Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

2024 GMC Sierra EV Denali Elektrikli Pikap Geniş Yelpaze ve Büyük Fiyatıyla Tanıtıldı

Elektrikli kamyonlar büyük bir iş haline geliyor, ancak Hummer EV zevkinize göre biraz fazla bağırıyorsa, beklemeye dayanabilirseniz 2024 GMC Sierra EV Denali Edition 1 biraz daha az gösterişli bir alternatif sunabilir. Ford'un F-150 Lightning'ini, Rivian'ın R1T'sini ve sonunda geldiğinde Tesla'nın Cybertruck'ı da dahil olmak üzere bir dizi başka EV alıcısını almaya hazırlanan Sierra EV, GMC'nin en sadık alıcıları için bir elektrik sahası ve otomobil üreticisi başlıyor en derin ceplere sahip müşterileri hedef alıyor.

AA13ctDg.img?w=768&h=431&m=6

Chevrolet Silverado EV gibi - ve gerçekten de GMC Hummer EV ve Hummer EV SUV - yeni Sierra EV, General Motors'un elektrikli araçlar için Ultium platformunu temel alıyor. Ayrıca bu elektrikli kamyonlar gibi, daha uygun fiyatlı donanımlar showroomlara gelmeden önce en pahalı konfigürasyonda başlayacak. Aslında, 2024 Sierra EV Denali Edition 1, 107.000 $ veya civarlarında ağır bir fiyat olacak.

Yalnızca sınırlı sayıda - hayır, GMC tam olarak kaç tane olduğunu söylemiyor - bu Sürüm 1 triminin rezerve edilmesi, fiyatlandırmayı kitle pazarının başlayabileceği seviyelere düşürmek için alıcının sonraki sürümlerine düşecek. bunu düşün. Bildiğimiz şey, 2025 model yılında hem Sierra EV AT4 hem de Sierra EV Elevation trimlerinin olacağı, ikincisi 50 bin dolardan başlayan düşük fiyat noktasından başlıyor.

Hummer EV'den Daha Geleneksel Bir Pikap Tasarımı

AA13coV6.img?w=768&h=431&m=6

Estetik tanıdık gelse de 2024 Sierra EV tamamen yeni. Kamyonun fiziksel yapısının bir parçası olarak Ultium'un pil takımını kullanan tamamen elden geçirilmiş bir tasarım ve bu nedenle Silverado EV ile hiçbir sac metali paylaşmıyor. Kabin ve standart 5 fit, 11 inç yatağı bir araya getirerek daha az kesim çizgisi varken, Denali Edition 1 döşemesi 24 inçlik etli tekerlekler alıyor.

Ön pano, geleneksel ızgarayı yeni bir kalkan ve bol miktarda animasyonlu LED aydınlatma ile değiştiriyor. Bu aynı zamanda bir pil şarj durumu ölçer olarak da işlev görür. Büyük bir Power eTrunk frunk, iki tahliye ile standart olarak sunulurken, yatakta kayan kilitlenebilir bir tonaj kapağı bulunur. GMC ayrıca MultiPro bagaj kapağını ve MultiPro Midgate'i ilk kez dahil ediyor.

İkincisi, kabine 60/40 oranında bölünür ve arka koltuklar katlandığında, bagaj kapağı yukarıdayken yatak 9 feet'e kadar uzanır. Bu arada aşağı bırakın ve bu 10 fit ve 10 inç'e kadar uzanır. Daha uzun eşyalar için arka kabin camı da çıkarılabilir.

Kabin Lükse Dayanıyor

AA13ckXQ.img?w=768&h=431&m=6

İçeride, tüm Denali modellerinde olduğu gibi, odak noktası dağınık bir şantiyeye uygun bir şeyden çok lükse dayanıyor. 16,8 inç dikey en boy oranına sahip dokunmatik ekran, alt kenar boyunca yerleşik bir ses düğmesi ve fiziksel iklim kontrolleri ile ön panele hakimdir. Sürücü, 11 inçlik bir dijital gösterge paneli ve 14 inçlik renkli bir baş üstü ekranı (HUD) alır.

İlgili video: 2024 GMC Sierra EV Denali İlk Bakış: GMC'nin Üçüncü EV'si

GMC'nin bilgi-eğlence sistemi, organize edilebilir simgeler ve orta ekranda üç uygulamalı bölünmüş ekran görünümü ve kümedeki değiştirilebilir grafikler dahil olmak üzere farklı düzenleri destekler. Kamyonun çevresinden 14'e kadar farklı kamera görüntüsü desteği var ve GM, Ultifi platformunu yazılım güncellemelerini, düzeltmeleri ve yeni özellikleri zorlamak için kullanacak.

Açık gözenekli ahşap ile birlikte Galvano füme krom, parlak siyah kaplama, deri ve diğer yüzeylerde benzersiz borular ve kapitone ve kazınmış paslanmaz çelik hoparlör gibi UV ve IR kaplamalı panoramik sabit cam tavan Denali Edition 1 kaplamasında standarttır. standart Bose ses sistemi için ızgaralar. Daha fazla ahşabın altına gizlenmiş kablosuz telefon şarj cihazı standarttır.

