Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2022 Chevrolet Silverado ZR2 İlk Sürüş İncelemesi: Patikanın Yeni Patronu


Önerilen İletiler

  • Admin

2022 Chevrolet Silverado ZR2 İlk Sürüş İncelemesi: Patikanın Yeni Patronu

AAW8Bwv.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Chevy'nin ekmek ve tereyağı toplama ağlarına ZR2 muamelesini getirmek, iyi bir sürülebilirlik, arazi kapasitesi ve zıplama dengesi.
Zıplamayı sever misin? Bilirsin, yukarı ve aşağı, ileri geri ve sallanarak? İyi bir zıplama gününde, böbreklerinizin yer değiştirdiğini ve bir şekilde kendi pankreasınızı yuttuğunuzu hissettiğiniz anlar vardır. Ve ağırlıksızlığa yaklaştığınızdan emin olduğunuz diğerleri ve her şey ağır çekimde hareket ediyor. Kontrol sizde olduğu sürece, her şey eğlencelidir. Ses çekici mi?

AAW8S69.img?w=768&h=432&m=6

Şanslısınız, Chevrolet tüm Silverado serisini 2022 için yeniledi ve buna Silverado bou adı verilen yeni bir kaplama da dahil – afedersiniz: ZR2. Yeni, dört tekerlekli, yetişkin boyutunda bir trambolin, size yeniden bir çocuk gibi seçtiğiniz manzaraları aşma şansı veriyor. Bunu Colorado ZR2'nin tam boyutlu bir versiyonu olarak düşünün veya belki de maceracı gençliğinizi yeniden yakalamanın ve aynı zamanda o yaşlı kemikleri rahat tutmanın bir yolu olarak düşünün.

Üstün Silverado

Chevrolet, ZR2'yi Silverado'nun amiral gemisi donanımı olarak görüyor. Ve 69.295 $ taban fiyatı ile papyon markasının bir anlamı var. Bu para için, sunulan dört Silverado motorun en güçlüsüne sahip oluyorsunuz, 6.2 litrelik V8, 420 beygir gücü ve 460 pound-feet tork üretiyor. Bu güç, 10 vitesli bir otomatik şanzıman, iki vitesli bir aktarma kasası ve arka veya dört tekerleğin tümüne (ZR2 yalnızca dört tekerlekten çekiş olmasına rağmen) seçiminize gider.

AAW8PYs.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

ZR2'yi zıplatma makinesi yapan şey, halihazırda yükseltilmiş olan Trail Boss'tan daha uzun bir sürüş yüksekliğidir, 10.9'a kıyasla 11,2 inç. Bu ve benzersiz bir ön uç, size sırasıyla 31.8 derecelik bir yaklaşma açısı, 23.4'lük bir kırılma açısı ve 23.3'lük bir uzaklaşma açısı verir. Sürüş yüksekliğinden daha fazla süspansiyon hareketi de elde edersiniz: Ön aks için 9,8 inç, arka için 10,6 inç, bu da Trail Boss'un ön ve arkasından yaklaşık iki inç ve bir inç daha iyi.

AAW8DCo.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ayrıca 18 inç tekerleklere monte edilmiş 33 inç Goodyear Wrangler çamur lastiklerini de yuvarlarsınız. Bu vagonlar, MultiMatic'in seçkin DSSV (Dinamik Süspansiyonlar Spool Valfi) amortisörleri tarafından sönümlenen benzersiz bir yay seti ve süspansiyon ayarı tarafından tutulur. Standart saptırıcı disk şok dahili parçaları yerine, DSSV şokları dahili bir çubuğa tam olarak kesilmiş bir delik kullanır ve harici bir çubuk sıkıştırma ve geri tepme yoluyla yukarı ve aşağı hareket ettikçe, yağın geçmesi için daha az veya daha fazla deliği açığa çıkarır, dikte eder sönümleme kuvveti.

