Gönderi tarihi: 24 Ekim , 2022 2 yıl Admin En İyi 10 Çift Spor Motosiklet Üreticisi Pist için en iyi spor bisikleti aramak için Harley'e gitmezsiniz. Tıpkı tam donanımlı bir tur bisikleti için Ducati'ye dönmeyeceğiniz gibi. Bir bisiklet satın almak söz konusu olduğunda, yapmak istediğiniz tarz için en iyi performansa sahip bisikletler ürettiği bilinen üreticiye gidersiniz. Yine de çift spor motosikletler benzersiz bir kategoridir. Bu bisikletler, performans veya güvenilirlikten ödün vermeden yoldan toprağa sorunsuz bir şekilde gitmelidir. Bu üreticiler bunu anlıyor. Her biri kaliteli bir üretim geçmişine sahip olan bir sonraki çift spor motosikletiniz için bu on üreticiye başvurun. Husqvarna Husqvarna 1903'te piyasaya çıktı. Şirket, 60'lı ve 70'li yıllarda en yüksek popülerliğe ulaştı. Bugünlerde şirket en çok kir bisikletleriyle tanınıyor. Pazar payının çoğunu geri almak için şirket, Brembo, Keihin ve WP gibi üst düzey parçalardan yararlanıyor. Mevcut mülkiyet sayesinde KTM ve Husaberg motosikletlerinin etkilerini göreceksiniz. Aynı ana şirket, üç şirketin de sahibidir. Şirket, 2017 yılında enduro model serisini tanıtarak yeni bir alana girdi. KTM KTM markası, arazi, motokros ve süper kros performansı için birçok ödül kazanarak büyük beğeni topladı. Şirket, rekabete uygun motosikletler üretmeye öncelik veriyor. Aynı zamanda, Japon motosiklet üreticilerinin trendlerini de belirlemez. Meraklıların elde ettiği şey, kalabalığın arasından sıyrılan ve daha iyi performans gösteren bir bisiklet serisidir. Örneğin KTM, alüminyum çerçeveler yerine krom-moly çelik çerçeveleri kullanmayı tercih ediyor. Tabii ki, şirketin parlak turuncu marka rengi sayesinde de öne çıkacaksınız. Her bisiklette yol alıyor gibi görünüyor. Şirket etkileyici bir ikili spor bisiklet serisine sahip olsa da, aynı zamanda kir, enduro ve macera tur bisikletleri de üretiyor. Bu nedenle, ihtiyaçlarınıza tam olarak uyan bir şey bulacağınızdan emin olabilirsiniz. Kawasaki Motosikletlerin Kawasaki Industries'in çok küçük bir parçası olduğunu biliyor muydunuz? Havacılık, trenler, jet motorları, nakliye, robotik ve ağır makineler gibi bölümler var. Motosiklet söz konusu olduğunda, Japonya'nın dört büyüklerinden biridir. Yarış pistinde ve spor bisiklet üretimiyle adını duyurmuş olsa da, Kawasaki'nin ürettiği tek bisiklet türleri bunlar değil. Kapsamlı bir kir, ikili spor ve macera bisikletleri serisine sahiptir. Kawasaki'nin büyüklüğü ve mali desteği, kapsamlı araştırma ve geliştirme yapmasına olanak tanır. Biniciler, yolda ve yol dışında kaliteli bir bisiklet sürme becerisine sahip olmaktan yararlanırlar. Suzuki Dört büyük Japon motosiklet şirketinden bir diğeri olan Suzuki, 1909'da ipek endüstrisi için endüstriyel dokuma tezgahı üreticisi olarak başladı. 1952 yılına kadar motosiklet üretmeye başlamadı. Bu günlerde Suzuki, su sporları ekipmanlarından motosikletlere ve arazi araçlarına kadar her şeyi üreten bir güç sporları şirketidir. Hayabusa tüm dikkatleri üzerine çekse de ikili spor motosikletleri gözden kaçırmayın. Suzuki düzenli olarak toprak ve arazi yarışmalarının zirvesinde yer alır. Hafif, uygun fiyatlı ve dayanıklıdırlar. Firma, pratik ama eğlenceli makineler üretmeye odaklanıyor. Gösterişten yoksun olabilirler, ancak bol miktarda heyecan veriyorlar. Honda 1949'da Honda bir bisiklet şirketi olarak başladı. Daha sonra yanıcı motorlara geçti ve bu da şirketin otomobil ve motosiklet üretmesine yol açtı. Şirketin bir motor şirketi olarak kökleri sayesinde, motosikletleri yarış yarışmalarında sürekli olarak üst sıralarda yer almaktadır. Honda, en büyük ve en yaygın motosiklet modelleri serisine sahip olmanın benzersiz ayrıcalığına sahiptir. Minik mini motosikletlerden GROM'lara, ağır Gold Wing'e kadar herkes için bir şeyler var. Yine de hacmi, kalitesini düşürmez. Honda'lar güvenilirlik konusunda bir üne sahiptir. Ayrıca üzerinde çalışmak kolaydır, bu da onları bütçesi olan biri için harika bisikletler yapar. yamaha Yamaha'nın adını verdiği yarış pistindeydi. 