Gönderi tarihi: 21 Haziran , 2022 3 yıl Admin 2023 Honda HR-V İlk Sürüş: Honda Düşlerinin Kapısı Amerika'nın Honda HR-V'yi deneyimlemek için yalnızca yedi yılı olmuş olabilir ve birinci nesil alt kompakt crossover'ı tamamen kaçırmış olabilir, ancak ikinci nesil modelin ABD'deki 2015'teki ilk çıkışından bu yana başarılı olduğunu söylemek doğru olur. CR-V'nin altına yerleştirilmiş ve Honda Fit'in kemiklerine dayanan 2016 - 2022 HR-V'nin yaklaşık 700.000 kopyası, özellikle uygun fiyatlı bir mini SUV arayan ilk kez araç alıcıları arasında ve özellikle ABD'de evler buldu. 25 yaşın altındakiler. HR-V ayrıca, hafif kamyon ticareti yapan herhangi bir model veya üreticinin ilk kez ve çok kültürlü alıcılarının en yüksek yüzdesini çekti. Honda'nın ikinci nesil HR-V ile misyonu, alt kompakt crossover'ı daha büyük Honda (ve belki de Acura) evrenine giriş kapısı olarak konumlandırmak, Civic Si ve Type R gibi sportif teklifler ve daha fazlası arasındaki boşluğu kapatmaktı. Passport TrailSport ve Ridgeline RTL-E tarafından sunulanlar gibi sağlam vizyonlar. Honda'nın yalnızca devam etmeyi değil, aynı zamanda tamamen yeni, üçüncü nesil 2023 Honda HR-V ile genişletmeyi de amaçladığı bu misyondur. Daha Büyük, Daha Geniş, Daha İyi? Öyleyse, bu genişletilmiş hedefi deneyimlemenin, Portland, Oregon'a uçmaktan ve Cascades'in her daim yeşil kaplı gölgesi altında 2023 Honda HR-V ile buluşmak için Columbia Nehri üzerinden Stevenson, Washington'a gitmekten daha iyi bir yolu olabilir. Sürüş izlenimleri için eldeki yeni alt kompaktların büyük kısmı, her biri ayar için uygun bir Nordic Forest Pearl (EX için iki 395 dolarlık boya seçeneğinden biri) giyen dört tekerlekten çekişli en üst seviye EX-L modelindendi. -L trim). Hangi donanım seviyesi seçilirse seçilsin - EX-L, Sport veya temel LX - yeni HR-V için yalnızca bir motor mevcuttur: çift değişken zamanlama kontrolü yapan 16 valfli DOHC VTEC 2.0 litre sıralı dörtlü 158 beygir gücü ve 138 lb.-ft. tork. Tüm bu güç, bir CVT aracılığıyla ön tekerleklere veya dördüne (Honda'nın Gerçek Zamanlı AWD sistemi aracılığıyla) gider. İkinci ve üçüncü nesil HR-V'ler arasındaki en büyük fark boyuttur. Son HR-V, üçüncü nesil hatchback'in azalan satışları nedeniyle dördüncü nesli ABD'yi atlayan bir model olan üçüncü nesil Fit ile aynı platformda sürdü. Şimdi, HR-V boşluğu ve nasıl dolduruyor. Yeni alt kompakt, 11. nesil Civic'in kemikleri üzerine inşa edildi ve HR-V'ye yolda daha uzun ve daha geniş bir ayak izi kazandırdı. Dingil mesafesi, önceki HR-V'nin 102,8 inç'ine kıyasla 104,5 inçtir. Toplam genişlik 72.4 inçtir (69.8 inç'e karşı) ve toplam uzunluk 179.8 inç'e ulaşır, bu da son neslin 170,4 inç'inden büyük bir sıçramadır. Dağın Üstünde Ve Ormanın İçinden Yeni HR-V'nin Honda'nın sportif tarafını açık hava tarafına bağlayan köprü olma misyonunu en iyi şekilde göstermek için Nordic Forest Pearl EX-L filomuz sabahı Skamania Lodge yakınlarındaki