Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Her Kuruşuna Değer 5 Elektrikli Araba (Almamanız gereken 5 Araba)


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Her Kuruşuna Değer 5 Elektrikli Araba (Almamanız gereken 5 Araba)

California, 2035 yılına kadar eyalette benzinle çalışan araba satışını yasaklayacak. Diğer eyaletler de muhtemelen aynı şeyi yapacak ve sonunda, herhangi bir yerde bir yanmalı motor bulmakta zorlanacaksınız. Şu anda piyasada tonlarca fişli elektrikli araç bulunsa da, otomobil üreticileri kesinlikle tüm sorunları çözmüş değil. Fiyat etiketinden bahsetmiyorum bile, çoğu zaman en çevre bilincine sahip kişileri bile elektriğe geçmek konusunda caydırabilir.

Umarız 2035 yılına kadar üreticiler teknolojiyi mükemmelleştirecek ve bu araçları daha geniş bir sürücü yelpazesi için daha uygun fiyatlı hale getirecek. Bu arada, şu anda mevcut olan EV'leri inceledik ve şu anda savurganlık yapmaya değer beş tane bulduk, ayrıca kesinlikle kaçınmanız gereken beş tane bulduk.

Buna Değer: 2023 Chevrolet Bolt EV

gm-bolt-euv.jpg

Bu mikro Chevy, gazdan bağımsız hayatın nasıl olduğunu görmek isteyen ancak çok fazla para harcamak istemeyen biri için harika bir başlangıç EV'si. 2023 Bolt, şu anda mevcut olan en düşük fiyatlı EV ve küçük bir pakete çok şey sığdırmayı başarıyor.

Sürüş menzili, 131'e kadar bir MPGe ile, şarj başına 259 mil gibi etkileyici bir değerdir. Chevy, iç mekanı eksik etmedi; arka koltuklar katlandığında 57 fit küplük devasa bir kargo odası alacaksınız. Tüm bunlar ve iyi iç özellikler, Bolt EV'yi bir kazanan yapıyor.

Kaçının (Almayın): 2023 Nissan Leaf

08.png.ximg.c1h.360.png

2023 Leaf küçük ve sıkışık. Oldukça acınası bir 149 millik sürüş menzili var. Hızlı şarj cihazında sıfırdan %80'e şarj etmek 40-45 dakika sürer (donanım seviyesine bağlı olarak). Temel olarak, Yaprak ne yazık ki rekabetin gerisinde kalıyor.

Üstelik araba çok iyi gitmiyor. Leaf, piyasaya sürüldüğünde etkileyiciydi, ancak Nissan onu nispeten düşük fiyat etiketine bile değecek kadar yükseltmeyi gerçekten başaramadı.

Buna Değer: 2023 Kia EV6

kia_EV6_2023_asset-carousel-5.jpg

Hayatınızdaki birikimlerinizi bir Tesla'ya ayırmayı unutun ve paranızı EV6'ya yatırın. 3.4 saniyede sıfırdan 60'a mı? Kontrol etmek. Şarj başına 310 mil? Kontrol etmek. Yüzde 10'dan yüzde 80'e ışık hızında 18 dakikada şarj mı? Açıkçası, kontrol edin. Elbette, başlangıç MSRP'si 40.000 doların üzerinde, ancak bu bebek teslim ediyor.

Bu Kia, hassas direksiyon ve iyi bir denge ile bir elektrikli araçtan beklenenden çok daha iyi sürüş yapıyor. Diğer Kia tekliflerinde olduğu gibi, EV6 da bir dizi harika teknik özellik ve yüksek kaliteli iç malzeme sunar. Performans ve stilin mükemmel evliliği.

Kaçının (Almayın): 2023 Hyundai Kona

2023-kona-ev-osev-0057-vlp-grid:4-3?wid=

Bir başka küçük EV, büyük kardeşi IONIQ ile karşılaştırıldığında sönük kalan 2023 Hyundai Kona. İçi Chevy Bolt'tan bile daha küçük olan yolcularınız kesinlikle oldukça ezilmiş hissedecekler. En alt kademede 8 inçlik küçük bir bilgi-eğlence ekranı ve daha yüksek iki donanım paketinde 10.3 inçlik iç mekan özel bir şey değil.

Şarj başına makul bir 258 mil elde edeceksiniz, ancak bir elektrikli araç için savurganlık yapıyorsanız, neden biraz daha fazla harcayıp IONIQ almıyorsunuz? Kona temel olarak bir başlangıç EV'sidir ve yalnızca arka koltukta sık sık yolcusu olmayan biri içindir.

Buna Değer: 2023 Ford Mustang MACH-E

ford-mustang-mach-e-2022.jpg

Ford'un klasik muscle car'ına çok az benzediği için bu aracın isminden şikayet etmek son derece makul olacaktır. Buna bir efsaneye elektrikli bir saygı diyelim. Ayrıca, direksiyona geçtiğinizde eğlenceli, sportif sürüş deneyimi sizi fethedecek.

