ve bölmeler, çanta kancaları gibi akıllı depolama çözümlerine sahip arka kargo alanı ve görüş alanı dışında saklama için zemin altı bölmesi gibi kolaylık sağlayan özellikler standarttır. Arkadaki elektrikli bagaj kapağı, kargo alanını doldurma işini kolaylaştıracak.

Zarif çizgiler

Önde ve arkada bazı stil değişikliklerinin yanı sıra CX-70, CX-90 ile tamamen aynı boyut ve şekle sahiptir. CX-90'ın piyasadaki en çekici orta boy SUV'lardan biri olduğu göz önüne alındığında - lüks markalı girişler de dahil - taklitçi bir yaklaşım daha kötü olabilir. Maddenin ve gösterişin harika bir karışımı.

Favori özelliklerimiz ve teknolojimiz

Sıralı 6 silindirli motor

Mekanik konulara meraklı olduğumuz için kusura bakmayın ama tüm pistonları sıralı olan 6 silindirli bir motor doğal olarak V konfigürasyonlu bir motordan daha yumuşaktır. BMW bu düzeni yıllardır kullanıyor ve Mercedes-Benz bunu yeniden değerlendiriyor. CX-70 bunu kullandığı için turboşarj da mevcut.

mazda-cx-70-phev-cargo-capacity_d?w=%7Bw

Gelişmiş güvenlik teknolojisi

Otomatik acil frenleme, şeritte kalma asistanı, kör nokta izleme, arka çapraz trafik uyarısı ve daha fazlası gibi gelişmiş güvenlik ve sürücü destek teknolojilerinden oluşan bir paket her sınıf için standarttır.

Yanıt Vermeyen Sürücü Desteği

Bu teknoloji, sürücünün tepkisiz olduğunu ve artan uyarılara tepki vermediğini tespit ederse aracı otomatik olarak yavaşlatan, hatta durduran bir acil durum sistemidir.

Alexa entegrasyonu

Bunu içeren ilk Mazda crossover olan CX-70, bu sesli asistanın radyo istasyonunu değiştirmeye ve sıcaklığı ayarlamaya kadar birçok işlevi yerine getirmesini sağlıyor.

Apple CarPlay/Android Auto

Güçlü akıllı telefon entegrasyonu hala her arabada en sevdiğimiz özellikler arasında yer alıyor.

Mazda Bağlantısı

Bu standart dizi, bilgi-eğlence sistemi için ses kontrolünü, Pandora entegrasyonunu ve otomatik acil durum bildirimlerini içerir.

Motor ve şanzıman

2025 Mazda CX-70, 3,3 litrelik turboşarjlı sıralı 6 silindirli motorun iki versiyonunu sunuyor. Biri 280 beygir gücü ve 332 lb-ft tork üretirken, diğeri onu 340 beygir gücüne ve 369 lb-ft torka kadar çıkarıyor. Daha yaygın olan "V" konfigürasyonunun aksine, tüm silindirlerin bir hizada düzenlenmesi daha düzgün bir çalışma sağlarken daha dar bir dönüş dairesine, gelişmiş çift salıncaklı ön süspansiyona ve geliştirilmiş direksiyon tepkisine olanak tanır. 8 vitesli otomatik şanzıman, torku dört tekerleğe böler ve normal sürüşte gücün çoğunu arka tekerlekler alır. Bu arka tekerlek önyargısı bir dereceye kadar stabilite, hakimiyet ve eğlence katıyor.

CX-70 aynı zamanda plug-in hibrit güç aktarma sistemiyle de sunuluyor. CX-70 PHEV, 68 kilovatlık bir elektrik motoruyla birlikte 2,5 litrelik 4 silindirli bir motora sahiptir. 323 beygir gücü, 369 lb-ft tork üretir ve CX-70'e yalnızca elektrikle 26 mil kadar güç sağlayabilir.

3 yıl/36.000 mil garanti

Çoğu ana akım otomobil üreticisinde olduğu gibi, Mazda'nın sınırlı tampondan tampona garanti koruması üç yıl veya 36.000 mil (hangisi önce gelirse) içindir. Güç aktarma organlarını beş yıl veya 60.000 mil boyunca kapsar.

Kaynak: MarketWatch

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.