Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2022 İçin En İyi Elektrikli Araç Şarj Cihazları (Test Edildi)


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022 İçin En İyi Elektrikli Araç Şarj Cihazları (Test Edildi)

Tamam, ilk elektrikli aracınızı aldınız. Şimdi ne olacak? EV sahipliğinin içten yanmalı bir motora sahip bir araçtan farklı olmasının birkaç yolu vardır, ancak hemen anlamanız gereken büyük bir sorun şarj oluyor.

İlk olarak, mümkün olduğunca evde şarj etmek istiyorsunuz. Bunun iki önemli faydası vardır: Şarj işlemi, araç başka şekilde park edildiğinde gerçekleştirilebilir ve evde şarj, DC hızlı şarjdan önemli ölçüde daha ucuzdur (yaklaşık üçte biri maliyeti).

Göz önünde bulundurulması gereken üç ana faktör vardır: bağlandığınız ev devresinin çıkışı, EV şarj ekipmanının çıkışı ve aracınızın kaldırabileceği şarj hızı.

Evinizi elektrikli arabanıza bağlamak için 300$ ile 1000$ arasında değişen fiyatlara sahip beş şarj seçeneği topladık ve bunların hepsi bugün satışta olan herhangi bir EV ile uyumludur. Daha pahalı olanları, şarjı izleme, uyarı alma ve üniteyi bir uygulama aracılığıyla kontrol etme yeteneği veren Wi-Fi bağlantısına sahiptir. Bunların birçoğunun biraz farklı fiyatlarla farklı çeşitleri (kablolu veya fiş, farklı çıkış yetenekleri ve değişen kablo uzunlukları) vardır.

En İyi Seçimlerimiz

Genel olarak en iyisi: JuiceBox 40
Bütçenin En İyisi: Lectron 32 Amp
Ayrıca Harika: ChargePoint Home Flex

En İyi Genel EV Şarj Cihazı: JuiceBox 40

AAXkzFd.img?w=768&h=768&m=6

699,00 $

Çıkış kapasitesi: 40/32/24/16/12/6 amper (9,6/7,7/5,8/3,8/2,9/1,4 kW)
Kordon uzunluğu: 25 fit
Kablo yönetimi: yerleşik

JuiceBox ve ChargePoint, en zengin özelliklere sahip, Wi-Fi özellikli Seviye 2 şarj cihazları olarak diğerlerinden çok ileridedir. JuiceBox'ın küçük bir avantajı, birkaç farklı çıktı seviyesinde sunulması ve şu anda oldukça ucuz olmasıdır. Test ettiğimiz 40 amperlik versiyona ek olarak, bu grubun en yüksek çıkışı için Tesla Duvar Konektörü ile eşleşen 48 amperlik bir versiyon var veya biraz daha düşük maliyetli 32 amperlik bir versiyon var (çünkü 40 amper kullanıyorduk). -amp devresi, zaten JuiceBox 40'ın tam çıkışından yararlanamadık).

AAXkUCG.img?w=555&h=1200&m=6

ChargePoint ünitesi gibi, JuiceBox da her şarj seansı için ayrıntılı enerji çıkışı ve şarj süresi, çeşitli ayarlanabilir bildirimler ve farklı elektrik fiyatlarından yararlanmak için özelleştirilmiş şarj süreleri ayarlama yeteneği sağlar. Bir fark, JuiceBox'ın araç veritabanının daha kapsamlı ve güncel olmasıdır, ancak ChargePoint'in nüanslı hizmet fiyatlandırma bilgileriyle eşleşemez.

Bütçedeki En İyi Elektrikli Araç Şarj Cihazı: Lectron 32 Amp

AAXkzFj.img?w=768&h=768&m=6

299,99 $

Çıkış kapasitesi: 32/16/13/10 amper (7,7/3,8/3,1/2,4 kW)
Kordon uzunluğu: 21 fit
Kordon yönetimi: yok

Bu Lectron, piyasadaki en ucuz seçeneklerden biridir ve yalnızca 16 amper akan daha da ucuz bir varyantı (200 $) vardır. Ayrıca, 328 dolar olan daha güçlü 40 amperlik bir versiyon. Böylece ev prizinize ve aracınızın şarj oranına uygun olanı seçebilir ve kullanılmayan şarj kapasitesi için harcama yapabilirsiniz. Duvar montajı yoktur, ancak duvara monte edilmiş basit bir hortum makarası veya kanca kablo yönetimini halledebilir. Lectron, Wi-Fi özellikli "akıllı" bir ünite olmasa da voltaj, amper, şarj süresi, enerji (kWh) ve sıcaklığı gösteren küçük bir LCD ekrana sahiptir.

