Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 2 Aralık , 2022 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 2 Aralık , 2022 İnternet, Lindsay Lohan'ın "Korkunç" Yeni Pepsi Reklamı Hakkında Ne Düşüneceğini Bilmiyor, Ama Dürüst olmak gerekirse, Oldukça Harika Ateşli Kız Yaz geçti. Christian Girl Autumn sıkıca dikiz aynasında. Şimdi Lindsay Lohan Rönesans Kışı millet ve internet bundan daha mutlu olamazdı. Bilmiyorsanız, Lindsay bu yıl en iyi hayatını yaşıyor. Netflix tatil filmi Falling for Christmas'ın vizyona girmesinden hemen sonra, tüm basın görünümlerini gerçekten öldürüyor. Hatta bir Freaky Friday devam filmi ile dalga geçti! Ancak LiLo'nun hak ettiği geri dönüşünün ötesinde, insanlar onun Pepsi için yönettiği bu tuhaf derecede keyifli tatil reklam kampanyasına daha da takıntılı olabilir. Görünüşe göre Pepsi ve süt mevsimi. Ya da Lindsay'in videoda dediği gibi: "Pilk!" Ve kurabiyeler. Reklamda, Lindsay kükreyen bir şöminenin önünde bir bardağa bir kutu Pepsi döküyor ve kameraya doğru "güzel" diyor. Daha sonra Pepsi'yi sağlıklı bir sütle doldurur ve buna "yaramaz" der. İşin garibi, burada paketten çıkarılacak sandığınızdan daha çok şey var. Yeni başlayanlar için, evet, Noel Baba kıyafeti, Mean Girls'teki "Jingle Bell Rock" sahnesine bir selam niteliğindedir - ancak bu, daha az parlak ve daha çok... şok edici derecede pahalı bir reklam kampanyası veriyor. Kelimenin tam anlamıyla kendi başına ikonik olan "Bu bir kirli gazoz, Noel Baba" dediği daha uzun bir YouTube versiyonu da var. İnsanlar, görünüşe göre herkesin yapmak için can attığı tek şakayı yapmak için yorumlara akın etti. Bu arada Twitter'da Lindsay'in hayranları, Kasım ayı başlarında New York Knicks basketbol maçında görüldüğünde elinde tuttuğu mükemmel konumlandırılmış Pepsi şişesine dikkat çekmeden edemediler. Aslında Pepsi ile yaklaşmakta olan ortaklığının bir işareti olsun ya da olmasın, yine de mükemmel dedektiflik! Ama Lindsay ve Pilk'e sarsılmaz desteğini gösteren, Mean Girls'ün rol arkadaşı Jonathan Bennett de dahil olmak üzere tüm insanlar için... ...bu konseptin arkasında duramayan pek çok kişi vardı. Henüz iki ile ikiyi bir araya getirmediyseniz, "Pilk and Cookies" kampanyasının tamamı, insanların sodalarına krema ve diğer çeşitli tatlandırıcıları karıştırmaya başladığı bu yılın başlarında TikTok'u kasıp kavuran "Dirty Soda" trendinden yararlanıyor. Utah'ın ünlü gazoz dükkanlarından esinlenilmiştir. Birkaç yorumcunun belirttiği gibi, Pepsi sütü bir Lindsay Lohan icadı değildir. Ve yorumlarda Pilk'e şiddetle karşı çıkan pek çok kişi olduğu gibi, süt ürünleri ve sodayı birleştirme konseptinin aslında yeni bir şey olmadığını belirtmekte fayda var. Limon-kireç sodası ve sütün bir karışımı olan Doodh soda, Pakistan ve Kuzey Hindistan'da yüzyıllardır popüler bir yaz içeceği olmuştur. Gastro Obscura'ya göre, sodalı su ile sütün "bir zamanlar sağlıklı, besleyici bir kombinasyon olarak kabul edildiği" 1880'lerin Viktorya dönemi İngiltere geleneğine dayandığı bile söyleniyor. Tüm bunları söylemek için, Lindsay'e bir ara verin ve kızın Pepsi sütünün (ve parasının) tadını çıkarmasına izin verin millet. Sonuçta, insanlar bu şeyleri gerçekten seviyor. Henüz kendim için denemedim, ancak bunu en kısa sürede yapmak için Bayan Lohan'dan resmen etkilendim. Kaynak: BuzzFeed Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.