Gönderi tarihi: 30 Haziran , 2023 2 yıl Admin 2023'ün En İyi Arabaları - En Çok Oy Alan 10 Araba Yeni bir araba satın almak istiyorsanız, muhtemelen size sunulan en iyi aracı istersiniz. Bu nedenle, 2023'te mevcut olan en iyi 10 arabanın bir listesini derledik. Bununla birlikte, araba aslında oldukça belirsiz bir terimdir, çünkü benzer görünen pek çok araç çok sayıda çok özel rolü doldurmak üzere tasarlanmıştır. Bu nedenle, çoğu zaman elmaları portakallarla karşılaştıracağınız için geniş bir araç yelpazesini sıralamak zordur. Bunu aşmak için, çok sayıda kategoride mevcut olan en iyi seçenekleri seçtik. Ucuz bir araba arıyorsanız, ne için gitmeniz gerektiğini düşündüğümüzü size söyleyeceğiz. Bir EV veya hibrit size göreyse, orada sizin için en iyi seçimimiz olacak. Bir aile arabasına ihtiyacınız varsa, bir McLaren'in üzerine salya akıttığımız kısmı görmezden gelmekte ve bunun yerine birkaç çocuğu ve bir köpeği barındırabilecek mantıklı bir seçim hakkında okumakta özgürsünüz. Ayrıca genel olarak en iyi aracı seçtik, 2023 modeline sahip bir şey seçebilseydik bunu elde ederdik. En iyi seçimimiz çok yönlü olarak seçildi ve sunulan diğer kategorilerden birçoğunu alabilirdi. Daha fazla uzatmadan, işte SlashGear'ın 2023'ün en iyi arabaları. En İyi EV — Kia EV6 42.600 dolardan başlayan fiyatlarla Kia EV6, bir elektrikli araç için oldukça makul fiyatlı. Bu rakam, Güney Koreli otomobil üreticisinin aracın en temel donanımına sığdırdığı özelliklerin sayısı ve güvenlik teknolojisi miktarını düşündüğünüzde daha da iyi görünüyor. Önden ve arkadan çarpışma tespiti standart olarak gelir ve çoğu donanımda ayrıca en dar noktalarda gezinmenize yardımcı olmak için 360 derecelik bir park kamerası bulunur. Biraz daha fazla harcamak size daha büyük bir pil paketi sağlar ve AWD seçenekleri mevcuttur. Elektrikli crossover şaşırtıcı derecede geniştir ve iyi miktarda saklama odası içerir. Aynı zamanda harika bir şekilde sürer ve yol tutuşu sağlar ve sportif ile fütüristik arasında bir yerde gezinen görünümü de göze çarpar. Temel model yavaş olmaktan uzak olsa da, Kia'nın şimdiye kadar ürettiği en güçlü arabalardan biri olan ve süper arabaları ışıklarda ölüme terk etmekten fazlasıyla yetenekli olan EV6 GT için biraz daha fazla nakit ve biraz menzil feda etmek de mümkün. . Kia ayrıca, aracın bileşenlerinin çoğu için 5 yıl/60.000 mil garanti ve aktarma organları ve akü için ortalamanın üzerinde 10 yıl/100.000 mil garanti sunan ürününü desteklemekten mutluluk duyuyor. Bunun için bizim sözümüze inanmak zorunda değilsiniz - EV6, bu yılki Kuzey Amerika Yılın Otomobili Ödüllerinde Yılın Ticari Aracı da dahil olmak üzere çok sayıda gong aldı. En İyi Hibrit — Toyota Prius Kuşlar uçar, balıklar yüzer ve Toyota kesinlikle hibrit pazarına hakimdir. Bugünlerde piyasada, Prius'un 20 yılı aşkın bir süre önce ABD'de ilk kez piyasaya sürüldüğü zamandan daha fazla seçenek olsa da, Toyota'nın çabası hâlâ zirvede. 2023 Toyota Prius, otoyolda ve şehirde galon başına şaşırtıcı bir şekilde 82 mil sunan, alabileceğiniz en ekonomik arabalardan biridir. Tabii ki bu beklenen bir şey - sürpriz olan şey, Toyota'nın hibrit hatchback'ini bu yılın en iyi görünen sürüşlerinden biri yapan ve sonunda Prius'u bize vaat edilen gelecekten bir şey gibi gösteren tasarımdaki değişiklik. Aynı zamanda oldukça iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. 