AAXkVY6.img?w=768&h=1024&m=6

Bu ünite hiçbir talimat olmadan geldi, ancak sadece iki düğme ile "+" düğmesini basılı tutmanın 10, 13, 16 veya 32 arasında ayarlanabilen akım limitinin nasıl ayarlanacağını anlamak çok zor değildi. duvar devrenize uygun amper çıkış. Fişe takarken, şarj süresi başlar, ancak kilovat saat okuması olmaz, bu nedenle, arabanızın verimliliğini izlemek için bireysel şarjları izlemek istiyorsanız, her şarjdan önce fişi çekip yeniden takmanız gerekir. Şarjınızı titizlikle takip etmek istiyorsanız, Wi-Fi bağlantılı birimlerden biri muhtemelen daha iyi bir seçimdir.

Ayrıca Harika: ChargePoint Home Flex EV Şarj Cihazı

AAXkJIP.img?w=768&h=768&m=6

$912.21

Çıkış kapasitesi: 40/32 amper (9,6/7,7 kW)
Kordon uzunluğu: 23 fit
Kablo yönetimi: yerleşik

ChargePoint, ülke çapında binlerce birime sahip en büyük kamu ücretlendirme sağlayıcılarından biridir. Burada test edilen Home Flex birimi, şirketin genel birimlerine bağlanmak için kullanılan aynı uygulamaya entegre olur. Uygulama üzerinden aracınızı ekleyebilirsiniz; daha sonra uygulama, yenilenen pilin yüzdesini ve belirli aracınıza eklenen EPA milinin sayısını ayarlar. Ancak ChargePoint'in araç veritabanı, Juice Box'taki kadar kapsamlı veya güncel değil. Her şarj sırasında şarj oranı grafiklerini ve şarj süresini ve toplam enerji çıktısını görebilirsiniz. Ayrıca, yoğun olmayan saatlerde değişken maliyetli elektrikten yararlanmak için şarj sürelerini ayarlama olanağı sağlar (çoğu EV, bunun ayarlar menüsünden yapılandırılmasına da izin verir). ChargePoint uygulaması en ayrıntılı maliyet takibine sahiptir ve gerçek maliyeti kuruşuna kadar belirlemek için yerel hizmet kuruluşumuzdan onlarca olası fiyat planı arasından seçim yapmamıza olanak tanır.

Belirli bir sırayla, geri kalanın en iyileri:

Tesla Duvar Konektörü EV Şarj Cihazı

AAXl8bx.img?w=768&h=768&m=6

400,00 $

Çıkış kapasitesi: 48/40/32/24/16/12 amper (11,5/9,6/7,7/5,8/3,8/2,9 kW)
Kordon uzunluğu: 24 fit
Kablo yönetimi: yerleşik

Tesla'nız olmasa bile, şirketin Duvar Konektörü iyi bir seçenektir. Tesla olmayan bir EV'ye bağlanmak, Tesla tarzı fiş ile diğer tüm EV tarafından kullanılan J1772 fiş tipi arasında gitmek için bir adaptör (Lectron'dan 160 dolarlık bu gibi) gerektirir. Bu üçüncü nesil Tesla şarj ünitesi, bellenim güncellemelerine izin veren ancak şarjı kontrol etme veya izleme özelliğini içermeyen Wi-Fi özelliğine sahiptir. Ancak bir Tesla'nız varsa, bu verilerden ve ayarlanabilirliklerden herhangi biri, TeslaFi gibi bir üçüncü taraf uygulaması kullanılarak araçtan edinilebilir.

