Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2022 Land Rover Range Rover İlk Sürüş İncelemesi: En İyiyi Yeniden Tanımlamak


Önerilen İletiler

  • Admin

2022 Land Rover Range Rover İlk Sürüş İncelemesi: En İyiyi Yeniden Tanımlamak

AAW6kV8.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Sadece 260.000$'lık bir Range Rover satın alabilmeniz, almanız gerektiği anlamına gelmez.

Karar

9,7 / 10

2022 Land Rover Range Rover, öncekiler gibi lüks, yetenek, teknoloji ve zarafetin mükemmele yakın bir karışımıdır. Üstün bir otomobil ve başka bir premium ürüne altı haneli para harcayan insanlara saygı duysam da onları kesinlikle anlamıyorum. Çünkü günün sonunda piyasada bir paket kadar eksiksiz bir şey yok.

Ancak beşinci neslinde ilginç bir şey oluyor. Bir Range Rover SV'ye kolayca 260.000$'ı düşürebilseniz de, buna ihtiyacınız yok. Temel Range Rover SE, neredeyse çarpıcı ve lüks bir kabine, her şeyi kapsayan bir zarafete ve yarı fiyatına neredeyse dinamik bir sürücü deneyimine sahiptir. Hangi trimi sipariş ederseniz edin, beşinci nesil Range Rover'ın otomotiv lüksünün zirvesi olmaya devam ettiğini bilerek içiniz rahat olsun. Ama akıllı para? SE için alışveriş yapıyor.

Bir aracın kararı, bir bütün olarak yeni araç pazarına değil, yalnızca kendi segmentine göredir. Motor1.com'un arabaları nasıl değerlendirdiği hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

Hızlı İstatistikler 2022 Land Rover Range Rover SE P400 Yedi Yolcu

Motor: Çift Turbo Şarjlı 3.0 litre I6 w/ISG
Çıktı: 395 Beygir Gücü / 406 Pound-Feet
Oturma Kapasitesi: 7
Oturma Yapılandırması: 2 / 3 / 2
Baz Fiyat: 110.500$ + 1.350$ Varış Noktası

Menzildeki Ev

2022 için Land Rover, Range Rover'ı iki sıralı, beş yolculu bir düzenleme veya daha fazla iki artı iki kurulum seçeneğiyle hem kısa hem de uzun dingil mesafesi çeşitlerinde sunmaya devam edecek. Ancak yıldız, yeni yedi koltuklu model olacak. Yalnızca daha uzun 126,0 inç dingil mesafesi (SWB'den 8,0 inç daha fazla) ile sunulan 6.000 dolarlık üçüncü sıra koltuk seçeneği, Range Rover'ın lüks ikon statüsüne layık.

Erişim, her iki arka kapının üst kapı sıkışmalarında bulunan standart elektrikli anahtarlarla sağlanır. Hızlı bir dokunuş, hem birinci hem de ikinci sırayı ileri kaydırır ve ikinci sırayı yukarı doğru yönlendirerek cömert bir açıklık açar. Daha uzun yetişkinler arka sırayı bunaltıcı olmaktan çok rahat bulacaklar - 1.80 boyundayım ve başım tavan döşemesine sürtünüyordu ve dizlerim 34,0 inç bacak boşluğuyla biraz gergindi, bu Mercedes GLS'de 0,6 ve 0,6 idi. BMW X7'de aşağı yukarı aynı. Diğer altı uzun insanı taşımak, ikinci ve üçüncü sıradaki yolcular arasında biraz alışveriş yapmayı gerektirecek. Ancak daha kısa yetişkinler veya çocuklar için eldeki alan cömert ve kullanışlıdır.

AAW6q2Z.img?w=768&h=432&m=6

AAW6xV0.img?w=768&h=432&m=6

Tüm Range Rover ailesinin bu kadar memnun olması pek şaşırtıcı değil, ancak yeni üçüncü sıra standart ısıtma ile rekabeti aşıyor. BMW ve Mercedes bunu bir seçenek olarak bile sunmuyor. Özel havalandırma delikleri, aynı zamanda bir çift ufacık (Amerikan standartlarına göre) bardak tutucuya ve yanlarda bir USB-C çıkışına ev sahipliği yapan dış kolçakların yakınında bulunur.

