Zıplanacak içerik

Amerika da Soğuk İklimlerde Elektrikli Araç Şarj İstasyonları İnşa Etmek İçin Vergilerin Boşa Harcandığı İddiası Ortaya Atıldı

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Amerika da Soğuk İklimlerde Elektrikli Araç Şarj İstasyonları İnşa Etmek İçin Vergilerin Boşa Harcandığı İddiası Ortaya Atıldı

Mevsim kış, yüksek sıcaklıklar Jackson, Wyoming'de donma noktasının oldukça altında ve Wyoming'in başkenti Cheyenne'de sıfırın biraz üzerinde.

Soğuk bir iklimde yalnızca pille çalışan elektrikli araçlara güvenmek cesaret ister, çünkü araba pilleri sıcaklıklar düştüğünde hızla şarjını kaybeder. Yine de federal hükümet, elektrikli araçların genellikle pratik olmadığı soğuk hava eyaletleri de dahil olmak üzere ülkenin her yerinde şarj istasyonları inşa etmek için milyarlarca dolar harcamak istiyor.

AAUcQWA.img?w=550&h=185&m=6

2021'in sonunda (mevcut olan en son tam yıl) Wyoming'de yalnızca 510 kayıtlı elektrikli araca veya EV'ye sahip olmasının bir nedeni soğuk havalardır. Enerji Departmanına göre bu, Kaliforniya'da her 69 kişiden bir ve Florida'da her 228 kişiden bir ile karşılaştırıldığında, her 1.135 kişiden bir.

Buna rağmen, Wyoming'e yeni Altyapı Yatırım ve İstihdam Yasası'nın elektrikli araç şarj istasyonları inşa etmeleri için eyaletlere tahsis ettiği 7,5 milyar doların 27 milyon dolarını aldı. Bu, eyalette EV başına 52.000 doların üzerine çıkıyor.

Wyoming fonları geri çeviriyor çünkü Kovboy Eyaleti, Altyapı Yasası tarafından talep edildiği gibi, 50 mil aralıklı şarj istasyonları sisteminin sürdürülmesinden sorumlu olmak istemiyor. Wyoming, şarj istasyonlarının yalnızca Yellowstone Ulusal Parkı ve Grand Teton Ulusal Parkı'na yakın turistik bölgelerdeki daha küçük otoyollara yerleştirilmesini istedi, ancak federal hükümet bunu reddetti.

Kongre borç tavanını yükseltmeyi düşünürken, bu tür savurgan harcamalar azaltılmalıdır.

Ulaştırma Bakanlığı'na göre, benzer şekilde soğuk iklimlerde bulunan üç eyalet de araç başına büyük sübvansiyonlar alacak.

Kuzey Dakota, Amerika Birleşik Devletleri'nde en az elektrikli araç kaydına sahiptir: 380. Şarj istasyonları için 26 milyon $ veya kayıtlı EV başına 68.000 $ alacak. Alaska, 52 milyon $ ile EV başına 40.000 $ alacak; ve Güney Dakota 43.000 $ toplayacak.

Wyoming gibi bu üç eyalet, soğuk hava eyaletleridir. 1.010 EV'ye sahip olan Batı Virginia, 46 milyon dolar veya her biri 46.000 dolar alacak.

California, şarj istasyonları için çok daha büyük bir tahsisat alıyor - beş yılda 384 milyon dolar. Golden State'teki sürücüler EV'leri kullanıyor, bu nedenle istasyonlar en azından biraz işe yarayacak. Araç bazında bu, kayıtlı EV başına 682 $'a denk geliyor.

Ancak güneşli otoyollarda pahalı Tesla ve Hummer'lara pilotluk yapan California sürücüleri ile makul insanlar, hali vakti yerinde olanlar için elektrikli şarj istasyonlarının neden vergi mükellefleri tarafından sağlanması gerektiğini sorabilir.

