Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Ford Bronco Raptor Her Şeyin Üstesinden Gelmenizi Sağlıyor


Önerilen İletiler

  • Admin

Ford Bronco Raptor Her Şeyin Üstesinden Gelmenizi Sağlıyor

AA18jyWF.img?w=768&h=432&m=6

Ford Bronco Raptor gerçek, gerçek bir SUV.

Yine de bu şekilde kullanmak size kalmış. 2022 Ford Bronco'nun tüm yinelemelerindeki popülaritesini inkar etmek mümkün değil. Ancak, "çok yetenekli" ile başlayan değişen derecelerde yeteneklere sahip donanım seviyeleri ile 2022 Ford Bronco Raptor ne kadar gerekli? Cevap hiç de değil. Ve yine de, birine imrenmemek zor. G.O.A.T. (Goes Over All Terrain'in kısaltması) Raptor, hemen hemen her şeyin üstesinden gelmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. En azından fiziksel anlamda.

AA18jOaw.img?w=768&h=556&m=6

Ford Bronco Raptor, Her Türlü Arazi Sürüşü İçin Tasarlandı

Araç sahipleri araziye özel bir süspansiyona, çoklu sürüş modlarına (çoklu arazi modları dahil) sahip olacak, Görsel olarak devasa tekerlekleri ve lastikleri ve vahşi çamurlukları fark edeceksiniz. Ek olarak, Bronco Raptor, Bronco Wildtrak'tan neredeyse 6,5 inç daha geniş ve 2,5 inç daha uzun. Sonuç olarak, Raptor'un ızgarasında o kadar geniş araçlar için zorunlu olan org lambaları bulunuyor. Çok havalı görünüyorlar. Raptor'da tam araç çeliği darbe plakaları, bir performans ön tamponu ve ızgarada "Bronco" yerine "Ford" yazıyor. Her yerde, içeride ve dışarıda bir ton iri yarı yükseltme var.

AA18jVl3.img?w=768&h=449&m=6

Bana Neye Mal Olacak?

Bronco Raptor'un taban fiyatı 76.580 dolar. Test cihazım, uyarlanabilir hız sabitleyici, Bang ve Olufsen ses sistemi, yükseltilmiş ve bağlantılı bir navigasyon sistemi, kaçınma manevrası yardımı, ısıtmalı direksiyon simidi, kablosuz şarj pedi, garaj kapısı açacağı ve akıllı şarj bağlantı noktaları ekleyen lüks pakete sahipti. Bu paketin maliyeti 2.300 Dolardır. Dikkat: Bronco Raptors'ta büyük bir kıtlık var ve Ford aracılığıyla çevrimiçi sipariş veremezsiniz. Ellerinde bir tane olan bir bayiden geçmeniz veya kullanılmış bir tane bulmanız gerekecek. Bununla birlikte, işaretlemeler çatıdan olabilir.

Ve çatılar söz konusu olduğunda, Ford Bronco Raptor yalnızca sert tavan seçeneğiyle gelir. Paneller, bir kol ve bir kilitleme serbest bırakma ile kolayca çıkarıldı. Onlarla gerçekten yaşadığım tek sorun, 5'5 ”boyumun olması ve birkaç aşamada onları çıkarmak zorunda kalmamdı. Daha uzun boylu bir kişi muhtemelen Raptor'un dışında dururken panelleri kaldırabilir.

AA18jQeb.img?w=768&h=432&m=6

Ford Bronco Raptor, kendi Ses Duvarıdır

Fark ettiğim ilk şey, Bronco Raptor'un gerçekten gürültülü olduğu. Ford'un hepsini yönetmek için kullandığı sönümleme özelliklerine rağmen rüzgar gürültüsü ve yol gürültüsü var. Raptor gibi bir araç kullanmış olanlar bu habere şaşırmayacaktır ama bu araçta yeni olanlar gürültüye biraz şaşırabilir. Konuşmalarım Raptor'da biraz daha yüksekti. Direksiyon simidindeki bir düğmeyle etkinleştirebileceğiniz farklı egzoz sesleri vardır ve ses, bu modların içindeyken dört farklı sürüş modunu kullanırken değişir.