0-60 kez yedi saniyenin biraz üzerinde gelir ve Prius üç sürüş modu ile donatılmıştır - Normal, Eko ve Spor. Sport'ta tokatlayın ve şık, harika yol tutuşlu küçük bir arabanız olacak. Sonra fiyatlandırma var. Yeni bir 2023 Prius'u 28.000 $ gibi düşük bir fiyata alabilirsiniz, bu kesinlikle her şeyin daha ucuz tarafındadır. Aracın kullanım ömrü boyunca ne kadar yakıt tasarrufu sağlayacağınızı düşündüğünüzde fiyat daha da cazip geliyor. İşte buradayız, bazen en bariz cevap doğru olandır. En İyi Lüks — BMW I7 Pek çok arabayı performans ve pratiklik açısından yargılayabilirken, lüks araçların işaretlenecek kendi kutuları vardır. Alıcıları kalite, rahatlık ve küçük güzellik dokunuşları istiyor. Genellikle standart bir aracın üç veya daha fazla katı olan fiyat etiketini haklı çıkaran bir şey istiyorlar. Neyse ki, BMW i7 tüm lüks özellikleri barındırıyor. Araba yolda yuvarlanmak yerine kayıyor gibi göründüğü için sürüşün kendisi kusursuz bir şekilde pürüzsüz. Benzer bir notta, gerçekten çok hızlı gitmesine rağmen, asla çok hızlı gelmiyor. Bir i7 ile saatte 100 mili geçmek, normal bir araçta saatte 40 mil hızla gitmek kadar güvenli ve rahat hissettiriyor. BMW'nin amiral gemisi EV'sini kullanmak kesinlikle bir deneyim olsa da, aracın olağanüstü bilgi-eğlence sistemi sayesinde yolcular daha da iyi vakit geçirebilir. Arkaya geçin ve koltuğunuzu sizi gerektiği gibi ısıtacak veya soğutacak şekilde ayarlayabilirsiniz ve ayrıca aralarından seçim yapabileceğiniz bir dizi masaj ayarı vardır. Güzel bir şekilde rahatladığınızda, pencere panjurları açılırken 31 inç, 8K çözünürlüklü bir ekranın aşağı çevrildiğini gören Sinema Modu'nu etkinleştirebilirsiniz. BMW i7, eksiksiz bir lüks limuzin deneyimi sunar; bu nedenle, tamamen belirtilen i7'ye 150.000 doların üzerinde harcamanın ötesinde, bundan en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız gerçekten biraz fazladan harcamanız gereken şey bir şofördür. En İyi Süper Araba — McLaren Artura Gerçekten hayal kırıklığı yaratan McLarens yok. 540C bile sadece en kötü McLaren'dir ve gerçekten hayal kırıklığı yaratan bir süper otomobil değildir. Artura bu eğilimi sürdürdü ve 2023 model yılının tartışmasız en iyi süper otomobil deneyimini sunuyor. Bu ikonik üreticinin ilk hibriti ve yakıt ekonomisinden çok ham performans konusunda hata yapıyor. Başlangıç olarak, motor 3.0 litrelik çift turbo V6 ile birlikte çalışıyor, sizi galona 50 mil götürecek mikroskobik bir litrelik bir şey değil. Bunun yerine V6'nın size alacağı şey, birleşik 671 beygir gücü ve sadece üç saniyelik 0-60 zamanıdır. Düz, saatte 205 mil gidiyor olacaksın. Sunulan ham performansın yanı sıra, McLaren çirkin olmadığı için kesinlikle güzel bir araç alacaksınız. Hatta 8 inçlik bir dokunmatik ekran ve onunla uyumlu geliştirilmiş bir bilgi-eğlence sistemi bile var. Kısa süreliğine de olsa McLaren'i sadece elektrik modunda sürmek de mümkün. Motor tek başına da çalışabilir, ancak motorun suyu bitmeden önce yalnızca yaklaşık 40 mil yoğun sürüş gerekir. Fiyatlar 225.000 dolardan başlıyor ve bu da onu sınıfındaki diğer arabalarla aynı seviyeye getiriyor. Ama bunlarla uğraşma - bu senin en iyi seçeneğin. En İyi Hiper Araba — Rimac Nevera Zamanın değiştiğine dair bir göstergeye ihtiyacınız varsa, başka yere bakmayın. Hiper otomobiller dünyasına eskiden V12 ve W16 motorları hakimken, bugünlerde en yüksek performansı görmek istiyorsanız elektrikli motorlara bakmanız gerekecek. Mevcut en iyi hiper araba, dört motorlu, 1.914 beygir gücünde, tamamen elektrikli bir araç canavarı olan Rimac Nevera'dır. 258 mil / saat azami hızı, onu dünyanın en hızlı üretim EV'si yapıyor - ancak insanların garajlarında biten versiyonlar elektronik olarak saatte biraz daha 219 mil ile sınırlandırılmış. Sonuç olarak, Hırvat yapımı araç, iki saniyeden kısa 0-60 süresi ve yalnızca 8,25 saniyelik çeyrek mil süresi dahil