Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Soda Kutularının İncelmeye Devam Etmesinin Nedeni

box-592367.jpg

Konserve soda, 1938'de alüminyum kaplı bir zencefilli gazozun prömiyerinden bu yana gazlı içecek sahnesinin bir parçası olmuştur. Ve 1948'e gelindiğinde, teneke kutularla ilgili tüm aksaklıklar giderildi ve süreç, Pepsi'nin ilk teneke kutu çıkışını yapması için mükemmelleştirildi. On yıllar sonra, emniyet kemerlerinizi bağlamanız gerekebilir çünkü konserve içecekler çok hızlı ve şiddetli bir şekilde değişiyor. Göz açıp kapayıncaya kadar bakkal raflarında dizilmeye başlayan daha ince, daha uzun kutuların, tüketici ürünlerini vuran ambalaj boyutunun daha küçük ama fiyatın daha yüksek olduğu fenomen olan küçülme savaşlarının bir parçası olduğunu düşünebilirsiniz. Ama merak etmeyin, bu yeni, aerodinamik kutuların itici gücü bu değil.

İster inanın ister inanmayın, güzelce ve özenle sarılmış ve alüminyum kutularda satılan sıvıları çokça tüketiyoruz. Coca-Cola, Diet Coke, Dr. Pepper, Cheerwine ve arka bahçe barbeküleri ve havuz partileri için satın aldığımız tüm hazır alkollü içecekler gerçekten bir araya geliyor. Dünya Sayımları, küresel ölçekte, insanların susuzluklarını gidermek için her yıl 180 milyar alüminyum kutu açtığını tahmin ediyor. Çok fazla ve bu sayıyı azaltmak bu endüstrinin ana planının bir parçası olmasa da içecek şirketlerinin işleri değiştirmesinin başka nedenleri var.

Zamanlama herşeydir

tin-can-3984776.jpg

CNN'e göre, soda endüstrisi, kendilerinin en sağlıklı hallerini yaşamaya çalışan tüketicilere hitap ettiği için daha ince kutular kervanına atladı. Daha ince kutular bu içeceklere daha sağlıklı bir görünüm verir, ancak dikkatli olun. Ne içtiğine bağlı olarak durum böyle olmayabilir. Her zaman etiketleri kontrol edin. Üstelik, kutu daha ince görünse de, yine de 12 onsluk bir içecek alıyorsunuz. Kutunun eklenen yüksekliği, sadece ince görünmesini sağlar.

Bununla birlikte, bunun çığır açan bir ambalaj olduğunu düşünmeye başlamadan önce, bu ince kutuların yeni bir konsept olmadığını belirtmekte fayda var. Bununla birlikte, zamanlamanın her şey olduğunun kanıtıdırlar. Pepsi bu kutuları on yıldan daha uzun bir süre önce test sürüşü için kullanmıştı ama o zamanlar iyi karşılanmamışlardı. Pekala, şimdi tam zamanı ve CNN, bu daha ince kutuların aynı zamanda bu içecek şirketlerinin kâr hanelerine de yardımcı olduğunu, paketleme ve sevkiyatta dolar tasarrufu yaptığını ve raflarda daha fazla ürün olmasını sağladığını belirtiyor.

Ancak bu sadece Amerika Birleşik Devletleri'ndeki gazlı içeceklerde olmuyor. Goody Feed, Singapur'daki soda kutularının da bu dönüşümü yaşadığını bildirdi. Ek olarak, bu kutuların üst ve alt çaplarının daha küçük olmasının, bu daha ince kutuların çok daha hızlı buz gibi soğumasına izin verdiği varsayımı vardır.

Kaynak: Tasting Table

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.