Gönderi tarihi: 15 Mart , 2023 2 yıl Admin Dünyanın En Hızlı Motosikletleri Modern motosikletler, son birkaç yılda tasarım, aktarma organları ve elektronikte çeşitli gelişmelerden geçti. Bu, mevcut bisiklet mahsulünü - arabaları dahil ettiğinizde bile - gezegendeki en hızlı makinelerden biri haline getiriyor. 1990'lardan beri işler hız kazanıyor ve tüm zamanların en hızlı motosikletlerinden bazıları modern spor motosikletlerdir. Pek çok motosiklet üreticisi, bir sürücüden bisikletlerini en yüksek hızda test sürüşü yapmasını isteyemedikleri için bisikletlerinin hızını basitçe tahmin ediyor. Motosikletlerin düz bir çizgide arabalardan çok daha hızlı olmasının nedeni, güç-ağırlık oranlarına bağlıdır. 200 beygir gücüne sahip 500 kiloluk bir motosiklet, dört kat daha fazla güce sahip bir süper araba ile benzer bir güç-ağırlık oranı sunacaktır çünkü dört kat daha ağır olması için iyi bir şans vardır. Ayrıca, herhangi bir kapısı olmayan motosikletler, arabalardan daha fazla hız algısına sahiptir, çünkü 25 mil/saat, 100 mil yapıyormuşsunuz gibi hissettirebilir. Bu bisikletlerin çoğu nispeten yenidir, bu nedenle bir hız iblisiyseniz, bu kötü çocuklara kendiniz göz atmanız gerekir. Motosiklet dünyasında yeniyseniz, ancak hızlı şeritte arabalardan hoşlanıyorsanız, hızlı motosikletler dünyasına balıklama atlamadan önce en iyi motosiklet türleri hakkında okumalı ve motosiklet argonuzu tazelemelisiniz. Hazır olduğunuzu düşünüyorsanız, dünyanın en hızlı bisikletini keşfetmek için okumaya devam edin. 2017 MTT 420RR: Saate 440 KM MTT 420RR, geleneksel bir içten yanmalı motor yerine bir gaz türbini motoru kullanır. Çocukken çizdiğimiz motosikletlerden herhangi biri üretime geçseydi MTT 420RR kadar çılgın olurdu. Rolls-Royce Allison 250-C20 Serisi gaz türbini motoru, 420 beygir gücü ve 500 pound-feet tork üretiyor - bir motosiklet için gülünç bir rakam. Gaz türbini motoruna ek olarak, MTT 420RR hafif karbon fiber kaportalara, hafif 17 inç karbon fiber jantlara ve alüminyum alaşımlı bir çerçeveye sahiptir. Merak ettiyseniz, 420RR'nin adının "RR" kısmı, motosikletin kesinlikle olduğu gibi Yarışa Hazır anlamına gelir. MTT 420RR, 273 mph'lik iddia edilen bir azami hıza sahiptir veya MTT'nin sözleriyle, "Gitmeye cesaret edemeyeceğiniz kadar hızlı." 2000 MTT Y2K Superbike: Saatte 403 KM MTT 420RR, dünyanın en hızlı motosikleti olabilir, ancak bu, şirketin gülünç derecede hızlı iki tekerlekli ilk denemesi değildi. Bu aslında Y2K Superbike'ın işiydi. Piyasadaki ilk trafiğe çıkabilen, türbinle çalışan motosikletti. Rolls-Royce Allison Model 250 C18 gaz türbini motoruyla çalışan MTT Y2K Superbike, 320 beygir gücü ve 425 pound-feet torka sahipti. Bir noktada, satışta olan en güçlü motosikletti. Türbin motoruna rağmen, MTT Y2K Superbike sadece 460 pound ağırlığındaydı. Hafif gövdesi ve aerodinamik tasarımı, Y2K Superbike'ın havada süzülerek 250 mph hıza çıkması anlamına geliyordu. MTT, sahiplerine Y2K Superbike'ın saatte 250 mil hıza ulaşacağına dair bir garanti verdi, ancak herhangi bir mal sahibinin bu rakama ulaşmaya çalışıp başarısız olduktan sonra geri ödeme talep ettiğinden şüpheliyiz. MTT Y2K, inanılmaz derecede yüksek azami hızına ek olarak, Guinness Dünya Rekorları'ndan iki rekoru elinde tuttu: satışta olan en pahalı seri üretim motosiklet ve en güçlü seri üretim motosiklet. 