Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Honda'nın son icadı şimdiye kadarki en sevilen buluşu olabilir


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Honda'nın son icadı şimdiye kadarki en sevilen buluşu olabilir

En yeni aracın Tesla'nın TSLA Cybertruck'u veya Toyota'nın TM'nin yakında çıkacak olan yeniden tasarlanmış Land Cruiser'ı olduğunu düşünüyorsanız, tekrar düşünün.

Bunlar kesinlikle birçok insanın bahsettiği ilgi çekici arabalar olabilir. Ancak genel olarak bakıldığında, ortalama bir ABD tüketicisi için bunlara ulaşmak zor olacak, hatta karşılanması daha da zor olacak.

Örneğin, tüm pazarlık ve eklentilerden önce, yaklaşık 26.500 dolardan başlayan en basit ama güvenilir Toyota Camry'nizi bile ele alalım. Amerika'nın en çok satan arabası Ford F F-150 sizi daha da fazla çalıştıracak; 2024 temel modeli 38.500 doların üzerinde başlıyor.

Gerçek şu ki, eğer yeni bir araba arayışındaysanız, çok fazla şeyi bir kenara saklasanız iyi olur - ya da pek de cazip olmayan faiz oranlarıyla uzun vadeli bir krediye hazırlıklı olun.
Ağustos ayı itibarıyla ABD'de yeni bir arabanın fiyatı vergiler ve diğer ücretler hariç ortalama 48.000 dolar civarında. ABD'de 20.000 $ veya daha düşük fiyata yalnızca üç model mevcuttu.

Bazı kurnaz tüketiciler, gerçekten ihtiyaç duymadıkça araba satın almaktan çekinebilirler. Ve uzun süreli oyun oynamanın oldukça sağlam bir çözüm olduğu kanıtlandı - son yıllar hariç. Eylül Tüketici Fiyat Endeksi'nde bulunan en son verilere göre, yeni araç maliyetleri yalnızca artıyor; geçen yılın aynı dönemine göre %2,5 ve yalnızca bir ay öncesine kıyasla %0,3 artış gösterdi.

Peki şu anda tekerleğe ihtiyaç duyan tüketici ne olacak? Peki ya işe yeni başlayan ve yarın A noktasından B noktasına gitmesi gereken insanlar? Piyasa muhtemelen müşterinin lehine dönmeye başlayana kadar bir veya iki yıl bekleyemeyenler ne olacak?

Honda'nın cevabı olabilir.

Honda'nın en son yeniliği eğlenceli ve benzersiz
Honda, yeni bir arabanın yüksek maliyetine akıllıca bir alternatif olarak, şehirler ve banliyö merkezleri gibi yoğun nüfuslu bölgelerdeki insanlar için özellikle yararlı olabilecek yeni bir ulaşım yöntemi geliştirdi.

Onlarca yıldır kullanışlılık ve sporu harmanlayan Japon otomobil üreticisi, yakın zamanda makul bir boyuta kadar katlanabilen ve şaşırtıcı derecede yetenekli bir elektrikli scooter olan Motocompacto'yu geliştirdi.

İşte yeni sürüşe ilişkin bazı istatistikler:

3,5 saatte tam şarj oluyor
Ortak bir 110v priz kullanır
Yalnızca 41,3 lbs ağırlığındadır.
15 mph azami hız
Maksimum menzil 12 mil
Maksimum çıkış 490 watt
Scooterın tamamı sadece 3,7 inç genişliğinde ancak katlanır ayak dayanakları var
29 inç uzunluğa x 21 inç yüksekliğe kadar katlanır
Motocompacto birkaç hafta içinde sadece 995 $ karşılığında halka satışa sunulacak, ancak ilk sonuçlar geldi. Onu kullanan profesyoneller ve analistler onu kesinlikle seviyorlar.

Araba blogu Jalopnik şöyle yazıyor: "Kim olursanız olun Motocompacto'ya binmek sezgisel, güvenli ve düpedüz eğlenceli hissettiriyor." ve şunu ekliyor: "Sürülebilir bir çanta gibi görünebilir ancak çok daha sağlam ve daha sağlam bir his veriyor. Aynı zamanda oldukça hızlı."

Blog şöyle devam etti: "Düzlüklerde küçük ve hareketli bir şey ve büyük boyutlu bir kart destesi gibi yön vermesine rağmen, sürücüsünü şehrin kalabalık sokaklarında gezdirmeye yetecek kadar iyi viraj alıyor."

Diğerleri de aynı derecede hevesli.

"Motocompacto'nun sürüş pozisyonu doğal hissettiriyor, tartışmasız herhangi bir ayakta duran scooter'dan daha doğal, bunun nedeni muhtemelen sürücünün yere çok yakın oturması. Kahverengi deri kaplı gidon ve sele birçok vücut şekline göre ayarlanabiliyor, bu yüzden en uzun ve en kısa olanın bile olduğunu düşünüyorum Ars Technica, sürücülerin %90'ının Motocompacto'yu rahat bulacağını söylüyor.

CNET bir video incelemesinde "Tüm yıl boyunca kullandığım en eğlenceli, en tuhaf araç" diyor.

Drive, scooter hakkında daha da vurgulu bir şekilde konuştu.

"Elektrikli mobilitenin diğer tüm biçimleri asfalt kusmuk gibi göründüğünde ve onu sürerken sizi salak gibi gösterdiğinde, Motocompacto'nun kaprisli ve son derece ciddiyetsiz bir karakteri var. Neşeli, şık bir nesne. Menziline çok dikkatli bakmamanız için size yalvarıyor ve sevimli tepegöz gözü ve neşeli bir şekilde yanıp sönen gündüz farı ile benzer fiyatlı scooterlarla karşılaştırıldığında en yüksek hıza sahiptir", diye yazıyor scooter'ı bir "arkadaş" olarak adlandıran bir makalede.

"Kampüsü gezmek için yola çıktığım andan itibaren gülümsemeden duramadım. Yol arkadaşı rolünü sadece kabul etmekle kalmayıp bunu zevkle üstlenen keyifli, sevimli bir makineydi. Evet, süspansiyonun olmaması ve gerçek lastikler sürüş kalitesini oldukça sert hale getirdi ve sert sele, yaklaşık 15 dakikalık sürüşte oldukça uyuşuk bir kıç oluşturdu. Ancak yarım kalmış veya kötü hissetmekten ziyade, temellere dönüş gibi hissettim. Basit ulaşıma dönüş," The Drive devam ediyor.

Dolayısıyla, daha güneşli iklimlerde yaşıyorsanız veya bir sonraki SUV'unuz için gelecekteki ev peşinatını ödemeyi haklı çıkaramıyorsanız, belki de Motocompacto'yu düşünün ve tüm yaygaranın neyle ilgili olduğunu görün.

Kaynak: TheStreet

honda-4967587.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.