İlginç bir şekilde Land Rover, Range Rover'ı altı kişilik bir modelde sunmuyor. Ancak iki dingil mesafesi seçeneği sayesinde esneklik sıkıntısı olmaz. SWB beş koltuklu düzeni ve LWB yedi yolcu düzeni arasında seçim yaparken ikinci sırada çok az değişiklik var, ancak iki sıralı kurulum ve daha uzun dingil mesafesi, pazardaki en geniş yolcu alanlarından birini oluşturuyor.

AAW6CmP.img?w=768&h=432&m=6

Range Rover'ın hem geleneksel rakiplere hem de Rolls-Royce Cullinan ve Mercedes-Benz S-Class dahil olmak üzere alternatif rakiplere göre avantajı 4.0 ila 10.0 inç arasında değişiyor. Bench, dingil mesafesinden bağımsız olarak uzun sürüşlerde konforlu ve destekleyici bir ortaktır, ancak mevcut dört koltuklu Range Rover SV, tüm bu alanı alır ve birinci sınıf lüks ile eşleştirir.

AAW6xV5.img?w=768&h=432&m=6

Özel SV kabini ve kontrast deri ile iki artı iki oturma düzeni.

Lüksün Lüksü

Açılır bir osmanlı, standart masaj ayarları, bir şampanya soğutucusu ve ahşap kaplama veya deri üst ile sunulan elektrikli geri çekilebilir bir orta masa, dört koltuklu Range Rover'ı farklı kılıyor. Arka koltukların her birinde şirin bir yastık var ama benimkini çabucak elden çıkardım - yastık biraz fazla sertti ve bu muhtemelen bir araba hakkında şimdiye kadar yaptığım en saçma şikayetlerden biri. Tüm kurulum da oldukça değerli, 218.300 dolardan başlayan bir döşeme için 20.000 dolar talep ediyor, ancak ayak dayama yeri ve yatar koltuk, uzun boylu formumu barındırıyor ve büyük miktarda destek sağlayan SV'ye özgü koltuk dolgusu ile uzanacak çok yer var.

San Francisco International'dan şehir gezisinin göbeğindeki bir otele giden kısa bir otoyol, yalnızca SV ile ilgili her şey için bir başlangıç noktası olmakla kalmadı, aynı zamanda yeni Range Rover'ı hareket halindeki ilk deneyimim oldu. Kabin, programdaki her araca takılan 23 inçlik tekerleklerden ve 285/40 lastiklerden bir genleşme derzi rahatsız edici bir tokat oluşturana kadar mezar gibi.

AAW6uP3.img?w=768&h=432&m=6

Lastik gürültüsü yinelenen bir sıkıntıydı ve sorunun devam edip etmediğini görmek için 21 veya 22 inç alaşımlı bir Range Rover'ı test etmeye can atıyorum. Bu tokat aynı zamanda Range Rover'ın rüzgar gürültüsü üzerindeki mükemmel kontrolünü de olumsuz etkiliyor. San Fran'in kuzeyindeki fırtınalı sahil yollarında bir sürüş sırasında, sudan gelen esinti alakasızdı.

Bu kısmen (nispeten konuşursak) etkileyici aerodinamiğe bağlı. Tasarımcılar, kapatma hatlarını mümkün olduğunca aynı hizada yapmayı amaçladılar ve Range Rover'ın genel şekli havayı eskisinden daha iyi keserek 0,30'luk bir sürtünme katsayısı ile sonuçlandı. Karşılaştırma için, şık, düşük sürüşlü Jaguar I-Pace'in CoD'si 0.29'dur. Yeni MLA-Flex mimarisi, "gürültü iletiminde yüzde 24 iyileşme" iddiasıyla sessiz kabine de yardımcı oluyor. Biliyorum, bu anlamsız bir istatistik ama işin özü şu: Bu şimdiye kadarki en sessiz Range Rover.

AAW6kVe.img?w=768&h=432&m=6

Ancak mekanik ve montaj değişiklikleri hikayenin sadece bir kısmını anlatıyor. Land Rover, isteğe bağlı Meridian Signature sistemiyle biraz çıldırdı ve kabin boyunca 35 hoparlörü dağıttı, ancak ön dört koltuk başlığına yerleştirilmiş çift 2,4 inç'e özel bir saygı göstermek istiyorum. Her zamanki aktif gürültü engelleme teknolojisini kullanırlar ve ön ve dış ikinci sıra koltuklar için "sessiz bölgeler" yaratırlar. Özellikle düşük hızlarda veya parkta tekinsiz. Range Rover, lüks bir araca verebileceğim en büyük övgü olan tüm büyük, kötü dünyayı kapatıyor.