2021 Kawasaki Ninja H2R: Saatte 400 KM Yalnızca kapalı parkur gereklilikleri nedeniyle motosikletin ne yaptığı ve bu listeye ait olup olmadığına dair daha ince ayrıntılar üzerinde tartışmayacağız, ancak Kawasaki Ninja H2R yalnızca en yüksek hıza ait. Herhangi bir yol kısıtlamasına uyma ihtiyacı olmadan, H2R dünya dışı bir uzay aracı gibi görünür ve bir pistte de onun gibi uçar. Süperşarjlı sıralı dörtlü, iddia edilen 326 beygir gücü ve 122 pound-feet tork ortaya koyuyor, bu da 250 mil hızla topuklarda kıstıracak kadar iyi. H2R göz kamaştıracak kadar hızlı olabilir ama aynı zamanda yarış pistlerini yıkmak için yapılmıştır. Sürücülerin hızlı tur sürelerini azaltmalarına yardımcı olmak için H2R, Kawasaki'nin viraj alma yönetimi işlevi, çekiş kontrol sistemi, kalkış kontrolü, motor freni kontrolü ve hızlı vites değiştirici ile birlikte gelir. Tamamen ayarlanabilir süspansiyon, MotoGP'den ilham alan şanzıman ve kaygan Bridgestone lastikleri de H2R'nin bir pistteki neredeyse tüm diğer motosikletlerden daha iyi performans göstermesine yardımcı olur. 2020 Lightning LS-218: Saatte 350 KM Elektrikli motosikletler henüz çok fazla ilgi görmedi, ancak Lightning on yılı aşkın bir süredir bunu değiştirmek istiyor. Şirket, 2006'daki ilk elektrikli bisikletinden bu yana çok yol kat etti ve şimdi satışa sunulan en hızlı elektrikli motosiklet olan Lightning LS-218'i satıyor. Yeşil bisiklet, 200 beygir gücündeki elektrik motoru sayesinde saatte 218 mil hıza sahip. Lightning'in yüksek performanslı bir motosiklet şirketi olarak yerinden emin değilseniz, elektrikli bisikletlerinden birini 2013'teki efsanevi Pikes Peak Hill Climb'e getirdi. :00.694, sadece elektrik kategorisini kazanmakla kalmayıp aynı zamanda diğer gazla çalışan motosikletleri de geride bırakıyor. Yani LS-218, ne yaptığını bilen bir şirketten geliyor. 2021 Kawasaki Ninja H2: Saatte 336 KM Sadece piste özel Kawasaki Ninja H2R'yi ne kadar sevsek de, motosikletin sadece piste özel kısmı tam bir serseri. Piste gitmeye niyeti olmayan ama yine de şimdiye kadar yapılmış en hızlı motosikletlerden birini isteyen sürücüler için H2 var. Kawasaki, 2015 yılında süperşarjlı H2'yi tanıttığında dünyayı hayrete düşürdü, çünkü bu, piyasada on yıllardır zorunlu indüksiyonu kullanan ilk motosikletlerden biriydi. Ninja H2'deki süperşarjlı dört silindirli motor, bir motosiklet için mega rakamlar olan yaklaşık 220 beygir gücü ve 105 pound-feet tork üretiyor. Ninja H2'nin motoru kesinlikle benzersiz olsa da, motosiklet aynı zamanda müthiş hızlanma için temassız hızlı vites büyütmeye izin veren MotoGP tarzı bir köpek halkalı şanzımana sahiptir. Ninja H2'nin süper motosiklet tasarımının hayranı değilseniz, Kawasaki aynı motora sahip bir Ninja Z H2 çıplak motosiklet de sunuyor. Ninja Z H2, Ninja H2 ile aynı çıktıya sahip olmasa da, yine de çılgınca güçlü ve saatte 200 mil hıza sahip. Ninja Z H2'nin bilim kurgu tasarımı, çıplak stil için daha da tuhaf görünüyor. Ducati Superleggera V4: Saatte 322 KM Ducati, piyasadaki en hızlı motosiklete sahip olmayabilir, ancak İtalyan markası, mevcut en egzotik motosikletlerden bazılarını üretiyor. Markaya göre Ducati Superleggera V4, markanın en güçlü ve teknolojik olarak en gelişmiş motosikletidir. 