olmak üzere 23 otomotiv rekoru kırdı. Sadece dünya lideri bir mühendislik dehasına sahip olmadığınız arabalardan biri. Aslında biraz otomobil kullanma tarihi satın aldınız. Diğer birkaç araç bu tür bir statüye sahiptir. Daha önce bu dünyanın Bugatti Veyronları, McLaren F1'leri ve Lamborghini Miura'ları tarafından işgal edilmiş bir konum. Ne yazık ki, bu, bu listede kesinlikle elinize alma şansınız olmayan tek araba olabilir - etrafta yüzen 2,4 milyon dolarınız olsa bile. Yalnızca 150 adet üretildi, bu da onu McLaren F1'den biraz daha yaygın yapıyor. Görünüşe göre, birkaç tanesi de çöktü, bu yüzden kıtlık sadece artacak. 30.000 Doların Altındaki En İyi — Mazda3 30.000 $'ın altındaki yeni arabalar kesinlikle giriş seviyesi tarafındadır, ancak iyi bir sürüşü güvence altına almak için orta sınıfa gitmeniz gerekmez. 30.000 $'dan daha ucuza pek çok harika seçenek var ve Mazda3 bu yığının tepesinde. Temel bilgilere geri dönmek istiyorsanız, Mazda3 size pek çok seçenek sunar. Altı vitesli bir manuel şanzıman, doğal emişli bir motor ve sıkı bir şekilde ayarlanmış süspansiyonu tercih edebilirsiniz. Bu temele dönüş yaklaşımı bazılarına itici gelse de, bu günlerde otomatik süreç sürüşüne güzel bir mola olabilir. Bununla birlikte, tüm bunlar olmazsa olmaz ise, yine de turboşarjlı 2,5 litrelik bir motor ve otomatik şanzımanı tercih edebilirsiniz. 29 mpg kombine yakıt ekonomisi sizin için çok önemli değilse, gaz kelebeği eşlemesini daha agresif hale getirecek ve sunulan eğlenceyi artıracak bir Spor modu seçebilirsiniz. Performans özelliklerinin ötesinde, deri kaplı güzel bir kabin, ihtiyacınız varsa çok sayıda sürücü yardımı ve bilgi-eğlence sistemine benzeyen bir şey de sunuluyor. AWD uygun fiyatlı bir yükseltmedir, ancak bununla manuel şanzımana sahip olamazsınız. Mazda3'ünüzü pratik nedenlerle kullanmak istemeniz durumunda makul miktarda kargo alanı da vardır. En İyi Aile SUV'si — Kia Telluride Kia, son yıllarda uygun fiyatlı, güvenilir, yüksek kaliteli aile araçları üretme konusunda bir ün kazandı ve Telluride, muhtemelen Güney Koreli şirketin bu departmandaki en iyi çabası. 35.000 $'ın biraz üzerinde bir fiyata bir tane alabilirsiniz - ancak her biri masaya benzersiz bir şey getiren ve fiyatı kademeli olarak orta menzilli 52.785 $'a doğru yükselten çok sayıda süsleme var. Orta derecede varlıklı genç aile pazarını hedeflemek, Kia'nın Telluride stratejisinin mihenk taşı gibi görünüyor ve yeni müşteri tabanı sıçrama yapmaktan mutluluk duyuyor. SUV o kadar iyi satıyor ki, Kia'nın üretim tesisleri sürekli olarak ayak uydurmak için mücadele ediyor. İçi geniştir ve üç sıra koltuk ile birlikte gelir. Seçtiğiniz konfigürasyona bağlı olarak (tezgahlı veya banksız) Telluride'de sekiz adede kadar alan olabilir - geniş bir aile, bazı arkadaşlar ve birkaç evcil hayvan için yeterli. İç donanım, donanıma göre değişir, ancak lüks bir crossover'dan bekleyeceğiniz deri kaplı deneyimi elde edecek kadar ileri gidebilirsiniz. Tüm bunlara ek olarak, Kia'nın kullanımı kolay bilgi-eğlence sistemi, sürüşü kolaylaştırmak için bir yığın teknoloji ve mükemmel bir güvenlik derecesi var. En İyi Offroader — 2023 Jeep Wrangler Rubicon 4Xe Offroading popüler bir eğlencedir ve alışılmış yoldan uzaklaşmak isterseniz piyasada pek çok seçenek vardır. Ancak, diğerlerinden öne çıkan bir isim var - Jeep. Jeep, ünlü bir şekilde askeri bir araç olarak başladı, ancak o zamandan beri en zorlu arazilerde ter dökmeden mücadele edebilen bir offroad makinesine dönüştü. Tahmin edebileceğiniz gibi, Wrangler Rubicon 4Xe, üst düzey performans sunmak için standart Wrangler 4Xe'yi temel alır. 4Xe'nin hibrit aktarma organları, standart Wrangler'dan daha fazla güç ve tork sunarken, yakıttan da biraz tasarruf etmenizi sağlar. Yolda, 0-60'a sadece 4,5 saniyelik bir süre bekleyebilirsiniz. Off-road, biraz daha yavaş gitmek isteyebilirsiniz, ancak yine de her arazide kendinize güvenebilirsiniz. Jeep, 33,5 inç'e kadar suyu sorunsuz bir şekilde geçme yeteneğine sahipken, elektronik bir ön sallanma çubuğu bağlantı kesme ve kilitleme diferansiyelleri, aracınızın engebeli ve zorlu arazide gülerek geçeceği anlamına gelir. 