Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

2022 Ford Mustang Mach-E'nin En Harika 10 Özelliği

AAWAbAg.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Elektrikli otomobil burada kalacak ve artık niş otomobil üreticilerinin dünyasında değil. Tesla yolu açmış olabilir, ancak yapılacak yenilik ve kazanılacak kar olduğunda eski otomobil üreticileri geride bırakılmamalıdır. Ford, filolarına elektrikli aktarma organları eklemeye ve nihayet hibrit sistemleri ütülemeye ve ana akıma sokmaya başladıktan sonra, tamamen elektrik gücüne gitti. Gelecekteki bir elektrikli kamyon teslimatını başlattılar, ancak daha da önemlisi, şimdi showroomlarda eve sürülmeyi bekleyen tamamen elektrikli bir arabaları var. Doğrusu, muhtemelen, inşa edilmeyi ve sonra eve sürülmeyi bekleyen gelecekteki elektrikli otomobiller için showroomlarda bekleme listeleri var.

Ford Mustang Mach-E, etkileyici, ancak tartışmalı, pille çalışan bir otomobil. Aynı zamanda bir kompakttan daha büyük ilk tamamen elektrikli otomobiller arasında yer alıyor. Orta boy bir crossover'a Mustang takma adını takmak, sıkı midilli araba hayranları arasında büyük bir şaşkınlığa neden olsa da, aracın kendisi pek çok güzel özelliğe sahip etkileyici bir makinedir. Mach-E'nin bazı özellikleri araca özeldir, bazıları ise değildir. Yeni ve teknolojik olarak gelişmiş arabaların pek çok yeni yeteneği, geç saatlerden itibaren kısa sürede tüm arabalar arasında yaygın hale geliyor. Ancak Mach-E söz konusu olduğunda, bunlar şu anda 2022 modelinin en havalı 10 özelliği.

Frunk

AAWA5AY.img?w=768&h=431&m=6

Frenk, kaputun altında büyük miktarda gayrimenkul alan motorlara sahip olmayan elektrikli otomobiller arasında hızla standart bir özellik haline geliyor. Ford Authority tarafından keşfedildiği üzere, Ford'un resmi adının ön bagajdan frunk'a değiştiğini belirtmekte fayda var. Bu alan pek çok yeniliğe yol açtı ve Ford, neredeyse su geçirmez bir ön kargo alanıyla bundan faydalanıyor. Üst conta, gövdeyi tam olarak kapatmaz, ancak alt kısım tek parçadır ve tapalı bir tahliye içerir. Bu, alanı kesen ve arabaya binen film, kamp alanı veya stadyumdaki bagaj kapısı için buz ve içeceklerle dolduran plastik parçaları çıkarabileceğiniz anlamına gelir. Aynı şekilde, hevesli bir balıkçı, onu yem veya bazı büyük avlar için canlı bir kuyu olarak kullanabilir. Bununla birlikte, bu seçenekle, iyice hortumla dışarı atılması ve her şeyin boşa akıtılması şiddetle tavsiye edilir.

Ayakla Açılan Bagaj Kapağı

AAWA2v1.img?w=768&h=431&m=6

Elektrikli kaldırma bagaj kapıları yeni bir şey değil, ancak sonsuz derecede yardımcı oluyorlar. Üretici, resmi sitelerinde ürün yelpazesinde nasıl çalıştığını gösterdiğinden, bu özellik Mustang'e özgü değildir. Mach-E'de bulunan harika bir özellik, bir ayağı arka tamponun altına süpürerek çalışan elektrikli bagaj kapağıdır. Anahtar cebinizdeyse, arka kapı açılır, bu da kollar dolusu yiyecekle olağanüstü kullanışlıdır. Bu, son birkaç yıldır lüks otomobillerde görülen bir özellik ve giderek daha fazla otomobile dönüşüyor.

Yine, bu genel olarak Mach-E'ye veya hatta Ford'a özgü değildir. Ancak onu bu listeye eklemek Ford'un Mach-E'nin gerçekten birinci sınıf bir ürün olmasını sağlamak için ne kadar çaba sarf ettiğini gösteriyor. Elektrikli bir araba ile ilk kez dışarı çıkarken, tüketiciler üzerinde iyi bir ilk izlenim bırakmak avantajlıdır ve bu tür bir katılım bunu iyi yapmalıdır.