1955 yılında kurulmasından sonra, uluslararası yarışan ilk Japon motosiklet üreticisi oldu. Bu, yolda ve yol dışındaki yarışmalarda rekabet eden bir şirket haline geldi. Şirket bir müzik aleti şirketi olarak başlamasına rağmen, şu anda dört büyük Japon motosiklet şirketinden biridir. Hafif enduro, arazi ve arazi motosikletleri serisi herkes için yeterince ekonomiktir. Ayrıca yeni başlayanlar için eğlenmek için yeterince kolaydır. Ürün yelpazesinde bu kadar çok bisiklet olduğundan, becerileriniz ve deneyiminiz arttıkça kolayca yükselebilirsiniz. SSR 2002 yılında kurulan SSR Motorsports, bu listedeki en yeni şirketlerden biridir. Bununla birlikte, iş hayatındaki kısa süresinde şirket kendisi için oldukça iyi bir isim yaptı. Son teknoloji tasarımları ve çok daha üstün mühendisliği, motosikletlerin ikili spor kalabalığından sıyrılmasına yardımcı oldu. Sahipler, motosikletlerin ötesinde kapsamlı bayi desteğini, olağanüstü müşteri hizmetini ve kapsamlı garantileri takdir ediyor. Model dizisi başlangıçta yalnızca enduro, kir ve çift spor bisikletleri içeriyordu. Daha sonra dört tekerlekli pazarda rekabet etmek için UTV pazarına doğru genişledi. Bu niş bisikletleri kendiniz keşfedin ve manevralarının ne kadar kolay ve ekonomik olduklarının keyfini çıkarın. Beta Kaliforniya'da şarap ülkesinde derinlerde gizlenmiş Beta adında küçük bir motosiklet şirketi var. Onlarca yıldır enduro motosikletlerde uzmanlaştı, ancak ürün yelpazesi büyüdü ve etkileyici bir makine grubuna dönüştü. Şirket şimdi ikili spor, arazi ve deneme bisikletleri üretiyor. Şirketin ABD merkezli olmasına rağmen, tüm bileşenler İtalya'da tasarlanmış ve üretilmiştir. Bu size İtalyan işçiliği ve tasarımıyla birlikte Amerikan ustalığını verir. Sonuç, rekabeti geride bırakan ve aynı zamanda boş zamanlarınızda binmek için eğlenceli olan bir motosiklettir. İster iki zamanlı ister dört zamanlı bir model seçin, yanlış gidemezsiniz. KAY Bu, muhtemelen hiç duymadığınız bir İtalyan motosiklet markasıdır. Ducati ve MV Agusta'yı bir kenara bırakın, Speedy Working Motors (SWM), enduro ve ikili spor pazarına sahiptir. 1971 yılında, iki İtalyan off-road meraklısı şirketi kurdu. Büyük başarıya rağmen, şirket tam olarak toparlanamadı ve 80'lerde mali sıkıntı yaşadı. Neyse ki, biri masthead'i satın aldı ve markayı hayata döndürdü. Şirket, vintage esintili enduro bisikletlerini uygun bir fiyat noktasında satarak büyüyor. Motosikletler, agresif Japon motosikletlerini istemeyen ancak pahalı bir KTM veya Husqvarna için hamuru bırakmaya hazır olmayan benzersiz bir pazar segmentine hitap ediyor. Christini Kir ve ikili spor dünyasının dışındaki sürücüler Christini'ye aşina olmayabilir. Şirket, bu listedeki diğerleri kadar uzun süredir buralarda değil. İlk bisiklet prototipini 1995 yılında geliştirdi. Satışlarına 2001 yılında başladı. Ancak ilk motosikletinin prototipi 2004 yılına kadar sürdü. 2007 yılına gelindiğinde, ilk Christini motosikletleri tüketici pazarına girdi. Bisikletler orman yangını gibi patladı, yarışmalar kazandı, hız rekorları kırdı ve ordunun dikkatini çekti. Bisikletler artık ordu ve ABD Sınır Devriyesi tarafından kullanılıyor. Bisikletler, bu küçük markanın güzelliğini anlayan meraklıların bir kültüne sahiptir. Kaynak: TopSpeed
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.