AAW8WOv.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lütfen bir an için ineklememe izin verin, sadece tasarımı seviyorum. Basitçe söylemek gerekirse, bu şoklar mükemmel bir şekilde çalışır ve dayanıklıdır, ancak oldukça pahalıya mal olur. Chevy'nin bunları Colorado ZR2'de ve ayrıca muhteşem bir şekilde çalıştıkları 2014 ve 2015 Camaro Z/28'de kullandığını biliyoruz.

AAW8WOC.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chevy ayrıca arka ve ön akslara elektronik kilitli diferansiyeller ekledi. Silverado ZR2 standart olarak önde, gövdenin altında ve aktarma kutusunun altında koruma plakaları ile birlikte gelir; korunması gereken tüm önemli şeyler.

AAW7wa8.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Son olarak, her zamanki papyon yerine bir "akış-kravat" anahat amblemi, ön çamurluklara ve bagaj kapısına monte edilmiş ZR2 logoları, benzersiz bir ızgara ve siyah bir kaput şeklinde bu Silverado'nun doğası hakkında görsel ipuçları alırsınız. sokmak. Ayrıca 78,7 inç ile oldukça uzun (mühendislerin eli yalnızca elleri içerdiğini düşünürse, muhtemelen bir basketbol topunu smaçlayabilir).

AAW8LOE.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lütfen bir an için ineklememe izin verin, sadece tasarımı seviyorum. Basitçe söylemek gerekirse, bu şoklar mükemmel bir şekilde çalışır ve dayanıklıdır.

AAW8LOI.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Dışarıdan böylesine sağlam ve amaçlı bir görünümle, içerisi biraz sürpriz olabilir. Gösterge paneli tamamen dijitaldir ve özelleştirilebilir 12,3 inç ekrana sahiptir. Orta konsol dokunmatik ekranı 13.4 inç boyutundadır ve 2022 için tüm LT ve daha yüksek donanım seviyelerinde mevcuttur. Bu yeni ekran aynı zamanda Google Haritalar ve Google Asistan'la birlikte gelir ve kamyondaki birçok işlev için sesli komutların kullanılmasına izin verir. Elbette bu, kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto ve Bluetooth teknolojilerine ek olarak. Ayrıca kablosuz bir akıllı telefon şarj pedine de sahip olursunuz.

AAW8LOQ.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Daha geleneksel lüksler arasında rahat ve ayarlanabilir deri koltuklar bulunur. Ve en büyük Mürettebat Kabini gövdesi olduğu için ZR2, iki sıra yolcu için bol miktarda alan sağlar. Ön yolcular hem ısıtmalı hem de havalandırmalı koltuklara sahip oluyor ve çift bölgeli klima kontrol sistemi sayesinde ortam sıcaklığı konusunda seçici olabiliyor.

AAW8PZb.img?w=768&h=432&m=6

Oyuna Girmek

Genel olarak, Ford ve Ram, Ford Raptor ve Ram TRX ile fabrikada arazi kamyonunun tüm eğlencesine sahip olduğu için Chevy'nin artık buna seyirci kalamayacağı açık. Yine de Silverado'nun bu segmente farklı bir yaklaşımı temsil ettiği de açık. Diğerleriyle karşılaştırıldığında, Hellcat ile güçlendirilmiş TRX'i karşılaştırırken çok daha az beygir gücüne sahipsiniz. Ve barda böbürlenirken daha az etkileyici sondaj tekerlek hareketi ve diğer sayılar. Ama bu kötü bir şey mi?

AAW7wae.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chevrolet'nin ZR2 için seçtiği ekipman kesinlikle çok yetenekli bir makineye katkıda bulunuyor. Ancak en zorlu off-roader bile kaldırımda daha sık kullanacaktır. Burada ZR2 oldukça uygar ve rahat kalır. 18 inçlik tekerleklere monte edilmiş 33 inçlik lastikler üzerinde yuvarlanmak, çarpmaları emmek için çok sayıda yan duvarınız olduğu anlamına gelir. Ayrıca mühendisler, büyük şokları ve yayları, çıkıntı yapan kayaları ve büyük çukur işaretli yolları emmek için ayarladılar; bu, tost üzerindeki ılık tereyağı gibi yoldaki tümseklerin üzerinden kaydığı anlamına geliyor.

