Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2022'de Satın Alabileceğiniz En İyi 10 Üç Tekerlekli Motosiklet


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022'de Satın Alabileceğiniz En İyi 10 Üç Tekerlekli Motosiklet

Birçokları için üç tekerlekli bisiklet, bir arabanın tüm dezavantajlarını bir motosikletin tüm dezavantajlarıyla birlikte sunar: trafiği filtreleyemezsiniz ve ıslanır ve üşürsünüz! Ancak, pratik nedenlerle üç tekerlekli bisiklete binen birçok insan var ve sadece bu değil, bizi üç tekerlekli bisiklet hakkındaki görüşümüzü tamamen gözden geçirmeye zorlayan yepyeni bir üç tekerlekli motosiklet nesli var. Üç tekerlekli motosikletlerin birkaç konfigürasyonu vardır:

Harley Davidson Servicar tarafından özetlenen geleneksel tek tekerlek önde, iki arkada tekerlek ve daha yakın zamanda Tri-Glide tarafından. aynı şirket. Ardından, Can-Am tarafından özetlendiği gibi, önde iki tekerlekli bir trike motosikleti olan ters bir çözüm var. Bununla birlikte, önde yan yana monte edilmiş iki tekerleğin bulunduğu, motosikleti geleneksel iki tekerlekli bir araçtan daha geniş olmayan, ancak yolda olsa bile büyük ölçüde geliştirilmiş kavrama ve denge sunan yeni nesil üç tekerlekli araçlar var. artan karmaşıklık ve ağırlık gideri.

AA13PJG3.img?w=768&h=432&m=6

Harley-Davidson CVO Tri-Glide - 49,999 $

Harley-Davidson CVO Tri-Glide, 1932 ile 1973 yılları arasında üretilen ünlü Servicar'ın manevi halefidir. Servicar, küçük işletmeler için ticari bir çözüm olarak tasarlanmış olsa da, TriGlide tamamen bir eğlence motosikletidir. Harley Davidson v-twin motorun 116cu.in versiyonuyla güçlendirilen TriGlide, tüm gün boyunca ikiye katlanan tur konforu ve ihtiyaç duyabileceğiniz tüm ziller ve ıslıklarla tüm trike'ların babasıdır. Ayrıca, yaklaşık 50.000 $ 'lık biraz düşük bir fiyat etiketine sahiptir. Harley-Davidson'da ayrıca Milwaukee Eight 114cu.in tarafından desteklenen soyulmuş bir üç tekerlekli bisiklet olan Freewheeler mevcuttur. motor ve önemsiz olmayan 20.000 $ daha az maliyet.

Can-Am Spyder RT - 23,898 $

Can-Am Spyder RT, isterseniz önde iki tekerleği olan ancak aynı gün boyu aynı tur konforu ve pratikliğine sahip ters Harley TriGlide'dır. 998cc BRP-Rotax V-twin motor 106 beygir gücü üretiyor ancak altı vitesli manuel şanzımanla 929 pound ağırlığı çekmesi gerekiyor. Garip bir şekilde, ikiz ön tekerlekler, Harley TriGlide'a kıyasla Can-Am'ı yönlendirmek için gereken çabayı azaltır ve Harley'in yarısı kadar maliyete sahipken konfor en üst düzeydedir.

Can-Am Spyder F3-T - 21,999 $

RT çok büyükse, çok daha sportif bir teklif olan Can Am Spyder F3-T de var. Spyder RT'den çok daha hafif değil, tam tur modeli olmadığı için çok daha küçük görünüyor. F3-T, 115 beygir gücü üreten üç silindirli, 1330cc motora sahiptir. Can-Am ayrıca bir miktar pratiklik için ABS, çekiş kontrolü, yarı otomatik altı vitesli şanzıman, ayarlanabilir arka hava süspansiyonu, stabilite kontrolü ve yan çantaları da ekledi. Küçük ekrandan iyi rüzgar koruması ve piyasadaki en güzel üç tekerlekli bisiklet olmasa da, daha iyi performans bir yana Harley Freewheeler'dan çok daha modern bir görünüme sahip kesinlikle ayırt edici.

