Gönderi tarihi: 25 Nisan , 2022 3 yıl Admin 2022 Chrysler ME-8 Hayalperest illüstratör Abimelec Arellano ve Hagerty'nin yeni özelliği What If'a hoş geldiniz. Alternatif evren otomobilleriyle tanışmanız için sizi zamanda geriye ve muhtemelen geleceğe götüreceğiz. Daha da iyisi, zaman makinemiz fotoğraflar ve reklamlarla birlikte "kısa süreli" incelemeler getirecek kadar iyi çalışıyor. Kemerlerinizi bağlayın ve yolculuğun tadını çıkarın! Neredeyse kırk yılda Chrysler'i naff'tan pukka'ya iki kez taşıyan Bob Lutz'a şükürler olsun. Çoğu insan Chrysler Group'un, ikonik eğlence amaçlı jet savaş uçağı pilotu ve eski GM yöneticisi arkasında birkaç milyar dolarlık egemen servetle kurtarmaya gelmeden önce Fiat tarafından 2014 yılında satın alınacağını hatırlamıyor. Lutz'un yeni sloganı "Her Şey Arabalarla İlgili" sadece Chrysler'i değiştirmedi. Tüm otomobil endüstrisini dönüştürdü. Tesla ile bir ortaklık, biraz ustaca lobicilikle birleştiğinde, CAFE'nin tek bir amaç düşünülerek tasarlanmış yepyeni bir otomobil nesli için bir endişe kaynağı olmamasını sağladı: Amerikan showroomlarında crossover'ı ve onun ılık boğazını öldürmek. Cetane'in burada, Birleşik Krallık'taki okuyucuları, 3 Serisini biraz aptalca gösteren "Duster" ve her yerde bulunabilecek "Horizon" süpermini gibi, bu kıyılarda satılan bazı Lutz dönemi Chrysler Group hitlerinin kesinlikle farkındadır. 1.0 litrelik şehir otomobilinden çift turbolu, 1.8 litrelik V-6 AWD 'Ring-wraith'e kadar formlar, genişlik sınırlayıcılarımız ve vergi yapımız, firmanın Yeni Dünya'daki büyük başarılarının çoğunu korudu. Chrysler 300 tamamen yeniydi ve 2018 için tam bir ayak daha uzundu ve düşük takviyeli, 7.0 litrelik, 600 beygir gücünde şeytani bir "gizli menü" isteğe bağlı öğeye sahip "İmparatorluk" uzun dingil mesafeli bir kardeşe sahipti. "Hellcat" motorundan. "Newport" emlak çeşidi, Martha's Vineyard'da tercih edilen araç olarak Range Rovers'ın yerini hızla alırken, sıfırdan yapılmış bir "Ram 500" kompakt kamyon Chevrolet Colorado'yu sudan o kadar uzağa fırlattı ki GM isim levhasını ve GMC Canyon kardeşini durdurdu. , 2017 yılında. Nakitle dolup taşan ve kamu şirketi yönetiminin bozulmalarından arınmış Chrysler Grubu, Bob Lutz'un 90. doğum gününü bu sayfalarda görülen çok özel bir otomobille kutlamaya karar verdi: Chrysler ME-8. SRT Seçkin Mühendisi Erich Heuschele, sarayı Ann Arbor malikanesinden Zoom aracılığıyla bize açıkladı. "Bob bize bir 6. Nesil Viper geliştirmemiz için izin verdiğinde, ayrıca lüks bir iç mekana ve yeni 300'den bazı stil ipuçlarına sahip bir Hellcat Viper olan bir Chrysler Ateş Gücü hayal etmemizi söyledi. Pekala, Bildiğiniz gibi, 2019 Viper'ı gerçek bir bin beygir gücünde süper araba yapmak için V-10'u aşırı doldurduk. Ve egzoz yönlendirmesi sayesinde sadece 720 beygir gücüyle, Ateş Gücü, özellikle daha pahalı olması amaçlandığından, Viper'a karşı çok iyi bir performans gösteremezdi. Ama bizi düşündürdü: Nispeten konuşursak, bu kompakt güç aktarma paketine sahibiz. Neden orta motor düşünmüyorsunuz? Yani biz öyle yaptık. Adını eski bir Chrysler gösteri arabasına veren ME-8, sadece yirmi