Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Koenigsegg Gemera Hiper Arabasının İçi Tek kelimeyle Nefes Kesici


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Koenigsegg Gemera Hiper Arabasının İçi Tek kelimeyle Nefes Kesici

Bir zamanlar hiper arabaların tek boynuzlu at olduğu zamanlar vardı. Ancak şimdi popülaritesi ve sayısı, süper arabaların ve spor arabaların eskiden olduğu gibi. Ancak hiper arabalarla hiçbir zaman iyi gitmeyen bir yön var. Ve bu pratikliktir. Ancak Koenigsegg, cesur ve devrim niteliğindeki Gemera hiper otomobiliyle bunu değiştiriyor.

AA156dzZ.img?w=768&h=404&m=6

Günümüzün en bilgili süper sedanlarını bile utandıracak kadar konfor, lüks ve teknoloji özelliklerini bir araya getiren dört koltuklu gerçek bir canavar. Kulağa inanılmaz gelse de Gemera, dört tam boy rahat koltuk ve sekiz bardaklık içeren bir iç mekana sahip 1.677 HP'lik bir "Grand Tourer"!

Isıtmalı ve elektronik olarak kontrol edilen koltuklarla birlikte gelir, iki büyük merkezi ekrana ve lüks ve konforun yanı sıra hiper sportifliği de haykıran harika bir kabine sahiptir. 2022 Koenigsegg Gemera ayrıca dört günlük bir bagajı paketleyebilen dört büyük seyahat çantasını barındırmak için yeterli kargo alanına sahip! CCX, Agera, Jesko Absolut ve güzel CC850 gibi Tanrısal yaratımlara rağmen; Koenigsegg, bir "hiper sürücü" için ünlüleri ortadan kaldırabilecek bir hibrid hiper araba ile kendilerini geride bıraktı.

En son ne zaman tam yetişkin dört yetişkini "rahatça" oturabilen bir hiper otomobil gördünüz? Hiçbir zaman! Evet, hiper arabalar hiçbir zaman pratiklik ile eşanlamlı olmadı, ancak Koenigsegg'in bu devrim niteliğindeki yaratımıyla bu durum değişti. Gemera, İsveçli otomobil üreticisinin şimdiye kadar yarattıkları harika her şeyin aksi yöndeki yürüyüşü.

DSC04041-Edit%20copy%203juu.png?h=4d26ff

Bu hiper otomobilin dört koltuklu kabinine binmek, kocaman Dihedral senkro-sarmal çalıştırma kapıları (veya kısaca "Koenigsegg" kapıları!) sayesinde hiç kolay değil. Bir b direğinin olmaması nedeniyle, bu alçak hiper otomobil, dört koltuk için de binmek ve inmek için bir esinti. Ve oturma alanını en üst düzeye çıkarmak için koltuklar çok net bir şekilde yerleştirildi.

Koenigsegg-Gemera.jpg

Koltuklar, oldukça sanatsal bir şekilde üzerlerine hafızalı köpük pedlerin yapıştırıldığı çok ince karbon fiber pedlerdir. Ancak Koenigsegg konfora da eşit derecede önem verdiği için buradaki agresif görünümden korkmayın.

Gemera'nın içi, şimdiye kadarki en garip şekilde tatmin edici araba kabini! Koenigsegg, cesur kreasyonlara yabancı değildir. Tüm portföyleri, ister aktarma organları, ister tasarım ve ağırlık yönetimi olsun, son teknoloji ve yeni teknolojik harikalarla dolu. Ancak Gemera'nın iç mekanı şimdiye kadarki en zorlayıcı olmalı. Ve Koenigsegg bundan bir sanat eseri çıkarmayı da başardı!

_DSC3503-2.jpg?h=790be497&itok=ZAkc-G8k

Bir hiper otomobilde son derece pratik bir iç düzen görmek garip. Ancak Koenigsegg'in Gemera kabini ile yaptıklarına ne kadar derine inersek, o kadar çok büyüleniyoruz. Havalı ve canlı sarı-siyah düzeni iç mekana heyecan katıyor.