Araba/rüzgar/yol gürültüsünden sıkıldıysanız, yukarıda belirtilen Bang & Olufsen stereo sistemi harikadır ve onu biraz kapatır.

AA18jE6z.img?w=768&h=614&m=6

Tüm Engellerinizi Aşmak için Yerden Yükseklik

Alışmanız gereken başka bir şey de yüksekliktir. Bu köpek yavrusu uzun, yerden yüksekliği çok büyük (13 ″), bu yüzden kelimenin tam anlamıyla ona girip çıktığınızın farkında olun. Ayrıca daha fazla açık çamurluklar ve insanların onlar hakkında istenmeyen yorumlar yapmasına olanak tanıyan dev plastik işaret fişekleri de var. Bunlar, Raptor'daki pistin normal Bronco'dan 8,5 inç daha geniş olması nedeniyle var.

Bütün bunlar potansiyel olarak hantal bir günlük sürücüye işaret ediyor. Ancak Raptor'un fiyatı, aynı zamanda tek sürücünüz olabileceği anlamına gelir ve sizi yoldaki kusurlarını kabul etmeye ve işe ya da kafeye ya da her gün nereye giderseniz gidin oraya götürmeye zorlar. Ve tüm bunların eğlencesi onu olumsuz etkileyebilir, buna kendi başınıza karar verebilirsiniz. Ön koltuklar çok rahattı. Güçlendirilmiş ve destekleyiciydiler, ancak rendelenmiş toprak yolda karşılaşacağınız her türlü zıplamayı dişlerinizin takırdamaması için yumuşatacak kadar yumuşaktılar. Raptor'da geçen bir günden sonra yorulmadım ve bu çok şey söylüyor.

AA18jVlW.img?w=768&h=432&m=6

Ford Bronco Raptor Oturma Durumu

Arka koltuklar da rahattı. Çocukları oraya geri koymak istiyorsanız, bir kumaş panelin arkasındaki araba koltukları için alt bağlantılara erişmek biraz zordur, ancak bunlardan iki takım vardır. Üç üst ip vardır. Raptor'daki çocuk koltuklarının zor bir kısmının, çocukları bağlamak için ne kadar yükseğe uzanmanız gerekeceğini hayal ediyorum. Yine, Raptor'a ailenizi içinde taşıyacağınız bir araç olarak bakıyorsanız bu, kendiniz araştırmak isteyeceğiniz bir şeydir. Raptor'daki tüm kapıların çıkarılabilir olduğunu not etmeliyim ve bu nedenle ikincisi sıra pencere anahtarları orta konsolun arkasında bulunur. Diğer Bronco kaplamalarında olduğu gibi, dikiz aynası kaputa ve A Sütununa monte edilmiştir, böylece kapıları çıkarabilirsiniz.

AA18jE6E.img?w=768&h=432&m=6

Bagaj alanı geniş ve ikinci sıradaki koltuklar daha fazla alan için katlanıyor. Arka tavan ve yan kısım çıkıyor ve kargo alanına yandan açılan bir kapıdan erişiliyor. Arka cama takılır

AA18jGx1.img?w=768&h=432&m=6

Bu SUV gerçek, gerçek bir SUV. Bu bir gövde üzerinde çerçeve kurulumudur. 10 vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş 3.0 litrelik çift turboşarjlı bir V6 var. 418 beygir gücüyle övünüyor arkadaşlar. Birden fazla sürüş modu vardır: Normal, Eco, Off-Road, Baja, Rock Crawl, Tow/Haul ve Slippery. Ayarlama ve direksiyondaki değişikliklerle sürüş modlarının hepsi gerçekten çok farklı.

Ve esas olarak cadde sürüşü yapıyorsanız, işte çılgınca olan şey. Ford Bronco Raptor da orada sahne alacak. Turboşarjlı 6 silindirin atıl kalmasına izin vermeyecek. Raptor süper hızlıydı ve kaldırımda daha yüksek hızlarda dengeliydi. Bir spor araba gibi performans göstermeyeceğini söylerken açıklığa kavuşturmama izin verin, Bronco Raptor'un yüksekliği ve kütlesi inkar edilemez. Ancak Spor modunda kükreyen motorla yüksek hızlarda, Raptor dağlardan şehre dönen virajlı bir yolda gerçekten dengeli ve eğlenceli hissediyor. Gövde rulosu minimum düzeydeydi ve korkmadım, hatta Bronco'nun hantal olduğunu bile hissetmedim. Keşke yakınlarda Baja modunu deneyebileceğim kum tepeleri olsaydı!