Yamaha Niken - 15,999 dolar

Yamaha Niken, motosiklette kediyi gerçekten güvercinler arasına sokan bisiklettir. Şişirilmiş bir tur bisikleti veya scooter'ın aksine, ilk "spor üç tekerlekli" buradaydı. Yamaha Niken, temel olarak, bisikletin köşelerde eğilmesine izin veren karmaşık (ve ağır) çift ön tekerlek düzenine sahip bir MT-09 çıplak spor bisikletidir. Ön süspansiyon düzeni Kymco CV3'ünkine benzer (aşağıya bakın), tekerlek başına iki çatal ayağı vardır, bu da Niken'e çok ağır bir ön uç görünümü verir, ancak tekerlekler gidondan daha geniş değildir. Özellikle gevşek veya kaygan yüzeylerde fren yaparken ön tekerleklerden şaşırtıcı bir tutuş ve akıllı süspansiyon, bisikleti köşelere yaslamak için yeterli hareket mesafesine sahiptir ve sürücünün dizini kolayca indirmesini sağlar. Pazar arayan harika bir motosiklet.

Polaris Sligshot - 35,799 $

Araba mı yoksa üç tekerlekli bisiklet mi? İki geniş aralıklı ön tekerleğe ve tek, tahrikli, arka tekerleğe sahip olan Can-Am trike modelini takip eder. Polaris Sapan ile farkı, tam boy bir ön cam ve çıkarılabilir tavan şeklinde bir direksiyon simidi ve isteğe bağlı tam hava koruması ile tamamlanan yan yana oturma düzenidir. 2.384cc, dört silindirli motordan gelen muazzam güç - tam olarak 173 beygir gücü, Sapan'ı 125mph'lik bir maksimum hıza itiyor. ABS, çekiş kontrolü, elektronik denge kontrolü ve hatta hidrolik direksiyon dahil olmak üzere tam elektronik sürücü (sürücü?) yardımları. Bu muhtemelen bir araba koltuğunda otururken bir motosiklete en yakın olanıdır.

Can Am Ryker - $8,999

Pazarın genç ucunu sıkıca hedefleyen Can-Am Ryker, Can-Am serisindeki en küçük modeldir, ancak hiçbir şekilde en az heyecan verici değildir. Spyder modellerinden çok daha hafif ve çevik olmasına rağmen, çift silindirli 600cc (50 beygir gücü) veya kademesiz bir CVT şanzımanla sürülen üç silindirli 900cc (82 beygir gücü) motor seçenekleriyle yine de heyecan uyandırabilir. Gösterişsiz, son derece basit: sadece atlayın ve sürün, Ryker'ı daha genç veya daha az deneyimli binici için mükemmel hale getirin. Gövde panellerini bile rengi değiştirmek için değiştirebilirsiniz ve ışıklardan arkadan lastik gıcırtısı kalkışları yapmak yüzünüzde kocaman bir sırıtış yaratır.

ScooterlarYamaha Tricity - 10.740$

Adından da anlaşılacağı gibi, Yamaha Tricity kentsel ortam için tasarlanmıştır. İlk olarak 2014 yılında 125cc'lik bir motorla piyasaya sürüldü, bu kısa süre sonra tüketici talebi nedeniyle genişletildi ve Tricity artık 155cc veya 292cc tek silindirli motorla sunuluyor. Piaggio MP3 500 veya Gilera Fuoco gibi, motosikletin virajlarda eğilmesine izin veren yenilikçi bir ön süspansiyona sahiptir, ancak çok daha basit ve bu nedenle üretimi daha ucuz ve daha hafiftir.