Başkan Biden, halka açık bu şarj istasyonlarının Amerikalıları daha fazla elektrikli araç almaya teşvik edeceğine inanıyor. Beyaz Saray, "Başkan Biden'ın liderliği, EV'lerin benimsenmesini hızlandırmak ve üretim, kurulum ve işletme genelinde iyi ücretli işler yaratmak için kamu ve özel ücretlendirme yatırımlarını seferber ediyor."

Bazı eyaletler, daha fazla şarj istasyonunun bir sonucu olarak daha fazla EV alımı görebilir, ancak EV'ler fizik yasalarını yenemez ve soğuk iklimlerde popüler olmaları pek olası değildir.

Amerikalılar, araba akülerinin soğuğa duyarlı olduğunu bilirler. Birçoğumuz soğuk bir kış sabahı uyandığımızda araba akülerimizin bitmiş olduğunu ve hızlı çalıştırmaya ya da yenisiyle değiştirilmesine ihtiyaç duyduğunu görürüz. Amerikan Otomobil Derneği, tek amacı soğuk koşullarda sorunlu sürücüleri kurtarmak olan küçük araçlardan oluşan bir filoya sahiptir.

Kamyon üreticisi Autocar tarafından yapılan bir araştırma, elektrikli araçların kışın menzillerinin ortalama üçte birini kaybettiğini ve bunun da tipik 240 millik menzili 160 mile düşürdüğünü gösteriyor. Araca bir ısı pompası eklenirse, kayıp daha az olur, ancak yine de 240 millik menzil 180'e düşer.

Araba sonuçları testlerde değişiklik gösterdi. Fiat 500 42kWh Icon kışın menzilinin %40'ını kaybetti. Ford Mustang Mach-E Extended Range RWD %35 ve ısı pompalı Porsche Taycan 4S Performance Battery Plus %22 kayıp yaşadı. (Taycan, özelliklerine bağlı olarak 83.000 ila 166.000 ABD Doları arasında satılıyor).

Benzinle çalışan motorlar da aşırı soğukta daha az verimli çalışır, ancak hasar EV'lerdeki kadar büyük değildir.

Pil teknolojisi değişmediği sürece, elektrikli araçlar soğuk iklim koşullarında yıl boyunca kullanılabilen araçlar değildir. Bu tür eyaletlerde, yalnızca yüksek gelirli bireyler, yılın büyük bir bölümünde verimli bir şekilde kullanılamayan bir araca sahip olma lüksünü karşılayabilir.

Başka yerlerde, çoğu elektrikli araç pahalıdır ve büyük ölçüde üst gelirli insanlara aittir. Wyoming'deki veya başka yerlerdeki ortalama gelir sahiplerinin vergi dolarlarıyla daha yüksek gelirlilerin elektrik şarj istasyonlarını sübvanse etmesine gerek yok.

Kongre'nin yılın birçok ayında elektrikli araçların kullanılamadığı eyaletlerde şarj istasyonları inşa etmesi savurganlıktır. Gerçekten de, yalnızca devlet desteğine ihtiyaç duymayan varlıklı insanlara fayda sağlayan "altyapıya" para harcamak aptallıktır.

Wyoming'de veya diğer soğuk hava eyaletlerinde on milyonlarca dolar sihirli bir şekilde hiçbir şarta bağlı olmadan ortaya çıkarsa, para neredeyse kesinlikle elektrikli şarj istasyonlarından daha iyi bir şekilde kullanılacaktı. Bireysel eyaletler bunun yerine tüm araçlara uygun yollar inşa edebilir veya bölge sakinleri ve işletmeler için vergileri azaltabilir.

Federal hükümet nasıl benzin istasyonları ve Tesla şarj istasyonları sağlamadıysa, EV'ler için şarj istasyonlarını finanse etmemelidir. Fonların en kötü kullanımlarından birinin, EV'lerin genellikle pratik ve kullanılamaz olduğu Wyoming ve diğer soğuk hava eyaletlerinde olduğu açıktır.

Kaynak: Washington Examiner

  • Admin başlığı şöyle değiştirdi Amerika da Soğuk İklimlerde Elektrikli Araç Şarj İstasyonları İnşa Etmek İçin Vergilerin Boşa Harcandığı İddiası Ortaya Atıldı

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.