AAW8WPn.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Toplamda, Ford ve Ram, Raptor ve TRX ile tüm fabrika arazi kamyonu eğlencesine sahip olduğu için Chevy'nin artık buna seyirci kalamayacağı açık. Yine de Silverado'nun bu segmente farklı bir yaklaşımı temsil ettiği de açık.

Mükemmel yol sürüşünün tek dezavantajı, direksiyonda daha az hassaslık hissi. Devasa yan duvarlara sahip büyük topuzlu çamur lastikleri, direksiyonda biraz oynamalara neden olur. Güvenli olmayan veya dengesiz hiçbir şey yok, eyaletler arası kilometrelerce ıslanırken idealden daha az.

AAW8LPa.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ayrıca, koltuklar rahattır ve size iyi oturması için bel dahil olmak üzere ihtiyacınız olan tüm ayarlamaları içerir. Kamyon, gideceğiniz yer ne olursa olsun, bakkal, iş veya bilmiyorum, belki Joshua Tree Ulusal Parkı olsun, kolayca rahattır. Geniş arazilerin, güzel kaya oluşumlarının ve etraftaki en zorlu arazi yollarından bazılarının evi.

AAW8GCA.img?w=768&h=432&m=6

iz zamanı

Chevrolet, bu yepyeni amiral gemisi donanımını test etmem için beni işaret etti. Tüm standart kitlere ek olarak, test aracıma ek olarak 1.150$'a mal olan bir dizi büyük siyah çelik boru külbütör koruyucusu takılmıştı. Ve ekstra 1.399$'a bir Borla egzozu. Başlangıçta, kedi sırtı egzozu, doğal olarak aspire edilen V8'den gelen hoş bir boğaz havlaması ve ritmik gümbürtüsü ile paraya değdiğini kanıtladı.

Rock'çı koruyucular, Joshua Tree'ye çok da uzak olmayan bir pazarlık gibi görünüyordu. İlk başta, iz yeterince zararsızdı, üstesinden gelinmesi gereken birkaç tekerlek izi ve küçük kayaların olduğu yamalı iki patika.

AAW8LP1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ama karşılaştığım ilk tepe bir sersemlikti. ZR2'den çok az daha geniş bir palete sahip olan tepe, ortada sola dönüş, küvet kadar büyük tekerlek izleri ve her iki tarafta da yoldan sapılsa bile yan aynaları mutlu bir şekilde kaldırabilecek çıkıntılar ile gevşek topraktan dik bir yükseliş sunuyordu. bir inç. Evet, rock'çılar bu deneyimsiz arazi aracının korumasını kullanabilir.

AAW8DCZ.img?w=768&h=432&m=6

AAW8S6e.img?w=768&h=432&m=6

ZR2'nin Off-Road ve Terrain sürüş modlarını içermesi iyi bir şey - Düşük menzilli vitesin yanı sıra Terrain'i seçtim. İyi bir önlem olarak, hem ön hem de arka diferansiyelleri de kilitledim. Hem 4LO hem de Arazi modu seçildiğinde Chevrolet, tek pedallı sürüş modu adı verilen bir sistemi devreye sokar. Yalnızca düşük hızlarda seyahat ederken çalışır ve gazı kaldırdığınızda otomatik olarak frene basar, böylece tek bir pedal kullanarak bazı göz korkutucu engellerin üzerinden kamyonun dikkatli bir şekilde manevra yapmasını kolaylaştırır. Anla?

Yukarıdakilerin tümü yardımcı olmak için, ZR2, bazen yalnızca bir ön tekerleğin yere değmesine ve diğerlerinde yalnızca bir arka tekerleğin olmasına rağmen, küçük bir drama ile dereceyi neşeyle tırmandı. Hiçbir zaman çekiş kaybetme endişesi olmadı ve ZR2'nin ağırlığı soldan sağa ve önden arkaya kayarken şoklar inişleri parlak bir şekilde bastırdı. Bilirsin, biraz zıplama.