Kapı Kolları Ve Sürgüler

AAWAe3a.img?w=768&h=431&m=6

Mach-E'nin en büyük rakiplerinden biri olan Tesla, kendi kendine kapanan otomatik kapı kollarıyla ses getirdi. Sürtünmeyi bir dereceye kadar azalttıkları için gösterişli ve işlevseldirler. Tasarımda biçim ve işlevi takip etme fikriyle Ford, oldukça iyi çalışırken sürtünmeyi en aza indirmeye de yardımcı olan benzersiz bir çözüm yarattı. Mach-E'nin herhangi bir geleneksel anlamda kapı kolu yoktur. Bunun yerine, kemer çizgisinin hemen üzerinde bir düğme var. Basıldığında, arabanın kilidi açık olduğu sürece kapı basitçe açılır. Ön kapılarda, düğmenin hemen altında, kapıyı açmak için süper küçük çıkıntı benzeri bir tutamak bulunurken, arka kapı, açıldıktan sonra kapının içeriden tutularak açılması amaçlanmıştır.

Sade ve şık bir tasarımdır. Göze batmaz, az sürtünme yaratır ve yeni bir çözümdür. Ayrıca, güvenlik için başka bir dahiyane işlevi vardır. Kapı bir kez açıldığında, birinin eli kapı ile kapı arasında sıkışıp kalmışken kapıyı çarpması oldukça kolay olacaktır. Yaralanmayı önlemek için Ford, tamamen açılıp tekrar kapatılana kadar kapının kapanmasına izin vermeyecek bir özellik sunmuştur. Bu, pek çok küçük parmağın her yerdeki (CNET aracılığıyla) ortalama ağabeyler ve ablalar tarafından ezilmesini önlemelidir.

BlueCruise

AAWAbAo.img?w=768&h=431&m=6

Mach-E, Ford'un yeni kendi kendine sürüş özelliği BlueCruise'ın vitrini. Mach-E, aracın etrafına yerleştirilmiş bir radar ve kamera sistemi sayesinde kısıtlı otoyollarda kendi kendine gidebiliyor.

Ford, BlueCruise sistemini son birkaç yıldır test edip geliştirdiğini ve tüketiciler tarafından güvenli kullanım için geliştirmek ve ince ayar yapmak için 500.000 milden fazla adım attığını söylüyor. Geliştirme, 10 test aracı, tamamen elektrikli kamyonlar ve Mustang'ler ile sistemin çalıştığını ve güvenli olduğunu kanıtlamak için gerçek dünya deneyimi için 110.000 milden fazla yol kat eden "Tüm Yol Gezilerinin Anası" ile sonuçlandı.

BlueCruise, otomobilin her zaman bir insan tarafından gerçek zamanlı olarak izlenmesi için yolun sürekli izlenmesini sağlamak için sürücü davranışını izleyen direksiyon kolonunun üzerine monte edilmiş bir kamera ile sürücülerin eller serbest sürüş yapmalarına olanak tanır. Bu, sürücünün Mach-E'nin ana rakibi Tesla'nın aksine, sürüşe aktif katılımı onaylamak için düzenli olarak direksiyon simidine dokunmasına gerek kalmadan eller serbest modunda devam etmesini sağlar. Ford'un haritalama sistemi, BlueCruise ile sürüş için uygun olan belirlenmiş yolları belirler ve teknoloji olgunlaştıkça OTA güncellemeleri ile daha fazla yol eklenecektir.

Sürücü Profilleri

AAWAbAq.img?w=768&h=431&m=6

Bir araca girebilmek ve koltuğu tercih ettiğiniz ayara getirmek için bir düğmeye basmak, otomobillerin yıllardır sahip olduğu bir şeydir. Herhangi bir arabada, özellikle birden fazla sürücü arasında paylaşılan bir seçenek olarak olması güzel bir kolaylık. Mach-E bu konsepti biraz daha ileri götürüyor ve modern çağa göre güncelliyor.

