Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Havalı Corvette Rengi Hangisi? İşte Araba Severler Ne Diyor


Önerilen İletiler

  • Admin

En Havalı Corvette Rengi Hangisi? İşte Araba Severler Ne Diyor

Sekizinci nesil Chevy C8 Corvette, ortadan motor düzenine sahip ikinci GM üretim aracıdır (merhaba, Pontiac Fiero!) Bununla birlikte, soyunda gemi ortasında bir motor düzenine sahip olan ve ona çalışma dinamiklerini veren ilk modeldir. Almanya ve İtalya'nın sunduğu en iyiler arasında. Chevy'nin C8 Corvette için ünlü 6.2 litrelik LT2 itme çubuğu V8 motorunu elinde tutma kararına rağmen, yine de 495 beygir gücü ve 465 lb-ft tork pompalıyor, doğal olarak emişli bir V8 değirmeni için muazzam bir başarı.

AA13GZKL.img?w=768&h=431&m=6

Gücü yalnızca arka tekerleklere gönderen tamamen yeni Tremec TR-9080 sekiz vitesli çift debriyajlı şanzımanla donatılan C8 Corvette, pantolonu yanıyormuş gibi hızlanabilir. Car and Driver sıfırdan 60 mph'ye 2,8 saniyede ve çeyrek mili 11.2 saniyede 122 mph'de iddia ediyor ... gerçek mavi bir Amerikan spor arabası için oldukça nippy.

Yine de hardcore meraklıları, C8 Corvette'te uygun bir manuel şanzımanın bulunamamasının üstesinden gelemediler ve bu bizi düşündürdü: Manuel bir çubuğun ihmal edilmesi, C8 Chevy Corvette'i atalarından daha az arzu edilir kılıyor mu?

En Havalı Korvet

AA13HsRy.img?w=768&h=431&m=6

ABD merkezli 606 katılımcıyla yaptığımız en son SlashGear anketimiz, C7 Corvette Grand Sport'un en havalı 'Vette' olduğunu ortaya çıkardı. C8'in selefinin %28,71'lik bir oranla her Corvette koleksiyonunda bulunması gereken bir model olduğunu belirtti. C7 Stingray'in "sürmesi eğlenceli, çok yetenekli, ancak güvenilmez bir spor otomobil" (Araba ve Sürücü başına) olarak tanınmasına rağmen, C7 Corvette Grand Sport'un şasi ayarı, keskin stili, günlük pratikliği ve 460 beygir gücü V8 değirmeni, şimdiye kadar ürettiği en havalı 'Vette GM' statüsünü pekiştirdi.

Neredeyse yedinci nesil Corvette Grand Sport kadar havalı, 1990'dan 1995'e kadar üretilen C4 Corvette ZR1. C7 Grand Sport'tan sonra en havalı ikinci olduğu için katılımcıların %21,12'sinin onayını aldı. MotorBiscuit'e göre, C4 ZR1, standart bir C4 'Vette'nin maliyetinin neredeyse iki katıydı, Lotus tasarımlı bir alüminyum süspansiyon sistemine ve 4.5'te arabayı ölü bir duraktan 60 mil / saat'e iten 405 beygir gücünde bir LT5 V8 değirmenine sahipti. saniye.

"En havalı" listemizi oluşturan diğer Korvetler C5 (%11.72), C2 Z06 (%11.39), C3 ZL1 (%10.56), C6 Z06 (%8.42) ve birinci nesil C1 Corvette (8.09) %) 1953'te tanıtıldı. Tamamen yeni Chevy Corvette Z06'nın listeye girmesinin uzun sürmeyeceğini düşünüyoruz. İnanılmaz bir 8.600 rpm'ye dönen düz düzlem krank mili donanımlı 5.5 litrelik LT6 V8 ile yeni Z06, C8 Corvette'in en iyi yinelemesidir.

Kaynak: SlashGear

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.