dağ yollarında tırmanarak geçirdi. Bu, 50 km uzaklıktaki Carson, Washington'daki Oldman Geçidi'ndeki Sno-Park'taki buluşma noktasına giden yol üzerindeki manzaralardan daha çok HR-V'nin sürüş becerisine odaklandı. Sabah sürüşünden önce oldukça uzun bir süre yağmur yağmasına rağmen - Columbia Nehri'nin taşkın aşamasının üzerine çıkmasına neden oldu - sürüş günü, rota boyunca bulutlar ve güneşin yanı sıra etraftaki sıcaklıkların bir karışımını sundu. 50'lerin ortalarına kadar düşük. Ormanlık dağ yollarına giderken küçük kasabalardan geçerek, sürücünün nefes kesici olduğundan bahsetmiyorum bile. Bu ortak bir eğilim olacaktı. HR-V EX-L'nin anahtarlarına bağlı kalarak, Skamania Lodge ve Horsethief Gölü arasındaki 98 mil mesafeyi kapsayan WA-14 ve I-84 West boyunca bir öğleden sonra döngüsü için alt kompaktı dağa doğrulttum. Bu rota sadece fotoğraf çekimleri için birkaç durak değil, aynı zamanda otoyol yeteneklerini gösterme fırsatı da içeriyordu. HR-V Dağı'nın Eteklerinde Bile Bol Teknoloji Seçilen donanım seviyesi ne olursa olsun, 2023 HR-V bol miktarda teknoloji sunar. LX ve Sport sınıfları, Apple CarPlay ve Android Auto ile yedi inçlik bir dokunmatik ekranın yanı sıra bir SiriusXM deneme aboneliği içerir. EX-L'yi seçenler, dokuz inçlik bir dokunmatik ekrana yükseltme ve ayrıca Qi uyumlu kablosuz şarj alırlar. Kabloları kesmekten bahsetmişken, kablosuz Apple CarPlay, LX seviyesinde bile mevcuttur; bu, iPhone sahiplerinin USB'den Yıldırım'a kablolarını ceplerinde bırakabileceği anlamına gelir. Dokunmatik ekranın yanında, sağ tarafında analog hız göstergesi, solda takometrede bilgi paneli ve ortada dijital hız göstergesi bulunan yedi inçlik renkli TFT ekran bulunur. Bilgi paneli, pusula yönünden güvenlik desteğine kadar her şeyi görüntüler. Honda'nın Algılama işlevi de dahil olmak üzere çeşitli uyarılar ve bilgiler sunan bir Çoklu Bilgi bölgesi de vardır. Gittikçe daha fazla araç, tüm işlevler için tüm kontrolleri daha büyük ve daha vahşi dokunmatik ekranlara aktarırken, HR-V, ısıtma ve klima gibi önemli işlevleri yerine getirmek için çok sayıda düğme ve basma düğmesi sunar. Aslında Honda, ses kontrollerinin artık fiziksel düğmeler ve düğmeler, özellikle dokunmatik ekranın sol tarafında ses ve güç için bir düğme ve ayrıca parçalar arasında ileri geri gitmek için iki düğme aracılığıyla yapıldığını vurguluyor. Hem yedi hem de dokuz inç dokunmatik ekranlar fiziksel kontrollere sahiptir. Rahattan Daha Rahat Yeni, daha büyük platformunun bir sonucu olarak 2023 HR-V, her zamankinden daha fazla alana sahip. Horsethief Gölü'ne park ederken, benim boyumda (5 ft. 6 inç) birinin ön yolcu koltuğunu tamamen geriye ittiğinde rahat olup olmayacağını görmek için arka koltukları kendim deneyimlemeye karar verdim. Evet. Evet, isterler. Daha uzun toplam uzunluk ve dingil mesafesi, kesinlikle ön koltukların arkasında daha fazla diz ve bacak mesafesine katkıda bulunur. Alt