Gönderi tarihi: 17 Haziran , 2022 3 yıl Admin İşte 2023 Ford F-150 Raptor R'den Beklediklerimiz Ford için tapılan V8'lerini ikinci nesil F-150 Raptor'da bir V6 ile değiştirmek cesur bir hareketti. Halkın tepkileri vardı ama bu Ford'u düzeltmeye yöneltmedi. Bu kadar uzun zamandır bir V6'nın bir Raptor'a çarptığını görmenin acısıyla yaşıyoruz, ama bu yakında sona eriyor! Ford nihayet, yaklaşmakta olan 2023 Ford F-150 Raptor R'nin Shelby'nin sandıklarından etli süper şarjlı bir V8 paketleyeceğini doğruladı. Ve bu mesajı, bu ayın başlarında California, Johnson Valley'de düzenlenen bir Ford Bronco Raptor etkinliğinde olabilecek en dramatik şekilde bıraktılar. Ford'un nihayet bir kamyonda bir V8'in altın kombinasyonunu geri getirmeye karar vermesine sevindik. Ancak en önemlisi, 2022 RAM TRX nihayet şimdi değerli bir yarışmacıya sahip olacak. R'nin bileşenlerinin çoğu standart Raptor ile paylaşılacak, ancak canavar Ford'un standart Raptor'dan ayırt etmek için yükseltilmiş süspansiyon parçaları ve ince dış ve iç stil ipuçları almasını bekliyoruz. 2023 Raptor R, 2022 Yazının sonunda kapağı kıracak. Ve süper kamyon unvanı için savaştığını görmek için sabırsızlanıyoruz. 2023 Ford F-150 Raptor R bize bir kamyondaki büyük, iri yarı bir V8'in tüylerinin diken diken olduğunu ve hemen köşeyi döndüğünü hatırlatıyor! Raptor R, Motorunu Ford Shelby GT500 ile Paylaşacak Söylentiler doğru. Ford, herhangi bir V8'i değil, yaklaşan Raptor R'de bir V8'i paketleyecek! Ford Mustang Shelby GT500 a.k.a The Predator'dan 5.2 litrelik süper şarjlı ünitenin bir türevi olacak. GT500'de 760 hp ve 635 lb-ft tork üretir. Motor, Raptor R için yeniden ayarlanacak ve biraz daha az güç (yaklaşık 730 hp) ancak daha fazla tork (yaklaşık 660 lb-ft tork) üretmesini bekliyoruz. Performans grafiği, Raptor R'de 10 Vitesli Otomatik şanzımanın yanı sıra akıllı bir isteğe bağlı tork aktarım kasasının kullanılması nedeniyle de değişecektir. 9.75 inçlik arka aks, 4:10:1 oranlı standart bir elektronik kilitlemeli arka diferansiyel ve bir TORSEN ön sınırlı kaydırmalı diferansiyele sahip olacak. 4 saniyenin altında 0-60 mil hız yapmasını bekleyin, bu da onu fabrikadan dünyanın en hızlı gazla çalışan kamyonu yapacak! Ford F-150 Raptor R, Süspansiyon Bileşenlerini Güçlendirecek Standart 2022 Raptor, çok fazla dayak almak için yapılmış ciddi bir süspansiyon düzenini zaten sergiliyor. Çocuk oyuncağı gibi hava yakalarken bile daha fazla kontrol ve stabilite sağlamak için teslim edildi! Raptor, ekstra uzun arka kollara, bir Panhard çubuğuna ve 24 inç helezon yaylara sahip beş bağlantılı bir arka süspansiyonla birlikte gelir. Tüm kötüye kullanımların üstesinden gelmek, elektronik kontrol ve konuma duyarlı sönümleme ayarlanabilirliği ile FOX Live Valve dahili baypas şoklarıdır. Bu amortisörler, amortisörlerdeki sürtünme kayıplarını azaltmaya yardımcı olmak ve hem yolda hem de arazi dışında daha yüksek konfor sağlamak için düşük sürtünmeli sıvı ile doldurulur. Bununla birlikte, Raptor R, arka süspansiyonu daha sağlam arka kollar, biraz daha fazla yerden yükseklik ve hem yolda hem de yolda 700'den fazla atın hayaletini alabilmesi için daha güçlü destek ile işleri bir adım öteye taşıyor. Lastik seçimine gelince, Raptor R'nin standart 37 inç BF Goodrich All-Terrain KO2 lastikleriyle gelmesini bekliyoruz. Bize "R" Tedavisini Hatırlatmak İçin İnce Dış İnce Düzenlemeler ve Rumble Dış kısım çoğunlukla standart 2022 Raptor ile paylaşılacak. Ancak yeni görünüm seçenekleri, "Raptor R" çıkartmaları ve logoları gibi birkaç ince ayar ve onu daha ince kardeşinden ayırt etmek için daha büyük bir kaput çarpması bekleyin. Karartılmış ızgara ve çamurluktan çamurluğa uzanan farların uğursuz düzeni korunacak. Egzoz sistemi ayrıca aktif valflere sahip akıllı X-pipe "trombon" döngü tasarımını da büyük olasılıkla koruyacaktır. Bu, egzoz sesini daha da yükseltecektir. Değerli egzoz sistemini sert çarpmalardan ve sıçramalardan korumak için uçlar, yüksek boşluklu arka tamponun içine doğru yukarı doğru çekilir. Ford F-150 Raptor R Interior Çoğunlukla Raptor İle Paylaşılacak Kabinde neredeyse hiçbir değişiklik olmayacak. Oturma düzenini ve teknoloji özelliklerini standart Raptor ile paylaşacak. Buna standart özelleştirilebilir 12 inçlik dijital gösterge paneli ve 12 inçlik merkezi bilgi-eğlence sistemi dokunmatik ekran birimi dahildir. Ford'un standart olarak birkaç ek karbon fiber iç kaplama sunmasını bekliyoruz. Ayrıca 18 hoparlörlü B&O ses sistemini paketleyecek, böylece bu Baja-vibing kamyonunu kum tepelerinde gezdirmenin keyfini çıkarabilirsiniz. RAM TRX'in Arch Nemesis'i Geçenlerde Sürpriz Bir Ziyarette Bulundu Ford'un yüksek performanslı bir V8'i bir Raptor'a ilk ve son yerleştirişi 2010'daydı. F-150 SVT Raptor R, 500 hp 6.2-Litre Boss V8'e yerleştirildi ve kesinlikle Baja 1000 yarışlarıyla sınırlıydı. Sokak kanunu değildi. Ancak bu sefer farklı ve 2023 Raptor R, fabrikadaki diğer tüm kamyonlardan daha fazla güç toplayacak. Ford, geçtiğimiz günlerde bir Ford Bronco Raptor etkinliğinde V8 motorlu Raptor R'nin öfkeli tonuyla izleyicilerini şaşırttı. Etrafa şok dalgaları göndermeye ve 702 beygirlik RAM TRX'in başının belada olduğunu insanlara fark ettirmeye yetti! 2023 Ford F-150 Raptor R: Beklenen Fiyatlandırma ve Lansman Tarihi Ford F-150 Raptor R'nin yakın zamanda görülmesi, fırtınanın yaklaştığını gösteriyor. 2023 Raptor R'nin önümüzdeki üç ay içinde piyasaya sürülmesini bekleyin. Fiyatlandırmaya gelince, bu güç merkezinin 80.000-90.000 $ arasında olmasını bekliyoruz. Bir kamyon için kesinlikle çok fazla, ama yine de Raptor R sıradan bir kamyon olmayacak! Kaynak: HotCars
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.