Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Eylül , 2022 Admin Gönderi tarihi: 24 Eylül , 2022 Ferrari'nin ilk dört kapılı SUV'si her mevsim için şahlanan bir at Geçtiğimiz 75 yıl boyunca, Ferrari'lerin her zaman iki kapısı oldu - veya Formula 1 makinelerinde kapı yok - ve her zaman yere çok alçakta oturdular. Purosangue değil. Bu, dört kişiyi yoldan çıkarabilen bir Ferrari, faydadan çok spora önem veren bir süper SUV. Evet, Ferrari sonunda Bentley, Lamborghini, Rolls-Royce, Lotus, Porsche, Maserati ve Aston Martin'e egzotik bir rozete sahip yüksek kenarlı bir performans otomobili yapımında katıldı. 390.000 £ 'da oldukça pahalıdır, ayak takımını uzak tutmak için tasarlanmıştır. Bu rakamda çok kazanç var. Ancak stil, rekabetten daha az bölücü ve gösterişli. Roma'nın burnuna, F12'nin aerobridge'ine ve 296'nın arka lambalarına selam vererek, görülmesi gereken kıvrımlı, uyumlu ve zarif bir makinedir. Bu, şimdiye kadarki en lissom görünümlü 4×4. Lamborghini'nin Urus'unun tam tersi. Tasarımın en şaşırtıcı unsuru arka intihar kapıları. Arkadan öne menteşeli, bu Ferrari için bir başka ilk. Ve diğer SUV'lardan farklı olarak, doğal emişli 6.5 V12 motor, şanzıman arkada olacak şekilde aksların arkasına orta öne monte edilmiştir ve yüzde 49:51 ağırlık dağılımı sağlar. Bu, asfalt emici aerodinamik hilelere ek olarak, yeni bir aktif süspansiyon sistemi ve karbon fiber tavan, gerçek bir süper otomobil gibi yol almasına yardımcı oluyor. Aynı zamanda, dört tekerleğe de 715 hp güç sağlayan bu segmentteki en güçlü makinedir. Sıfırdan 62mph'ye 3,3 saniye sürer (menzilde bunun yerini aldığı arabadan 0,1 saniye daha hızlı, atış freni tarzı GTC4Lusso ve Aston'un DBX 707 ve Urus Performante ile tamamen aynı) ve en yüksek hız 193mph'nin üzerindedir. En hızlı SUV rekoru sahibi olan DBX 707'den daha hızlı. İçeride, tarihteki en geniş Ferrari ve en cömertçe döşenmiş. Sürücü kokpiti, SF90 Stradale'den ilham almıştır ve yolcu tarafında yansıtılmıştır, böylece kendi ekranları ile hızınızı ve virajdaki g-kuvvetlerinizi izleyebilirler. Çocuklar buna bayılacak. Arka koltuklar bağımsız olarak ayarlanabilir ve Range Rover veya Bentley Bentayga'dan daha az, ancak Maranello yapımı 2+2'den daha fazla alan sunar. Müşterilerin muhtemelen garajda zaten birkaç Ferrari ve aile gezileri için bir Rolls-Royce Cullinen olacak. Ancak Purosangue ile dört kişilik alanı ve bagajları olan hepsi bir arada bir off-road süper arabasına sahip olacaklar. Dilerlerse Laguna Seca turlarını attıktan sonra kayaklarıyla Aspen'e gidebilirler. Ferrari'nin bu segmente katılan son pazar olmasının bir nedeni var - gerçek bir Ferrari gibi görünen ve süren bir SUV yaratmak için teknolojinin geliştirilmesini bekliyordu. Görünüşe göre şirket başarılı oldu. Ferrari, çok az taviz vererek her mevsim için şahlanan bir at yaptı. Ve şimdiye kadarki en çok satan Ferrari olmaya hazırlanıyor. Kaynak: Metro Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.