sekiz ayda konseptten Job One'a geçti. Amacımız C8 Corvette'i küçük düşürmekti." Heuschele, manyak bir gülümsemeyi bastırıyor gibi görünüyordu ve ekledi, "Ve rakamlar kesinlikle yaptığımızı doğruluyor." Kabaca bir Acura NSX boyutunda olan ME-8, Hellcat V-8'i 707'den 847 beygir gücüne kadar üç aşamada sunuyor. İlk iki seviye, Corvette'te büyük beğeni toplayan yeni Tremec çift debriyajlı şanzımanla sunuluyor, ancak 847 beygirlik varyant, yalnızca altı ileri manuel çapraz Xtrac şanzımanla sunuluyor. Müşteri, "Yol Rotası", "Uzun Bacaklar" ve "Duran Mil" etiketli üç dişli takımı arasından seçim yapabilir. İkinci set ile ME-8, 232mph'lik doğrulanmış bir en yüksek hıza sahiptir. Heuschele, "Onu 245mph Viper Aero modelinden uzak tutmak ve satış sonrası pazarında daha geniş çeşitlilikte lastik donanımı sağlamak için bir sınırlayıcı üzerinde" diye açıklıyor. ME-8'in her çeşidi en az 201mph için iyidir, ancak ME-8 ACR ortaya çıkarsa (veya ne zaman) ortaya çıkarsa, muhtemelen kanat paketi nedeniyle daha düşük bir azami hıza sahip olacaktır. Bob Lutz'un hevesli tedarikçileri aramıza katma konusundaki efsanevi yeteneği, ürün lansmanında minimalist bir Sabelt yarış kumaşı kurulumundan zengin ceviz ve moka tonlarında tam bir Mark Cross deri kokpite kadar altıdan az olmayan iç mekan şemasının sunulmasıyla sonuçlandı. "Kişisel olarak," dedi Lutz bize, "Sabelt'in içini seviyorum. Ancak Chrysler, Amerika'nın önde gelen lüks markası konumunu yeniden kazandı ve alıcı isterse bunu da onurlandırmamız gerekiyor." ABD'nin Michigan kırsalındaki Grattan Speedway'de temel özellikli bir 707hp DCT ME-8 ile bir öğleden sonra verildi. İlk izlenimler gülünç derecede iyiydi, 3.710 pound'luk dikkate değer bir boş ağırlığına rağmen, ME-8 akla gelebilecek her şekilde fizik yasalarına meydan okuyor. Ancak biri dışında her şekilde: Amerikalı muhabirimiz Spaniel Felson, ayağını Grattan'ın arka düz "kamburunun" üzerinden tutarak şişesinin boyutunu göstermeye karar verdiğinde, "havaya çıkan her şeyin sonunda gelmesi gerektiğini" öğrendi. sahada." Lutz kendisine haber verildiğinde, "Bana Felson'ı kullanmayacağını söylemiştin," diye homurdandı. "O hem arabalarımız hem de Gap'teki kontuar personeli için bir tehdit." Kazanın nedeni sorulduğunda Spaniel, "tıpkı bir Ferrari gibi" sınırda önden savrulma hakkında bir şeyler mırıldandı. Şehvetli kolonyal coupe ile bir sonraki randevumuz için başka bir Stateside muhabiri Colby Dousche'yi kullanacağız. Colby genellikle kulüp yarışlarının ihtişamı hayalleri ile zihinsel olarak rahatsız bir anorak olarak görülse de, bir keresinde Ohio, Pataskala'da bir kapalı kart yarışını kazandı ve Paul Frere gittiği için onu sektördeki en nitelikli otomobil gazetecisi yaptı. Chrysler ME-8, Sabelt kumaşındaki temel varyant için 99.999 dolardan başlar ve tam Mark Cross ve cam kristal kontrollere sahip 847 atlı araba için 192.499 dolara kadar çıkabilir. Son kırk yılda Pentagon markası için çok şey yapmış bir adamın hayatını kutlamak için güzel bir yol. Chrysler'ı onsuz hayal edebiliyor musunuz? Kaynak: Hagerty
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.