Gönderi tarihi: 6 Haziran , 2022 3 yıl Admin Toyota, Elektrikli Araç Piline Dayalı Ev Enerji Depolama Sistemini Tanıttı 8,7 kWh pil kapasitesine ve 5,5 kW'a kadar güç çıkışına sahiptir. Toyota, "güvenli, uzun hizmet ömrü, yüksek kalite, fiyat için iyi değer ve yüksek performans" konseptine dayalı olarak konut kullanımı için bir pil enerji depolama sisteminin piyasaya sürüldüğünü duyurdu. Üreticiye göre, O-Uchi Kyuden Sistemi, uzun yıllar boyunca elektrikli araç geliştirmenin yanı sıra yerleşik parçalardan yararlanıyor. Normal kullanım (yoğun olmayan elektrik, ev fotovoltaik sisteminin desteği ve EV şarjı) ve ayrıca acil bir elektrik kaynağı (doğal afetlerin neden olduğu elektrik kesintileri sırasında) için öngörülmüştür. Pil kapasitesi 8,7 kWh, güç çıkışı ise 5,5 kW'a kadar çıkıyor. Basın bülteni, daha yüksek kapasite/güç için birden fazla birimi tek bir sistemde birleştirme seçeneğinin olup olmadığını söylemiyor. Toyota O-Uchi Kyuden Sisteminin ilginç bir unsuru, bir AC şarj girişi ve özel bir adaptörün kullanıldığı çift yönlü araçtan eve kapasitesidir (1,1 kW'a kadar çıkış). "Toyota'ya özgü sistem, elektrikli araçlardan (HEV, PHEV, BEV, FCEV) 100V AC'de güç*2 sağlanmasını destekler ve elektrikli araçlarda depolanan elektriği, elektrik kesintileri sırasında yedek güç kaynağı olarak kullanabilir ve kullanıcıların birlikte yaşamalarına olanak tanır. iç huzur." Bunun yanı sıra, Japonya'daki Toyota xEV'ler, yerleşik AC (100V) prizler aracılığıyla da elektrik sağlayabilir. Toyota: çift yönlü enerji transferi Bir hibrit güç düzenleyiciye bağlı bir kablosuz LAN yönlendiricisi ve bir uygulama aracılığıyla, sistemin durumunu görüntüleme ve ayarlarını değiştirme olanağı vardır. En azından başlangıçta, Toyota O-Uchi Kyuden Sistemi yalnızca Japonya'da mevcuttur. Şirket son zamanlarda sipariş almaya başladı, satışlar ise Ağustos ayında ev inşaatçılar ve genel inşaat şirketleri aracılığıyla başlayacak. Benzer ürünleri diğer pazarlarda da görmemizin an meselesi olduğunu tahmin ediyoruz. Toyota O-Uchi Kyuden Sistemi: Nominal Kapasite: 8,7 kWh Maksimum Çıkış: 5.5 kW Çalışma Sıcaklıkları: -20℃ ila +45℃ (otomatik çalıştırma veya araç güç kaynağı adaptörü kullanıldığında -20℃ ila +40℃) Boyutlar ve Ağırlık (U x G x Y) Hibrit güç düzenleyici: 445 x 198 x 698 mm / 33 kg DC-DC dönüştürücü: 337 x 92,4 x 429 mm / 9,0 kg Depolama pili birimi: 1.142 x 341 x 432 mm / 142 kg Araç güç kaynağı adaptörü: 372 x 140 x 532 mm / 9,0 kg Kurulum Yeri: Dış Mekan Kaynak: Inside EVs
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.