Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2022 BMW CE 04 İlk Sürüş İncelemesi


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022 BMW CE 04 İlk Sürüş İncelemesi

AAYdMXN.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Uzay çağı tasarımı kaliteli Alman mühendisliğiyle buluşuyor.

BMW CE 04, Çin malı banliyö çözümleriyle desteklenen, takılabilir scooter sahnesinde şimdiye kadar görülen hiçbir şeye benzemese de, hiç de şaşırtıcı değil. Münih'te bir süredir, "eski" C-Evolution ile çok az ilgisi olan ve Helix'in yeni nesil arabalarından çok şey alan yeni nesil e-scooter'ları üzerinde çalışıyorlar. CE 04'ün sınırların ötesinde gerçekten temiz bir nefes olup olmadığını görmek için test ettik.

AAYdXaU.img?w=768&h=432&m=6

Ne gibi görünüyor

Bir kurşun kalemle şekillendirilmek yerine, BMW CE 04, cerrahi hassasiyetle yapılan bir dizi neşter darbesinin sonucu gibi görünüyor: çizgiler keskin ve gergin ve kalkanın yüzeyini "pürüzsüz" hale getirirken üç boyutluluk merkezde yer alıyor. Bu, Full-LED farı ve çarpıcı biçimde etkileyici asma koltuğu barındırır. 1.675 mm dingil mesafesi ve 160 mm arka lastik aslında Avrupa metropollerinde bir ev işi kahramanı yerine bir Grand Touring motosikleti düşündürüyor, ancak bu etkileyiciliğin nedeni bu e-scooter'ı birleştiren özelliklerde yatıyor. BMW'nin IX gibi en yeni nesil otomobilleri.

Aslında CE 04, Bavyeralıların elektrikli SUV'si ile aynı hücrelere sahiptir. Bu hücreler, WMTC döngüsünde yaklaşık 80 mil menzil ile 8.9 kWh üretir. Pilleri standart şarj cihazıyla yüzde 80'e şarj etmek 3,5 saat sürer, ancak isteğe bağlı 6,9 kW hızlı şarj cihazıyla donatılmış scooterlarda yalnızca 65 dakika sürer. CE 04 evde veya şarj istasyonunda şarj edilebilir. Ayrıca otomotiv türevlerinden biri, 20 hp'lik sabit bir güç çıkışına ve 42'lik bir tepe noktasına sahip, 70 Nm torklu sabit mıknatıslı motordur. CE 04, B ve A1 lisans sahipleri için 11 kW'lık bir versiyonda da satın alınabilir.

AAYdv2u.img?w=768&h=432&m=6

AAYdXbn.img?w=768&h=432&m=6

AAYdSpf.img?w=768&h=432&m=6

Daha geleneksel olan, boru şeklinde bir çerçeveye, 35 mm teleskopik çatala ve yana monte bağlantısız monoshock'a sahip şasidir. 15 inçlik jantlar 265 mm'lik rotorlara (iki ileri ve bir arka) sahiptir ve taşıma 120/70 ve 160/60 boyutlarında Pirelli Diablo Rosso ile ayakkabılıdır. Aydınlatmalı, yandan yüklemeli eşya bölmesi sayesinde kargo alanı sıkıntısı olmaz. Gösterge panelinin yanında akıllı telefonunuz için şarj cihazı ve soğutma fanı ile birlikte özel bir bölme bile vardır. Bu akıllı telefon bölmesi, BMW Connectivity App tarafından sağlanan bağlantı ve harita navigasyonu ile yıldızın 10,25 inç TFT ekran olduğu kontrol köprüsüyle mükemmel bir şekilde bütünleşir.

AAYdZsv.img?w=768&h=432&m=6

AAYdTKR.img?w=768&h=432&m=6

Performans

Lüks ayrıntılardan geçer ve CE 04 kurala ihanet etmez: titiz kaplama, ayaklıklarda bol alan ve bel desteği ile donatılmış Pro koltuk ile tam da doğru miktarda konfor. Kontrol paneli, bu e-scooter'ın BMW Motorrad'ın R 18 Bagger veya R 1250 RT gibi endotermik amiral gemileriyle aynı düzeyde muamele gördüğünü ve dahası standart olarak çok kullanışlı Acil Çağrı teknolojisine sahip olduğunu vurguluyor, ancak performansı üzerindeki ünlem işareti: yeni bir felsefenin ilk doğuşu ama sağ gidon tutuşunu çevirdiğiniz anda kendini hissettiren 42 beygir gücüyle (o kadar ki sıkı bir tutuşu zorluyor) ile kesin olmaktan öte bir karaktere sahip. düz bir koltukla sürüyorsanız gidonlarda) ve standda ona baktığınızda beklemediğiniz dinamik bir davranış.

AAYdSrc.img?w=768&h=432&m=6

Hızlı yolda çok kararlıdır, yörüngeyi kolaylıkla tutar ve yön değişikliklerinde hızlıdır, ancak kendisine ait olmayan bir alan olan en dar sürüşlerdeki devasa boyutu için öder. Boyutu, beş fitlik bol dingil mesafesi ile zikzak çizmenin iyi hesaplanmasının gerektiği en yoğun trafikte onu cezalandırır, ancak optimum ağırlık dağılımı yardımcı olur.

Motor haritaları onu her ihtiyaç için doğru scooter yapar: ECO'da motor freni hissedilir ve canlılık uzak tutulur, Dynamic'te (Pro paketinde isteğe bağlı), diğer yandan güç aktarma organlarının olanaklarına bir dokunuşla dokunulur. dizginleri gevşetir ve Yol doğru orta yol olur. Şaşırtıcı olan, çukurlar ve şehir parke taşları üzerinde, viraj almak istendiğinde bile iyi tutuşu gizlemeden mükemmel bir iş çıkarabildiğini kanıtlayan süspansiyonun çalışması ve bir çift sabit 4 piston tarafından ısırılan çift ön disklerin tepkisi. Kaliperler mükemmel bir şekilde kalibre edilmiştir: modüler ve yeterince güçlü. Kuşkusuz, isteğe bağlı büyük boyutlu pleksilere başvurmazsanız aerodinamik koruma pratikte yoktur, ancak tasarımın işlevsellikten daha iyi olduğu BMW CE 04'ün tek detayı budur.

AAYdv3t.img?w=768&h=432&m=6

AAYdXdP.img?w=768&h=432&m=6

Sonuç olarak

BMW CE-04, bir maxi-scooter'ın elektrikli versiyonundan daha fazlasıdır. Sürüşü çok daha eğlenceli, BMW'nin en iyi teknolojisine sahip ve sizi bir zaman yolcusu gibi gösteriyor. Form işlevi takip eder ve radikal tasarım özellikleriyle mükemmel bir şekilde eşleşir - çok hızlı, çok sessiz ve göründüğünden daha rahat. Para bir sorun değilse, BMW CE-04 elektrikli ulaşımda gerçek anlaşmadır, 400 cc benzinli scooter için birkaç "yeşil" seçenekten biridir.

Kaynak: RideApart

2022-BMW-CE-04.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.