998 cc V4 motor 234 beygir gücü üretiyor ve bu, mevcut yarış kitiyle yalnızca 335,5 pound olan karbon fiber ağır gövde için muazzam bir miktar. Bu, Ducati'nin bir motosiklet için Superleggera adını ilk kez kullanışı değil. Kelime süper hafif anlamına gelir ve V4'ü mükemmel bir şekilde tanımlar. Motosiklet, karbon fiber gövdenin altında bir karbon fiber alt şasiye, tekerleklerin ana şasisine ve salınım koluna sahiptir. Ducati ağırlığı azaltma konusunda o kadar ciddiydi ki V4 Superleggera'da titanyum cıvatalar kullandı. Damon Motorcycles Hypersport Premier: Saatte 321 KM Damon Motorcycles'ın Hypersport Premier'i henüz satışta değil, ancak şirket bazı etkileyici rakamlar iddia ediyor. Şirketten birisi 200 sayısına kafayı takmış olmalı çünkü motosikletin beygir gücü ve menzili bu kadar. Aynı zamanda bisikletin iddia ettiği en yüksek hızdır. Doğru, Hypersport Premier, gücünü 150 kWh'lik bir pil paketinden alan ve enerjiyi 20 kWh'lik bir pil paketinde depolayan tamamen elektrikli bir motosiklet. Etkileyici azami hızının ötesinde, Hypersport Premier yüksek teknolojili özellikleriyle de etkileyicidir. Motosiklet, yakındaki engeller hakkında uyarılar vererek sürücünün güvenliğini sağlamaya yardımcı olan CoPilot adlı 360 derecelik bir radar sistemine sahiptir. Gelecekte, Damon Motorcycles'ın bulut sistemi, sürücüleri karşılaşabilecekleri belirli sorunlar hakkında uyarmaya yardımcı olmak için her bisikletten toplanan verileri depolayacak. Hızlı gitmek hiç bu kadar güvenli olmamıştı. 2020 Ducati Panigale V4 R: Saatte 320 KM Ducati Panigale V4 R'ye bir göz atın ve çıplak alüminyum depoyu fark edeceksiniz. Motosikletin yontulmuş gövdesinin geri kalanına yersiz görünebilir, ancak bu, Ducati'nin diğer homologasyon özel ürünlerinde bulunan ayırt edici bir özelliktir. Bu özellik, Ducati'nin motosikletin performansı konusunda ne kadar ciddi olduğunu ortaya koyuyor. Panigale V4 R'nin gücü, mevcut yarış kitiyle birlikte 234 beygir gücü oluşturan 998 cc'lik bir V4 motordan geliyor. İkincisi, motosikletin ağırlığını 365 pound'a indirerek, motosiklete 1,41'lik bir güç-ağırlık oranı verir. Bu tür bir performansla aerodinamik, motosikletin 300 km/s hıza ulaşmasında büyük rol oynar. Mevcut aerodinamik paket, Star Wars'tan bir şeye benzeyen bir tasarım getiriyor, ancak bisikletin havada akmasına yardımcı oluyor. 2020 Aprilia RSV4 1100 Factory: Saatte 320 KM Aprilia RSV4'ü sürdükten sonra çok az sürücü daha fazla güç veya performans talep eder, ancak asla çok fazlasına sahip olamayacağına inananlar için RSV4 1100 Fabrikası var. Aprilia serisindeki en hafif, en hızlı ve en güçlü RSV4'tür. Bunu yapmanın yolu, büyük miktarda karbon fiber kullanmak, doğrudan MotoGP'den gelen aerodinamik gövde kaplamalarına ve yüksek teknolojili sürüş sistemlerine sahip olmayı içerir. Tabii ki, Aprilia havai fişek bir motor kullandı. RSV4 1100 Fabrikası, kabaca 217 beygir gücü ve 90 pound-feet tork üreten 1077 cc'lik bir V4 motorla birlikte gelir. Bu tür bir güç ve 439 librelik nispeten düşük ıslak ağırlık ile RSV4 1100 Fabrikası, düz bir çizgide bir İtalyan füzesi gibi gider. 2007 OG Agusta F4CC: Saatte 314 KM Motosiklet ve araba yapan şirketler, makinelerine nadiren insanların adını verir. Adına yakışır şekilde yaşamak pek çok gereksiz risk getiriyor. MV Agusta F4CC için motosiklet, MV Agusta'nın genel müdürü olan merhum Claudio Castiglioni'nin adını aldı. 2007 çok uzun zaman önceymiş gibi görünmese de, motosiklet endüstrisindeki şeyler 14 yılda büyük ölçüde değişti ve bu da F4CC'nin 300 km/s azami hızını daha da etkileyici kılıyor. F4CC, yaklaşık 200 beygir gücü ve 92 pound-feet tork üreten 1078 cc sıralı dört kullanır. MV Agusta, ağırlığı azaltmak için - en azından şimdilik - egzotik malzemelere güvenirken, güç hızlı gitme denkleminin yalnızca bir parçasıdır. Karbon fiber kaplamalar ve hafif alüminyum jantlar, F4CC'nin yalnızca 413 pound ağırlığında olduğu anlamına geliyordu. F4CC'nin en yüksek hızıyla ilgili sınırlayıcı faktör, saatte 305 milin üzerindeki hızlarda parçalanacak olan Pirelli Dragon Supercorsa Pro lastikleriydi. 