Bu 'Stang, akıllıca adlandırılmış üç sürüş moduyla gelir: Whistle, Engage ve Unbridled - ve sizi bir şarjla 300 milin üzerinde bir mesafeye götürebilir. Kokpitte, 15,5 inçlik büyük bir bilgi-eğlence ekranı, uyarlanabilir hız sabitleyici ve 10 hoparlörlü bir ses sistemi bulacaksınız. Neredeyse orijinal Mustang büyüme zamanının geldiğine karar vermiş gibi.

Kaçının (Almayın): 2023 Mini Cooper SE

MINI_2doorEV_Hero_Nanuq_White_Desktop.jp

Şarj başına 110 mil? Bu elektrikli Mini'yi kesinlikle şehirde hızla dolaşmak için kullanmayı planlıyorsanız, buna değer. Piyasadaki en ucuz EV'lerden biri olabilir, ancak bunun için para harcamanızı önermiyoruz.

İçeride 5,5 inçlik bir dijital gösterge paneli ve garip, dairesel, ışıklı bir bilgi-eğlence ekranı bulacaksınız. Mini, dört yetişkinin oturacağını iddia ediyor, ancak arkadaki iki kişi muhtemelen aşırı derecede rahatsız olacak. Cooper SE, esasen kapıları olan bir go-karttır.

Buna Değer: 2023 Ford F-150 Lighting

vehicle.png

56.000 $'lık başlangıç fiyatıyla bu elektrikli kamyon oldukça büyük bir yatırım ama Ford harcadığınız zamana değmesini başardı. 2023 Lightning, 10.000 pound çekme kapasitesi ve 2.000 pound taşıma kapasitesi ve 775 ft-lb'lik muazzam bir tork dahil olmak üzere bir F-150'den bekleyeceğiniz her şeye sahiptir. Kaputun altında 400 kiloluk kargo için bile yer var.

Bu pikap, sadece faydacı bir beygirden daha fazlasıdır; büyük ekranlı şık tasarımlı gösterge paneli, ultra sessiz kabin ve geniş arka koltuk diz mesafesi, Lightning'i sürmeyi ve binmeyi bir zevk haline getirir. Standart pil 240 mil menzil sunar, ancak mevcut uzatılmış menzilli pil sizi alabilir bir şarjla 320 mile kadar. Çok beğenilen 2023 Lightning, hem mükemmel bir kamyon hem de harika bir EV.

Kaçının (Almayın): 2022 Mazda MX-30

2022-mx-30-5050-battery-range.jpg?w=960

Ve en kötü kilometre ödülü 2022 Mazda MX-30'dur. Yavaş şarj, zayıf hızlanma ve tek pedallı sürüş eksikliği ile birlikte şarj başına 100 mil, bu EV'yi ezici bir şekilde ezici hale getiriyor.

Mazda'nın Serbest Stil yan kapıları (arkadan menteşeli "intihar" kapıları) olarak adlandırdığı şeye bakmak eğlenceli olabilir - ancak bu kapılar sizi sadece 30 inç diz mesafesi sunan bir arka koltuğa götürür. Şu anda, bu araçlar yalnızca Kaliforniya'da mevcut, bu nedenle ülkenin geri kalanı için bu bir tartışma konusu.

Buna Değer: 2023 Hyundai IONIQ 5

2022-ioniq-5-0227-nobluecar-gallery:16-9

2023 IONIQ 5'in şu anda birçok listenin başında olduğunu göreceksiniz; En İyi Elektrikli Araçtan En İyi Güvenlik Seçimine. Şu anda sadece bir avuç bayide bulunan bu Hyundai yüksek talep görüyor. İç mekan, 12,3 inç dokunmatik navigasyon ve Android Auto/Apple Car Play gibi etkileyici teknolojilerle dolu.

IONIQ, pürüzsüz, dengeli ve ferah bir sürüş ve arka koltuklar katlandığında yaklaşık 60 fit küp kargo alanı sunar. Sınırlı donanım paketi, gevşeme modlu bir sürücü koltuğuna bile sahiptir; arabanın şarj olmasını beklerken, uzatılmış bacak desteği ile arkanıza yaslanıp ayaklarınızı uzatabilirsiniz. Bu Hyundai birinci sınıf bir elektrikli araç.

Kaçının (Almayın): 2023 GMC Hummer EV

Hummer-Water-e-bike.jpg

Birdenbire bozulabilecek ve sizi zor durumda bırakabilecek aşırı pahalı, verimsiz ve güvenilmez bir EV arıyorsanız, Hummer'dan başkasına bakmayın. Yaklaşık 87.000 $'dan 107.000 $'a kadar fiyatlandırılan, iç mekanın oldukça lüks olması beklenir, ancak oldukça faydacı ve en yüksek kalitede değil.

Elbette, Hummer EV'nin bir sürü çan ve ıslık ve bir ton gücü var (3,3 saniyede 0-60!), ancak neredeyse anlamsız görünüyor. Piyasadaki hemen hemen tüm diğer elektrikli pikapları kontrol etmenin daha iyi olacağını düşünüyoruz; zor kazanılan dolarınız için çok daha fazla değer elde edeceksiniz.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.