400 Mil'e Kadar Elektrik Menzili

AA13ctDn.img?w=768&h=431&m=6

GMC, 2024 Sierra EV Denali Edition 1'in tam şarjla 400 mile kadar elektrik menziline sahip olması gerektiğini ve 350 kW'a kadar DC hızlı şarjı destekleyeceğini söylüyor. O zaman uygun bir şarj istasyonu bulun ve 10 dakika sonra eklenen 100 mile kadar menzile bakıyorsunuz. Bu arada, fişsiz ve otomobil üreticisinin söylediğine bakıyorsunuz, şimdiye kadarki en hızlı fabrika Sierra.

Standart çift motorlu, dört tekerlekten çekiş konfigürasyonundan 754 beygir gücüne ve 785 lb-ft torka sahip olacak. Normal, Çekme/Haul, Off-Road ve özelleştirilebilir My Mode ayarlarıyla birleştirilen Max Power sürüş modunda, 4.5 saniyenin altında bir GMC tarafından tahmin edilen saatte 0 ila 60 mil koşu yapacak. Hummer EV'deki zaman sınırlı Watt'tan Özgürlük moduna farklı olarak, Sierra EV'nin Maksimum Güç modunu ne kadar süre aktif tutabileceğiniz konusunda bir zaman sınırı yoktur.

Daha iyi manevra kabiliyeti için dört tekerlekten yönlendirme ve hava sürüşüne uyarlanabilir süspansiyon standarttır. Kamyonun düşük hızlarda yana kaymasını sağlayan Yengeç Yürüyüşü de destekleniyor. EV'yi fren pedalına dokunmadan tamamen durdurabilen tek pedallı bir sürüş modu olacak ve direksiyon simidindeki Değişken Regen on Demand kürek, Cadillac Lyriq'te olduğu gibi yavaşlama/şarj dengesini dinamik olarak ayarlıyor.

Bol Sürücü Yardımı ve Güç Teknolojisi

AA13c9Kg.img?w=768&h=431&m=6

Ayrıca bu amiral gemisi donanımında standart olan, GM'nin eller serbest sürücü yardım teknolojisi Super Cruise'dur; Kuzey Amerika'da 400.000 milden fazla otoyolda çalışır ve otomatik şerit değiştirme ve treyler desteği ile "gelişmiş" versiyondur. Sierra EV Denali Edition 1, standart olarak takılan treyler paketi sayesinde 9.500 pound'a kadar treyler kapasitesi ve 1.300 pound'a kadar taşıma yükü için derecelendirilmiştir.

Power Station Pro, koltuk, kabin ve yatağın etrafına yayılmış 10 çıkışa kadar 10,2 kW'a kadar araç dışı güç için isteğe bağlı Ultium Power Bar ile birlikte çalışır. Bu, hem 120 volt hem de 240 volt seçenekleri ve Sierra EV'nin aküsünden başka bir elektrikli aracı şarj etme potansiyelini içerir.

GM Energy Ultium Home aracılığıyla sağlanan çift yönlü bir ev şarj cihazıyla, ayrıntıları şu anda yetersiz olsa da, kamyon, GMC'nin iddialarına göre 21 güne kadar bir kesintide veya bir bütün olarak temel ihtiyaçlara güç sağlayabilecek. 7 güne kadar ev.

Pahalı, Ama Daha Uygun Fiyatlı Sierra EV Modelleri Geliyor

AA13c9Kh.img?w=768&h=431&m=6

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, 2024 GMC Sierra EV Denali Edition 1, sınırlı tedarikin yanı sıra çok pahalıdır. Rezervasyonlar bugün açılıyor ve GMC'nin tahmin ettiği erken 2024 teslimatlarından çok önce dolu olduklarını hayal etmek zor değil. Aslında, otomobil üreticisi - spesifikasyon ve fiyatlandırma çakışmasına rağmen - bu kamyonun Hummer EV'den daha popüler olacağını tahmin ediyor, hatta daha geleneksel alıcı alıcılara ve araçlarını gerçekten kullanmak isteyenlere hitap etmekten bahsetmiyorum bile. , iyi, bir kamyon.

Altı rakamı olmayanlar için, 2025 model yılında daha erişilebilir donanımlar olacak. Buna GMC'nin popüler AT4 off-road paketini temel alan 2 inç fabrika asansörü, dört tekerlekten direksiyon ve Crab Walk desteği ile 2025 Sierra EV AT4 ve 2025 Sierra EV Elevation giriş seviyesi modeli dahildir. GMC, kamyonun daha ucuz versiyonlarının amiral gemisi ile aynı menzili, performansı ve kapasiteleri sunmasını beklememekle birlikte, ikincisinin yaklaşık 50 bin dolardan fiyatlandırılacağını söylüyor.

Kaynak: SlashGear

 

2024-GMC-Sierra-Denali-ev.jpg

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.