Bu, süspansiyona kadar uzanır. Her Range Rover standart olarak havalı yaylar ve tamamen bağımsız süspansiyonun bir parçası olarak Land Rover'ın ilk beş bağlantılı arka ucu ile birlikte gelir. Yerleşik bilgisayarlar ayrıca yaklaşan tümseklere ve kusurlara hazırlanmaya yardımcı olmak için navigasyon verilerinden yararlanır. Tabii ki, hepsi bu kadar değil – SE tabanı, “Dynamic Response Pro”yu veya normal elektronik aktif devrilme önleyici kontrolü tanıtan 5.250$'lık Gelişmiş Off-Road Yetenek Paketi (tüm diğer donanımlarda standart) ile birlikte sunuluyor. Son olarak, serinin tamamı standart dört tekerlekten direksiyon içerir.

AAW6uP9.img?w=768&h=432&m=6

Bir arada, Range Rover sarsılmaz bir sürüş sergiliyor. Land Rover'ın kurduğu ezici arazi bölümlerinde, yıkama tahtalarının gövde hareketleri veya direksiyondaki genel denge hissi üzerinde çok az etkisi oldu. Ve Napa çevresindeki ve PCH boyunca uzanan birkaç zorlu yolda Range Rover, büyük tekerlek/lastik paketinden basit, minimal bir "parça" ile kaldırımda tümsekler ve dalgalanmalar oluşturdu.

Bir plug-in hibrit motor yakında gelecek ve bu da NVH'de daha fazla azalmaya yol açacak, ancak şimdilik, mevcut iki gaz motoru bu cephede hiçbir kusur değil. Yıldız, çift turboşarjlı 3.0 litrelik sıralı altılı ve 48 voltluk hafif hibrit sistemidir, bu şaşırtıcıdır çünkü bu motor JLR'nin diğer ürünlerinde hiçbir zaman rafine edilmesiyle öne çıkmamıştır (Range Rover Velar ve Spor, Discovery ve Jaguar F-Pace). Hafif hızlanma altında, altı-pot algılanamaz. Aslında, takometre 3.500 dev/dak'yı geçene kadar akıcı ve hoş müzikler devreye girmiyor.

BMW ailesindeki gazlı 50i modelleriyle paylaşılan yeni BMW kaynaklı çift turboşarjlı 4.4 litrelik V8, daha çok karışık bir çanta. Motor, Alman rozetli bir arabaya kıyasla ağır gaz altında daha az bas sesiyle kulağa harika geliyor. Bununla birlikte, daha düşük hızlarda, V8'in daha derin, daha zengin seslerini susturmak için mücadele eden aktif gürültü iptali ve ses yalıtımı ile belirgin şekilde daha müdahalecidir.

AAW6xV8.img?w=768&h=432&m=6

Red Rover, Red Rover, Üstüne Performans Gönder

Tabii ki, bazen gaza basmak ve hızlı gitmek eğlencelidir. Bunun için Range Rover'ın yeni motorunu yenmek zor. 557 beygir gücü ve 516 pound-feet torku ile eski süper şarjlı 5.0 litrelik V8'i özleyeceğim, ancak yeni 4.4-litre 523 hp ve daha da önemlisi 553 lb-ft torka sahip. Bu, çıktı rakamlarının mütevazı bir iki parmak arası geçişi gibi görünebilir, ancak yeni Range Rover, 1.800 ila 4.600 dev / dak arasında maksimum bükülme sağlar; bu, hem daha önemli hem de 5.0 litreden (3.500 ila 5.000 dev/dak) daha erkendir.

Yesteryear'ın Range Rover'ı sportif SVAutobiography kaplamasında bile 5.1 saniye sürdü. Kısa dingil mesafeli modelde, yeni Range Rover saatte 60 mile 4,4 saniyede koşar (LWB için onda biri ve yedi koltuklu için onda biri daha ekleyin). Bu, GLS'den çok daha hızlı (esas olarak Mercedes, bu yıl V8 motorlu 580'i satmadığı için), X5 M50i aynı 4.4 litrelik motorla yavaş bir şekilde 5.2 saniye sürüyor.

