Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Otomobil incelemesi: Kesenizi Sarsmayacak yeni bir Toyota hibrit SUV

Eski Toyota CEO'su Akio Toyoda'nın Toyota'nın birçok arabasına, kamyonuna ve SUV'una heyecan aşılama girişimine hayran olmalısınız. Yine de araçlarına hayat verme emrinin markanın DNA'sına aykırı olup olmadığını merak etmekten kendinizi alamıyorsunuz. Toyota'lar uzun zamandır Holiday Inn'in onlarca yıllık reklam sloganı gibidir: En iyi sürpriz sürpriz değildir.

AA19QOi6.img?w=768&h=509&m=6

Geleneksel olarak, Toyota'lar sağlam yapılı, güvenilir ve ekonomiktir. Makul, ancak aşırı olmayan bir tarza sahipler. Kişilik? Çok değil. Ancak markanın pek çok hayranı bunu aramıyor; bir ulaşım aracı arıyorlar. Ve Toyota, çoğunlukla tam da bunu inşa ederek yığının tepesine ulaştı ve bu seçmen kitlesini memnun etmede usta. Ve bunda yanlış bir şey yok. Ancak son zamanlarda, yaşlanan amcanızın TikTok'ta trend olmaya çalışması gibi, modellerin çoğu heyecan verici olmak için çok çalışıyor gibi görünüyor.

Bu nedenle, Corolla Cross crossover SUV'nin yakıt tüketen bir çeşidi olan 2023 Toyota Corolla Cross Hybrid'i sürmek bir rahatlama.

2023 Toyota Corolla Cross Hybrid, geleneksel motorlu kardeşi gibi ve Toyota serisindeki diğer bazı Hibritlerin aksine, bir duygu veya tutku nesnesi değil.

Yüzünü düşünün. Diğer Toyota'ların kavgacı görünümünün aksine, basit kaşlarını çatmış yüzü bir rahatlama. Bu kutuda bir alçakgönüllülük havası var. Ön camın altında başlayan ve aracın yan tarafı boyunca uzanan metalik bir kaplama parçası dışında, burada belirgin bir gösteriş eksikliğini fark edeceksiniz. Temel S kaplaması yerine SE veya XSE'yi seçmek, gizlilik camı ve tavan rayları getirir. Ve bir Corolla olarak Toyota RAV4'ten 5 inç daha kısa ve şehir dostu 176,8 inç uzunluğa sahip.

AA19QLwL.img?w=768&h=512&m=6

Corolla sedan'da olduğu gibi, ön koltuk alanını tatmin edici bulacaksınız, ancak arka koltuk diz mesafesi daha değerli ve öndekilerin nezaketine bağlı. Ancak 21,5 fit küp olan kargo alanı, arka koltuklar katlandığında 61,8 fit küp'e kadar genişleyerek aracın boyutu için cömerttir.

AA19QOin.img?w=768&h=486&m=6

Ve evet, pek çok dayanıklı, sert plastik var. Ancak gösterge paneli, 8 inç dokunmatik ekran ve Toyota'nın kablosuz Apple CarPlay, Android Auto ve USB özellikli yeni kullanımı kolay multimedya sistemi dahil olmak üzere modern teknoloji hayatınız için ihtiyaç duyduğunuz tüm kolaylıklar dahil olmak üzere sedan kardeşlerine benzer bir tasarıma sahiptir. -C şarj portları. Ve standart 4G AT&T etkin noktası beş adede kadar cihazı işleyebilir. Çoğu genç sürücü için önemli olan tek performans budur.

Ancak diğer türle ilgileniyorsanız, bunun tam olarak bir Toyota'dan beklediğiniz gibi performans göstermesi sizi şaşırtmaz. Olmadığı bir şey olmaya çalışmaz. Gaz motorunun sesi, daha fazla güç talep edilene kadar bastırılır. Ardından, şanzıman isteksizce daha fazla güç saldığı için güçlü bir şekilde feryat eder. Gaz kelebeği tepkisi zaman zaman süngerimsi geliyor.

Başka bir deyişle, tipik bir ekonomi arabası gibi performans gösterir. Ve karma sürüşte cüzdan dostu 39 mpg verdi.

Yol ve lastik gürültüsü duyulabilir ancak aşırı değildir. Viraj almak, tahmin edebileceğiniz gibi vücudun eğilmesine neden olur, ancak tümseklerdeki vücut hareketleri kabine kadar taşınan önemli tümseklerle iyi bir şekilde yönetilir. Direksiyon hafif olmasına ve merkezde biraz oynama olmasına rağmen, bir miktar yol hissi var.

Hizmet etmek için yapılmış pratik, ekonomik, sağlam küçük bir araba. İhtişam eksikliği onun ihtişamıdır. Bu, onu arketip Corolla SUV yapar.

2023 Toyota Corolla Cross Hibrit

Taban fiyat: 27.970 $

Motor: 2.0 litrelik dört silindirli motor ve elektrik motorları

Beygir Gücü/Tork: 196/152 pound-feet

EPA yakıt ekonomisi (şehir/otoyol): 45/48 mpg

Gözlemlenen yakıt ekonomisi: 39 mpg

Uzunluk/Genişlik/Yükseklik: 176,8/71,9/64,8 inç

Yerden yükseklik: 8,1 inç

Yük: 1.215 pound

Kargo kapasitesi: 21,5-61,8 fit küp

Çekme kapasitesi: 1.500 pound

Kaynak: Tribune New Service

toyota-corolla-cross-hibrit.jpg

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.