Gemera Kabin Paketleri Ödün Vermeyen Konfor, Lüks, Teknoloji ve Kullanışlılık

Havalı karbon fiber koltuklarının dördü de ısıtmalı ve ön koltuklar dört yönlü elektronik ayarlanabiliyor. Bu, ikinci sıradaki koltukların iki 18+ ayaklı yetişkini rahatlıkla barındırmasını sağlayan şeydir. Deri kaplı hafızalı köpük pedler, uzun "büyük gezi" gezilerinde bile yüksek konfor sağlamak için stratejik olarak tasarlanmıştır. Teknoloji aynı zamanda tüm yolcular için her şeyi rahat hale getirme eğiliminde olmuştur.

Pano oldukça temiz ve iki dijital ekranla birlikte geliyor. Multimedya, haritalar ve klima ve hatta koltuk kontrolleri gibi araç içi konfor özelliklerine kadar her şeyi halleden 13 inçlik yatay tarzda bir merkezi bilgi-eğlence ekranı vardır.

Ancak ön paneldeki diğer ekran, gösterge paneli çok ilginç. Direksiyon simidine sabitlenmiştir ve siz arabayı döndürdükçe hareket eder. Görselleri yere paralel ve her zaman okunabilir durumda tutmak için bir jiroskop içeren yerleşik bir sensör setine sahiptir. Bize uçaklarda görülen dijital HUD'ları hatırlatıyor.

model-16-topic-car.jpg?h=f8a1886e&itok=S

Direksiyon simidi, altı ve üstü düz olan başka bir sanat eseridir ve çeşitli araç içi kontroller için dokunsal geri bildirim dokunmatik düğmeleriyle birlikte gelir. Bunlar, büyük olasılıkla, ayarlardan sürücünün beğenisine göre bir ayarla değiştirilebilir ve değiştirilebilir. Çizginin her iki ucunda, arkadaki yolu yansıtmak için iki yüksek çözünürlüklü kamera kullanan esasen dikiz aynaları olan iki ekran daha var.

Arkaya kadar uzanan genişletilmiş orta konsola yerleştirilen 13 inçlik bir başka ekran ile ikinci sıradaki yolcular da teknolojiden nasibini alıyor. Bu ekran ayrıca navigasyon, koltuk ayarı, üç bölgeli klima kontrolü ve on bir hoparlörlü HD ses sistemi için kontrollere sahip.

1677-HP Ve Sekiz Bardaklık Müthiş Bir Kombinasyon!

Ah, evet kesinlikle öyle. Gemera'daki sekiz bardaklık durumu hakkında zaten çok şey okumuş olabilirsiniz. Ama akıllara durgunluk verdiği için tekrar anlatmak zorundayız. Koenigsegg dört kapılı hiper arabadaki tüm yenilikçi ve sofistike unsurlar arasında, bardak tutucuları akıllara durgunluk veriyor!

model-19-topic-chassis.jpg?h=f8a1886e&it

Sekiz tane var (Evet! Her yolcu için iki tane). Ve her yolcu, ısıtılmış ve soğutulmuş bir bardak tutucuya sahip olur. Daha ne isteyebilirsiniz ki?! Ve sıcak ve soğuk içecekleriniz, 1.677 HP Gemera tüm cehennemi ortaya çıkardığında ve iddia edilen 1,9 saniyede 0-100 km/s hıza ulaştığında, güvenli bir şekilde tutucularında sabitlenir.

Güç aktarma organı, Koenigsegg'in tek hızlı doğrudan tahrikli şanzımanı aracılığıyla dört tekerleğe güç gönderen üç elektrik motoruna bağlı küçük dost dev olarak da bilinen ünlü sıralı turboşarjlı 2.0 Litrelik sıralı üç motordan oluşur. Tek başına motor 592 hp ve 443 lb-ft tork pompalar. Elektrik motorlarını da eklediğinizde, dört "rahat" koltukta oturan 1.677 hp ve 2581 lb-ft'lik bir canavar ortaya çıkıyor!

Şimdiye Kadar Sadece 300 Devrimci Gemera Yapılacak

Koenigsegg, dört koltuklu hiper arabasından sadece 300 adet üretecek. Resmi fiyatlandırma detaylandırılmamış olsa da, Gemera'nın 2 milyon dolara yakın bir yerden başlaması bekleniyor. Otomotiv harikalığının bir karışımı için makul bir talep fiyatı olduğunu söylüyoruz.

Kaynak: Koenigsegg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.