Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 29 Mart , 2022 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 29 Mart , 2022 Yamaha TY-E 2.0 Elektrikli Motosiklet Yamaha TY-E 2.0: tanıdık bir profil, ancak geliştirilmiş ağırlık dağılımı ve daha fazlasıyla. 49. Tokyo Motosiklet Fuarı'nda görücüye çıkan TY-E 2.0, Yamaha'nın 2018 TY-E'sini temel alıyor. Adından da anlaşılacağı gibi, Yamaha TY-E 2.0 arazi motosikleti denemeleri, Yamaha'nın elektrikli deneme bisikletinin ikinci (ve en yeni) yinelemesidir. Ağırlık dağılımı ve gaz tepkisi açısından benzersiz bir meydan okuma sunan bu, elektrikli motosiklet tasarımı için harika bir pota. Resmi Yamaha PR iletişimlerini tercüme ettikten sonra, TY-E 2.0'ın pil ağırlığını yüzde 20 artırırken, ömrü ve verimi 2,5 kat artırdığını güvenle söyleyebiliriz. Bununla ilgili olarak, önceki modele kıyasla önemli ölçüde daha düşük bir ağırlık merkezi için pil artık fantezi kompozit laminat monokok çerçevenin altına monte edilmiştir. Resmi belgeler yalnızca 154 pounddan daha ağır olduğunu söyleyeceğinden, ağırlık muhtemelen arttı - dünya deneme yarışması için FIM minimumu. Sadece tahmin ediyorum. Her şeyde olduğu gibi, bisiklet, kontrol ve tork denemeleri beygir gücüne üstün gelir. Orijinal TY-E gibi, TY-E 2.0 da elektrikli değirmeni geleneksel hidrolik olarak çalıştırılan, ıslak, çok plakalı bir kavrama ile eşleştirir. Resmi basın açıklamasında, "debriyaj ve volan gibi mekanik parçalar dikkatle ayarlanmış elektronik kontrol ile eşleştirilerek çekiş iyileştirildi" denildi. Yani, eğer bir şey varsa, aslında neyin iyileştirildiği belli değil. Ama hata yapmayın, düzeldi. Önceki modelinde olduğu gibi, TY-E 2.0 elektrikli motosiklet, FIM Trial Dünya Şampiyonası'nda hizmet verecek. Haziran ayından itibaren kıdemli binici Kenichi Kuroyama, Yamaha Fabrika Yarış Takımı geliştirme sürücüsü olarak görev yapacak. Bisiklet yakında satışa sunulacak mı? İyi soru. Yorum bölümlerine bakılırsa, interweb'lere üstünkörü bir bakış, güçlü bir ilgi olduğunu gösteriyor. Bizi izlemeye devam edin, bisiklet tutkunlarını deneyin. Yüzde 20 daha ağır olmasına rağmen, yeniden tasarlanan pil 2,5 kat daha fazla güç tüketiyor. Kaynak: Motorcyclist Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.