Önceden seçilmiş koltuk konumları gibi, Mach-E, uygulamayı kullanırken araca girmeden önce etkinleştirilebilen özel ayarlara en fazla 3 sürücüye izin verir. Insider bunu parçalara ayırır ve koltuk, aynalar, klima kontrolü ve ses için bireysel ayarlar için seçenekleri listeler ve kişisel zevklere göre ayarlanabilir ve değiştirilebilir. Ayrıca, araca girmeden önce etkinleştirilmezse, değişiklikleri araca girdikten sonra harekete geçirmek için yerleşik ses tanıma yazılımı kullanılabilir. Sadece Mach-E'ye arabada hangi sürücünün olduğunu söyleyin, araba her şeyi bu ayarlara göre ayarlayacaktır. Gerçekten modern çağ için bir araba.

Aktif Park Yardımı

AAWznEz.img?w=768&h=431&m=6

Şehirde park etmek bir güçlük olabilir. Birçok üretici, sürücülerin park etme ile ilgili zorlukların üstesinden gelmelerine yardımcı olacak entegre çözümlere sahiptir. Bu, Mach-E veya Ford'a özel olmayan, ancak elektrikli Mustang'e hoş bir ek olan başka bir özellik.

Araç, kameraları ve radarı kullanarak, mevcut park yerlerini otomatik olarak algılayabilir ve aracı tamamen otonom olarak bir alana yönlendirebilir ve sürebilir. Hem paralel hem de dikey park etme özelliğine sahiptir. Ford, park asistanını gerçekleştirmek için gereken adımları nispeten basit bir süreçte ortaya koyuyor ve devreye girdiğinde araba sizin için park ediyor. Ayrıca, genellikle yoğun şehir merkezlerinde bulunan özellikle dar durumlarda yardımcı olabilecek bir alandan çıkmak için de kullanılabilir.

Geç tedarik zinciri sorunları başka bir kurban talep etti. Ford Authority, mevcut üretim Mach-E araçlarında park asistanının kaldırılacağını ve bayilerin daha sonraki bir tarihte takabilmelerini sağlayacak bir kit takılacağını duyurdu. Mach-E alıcıları ayrıca satın alma fiyatından 325 $ kredi alacak ve kullanıma sunulduğunda özelliği almaya devam edecek.

Fordpass

AAWAbAv.img?w=768&h=431&m=6

Fordpass, Ford motorlu aracınız için uygulamadır. Arabanızı telefonunuzla sorunsuz bir şekilde entegre etmenize yardımcı olacak çok sayıda özelliğe sahiptir. Otomobilin son derece teknolojik yapısı nedeniyle Mach-E için özellikle iyi kullanımları vardır.

Uygulama birkaç yıldır piyasada ve Ford sürücülerine araçlarıyla ilgili çeşitli sorun ve durumlarda yardımcı oluyor. Ford, uygulamanın en belirgin özelliklerini listeler: arabanızı kilitleme ve kilidini açma ve arabayı uzaktan çalıştırma yeteneği. Mach-E'de bir motor bulunmadığından, diğer özelliklerden yararlanır. Uygulama, şarj durumunu, mevcut menzili verebilir ve şarj istasyonlarının yerini belirleyebilir. Sürücülerin önceden park yeri ayırtmalarını sağlayan yararlı bir özellik hakkında bilgi verdik. Kalabalık bir şehir merkezine park etmeye çalışan herkes, bırakın park edip parasını ödemeyi, boş park yeri bulmanın ne kadar zor olduğunu bilir. Tüm bunlar, katılımcı park yerleri ile uygulamada ele alınabilir.

Fordpass, otomobil sahipliğinin geleceğinin simgesidir. Evlerimizde birbirine bağlı teknolojiler giderek yaygınlaşıyor ve arabalar da bir istisna değil. Fordpass, Mach-E'ye eşlik edecek Ford lezzetinde elektrikli araç sahipliği için zorunlu olan uygulamadır.