kompakt crossover beş kişiye kadar oturabilir, böylece arka koltuk bazıları için hala rahat kalabilir. Yine de, ortalama boy ve büyüklükteki dört yetişkin, özellikle Honda'nın sürücü ve şanslı ön yolcu için sahip olduğu ve en aza indirgemek için tasarlanmış benzersiz bir bel ve yan destek sistemi içeren yeni vücut dengeleyici ön koltuklarla, bu uzun yolculuklarda oldukça rahat olacak. tükenmişlik. EX-L, siyah veya gri perfore deri koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar ve sürücü için konforu en üst düzeye çıkarmak için sekiz yol ile birlikte gelir. HR-V Sport ise kapılar, gösterge paneli ve orta konsolda tekrarlanan turuncu dikişlerle benzersiz siyah kumaş koltuklar sunuyor. Son olarak, LX tabanı, kabartmalı desenlere ve melanj kumaş ek parçasına sahip siyah veya gri kumaş oturma yeri ile donatılabilir. Her Şeyi HR-V'de Taşı, Asi Oğlum Daha büyük ve daha geniş bir HR-V, yürüyüş, bisiklet ve hatta belki de nehir raftingi ile bir haftalık bir kamp gezisi için her şeyi taşımak için daha fazla alan anlamına gelir. Arka koltuklar yukarıdayken, 24.4 cu. ft. bol miktarda yiyecek veya kamp malzemesi tutabilir. Yine de 60/40 koltukları indirin ve kargo odası şaşırtıcı bir 55.1 cu'ya büyür. ft. Honda, bunun alt kompakt sınıfındaki en büyüklerden biri olduğunu ve 27 inçlik düşük kaldırma yüksekliğiyle, çadırı, uyku tulumlarını ve geri kalan her şeyi ormana götürmenin gerçekten kolay olduğunu söylüyor. Elbette her şey HR-V'ye sığamaz. Bazen çatıya çıkmak gerekir. 2023 HR-V'nin tüm donanım seviyeleri için, 169 $'lık sörf tahtası eklentisinden ve 269 $'lık kayak eklentisinden (yukarıdaki fotoğraflarda görüldüğü gibi), 394 $'lık tavan sepetine ve 555 $'lık orta boy tavan kutusuna kadar çok sayıda tavana montaj seçeneği mevcuttur; tavan rafının kendisi 395 dolarlık bir seçenektir. Ve bir çadıra ihtiyacınız varsa, HR-V'yi nihai kampçıya dönüştürecek 408 dolarlık bir seçenek. 10 ft içinde altı kişiye kadar uyuyor. 10 ft. Çadır arka bagaj kapısına bağlanarak kargo alanına içeriden erişim sağlar. Kekini ye ve onu da ye 2023 Honda HR-V'nin tüm donanım seviyeleri bir motor/şanzıman kombinasyonuna sahip olsa da, giden ikinci nesil HR-V ünitesine kıyasla büyük bir sıçrama. 141 beygir gücü ve 127 lb.-ft. ile eski 1.8 litrelik sıralı dörtlü motor gitti; onun yerine, 158 beygir gücü ve 138 lb.-ft ile yeni 2.0 litrelik bir ünite. tork. Güçteki artış, alt kompaktın otoyol hızlarına kısa sürede ulaşmasını sağlıyor, ancak sıfırdan 60'a hız henüz yazılı olarak açıklanmadı. Hırıltıdaki artış güzel olsa da, sonunda emisyonları federal SULEV30 (süper ultra düşük emisyonlu araç - mil başına 30 miligram hidrokarbon) standartlarına düşürürken minimum nadir metal kullanan katalitik konvertör daha da güzel. Honda'nın ilk Rölantide Durdurma sistemi ve içine giren yakıttan en iyi şekilde yararlanmayı amaçlayan bir yanma odası tasarımıyla bir araya gelen yeni