AAXkzFD.img?w=555&h=1200&m=6

Wall Connector, Wi-Fi'ye bağlanmak için ünitenin yan tarafındaki QR kodunu taradığınız ve ardından web tabanlı bir arayüz aracılığıyla çıkış sınırını belirlediğiniz açık ara en kolay kuruluma sahipti. Şaşırtıcı bir şekilde, Duvar Konektörü grubumuzun en yüksek çıkışını (48 amper veya 11,5 kW) sağlayabilse de, en ince, en esnek kablolara sahiptir. Ayrıca Wall Connector'ın şık şeklini ve cam benzeri şeffaf üst katmanını görsel olarak en çekici buluyoruz.

Grizzl-E Akıllı EV Şarj Cihazı

AAXkJIV.img?w=768&h=768&m=6

539.00 $

Çıkış kapasitesi: 40/32/24/16 amper (9,6/7,7/5,8/3,8 kW)
Kordon uzunluğu: 24 fit
Kablo yönetimi: dahil duvara montaj

Grizzl-E Smart'ın vaadi, teorik olarak OCPP (Açık Şarj Noktası Protokolü) 1.6'yı kullanan herhangi bir EV şarj uygulamasıyla eşleşebilmesi ve 539 dolardan en ucuz akıllı cihazlardan biri olmasıdır. Ne yazık ki, bizimkilerin bağlanması aylar aldı. Başlangıçta Grizzl-E, biriminin AmpUp veya ChargeLab uygulamalarıyla çalışabileceğini söyledi, ancak şimdi yalnızca ikincisi. Görünüşe göre Grizzl-E, bu üniteyi ilk denediğimizden beri bağlantı sürecini önemli ölçüde kolaylaştırdı ve sonunda ünitemize bir ürün yazılımı güncellemesi alıp ChargeLab uygulamasına bağlamayı başardık.

Grizzl-E, web sitesinde üzerinden geçen küçük bir arazi aracını gösteren videolarla (garajınızda bir duvara monte edilmiş bir şey için tamamen gereksiz görünüyor) etli alüminyum muhafazasının sağlamlığını ortaya koyuyor. Aynı zamanda en kalın kablolara sahipti ve bu da onları birlikte verilen duvar montajına asılmaya karşı en dayanıklı hale getirdi.

AAXkJIY.img?w=768&h=1024&m=6

Diğer üniteler gibi, Grizzl-E de çeşitli çıkış seviyeleri arasında ayar yapabilir, ancak bunu uygulama aracılığıyla değiştirmek yerine ön kapağı çıkarmanız ve DIP anahtarlarını açmanız gereken Grizzl-E'de başarmak en zor olanıdır. Ancak, bu güçlükten kurtulmak için belirli bir ayar için önceden sipariş edilebilir. Wi-Fi bağlantısını sıfırlamak için kapağın da çıkarılması gerekiyor, bizimkinin bağlanmasını sağlamaya çalışırken en az yarım düzine kez yaptık.

EV Şarj Cihazlarını Nasıl Test Ediyoruz?

Garajıma özel bir 240 voltluk priz takarak başlayarak, bu hikayeyi bir araya getirirken yeni bir EV sahibinin yapacağı yoldan gittim. Elbette Araba ve Sürücü ofisinde şarjımız var, ancak bugünlerde incelediğimiz tüm EV'leri desteklemek için evde uygun bir kuruluma ihtiyacım vardı. Ek kapasiteyi çalıştırmak için pahalı bir yükseltme yapmadan evimdeki mevcut elektrik hizmetine 40 amperlik bir devre ekleyebildim, bu yüzden 50 amperlik bir kurulum yerine 40 amperlik bir prize indim. Üniteler arasında kolayca geçiş yapabilmek için her bir şarj cihazının NEMA 14-50 fişli varyantını sipariş ettik. (Not: Tesla, Duvar Konektörünün fişli bir versiyonunu satmaz, bu nedenle testimizi karşılaştırılabilir kılmak için NEMA 14-50 çıkışımıza bağlanmak üzere kendimize bir kablo bağladık.) Şarj etmek için beş ünitenin her birini kullandık. uzun vadeli Tesla Model 3 aylar boyunca defalarca. Daha sonra, duvardan gelen elektrik çıkışını, Model 3'ün üçüncü taraf (ve çok havalı) TeslaFi yazılımını kullanarak pil paketine dönüştürdüğünü bildirdiğiyle karşılaştırdık. Değişen kablo uzunluklarına ve kalınlıklarına rağmen, performans veya verimlilikte ölçülebilir bir fark yoktu (ortalama yaklaşık yüzde 5 şarj kaybı).

