Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

2025 Ram 1500 Ramcharger Uzun Menzilli Bir Elektrikli Pikap

Yeni Ramcharger, tamamen elektrikli bir kamyonun avantajlarının çoğundan yararlanacak, ancak korkunç menzil endişesi olmadan.

Elektrikli araçlar harikadır (hemen hemen ölçülebilir her açıdan içten yanmalı motorlu araçlardan daha iyidir), ancak birçok potansiyel EV alıcısı hâlâ menzil kaygısı ihtimalinden korkuyor. Söz konusu EV, ağır yükleri taşımak veya çekmek için kullanabileceğiniz bir kamyon olduğunda, bu durum daha da kötüleşir ve bu durum, tahmin edilen menzilin düşmesine neden olur.

Ram, bu sorunun cevabının akü paketini küçültmek, elektrikli kamyonunu yerleşik bir jeneratörle donatmak ve kamyonu uzun menzilli bir elektrikli araca (EREV olarak da anılır) dönüştürmek olduğunu düşünüyor. Sonuç olarak ortaya 2025 Ram 1500 Ramcharger çıktı; kendisini yalnızca elektrikli motorlarla değil, aynı zamanda herhangi bir saf elektrikli kamyondan çok daha fazla menzil sağlamak için V6 benzinli motorla hareket ettiren bir pikap.

ramcharger-explained.webp

Üretici, alıcıların kamyonun yalnızca akü paketinde depolanan şarjı kullanarak 160 kilometreden fazla yol kat etme ve bu süreçte herhangi bir egzoz borusu emisyonu üretmeme yeteneğini takdir edeceğini umuyor. Şarj durumu azaldığında, ya durup fişi takmanız gerekecek ya da kamyon elektrik üretmek için benzin yakmaya başlayacak ve bu da size nasıl devam etmek istediğiniz konusunda bol miktarda esneklik sağlayacak.

İçten yanmalı motor tekerleklere hiçbir şekilde bağlı olmadığından Ramcharger bir plug-in hibrit değil, genişletilmiş menzilli bir EV'dir. Bunların tam olarak nasıl farklılaştığını ve menzil genişleticinin neden bir elektrikli kamyon için en iyi çözüm olabileceğini ve en azından EV akü teknolojisinde bir atılım gerçekleşene kadar güçlü dizeli tercih edilen iş gücü olarak tahtından indirmenin tek yolu olabileceğini öğrenmek için okumaya devam edin. .

2025 Ram 1500 Ramcharger'a Güç Veren Şey Nedir?

Ram 1500 Ramcharger, toplam 663 beygir gücü ve 615 pound-feet tork çıkışı için her bir aksa güç veren bir çift elektrik motoruyla çalıştırılır. Tek şarjla 141 mil menzil sağlayan sıvı soğutmalı 92 kWh pil paketinden güç alıyor.

Bu menzil oranı tek başına pek iyi değil, ancak dolu bir depoyla (neredeyse 28 galon yakıt alabilir) bu menzil 690 mil'e kadar uzatılabilir. Ekstra menzil, yalnızca elektrik üreten bir jeneratörü çalıştırmak için kullanılan ve daha sonra iki motora güç sağlayan akü paketine giren 3,6 litrelik V6 sayesinde sağlanır.

Oldukça karmaşık bir sistem ama aynı zamanda 1500 Ramcharger'ı başka türde bir elektrikli araç değil, menzil genişletici bir EV yapan da bu. Ram bunu "sınırsız pil menzili" olarak öne sürüyor, bu biraz abartılı bir yaklaşım ama bu sadece pil azaldığında aracı şarj etmek için durmanıza gerek olmadığı ve aracı kolayca yakıtla doldurabileceğiniz anlamına geliyor. Ramcharger'ı Seviye 3 şarj cihazıyla 145 kW'a kadar DC hızlı şarj edebilirsiniz; gelecekteki sahipler bunu yapmayı seçebilirler, ancak muhtemelen kolay yolu seçecekler ve şarjı jeneratörün yapmasına izin vererek sadece benzinle dolduracaklar. Ram, aracın verimlilik derecesini açıklamadı ancak diğer benzer sistemler dikkate alınırsa, benzer bir saf içten yanmalı kamyona kıyasla yakıt açısından daha iyi olması ve daha düşük emisyona sahip olması gerekir.

2025-ram-1500-ramcharger-chassis.webp

Bataryanın yola çıkmadan önce tam olarak şarj edilmesinin (dolu bir gaz deposuyla bile) Ramcharger'ın en verimli şekilde çalışmasına izin vereceğini belirtmekte fayda var, çünkü yolculuğunuzun yaklaşık ilk 100 veya daha fazla milinde V6 şarj olmuyor. başlamamız gerekiyor. Bu, plug-in hibrit elektrikli araçtan en iyi verimi elde etmek için uygulamanız gereken prensibin aynısıdır.

Bununla birlikte, elektrik motoru aracın toplam gücünün yalnızca bir kısmını sağlayan ve bu nedenle içten yanmalı motorunun mevcut tüm performansı sağlamak için çalıştırılması gereken PHEV'den farklı olarak, Ramcharger gibi genişletilmiş menzilli bir EV'de, anında tam güç elde edersiniz. elektrik motorları her zaman

Menzil genişletici en eski EV'lerden biri, arkasında iki silindirli bir motosiklet motoru bulunan BMW i3 REx'ti. Aracın bir tür hibrit değil, bir EV olarak kabul edilmesi için yardımcı güç ünitesi (APU) olarak sınıflandırılacak şekilde Kaliforniya Hava Kaynak Kurulu (CARB) düzenlemelerini karşılayacak şekilde tasarlandı.

Daha yeni bir başka genişletilmiş menzilli EV ise i3'e benzer bir formül izleyen Mazda MX-30 R-EV'dir. Mazda'ya 423 mile kadar WLTP menzil oranı sağlayan 830 cc'lik tek rotorlu Wankel motora sahiptir. Unutmayın, i3 REx'in aksine, MX-30'un R-EV versiyonu standart BEV modelinden bile daha küçük bir pile sahiptir, bu da ona yalnızca pil gücüyle yalnızca 53 mil WLTP'lik maksimum menzil sağlar.

Menzil genişletici EV'ler binek araçlar arasında oldukça nadirdir, dolayısıyla Ramcharger'ın gelecek yıl piyasaya sürülmesi bu tür araçlar için kesinlikle önemli bir gelişmedir. Tamamen elektrikli Ram 1500 REV'den (birkaç ay önce piyasaya çıkacak) daha popüler olup olmayacağını henüz bilmiyoruz, ancak hayranlarının olacağından oldukça eminiz.

Kaynak: InsideEvs Global

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.