Her neyse, hangi sürüş modunda olduğunuzu bilmenize yardımcı olmak için direksiyon simidinin önünde 12,3 inçlik bir dijital gösterge paneli var. Modları değiştirdiğinizde Bronco'nun bir animasyonunun ortaya çıkmasıyla ışıltılı ve net. Oldukça eğlenceli ve farklı türde bir sürüş düzenine girmiş olmanız güzel bir işaret. Ekranla oynayabilir ve orada görmek istediklerinizi özelleştirebilirsiniz. Bronco Raptor ayrıca ayarları özelleştirmek, müziğe erişmek ve navigasyon sistemini devreye sokmak için bir multimedya sistemine sahiptir. Oldukça sezgiseldi. Farklı sürüş modlarındayken, kamera görüntülerini ve aracın durumu ve süspansiyonu gibi teknik bilgileri de gösteriyordu.

Raptor'da 1 Pedallı Sürüş Modu ve Kürek Değiştiriciler var!
Ve Raptor'u devreye sokmak için direksiyon simidi kontrollerini kullanabilirsiniz. Raptor'da bu işlev, temel olarak düşük hızlarda hızlanmanızı ve ayağınızı gaz pedalından kaldırarak fren yapmanızı sağlayacak bir düşük hızlı hız sabitleyicidir. Ayağınızı pedaldan pedala hareket ettirmek zorunda kalmadığınızdan, değerli zamanınızı ve durma ile çalıştırma arasındaki mesafeyi kaybetmediğinizden, bu özellik kayalarda gezinme veya zorlu parkurlarda gezinme gibi durumlarda yardımcı olur.

Bir off-roader'da biraz tuhaf bulabileceğiniz direksiyondan vites değiştiricileri çok beğendim. Ancak, arazide giderken ve zor bir durumdayken ellerinizi direksiyondan çekmek istemediğinizde de aynı derecede yardımcı olurlar. Ya da biraz kumda ilerlerken Baja modunda! Kaldırımdan biraz gevşek kir, çamur ve su haline getirdim. Modunuza ve toleranslarınıza bağlı olarak vardiyalar arasındaki devirleri uzatan veya kısaltan farklı sürüş modları da burada eğlencelidir. Raptor'un çekişine ve güvenine ek olarak vites değiştiricilerin sağladığı kontrol o kadar eğlenceliydi ki, Raptor'u iade etmek zorunda kalmadan önce nasıl geri döneceğimi umarak dağlardan gönülsüzce ayrıldığımı itiraf ediyorum. Ayrıca en kısa sürede kayalarda sürünen bazı yollar bulmayı nasıl başarabileceğimi merak ediyorum.

Yaptıysam, Raptor orada da başarıya hazır. Rock Crawl modunda, dört tekerlekten çekiş devreye girer ve ön kamera açılır, böylece ön ucunuz yukarı baktığında kayaların veya izlerin nerede olduğunu ölçebilirsiniz. Düz olmayan yüzeylerde eklem yapmak için tasarlanmış bir süspansiyonu var. Direksiyon simidinde kişiselleştirilmiş bir sürüş moduna geçecek bir "R" düğmesi bile var, böylece Raptor, sahip olmak istediğiniz sürüş deneyimi türü için ihtiyacınız olanı yapacak.

AA18js1n.img?w=768&h=432&m=6

Bronco Raptor Sahipliği'nin amacı da budur.

Direksiyona geçmek için heyecanlanmakla ilgili. İster çöle ister dağlara gidiyor olun, en yetenekli ellerde olduğunuzu bilmek heyecan verici. Ve bu arada, yalnızca en sevdiğiniz arabaya serviste bir çığır açıyorsanız, orada da bir patron gibi hissedeceksiniz.

Kaynak: A Girls Guide to Cars

bronco-raptor.gif

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.