Yardımcı Pilot 360 Yardımı

AAWAe3s.img?w=768&h=431&m=6

Ford'un Co-Pilot 360'ı, yolların güvenliğini sağlamaya yardımcı olmak için Mach-E ve diğer Ford araçlarında bulunan başka bir araçtır. Ford, Mach-E'yi sürüş deneyimini geliştirmek için pek çok kolaylık özelliği ve makul miktarda güce sahip yetenekli bir otomobil yapmak için büyük çaba sarf etti. Ancak Ford, güvenliği artırma konusunda da harika bir iş çıkardı.

"Tam seri markalar arasında en gelişmişi" olduğunu ve beş standart özellik içerdiğini bildirdik. Yardımcı Pilot, sürücülere geri görüş kamerası, otomatik uzun farlar, şerit takip sistemi, kör nokta izleme ve otomatik acil frenleme sunuyor. Ford Co-Pilot'un neredeyse tüm araçlarında olması planlanıyor, bu nedenle Mach-E'ye özgü değil, sunulan teknoloji paketine iyi bir ek. Bunun gibi sistemler tüm otomobil üreticileri arasında standart hale geliyor ve otoyollardaki kazaları azaltmaya yardımcı olmalı.

SYNC 4

AAWAbAA.img?w=768&h=431&m=6

Ford serisindeki otomobillere eklenen bir başka özellik de, ses sistemi, navigasyon ve klima kontrolü gibi işlevleri kontrol eden, gösterge panelindeki geniş bir dokunmatik ekrana odaklanan bir yazılım paketi olan SYNC 4'tür. SlashGear'a göre, SYNC 4, 15,5 inç uzunluğa kadar seçeneklerle birlikte sekiz inçten başlayan ekranlara gidecek. Sürüş deneyimi üzerinde kesintisiz bağlantı ve kontrol sağlamak için otomobil ve cep telefonlarıyla entegre olan etkileyici bir sistemdir. Android Auto ve Apple CarPlay ile uyumludur ve FordPass Connect ile eşleşir.

SYNC sistemi herhangi bir Ford aracı için pek çok özellik sunarken, Mach-E söz konusu olduğunda daha kullanışlı hale geliyor, çünkü pil ve şarj sistemi için bir bilgi sistemi ve pille çalışan bir araca özgü diğer parametreler için bir bilgi sistemi haline geliyor. , üreticiye göre.

Paskalya yumurtaları

AAWAe3z.img?w=768&h=431&m=6

Akıllı üreticiler, hayranlarını konuşturmak ve meşgul etmek için eğlenceli küçük ayrıntılar ekliyor. Üç büyük otomobil üreticisi genellikle iyi ütülenmiş takımlar ve tek renkli kravatlarla dolu eski, sıkıcı şirketler olarak görülse de, bazıları eğlenmeyi de bildiklerini gösterdi.

Mustang Mach-E'nin alt tarafında biri varsa, elektrik motorunun kasasının yanında "elektrikli midilliler burada yaşıyor" ifadesi yazılıdır. Bunu bir makalede okumak yerine fark eden ilk alıcı olmak kesinlikle daha eğlenceli olurdu, ama öyle. Diğer Paskalya yumurtaları daha az dramatik ama yine de eğlenceli. Ford, bağlı telefonu olan bir sürücü araca yaklaştığında, yan aynadan yere bir midilliyi aydınlatan su birikintisi ışıklarıyla aydınlandığını belirtmekten gurur duyar. Arabanın hayranları, diğer küçük dokunuşlara dikkat çekti, beygir gücü kelimesinin üzerindeki şarj portu kapısının altında bir midilli ve paspasın altında telefon şarj bölmesine uyan başka bir küçük midilli.

Diğer markalar bundan biraz daha fazla denize giriyor, ancak Ford'un işleri ilginç kılmak için bir şeyler yaptığını görmek güzel. Marka bağlılığını artırabilecek küçük dokunuşlar, sadık müşterilerin geri gelmesini sağlamak için iyidir. Ayrıca iyi bir araba inşa etmeye yardımcı olur.

NOT: Sanki Volvo XC40 Recharge özelliklerinin hepsini kopyalamışlar...

Kaynak: SlashGear

ford-mustang-mach-e-2022.jpg

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.