Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Mayıs , 2022 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 28 Mayıs , 2022 Özel: Microsoft, önemli bir savaş alanında Google'ı ezmeye devam ediyor Yeni verilere göre, Google'ın tüm çabalarına ve pandeminin etkilerine rağmen Microsoft, ofis yazılımı pazarındaki hakimiyetini sürdürmeye devam ediyor. TechRadar Pro adına OnePulse tarafından gerçekleştirilen 500 kişilik bir ankete göre, Microsoft 365 ABD işletmelerinin çoğunluğunun (%58,20) seçilen üretkenlik paketi olurken, Google Workspace yalnızca %15'i kullanıyor. Anket ayrıca, Zoho Workplace, Polaris Office ve LibreOffice gibi alternatiflerin tümünün yanıt verenlerin %3'ünden daha azı tarafından kullanılmasıyla, daha küçük oyuncuların karşılaştığı ters rüzgarların boyutunu da vurguladı. Microsoft 365 ve Google Workspace Microsoft'un ünlü Microsoft 365 paketiyle ofis yazılımı pazarında lider olduğu belki de hiç kimse için bir haber değil, ancak Google Dokümanlar, Google E-Tablolar, Google Slaytlar gibi uygulamaların itibarı göz önüne alındığında, bu liderliğin kapsamı biraz şaşırtıcı olabilir. ve dahası. Microsoft'un sunduğu ürünlerin tanımlayıcı özelliklerinden biri, uygulamalar ve hizmetler arasında sıkı entegrasyon olup, çoğu iş bilgisayarının üzerinde çalıştığı Windows işletim sistemine kadar uzanır. Bununla birlikte, Google, uzaktan ve hibrit çalışmaya geçişten bu yana çok önemli olduğunu kanıtlayan, yazılımın bulut aracılığıyla sunulduğu gerçek zamanlı işbirliği modeline geldiğinde Microsoft'a bir adım attı. 2020'de Google, G Suite'i Workspace olarak yeniden markalaştırarak, yazılım paketine yapılan yatırımda bir artışa işaret etti. Bu sürecin bir parçası olarak şirket, daha “derin entegre bir kullanıcı deneyimi” yaratmak için ortak bir çaba göstereceğini ve rakibiyle aradaki farkı kapatacağını duyurdu. O zamandan beri Google, bu hedefe ulaşmak ve pandemi sonrası çalışma ortamı için hizmetlerini daha da hassas hale getirmek için yüzlerce yükseltme gerçekleştirdi. Ancak TechRadar Pro'ya sağlanan yeni veriler, bu çabaların nihayetinde sınırlı kullanıcı büyümesine dönüştüğünü gösteriyor. Anket kapsamlı olmaktan uzak ve küresel bir resim sunmasa da, sonuçlar finansal verilerle destekleniyor. 2022'nin ilk çeyreğinde, Google'ın bulut hizmetleri (Workspace'i içerir) 5 milyar dolar gelir elde ederken, Microsoft'un üretkenlik segmenti 15 milyar dolar aldı. Başka bir deyişle, Google'ın pazar liderliği için gerçekten mücadele edebilmesi için kat etmesi gereken uzun bir yol var. Kaynak: TechRadar Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.