Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 10 Mayıs , 2022 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 10 Mayıs , 2022 Formula E, İnanılmaz Üçüncü Nesil Elektrikli Yarış Arabasını Tanıttı Gen3'e yapılan performans yükseltmeleri, doğrudan aracın işletim sistemine yazılım güncellemeleri olarak teslim edilecektir. Bu makale, satış sonrası Tesla aksesuarlarını yapan ve satan EVANNEX'in izniyle sunulmaktadır. Burada ifade edilen görüşlerin InsideEVs'de bize ait olması gerekmez ve EVANNEX tarafından bu makaleleri yayınlamamız için bize herhangi bir ödeme yapılmamıştır. Tesla aksesuarlarının satış sonrası tedarikçisi olarak şirketin bakış açısını ilginç buluyoruz ve içeriğini ücretsiz olarak paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Zevk almak! Monako'daki son Formula E yarışı, Akdeniz şehir devletinde yapılacak uzun bir otomobil yarışları serisinin sonuncusuydu. Mercedes-EQ için yarışan Stoffel Vandoorne bu yarışı kazandı, ancak başka bir nedenle tarihi bir gündü. Formula E, üçüncü nesil Formula E yarış arabasının tanıtımını yapmak için Monaco E-Prix'i seçti: ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası'nın 9. Sezonunda ilk yarışını yapacak olan Gen3. Sezon öncesi testler bu kış yapılacak ve Formula E yarış takımlarından yedisi (DS, Jaguar, Mahindra, Maserati, NIO, Nissan ve Porsche) Sezon 9'da yeni Gen3 ile yarışacak. On yıllardır, motor sporlarındaki kademeli gelişmeler çoğunlukla aerodinamikle ilgiliydi. Artık yazılım mühendisliği, yenilik ve rekabet için yeni savaş alanıdır. Gen3'e yapılan performans yükseltmeleri, doğrudan aracın işletim sistemine yazılım güncellemeleri olarak teslim edilecektir. Gen3 otomobilinde bir dizi tasarım, mühendislik ve üretim yeniliği bulunuyor. 322 km/sa (200 mil/sa) üzerinde azami hızıyla şimdiye kadarki en hızlı Formula E otomobili ve şimdiye kadar yapılmış en verimli formül yarış otomobili. Formula E, bir yarışta kullanılan enerjinin %40'ından fazlasının rejeneratif frenleme ile üretileceğini söylüyor. Gen3, önde 250 kW ve arkada 350 kW olmak üzere iki güç aktarma organına sahip. Elektrik motorları, içten yanmalı bir motor için yaklaşık %40'a kıyasla %95'lik bir güç verimliliği sağlar. Gen3, yarış sırasında ek enerji için en hızlı binek araç şarj cihazlarının gücünün neredeyse iki katı olan 600 kW ile şarj edilebilir. Sürdürülebilirlik, Formula E'nin misyonunun merkezinde yer alır ve Gen3 üretiminin her yönü, sürdürülebilir yarış düşünülerek yeniden tasarlandı. Formula E, Gen3 pillerin sürdürülebilir kaynaklı minerallerden yapıldığını ve hücrelerin ömrünün sonunda yeniden kullanılacağını ve geri dönüştürüleceğini söylüyor. Üstyapı, eski Gen2 otomobillerinden geri dönüştürülmüş karbon fiber kullanarak, gövde üretiminin karbon ayak izini %10'un üzerinde azaltacak. Doğal kauçuk ve geri dönüştürülmüş lifler, yeni Gen3 lastiklerinin %26'sını oluşturacak ve tüm lastikler yarıştan sonra tamamen geri dönüştürülecek. Tüm Gen3 tedarikçileri, ISO 14001 gibi sürdürülebilirlik standartlarına uygun olarak çalışacak. Formula E'nin kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Alejandro Agag, "Gen3, Formula E'nin iddialı üçüncü çağını temsil ediyor" dedi. "Her nesil yarış arabasıyla EV teknolojisindeki olasılıkların sınırlarını daha da zorluyoruz ve Gen3 bugüne kadarki en iddialı projemiz. Motor sporlarının tarihi evinde iki yıldır yapım aşamasında olan bir otomobili ortaya çıkarmaktan gurur duyuyoruz.” Formula E CEO'su Jamie Reigle, "Monako, motor sporlarının manevi evi ve Gen3 yarış arabamızı ortaya çıkarmak için bundan daha uygun bir yer yok" dedi. "Gen3, motor sporlarının geleneklerini bozuyor ve meydan okuyor; performans, verimlilik ve sürdürülebilirlik için taviz vermeden ölçütler belirliyor." Kaynak: Inside EVs Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...
Bir Hesap Oluşturun
Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!
Yeni Bir Hesap OluşturunGiriş Yap
Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.
Giriş Yapın