Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

İşte Tesla Lastiklerinin Çok Daha Pahalı Olmasının Nedeni


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

İşte Tesla Lastiklerinin Çok Daha Pahalı Olmasının Nedeni

Elektriğe geçiş söz konusu olduğunda, sürücüler maliyetleri hesaplama konusunda ciddidir. SlashGear'ın konuyla ilgili son anketine göre, alıcıların EV'lere karşı şüpheci olmasının ikinci en çok belirtilen nedeni olarak, maliyet endişeleri menzil sınırlamalarının hemen gerisinde kaldı. Ankete katılanların %20'sinden fazlası, elektrik satın almamak için ana sebep olarak maliyetleri gösterdi.

AA15RYa3.img?w=768&h=431&m=6

Bu ciddi bir düşünce. Daha önce bildirdiğimiz gibi, EV fiyatları yalnızca pazar mantığı, artan talebin ve daha erişilebilir teknolojinin onları aşağı çekmesi gerektiğini söylediğinde artıyor. Basit etiket şokunun ötesine geçen potansiyel EV alıcıları, pil fiyatlarından basit parça değişimlerine kadar her şeyde artan fiyat artışı göz önüne alındığında, uzun vadeli işletme maliyetleri hakkında endişelere sahipler.

İkinci durumda, maliyetler beklenmedik bir kaynaktan gelebilir. Sağduyu, zaten çok pahalı olan lastiklerin modeller arasında aşağı yukarı değiştirilebilir olması gerektiğini öne sürüyor: aynı ağırlık, aynı genel düzende aynı yüzeyler üzerinde hareket ediyor. Bununla birlikte, elektrikli hemen hemen her şeyde olduğu gibi, bu o kadar basit değil ve Tesla lastiklerinin size rakip şirketlerden daha pahalıya mal olmasının iyi bir nedeni var.

Ağırlıklı Hususlar Lastik Maliyetini Etkiler

AA15RYa5.img?w=768&h=431&m=6

Kısa cevap, pillerin ve dolayısıyla Tesla'ların ağır olduğudur. Fiyatlar modeller arasında farklılık gösterir, ancak genel olarak Tesla lastiklerinin maliyeti yaklaşık olarak arazi tipi kamyon lastikleri kadardır (İndirim Lastiği ve Axlewise aracılığıyla), neredeyse tamamen aynı nedenden dolayı: Bunlar, yıllarca otoyol hızında ciddi ağırlık taşımak için uzman araçlardır. son.

Tesla'nın kendi tavsiyelerine göre, sürücüler lastiklerini altı yılda bir değiştirmeli ve her 6.250 milde bir döndürmelidir. Axlewise'a göre bu, Tesla Model 3'te tam lastik değişimi için 900 Dolar ile Model X veya Roadster'da 1.500 Dolar veya daha fazlası arasında bir değer. Bu, arabanın kullanım ömrü boyunca birkaç kez gerekli olabilecek bir şey için ciddi bir para. Elektrikli Araç SSS'leri de haklı olarak Tesla'larda işçilik maliyetlerinin en azından önümüzdeki birkaç yıl için daha yüksek olabileceğini belirtiyor. EV'ler, mekanik için hala nispeten yenidir ve bu, nihai faturaya 150 $ veya daha fazla katkıda bulunabilir.

Bu çok para ama sonuçta Teslalar lüks arabalar. Hizmet her zaman maliyetlidir. Zaman geçtikçe ve daha ucuza geldikçe, daha kolay bakım yapılabilen EV'ler pazarın giderek daha fazlasını kaplıyor, daha erişilebilir seçenekler kesinlikle mevcut olacak.

Kaynak: SlashGear

tesla-1724773.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.