Kymco CV3 - 14.000 $

Ultra şık ve güçlü Kymco CV3, şehir içinde ve dışında etkileyici performans için paralel ikiz, 550cc motora sahiptir. Ön süspansiyon CV3'ün eğilmesine izin verir ancak tekerlek başına iki olmak üzere dört çatal ayağıyla ağır görünür. Ancak yolda, ikiz ön tekerleklerin sunduğu ek güvenlik ve stabilite ile iyi bir yol tutuşu bisikleti olduğunu kanıtlıyor. Kymco Tayvanlı bir üreticidir ve mühendislik kalitesi ve ürünlerinin uygunluğu ve bitişi konusunda çok iyi bir üne sahiptir.

Piaggio MP3 500 - 9,999 $

Vespa'nın yapımcılarından Piaggio MP3 500 geliyor. Adından da anlaşılacağı gibi, 40 beygir gücü üreten 500cc tek silindirli bir motorla çalışıyor ve hem ABS hem de çekiş kontrolü ile birlikte eğilmesini sağlamak için bağımsız yaylı ön tekerleklere sahip. köşelerde. Tüm Piaggio ürünlerinde olduğu gibi, MP3 500 mükemmel ergonomi ile güzel bir şekilde inşa edilmiş ve hızlıdır, bu bir scooter için fiyatın yüksek olacağı anlamına gelse bile.

Gilera Fuoco - 9.700 Dolar

Piaggio MP3 500 ile aynı ahırdan Gilera Fuoco 500, bu bisikletle aynı koşu donanımını paylaşıyor ancak üç tekerlekli, eğimli scooter dünyasında daha sportif bir seçenek olmayı başarıyor. Önde iki tekerleğin kullanılması fazla karmaşık gibi görünebilir, ancak virajlarda olduğu kadar fren yaparken de büyük ölçüde iyileştirilmiş kavrama sunarken, bağımsız olarak yaylı kalmaları, engebeli yol yüzeyleriyle mükemmel bir şekilde başa çıkabilmeleri anlamına gelir. Gilera ayrıca, durduğunuzda ayaklarınızı yere koymanıza gerek kalmadan bisikleti dik tutan otomatik bir kilitleme mekanizmasına sahiptir. Harekete geçmek için gaz kelebeğini çevirmek kilidi açar ve ayrıca park ettiğinizde yan ayaklık ihtiyacını ortadan kaldırmak için kilitlenebilir.

SSS

S: Bir trike motosikletinin maliyeti nedir?

Harley Davidson CVO TriGlide'a 50.000 $'a kadar üç tekerlekli bir motosikleti birkaç bin dolara kadar satın alabilirsiniz.

S: Üç tekerlekli bisiklet, motosikletten daha mı güvenli?

Kesinlikle çok daha dengelidirler ve daha iyi viraj alma ve frenleme tutuşu sunarlar, ancak diğer yandan, yeni tür dar paletli üç tekerlekli bisikletler iki tekerlekli motosikletler kadar iyi olsa da, normal iki tekerlekli araçlar kadar manevra kabiliyetine sahip değildirler.

S: Hangi motosiklet trike en iyisidir?

Bu, onunla ne yapmak istediğine bağlı. Şehirde gezmek mi yoksa bisiklete binmek mi? O zaman scooter trike'lerinden biri en iyisidir, ancak açık yola çıkıyorsanız, bir Harley, Can Am veya Polaris en iyisi olacaktır.

S: Trike motosiklet kullanmak zor mu?

Kesinlikle hayır. Can Am Ryker'ın otomatik şanzımanı varken, tüm scooter'lar döner ve hareket halindedir. Ayrıca, bir trike üzerinde denge kurmayı öğrenmek zorunda değilsiniz!

S: Dolu bir araba ehliyetiyle üç tekerlekli bisiklet kullanabilir miyim?

Evet, tam ehliyetle üç tekerlekli bisiklet sürebilirsiniz.

Kaynak: TopSpeed

motorcycle-7156574.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.