HR-V, tümü temel 87'de piyasadaki en temiz yeni, hibrit olmayan araçlardan biridir. oktan. Gücü yönetmek için güncellenmiş bir CVT, midilli sürüsünü otomatik şanzımana benzeyen bir dizi adım boyunca yönlendirir. Ek olarak, şanzımanı Drive'dan Sport'a düşürmek, yokuş aşağı inerken gaz kelebeği tepkisini ve motor frenini artırır, dağdan aşağı kulübeye geri dönerken deneyimlediğim bir şey. Evde Otoyolda Ve Dağ Yollarında Her Yerde 2023 Honda HR-V ile örneğin, sürüş dinamikleri söz konusu olduğunda Acura'nın NSX Type S'i arasında bir fark olduğunu duymak sizi şaşırtmayacaktır. Biri elbette günlük, artı açık havada bazı geziler içindir. Diğeri, aynı zamanda pistteki ısıyı arttırırken günlük kullanım içindir. Honda'nın performans DNA'sı, geçmişin NSX ve Integra'sından IndyCar ve IMSA'daki başarılarına kadar her yerde. O zaman, bu DNA'nın bir kısmının Honda'nın küçük kompakt crossover modeline ulaşmasını ummak haksızlık olmaz. Yeni bağımsız çok bağlantılı arka ve eşit derecede yeni MacPherson payanda sistemi, bunun sebebine yardımcı oluyor; ikincisi, verimli kafes ve nervür yapısı gövde sertliğini ve dengesini güçlendiren hafif bir alüminyum alt şasiye monte edildi. 2023 HR-V, daha hızlı tepki veren direksiyon ve iyileştirilmiş frenleme ile birleştiğinde rüya gibi bir sürüş sağlıyor. Dağa tırmanırken ve geri dönerken, HR-V nemli ve ıslak yolları sorunsuz bir şekilde ele aldı ve rotanın tepesine yakın virajlarda süzüldü. Bu arada, düz yollarda seyredebilir ve sanki bir Civic Si gibi geçmiş trafiği hızlandırabilir, ancak CVT hızlanma konusunda çok mutlu görünmüyor. Sonra tekrar, yüksek sesli pedala basıldığında çoğu CVT'nin sesi öfkeli gelir. HR-V'nin ne kadar alçakta gittiğini de takdir ettim, beni diğer crossover'ların ve SUV'ların işgal ettiği bulutlardan aşağı indirdi. Genel olarak, bir Civic veya Accord direksiyonunun arkasındaki deneyime benziyor, bu da Honda sahipliğine açılan bu kapıda çok şey ifade ediyor. Üçüncü Kez Büyüleyici ABD pazarı, HR-V'nin ilk neslini almamış olsa da, Yeni '10'ların ikinci nesli, ilk yeni arabalarını arayan genç yetişkinlerle yerini buldu. Üçüncü nesil HR-V, özellikle Hyundai Kona, Chevrolet Trailblazer ve yeni Toyota Corolla Cross gibi markaların artan rekabeti ışığında bu başarının üzerine inşa edilecek gibi görünüyor. Temel LX için 23.650 $ ve temel EX-L için 27.450 $ arasında fiyatlandırma, daha fazla yeni Honda hayranı ve ilk kez yeni araba alıcısı çekmeye yardımcı olacaktır. Bununla birlikte, tüm tüketicilerin karşılığında alacağı şey, ana misyonunu yerine getiren bir alt kompakt crossover olacak: bu tüketicileri okula, işe ve harika dış mekanlara götürdüğü kadar Honda'nın geri kalanına da yönlendirmek. Bazıları, sonunda, rüya yolculuklarında Acura'ya (ve çekici yeni Integra'ya) geçebilir. 2023 HR-V, bu yolculuğa doğru atılmış büyük bir ilk adımdır. Kaynak: SlashGear
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.