Gönderi tarihi: 5 Ağustos , 2022 2 yıl Admin 2023 Ferrari 296 GTB Satın Alma Rehberi Ferrari, on yıldan fazla bir süre önce bir hibrit ürettiğini ilk duyurduğunda, birçok insan şüpheciydi. Purists, bir Ferrari'nin başka bir şey tarafından desteklenmeden yalnızca bir motorla çalıştırılması gerektiğini düşündü. Ancak, Ferrari LaFerrari 2014'te piyasaya sürüldüğünde eleştirmenler kısa sürede sustu. LaFerrari acımasızca hızlıydı ve inanılmaz derecede güzeldi. Hafif bir hibrit olmasına rağmen, her Ferrari hayranının kalbini anında ele geçirdi. Şimdi, Ferrari bir çentik alıyor. Firma, yalnızca fren yaptığınızda şarj olan hafif bir hibrit yerine iki adet plug-in hibrit model piyasaya sürdü. Tanıtılan ilk Ferrari PHEV, LaFerrari'ye benzeyen 986 beygirlik bir hiper otomobil olan SF90 Stradale idi. Haziran 2021'de tanıtılan 296 GTB, muhtemelen daha ilgi çekici. 296, SF90'ın yaklaşık yarısı kadar maliyete sahip. Bu nedenle, SF90, özel garajların dışında nadiren görülecek bir koleksiyoncu parçasıyken, 296 GTB, Lamborghini Huracán ve McLaren 720'lerle rekabet etmeyi amaçlayan bir "ana akım süper otomobil". Ferrari 296 GTB 9.60 / 10 Ana Özellikler Plug-in hibrit güç aktarma organı Aktif arka spoyler RWD Özellikler Modeli: 296 GTB Motor/Motor: 2,9 litre çift turbo V6/7,45 kWh pil Beygir gücü: 819 beygir Tork: 546 lb/ft Aktarma organları: RWD Şanzıman: 8 ileri çift kavrama Artıları amansız güç İlgi çekici sürüş deneyimi Yalnızca elektrik modu Fiyat aralığındaki diğer tüm süper otomobillerden daha fazla güç sunar Eksileri V8 veya V12 Ferrari kadar iyi gelmiyor Elektrik menzili gülünç Ferrari İçin Önemli Bir Kilometre Taşı 296 GTB geçen yaz piyasaya çıktığında, Ferrari bunun ilk "altı silindirli gerçek Ferrari" olduğu gerçeğine güçlü bir vurgu yaptı. Daha önce, yalnızca 1960'ların ve 70'lerin Dino modellerinde bir V6 motoru vardı ve hiçbir zaman gerçek Ferrari olarak satılmadılar - aslında Dino teknik olarak bir alt markaydı. Ayrıca 296, ilk hibrit Ferrari (ne de ilk plug-in hibrit Ferrari) olmasa da, markanın ilk arkadan çekişli hibritidir. 296'nın RWD düzeni, yolda daha fazla heyecan ve pistte daha iyi performans sağlar. Ayrıca, 296'nın turboşarjları, daha iyi paketleme sağlamak ve ağırlık merkezini düşürmek için silindir sıraları arasındadır. Yine, bu Ferrari için bir ilk. 296 GTB aynı zamanda birçok yeni teknik özelliği de tanıtıyor. Örneğin, X, Y ve Z düzlemlerinin ivmesini ve dönüş hızlarını ölçen 6w-CDS adlı altı eksenli bir sensöre sahiptir. Viraj alma hızını optimize etmek için Kayma Kontrolü ve E-Diff gibi diğer sistemlerle iletişim kurmak için bu verileri kullanır. Her İki Dünyanın En İyisi Ferrari, bir V6 motorunu bir elektrik motoruyla birleştirerek inanılmaz derecede güçlü bir araç yaptı. Ayrı ayrı, 296'nın motoru 654 hp ve motoru 165 hp üretiyor. Toplu olarak bu, 819 bg'ye kadar çıkıyor ve bu da 296'yı fiyat aralığındaki en güçlü 2 kapılı süper otomobil yapıyor (en azından güncellenmiş Tesla Roadster gelene kadar). 296 GTB'nin 7,45 kWh pil takımı, Ferrari'ye göre 15 mil'e kadar tamamen elektrikli sürüşe izin veriyor. Ancak gerçekte WLTP testine göre 10 milden fazla elektrik menzili elde ettiğiniz için şanslısınız. Yine de bu, 296'nın birçok Avrupa şehrinde trafik sıkışıklığından kaçınabileceği ve yalnızca yanmalı araçların yapamadığı günün belirli saatlerinde belirli bölgelerden geçebileceği anlamına geliyor. E-moddayken, 296'nın maksimum hızı 84 mph'dir. Hızlı olması gerekmiyor, yukarıda da değinildiği gibi, elektrik modu en iyi şekilde şehirde dolaşmak ve ayak işlerini yapmak için kullanılır. Ancak motoru çalıştırdığınızda 296 GTB bir canavara dönüşüyor. Ferrari, 0-60 mph'nin 2,9 saniye sürdüğünü, bu arada en yüksek hızın 205 mph olduğunu iddia ediyor. En etkileyici olan, 296'nın 60 mph'nin ne kadar acımasız olduğu. 60-120 mil sadece 3,8 saniye sürüyor, bu dikkate değer bir rakam. Sürücü Odaklı Kabin 296 GTB sonuçta tamamen sürücüyle ilgili. Ferrari Roma'nın aksine, bir grand tourer değil, tam teşekküllü bir süper otomobil. Bu nedenle, yaratık konforu minimumdur. AC ve navigasyon/radyo sistemi gibi temel bilgileri alıyorsunuz, ancak bu kadar. 296'nın 7.45 kWh'lik bir pili ve bir dizi performans teknolojisini taşıdığı göz önüne alındığında, zaten ağır bir (bir süper araba için) 3.572 pound ağırlığında. Bununla birlikte, 296'nın kabini baştan sona yüksek kalitededir. Tüm bilgiler, gösterge panelinde sürücünün önünde yer alır, merkezi bir ekran yoktur. Bununla birlikte, mevcut hızı gösteren ve birkaç sınırlı seçeneğe sahip olan ince bir yolcu ekranı vardır. Tamamı lüks İtalyan deri ile kaplanmış beş farklı tipte koltuk mevcuttur. Ucuz Gelmeyecek Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, 296 GTB inanılmaz derecede pahalı. Fiyatlar 322.986 dolardan başlıyor - ancak Ferrari'den bir tane almak biraz zaman alabilir (2 yıllık bir bekleme süresi bekliyoruz). Bununla birlikte, 296 GTB ve Mercedes-AMG GT 63 SE Performance, şu anda satışta olan ve 800 hp'nin üzerinde 500.000 doların altında bir fiyat sunan elektrikli olmayan tek otomobiller. 296 GTB ayrıca pistte V8 F8 Tributo'yu (Fiorano'nun etrafında bir saniye daha hızlı) ve sürükleme şeridini (296 10.4 saniye çeyrek mil koşuyor, F8 10.5 saniye sürüyor) geride bırakıyor. Dolayısıyla, hepsi bir arada bu fiyat, özellikle 296 GTB'nin birlikte geldiği öncü performans teknolojisini düşündüğünüzde, biraz haklı görünüyor. Çatısız bir deneyimin peşinden koşanlar için, 296'nın bir GTS çeşidi birkaç ay içinde piyasaya çıkacak. Kaynak: HotCars
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.