AAW6q3h.img?w=768&h=432&m=6

AAW6CmW.img?w=768&h=432&m=6

V8 ile güçlendirilmiş Range Rover, devir saati yükseldikçe güçlü, alçak sesli homurtu ve amansız hızıyla hattan fırlıyor. Otoyol hızları hızla gelir ve yasal olmayan hızlar hemen ardından gelir. California sahilindeki dolambaçlı yollarda, Range Rover o kadar güçlü olduğunu kanıtladı ki, bilgisayarlar V8 motorunu dizginlemeye çalışırken, denge kontrol lambasının yanıp sönmesi gaz kelebeğinin her basışıyla karşılaştı. Asla bir tekerlek kayması hissetmedim ve performans akışı, bilgisayarların eğlenceyi mahvedemeyeceği kadar hızlı geldi, ancak bu, V8'in dadıların dahil olması gerektiğinin bir kanıtı.

Tabii ki altı silindire geçişte performans fedakarlığı var, ancak geliştirilmiş arıtma düşünüldüğünde bu değerli bir ticaret. V8'den farklı olarak, bu Range Rover için yeni bir seçenek değil – 395 hp ve 406 lb-ft, geçen yılki Range Rover P400 ile eşleşiyor, ancak 60'a koşma süresi 5,9 saniyeden 5,5 saniyeye düşüyor. Aynı zamanda Land Rover, yedi koltuklu modelde sunarak I6'nın kullanılabilirliğini genişletiyor. En ağır gövde/koltuk seçeneğiyle, temel motor hala geçen yılki modelden onda bir daha hızlı.

AAW6rXO.img?w=768&h=432&m=6

AAW6q3l.img?w=768&h=432&m=6

AAW6zXA.img?w=768&h=432&m=6

AAW6xVe.img?w=768&h=432&m=6

Bu tartışmalı olabilir, ancak temel motorun güç dağıtımını tercih ederim. V8 gibi, 2.000 ila 5.000 dev/dak arasında değişen tepe noktası ile etkileyici bir tork bandı var. Ancak öne çıkan, temel motorun neredeyse V8 kadar canlı bir şekilde çizgiden çıkmasına yardımcı olan hafif hibrit sistemden gelen elektrik yardımıdır. Aynı zamanda, sıralı altı silindirli motor serbestçe devir yapar ve yol boyunca bazı harika sesler çıkarır. V8 homurtusuna kapılıp gitmeyin. Bu motor başlı başına bir yıldız.

Her iki motor da ZF kaynaklı sekiz ileri otomatik motorla eşleşiyor. Terrain Response düğmesini Dynamic'e getirin ve şanzımanı manuele ayarlayın ve Range Rover biraz 5,600 poundluk bir Volkswagen GTI gibi hissediyor, hızlanırken aceleyle vites eklemek için sadece köşe girişlerinde vites küçültüyor. Tam otomatikte de, vitesleri gerektiği gibi tutan akıllı bir şanzıman. Yine de, köşeler için yavaşlarken bilgisayarın daha agresif bir şekilde vites küçültmesini diliyorum.

AAW6uPx.img?w=768&h=432&m=6

Bunun başlıca nedeni Range Rover'ın virajlarda taşıyabileceği hızdır. Bu, ultra yetenekli bir off-road lüks SUV. Bunu bir sahil yoluna saldırmak için kullanmak çatalla çorba yemeye çalışmak gibi olmalı, ancak dört tekerlekten direksiyon, aktif viraj denge çubukları, güzel ayarlanmış bir süspansiyon ve öncekinden yüzde 50 daha sert olan 2022 için yeni bir mimari ile. , Range Rover üstündür.

Özellikle uzun, keskin virajlarda vücut hareketlerinde mükemmel bir tutuşa sahiptir. Range Rover, orta köşeyi ayarlamak kolay, kasıtlı, öngörülebilir yuvarlanma ve hafif, doğrusal direksiyon ile zahmetsizce dengelenir. Daha dar virajlarda, Range Rover'ın kütlesi ve önden savrulma eğilimi daha mantıklı bir davranış gerektiriyor, ancak bu SUV'nin her zamankinden çok daha çevik olduğu tartışılmaz.