SSS

EV şarj cihazlarının farklı türleri nelerdir?

Şarj etme yeteneği üç katmana ayrılmıştır. Düzey 1 ve Düzey 2, sırasıyla 120 volt ve 240 volt AC elektrik kullanır; bu, evinizin kablolu olmasının nedenidir. DC hızlı şarj olarak da adlandırılan Seviye 3, özel bir halka açık EV şarj cihazında gerçekleşen ve çok daha hızlı şarj olan yüksek voltajlı (400 ila 800 volt) DC şarjıdır. DC hızlı şarj cihazlarının kurulumu yüz binlerce dolara mal oluyor, bu yüzden evde kuracağınız bir şey değil.

Tüm ev EV şarj cihazları aynı mı?

Evde şarj cihazı, telefonunuzu şarj etmek için kullanılan bir USB kablosuna benzer. Evinizdeki elektriği arabanıza bağlar ve bu şekilde hepsi birbirine benzer. Ana farklar, tipik olarak ya amper (örn. 32, 40, 48 amper) ya da güç (örn. Genellikle şarjın bir akıllı telefon uygulaması aracılığıyla uzaktan izlenmesini ve kontrol edilmesini sağlayan Fi bağlantılı.

Seviye 1, Seviye 2 ve Seviye 3 şarj arasındaki fark nedir?

Şarj "Seviyeleri" genellikle, Seviye 1'in aşırı yavaş olduğu (tam şarj için birkaç gün düşünün), Seviye 2'nin evde kullanım için yeterli olduğu (gece boyunca şarj edilebilir) ve Seviye 3'ün en hızlı olduğu (bir yarım saatlik doldurma yüzde 80 şarj ekleyebilir). Teknik olarak fark, enerjinin bir EV'ye girdiği voltajdır. Seviye 1, tipik bir ev prizi gibi 120 volt anlamına gelir ve tipik şarj oranı 1,4 kilovattır. Seviye 2 240 volttur (elektrikli kurutucu gibi) ve devrenin amperine bağlı olarak 5,8 ile 19,2 kW arasında değişebilir. Seviye 3, tipik olarak 400 veya 800 voltta çalışan DC hızlı şarjdır ve oranlar 350 kW'a kadar çıkabilir.

Evde şarj cihazı satın alan EV sahipleri için vergi indirimleri var mı?

Evet! Toplam maliyetinizin yüzde 30'u kadar bir federal vergi kredisi vardır ve bu sınır 1000 $'dır. Şarj ünitesinin kendisine ek olarak, elektrik yükseltmelerinin ve evinizin kablo tesisatının maliyeti de uygundur. Ek olarak, genellikle ek eyalet veya bölgesel teşvikler vardır, bu nedenle bölgenizde nelerin mevcut olduğunu kontrol ettiğinizden emin olun.

EV şarj ekipmanı satın almam gerekir mi?

Şart değil. Evinizdeki elektriği aracınıza bağlamak için bir cihaza ihtiyacınız olsa da, aracınızla birlikte gelen taşınabilir şarj cihazlarıyla geçinebilirsiniz. Bazı durumlarda, araba ya birlikte gelir ya da otomobil üreticisi, taşınabilir ünitenin 240 voltluk bir devreye bağlanmasına izin veren ve garajınızda geride bırakmaktan çekinmediğiniz sürece tamamen kabul edilebilir şarj hızları sağlayan aksesuar adaptörleri satar ( veya düzenli olarak arabanıza ve arabanıza yükleme).

Bir EV şarj etmek için evimi nasıl bağlarım ve maliyeti ne kadardır?

