Zıplanacak içerik

Lamborghini, Sentetik Yakıtların Elektriğe Geçmeye Bir Alternatif Olabileceğine İnanıyor

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Lamborghini, Sentetik Yakıtların Elektriğe Geçmeye Bir Alternatif Olabileceğine İnanıyor

AAZksJy.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu gerçekleşmeyecekse, 2030'ların başında tamamen elektrikli olacak.
Lamborghini, Aventador'un yerine V12 gücüne bağlı kalarak küçülme eğilimine meydan okurken Huracan'ın halefinin motorunun altıdan fazla silindire sahip olduğu şimdiden onaylandı. Her ikisi de daha katı emisyon yönetmeliklerine uymak için hibrit olacak, ancak büyük hacimli motorlar tahrikten büyük ölçüde sorumlu olacak. Sant'Agata Bolognese'den gelen gözetmenler henüz EV çoğunluğa atlamak için acele etmiyorlar.

AA10fRua.img?w=768&h=432&m=6

Lamborghini'nin başı, içten yanmalı motorların kurtarıcısı olarak sentetik yakıtlarda büyük potansiyel olduğuna inanıyor: "Hala bu tür arabalarla sentetik yakıta geçme fırsatımız var." Ancak Winkelmann, bunun ancak mevzuat değiştirilirse gerçekleşebileceğini, bunun da yakında gerçekleşeceğini öngöremediğini belirtti. 57 yaşındaki yönetici, sentetik yakıtlar çekiş kazanmazsa, Lambo'nun 2030'ların başında tamamen elektrikli olacağını söylüyor.

Firmanın içten yanmalı motoru ortadan kaldıran ilk modeli crossover olarak 2028'de gelecek. Bu gerçekleşmeden önce, bir plug-in hibrit Urus'un yıl sonundan önce korumayı kırması bekleniyor. Makyajlı Urus ve Huracan Sterrato, Lamborghini'nin son ICE otomobilleri olarak tarihe geçecek ve her ikisi de önümüzdeki aylarda çıkacak.

İtalyan otomobil üreticisi, 2025 yılına kadar 1,5 milyar Euro'luk bir yatırımla üç model hattını da hibritleyerek CO2 emisyonlarını yarıya indirmeyi hedefliyor. Paranın bir kısmı, elektrikli bir kurulumla birlikte gelen ek donanımın neden olduğu ağırlık artışlarını dengelemek için bir yöntem olarak karbon fiberi daha da geliştirmek için kullanılacak.

Kaynak: TechCrunch

petrol-996617.jpg

Tech Crunch ile yaptığı röportajda Lamborghini CEO'su Stephan Winkelmann, şirketin yanmalı motorların fişini ne zaman çekmesi gerektiğine artık karar vermesi gerekmediğini söyledi. Ana akım markaların önümüzdeki on yılın ortasına kadar Avrupa Birliği'nde ICE'yi sona erdirmekten başka bir yolu olmayacakken, daha küçük markaların fosil yakıtlı arabaları emekli etmek için fazladan bir yılı olacak:

"Bu biraz zor, çünkü Avrupa Parlamentosu yılın başlarında 2035 yılına kadar gaz motorlarını ve dizel motorları ve 2036 yılına kadar Lamborghini gibi daha küçük üreticileri yasaklayacaklarına karar verdi, bu yüzden şimdi karar vermemize gerek yok."

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.