Şimdilik, en yeni Range Rover'ın 2022'de şimdiye kadar kullandığım en iyi, en eksiksiz araç olduğunu söyleyeceğim.

Süspansiyon, teoride kayalık ve engebeli yolları yönetecek. Ancak Land Rover'ın bu program için yaptığı off-road testleri alışılmadık bir şekilde bunaltıcıydı ve bu yeni SUV'un hünerini test etmek için çok az gerçek şans sunuyordu. Aktif kilitlemeli diferansiyeller, bir dizi kullanışlı sürüş modu ve dört tekerlekten direksiyonun sağladığı düşük hızlı çeviklik, tüm işaretler bunun yolda sağlam bir müttefik olduğuna işaret ediyor. Yine de, kendi şartlarıma göre bir tane deneyene kadar, yeni Range Rover'ın arazi yetenekleri, ayırt edici olmaktan çok soru işareti.

AAW6q3t.img?w=768&h=432&m=6

Yukarıda Ve Ötesinde, Gerçekten de
Range Rover'ın geri kalan yeni özellikleri diğer modellerden tanıdık geliyor. En yeni Pivi Pro bilgi-eğlence sistemi, çoğu ana işlev için basit yeniden yapılandırılabilir kutucuklara güvenerek öğrenmesi hızlı ve kolaydır. Güzel bir 13,1 inç kavisli ekranda yaşıyor. Görünüşte ona bağlı değil, direksiyon kolonunun üzerine tünemiş çekici yeni 13.7 inç dijital küme var. Ve elbette, kabinin uyumu ve bitişi kusursuz. Tüm bunları daha ayrıntılı bir incelemede keşfetmek için sabırsızlanıyorum.

Şimdilik, en yeni Range Rover'ın 2022'de şimdiye kadar sürdüğüm en iyi, en eksiksiz araç olduğunu söyleyeceğim. Başta da söylediğim gibi, en iyisi temeldir. Kısa dingil mesafesi 2023 SE için 104.500 $ 'dan başlayan fiyatlarla – 2022 model yılı araçlarını sürdüm, ancak Land Rover siparişleri kapattı ve 2023'e geçti – ve 218.300 $'a kadar çıkan bir Range Rover'a büyük para bırakmak çok kolay.

Range Rover Açıklamaları:

Ancak Range Rover'ı harika yapan özelliklerin neredeyse tamamı, seçenekler sayfasında çıldırmadan SE döşemesinde mevcuttur. Konfigüratörle oynadıktan sonra, hemen hemen aynı lüks, donanım, sürüş dinamikleri ve stile sahip bir Range Rover SE inşa etmenin 122.000 dolardan fazla sürmeyeceğini düşündüm – aktif viraj denge çubukları, 23 inç jantlar, yarı anilin deri döşeme, masaj yapan ön koltuklar – 157.600$'lık Autobiography'ye. Bu yüzden biraz para biriktirin ve bir Range Rover satın alın. Söz veriyorum, hayal kırıklığına uğratmayacak.

Range Rover Rakipleri:

BMW X7: Derecelendirilmemiş

Lexus LX: 9.1 / 10

Mercedes-Benz GLS-Sınıfı: Derecelendirilmemiş

2022 Land Rover Range Rover SE P400 Yedi Yolcu
Motor Çift Turboşarjlı 3.0 litre I6 w/ISG
Çıkış 395 Beygir Gücü / 406 Pound-Feet
Şanzıman Sekiz İleri Otomatik
Tahrik Tipi Dört Tekerlekten Çekiş
Hız 0-60 MPH 5.8 Saniye
Maksimum hız 150 MPH
Verimlilik 18 Şehir / 26 Otoyol / 21 Kombine
Ağırlık 5.600 Pound
Oturma Kapasitesi 7
Kargo Hacmi 43,1 / 92.9 Fit Küp
7.700 Pound (tahmini) Çekme
Baz Fiyat 104.500 $ + 1.350 $ Varış Noktası
Trim Baz Fiyatı 111.850$
Test Edilen Fiyat 122.000$ (tahmini)

Kaynak: Motor1.Com

land-rover-range-rover.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.