Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

K-Speed, Gezegendeki En Seksi Honda Süper Yavrusunu Doğuruyor

Şimdi, en azından ABD'de kim - "En iyi insanlarla bir Honda'da tanışırsın" sloganını hiç duymadı mı? Eski Süper Yavru'nun anılarını eski günlerden geri getirmeli. İronik olarak, bu kampanya, Amerikalıların motosiklet algılarını sonsuza dek değiştiren en büyük faktördü. 64 yıl sonra; bu miras bugün hala yaşıyor. Yaygın olarak şimdiye kadar üretilmiş en ünlü motosikletlerden biri olarak kabul edilir; Honda SuperCub stiline yepyeni bir bakış attı; ünlü özel motosiklet üreticisi K-Speed sayesinde.

AA13FvOk.img?w=768&h=512&m=6

Soichiro Honda ve Takeo Fujisawa tarafından tasarlanan ilk Super Cub, Tokyo merkezli şirketin onuncu yıldönümünü kutlamak için 1958'de tanıtıldı. Tasarımcılar için Cub'ın "insanların hayatında yararlı bir rol oynaması" amaçlandı.

İki zamanlı bir çağda doğmuş, santrifüj kavramalı dört zamanlı 50 cc'lik bir modeldi (scooter'ların aksine iterek çalıştırılabilir). Gidonlardaki debriyaj kolunun kasıtlı olarak kaldırılması, tek elle sürüşü kolaylaştıran bir hareket - Japon teslimatçıların genellikle omuzlarında bir yığın erişte kutusunu dengelemekle meşgul olmasını kolaylaştırdı.

Cub ayrıca rüzgara ve hava koşullarına karşı koruma sağlayabilecek rahat bir bacak korumasına da sahipti. Fikir, şehirler ve kırsal alanlarla başa çıkabilmesi gereken bir tasarım bulmaktı. Teknik bilgiye sahip olmayan veya gelişmiş araçlara erişimi olmayan kişiler için bile bakımı ve üzerinde çalışılması kolay olmalıydı. Güvenilirlik özündeydi. Super Cub aynı zamanda plastiğin iki tekerlekli dünyada yaygınlaşmasına ve kullanılmasına katkıda bulunan modeldi.

43 mil / saat azami hıza sahip Super Cub, Japonya'daki ekonomik durgunluk ve debriyaj sorunları nedeniyle ne yazık ki yavaş bir başlangıç yaptı, ancak model kendisini güvenilir ve düşük bir hız arayanlar için tercih edilen seçenek olarak kurmayı başardı. bakım aracı. Yavaş yavaş satışlar yükselmeye başladı.

Super Cub, 1959'da ABD pazarına sadece 295 $'lık bir liste fiyatıyla geldi, genç West Coast sörfçülerini hemen kazandı ve Honda'nın Amerika'daki büyük projelerinin yolunu açtı. 1960, elektrikli start ile C102'nin gelişini kutladı.

O zamanlar Super Cub'ın en popüler versiyonu, 1980'lerin ortalarına kadar üretimde kalan 1966 C50 idi. Bugün Super Cub üretimde kalmaya devam ediyor ve tüm zamanların en çok satan motosikleti oluyor; 160 ülkede 100 milyon adet sattı.

Bu şık yeni motosikletler Tay yan kuruluşu tarafından üretilmiş olsa da, K-Speed, merkezi Japonya'da bulunan popüler bir özel mağazadır. Şimdiye kadar Super Cub'ın 70'in üzerinde özel modelini üretti. En dikkat çekici olmasa da, bu yeni doğanlar sadece stil açısından kupayı kazanabilirler.

Honda Super Cub, kişiselleştirmeye uygun basit bir motosiklettir ve K-Speed, uzun süredir performansını artırmak için egzoz sistemleri gibi bazı aksesuarlar sunmaktadır. Ancak bu sefer bir adım daha ileri gitmek istedi ve bunu Honda Super Cub'a kapsamlı bir şekilde uyan eksiksiz bir tasarım oluşturarak yaptı. Geniş saran çamurluklarla, temel fikir 1940'ların yarış bisikletlerini taklit etmekti.

Bu özel Super Cubs, dış yüzeyinin altında, dört vitesli bir şanzımanla eşleştirilmiş 109.5cc tek silindirli hava soğutmalı motorla denenmiş ve test edilmiş mekanik özelliklere sahiptir. K-Speed'in Süper Yavruları, 10 kat daha pahalı motosikletlere karşı kendini koruyabilecek muhteşem bir düzene sahip olmak için on binlerce dolar harcamanıza gerek olmadığını gösteriyor.

Motosikletlerin öne çıkan özellikleri arasında, etrafı saran ön çamurluk ve merceksi jant izlenimi veren tekerlek jant kapakları yer alıyor. Bu parçalar ağırlığı kontrol altında tutmak için ABS plastikten yapılmıştır, ancak K-Speed Super Cub'a bakıldığında klasik sacdan yapılmış izlenimi verirler.

K-Speed, hiçbir şeyin gözü vücut hatlarından uzaklaştırmaması için grafik içermeyen temiz bir stil ile gitti. Yeni ön ve arka disk frenler - orijinal kampanaların aksine - Cub'ın fren performansını önemli ölçüde artırır. Dahası, revize edilmiş egzoz, 109cc'lik tek akciğere biraz daha fazla havlama verir.

Güncellenmiş amortisörler, uzatılmış salınım kolu ve klasik Firestone kauçuğuna sarılmış 17 inç karbon fiber katı disk tekerleklerle K-Speed Super Cub harika bir duruş sergiliyor. Son olarak, proje yeni gidonlar, ayaklıklar, şalter ve hız göstergesi ile tamamlanmıştır. Özetlemek gerekirse, normal 2022 Honda Super Cub sizi heyecanlandırmıyorsa, K-Speed'in bu tarihi ve ikonik modelinin bu zarif ve seçkin versiyonları tam size göre olabilir.

Kaynak: TopSpeed

k-speed-honda-motosiklet.jpg

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.