AAW8DD2.img?w=768&h=432&m=6

O tepeyi başarıyla tırmandıktan sonra, arazinin sertliği gibi kendime olan güvenim de arttı. Çıkıntılı kayalardan oluşan geniş şeritler, her iki tarafında 10 metrelik dikenli çalılar ve kaktüslerle çevrili dar bir patikayı kaplıyordu. Bazen uzandılar ve vücutta güzel ince çizgiler bıraktılar. Bu dar yollar, sonunda eski depolama tesisleri ve harap vinç ekipmanı ile terk edilmiş bir altın madenine ve ZR2'nin tüm yerden yükseklik ve süspansiyon seyahatine ve ekipmanına meydan okuyan başka bir epik tepeye ulaşana kadar Ulusal Park boyunca kıvrılarak ilerledi.

Bu tırmanışta, ön camdan dışarı bakmanın ufuktan ve dünyanın kenarına sürüklediğiniz korku duygusundan başka hiçbir şey göstermediği birkaç durum oldu. Neyse ki ZR2, önünüzdeki araziye çok daha iyi bir bakış sağlamak ve gerçekten de uçurum kenarları gibi hissettiren şeylerden uzaklaşma yeteneğinizi büyük ölçüde geliştirmek için önde, arkada ve yanda birkaç kamera ile monte edilmiş olarak geliyor.

Bu son tırmanışın zirvesini yaptıktan sonra, nispeten geniş bir patikayla, belki bir buçuk şeritle, gevşek kumla ve çok daha kolay yönetilebilir tümseklerle kaplı çok daha yumuşak bir patikayla karşılaştım. Dört-yüksek ve Off-Road sürüş modunu devreye soktum ve ZR2 kumda kayarak ilerlerken ve kendi kişisel Dust to Glory sahnem gibi hissettiren bir yerde zıplayıp kayarak ve zıplarken, zaman zaman 65 mil hıza çıkmayı başardım.

Birkaç dakika sonra, bulutların üzerinde duran ipek çarşaflardan ibaret olduğunu tahmin ettiğim asfalt bir yola çıktık. Ve gün batımına doğru yola çıktım, başardığımı hissettim.

Hem Ford Raptor hem de Ram TRX, teknik özelliklerin bardaki insanları etkileme eğiliminde olan kısımlarında daha büyük sayılar sunuyor. Hedefiniz buysa, Chevrolet'ten uzak durun. Ancak ihtiyaçlarınız, yetenekli ve konforlu, aynı zamanda pratik ve kullanışlı bir kamyon gerektiriyorsa, Silverado ZR2 ikna edicidir.

AAW8WOv.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

İyi çalışan basit bir ekipmana, Joshua Tree'yi farklı bir bakış açısından görmeye yetecek kadar arazi sürüş kabiliyetine sahip oluyorsunuz ve yine de yatakta 1.440 pound çekebilir ve 8.900 daha çekebilirsiniz. arkanda. Çok güzel bir kamyon. Ve ihtiyacınız olduğunda, iyi bir trambolin de.

2022 Chevrolet Silverado ZR2

Motor 6.2 litrelik V8
Çıkış 420 Beygir Gücü / 460 Pound-Feet
Şanzıman 10 Vites Otomatik
Tahrik Tipi Dört Tekerlekten Çekiş
Hız 0-60 MPH 5,7 Saniye (tahmini)
Verimlilik 14 Şehir / 17 Otoyol / 15 Kombine
Ağırlık 5.620 Pound
Oturma Kapasitesi 5
8.900 Pound Çekme
Yük 1.440 Pound
Baz Fiyat $39.500 + $1.695 Varış Noktası
Trim Baz Fiyatı 69,295$
Test Edilen Fiyat $71.844 (tahmini)

Kaynak: Motor1.Com

2022-silverado-mcm-zr2-01.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.