4Xe birçok yönden daha iyi bir araçtır, ancak özel bir arazi tutkunuysanız, manuel şanzımanla sunulan normal Rubicon'u da dikkate almaya değer olabilir. Bu seçeneğin sağladığı sınıfının en iyisi 100:1 tarama oranını gözden kaçırmak zordur. En İyi Güçlü Araba — Dodge Challenger SRT Demon 170 Dodge, geçen yıl ikonik Challenger ve Charger serilerinin 2024'te kullanımdan kaldırılacağını açıkladığında tartışmalara neden oldu. Bu, elektrikli egzoz içeren Charger Daytona SRT EV konseptinin piyasaya sürülmesiyle daha da arttı. Dodge, aslında bir tür özür olarak ikonik Charger serisini çok özel bir baskıyla uğurlamaya karar verdi. SRT Demon 170, alabildiğiniz kadar aşırı güçlü bir arabadır. Doğru etanol karışımı ve kırmızı bir tuşla - onunla elde edebileceğiniz tek anahtar - Demon, 1.025 beygirlik etkileyici bir gücü açığa çıkarabilir ve 0'dan 60'a iki saniyeden daha kısa sürede çıkabilir. Yakıt enjeksiyon sistemi, 6,2 litrelik yüksek çıkışlı HEMI motoruna saniyede ortalama bir Amerikan duş başlığından daha fazla sıvı püskürtebilir. Bu bol uçucu yakıt sıçramasına, Charger'ın 3 litrelik supercharger'ından gelen muazzam miktarda hava eşlik ediyor. Ne yazık ki, SRT Demon 170'i ele geçirmek biraz zor. Bu yıl piyasaya sürülen en ender araba değil, ancak maksimum 3.300 adet ve etrafta çok sayıda hevesli vites kutusu ile, bir tane almak için bir şans istiyorsanız, muhtemelen yerel Dodge bayinizle iletişime geçmelisiniz. Kaçırırsanız, Dodge kendisini bir marka olarak tanımlayan araçlardan birine veda ederken, piyasada altı tane daha son arama özelliği var. Genel Olarak En İyi — Lucid Air Grand Touring Genel kazananımız bu listede birkaç kategoride birinci olabilirdi. EV meraklısıysanız ancak aşırı menzil kaygısı çekiyorsanız, bu bariz bir seçimdir. Daha ayağınız pedala basmadan 0-60'tan gitmek istiyorsanız, bu araba tam size göre. Lüks dokunuşlar, mükemmel güzellik ve en son teknoloji ile çevrili olmak istiyorsanız, o zaman seçmek isteyeceğiniz şey budur. Elbette Lucid Air Grand Touring'den bahsediyoruz. Tesla ve Model S Plaid'e ciddi bir rakip olarak başlayan şey, 1.050 beygir gücünde, uzun menzilli, sınıfının lideri bir araç olarak sona erdi. Gücü de inanılmaz derecede iyi idare ediliyor -- Lucid Air'de sert bir viraj alabilir ve neredeyse hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz. Bununla birlikte, bu dünyada hiçbir şey mükemmel değildir. Lucid Air'i test ettiğimizde, ne yazık ki parlaklığının bir kısmını ortadan kaldıran birkaç yazılım hatası vardı. Fiyat, zaten pahalı olan bir araç sınıfının önde gelen örneklerinden biri olma statüsüne de uygundur. Giriş seviyesi bir uçuş size yaklaşık 90.000 ABD Doları kazandıracak ve belirlenmiş bir Grand Touring Performance, vergi ve varış ücreti hariç 179.000 ABD Dolarına mal olacak. Pahalı olabilir ve çözülmesi gereken birkaç tuhaflığı olsa da Lucid Air Grand Touring, otomotivde mükemmelliğin inanılmaz bir örneği olmaya devam ediyor ve 2023'te benzersiz bir sürüş deneyimi arayan herkes bunu dikkate almalı. Kaynak: SlashGear
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.