2020 Suzuki Hayabusa GSX-1300R: Saatte 312 KM Suzuki Hayabusa, motosiklet endüstrisinde yoldaki herkesin bildiği bir efsanedir. Uzatılmış, tehditkar motosiklet, Honda'nın dünyanın en hızlı üretim sokak bisikletine sahip olduğu bir zamanda ortaya çıktı. En yüksek hız savaşlarında geride kalmak istemeyen Suzuki, motosiklete 175 beygir gücü üreten 1.298 cc'lik dört silindirli bir motor doldurdu. Ne yazık ki, orijinal Hayabusa'nın piyasaya sürülmesinden kısa bir süre sonra Honda, Suzuki ve Kawasaki, motosiklet 300 km/s'lik bir dünya rekoru kırdıktan sonra motosikletleri 186.4 m/s ile sınırlamak için bir araya geldiler. Hayabusa, 20 yaşın üzerinde olmasına rağmen piyasaya sunulduğundan bu yana yalnızca bir büyük yükseltme aldı. 2008'de Suzuki, Hayabusa'ya 1.340 cc'lik bir motor koydu ve daha fazla aerodinamik gövde ekledi, ancak tasarım hala her zamanki gibi tanınabilirdi. Yeni 2022 Hayabusa piyasada ve içtenlikle mücadeleyi bir kez daha Kawasaki'ye götürmesini umuyoruz. Suter Racing MMX 500: Saatte 310 KM Suter, 90'ların sonlarından beri motosiklet yol yarışlarına dahil olduğu için motosiklet yarışları dünyasında öne çıkan bir isimdir. Modern MotoGP motosikletleri bir litrelik dört zamanlı motorlarla gelirken, yarış bisikletleri 80'lerde ve 2000'lerin başlarında yarım litrelik iki zamanlı motorlarla gelirdi. Bu motosikletler çoktan gitmiş olsa da Suter, MMX 500 ile daha küçük motorlarla gelmeye devam etselerdi MotoGP motosikletlerinin nasıl görüneceğini hayal etmeye karar verdi. MMX 500, bol miktarda karbon fiber ve sadece 280 pound ıslak ağırlığa sahip el yapımı bir motosiklettir. Bisikletin V4 motorunun 195 beygir gücüyle itecek çok fazla ağırlığı yoktu, bu yüzden kabaca 193 mil / saat azami hız ile kesinlikle aceleyle yola çıktı. MMX 500'ün birkaç dezavantajı var, bunlardan en önemlisi, 2018'de yeniyken yaklaşık 130.000 $ 'lık fiyat etiketi ve sadece 99 adetlik inanılmaz derecede sınırlı üretim. 2022 BMW S 1000 RR: Saatte 309 KM BMW, 2009'da S 1000 RR'yi piyasaya sürerek süper motosiklet dünyasını alt üst etti. Orijinal S 1000 RR yalnızca mutlak bir canavar olmakla kalmadı, aynı zamanda herkesin izlemesi için yeni bir çıta oluşturan yüksek teknolojili elektroniklerle segmente liderlik etti. . Tamamen yeniden tasarlanan S 1000 RR, 2020'de ortaya çıktı ve onu 11 yıl önceki orijinal motosikletten bile daha yetenekli hale getirmek için dikkate değer yükseltmelerle geldi. S 1000 RR, herhangi bir sürücüyü bir profesyonel gibi hissettirecek bir teknolojiye sahip olmanın yanı sıra, 205 beygir gücü pompalayan 999 cc sıralı dörtlü ile birlikte gelir. Standart bisiklet, M Paketi ile 434 pound veya 427 pound ıslak ağırlığa sahiptir. İkincisi, hafif bir pil, karbon tekerlekler, Ride Modes Pro ve ayarlanabilir bir salınım kolu pivot noktası içeren her türlü yükseltmeyi getiriyor. Düz, S 1000 RR 192 mil / saate ulaşacak. Hız herkes için değil. Motosikletinizle kamp yapmaya daha çok ilgi duyuyorsanız, bisikletinizle açık havada bir hafta sonu geçirmek hakkında bilmeniz gereken her şeye göz attığınızdan emin olun. İster dünyanın en hızlı motosikletlerinden birini, ister vahşi doğaya çıkıp kamp kurabileceğiniz bir şey arıyor olun, bir kaska ihtiyacınız olacak. İyi bir anlaşma yapmanıza yardımcı olmak için mevcut en iyi kask fırsatlarını bir araya getirdik. Kaynak: The Manual
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.