İyi bir orta yol, çoğu EV'yi bir gecede şarj edebilecek 40 veya 50 amperlik bir devredir. EV şarj ekipmanı, bir fiş aracılığıyla bağlanabilir veya evinizin elektriğine kablolu olarak bağlanabilir. NEMA 14-50 priziyle gitmenizi öneririz; bu şekilde şarj ekipmanı, diğer herhangi bir ev cihazına benzer şekilde bir prize takılır. Taşınırsanız, pahalı EV şarj ekipmanınızı fişten çekip yanınıza alabilir veya gelecekte kolayca başka bir birime geçebilirsiniz. Ve şarj olmadığında, bu çıkış elektrikli ısıtıcı veya kaynak makinesi gibi diğer 240 voltluk ihtiyaçlar için de kullanılabilir.

Kesici kutunuzdan garaja veya şarj ekipmanını kurmak istediğiniz dış mekana özel bir elektrik hattı çekilmelidir. Qmerit, bu kurulumlarda uzmanlaşmış ve işi yapmak için ülke çapında bir elektrik müteahhitleri ağına sahip bir şirkettir. Evinizin yeterli yedek elektrik kapasitesi varsa, birkaç yüz dolara mal olabilecek yeni bir hat çalıştırabilirsiniz. Değilse, evinize ek kapasite eklenmesi gerekir ve bu, toplamı birkaç bin dolara çıkarabilir.

Bir aracın yerleşik şarj cihazı ile EV şarj cihazı arasındaki fark nedir?

Birçok kişi burada incelenen ürünleri "şarj cihazları" olarak adlandırsa da, teknik olarak bunlar elektrikli araç tedarik ekipmanı veya EVSE'dir. Aracın yerleşik şarj cihazı, evinizdeki AC elektriği aküde depolanmak üzere DC enerjisine dönüştüren bir cihazdır ve aracınızın kaldırabileceği en hızlı 2. Seviye şarj oranını belirler. Evinizde ne kadar elektrik çıkışı olursa olsun, yerleşik şarj cihazının sınırladığı şarj oranını aşamazsınız.

Neden Bize Güvenin

Car and Driver 1956'dan beri arabaları test ediyor ve her yıl yüzlerce aracın maksimum hızlanma, frenleme ve viraj alma performansını ölçmeye devam ediyoruz. Ek olarak, kargo kapasitesinden, bir aracın sütunlarının dış görüşü ne kadar engellediğine ve 75 mil hızla gerçek dünya yakıt ekonomisine kadar her şeyi ölçüyoruz. İncelemelerimizden birini okuduğunuzda, onlarca yıllık uygulamalı otomotiv deneyimi ve bilgisinin değerini anlıyorsunuz. Daha yakın zamanlarda, gelişen elektrikli araç sınıfını ölçmek için yeni testler ekledik. Bunlar arasında sabit bir 75 mil otoyol hızında bir menzil testi ve yüzde 10'dan yüzde 90'a kadar şarj durumunda hızlı şarj testi yer alıyor. Kapsamlı araç testlerimiz hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz. Arabaları tanıyor ve seviyoruz ve her gün, her gün onları yaşıyor ve soluyoruz.

Ekipman ve donanım incelemelerimiz için araç değerlendirmelerimizle aynı standartları belirliyoruz: Benzer öğeleri karşılaştırıyor, performanslarını bağlam içine koyuyor ve olduğu gibi söylüyoruz. Arabaları, ürünleri veya hizmetleri incelerken, yazarlarımız ve editörlerimiz öğeleri yalnızca liyakate göre seçer ve değerlendirir ve sunduğumuz en dürüst değerlendirmeleri sağlamak için otomotiv endüstrisindeki bağlantılardan gelen deneyim, bilgi ve uzman girdilerine güveniriz. olabilmek. Çoğu ürün satın alınır; diğerleri samimi değerlendirme için sağlanır. Ürünleri incelemek veya öne çıkarmak için asla payola kabul etmiyoruz. Araba ve Sürücü, editoryal bağımsızlığımıza bağlıdır; üstelik, ana şirketimiz Hearst Autos da öyle.

Hearst, perakendecilerin bağlı kuruluş programlarına katılır; Bağlantılarımızdan biri aracılığıyla bir ürün satın alırsanız, bir komisyon kazanabiliriz.

Kaynak: Car and Driver

juice-box-sarj-cihazi.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.